di vanaf 11:00

Zo vriendelijk
    Zo netjes
    Zo gastvrij
    Zo lekker....
    Moet ik door gaan?... Aanrader!
    Gewoon op je lijstje zetten, “ moeten we ook doen”!

2. Hier gegeten via sociale deal. Konden lekker buiten zitten en het eten wat we kregen was goed. Minpuntjes zijn dat je niet zelf je menu kan kiezen, mijn vriend luste geen vis maar dat was wat we kregen. Verder lang moeten wachten tussen de gangen door, 45 minuten per gerechtje vinden we erg lang. Bediening erg aardig!

3. Heerlijk buiten gegeten!
    Binnen een beetje gedateerd en donkere inrichting!

4. Traditionele gerechten. Met veel aandacht voor dieetwensen. Wel aan de prijs.

5. Bert Vermeulen

Het diner was heerlijk!
    Een aanrader voor iedereen die iets meer wil uitgeven voor een lekker diner!
    De bediening was ook prima!

6. Paul van der Woude

Bijzonder lekker gegeten, betrokken bediening, passende losse sfeer!

7. Het was een geweldige eetervaring.
    Alles was vers en heerlijk klaar gemaakt.

8. We hebben heerlijk gegeten. Goede, gastvrije bediening. Enig minpuntje was dat er mensen erg dicht bij ons zaten, terwijl er voldoende plaatsen nog vrij waren. Had graag iets meer privacy gewild.

9. Heerlijk gegeten. Eigenaar heeft passie voor het vak. Service is zeer goed en vriendelijk

10. Ze hebben ons weer heerlijk verwend!

11. Een zeer verrassende ervaring. Heerlijk uitgebreid geluncht op een gewone dinsdagmiddag. De bediening een gezellige correcte dame en een goede gastheer. De lunch van kreeft, tonijn en Hollandse garnalen was geweldig tevens ook de wintersalade van Coppa. Vissoep geweldig geserveerd met goede bouillon en veel vis, varkenshaasje perfect gebakken. Dessert prima. Daarna nog gezellig buiten genieten van de wijn en vaste gasten. Komen zeker terug als wij weer in Doetinchem zijn. Toppie.

12. Regelmatig bezoeken wij dit top restaurant. Wij gaan 1 à 2x per week uit eten en komen inmiddels overal in de achterhoek. Uit die ervaring kunnen wij stellen dat dit restaurant met zijn heerlijke keuken, kreeft- en seizoen specials, zeer gastvrije bediening en nette prijzen een absolute topper is. Top 3 naar onze bescheiden mening.

13. Zonder te overdrijven een sfeervol en kwalitatief hoogwaardig restaurant. Super terras geheel overdekt en sfeervol verlicht. Als regelmatige bezoeker moet ik zeggen dat de kaart erg goed is. De keuken levert een hoge kwaliteit van zowel producten als presentatie. En voor wie regelmatig komt is het een tip om de daghap te kiezen. Vlees of vis, dat is de keuze en dan wordt je verrast met een heerlijke maaltijd. Met wat te drinken erbij ben je voor nog geen € 20,00 klaar.

Ik kan niet anders zeggen top

14. ben 165 punten

Keuken is bovengemiddeld goed. Na regelmatige bezoeken hier. Bediening begint veelbelovend, gaandeweg de avond zakt het niveau steeds in, heel apart. Lange wachttijden tussen de gangen, lege glazen blijven onopgemerkt, nauwelijks uitleg over eten en wijnen en steevast klopt de rekening niet. Erg jammer, want de bediening maakt de beleving van een avondje uit in dit restaurant niet in verhouding met de hoogwaardige kookkunsten.

15. Het blijft verrassen. Veilig glutenvrij eten, goede kwaliteit en prettige ontvangst.

16. Henk uit Monster

Wij hebben met z'n 8ten zaterdag 19 februari 2013 m'n 65 jarige verjaardag gevierd met een etentje. Het eten en de ambiance bij 't Raedhuys verraste ons aangenaam. De gastvrijheid en de kwaltiteit van de menukaart is hoog.
    Van het eten maakten ze een feest inclusief de koffie aan het eind om daarna als gast nogmaals verrast te worden door een uitstekende prijs/kwaliteit rekening.

17. Dennis Huizer

18. Erg goed, kleine, maar zeer geraffineerde hapjes, en uiteindelijk echt genoeg. Zeer hartelijke bediening, mensen met hart voor de zaak. Ga hier vooral eten als je iets te vieren hebt of iets chiquer uit eten wilt, het is voor het geld prima, maar niet in de goedkope range!

19. We zijn zaterdag 11 februari 2012 te gast geweest bij het Raedthuis in Doetinchem. We waren er voor het eerst, op aanraden van vrienden. We hebben echt een geweldige avond gehad. Het eten was heel erg lekker, goede producten en alles was mogelijk. Bovendien waren bediening en sfeer fijn en ongedwongen. Er werd op details gelet. De vraag "waar bevindt zich het toilet?" werd niet beantwoord met een vingerwijzing, maar er werd meegelopen. Bijzonder! Zeker geen eenmalig bezoek.

20. Prima eten hier, al zijn ze hier de afgelopen jaren behoorlijk naast de schoenen gaan lopen! Er was een tijd dat je voor 20 euro een prima 3-gangen-menu at, dat ook nog eens voldoende was. Nu betaal je het dubbele en zijn de porties gehalveerd. Jammer.

21. Dit is het beste restaurant van Doetinchem. Als je met een dieet leeft kun je hier het beste eten. Smaak kwaliteit en een prettige bediening.

22. Jessica

Wat een keus aan gerechten, een perfecte kaart. Voor ieder wat wils. Goede bediening, goede sfeer, heerlijk eten van hele goede kwaliteit voor een nette prijs.

In dit restaurant weten ze wat ze maken en hoe het goed gedaan moet worden.

23. Altijd fantastisch, leuke sfeer, goed personeel, lekker eten wat uitmondt in een zeer goede avond.

Meerdere malen gegeten en ik kom zeker weer terug.

24. w.harzing

Zaterdagavond met vrienden weer een geweldige avond gehad. Het is altijd thuiskomen in het Raedthuys. Voortreffelijke bediening en de keukenbrigade is nog steeds top.

Ook al gaan we van tijd tot tijd naar elders, het Readthuys blijft ons nummer 1 restaurant.

25. Eten was erg lekker hebben een 5 gangen menu genomen met bijpassende wijnen..

Supergezellige avond gehad..

26. ben 208 punten

Genoeg ervaring met restaurants in Doetinchem en omgeving, maar dit is eigenlijk wel de beste in de regio. Je zit in een gezellig ingerichte bruine kroeg, ongedwongen sfeer maar met een meer dan uitstekende keuken. Zeer hoge kwaliteit en regelmatig nieuwe kaart zonder rare fratsen, maar wel op een eigen manier klaargemaakt. Bediening is ook erg goed. Zeer precies, correct, met toewijding.

Wil je niet opgedirkt zitten, maar wel heerlijk eten dan is dit de plek waar je moet zijn.

27. Verschillende keren gegeten en tot nu toe altijd meer dan tevreden. De bediening is alert en vriendelijk en ze hebben kennis van zaken. Het voelt als thuiskomen bij Het Raedthuys.

Het belangrijkst is natuurlijk het eten en daar kun je maar 1 ding over zeggen. Perfect. Regelmatig verandert de kaart, dus elke keer is weer een unieke ervaring. Ga zo door.

28. Luxe en kwalitatief hoog eten in een ontspannen, ongedwongen bruine kroeg-achtige sfeer! Genoten!

29. Dit restaurant was een buitengewoon positieve verrassing. De gerechten zijn van een zeer hoge kwaliteit, goed gecombineerd en smaakvol opgediend. De ambiance is op het bruine café-achtige af en toch volledig passend bij de voortreffelijke keuken. Een aanrader!

30. Vorig jaar geweest, vanwege vader/moederdag.

Wij vonden het heerlijk, er was van alles mogelijk. De wijn was ook heerlijk. Juist omdat tegenwoordig alles op lounge gericht is, vond ik het leuk om eens in een andere entourage te zitten.

Super ervaring!

31. Redelijk tot goed eten, maar niet op ster-niveau.

Eetgelegenheid met aparte inrichting (wel erg smaakgevoelig). Eten is redelijk tot goed. Maar verwacht geen echte bijzonderheden. De prijs is hoog in relatie tot de kwaliteit. Wij hebben er driemaal gegeten, maar komen er niet weer.

32. Rebecca

33. Al een paar jaar samen met mijn vrouw (zeer) vaste gasten bij 't Raedthuys. Voor ons elke keer opnieuw naast een aangename cullinaire verrassing, steeds een beetje thuis komen.

34. Ook wij zijn al meerdere malen bij 't Raedthuys wezen eten.

Heerlijk eten, verrassende amuses van het huis en alerte bediening!

Ontspannen sfeertje...

Gewoon top voor een avondje relaxen!

35. We hebben regelmatig hier gegeten, altijd was het een verrassing wat we te eten kregen. Dit is een aanrader, omdat je zo dingen te eten krijgt die je normaal niet zomaar zou kiezen.

Je geeft aan wat je perse niet lust (ik lust geen kaas) en ze houden er rekening mee of passen het menu aan.

Wij hebben altijd genoten van wat ze ons voorgeschoteld hebben.

Het personeel is vriendelijk en attent, dus het is echt een aanrader.

36. We kregen een tafel aan het raam, omgeving oogde erg rommelig. Fel licht, lange ongemakkelijke bank. Drie gangen menu genomen. Amuse van het huis, zo klein en weinig dat je niet eens kon proeven wat het was. Dit ging de hele avond zo door. Zulke nietige hoeveelheden, dat is allang achterhaald. Jammer, geen aanrader en kom zeker niet meer terug.

37. Vaste gast sinds jaren, altijd waar voor je geld. verfrissende gerechten, seizoengebonden, perfect prijs-kwaliteit.

38. Ben een vaste gast bij het Raedthuys en het werd tijd om mijn eigen recensie weer te geven. Ik kom al jaren bij 't Raedthuys en nog steeds spreek ik van grote tevredenheid. Prettige ambiance, vriendelijke bediening met verstand zaken. Blijf hier aandacht aan schenken want heel af en toe laat dat te wensen over.
    De produkten worden goed bereid en zijn absoluut vers! dat proef je.
    complimenten aan de keuken voor hun kookkunsten.
    Kortom, dit verdient een hoog cijfer op alle fronten en ik weet dat het niet ontbreekt aan scherpte bij 't Raedthuys, ook al draaien ze al jaren top op niveau.
    Wie evenaart dit?

39. Vorige week voor het eerst bij het Raedthuys geweest op aanraden van vrienden. Wij zijn al op veel goede plekken geweest, maar dit behoort echt tot de betere restaurants. Geweldig eten, gezellige tent, prima bediening. Echt voor herhaling vatbaar.

40. geschrokken door sommige recensies vroeg ik me af of we wel weer (na een keer of 5 van grote tevredenheid) naar dit restaurant zouden gaan. Het bleek nog steeds prima! Goede, vriendelijke bediening (sommigen wel wat onervaren), heerlijk eten en een heel prettige sfeer. Leuke toelichtingen door de chef. Voor herhaling vatbaar!

41. in september 2007 uitstekend gegeten: het eten werd niet alleen prachtig opgediend, het smaakte ook uitstekend. Attente, vriendelijke bediening.
    In december 2007 op mijn aanraden met een aantal mensen wederom hier gegeten. Wat een tegenvaller: veel te veel tafeltjes, slechte, niet prof essionele bediening, lange wachttijden, zeer matige kwaliteit eten. Jammer dat men kennelijk niet in staat is de goede kwaliteit vast te houden. Advies: ga niet ten onder aan je eigen succes! Minder tafeltjes en beter personeel. Aan de kok ligt het niet volgens mij.

42. Eten is redelijk. Eenvoudig en niet al te spannend allemaal. Wel goed en voldoende. Bediening is dramatisch slecht. Het duurde een half uur voordat we een menu te zien kregen. Daarna wachten tot ze de bestelling komen opnemen, wachten, wachten en nog eens wachten. Na twee en een half uur hadden we er genoeg van. Twee en een half uur voor een soepje en hoofdgerecht, beetje te traag allemaal. Dessert hebben we thuis maar genomen...

43. Patrick Jonker

aantal keren heerlijk gegeten.
    wanneer komt die ster nou eens?

44. dat dit restaurant nog geen ster heeft is voor mij onbegrijpelijk. perfect eten, exclusief en betaalbaar. ongedwongen gezellige sfeer. heerlijke wijn. kundige en betrokken bediening. heel bijzonder!