1190377209 83
1201219856 93
1212062504 95
1320488978 88
1537341927 72

1. Nou eerlijk gezegd hebben wij bij hasiya lekker gedineerd meerdere malen zelfs. Alles was volgens onze wens in vervulling gebracht.

2. Een maandje geleden weer wezen eten. Wat direct opviel was dat de toenmalige 'hulp' nu ineens als kok fungeerde en duidelijk niet ervaren was. Het zou misschien geen rol mogen spelen, maar in een Japans restaurant een kok krijgen van Turkse komaf kan niet. Het eten was lekker, maar de sfeer veel te informeel met personeel dat elkaar zogenaamd leuke dingen influisterde en ons daar deelgenoot van maakte. Prijs-kwaliteitverhouding daardoor scheef. Ik aarzel of we nog een keer terugkomen.

5,7
  3. Heerlijk gegeten bij Hashi Ya buiten op het terras. Het smaakt allemaal erg goed. Echte aanraders zijn de Jacobs schelpen, de osshaas, sushi met gefrituurde garnalen en de avocado sushi. We hebben veel vaker Japans gegeten maar nooit gedacht dat het in Doetinchem zo lekker zou zijn. Zeer vriendelijke bediening en complimenten voor de chef.

4. Mehmet gonc

We hebben op 28-06-2013 echt ongelofelijk goed gegeten mijn ouders waren zeer tevreden. Als ik er weer eens aan denk om uit eten te gaan dan weet ik waar ik moet zijn echt een topper. Aanrader jongens

5. Gegeten bij hasi ya. Geen aanrader het sfeer vind ik niks meer. Het eten vind ik zojuist allemaal op elkaar lijken al heel lang. Echt een afgang nadat het van eigenaar is verandert. Ik ga daar nooit meer eten

6. Gister hier wezen eten in de hoop dat er na een half jaar iets verbeterd zou zijn. En dat was het zeker !
    Ons lievelings restaurant is weer ons lievelings restaurant. Ze zijn weer op de goeie weg. Het eten was lekker, kregen weer meer als de vorige keer. Serveersters vroegen minder vaak of er nog drinken in gedaan moest worden en maakte gezellig een praatje. De kok kookt lekker en nam pauzen wanneer wij dat wilden zodat we niet alles gelijk op hoefden te eten. Het was weer ouderwets gezellig !

Complimenten ! Groetjes uit hengelo

7. We hadden met vijf personen gereserveerd om 19.00 uur. Het werd steeds drukker in het restaurant en tussen 19.00 en 19.45 uur is ons vier keer gevraagd of we wat wilden drinken. Aangegeven dat we inmiddels wel wat eten wilden bestellen. De serveerster gaf aan dat zij van het drinken was en van eten geen verstand had!?
    Iets later kwam ze toch onze bestelling opnemen.
    Om 20.00 uur vertelde diezelfde serveerster ons dat de soep (voorgerecht) er bijna aankwam. Toen we om 20.30 uur nog steeds niets te eten hadden, ook geen soep, navraag gedaan bij de manager. "oh, u heeft nog steeds niets gegeten? Ik kom zometeen naar uw tafel maar dat kan nog wel een tijd duren''?!
    Toen zijn we, na ons beklag gedaan te hebben, vertrokken met knorrende maag.
    Het excuus was dat het onverwacht druk was. Best vreemd op een zaterdagavond toch? Wat een slecht excuus.
    Dit restaurant heeft duidelijk zijn zaken niet op orde en er word niet gecommuniceerd tussen bediening en management.
    Hashi Ya, bedankt voor het verpesten van onze zaterdagavond uit! Hier gaan we nooit meer naartoe.

8. Wij hebben bij de vorige eigenaar regelmatig gegeten nu het overgenomen is moet je inderdaad vlug eten om de kok bij te houden . Er was ruzie in de keuken er werd hard geschreeuwd tegen elkaar we konden dit uiteraard niet verstaan maar het bederfd wel een beetje je avond ,de serveerster liep met dik betraande ogen rond . Zonde we vonden het eten wel lekker.

6,7
  9. Misschien zijn wij verwend maar bij Hashi Ya gaan wij niet meer eten. De eerste ronde van de menu's werd afgeraffeld. We moesten in dat eerste deel flink door eten om de kok bij te houden. Daarna hebben we zeker 1 uur zitten wachten tot de tweede rond werd bereid. Er waren duidelijk te weinig koks voor het aantal gasten.
    We zaten nog te eten toen er al werd begonnen met afruimen zonder vraag of we klaar waren. Duidelijk geval van haast. We werden afgesnauwd door de cheffin in het bedrijf. Erg onvriendelijk. De jas word je in de handen geduwd als je hem niet snel genoeg aanneemt.
    Hier is duidelijk merkbaar dat niet de gast maar geld verdienen centraal staat en dat is geen prettig gevoel tijdens het eten.
    Geen aanrader dus!

10. E lucassen

Sinds nieuwe eigenaar (november 2012) matige kwaliteit eten!
    Veel drukte en stress bij koks, maar twee koks op 8 volle tafels, lang wachten dus.
    Veel minder eten dan bij vorige eigenaar, slechtere kwaliteit, slechter gebakken op de bakplaat!!!
    Ik heb een brandwond op mijn gezicht door het veel te hard gooien met een veel te groot stuk gebakken ei.
    Heel jammer dat iemand het zo verprutst!

1,5
  11. Koen

12. Een tijdje geleden, op 22 juli 2012 hebben we, mijn man en ik via Groupon een 13-gangen teppanyaki-menu bij dit restaurant genuttigd. Restaurant Hashi Ya verdient volgens mij een complimentje. De ontvangst was goed, er kwam direct iemand naar ons toe en onze jassen werden netjes aangenomen. We kregen een mooi plekje aan teppanyaki bakplaat. We begonnen met de Sushi & Sashimi, die waren lekker en vers en aan tafel kregen we 3 sausen erbij. Ik ga niet het hele menu uitleggen, maar daarna kregen we allerlei gerechtjes, zowel vis als vlees en zelfs kreeft bereid op de bakplaat en die waren vers, goed bereid, lekker en afwisselend. De kwaliteit van de verse ingrediënten en zeker van het rundvlees vonden we uitstekend. De teppanyaki chef die voor ons kookte was vriendelijk en professioneel. De verdere bediening was ook goed, er werd geregeld gevraagd of we wat te drinken wensten zonder opdringerig te zijn en we hoefden niet lang te wachten op onze drankjes. Al met al een fijn Japanse restaurant en over de Groupon prijs niets te klagen, prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.

13. We hebben het Yokohama menu genomen, een menu van 42,-, een van de duurdere menu's. In het restaurant was het niet zo druk, het was doordeweeks. De ontvangst was netjes maar koeltjes, hartelijk was het niet. Onze bestellingen werden meerdere keren door twee dames na elkaar opgenomen, blijkbaar hadden ze dat niet afgestemd. De kok heeft erg lekker gekookt, de smaak was erg lekker. Soms zat er veel tijd tussen de gangen, op het laatst zelfs een uur, terwijl de temperatuur door de bakplaat opliep naar ongekende hoogten. Van ellende zijn we maar naar buiten gegaan! De kok kwam met het excuus dat er een afhaalbestelling van sushi tussen doorkwam en dat we daarom zo lang moesten wachten. Wat een excuus, wij hebben ook 100,- uitgegeven met ons tweeen en gereserveerd om dit soort zaken te voorkomen.
    Kortom, eten was goed, de rest niet. Volgende keer gaan we naar Arnhem....

14. Een uitnodiging van onze zoon voor een "surprise" etentje op 6 april. Nou, dat het een verrassing was, is duidelijk, toen we hier kwamen. "Beetje vreemd". maar zoooooo lekker! Ongedwongen sfeer, prettige bediening en de kokkies doen het zo leuk! Zeker voor herhaling vatbaar!

15. Gaby 96 punten

Wij komen hier al jaren met onze kinderen. De middelste is gehandicapt en hij geniet van de show van het bakken en braden. Lekker met z'n neus er boven op kijken hoe alles voor je klaar gemaakt wordt.
    Heerlijk vers, lekker gekruid en super klaar gemaakt allemaal.
    Echt een aanrader!!

16. Walter ter Maten

Met een groupon bon gegeten: Het duurste menu wat ze hebben zat hier bij (menu 10). Heerlijk was het! Nergens op bezuinigd, alles vers, vermakelijk klaargemaakt en vriendelijke bediening. Dit is er eentje die me nog lang bij zal blijven!

17. Mevrouw V.

Sfeervol restaurant, goede bediening, aardige kok aan tafel en vooral lekker eten! Een aanrader!

18. Een eervolle vermelding waard!

Een week geleden op het terras gegeten.

Fantastisch gewoon. Hashi Ya is echt uitstekend!

Professionele bediening; vlot, vriendelijk, correct. Prima huiswijn gekoeld op tafel. Mooi vormgegeven, met zorg gepresenteerde gerechten op kleine schaaltjes. Zeer smaakvol en afwisselend. Tussendoor vervanging van schone bordjes. Een lust voor het oog en de mond.

Ik zou zeggen: Hashi JJJJAAAAAA! Doen, deze zomer nog!

19. Super - wij zijn al een aantal keren hier geweest -

Wij zijn helemaal om - japans eten is het voor ons - alles heerlijk vers en lekker gekruid - het aan tafel direct bakken-grillen door de koks - met de nodige humor - perfect gewoon.

Voor een japanner zijn de prijzen heel redelijk -

Dit blijft dus voor ons een topper.

20. DH 5 punten

Heerlijk gegeten! Leuke sfeer, de ingedriënten zijn van goede kwaliteit en lekker van smaak. De volgende keer ga ik wat van die sushi's proberen, want ik kom hier zeker nog een keer terug.

21. Heerlijke gegeten in een fijne ambiance (gemengd gezelschap van 4-84 jr), waarbij iedereen het naar zijn zin had.

Beslist een aanrader!

22. Leuk restaurant, goede sfeer, lekker eten.

Goede sushi en ook lekkere vis en vlees gerechten.

Eitje happen was ook leuk, wel een tikkeltje duur, maar dan heb je ook wat.

23. zijn er met de kinderen geweest en hebben met veel plezier lang aan tafel gezeten.door alle mooie bak-kunsten een lust voor het oog en voor de mond!!! een echte aanrader en de prijs is prima!!we gaan wat de kinderen betreft alleen nog maar daar uit eten.....

24. jah super gewoon mooi toko!!

25. heerlijke sushi en kushi gegeten op 't terras. Zeer gevarieerd en betaalbaar. Vriendelijke bediening.