MIN12 in Dokkum

1. Sinds de opening van de vestiging Dokkum brengen wij bijna wekelijks een bezoekje aan de MIN-12. IJs wat prima smaakt, niet de kwaliteit van een ambachtelijk ijsverkooppunt, maar zeker goed te consumeren. Een goede diversiteit aan smaken, waardoor het vooral voor de kinderen elke keer een feest is om een smaak of combinatie te kiezen.

De vestiging is nogal sober, vandaar de lagere beoordeling. Iets meer aankleding zou wat mij betreft de sfeer verbeteren.

Service, geweldig! Hoe druk het ook is, soms staan de mensen tot aan de Zijl toe, het personeel blijft altijd vriendelijk, beleefd en geduldig. Wil je een smaak proeven, dan is dat ook mogelijk. Je krijgt gewoon een klein hapje van de betreffende smaak. Op rustiger momenten maakt men in het algemeen ook even een gezellig praatje met je en de kinderen. Met recht een dikke 10!!

Op de aankleding na verder een prima ijssalon met zeker waar voor je geld. Lekkere en grote bollen voor relatief weinig geld. Ook de hoorntjes zijn prima.

Nogmaals, geen ambachtelijke ijssalon maar zeker een aanrader waard. Al is het alleen maar om de verschillende smaken eens te proeven.