Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doetinchem verdeeld zijn.

1. Lekker, maar zelfde gerecht ook bij zelfde zaak in arnhem gehad en daar was het meer, uitgebreider en veel smaakvoller. Bij afrekenen niet de door jullie beloofde 16% korting gehad.

2. Wat een aanrader! Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en het personeel was erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

3. Super lekker Indiaas eten. Wij bestellen hier zo goed als eens per maand. Echt een aanrader. Hopelijk wordt het binnenkort ook nog eens bezorgd in Terborg.

4. Vorig jaar een geweldige sappige hamburger gegeten en wilde dit nu wel weer. Kreeg nu een diepvries Sligro voorgeschoteld die smaakte en rook naar frikandel.

3,1
  5. We komen vaak bij de King of India. De bediening is supervriendelijk en meedenkend. Je kunt bv. ook afwijkend van de kaart dingen bestellen. Het eten is echt héérlijk!!!
    Ook voor degene die niet van pittig eten houden, heeft de King of India heel veel opties. Er zijn bv. 3 heerlijke zoete curry's, die echt niet pittig zijn. Probeer ook vooral hun Naanbrood.
    De prijs is ontzettend goed als je kijkt naar de kwaliteit van het eten!

6. Marian Postuma

Het was in een woord geweldig.

7. Internationaal Doetinchem

Wij waren met 3 personen om even gezellig koffie te drinken met wat lekkers erbij. We hebben een kwartier gewacht voordat er iemand onze bestelling op kwam nemen. Voordat we onze bestelling kregen duurde het ook lang. De koffie werd eerst gebracht en tegen de tijd dat we de koffie op hadden werd het gebak dat we hadden besteld gebracht. Mijn zoon had nog een smoothie besteld. Dit moest ik eerst nog aangeven en dit werd uiteindelijk gebracht toen wij de rest al op hadden. Het was voor ons een erg slechte ervaring en niet voor herhaling vatbaar.

3,5
  8. Aangegeven dat 2 personen vegan zijn. Word †netjes 2 vegan kaartjes meegegeven. Vervolgens krijg je alsnog geen vegan, maar vlees na 4 keer aangeven vijfde keer komen ze nog met verkeerde eten en bediening weet van elkaar niet wat ze doen

2,1
  9. Eten is niet bijzonder en veel lawaai. Bediening bij de deur ver onder de maat.

3,6
  10. Ik had een tafeltje gereserveerd voor mijn dochter en mijzelf omdat we een nachtje in Doetichem verbleven. We aten er al vroeg omdat we nog op ziekenhuisbezoek moesten die avond, dus het was nog heel erg rustig in het restaurant.
    Vriendelijk personeel, leuke sfeer en mooie achtergrondmuziek.
    We namen als voorgerecht samosa, die was echt heerlijk van smaak en lekker krokant. Nog nooit zo lekkere samosa ergens anders gegeten!
    De hoofdgerechten waren ook heerlijk, curry madras en nog een ander gerecht waar we naanbrood met rijs bij aten.
    We zaten behoorlijk gauw vol en hadden nog zoveel over dat we gevraagd hebben of we de rest mee konden krijgen en dat was geen probleem.
    Echt een aanrader voor mensen die van Indian food houden!!!

11. Bart Rusman

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening.
    Zelfs het kindermenu was van goede kwaliteit en mooi opgediend.

12. Zoooooo ontzettend lekker! Veganistisch gegeten. Je mist écht niks van vlees of vis. Verrassende smaken, leuke persoonlijke bediening. Geweldig, prijs? Laat je verrassen!😃👌👌👌👌👌

13. Vd meulen

Mooi restaurant vriendelijke bediening maar op za avond geen aanrader erg lang wachten op je eten en met prijzen (biertje 4 euro en wijntje 5 euro snap ik wel dat ze de benen uit de kont lopen om de rekening te spekken sorry maar dit was eenmalig mvr grt ed

14. Weer een keer geweest voor het 5 gangen bites menu. Vorig jaar was het heerlijk, dit keer viel het tegen. Voor-, hoofd- en nagerecht smaakten goed, de tussengerechten hadden beter weggelaten kunnen worden. Bouillon te flauw en teveel peterselie, het chinese gerechtje te taai en vulling zat er bijna niet in. Bediening is vriendelijk maar de meisjes hebben weinig wijnkennis. Leuke uitleg vd gerechtjes. Al met al wel een gezellige avond gehad en een leuk concept.

15. Maandmenu B.. heeeel llekkerrrr...! Warm, genoeg, smakelijk.. echt feesteten..!

16. Onze eerste keer bij King of India: een absolute aanrader!
    Gezellig, lekker eten en leuke bediening.

17. Hoewel ik gereserveerd had, moest ik drie kwartier wachten aan een tafel die voor een groot gezelschap bestemd was, voordat een tafel voor mij vrijkwam. Het was stampvol. Het duurde ook zeker een half uur voordat we iets te drinken konden bestellen. Toen we uiteindelijk aan de goede tafel zaten, kwam het eten gelukkig wel snel. De lasagne was goed, de pizza was matig. Hij smaakte wel, maar het deeg was wat slap en verder waren ingrediënten wat flauw en verder niet gekruid. Ik heb weleens lekkerder gegeten bij Pibia. Maar de sfeer is goed en de bediening is vriendelijk.

6,7
  18. Internationaal Doetinchem

R,J.G Hoffs

Super lekker eten in een mooie ambiance met hele leuke mensen in het team.

19. E. de Groot

De eerste keer was ik aangenaam verrast door het eten van een verassingsmenu. Deze tweede keer heb ik een mixed-grill gegeten. Ook dit was weer heerlijk.!

20. Bianca kisjes

Echt heel goed gegeten, Indiaas zoals het hoort.
    Vriendelijk en gastvrij personeel.
    Wij komen zeker terug.

21. King of Inda is het geheim van Doetinchem. Vergeet de grote eetstraat en duik het zijstraatje in. Voel daar hoe welkom je bent en eet vorstelijk. We komen er zo graag en gaan altijd met een grote glimlach weg. Ook tip voor afhaal.
    Vera

22. Heerlijk 3 gangen keuzemenu gegeten.
    Een hele ruime keuze uit lekkere gerechten voor een hele goede prijs/kwaliteit.
    Aardige bediening.
    Kom er zeker terug.

23. Marjan Wagener

We hebben heerlijk gegeten. Zelfs een veganistische thali was mogelijk! De bediening was vlot en vriendelijk. Een aanrader.

24. Ws. was dit de achtste keer dat ik hier heb gegeten en wéér was het erg lekker. Deze keer een vlees combi gerecht met kleine schaaltjes genomen. Smullen maar!! Aardige mensen en zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Mij gaan ze zeker weer terug zien! Tot gauw.

25. Eten is gewoon te koud!
    Het eten is gewoon niet te eten ik ga nooit meer bestellen of het eten komt koudslap of ze vergeten elke keer iets mee te geven.. zoals sauzen en baklavas veral de laatste tijd ze moeten echt hier voor iets doen!

26. Wij hebben hier altijd goede ervaring mee gehad, lekker eten, en genoeg. Bezorging ook altijd prima. Mag ook wel eens gezegd worden.

27. v Eijkel Brouwer

Goede bediening en heerlijk eten prijs kwaliteit

28. Gezellig gastvrij restaurant met gerechten uit de Alpen. Niet te grote kaart maar keus genoeg. Originele gerechten. Fijne bediening.

29. De friet is lekker. De hamburger niet zo lekker, bijna geen gebakken uien. De rest vd snacks is meestal lauw, de loempia zelfs nog koud van binnen. Na n paar keer proberen nu tijd voor een andere snackbar.

4,9
  30. Albert Roelofs

De tweede keer dat ik eten bestel en geen knoflooksaus krijg. Brengen ze wel even 45 min later. Eten koud.