Op dit adres zit nu: De Kompaan

Restaurant De Gebroeders ligt in het centrum van Doetinchem in de omgeving zijn meerdere parkeerplaatsen aanwezig.

• OV

Trein en busstation op loopafstand.

• Halal

1371872001 88
1644512058 87
1700920346 87

1. arthur.hesling

De net gebrachte spareribs smaakt 👍 top

2. jan 23 punten

Na een eerder geschreven recensie over teveel in rekening gebracht wijn, heeft De Gebroeders een erg nette oplossing aangeboden ondanks deze moeilijke tijden. Dit restaurant verdient veel lof.

3. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, fijne bediening. Hond mocht mee, kreeg water, zeker voor herhaling vatbaar!

4. Kees

5. Wij hebben heerlijk gegeten! De drankjes stonden al snel op tafel.
    Daarna duurde het zeker tien minuten voordat wij de menu kaart kregen. Dan een kwartier voordat de bestelling opgenomen werd!
    Toen duurde het zeker een uur voordat het eten op tafel kwam, wij moesten eerst vragen hoelang het nog ging duren! Zoals gezegd was het eten voortreffelijk! Als afsluiting hadden we koffie en thee.
    De koffie was bij onze tafelgenoten al op, zaten wij nog met een glas heet water voor onze neus. Moest zelf om de thee vragen, beetje jammer!
    Klanten die na ons waren zaten al lang en breed aan hun nagerec.

6. Ria Kool

Vanavond met 4 pers. Gegeten. Het was voortreffelijk. Zelden zo lekker gegeten.
    Alles klopte! Het was onze laatste vakantie.
    Avond. We wonen te ver weg, anders waren we zeker nog vaker komen eten.

7. Heerlijk gegeten, gezellige ambiance met veel kaarslicht, vriendelijke bediening.

8. Brigitte

We hebben heerlijk gegeten.
    Veel keus en vooral ook glutenvrij.
    Vriendelijke bediening.
    Dat het donker is zie je wel vaker.
    Bij kaarslicht geeft het een gezellige sfeer.

9. We hebben heerlijk gegeten ook na goede suggesties van de ober.
    Fantastische wijn!

10. Wij hebben heerlijk gegeten.
    De sfeer is altijd gezellig.
    Personeel super vriendelijk en letten heel goed op of de drank op is of en ergens nog iets nodig is.
    We zijn al vaak geweest en zullen zeker nog vaak komen.

11. Als we in Doetinchem zijn dan eten we hier altijd een keertje! Vriendelijke mensen, leuke achtergrond muziek, en lekkere spareribs en mijn crème brûlée was heerlijk!
    Kleine tip: Je krijgt bij de spareribs nog een bakje boontjes, bakje sla, bakje aardappeltjes naast de gebruikelijke friet. Van mij hoeft dat nooit eigenlijk en zeker in het kader van voedselverspilling zou het ook gevraagd kunnen worden of je dat erbij wil hebben.

12. Hier donderdag heerlijk gegeten. Genoeg keuze op de kaart. Drie gangen keuze menu is een echte aanrader.

13. Aardig personeel… vreselijk donkere inrichting… je kunt de kaart niet lezen. Wc veel te donker biefstuk vd Haas droog gebakken wel goed opgelost. Plat vis erg goed!

3,6
  14. Dianne Branderhorst

Je kunt er erg lekker eten, gezellige bediening en de prijs is heel goed. Wij komen graag nog eens terug.

15. Erg lekker gegeten. Op zowel voorgerecht, hoofdgerecht en dessert niets aan te merken. Aardige bediening en aandacht voor de klant. Gezellige ambiance. Restaurant zat op vrijdagavond lekker vol. Prima prijs/kwaliteit. Een echte oprechte aanrader!!

16. Heerlijk gegeten en super vrolijk en snel personeel! Echt top!

17. We hebben samen een toffe avond gehad in een gezellig volle tent, met 5 lekkere gangen en leuke bediening!

18. Patrick van Vuuren

Gisteren voor het eerst geweest. Goed restaurant, heerlijke gerechten en amuse was goed. Sfeer in restaurant is echt geweldig met goede muziek.

19. In een woord geweldig! We zijn benieuwd naar de nieuwe kaart.

20. Dit is echt een van de betere restaurants in Doetinchem. Gisteren weer een super avond gehad. Bediening en kok denken echt met je mee en zijn heel vriendelijk, ook zijn ze hier heel gek met kinderen wat voor mijn dochter fantastisch is.

21. Hebben hier op een vrijdag gegeten. Het eten was redelijk goed, maar de bediening was ronduit matig tot slecht. De tafels waren plakkerig, de glazen niet goed schoon en wat geknoeid werd, werd buiten van de tafel op de grond gegooid en niet opgeruimd. Het lijkt ook alsof de glazen drank steeds kleiner worden en de prijzen omhoog schieten. Wij hebben bij De Gebroeders in het verleden vaker goed en gezellig gegeten, maar ons zien ze hier niet meer terug. Jammer!!

5,5
  22. Bij deze wil ik toch even gezegd hebben dat wij bij de Gebroeders in Doetinchem een fantastische feest gehad hebben. Wij hadden de Gebroeders afgehuurd voor een trouwfeest. Echt super geregeld en meedenkend. eten wat top en personeel was ook super. Zeker een aanrader . En prijs technisch super scherp.

23. Robert Huiskamp

Wij hebben hier met vrienden oktober 2015 gegeten en het was echt heerlijk! Alle gerechten met extra vitamine L(iefde) en ook zeer veel aandacht voor de gasten 😃 ga zo door! Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

24. We zijn al een paar keer hier geweest, normaal gesproken is het eten goed, veel keus en elke keer een nieuwe kaart.

Helaas is ons de laatste keer wat minder bevallen. We hebben een uur moeten wachten op de olijven en hier 4 keer om moeten vragen. Er was ons geen amuse aangeboden terwijl alle tafels om ons heen het wel kregen. En bij het hoofdgerecht een half uur op de patat moeten wachten.

Gelukkig smaakte het eten prima.

25. Heb hier gegeten met mijn moeder en broer. Wij waren erg te spreken over wat er op de kaart stond en dit werd netjes toegelicht. Er was een aparte kaart met vegetarische gerechten en deze waren erg lekker. Ikzelf koos voor de Mie. Er zat een lekkere smaak aan en hij was rijk gevuld met lekkere groenten.

Ook super leuk; Er werd ons een amuse aangeboden waar o.a. zongedroogde tomaat, courgette en parmezaanse kaas in zat. Heel erg lekker!

Ook was de service heel goed. Toen wij om 18:00 uur reserveerden werd ons gevraagd of we daarna nog wat gingen doen. Heb toen uitgelegd dat we naar de film gingen. Hier werd een notitie van gemaakt zodat er rekening gehouden kon worden met de tijd.

Enige kleine minpuntje; Op de kaart staat dat "Alle hoofdgerechten worden geserveerd met friet, aardappels en salade.'' Mijn broer en ik hadden een hoofdgerecht besteld maar met name de hoeveelheid friet die we erbij kregen was wat karig. Daarbij had mijn moeder bij haar gerecht ook expliciet gevraagd om een schaaltje friet maar dit kreeg ze er niet bij.

Desalniettemin was de prijs heel netjes en waren wij erg tevreden over de kwaliteit van het eten.

Het restaurant is erg sfeervol en gezellig ingericht en het personeel is vriendelijk en denkt goed mee.

Wij komen hier zeker terug en we bevelen iedereen dit restaurant aan!

26. Erg goed gegeten. Gezellige tent. Voorgerecht proeverij van gerechten, erg goed. Hoofd spareribs, lekker! Verder de service was formidabel. Erg leuke bediening en een top uitbater, erg gezellig! Drankje van het huis, hun snappen het!

27. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant! Het was echt verrassend!! Zeer vriendelijke bediening!

We hebben genoten!!

28. Heel lekker gegeten! Personeel ook zeer attent. Aanrader :-)

29. Top vegetarische kaart. Echt fijn om te kunnen kiezen uit meerdere originele en lekkere gerechten. Fijne bediening, gezellig terras.

30. Vandaag hier heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel

31. Gewoon een goede tent! Eten is er altijd goed. Klantvriendelijk helemaal top. Ga zo door!

33. Gastvrij, sfeervol, zeer goede keuken, hier ben je echt een avond uit.

34. Vanavond hadden wij een klein maar bijzonder verjaardagsfeestje te vieren. Wat hebben wij mogen genieten van een werkelijk heerlijke avond. Wat een gastheerschap! Het eten was werkelijk voortreffelijk ook met een gluten allergie. Dankjewel heren voor deze mooi avond. Tot snel!

35. Heerlijk gegeten. Had echt nergens iets op aan te merken. Zeer vriendelijk personeel. 1 van de beste restaurants waar we hebben gegeten. Kan niet wachten tot de volgende keer!

36. christa en janwillem

Al jaren weten wij onze weg naar dit leuke, gezellige en bovendien smaakvolle eetcafe anex restaurant te vinden.
    Waar wij in Doetinchem ook eigenlijk gaan eten, uiteindelijk is De Gebroeders toch een plek waar onze smaakpupillen overtroffen worden. Bovendien slaan onze fietsen automatisch rechtsaf bij de kerk.

Er is altijd genoeg, het is super lekker, een geweldige ambiance en natuurlijk niet te vergeten het o zo vriendelijke en attente personeel! Zo ook vanavond weer, (over half uurtje) gaan we een lekker hapje eten. Want de kaart is vernieuwd, en dat is een van de 100 redenen om eens gezellig een avondje te gaan eten/drinken bij De Gebroeders. Tot zo!

Met vriendelijke groeten Jan Willem en Christa

37. We hebben heerlijk gegeten. Er staan zoveel lekkere en mooie gerechten op de kaart dat het moeilijk was een keuze te maken. Alles werd prachtig opgediend en er was genoeg. De bediening was erg goed en bij alle gerechten werd precies verteld wat voor heerlijks we voorgeschoteld kregen. Alle lekkere hapjes overtroffen onze verwachtingen, we zullen hier zeker terug komen. Als je twijfelt waar je wilt eten in Doetinchem, dan moet je echt de Gebroeders een keer proberen!

38. Gisteren 28 mei met ons gezin een bezoek gebracht aan het sfeervolle de gebroeders van eigenaar Arjan. Met twee kinderen (4-6) is het altijd weer afwachten hoe men er tegen aan kijkt aks restaurant. Zelden werden de kinderen zo gastvrij ontvangen en was er een ruime keus voor hen. Ook voor ons een ruime keus en de mogelijkheid om te kiezen. Gekozen voor 4 gangen verrassingsmenu. In een prettig tempo volgden de gerechten elkaar op, niet te snel en lang wachten was er ook niet bij. In overleg werd afgesproken bij welke gang de kinderen mee wilden eten.

Uiteindelijk hebben we een TOP avond gehad waar alle klopte, maar waar de kinderen op weg naar huis vroegen "wanneer gaan we weer? "

Wij komen zeker terug en raden De gebroeders sterk aan voor een leuke ongedwongen avond met eten op een bovengemiddeld niveau.

39. Heerlijk gegeten bij Eetcafé de Gebroeders, de kaart is erg gevarieerd en naast het gerecht dat je besteld komt er genoeg op tafel aan salades, friet, aardappeltjes etc. Zo zit je elkaar niet aan te kijken omdat er niet genoeg zou zijn. Ook voor mij was er gedacht aan een gluten en lactosevrij gerecht. Er heerst hier een gezellige en ongedwongen sfeer! Wij komen zeker terug!

40. Op eerste Paasdag bij de Gebroeders gegeten met mijn ouders. Het was lekker weer dus eerst nog even op het gezellige terras gezeten. Leuke kaart en vooral vriendelijke en servicegerichte gastheer ( een van de redenen waarom ik Doetinchem lange tijd vermeden heb is slechte/lompe bediening ). Mijn smaakpupillen werden rijkelijk beloond en de opmaak van de borden was goed. Zelf let ik erg op details en het totaalpakketje in de gastronomie en was erg aangenaam verrast. Wij hebben weer een reden om wat vaker naar Doetinchem te komen.

41. Marijke

Gisteren zijn we hier met een groepje van 8 personen wezen eten . De kaart zag er best veelbelovend uit en we hadden er dan ook zin in! De ober legde uit dat ze deze dag begonnen met een nieuwe menu kaart en er een paar gerechten nog niet besteld konden worden. Dit was wel een teleurstelling want een paar van ons hadden zich verheugd op de kangoeroebiefstuk.

Na besteld te hebben moesten we erg lang wachten op ons voorgerecht. Uiteindelijk werd deze om 20.10 geserveerd. Helaas had de tomatensoep met huisgemaakte ballen van mijn vriend geen huisgemaakte ballen zoals op de kaart vermeld stond, geen bal te bekennen. Na dit aangegeven te hebben is het bord meegenomen en nog 10 minuten later kwam hetzelfde bord soep terug met deze keer gelukkig wel ballen!!
    Mijn eigen plateau van voorgerechten was oké, maar niet super. De tonijntartaar was erg flauw en de roseval aardappelsalade was duidelijk niet gemaakt van roseval aardappel.
    Als hoofdgerecht at ik zelf de eendenborst met een saus van likeur 43 ook dit gerecht was flauw. De rest van de door ons bestelde gerechten spies onwies, biefstukpuntjes in stroganof, spare ribs, biefstuk van de haas en kalkoen met gekarameliseerde annanas en paprika saus waren allen oké, maar over het algemeen flauw.
    De desserts waren oké, maar niet spannend en helaas was mijn witte chocolade mouse nog niet goed opgestijfd dus was het meer witte chocolade saus.

Kortom: de kaart belooft best veel, maar het wordt niet waargemaakt. De gerechten zijn over het algemeen flauw en net niet af. Met daarbij het feit dat alles erg lang duurde, is de Gebroeders voor ons zeker geen restaurant dat ik aan zou raden.

4,5
  42. Op aanraden van vrienden maar eens geprobeerd zondag met zijn tweetjes. Ik vond het erg tegen vallen helaas. Ik de spare ribs en mijn vrouw de biefstuk. Vond het erg karig en de biefstuk door gebakken maar medium besteld. Nee voor ons geen tweede keer.

43. Edwin Wendker

Zaterdagavond tafel gereserveerd voor 1 persoon. Was geen probleem. Wilde me laten verassen door de kok, middels een amuse, voor en hoofdgerecht. Allemaal geen moeite. Wat zijn mijn smaakpapillen heerlijk gestreeld, zeer gevarieerd , super mals en de juiste verhouding prijs kwaliteit. Een echte aanrader. Personeel is vriendelijk, meedenkend en bekend met zijn of haar producten. Ook voor een drankje bent u welkom aan de bar. Kortom: een toptent.

44. Daan van Berkel

Ik ben hier pas 2x geweest, maar beide keren was een waar genoegen. Als hobbykok ben ik waarschijnlijk "bovengemiddeld kritisch" en verwacht echt een heerlijke ervaring te hebben als ik uit eten ga. Niet alleen het goede eten en drinken, maar het "totaalplaatje" vind ik juist enorm belangrijk. Wat heb je immers aan een lekkere maaltijd als het personeel niks uitstraalt? Bij "de Gebroeders" is dit echter prima in orde! Het personeel is betrokken en echt bekwaam in hun werk. De keuken sluit perfect aan op mijn verwachtingen. Een hele goede kaart die ook nog eens regelmatig wisselt van samenstelling. Er wordt hier duidelijk gewerkt met de nadruk op kwaliteit i.p.v. kwantiteit. Ik proef dat alles vers wordt verwerkt. Er wordt echt aandacht besteed aan elk bord, geen massa productie. Ik ben er 1x samen met mijn vrouw geweest op advies van een vriend en daarna 1x met de hele familie inclusief een klein (druk) kind. De tweede keer was het echt heel erg druk en tóch was er net zoveel aandacht voor ons en ook de kleine kreeg de nodige aandacht! Het personeel bezweek zeker niet onder deze drukte en dat is bij menig restaurant wel eens anders...
    Ik kan "de Gebroeders" aan iedereen aanraden die een avond wil genieten van een heerlijke maaltijd, bekwaam en vriendelijk personeel en een heerlijke ontspannen sfeer. Prijs-kwaliteit verhouding is gewoon goed. Niks op aan te merken. Eigenlijk is 2x veel te weinig. Gauw maar weer eens reserveren! Ik beoordeel alles op een 10!

45. Het eten is gemiddeld tot iets erboven van kwaliteit. We hebben beiden kogelbiefstuk en een carpaccio vooraf gegeten. Er werd niet gevraagd hoe gaar we de biefstuk wilden (was toevallig goed) en carpaccio had iets beter op smaak gemogen. Er was qua wijn 'vanwege succes' alleen nog de huiswijn beschikbaar. Die was op zich redelijk, al zou ik persoonlijk een krachtiger soort hebben gekozen als er meer keuze zou zijn. Biefstuk had iets malser gemogen.

Personeel was vriendelijk en vertellen netjes wat ze opdienen. Het komt wel ietwat over als vaste riedel oprakelen. Wel goede huisgemaakte sausjes, mayonaise etc.

46. a.e. petersen

Voor de 65e verjaardag van mijn man op een donderdagavond een tafel gereserveerd bij De Gebroeders. Vooraf besproken dat het een 3 gangen- verrassingsmenu zou zijn en verrast werden we zeker.
    Wij konden met ons gezelschap gezellig genieten en kregen heerlijke gerechten voorgeschoteld.
    De gezellige sfeer, de hartelijke bediening, de gerechten, de geadviseerde drankjes.... perfect.
    Bedankt voor deze fijne, verrassende avond. Van ons een dikke pluim.
    Wij komen zeker terug.

47. Laatst redelijk gegeten. Jammer van de wat droge aardappelen. In het ijs zaten brokken dat nog echt bevroren was en ik blijf het jammer vinden dat je bij de koffie cupjes melk krijgt. Dat lijkt zo cafetaria. Net effe iets te prijzig voor hetgeen ze leveren.
    Stamgasten die later binnenkomen en aan de bar hangen zijn erg luidruchtig.

48. Wat hebben wij er lekker gegeten!! De nieuwe menukaart is geweldig, erg gevarieerd en dus voor ieder wat wils! Het personeel is erg vriendelijk en kunnen je goed advies geven. Er hangt een hele warme sfeer en gezelligheid! Wij gaan er zeker vaker eten. Bedankt voor jullie gastvrijheid.. Tot gauw.

49. a. van Rijswijk

Afgelopen vrijdagavond 27-09-2013 bij dit restaurant gegeten met 22 personen. Veel positieve reacties van ons gezelschap ontvangen over het heerlijke eten de prima bediening en goede sfeer. Een aanrader om hier te gaan eten en wij komen zeker nog een keer terug.

50. We begonnen met wat brood en amuse. De zelfgemaakte pesto was heerlijk. Het voorgerecht smaakte prima. Het hoofdgerecht de eendenborst was helaas te lang gebakken en droog. De saus was wel heerlijk en de bijgerechten ook. Het nagerecht was wel aardig. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Het personeel was erg vriendelijk en vlot. De bediening was wel een beetje rommelig, omdat we door meerdere bediend werden. De sfeer was prettig en we komen zeker nog een keertje terug.

51. david jansen

Vandaag wezen eten bij de gebroeders..
    Het was helemaal top!!
    We kregen zelfs sushi als amuze, erg lekker (had het nog nooit gehad dus dat was een beleving).
    Het was helemaal af.
    Komen snel terug, ook al is het een stukje rijden voor ons.
    Ook de bediening was vlot en ze wisten veel aandacht aan je te geven.
    Ga zo door, tot snel
    Gr Dave Jansen

52. De gerechten die je verwacht bij een eetcafé zijn te verkrijgen, maar dat maakt t nou niet bepaald een speciale tent. Belangrijkste is echter de kwaliteit en die is prima. Het is erg leuk dat je altijd wordt ontvangen met een amuse van het huis!

53. Aantal keren geweest. Prijs-kwaliteit is in verhouding, Je kunt goed eten en lekker (blijven) zitten. Verwacht geen haute cuisine: uiteindelijk is en blijven de Gebroeders een eetcafé (en daar is helemaal niets mis mee!).

De gebroeders zelf? Daar kunnen hopen restaurateurs wat van leren: zo ga je met je gasten om.

54. We hebben hier een aantal keer gegeten. Het eten is heerlijk, bediening is zeer vriendelijk en servicegericht. Een echte aanrader!!

55. Voor de 3e keer uit eten geweest bij de Gebroeders. Voor de 3e keer uitstekend gegeten! Altijd vriendelijk personeel en het eten is met zorg bereid!

56. Marie-Anne Buiting-Klemann

Het leuke is dat als je bij de Gebroeders op Facebook geliked hebt je telkens een update krijgt. Wanneer ze open gaan, wat er te doen is, of er een menu is met speciale facebook prijs. Heel attent.
    Wij hebben weer lekker gegeten. De beenham bij de asperges was iets te dik maar smaken verschillen. De sfeer is altijd goed en het personeel erg vriendelijk. Het terras is ook mooi en gezellig.
    Dit restaurant is één van onze favoriete in Doetinchem.

57. ilona en ralf

We waren zeer tevreden! Het eten was echt heerlijk! De bediening was uitstekend en de sfeer was goed. Het was ze zelfs opgevallen dat ik zwanger was dus kwamen uit zichzelf met andere mayonaise bij het hoofdgerecht dan die ze ze normaal serveren. Ze dachten echt mee.

58. Petra 50 punten

Prima gegeten. Simpel, snel klaar en vriendelijk personeel.
    Erg leuk dat ze een amuse hebben bij binnenkomst, voel je je meteen welkom. Er was geen plek meer aan de tafel maar we konden wel in het hoekje aan de bar zitten, super meegedacht!

1 puntje van aandacht: niet in discussie gaan met de klant. We hadden wat brood vooraf en blijkbaar kreeg ik bij de salade ook brood. Ons 1e brood was nog lang niet op dus hoefde we ook niet meer. Vervolgens werd er wel even moeilijk gedaan over dat 2e brood dat we dan niet wouden en dat het 1e brood dan wel op de rekening kwam. Dat was een beetje jammer. Uiteindelijk overigens niet betaald voor het brood.

59. Gister voor de eerste keer geweest en in 1 woord super. Net even die extra service en kleine luxe extraatjes die het afmaken. Eten en bediening top!

60. Veugelink

Gisteravond bij de Gebroeders gegeten.
    In een woord voortreffelijk!
    Heerlijke gerechten, super ambiance en geweldige bediening!!
    Wij komen zeker op korte termijn terug.

61. Bianca Visser

Zeer lekker gegeten in een goede sfeer. Bediening zeer gastvrij en leveren een uitstekende service. Kortom een zeer geslaagde avond, zeker aan te raden.

62. Gisteravond heerlijk gegeten bij de Gebroeders. Verrassingsmenu.
    De kok heeft zich flink uitgeleefd! Echte aanrader! Ook een perfecte sfeer!
    Goede en vriendelijke bediening!

63. Super! Gekozen voor verrassings menu. Darr zaten dingen bij die wij anders nooit gekozen zouden hebben, maar die heerlijk smaakte.
    Sfeer is ook heel gezellig en ongedwongen. Absoluut een aanrader om heen te gaan. Heb samen met een vriendin heerlijk kunnen bijkletsen.

64. Familie Ridderbos

Vanavond met onze twee zoons (11 en 12 jaar) gegeten bij restaurant De Gebroeders in Doetinchem.
    De heren hebben heerlijke spare-ribs gegeten ( met recht de 2e prijs van Nederland). De gamba's die ik heb gegeten waren trouwens ook goed van smaak.
    Pluspunten: Er werd water bij de wijn geserveerd. Super! Vlotte en correcte bediening. Zeer attent, een amuse.

65. Woensdag 15 jan.waren we uitgenodigd om met kennissen uit eten te gaan .
    Ze hadden bij Eetcafe De Gebroeders gereserveerd. Een goede keuze.
    Allen namen we het verrassings menu.
    Het was allemaal heerlijk wat ons geserveerd werd. Om 10 uur vertrokken we met een voldaan gevoel en goed gevulde maag naar huis.
    Allemaal bedankt het was er gezelllig en de bediening was prima en een compliment aan de kok.
    Een aanrader voor andere die niet weten waar ze naar toe willen gaan.

Fam Harmsen

66. Fam.Willems

Wij hebben erg lekker gegeten complimenten aan de keuken en de bediening. De sfeer was goed en kwam erg gezellig over bij ons.
    Eten en prijs kwaliteit verhouding was prima in orde. Wij kwamen uit Noord-Holland maar als wij in de buurt zijn komen wij zeker nog een keer terug. Nogmaals onze complimenten aan de koks en de bediening.
    Met vriendelijke Groet.

67. Zaterdag 5 januari in Eetcafé de Gebroeders gegeten. De Grutstraat is dé horecastraat van Doetinchem. Het eerste drankje liet even op zich wachten, maar daarna was het top. We hebben allebei gekozen voor het 3-gangen menu. Heerlijke carpaccio, prima kipfilet en steak, lekkere koffie met een likeurtje. Eetcafé sfeer met restaurant eten. Aanrader!

68. Vrijdag 4 januari jl hebben we met z'n 2tjes gegeten bij De Gebroeders. We hebben allebei gekozen voor het 3-gangenmenu voor 28,50euro p.p. Als voorgerecht allebei de carpaccio, die erg smakelijk was. Mijn eetgenoot wilde graag geen sla op haar carpaccio en dat was geen enkel probleem. Een lekker bord vol. Het hoofdgerecht (varkenshaas en garlicsteak) was prima. Het nagerecht idem.
    Hoewel wij de prijs van het breekbrood (5,75euro) een beetje té vonden, hebben wij heerlijk gegeten! Absoluut een aanrader

69. Het eetcafé De Gebroeders is een knus en gezellig restaurant in Doetinchem! Met vijf personen werden wij vriendelijk onthaald bij de voordeur door de eigenaar zelf. Na plaats te hebben genomen kregen wij bij het aperitief een heerlijke amuse van de zaak aangeboden. De serveerster legde ons de menukaart vriendelijk uit en werden wij door het gehele personeel uitermate goed geholpen.
    Tweede kerstdag konden wij kiezen uit a la carte en samen met een goed glas wijn hebben wij genoten van een heerlijk kerstdiner. Ook de wijnen zijn hier erg goed. Het was allemaal ruim voldoende en het eten smaakte bijzonder goed, kan niet anders zeggen.
    Nu heb ik persoonlijk veel gereisd en de nodige internationale restaurants kunnen uitproberen. Bijzonder opvallend daarbij is dat bij dit eetcafé het eten uitzonderlijk goed smaakt. Toen ik dan ook naar de chefkok vroeg, vertelde men mij dat er geen chefkok bestaat maar een team van drie koks die erg goed zijn. Dat blijkt dus wel.
    De Gebroeders noemt zich eetcafé en geen restaurant, maar de keuken is naar mijn mening te goed voor alleen maar eetcafé te zijn. Daar zou men meer uit kunnen halen. Nu wil je wel eens gaan zoeken naar kritiek hoe het beter zou kunnen. Dat was op die avond echt niet te vinden. De vorige keer was het misschien iets te kil in de zaak (wat voor het personeel wel prettiger is) en kon de verwarming wel wat hoger, maar dat was deze avond zeker niet het geval. Misschien kwam dat ook wel omdat onze wijnglazen ruim voldoende werden volgeschonken en het daardoor automatisch aangenamer werd -:)
    Tenslotte viel de rekening erg mee en kan ik alleen maar concluderen dat de prijs/kwaliteit werkelijk top is en het personeel uitstekend. Houden zo zou ik zeggen. Misschien gaan De Gebroeders nog wel eens door voor de ster. We komen vast nog eens vaker terug!

70. Zaterdagavond heerlijk gegeten bij de Gebroeders. Wij hadden dit restaurant uitgekozen vanwege de goede recensies. Echt een aanrader!! Wij komen zeker nog eens terug.

71. Ton en Jeannine

Als afsluiting van de korenfestivalmiddag gastvrij ontvangen en in een gemoedelijke sfeer met een vlotte en attente bediening verukkelijk gegeten bij de "Gebroeders". Van harte aanbevolen !!!

72. Kom net terug van een heerlijk avond gebroeders..
    Het was een super avond, en het eten was helemaal top..
    Meer dan top, hier kan de uitbater trots zijn op zijn kok. Met een woord fantastisch. Kom zeker terug.. Ga zo door

Beste tent van Doetinchem..

Groetjes dave.

73. Super! Al jaren een vast adres, lekker ongedwongen en goed eten. De bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt. De spareribs zijn een aanrader, de rest van de kaart doet er overigens niet aan onder! Zeker gaan eten!!

74. hans en lia

Heerlijk een 3 gangenmenu gegeten, vooraf carpaccio met een heerlijk broodje, mijn man spareribs (2e in de test) maar volgens hem een eerste plaats, zelf een heerlijke zalm gegeten, voldoende bijgerechten, toetje een erg lekker chocoladetaartje met ijs en slagroom, bediening erg goed! tot de volgende keer!

75. Op 8 januari 'op advies van deze site' bij De Gebroeders geweest. Vrij vroeg in verband met twee kinderen van 5 en 9 jaar, en ook omdat de winkels dicht gingen en we geen zin hadden eerst nog naar ons vakantiepark terug te gaan.

We werden hartelijk welkom geheten, kregen een prachtige tafel en de kinderen werden meteen van speelgoed voorzien. Alles oprecht vriendelijk, en niet 'gemaakt' zoals je nog wel eens in de horeca ziet. Bestelling werd zonder notitieblokje opgenomen. Niet nodig misschien, maar wel professioneel. Ondanks redelijk jonge leeftijd van het personeel zeer attent en deskundig geholpen en geadviseerd.

Eten was zeer goed en er was geen sprake van 'wegkijken'. Porties ruim groot genoeg en smakelijk. Nogmaals hartelijk bedankt. Het enige minpuntje wat ik kon bedenken, is dat de muziek nogal 'cheesy' is. Veel standaard classics en regelmatig Marco Borsato, Kane en aanverwante NL-hits. Ik begrijp dat het populair is, maar ik stoor mij hier wel aan in een restaurant. Maar goed, daar sta ik in NL geloof ik alleen in ;-)

Verder een regelrechte aanrader!
    Caspar

76. Gisteren op zaterdagavond een hapje gegeten bij de Gebroeders. Alle recencies hieronder zijn waar. De bediening was geweldig en ook het eten was heerlijk. Een aanrader!

77. Marianne Schepers

Gisteravond wezen eten bij de Gebroeders.
    Super!!!!
    Prima sfeer....vlotte vriendelijke bediening......
    heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, onze complimenten aan de koks.
    Kortom......een aanrader!
    Wij komen zeker nog eens heerlijk genieten!

78. We werden zeer gastvrij ontvangen. Vriendelijke bediening, leuke menukaart en heerlijk gegeten!!
    Sfeer gezellig en prijs/kwaliteit is prima.
    Al met al een aanrader!!

79. Lekker en betaalbaar eten. Super!

80. Gisteravond met 2 personen gegeten bij De Gebroeders. Ontvangst en bediening waren top ! Super lekker gegeten. Wij hebben een leuke avond gehad. Echt een aanrader !

81. Top! Je word er echt nog in de watten gelegd.

Eten super lekker, bediening gezellig en hartelijk.

Komen zeker weer!

82. Terug van vakantie vinden we het heerlijk om nog een avondje buiten de deur te eten. Dit keer is de keus (weer) op De Gebroeders gevallen. En daar kregen we geen spijt van. Bij aankomst (zonder reservering) is er geen plekje meer onder de luifel. We nemen aan een tafeltje plaats met de afspraak dat we kunnen verkassen wanneer er plaats vrij komt. Ik start met een glaasje rosé die lekker fruitig is en mijn man met een lekker biertje (steenbrugge blond). Erg attent van de ober dat hij nog weet dat ik er graag een glas water met ijs naast drink. Dat was ik vergeten te bestellen en het wordt niet gerekend. Inmiddels is er een tafeltje vrij die voor ons wordt schoongemaakt en we verkassen naar een plekje onder de luifel waar een amuse van het huis wordt geserveerd. Een frisse bruchetta. Daarna genieten we van lekker warm breekbrood met lekkere tapenade’s. Mijn echtgenoot heeft een vleestrio besteld van spare-rib, varkenshaas en garlic-steak die erg goed smaken. Ik heb de specialiteit van het huis besteld, een duo van zalm met heilbot en witte wijnsaus. Heerlijk! De gerechten worden goed warm op voorverwarmde borden geserveerd. Daarnaast brengt men ons frietjes, gebakken aardappels met huisgemaakte mayonaise, een lekkere groene salade en een komkommer salade. Ik kies opnieuw voor de rosé, mijn man voor een rood wijntje. De bediening was zoals altijd erg hartelijk en attent! De prijs die we voor deze avond betalen na nog koffie en cappuccino is 65,35 euro en in verhouding met wat er geboden is.

Wij vinden De Gebroeders een aanrader!

Vriendelijke groet, R. Van Deelen.

83. Je zit heerlijk lekker op het terras. De bediening zeer vriendelijk en ben nog al een moeilijke eter, maar geen probleem voor de mensen daar.

Ik heb genoten van heerlijke gegratineerde champignons, gelukkig een keer een andere versie als de standaard gegratineerde champignons. (Zeker een aanrader)

Als hoofdgerecht de vegetarische lasagne, het zag er simpel uit, maar had hele verrassende smaken! Ook dit was zeer geslaagd!

Als toetje had ik een hangop en dit was echt verrukkelijk, zoet zuur bitter, perfecte smaken bij elkaar. Helemaal top!

Ik heb er een nieuw favoriet restaurant bij!

Zeker toen er op het einde van de avond nog een drankje van het huis werd aangeboden! Omdat we eerder die avond van tafel waren gewisseld, zodat er een groter gezelschap bij elkaar kon zitten.

84. Heel goed gegeten, goede en vriendelijke bediening. Heel klein minpuntje, het was erg donker in het hoekje. Hebben lang getafeld. Was een zeer geslaagde avond.

85. Afgelopen vrijdag (24 juni 2011) heerlijk gegeten bij de Gebroeders!

Prettige sfeer en goede informatie over mogelijkheden van enkele aanpassingen van de menukaart.

Echt een aanrader!

86. Een eetcafe, niet bijzonder, gewoon normaal,

Stoelen zaten slecht.

Zoals ik al zei een gewoon eetcafe.

87. Vorige week bij de Gebroeders gegeten. Sfeer was goed en personeel erg vriendelijk. Heerlijke amuse gehad. Voor en Hoofd waren zeer smakelijk en vooral genoten van Na. Enige minpuntje zijn de aardappeltjes die bijgeserveerd worden, die waren een beetje taai/hard/oud, en heb ze maar gauw uit m'n mond genomen, voordat ik een tand afbrak. Verder heerlijk gegeten!

88. Op uitnodiging van mevr. Adele hebben wij een eetcafe op internet gezocht en gevonden. Vol goede moed zijn wij richting De Gebroeders getrokken. De locatie bevindt zich in een gezellige straat wat al veel doet aan de sfeer. Maar het belangrijkste is de ontvangst van de eigenaar en het personeel. En het allerbelangrijkste is de menukaart en die was heel divers, voor elk wat wils. Wij hebben genoten van de maaltijd, vanaf het voorgerecht tot het nagerecht en de kwaliteit was absoluut zeer goed. Het zal beslist niet bij deze ene keer blijven en kijken nu al uit naar de volgende gelegenheid om daar te zijn.

89. Hallo,

Een aantal weken geleden met een aantal vriendinnen bij De Gebroeders gegeten, we waren zeer benieuwd. Het eten was super, eerst vooraf een lekkere amuse van het huis en daarna waren alle gangen erg lekker en niet te dicht op elkaar zodat we na iedere gang nog even konden kletsen en het eten konden laten zakken. Het eten was meer dan voldoende en er werd regelmatig gevraagd of er nog iets bijgehaald moest worden. Prima service en goede gastvrijheid, zeker een aanrader en prijs-kwaliteit helemaal prima!

90. Vorige week bij de Gebroeders gegeten, niet zo goed bevallen. Eten van zeer matig niveau. We hebben de nieuwe kaart geproefd maar waren niet echt onder de indruk. Voorgerecht was wel smakelijk maar zeer weinig. Hoofdgerecht was gewoon slecht. Droog, niet lekker. Prijs staat niet in verhouding tot de kwaliteit.

91. Gisteren hebben we voor het eerst gegeten bij De Gebroeders. Positief: lekker eten, prettige en alerte bediening en gezellige sfeer.

Negatief: de leuningen van de stoelen komen tegen de tafel aan, dat vind ik lastig eten. En het duurde wel heel lang voordat het voor- en hoofgerecht op tafel kwamen (ruim een half uur en ruim drie kwartier). De cheesecake als dessert was lekker, maar wel weinig voor € 7.50.

Maar al met al een prettige avond uit.

92. Lidy Scholten

Woensdag 11 aug. Samen met mijn dochter heerlijk gegeten bij de gebroeders, het was er erg gezellig en knus. Het bedienend personeel is vriendelijk en allert, de complimenten aan de koks, het is voor herhaling vatbaar, we komen zeker weten weer terug.

93. Afgelopen donderdag 5 augustus gegeten bij de Gebroeders, met 2 pers het was SUPER! Het eten was heerlijk, complimenten aan de kok. Een leuk, gezellig en schoon restaurant. De bediening was vriendelijk.

We komen zeker nog een keer terug maar dan met de hele familie.

94. Rebecca

95. chiel weijers

Zaterdag 12-06 zijn wij met 4 personen wezen eten bij de Gebroeders.

Helemaal top!

Eten erg lekker en gevarieerde menu kaart.

Bediening erg vriendelijk.

Zeker een aanrader.

96. Maurice

Eten top ...

Bediening top...

Verrassingselement qua eten top ...

Ben er diverse keren geweest.
    Het enige "storende" was, dat ondanks dat de muziek gewoon op normaal volume draaide, het toch op de één of andere manier moeilijk was om elkaar verstaan te maken aan tafel. (het restaurant was toen altijd wel vol bezet) En terecht!

Kortom ik raad iedereen aan om toch eens te gaan eten bij dit toch één van de betere café restaurants in Doetinchem..

Vriendelijke groet,

Maurice.

97. "De Gebroeders" konden niet alleen goed voetballen, maar staan hun "mannetje" tevens in het horeca-gebeuren.

Na destijds met de gehele familie gegeten te hebben (tot ieders tevredenheid....), met de Paasdagen "op herhaling" geweest en zeker niet voor de laatste keer!

Bediening en service: uitstekend!

Kwaliteit en kwantiteit: evenzo!

Dit bedrijf is een aanwinst voor de horeca in Doetinchem e.o.

Veel succes!

Willem Wensink.

98. Vanavond voor het eerst bezocht. Geweldig restaurant, leuke ambiance, goede bediening met humor en stijl.

Het eten was perfect, lekker vers, smaakte prima.

Heerlijke keuze uit biologische theesoorten.

Er wordt met veel zorg en aandacht gewerkt en gepresenteerd, en dat kun je merken. Restaurant met fijne sfeer waar je gewoon heerlijk uit kunt eten.

Echt een aanrader, we gaan hier zeker nog vaker terugkomen.

99. Gezien de eerder goede ervaringen, weer eens wezen eten bij De Gebroeders. Wat heel erg jammer is, is dat ze de kaart hebben aangepast en dat de vlees-keuze nu erg saai is! In het verleden vond ik juist de net iets apartere keuze erg leuk!

Dus maar voor de vis gegaan en die was heerlijk! Dit geldt ook voor de bijgerechten en de manier waarop het opgemaakt is! En natuurlijk als pluspunt al het lekkers bij de koffie!

Al met al een heerlijke avond, alleen zal ik gezien de "gewone" vleeskaart niet gauw weer gaan, jammer!

En voor een eetcafe is 26 euro voor een biefstuk ook wel pittig qua prijs!

100. Heerlijk gegeten bij De Gebroeders. Prettige bediening en mooi opgemaakte borden! Absoluut een aanrader dit gezellige restaurant!

Volgende pagina