• All you can eat

1193764142 78
1204324274 59
1320485726 60
1447207310 76

1. Super, elke keer weer als we tegen onze kids en vrienden zeggen kom we gaan wokken wordt iedereen happy. Gemakkelijk restaurant, niet super sjiek maar dat willen we ook niet. Gewoon lekker zitten lekker eten en bedient worden door gezellig personeel met name de eigenaresse heeft altijd de goeie zin aanstaan. Kan niet wachten om weer te reserveren krijg nu al honger. Tot snel. Wendy.

2. Wij komen er vaak en het eten en drinken is er top. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam. En dat voor een mooie prijs.

3. Wij hebben er pas gegeten en was super lekker. Veel keus qua vlees groente ed. Dessert kon iets uitgebreider. Maar goede service. Sfeer is ook fijn maar ik eet liever heel erg lekker dan dat er veel versiering is. Prima eet gelegenheid. Ga zeker weer terug.

4. Annemarie Kaijser

We hebben hier tweede kerstdag gegeten en hebben een leuke avond gehad. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, dus dit is een grote plus. Het eten is gewoon goed, zeker voor de prijs die je betaalt. Aan het eind van de avond kregen we zelfs nog een cadeautje van de kerstman mee naar huis. Kortom: een restaurant dat zich erg bezig houdt met de wensen van de klant. Top!

5. Wij komen regelmatig bij Happy Wok voor verjaardagen en zo. De mensen herkennen ons altijd en zijn heel aardig en ze zijn heel lief tegen onze kinderen. Het duurt wel soms om vieze borden en glazen van de tafel weg te krijgen, maar je mag zelf drankjes en zo pakken, dus je hoeft niet te wachten op de serveerster. Ik vind het familie-vriendelijk, want er is frikandel en friet voor de kinderen en genoeg keuze voor ons, en er is een speelhoek waar mijn kinderen kunnen spelen als ze klaar zijn met eten en wij niet. Dat is heel fijn want je kunt niet bij ieder restaurant de kinderen bezig houden. En zelfs bij afhalen, geven ze een lolly voor de kids. Er is maar één keer geweest waar het eten wat minder was, en tja, iedereen kan wel eens een slechte dag hebben. En die dag hadden ze toch net een nieuwe kok die ons niet begreep, maar de volgende keer ging het wel weer beter met dezelfde kok. Als buitenlander, kan ik het goed begrijpen dat hij op zijn eerste dag niet zo lekker in zijn vel zat. Dat had ik ook toen ik eerst in Nederland kwam wonen. Wij gaan zeker af en toe nog terug.

6. Pieter-Jan

In de zomer kun je hier door de weeks voor 23 euro all inclusive eten en drinken.
    Dit is de reden dat wij hier langs zijn gegaan.

- Met de drankjes is weinig mis, aardig aanbod.
    - Zelfs in een restaurant met twee tafeltjes stonden er op een bepaald moment drie bierflesjes op tafel. Personeel aan tafel is niet snel.
    - Het personeel achter de bakplaat en de wok was wel snel.
    - Het restaurant ziet er kitscherig uit, het ziet er allemaal vrij goedkoop uit
    - Er is een klein aanbod aan producten. Je mist sushi en het ijsbuffet mag die naam niet dragen.
    - Omdat het zo rustig is, blijven producten lang liggen (vlees van vorige dagen)

Wil je gezellig een avondje weg? Dan is dit geen optie.
    Kom je met name voor biefstuk en bier? Dan kun je de prijs er zeker uithalen!

7. Monique

Dat was dus een keer en nooit meer afhaal van de happywok
    Eerst krijg je niet wat je besteld, nasi i.p.v. witte rijst bevat gedroogde erwten!
    Het rundvlees in de rundvlees wok was ver te zoeken en taai, er zat zoveel saus op dat het wel een soep leek. Geen verschil in de smaak van de groente te bekennen. Sorry hoor maar dan liever een kant en klaar maaltijd uit de supermarkt, dat heeft nog meer smaak

8. We komen regelmatig bij dit restaurant, en inderdaad is het soms zo druk dat het bijna niet te doen is.

Maar het eten is tot nu toe altijd prima geweest, daarnaast herken ik het klantonvriendelijke totaal niet.

9. dacht even samen met mijn vriendin lekker te gaan wokken. Bij aankomst op de parkeerplaats hadden we ons gevoel eigelijks al moeten volgen en niet naar binnen moeten gaan.
    Normaal gaan we altijd naar de wok in zevenaar maar dachten een keer verandering is goed nou nee...Het eten was te vies voor woorden dit geef je nog niet eens aan je hond!!! de borden waren vies, ik had gewokt en dacht lekker biefstuk die was grijs uitgeslagen, hebben het 40 minuten volgehouden. Het was 1x noooit meer. Volgende keer gewoon lekker naar de wok in zevenaar.

1,1
  10. Happy wok dat is het dan ook wel.We zijn al bij heel veel wok restoranten wezen eten door het helle land maar dit is dan ook een van de beterde. De kwaliteit van het vlees en vis is daar van zeer goede kwaliteit.
    En het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
    Het is ook een aanrader om er te eten of een verjaardag te vieren. alleen het zouden ze moeten vernieuwen die is al een beetje dolgedraaid. We zullen dan ook nog vaak bij de
    HAPPY WOK gaan eten met onze vrienden De wok Club.

11. Wij zijn vandaag 1e kerstdag wezen eten bij happy wok. Het eten was redelijk en ook geen reden om hier een slechte review te plaatsen. Maar er was gewoon voor zoveel mensen te weinig personeel. Veel lege bakken en lange rijen, 20-30 min. wachten om een beetje te laten wokken duurt lang. We hadden 2.5 uur de tijd hier van 4 tot half 7 maar na een uur kregen we de rekening al met de melding dat we deze mochten betalen wanneer we wouden zolang we de zaal maar om half zeven hadden verlaten. Nog nooit zoiets klant onvriendelijks mee gemaakt. Bij afloop was het niet zo dat ze je er uitjoegen, je kreeg zelfs een leuk presentje maar om anderhalf uur van te voren de rekening al te brengen dat kan gewoon echt niet.

4,9
  12. THIJS KOERNTJES

Wij komen hier al sinds de zomer. Tip gekregen via-via,
    voor echt top eten moet je hier niet wezen.
    Maar over algemeen vind ik dat je over de prijs van 25euro per persoon inclusief drinken niks mag zeggen.
    Voor ons is dit zeker te doen en is ook nog eens lekker, zo lekker dat we met pijn in de buik naar huis gaan.

Voor mensen die weinig te besteden hebben is dit wel een aaraden want waar eet en drink je nou nog voor 25 euro inclusief drinken?

13. Het eten was heerlijk en werd snel aangevuld, het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam! We hadden een mooie ronde tafel en we hadden het geluk dat er iemand jarig was, waardoor we nog een cadeautje kregen.
    Erg leuk!

14. Voor degenen die voor het eerst gingen wokken kwam er een uitleg van 1 van de personeelsleden, die had nog net geen briefje bij zich om de uitleg voor te lezen.
    Het eerste bord met bami was koud, het bier smaakte wel goed. Halve borden werden in het begin meteen opgehaald terwijl dit nog niet nodig was en toen de borden leeg waren werden ze niet opgehaald.
    Het interieur liet ook te wensen over, verf op de ramen, vieze bakjes boven de heren wc. Als klap op de vuurpijl vroeg 1 van ons aan het personeel waarom het zo rustig was, deze gaf als antwoord omdat het mooi weer is, dus in de zomer moet je niet gaan want dan zit er waarschijnlijk niemand.

4,5
  15. Vanmiddag wezen eten met een groep vrienden, personeel erg aardig en goed, genoeg keuze met het eten, en we konden ze zelfs wijsmaken dat ik jarig was en er werd nog gezongen ook!

Toprestaurant voor mensen die niet van al te veel poes pas houden!

Zeker een aanrader!

16. Ook in ben fan van Happy Wok.. Het is gewoon lekker eten voor weinig geld. Ik vind het echt een voordeel dat je zelf je eten kan kiezen, want ben nogal een ziemelzeikerd qua eten en lust erg veel niet.. De koks mogen wel wat vriendelijker kijken, want echt "Happy" lijken ze niet, maar ach wat wil je achter zo'n hete pan.. De bediening is vriendelijk en je lacht je rot als er een jarige is, en al helemaal als er meerdere jarigen zijn, dan zijn ze bijna de halve avond voor iedereen aan het zingen en cadeautjes aan het uitdelen.. Het is verder niet heel bijzonder, maar voor een moeilijke eter als mij is het ideaal eten daar. Mij zien ze gauw weer terug!

17. Ik kom regelmatig bij de Happy Wok.
    Ik heb nog nooit een vies bord gezien en het eten is er altijd lekker. Het is geen sjiek de friemel restaurant, maar wel heel gemoedelijk. De bediening is vriendelijk, en ja, op verzoek wordt er voor je gezongen als je jarig bent. Als je niet tegen die gezelligheid kunt moet je lekker in een juppenrestaurant gaan eten! Er is veel keuze in zowel eten als drinken en dat alles voor een hele mooie prijs!

Ik ben er vaste klant en blijf dat ook zeker!

18. Happy? Nou niet voor, mij wat een afknapper.

Ik ga met enige regelmaat wokken maar nooit meer hier!

Toen ik binnen kwam had ik al gelijk zo iets van wat doe ik hier! Wij waren hier op een zaterdag rond 19.00 en het was gewoon bijna leeg. Snapte al snel waarom dit was, het eten voor zover je het dat mag noemen was echt verschrikkelijk. Niks was vers alles kwam uit blikken of de diepvriezer waar het waarschijnlijk al vier jaar in staat van ontbinding was.

Wil er verder geen woorden aan vuil maken, als je graag een maand ziek wil zijn veel plezier!

Staan verschillende revieuws van mensen die deze tent top vinden. Denk persoonlijk dat deze niet veel gewent zijn, of dat ze het over een ander restaurant hebben maar niet ‘happy wok’.

19. Jonnie Boer

Ik kom zo'n 8 à 9 keer per jaar bij happy wok! Eten top, personeel top, alles top.

20. Wat een waardeloos restaurant:

Alle borden van het buffet waren smerig.

Omdat iemand jarig was ging het licht boven het buffet meerdere minuten uit en leek het wel een karaokebar.

Personeel kijkt je het bord van de tafel.

De bakplaat was alleen te bereiken met 'stevig ellebogenwerk'.

Wokgerechten worden 'voorgegaard in warm water (alles tegelijk) en vervolgens smaakloos gebakken en op een bord gekwakt.

Door de lange wachttijden, niet eens tijd gehad voor een kop koffie aan het eind.

Zelfs als ik geld toe zou krijgen ga ik hier nooit meer naar toe.

21. Wat een tegenvaller! Nooit meer!

We dachten na een dagje Obelink lekker te gaan wokken. Maar bij binnenkomst wist ik al dat ik een verkeerde keus had gemaakt. Ik heb nog nooit zo'n ongezellig wok restaurant meegemaakt. Bij de eerste bak eten al 2 haren op mijn bord.

De afzuiging werkt waarschijnlijk ook niet goed meer want het stond er blauw. De aankleding van het restaurant ziet er uit armzalig uit.

Bij alles, is het net niet, "schone" borden die er vies uitzien, personeel wat zelf bami in bakjes schept voor de "afhaal", en handgeschreven A4tjes met vieze vetranden, waar je moet wokken en op de bakplaat moet zijn. Na dit alles waren we snel klaar, binnen een uur.

Nooit meer!

3,5
  22. Goed eten. Vriendelijk personeel, niet duur. Ook leuk als er iemand jarig is, al kunnen ze wel iets te lang door gaan.

Hier ga ik zeker vaker heen.

23. Echt een vreetschuur. Onbeperkt eten en drinken halen en iedereen loopt door elkaar. Ben je met mensen waar je eigenlijk niet mee wilt praten is het goed te doen. Het eten is niet onaardig. Maar de sfeer is er niet. De bediening vonden wij goed.

24. Jos 132 punten

Flinke afknapper! Het lijkt wel of ze niet van kruiden houden. Alles is even smakeloos, zelfs de sausjes zijn slap. De wijn is niet te drinken zo vies.

En dan gaan ze... een muziekje opzetten als iemand jarig is en zingen! Vreselijk, maar lol dat ze zelf zogenaamd hebben.

Nooit meer.

25. Dei don dao.

Nouweh ik zat dus laats bij Happy Wok, dacht leuke leuke tent enzo maar ik vond het niet zo 'happy' want kijk het eten was goed en de bediening uitmuntend :3 maar ik had niet echt het hippy happy wok ervaring mischien moeten jullie het iets meer aankleden met chineze draken vol met fantastische kleuren zodat het meer happy word en minder wok.

26. Happy Wok is een ervaring op zich. Ben er diverse keren geweest en elke keer is het eten ontzettend goed. Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer zorgen ervoor dat ik diverse keren nog terug ga komen!

27. We hebben hier met de kerst gegeten, het was zo druk dat we niet de mogelijkheid hadden om gezamelijk te eten. Een intieme sfeer is er niet. Iedereen loopt er heen en weer, het was er zo druk dat je erg lang moest wachten voordat je een stukje vlees kon wokken. Het is er erg rommelig. Het eten was wel goed en keuze genoeg, maar het is echt een restaurant voor mensen die zich vol willen eten en drinken voor weinig geld. Wij hebben het in ieder geval niet uitgehaald met de kerst.Tenslotte hebben we nog zeker een kwartier moeten zoeken voordat we onze jassen terug hadden. Niet mijn restaurant.

28. Wat is dit tegengevallen, de laatste keer dat we hier waren was het nog best goed maar het is er echt op achteruit gegaan. Vloeren die zo glad zijn dat diverse mensen onderuit gaan zijn geen uitzondering, 1 kok achter de wok waardoor je veel tijd kwijt bent aan het wachten op je eten. Weinig verschillende soorten vlees en vis. Muziek zo hard dat je bijna moet schreuwen aan tafel en bediening die voorzich uit staart, niets zegt en halfvolle glazen zomaar meenemt.
    Er zijn veel betere wokrestaurants!! Geen aanrader!

1,8
  29. Leuk restaurant, er is goed te zien dat deze mensen aan de weg aan het timmeren zijn...vriendelijke bediening, eten wordt goed aangevuld, oneindig drinken... Aanzienlijk beter dan het (wild-) restaurant dat hiervoor op deze locatie zat..

30. er is veel keus.er is voor iedereen wel wat.de mensen zijn erg aardig en maken graag ook een grapje.het eten word steeds bij gevuld