Kota Radja in Dokkum

1351961769 89
1389920010 67
1434204624 56
1491141985 73

1. Fijne stoelen, vriendelijk personeel en voldoende keus.

2. Super lekker en goed eten. Gezellige sfeer. Echt de moeite waard.

3. Eten was weer lekker en veel voor weinig, kan voor die prijs niet zelf in de keuken staan.

4. tjeerd en willy

We zijn er afgelopen weekend voor de 2e keer geweest en dit is vast niet de laatste keer. Het restaurant is heel gezellig ingericht en geeft echt een warme sfeer aan. Het eten is heerlijk en de bediening zeer correct en komt tijdens het eten een paar keer nog langs, met de vraag of alles naar wens is. Dus wij komen hier zeker terug.

5. Hier gegeten op 16-4-2015. Was van plan om hier à la carte te eten, omdat ik de vorige keer toen ik hier eten vandaan haalde om mee te nemen naar huis, dit bij thuiskomst al bijna koud was. Ik had dit beter niet kunnen doen. Kort gezegd:
    - Geen Chinees bier bij dit Chinees restaurant te krijgen.
    - Eten was lauw en smakeloos.
    - De babi-pangang was vet en week en smakeloos.
    - Alles was eigenlijk smakeloos.
    - De pan die eerst op de warmhoudplaat was gezet, was ook nog bijna koud.
    - De jeugdige bediening zat wat keet te trappen met elkaar.
    Conclusie: Laatste keer wat mij betreft.

6. Helaas geen traditionele Chineese kok's bij de wok en plaat. Vlees van twijfelachtige kwaliteit, buffet niet alles even warm.

7. Afgelopen weekend voor het eerst gegeten. Ondanks de drukte had het personeel het goed onder controle. Jongens achter de bakplaten waren erg vriendelijk en waren in voor een praatje. Eten was meer dan goed en de prijs heel redelijk. Aanrader!

8. Voorbijganger

Alles was wel prima in deze zaak, niets bijzonders verder. Alleen jammer dat het eten niet zo warm is.

9. We hebben hier een bestelling meegenomen bij de afhaal voor 4 personen. Gaven meteen aan of het binnen 15 minuten klaar kon zijn ivm dat we de boot moeten halen naar Ameland toe. Tevens ook gevraagd of ze het dubbel willen inpakken zodat het langer warm blijft. Jammer genoeg duurde het 25 minuten voordat we ons maaltijd mee konden nemen, uiteraard al aangeven waar het bleef zou er met een minuut zijn werd er aangegeven. Gelukkig hadden we de tijd iets ruim gerekend vooralsnog moesten we erg snel rijden om op tijd bij de boot te zijn. Eenmaal thuis, was de maaltijd niet dubbel ingepakt zoals gevraagd en troffen we eierschalen aan in ons foe yong hai. En aan de babi pangang zat amper vlees, erg veel vet en de smaak viel ons ook tegen. Wij doet dit dus niet weer....

10. Het eten was niet warm genoeg, ajam pangang zat vol kraakbeen. Om beide redenen hebben wij het eten niet opgegeten. We konden wel nieuw krijgen, maar wij vertrouwden het niet meer.
    A la carte eten tussen allemaal buffetgangers is ook geen fijne combinatie. Drankjes wel betaald, was misschien als excuus wel aardig geweest als men dit niet had gerekend.

11. Nu het nieuwe er een beetje af is kan je beter een beoordeling geven. Bediening is prima en vriendelijk. Het restaurant is ruim opgezet al zit je soms zeer dicht tegen de buren aan waardoor je ongewild deelnemer bent aan een ander zijn gesprek. De producten voor de wok en plaat zijn over de top. Te veel keuzes waardoor de kok achter de bakplaat, door w.s. te beperkte kennis van zijn producten alles hetzelfde bakt. De losse gerechten smaken allemaal hetzelfde en veel te zoet en niet warm. Jammer!! We komen er regelmatig maar komen er elke keer weer met een kleine kater weg.

12. G. Schroor

Afgelopen vrijdag zijn wij voor de 1e keer naar Kota Radja geweest in Dokkum. Een prachtige zaak, mooi ingericht en niet te massaal. Mooie lampen in mooie kleuren. Het eten en de bediening was ook fantastisch. We hebben heerlijk gegeten. We gaan er zeker weer naartoe.

13. We zijn er zelf nu 2 keer geweest in het nieuwe restaurant en het eten was zalig! Bediening gewoon normaal zoals het hoort. Eten was warm en smaakte exact hoe het hoort te smaken. Halen gemiddeld 1 keer per maand hier Chinees weg en dat is ook altijd goed en meer dan genoeg krijg je mee. Voor ons is het de nummer 1 Chinees in de wijde omtrek.

14. Bouke Kooistra

Zijn er geweest vanwege onderstaande recensies. Maar het viel ons eerlijk gezegt beetje tegen. We kwamen binnen en werden na 5 minuten nog niet ontvangen door het lopende personeel dat er liepen. Ook het bestelde drank werd na lange tijd pas geserveerd of vergeten. Daardoor krijgt de service van ons een laag cijfer. Het eten vonden wij matig omdat de koks slecht Nederlands konden praten waardoor we weinig advies konden krijgen van de sauzen. Het warmbuffet was niet altijd warm. Daardoor krijgt dit ook geen hoog cijfer. Al bij al.. was het voor ons een teleurstelling gezien de verwachtingen.

15. F.vd Ploeg.

We waren met 11 mensen. De ontvangst was vriendelijk en we werden keurig naar de tafels gebracht. Het eten is voortreffelijk, de bediening is correct en vriendelijk. Zeker een aanrader.

16. Heerlijk eten, goede bediening en snelle service! Helemaal top, echt een aanrader!

17. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Een absolute aanrader. Een prachtig interieur, zeer vriendelijke personeel en het eten was fantastisch. De bediening was top, er was genoeg eten en drinken! Ik zou iedereen uit willen nodigen om hier eens op bezoek te gaan!!!

18. Hier gisteren gegeten, echt een aanrader. Vriendelijk personeel, eten was zeer goed en voldoende werd steeds bij gevuld. We komen hier zeker weer terug.

19. Woensdag 14 december hebben we hier met een groep van ongeveer 170 mensen gegeten. Wij kunnen deze avond beoordelen in één woord: TOP!
    De organisatie was goed. Niet met 170 man tegelijkertijd naar het eten, maar om de beurt. Keurig! Er was genoeg te eten. Zodra iets op was, werd dit meteen bijgevuld. Voldoende drinken gekregen en het eten was heerlijk!
    Een prettige sfeer en de bediening was erg klantvriendelijk. Keurig restaurant waar je op heerlijke stoelen lekker kunt eten. (toch ook niet geheel onbelangrijk!)
    Dit restaurant is een echte aanrader!

20. We hebben er laatst gegeten en het was echt heerlijk. Erg mooi geworden, het restaurant. Het eten was heerlijk en voor een goede prijs kon je veel eten en drinken.
    Wij komen er zeker weer eens!!

21. Vorig week daar gegeten, het was daar zo erg slecht georganiseerd.. Niet normaal. Kleine meisjes die aan het bedienen waren en drinken aan het strooien waren op de vloer..!! Het eten viel weer erg tegen.. Nieuwe gebouw.. Maar niets aan hun slechte kwaliteit gedaan erg treurig!

22. Zondagavond hier gegeten. In 1 woord heerlijk, en een sfeervol restaurant, geen cantinegevoel zoals in buitenpost, mooi aangekleed.. We komen vast en zeker weer.

23. Afgelopen weekend uit eten geweest naar Kota Radja met het gezin.
    Het eten smaakte prima, en de service was goed. Echt een aanrader!!

24. Gegeten met familie daar, het wokken was zo smerig.. Smaakte erg waterig! Meerdere sauzen geprobeerd, waar ze overigens weinig keus in hebben, maar alle sauzen smaakte waterig. Warmbuffet was ook erg vaak leeg. Aangegeven bij de bediening maar dit waren piepjonge meisjes..

25. gisteravond bij de nieuwe chinees gegeten. Het was super. Het eten was heerlijk en de bediening was perfect. Alles was onder controle en de bediening was zeer vriendelijk. We hebben erg genoten. het restaurant is zeker een aanrader.

26. Vanavond wezen eten in de nieuwe Kota Radja. Het eten was erg lekker en de bediening was erg vriendelijk. Sommige dingen waren nog wat onduidelijk, maar dat is ook logisch in zo'n nieuw restaurant. We hebben een erg gezellige avond gehad!

27. Vanavond uiteten geweest naar het nieuwe restaurant, prachtig mooi!
    De bediening was goed en het eten smaakte prima.
    dit zeker voor herhaling!

28. Afgelopen vrijdagavond hier gegeten. Wij hebben van de kaart een chinese rijsttafel besteld voor twee pers. Het eten werd geserveerd op schalen, eenmaal op het bord bleek het koud te zijn. Dit gemeld bij de zeer jonge en compleet onervaren bediening ( met uitzondering van twee meiden) kwam de eigenaresse die wist ons te vertellen dat het eten altijd lauw is als je a la carte eet! Wat een onzin! In het vorige pand was dit niet het geval. Ze hebben wel ons eten opnieuw gemaakt, toen was het wel warm, maar er werd nog een keer benadrukt dat het altijd lauw is! Mijns inziens kan je dit onder geen beding melden aan je klant! De frisdrank die geserveerd werd was lauw en de toiletten waren niet schoon! En als dessert had ik een cappuccino met zure melk!!

29. Zijn hier vorige week wezen eten. Viel ons erg tegen. Eerst kregen we een dienblad drinken over ons heen. Alle bakken met eten waren leeg en de Chinees die stond te grillen was brutaal. Nooit weer dus.

30. Zondagavond nieuw restaurant bezocht, helaas complete chaos, we kregen grote tafel toegewezen in een zij kamer en er werd vlug kleedje opgelegd. We konden niet a la carte eten en alleen van buffet eten, jassen maar aan stoel gehangen zoals bijna iedereen daar? Tijdens het eten ophalen was ineens tafelkleed weer weggehaald en zaten er aan uiteinde van tafel nieuwe mensen, vervolgens toch maar opnieuw gedekt tijdens eten. Het drinken werd geserveerd in verkeerde glazen van royal club? Is verder niet meer omgekeken naar ons en we moesten ons zelf maar helpen. Erg vreemd, totaal geen aanwijzingen over garderobe, waar eten te halen, wat er wel of niet bij hoorde, nog over de prijzen, geen menukaart, hollandse frituur zat in bakken dwars tussen chinese hapjes, erg slordig veel leeg, onbegrijpelijk. Na bordje eten maar snel vertrokken, koste 22euro pp, was bar slecht. Dit doen we nooit weer, hier valt nog heel wat te leren, erg jammer en gemiste kans voor nieuwe restaurant.

31. We waren daar omdat mijn moeder jarig was. Het eten was gewoonweg niet warm. En het zag er erg slordig opgediend uit. Toen we aangaven dat de gerechten lauw waren zei het personeel dat het zo hoorde. Ik kon mijn oren niet geloven! Voor ons nooit meer hier dus.

32. Dolf Peeters

Een Chinees restaurant waar de heel vriendelijke, serveerster vertelt dat er in Dokkum te weinig Chinezen zijn om de twee lokale restaurants van Chinees personeel te voorzien? Prachtig! We waren er op de bonnefooi binnen gewaaid.Binnen stormde het niet. Het eten was prima, de bediening was goed en zoals gezegd oprecht vriendelijk.

33. arjan en bart

Als eerste de bezorgservice is perfect altijd snel.

Heel lekker eten en goede medewerkers.

A&B

34. Goed eten, jammer van de slechte service. Mensen die in het restaurant zitten mogen duidelijk voor de mensen die gewoon bestellen. Zo moest ik op een vrijdag eens drie kwartier wachten op mijn eten. Toen we om een reactie vroegen kregen we die niet van de baas.

35. Heel goed eten!

36. Prima restaurant met fijne mensen, goed eten en goede, snelle bezorgservice.

37. Heel goed eten, de service is altijd goed.

38. Heerlijk eten, een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Leuke en aardige mensen.

Goede bediening, snel en nauwkeurig.

Afhaal is altijd goed warm "erg belangrijk, is lang bij elk restaurant niet zo".

Kortom, dikke prima.

Groetjes, vaste klant.

39. Martijn de Groot

heerlijk eten! leuk plek om te eten, echt in hartje Dokkum. Leuke mensen en een geweldige bezorg service! Altijd op tijd en warm en voor weinig geld.

40. Alexander

Goed eten, veel mogelijkheden voor grote groepen. Perfecte bezorg service voor weinig geld.