Het Pannenkoekschip in Doetinchem

Welkom bij Het Pannenkoekschip in Doetinchem!

Grote parkeerplaats voor de deur: de Varkensweide.

Aan boord van ons mooie schip kunt u genieten van heerlijke pannenkoeken & hamburgers! Naast deze lekkernijen zijn er nog veel andere mogelijkheden.

Wat te denken van een lunch op het achterdek met uitzicht over de Oude IJssel? Of uw eigen besloten feest / bruiloft, high Tea’s, groepsactiviteiten en natuurlijk uitgebreide kinderfeesten kunt u bij ons terecht.

Met trots zijn wij het lekkerste en uniekste pannenkoeken restaurant van de Achterhoek!

Let op, onze openingstijden zijn op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag vanaf 17:00uur tot 21:00uur.

• Veganistisch

1174198112 87
1196573319 87
1204031722 87
1353199774 81
1420325397 84

1. Henk Sluijters

Prima gelegenheid, maar je moet er wel met kinderen zijn. Ik denk dat je zonder kinderen daar last van het "kinderlawaai" hebt.
    Mijn kleinzoon van 3 vindt het daar helemaal het einde en daar gaat het om

2. Het pannenkoekschip is altijd weer een belevenis voor de kids en sinds het schip nieuwe eigenaren heeft, heeft het schip een ware metamorfose ondergaan.

Belangrijkste verschil is dat er niet meer alleen pannenkoeken te verkrijgen zijn, maar ook hamburgers. Een perfecte zet!

De door mij bestelde Angus baconburger was echt heerlijk en een prima alternatief voor de pannenkoek, die nog wel steeds favoriet is bij mijn twee dochters.

Een echte aanrader is ook het toetje. Ambachtelijk boerderij-ijs. Een hele aangename verrassing!

De hernieuwde kennismaking was dus een hele prettige ervaring. Wij komen zonder twijfel nog vaak terug!

3. Ineke Garretsen

Al een hele tijd niet meer geweest, maar sinds een week is het pannenkoekenschip weer open met nieuwe eigenaren. En wat een veranderingen! Positief verrast qua inrichting en qua eten. Zoon van 4 heeft zijn eigen pannenkoek en ijsje versiert en als verrassing nog iets mogen uitzoeken in de schatkist.

En wat fijn dat er nu hamburgers te verkrijgen zijn en ook nog eens super lekker. Jullie hebben er weer vaste klanten bij!

Heel veel succes Ruben & Joyce, maar dat komt zeker goed!

4. Vera Jansen

Erg slecht, pannenkoeken nog half rauw en flauw van smaak. Bediening deed hier niks mee, volledige bedrag moeten betalen terwijl we meer dan de helft hebben laten staan. Niet voor herhaling vatbaar. Jammer.

5. Veel keuze en netjes geprijsd. Lekkere pannenkoeken en vriendelijke bediening. Aanrader.

6. Martje Veltman

Het is altijd erg gezellig en bijzonder om met de kleinkinderen naar het pannenkoekschip te gaan want zij vinden het erg apart omdat het op een schip is. Maar wij vinden de pannenkoeken nooit zo smaakvol.... Welke we ook kiezen.
    Verder mankeert er niets aan sfeer, service en dergelijke. Veel leuke dingen voor de kleinkinderen om te doen/spelen/kleuren.

7. ineke hulshof

We hebben er een heerlijke pannenkoek gegeten...

8. Lucien & Brigitte

Slecht, slecht, slecht, staan afgelopen dinsdag rond 19 uur voor een gesloten deur, terwijl het licht brand en het bord nog buiten staat. Besloot maar eens te bellen. De dame liet me telefonisch weten zojuist te hebben besloten om dicht te gaan door gebrek aan klanten, en de kok was niet bereid de spullen weer "op te warmen". Ook niet nadat ik liet weten dat we er speciaal 20km voor waren komen rijden. Ze nam niet eens even de moeite om naar buiten te komen voor uitleg/excuus. Sta je daar, en voel je je als klant (to be) totaal niet serieus genomen. Hoe slecht kan klantenservice zijn...

9. van den Boogaart

Toen wij kwamen was er geen tafel vrij, veel te druk, bediening ongeregeld.

10. Keurig behandeld, vriendelijke bediening, ruime keuze aan smaakvolle pannenkoeken en genoeg vertier voor de kinderen.

11. Colien Wassink

Wij hebben heerlijk gegeten bij 't Pannenkoekschip. Alles verliep compleet naar wens! Leuk ingespeeld op de verjaardag van de tweeling, top!

12. Mijn man en ik zijn de afgelopen weken 2 keer bij't Pannenkoekschip gaan eten. Eerst met vrienden en later met onze kleinkinderen. Beide keren werden wij vriendelijk ontvangen en ook bij de drukte van de zaterdag was er veel aandacht voor ons en onze kleinkinderen.

Het duurde wat lang voordat we wisten wat we wilden eten, zoveel keus! 116 pannenkoeken op de kaart, zo wist de serveerster te vertellen.

We hebben heerlijk gegeten en genoten van de ervaring. De kleinkinderen hebben zich goed vermaakt en hebben meegedaan aan de kleurwedstrijd voor Sinterklaas.

Er hangt een prettige, kalme sfeer in het restaurant en het ziet er leuk uit, met aandacht voor de Sint!

Wij komen zeker terug!

13. We werden netjes ontvangen, we hebben een bestelling gedaan maar alle 3 de pannenkoeken hadden een verbrande smaak, ze waren gewoon echt niet lekker. Toen de serveerster vroeg of het naar wens was, hebben we het uitgelegd en ze zou het met de kok erover hebben, maar tot het betalen aan toe is er niks teruggekoppeld. De pannenkoeken waren ook op veel plekken echt gewoon zwart, of dat komt doordat de kok haast had of doordat dit gebruikelijk is, ik weet het niet. Maar wij zouden hier niet meer gaan eten en daarnaast vonden erg jammer dat er ook geen terugkoppeling is gedaan en concessies zijn gemaakt, want een pannenkoek is gewoon ook niet op gegeten. Jammer en teleurstellend.

14. Geweldig, wat een keuze en heerlijke pannekoeken. Sfeervol schoon en vrolijke bediening. Wij komen hier graag weer terug.
    Carol uit Utrecht

15. Marco Baak

Super, voor onze zoon (ei allergie) werd een pannenkoek gemaakt zonder ei. Goede service, zeer vriendelijk personeel. Ideaal voor gezinnen met kinderen.

16. Remco van Daalen

Vandaag hebben we weer eens lekker gedineerd op het pannenkoekschip en we liggen nu thuis na te genieten met een volle maag. Waarom dan een 7 voor de service? De bediening is prima en leuk tegen de kinderen, maar de wachttijd was redelijk lang, maar wel acceptabel. We hebben er wel heerlijk en voor gegeten en het gezellig gehad. Aanrader.

Tot de volgende keer.

17. Afgelope vakantie hebben wij drie keer op het Pannekoekschip gegeten. De eerste keer was met de hele familie 12 personen. We werden ontzettend leuk onthaald! Geweldige sfeer en we hadden een groep arrangement met pannekoeken. Heerlijk! Ieder kon zijn eigen pannekoek versieren met van alles en nog wat! Een heel gezellige avond gehad met de familie. De tweede keer: met mijn man en dochter. Opnieuw een superervaring! de pannekoek die ik nam (één met brie spek en een "compote van cranberries") was de beste die ik ooit in mijn leven heb gegeten!! echt een aanraden voor iedereen!! Toen.. nog een keer komen eten en het was ontzettend druk!! Het hele terras zat vol en binnen ook! we hebben 10 minuten gewacht voor er een tafel vrij kwam.. de gastvrouw was erg attent en ondanks de drukte dacht ze ieder moment aan ons! We werden netjes naar de tafel gebracht alleen het duurde wel een minuut of 2 voor deze werd schoongemaakt. begrijpelijk, want het meisje liep hard door. Het was druk maar ze bleven vriendelijk!! De wachttijd viel me ontzettend mee, heb het veel erger meegemaakt bij andere pannekoekhuizen. Het eten was heerlijk!! En de bediening was er leuk, alleen soms vond ik ze een beetje jong. Vanuit de keuken kwam een keer een kabaal: omgevallen stapel met borden.. kan gebeuren. Het eten en de bediening waren helemaal super en ik zal het aan iedereen aanraden. We komen zeker weer terug!! Een tip: zorg voor wat meer bekendheid want ik hoor veel positieve verhalen, maar ook veel mensen die helemaal niet weten wat jullie nieuw zijn sinds een jaar? Breng de mensen op de hoogte, want jullie doen het geweldig!! Compliment voor de kok en "zijn bemanning" zoals op de t-shirts staat.

18. Hein 17 juli 2012

Grandioos wat een lekkere gerechten en wat een uitgebreide kaart,het is nog moeilijker kiezen dan de vorige keer.
    Wat een aanwinst met het terras erbij,vlotte en nette bediening correct en erg vriendelijk.
    Proffesionele attitude en toch een hartverwarmende uitnodigende benadering.

Je bent echt een gast op het schip en je wordt niet weg gekeken ondanks dat er veel gasten waren en er ook nog gasten later op de middag terug wilden komen.

Mijn kinderen willen alleen nog maar spelen aan de kinderspellentafels, erg leuk bedacht.

We hadden een heerlijke dag !!
    En een cadeaubon meegenomen voor mijn broer die is morgen jarig, kan ik hem mee verrassen.

groeten van Hein en Margriet

19. We hadden gereserveerd, erg gezellig om zo te dineren. Ontspannen sfeer , snelle bediening . Erg prettig . De pannenkoeken waren heerlijk . De gevulde overzee pannenkoek is super. Wel voor een grote eter. We komen zeker terug.

20. Henk Pieters

Ik herken me totaal niet in de vorige recensie. Mijn ervaringen zijn meer dan uitstekend. Het belangrijkste is: de kwaliteit van het eten en dat was gewoon helemaal in orde. De bediening was en top en snel en vriendelijk. Ik blijf komen!
    Henk

21. Verschrikkelijk! Oke voor de kinderen is er een leuke piratenhoek, die kunnen zich redelijk vermaken. Dat moet dan ook wel! Wij hadden een grouponbon en ik denk dan dat je dat doet om meer klanten te trekken die dan later weer terug komen… NOT.
    Wij kwamen binnen om 18.00. De eerste pannekoek hadden we om 18.45 En de tweede om 20.00! En als deze nu lekker was geweest oke maar ik had kaas -spek en ik zag wel kaas maar proefde hier niets van. Smaakloos we waren met 5 personen en niet een van ons vond het echt lekker. Ik spak de ober aan dat het wel erg lang duurde en die zei dat het druk was! Ik zei tegen hem dat de zaak tussen 18.00 En 19.15 Voor 75 % vol zat en daarna voor maar 25 % en buiten zat dus helemaal niemand. Tja schouder ophalen kunnen wel wel.

22. Vandaag zijn we voor de 2e keer weer wezen eten op het pannenkoekenschip!!
    4 jaar geleden zijn we geweest met onze zoon en het is ons toen heel erg tegen gevallen.
    Toch wilden we het weer proberen.
    De kinderen vonden de piraten hoek prachtig en het loopplankje wat we besteld hadden als voor gerecht was echt heerlijk!!!
    Half 7 waren we er en na gelijk besteld te hebben kregen we onze pannenkoeken bijna 2 uur later!!
    We hadden een groupon aanbieding dat we zoveel pannenkoeken konden eten als we wilden maar na 2 uur wachten en dus 2 vervelende kinderen zat dat er niet meer in!
    En een 2e pannenkoek is dus niet meer besteld!

Het cadeautje voor de kinderen was wel een groot succes!
    Ondanks dat we een erg lekkere pannenkoek hebben gegeten denk ik dat dit toch de laatste keer is geweest.

Groetjes rilana

23. Zaterdag 30 Juni 2012

Terras van het Pannekoekschip in Doetinchem

Grandioos wat een mooi uitzicht en een leuk terras
    Wij hebben heerlijk gedronken en gegeten konden kiezen uit een zeer uitgebreide menukaart !!

Super vriendelijke bediening zeer gastvrij en proffesioneel.
    Bij aankomst konden we kiezen of binnen in het schip of op het dek of op het terras.

We kozen voor de loungebank onder een prachtioge treurwilg voor een apperatiefje.

Wat een uitzicht en een rust zo aan het water.
    De parkkeerplaats voor de deur,en na afloop konden we zo de binnenstad in wandelen.

Echt een aanwinst voor Doetinchem,wat een enthousiast team en alles zeer schoon en uitnodigend.

Het is betaalbaar kindvriendelijk en zeer smakelijke gerechten,zo kan een vakantie erg leuk beginnen.
    Robbie en Elise onze complimenten en proficiat met jullie 1 jarig bestaan!

Echt een aanrader groetjes Henriette
    JULI 2012

24. Heidi 569 punten

Vandaag hier weer eens wezen eten na een lange tijd. De sfeer binnen is er flink op vooruit gegaan. De mosterd soep was heerlijk en goed gevuld. Had gevraagd of ze de banaan in mijn pannekoek konden mee bakken en dat gingen ze meteen doen, het was geen probleem. De pannekoeken waren heerlijk. Personeel was erg vriendelijk.

25. Duidelijk de lekkerste mosterdsoep uit de regio, dit zeg ik uit ervaring! Heerlijk gegeten, erg leuke vriendelijke bediening. Gelegen op een mooie plek, en er hangt een hele leuke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!

26. Sandra en Emiel

Onze dochter Wendy van 5 jaar heeft haar verjaardagsfeestje op het schip gegeven. Samen met nog 3 kinderen mochten ze pannenkoeken verzieren,ijs eten en in de speelhoek spelen. Na afloop mochten de kinderen nog een kadotje uitzoeken uit de schatkist. De kinderen hebben zich goed vermaakt en wij als ouders daardoor ook.
    Lekker dichtbij, niet te duur en ook met slecht weer heel geschikt voor kinderfeestjes.

27. De pannenkoeken waren heel erg lekker. De bediening had ietsjes beter gemogen. Ze kwamen geen enkele keer vragen of we nog drinken wilden terwijl er genoeg lege glazen stonden. Dit moesten we steeds zelf vragen en dan kwam het ook snel hoor. Dat was verder prima. Het voorgerecht was ook heerlijk. We hebben er heerlijk gegeten en de kids vonden het super. We komen er zeker terug.

28. Michel Freriks

Gisteren met vrienden op `t Pannenkoekschip in Doetinchem geweest. Superleuke lokatie en een mooi schip omgebouwd tot een mooi pannenkoekenrestaurant. Alles ziet er schoon uit en de service is goed. De menukaart is zeer uitgebreid en biedt voor elk wat wils. Verder krijgen de kinderen extra veel aandacht, waardoor het een superlokatie voor kinderfeestjes moet zijn. Echt een aanrader! Elise en Robbie, bedankt voor de gastvrijheid!

29. bart 105 punten

Goede dag mensen!

Na veel bad stuff gehoord te hebben ben ik met de fam. op het schip gaan eten!

Bediening supervrolijk en goed!

Tevens was het eten ook helemaal top!

Het loopplankje is een aanrader als voorgerecht!

We waren erg verrast, niets oud of opgewarmd.

Gewoon top! Wij komen zeker terug!

Tipje van onze zijde! Maak een mooi aanmeer stijgertje voor plezier vaart zo dat jullie ook bereikbaar zijn van af het water! Dan meren wij wel aan als we trek hebben!

Groeten Bart Rougoor.

30. Robby en Elise

Beste lezers,

Per 1 juli zijn de deuren van het pannenkoekschip wederom geopend. Wij hebben het interieur compleet vernieuwd en ook de kaart is met de tijd meegegaan. We bieden nu meer specialiteiten pannenkoeken aan en daarnaast hebben we ook een uitgebreide lunchkaart.

Wij zijn geopend van dinsdag tot vrijdag van 11.00 tot 21.00 en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 21.00.

Wij hopen u spoedig te mogen ontvangen op het vernieuwde pannenkoekschip in Doetinchem!

Tot ziens,

Robby en Elise.

(Onderstaande oude recensies gaan over het oude pannekoekschip...)

31. Leuk en origineel restaurant. Leuk voor kinderen. Lekkere pannenkoeken.

Het negatieve is alleen dat het restaurant moeilijk te vinden is.

32. Mooie plek in een oud schip net buiten centrum. Gewoon goede pannekoeken, niets bijzonders. Je moet niet zeeziek worden, want schip deint licht. Voor kids leuke attractie.

33. Mw. Jotzi-Brouwer

Prima locatie, erg gezellig. Ouderwets lekkere pannenkoek met zorg bereid, zelfs glutenvrij geen enkel probleem. Dames van de bediening heel gastvrij en attent. Een volgend bezoek zeker waard.