Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doetinchem verdeeld zijn.

1. patrick van houten

Ik heb net eten besteld. Het was koud en niet lekker. Had geen broodje bij de schotel, de stokbrood was ook niet te eten en het vlees was ook niet lekker. Ik haal hier nooit meer wat dit is geen 17,00 waard.
    Patrick.

2. Internationaal Doetinchem

jan en marleen uit limburg

super lekker gegeten heerlijk 3gangen diner voor 18,50, trouwens de mosselen waren ook erg lekker.Heel gastvrij ontvangen en veel tips over de omgeving gekregen.
    we zijn bij de keramiek zaak in rees geweest wat jullie zeiden en inderdaad we hadden veeeeel gekocht en goedkoop.
    dank je wel en nog veel succes met jullie zaak bikken en wat nog komen gaat in rees.
    ga zo door..

3. Chinees-Indisch Doetinchem

Happy wok dat is het dan ook wel.We zijn al bij heel veel wok restoranten wezen eten door het helle land maar dit is dan ook een van de beterde. De kwaliteit van het vlees en vis is daar van zeer goede kwaliteit.
    En het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
    Het is ook een aanrader om er te eten of een verjaardag te vieren. alleen het zouden ze moeten vernieuwen die is al een beetje dolgedraaid. We zullen dan ook nog vaak bij de
    HAPPY WOK gaan eten met onze vrienden De wok Club.

4. Internationaal Doetinchem

Geweldige keuken! We hadden het maand-menu: Gefrituurde champignons met knoflooksaus op een bedje van sla, Black Angus steak met knoflooksaus en Koffie met likeur na. Dit alles was verrassend lekker, de bediening was zeer vriendelijk en vakbekwaam! We gaan er zeker weer eens naar toe, om de de rest van de kaart te proberen. mmm!

5. Wil de Geest

Wij hebben een heerlijke avond gehad, het eten en de wijn was geweldig. De ambiance is zeer aangenaam.

6. Hein 17 juli 2012

Grandioos wat een lekkere gerechten en wat een uitgebreide kaart,het is nog moeilijker kiezen dan de vorige keer.
    Wat een aanwinst met het terras erbij,vlotte en nette bediening correct en erg vriendelijk.
    Proffesionele attitude en toch een hartverwarmende uitnodigende benadering.

Je bent echt een gast op het schip en je wordt niet weg gekeken ondanks dat er veel gasten waren en er ook nog gasten later op de middag terug wilden komen.

Mijn kinderen willen alleen nog maar spelen aan de kinderspellentafels, erg leuk bedacht.

We hadden een heerlijke dag !!
    En een cadeaubon meegenomen voor mijn broer die is morgen jarig, kan ik hem mee verrassen.

groeten van Hein en Margriet

7. Jo-Anne

We hadden gereserveerd, erg gezellig om zo te dineren. Ontspannen sfeer , snelle bediening . Erg prettig . De pannenkoeken waren heerlijk . De gevulde overzee pannenkoek is super. Wel voor een grote eter. We komen zeker terug.

8. Henk Pieters

Ik herken me totaal niet in de vorige recensie. Mijn ervaringen zijn meer dan uitstekend. Het belangrijkste is: de kwaliteit van het eten en dat was gewoon helemaal in orde. De bediening was en top en snel en vriendelijk. Ik blijf komen!
    Henk

9. Altijd erg goed eten voor een mooie prijs. Met name de kwaliteit van het eten is super. Altijd verse ingrediënten, ook de pizza's maken ze ter plekke. Je ziet hoe ze alles bereiden, dus er gebeurt ook niks in rare keukentjes waar je geen zicht op hebt. Het personeel is altijd vrolijk en vriendelijk. Ook als je alleen bent maken ze lekker een praatje en voel je je helemaal welkom. Voor de sfeer kan ik geen 10 geven, omdat het wel redelijk eenvoudig is. Maar van een kebabzaak kun je ook niet veel meer verwachten. De service geef ik geen 10, omdat het bij bestellingen aan huis wel lang kan duren, soms ruim drie kwartier. Maar daar moet wel bij gezegd worden dat ze aan de telefoon al zeggen dat het zolang zal duren, dus je zit ook niet ongeduldig te wachten en je af te vragen waar het blijft. En als het dan bezorgd wordt is het altijd nog goed warm en het wachten meer dan waard. Vooral het 'broodje kip' is aanbevelenswaardig: heerlijk bereid kippenvlees op een lekker broodje met goed

10. Verschrikkelijk! Oke voor de kinderen is er een leuke piratenhoek, die kunnen zich redelijk vermaken. Dat moet dan ook wel! Wij hadden een grouponbon en ik denk dan dat je dat doet om meer klanten te trekken die dan later weer terug komen… NOT.
    Wij kwamen binnen om 18.00. De eerste pannekoek hadden we om 18.45 En de tweede om 20.00! En als deze nu lekker was geweest oke maar ik had kaas -spek en ik zag wel kaas maar proefde hier niets van. Smaakloos we waren met 5 personen en niet een van ons vond het echt lekker. Ik spak de ober aan dat het wel erg lang duurde en die zei dat het druk was! Ik zei tegen hem dat de zaak tussen 18.00 En 19.15 Voor 75 % vol zat en daarna voor maar 25 % en buiten zat dus helemaal niemand. Tja schouder ophalen kunnen wel wel.

3,1
  11. Vandaag zijn we voor de 2e keer weer wezen eten op het pannenkoekenschip!!
    4 jaar geleden zijn we geweest met onze zoon en het is ons toen heel erg tegen gevallen.
    Toch wilden we het weer proberen.
    De kinderen vonden de piraten hoek prachtig en het loopplankje wat we besteld hadden als voor gerecht was echt heerlijk!!!
    Half 7 waren we er en na gelijk besteld te hebben kregen we onze pannenkoeken bijna 2 uur later!!
    We hadden een groupon aanbieding dat we zoveel pannenkoeken konden eten als we wilden maar na 2 uur wachten en dus 2 vervelende kinderen zat dat er niet meer in!
    En een 2e pannenkoek is dus niet meer besteld!

Het cadeautje voor de kinderen was wel een groot succes!
    Ondanks dat we een erg lekkere pannenkoek hebben gegeten denk ik dat dit toch de laatste keer is geweest.

Groetjes rilana

5,9
  12. Zaterdag 30 Juni 2012

Terras van het Pannekoekschip in Doetinchem

Grandioos wat een mooi uitzicht en een leuk terras
    Wij hebben heerlijk gedronken en gegeten konden kiezen uit een zeer uitgebreide menukaart !!

Super vriendelijke bediening zeer gastvrij en proffesioneel.
    Bij aankomst konden we kiezen of binnen in het schip of op het dek of op het terras.

We kozen voor de loungebank onder een prachtioge treurwilg voor een apperatiefje.

Wat een uitzicht en een rust zo aan het water.
    De parkkeerplaats voor de deur,en na afloop konden we zo de binnenstad in wandelen.

Echt een aanwinst voor Doetinchem,wat een enthousiast team en alles zeer schoon en uitnodigend.

Het is betaalbaar kindvriendelijk en zeer smakelijke gerechten,zo kan een vakantie erg leuk beginnen.
    Robbie en Elise onze complimenten en proficiat met jullie 1 jarig bestaan!

Echt een aanrader groetjes Henriette
    JULI 2012

13. Op onze trouwdag donderdag 5 juli, heerlijk gegeten, verrassingsmenu, geweldig! Smaak combinatie goed. Mooi gezellig terras en leuke bediening. Komen zeker terug. Bedankt voor de gezellig avond.

14. Annemiek

Vriendelijke bediening, op de manager na; vergat veel en was niet de vrolijkste. Ook op de vraag of het smaakte en wij antwoordde met dat het nogal aan de zoute kant was, kon hij niet waarderen. Vreemd dat de zelfde gerechten bij onze buren anders werd geserveerd (kreeft was bij mij gererveerd zonder schaal en het tafeltje naast ons met kreeftenhuls, sushi hadden wij 2 soorten en de buren 3) Het vervelendst vonden wij 5 kwartier op het voorgerecht te moeten wachten en nogmaals een uur op het hoofdgerecht. Ook houden wij er niet van als er voor het brood vooraf betaald moet worden..

5,7
  15. Internationaal Doetinchem

nathalie van der Stelt

We zijn gisteravond met 2 volwassenen en 2 kleintjes wezen eten in Bikken. Wat een gastvrije ontvangst. Een aardige gastvrouw en goede ontvangst voor onze kinderen die boven op zolder gingen spelen met een nanny. Onze kinderen (oudste dochter geschminkt en al) werden keurig netjes voor het eten weer terug bezorgd.
    Het eten was goed en we raden dit restaurant dan ook echt aan!

16. van aken

Vandaag wederom hier wezen eten. Deze bistro is erg aan te bevelen door ons. Kwaliteit en bediening staat hier merkbaar hoog in het vaandel. Hier komen we nog vaak terug.

17. Onlangs tijdens een weekendverblijf in het hotel in beide restaurants gegeten. Dit is echt een aanrader; prachtige gerechten met de nodige smaaksensaties, zoals je die zelden nog ergens mag proeven.
    Goede en sfeervolle ambiance en vriendelijk en deskundig personeel!

18. Internationaal Doetinchem

Kelly Elfring

Het afgelopen weekend hebben wij met ons bedrijf heerlijk gegeten bij restaurant Bikken. De keuken en bediening, Top gedaan!!

Het was mooi weer en hebben gezellig buiten gezeten.
    Een top locatie in het centrum van Doetinchem waar je lekker veel te kijken hebt.

Echt een aanrader!!!

Het team van Be-Smooth

19. Internationaal Doetinchem

Dieni Bijlsma

Heerlijk gegeten in de gezellige en sfeervolle bibliotheek van Cinq. Een verrassingsmenu, smaakte prima. De kok deed echt zijn best en dat was te merken.De bediening was perfect, vriendelijk personeel. Een heerlijk wijnarrangement gehad, paste prima bij het eten. Een echte aanrader!

20. Internationaal Doetinchem

sonia

Ik heb er regelmatig al gegeten. Het is daar altijd gezellig, eten erg lekker en de prijs is niks te hoog, bij anderen betaal ik soms nog wel meer, en niet zo lekker als bij Cinq!. En nu met hun maandmenu's die ze hebben kun je er al voor 17,50 eten.
    Dat is tegenwoordig een redelijke prijs. Van buiten lijkt het een chique restaurant maar van binnen is het gewoon huiselijk met een mooie tuin waar je gezellig kunt zitten eten bij lekker weer.
    Vind het echt een aanrader.

21. Internationaal Doetinchem

Zijn bij Bikken met ons 3 wezen eten.
    Wat een aangename verrassing was dat voor ons.
    We hadden een licht vooroordeel dat Bikken (wat de naam bijna doet vermoeden) een ''vreetschuur'' zou zijn.
    Eenmaal over de drempel van restaurant Bikken kom je in een aangenaam ingericht restaurant met een vriendelijke bediening.
    Het eten ( wij namen het meer keuze weekmenu en een van ons spareribs) was van een prima kwaliteit en zeer smakelijk.
    Tijdens het eten werd er diverse keren gevraagd of het naar wens was en of we nog friet,aardappels of groenten
    wilde hebben.
    Ook het dessert was keurig netjes verzorgd en de koffie met chocolade maakte alles compleet.
    Kortom een aanrader

22. Internationaal Doetinchem

Zijn zondag bij bikken geweest, met zijn allen. Wat een geweldig restaurant en sevice die je daar krijgt. Komen er vaak terug.

23. Het eten en drinken waren qua prijs goed, alleen ik zag ik dat de tosti's op het bord geooid werden, vroegen we om saus er bij kregen we niet.. Ze missen de spontaniteit van "Goedendag, wilt u nog wat drinken?", en het ergste was dat er 2tafels waren bezet en dat de koffie aan de verkeerde tafel werd gebracht zoiets heb ik nooit mee gemaakt! Nou echt waar wat een afknapper, van buiten oogt het goed maar binnen niet..

24. De kwaliteit is volgens ons erg achteruit gegaan.
    Vlees te droog en niet goed warm.
    Het lijkt erop dat sommige gerechten opgewarmt worden.

Presentatie van gerechten, laag van niveau.
    Het duurt erg lang voor je de bestelling krijgt, druk was het niet.
    De bediening probeerde het goed te doen, maar kan natuurlijk geen ijzer met handen breken.
    In vergelijking met twee jaar geleden erg achteruitgegaan.
    Geen aanrader dus.

1,5
  25. Erg goed, kleine, maar zeer geraffineerde hapjes, en uiteindelijk echt genoeg. Zeer hartelijke bediening, mensen met hart voor de zaak. Ga hier vooral eten als je iets te vieren hebt of iets chiquer uit eten wilt, het is voor het geld prima, maar niet in de goedkope range!

26. Doetinchem

De pizza's zijn fantastisch. Alleen verse producten, geen varkensvlees (mocht je dat belangrijk vinden) en alle dagen 5,- euro bij ophalen (momenteel). Niets dan lof, want af en toe wat onzuiverheden of ontbrekende producten moet je voor deze prijs voor lief nemen.
    Wat betreft de pizza's een echte aanrader!

27. Internationaal Doetinchem

Afgelopen weekend zijn m'n vriendin en ik uit eten geweest bij Bikken.
    Het eten zag er erg smakelijk en mooi gegarneerd uit, de bediening correct en snel!
    We hadden een ossehaas en een bikken-biefstuk. We wilden onszelf eens lekker trakteren op een diner. Nou dat is ook gelukt! Geweldig!
    Dit restaurant wordt wel een vaste stek voor ons.
    Een echte aanrader voor iedereen, ook voor de kleine beurs!
    Gastvrouwen, bedankt!

28. Emmy

Leuke kleine zaak, gezellige sfeer. Voorgerecht was een salade met fruit en noten. Helaas meer noten als salade, minpuntje. Hoofdgerecht lekker, varkenshaas met brie en honing. Mals vlees, veel extra dingetjes als aardappelen, heerlijke zelfgemaakte frieten en groente. Had ik niet verwacht voor de prijs.
    Service oke. Duurde een kwartier voordat we de kaart kregen. Nadat we erom vroegen kregen we snel de kaart. Beide dames straalde niet veel enthousiasme uit.

Niet bijzonder, maar wel gezellig en goed geprijsd.

29. Ton en Jeannine

Als afsluiting van de korenfestivalmiddag gastvrij ontvangen en in een gemoedelijke sfeer met een vlotte en attente bediening verukkelijk gegeten bij de "Gebroeders". Van harte aanbevolen !!!

30. Sanne Buel

Zaterdagavond gegeten in de Zaak. Helaas was het te koud om buiten te zitten, maar we hadden een mooie tafel binnen. De stoelen zaten perfect. Het verrassingsmenu was voor ons alle twee verrassend. Ik vond alleen de kreeftensoep niet helemaal mijn smaak. Van alle andere gerechten hebben we beiden gesmuld. Lekker eten, drinken en gezellig zitten. Echt een avond uit! Dank jullie en tot de volgende keer.