Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doetinchem verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Gister bij de Zaak wezen eten en dit was in een woord subliem, we hadden de 5 gangen bites en een wijnarrangement erbij. Alles was super lekker de wijnen er perfect bij gekozen. En ik vond niet dat de tijd tussen de gangen te lang was, als ik uit eten ga wil ik genieten en hoef ik niet binnen een uur buiten te staan. Dus voor ons was het een perfecte avond!

2. Gisteren met mijn man en 2 vrienden wezen eten bij de zaak.

Vooraf prosecco met een plateau hapjes genuttigd op het gezellige intieme terras.

Vervolgens binnen aan een ronde tafel plaatsgenomen. Het restaurant is mooi ingericht en ziet er verzorgd en schoon uit.

Met z'n 4ren gekozen voor het 5 gangen menu. Heerlijke mooi opgemaakte borden volgenden elkaar op. Ieder gerecht was goed op smaak. Je kon proeven dat alles vers gemaakt is. Wijnen zijn goed afgestemd op de gerechten en wij kregen telkens een duidelijke uitleg over de door de eigenaar aangedragen wijnen.

Het geheel kwam op mij erg vakkundig over.

Zelf ben ik ook restaurant eigenaar. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen.

Begrijp de review's niet waar mensen spreken over een vlakke smaak. Bij ons waren alle smaken goed. Heb geen zout of peper nodig gehad. (alleen voor mijn man die rode wijn over zijn pak gooide)

Super bedankt voor een zeer geslaagde avond.

P.s. Jullie hebben er vaste gasten bij......

3. Zijn wezen eten bij de zaak hoge vewachtingen helaas niet wat ik verwacht had.

Het eten is van smaak erg vlak en normaaltjes.

4. Vanavond gegeten bij de zaak. Het was uitstekend. Vier gangen bites gehad met wijnarrangement. Alles erg lekker en zeer goede wijnen. Prima bediening van de jonge eigenaar. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug!

5. Vanmiddag samen met vriendin een High Tea gehad.

Heerlijke verschillende sandwiches en zoete en hartige hapjes,

Genoeg te eten. Lekker buiten kunnen zitten, zelfs de zon kwam erdoor, het was allemaal heel smaakvol. We hebben dan ook drie uur daar gezeten. Prima bediening, we komen zeker nog een keer terug.

6. Netty & Rene

Onlangs genoten van een heerlijk viergangen diner!

Gecombineerd met lekkere bijpassende wijnen! Petje af voor de kok en gastheer! Alles was smaakvol en in verhouding.

Wij komen graag nog een x terug.

Heel veel succes verder toegewenst!

7. 30 juni gegeten bij De Zaak, (nav de 1e keer). Bites-3 gangen menu gekozen. Vooraf brood gevraagd, wat wel nodig is als je trek hebt.

Gerechten karig en weinig smaakvol. Bediening vriendelijk, maar wat afstandelijk. De wijn was niet goedkoop maar wel goed. In zijn totaliteit is de prijs/kwaliteit verhouding niet top. Hier mag wel wat aan gedaan worden.

2,2
  8. Heerlijk gegeten, lekker buiten op het terras terwijl het toch regende maar onder de parasols en met de terrasheaters was het heerlijk.

We kozen alle 4 voor het 5 gangenverrassingsmenu er werd wel gevraagd of er iets was waar we niet van hielden en het menu werd daar aan aangepast.

Verschillende smaken in de gangen, en allemaal fantastisch.

Na het eten nog heerlijk zitten naborrellen.

Gezellige bediening, we hebben een fantastische avond gehad welke zeker voor herhaling vatbaar is.

9. Vandaag bij de zaak gegeten! Hebben heerlijk gegeten.

5 gangen verrassingsmenu gegeten. Bediening was heel goed. Lekker de tijd tussen de gangen, maar ook niet te lang. Vriendelijk personeel en een leuke sfeer.

Zeker een herhaling waard!

10. Met hemelvaartsdag wezen eten bij de zaak, we waren wel een beetje angstig omdat we altijd ergens anders gingen eten en dat was altijd erg goed.

Dus nu moesten afwachten wat we zouden krijgen, maar tot onze verassing was het erg goed, De zaak is wel wat kil geworden maar de kwaliteit was super, we hadden wel het gevoel dat de bediening nog niet erg aan drukte gewend was, maar dat zal wel goed komen. Succes.

11. Vandaag gegeten bij de zaak in doetinchem.

De samenstelling van de gerechten was heerlijk MAAR:

- De tijd tussen de gerechten door was telkens erg lang.

- Geen bijzonder lekkere smaak, zelfs erg flauw, terwijl ik nooit iets met zout eet.

- Personeel vriendelijk maar erg kil.

- Amper groente of ander groen bij het eten. Niet eens iets van een salade.

- Bij de bites is 1 van de gangen een klein glaasje met soja bouillon. Erg karig.

Al met al een restaurant waar je niet moet eten met goede trek. De bites/ gangen waren veel te klein en het duurde veel te lang (terwijl er niet veel gasten aanwezig waren). Door de kille bediening was de ambiance erg kil.

Conclusie: leuk voor een zakelijke hap TUSSENDOOR maar niet om gezellig uit eten te gaan met je verjaardag of vrienden.

4,3
  12. Uitstekende bediening, deze was niet te beroerd om excuus aan te bieden toen er wat fout ging.

Gekozen voor het 5 gangen menu dat tijdelijk wordt aangeboden met de erbij passende wijn. Die wijn was heerlijk! Maar de gerechten waren wel erg klein.

Vraag me alleen af hoe het eten is van de kaart, kan de keuken meer drukte aan?

Overigens was de capuchino uitstekend. Uiteindelijk was de prijs van € 25 pp verdubbeld :-) met voor en na, drankjes etc. Gemiddeld een 8, als het de volgende keer ook goed is zeker hoger.

13. Afgelopen vrijdag hier heerlijk gegeten!

Heb gelijk een reservering gemaakt voor over 2 weken!

Goede sfeer, vriendelijke en spontane bediening en natuurlijk heerlijk eten, voor een redelijke prijs!

Echt een aanrader!

14. Laurien

Op de eerste dag van de opening hier gegeten. Ik kan alleen maar vol lof spreken over de kaart, personeel, eten en service! Als je tijdens een eerste dag van de opening van een restaurant kwaliteit neer kan zetten, ben je geknipt voor het vak en belooft het een mooie toekomst te worden!

15. Afgelopen zaterdag hier gegeten met een groep. De bediening aan tafel was uitstekend, spontaan en erg hartelijk. Gekozen voor het 5 gangen menu en dat is uitstekend bevallen. De keuken maakt zonder meer waar wat je mag verwachten en het werd dan ook een bijzonder aangenaam, smakelijk en gezellig avontuur.

Na afloop van het menu een heerlijke cappuccino gedronken als passende afsluiter van een gezellige goedverzorgde avond in een ongedwongen sfeer.

16. anne

Vorige week zaterdag is de Zaak open gegaan. We waren erg benieuwd en zijn gelijk gaan eten. Ze hebben deze maand een super leuke aanbieding. 5 gangen Bites voor maar 25 euro. Dus hier zijn we natuurlijk voor gegaan. We begonnen met 2 grote gamba's met een spicy koekje, erg lekker! Hierna een frisse salade van asperges, ook erg smakelijk en hierna filet american van tonijn. We waren erg verrast over de porties, hadden kleine hapjes verwacht, maar kregen toch steeds een aardig bordje vol. Ook het hoofdgerecht was heerlijk, lamsfilet en lamsragout.

Als afsluiting een heerlijk toetje met witte chocolade mousse.

Een heerlijke avond voor een zeer leuke prijs. We gaan zeker terug komen.

17. Vandaag voor het eerst hier gegeten en voor het laatst!

5 gangen verrassingsdiner gehad. Moesten veel te lang wachten tussendoor, nadat hier wat van gezegd werd werd er niet echt op gereageerd.

Als hoofdgerecht kregen we vlees van het big en dit was echt vies, meer vet dan vlees. De porties zijn daarbij ook erg klein.

Wij zijn voor het dessert weggegaan omdat het allemaal veel te lang duurde.

Na onze klacht werden overigens wel de drankjes verrekend maar goed, we hadden dan ook geen dessert gehad.

Vorige pagina