Boulangerie Ben Melgers in Doetinchem

1262048121 74
1320263114 83
1342093736 80
1371201232 80

1. Sinds de nieuwe eigenaar is de kwaliteit, hygiëne en service ver te zoeken. Ben Melgers is niet meer wat het was. Het nieuwe personeel moet het zelf maar uitzoeken en zichzelf aan het werk houden. Dat werkt natuurlijk niet. Waar is de leiding die het personeel aanstuurd? Nu wordt er langzaam, slordig en onoplettend gewerkt. Waar is de vriendelijkheid en assertiviteit?

Ook de wc's zijn ronduit smerig en wat er kapot is in de zaak wordt niet gemaakt. Tel daar bij op dat er wordt bezuinigd op het assortiment.

Dan is er maar nog maar een conclusie te trekken. De nieuwe eigenaar werkt niet aan de verbetering en toekomst van Ben Melgers, nee hij brengt het hele concept om zeep.

2. Heb een min puntje: Je kunt boven prima zitten, alleen in de winter niet want dan is daar de verwarming niet aan. Zodat je met je jas aan of ergens anders naar toe moet. 2 dames zijn altijd zeer vriendelijk.

3. Ik was er laatst en je kunt bijna nergens zitten en er is heel veel lawaai. Je moet betalen voor het toilet wat ik echt belachelijk vind (want je zit immers in een restaurant). Het eten is er vaak wel lekker. De werknemers zijn heel saai want ze praten bijna niet. De prijs is soms een beetje duur voor het eten dat je krijgt.

4. Mijn dochter heeft een overheerlijk beschimmeld frikandelbroodje gekregen. Bij aangeven geen excuses wel vervanging. Dit werd natuurlijk niet met smaak opgegeten.

5. Ooit een zaak die goed bekend stond, maar tegenwoordig mijd ik deze zaak. Aftands interieur, niet schoon. Koffie is vies. Vergeleken met andere horecazaken in de buurt misschien iets goedkoper, maar ik leg liever een euro meer neer voor een goede koffie en een smakelijk broodje op een mooi opgemaakt bordje. Volgens mij bestaat de tent alleen nog vanwege de vele nog trouwe klanten die al jaren komen en vroeger wel goede ervaringen hebben gehad. Mijn moeder was zo'n klant, maar is na de zoveelste teleurstelling ook afgehaakt.
    Op mijn werk hoorde ik dat een groepje overwerkers bij Melgers broodjes besteld hadden en dat was eens maar nooit meer.

6. Normaliter redelijke sfeer en service en kwaliteit. Maar wat er laatst gebeurde was rampzalig! Op koningsdag was het druk en er was geen toiletpapier. Toen ik daarvoor iemand aansprak, werd er gezegd dat er zo iemand zou komen. Mijn dochters zaten alleen boven in het toilet te wachten. Toen ik er op aandrong dat het dus nu nodig was werd ik afgebekt door het personeel, dat ze te druk waren! Ik kreeg geld terug voor het gebruik van het toilet. En heb van een andere klant zakdoekjes gekregen. Een tijdje later kwam een ander persoon ook om toiletpapier vragen. Het was dus nog steeds niet geregeld. Toen ik daarop aangaf dat dus al eerder beloofd was dat het geregeld zou worden werd ik opnieuw afgebekt!! Dat ze heel druk waren, ditmaal door een ander persoon. Persoonlijk zal ik hierdoor nooit meer terug komen bij Ben Melgers! Dat er dingen mis gaan in een bedrijf is logisch, maar tot twee keer toe afgebekt worden door personeel is ontoelaatbaar!!

Ik zal Ben Melgers niet aanraden voor anderen, het tegendeel zelfs!

7. Mart 688 punten

Ik kom hier al jaren, sinds ik studeerde in Doetinchem in de jaren 90. Ik neem altijd een broodje met koffie. Ik ben altijd tevreden de deur uit gegaan. De broodjes zijn goed belegd en de smaak vind ik lekker.

8. Gisteren met mijn dochter wezen eten, ik een saté menu, mijn dochter cheeseburger menu. Ik nam een hap van mijn saté en wist werkelijk niet wat ik proefde en at. Wat ontzettend vies, ik had iets glibberigs in mijn mond en vertelde dat aan mijn dochter. Zij kreeg ook haar sponzige cheeseburger niet weg en vroeg of ik het wilde proeven, maar dat wilde ik niet!
    Van mijn vader en van mijn man, heb ik geleerd dat het zonde is om eten weg te gooien, en vond op dat moment, hoe vies het ook was, dat wij het moesten opeten. Later besefte ik pas hoe ik verkeerd gehandeld had, ik had die zooi terug moeten geven, en mijn geld terug moeten eisen.
    In plaats daarvan had ik gekozen om me misselijk te voelen, niet wetende wat wij gegeten hadden, mezelf daar nog broerder door te voelen. De toasties zijn daar lekker, als ik er ooit weer kom, zal ik daar voor gaan! Maar dat zal ff een tijdje duren.

9. Vrijdagavond tijdens het winkelen een zigeunerschnitzel en sate menu besteld. Samen was het €20,- en dan mag je tenminste vlees verwachten. De stukjes saté leken net gummi ballen en er zat geen lak of smaak aan. De schnitzel was zo kruimelig en lag onder een dikke laag fabrieks zigeunersaus. Al met al een zeer slechte ervaring voor wat betreft een warme maaltijd.

10. Gedurende de achterhoekse vierdaagse elke ochtend koffie gedronken, werden steeds zeer vriendelijk en warm onthaald. De laatste dag verwend met koffie en gebak. Mede dank aan de sympathieke chef-bakker Gerard.

11. Veel keuze aan brood, belegde broodjes, gebak en ze hebben een cafetaria. Vergeleken met andere eetgelegenheden is de prijs kawaliteitsverhouding goed! Zo'n 60 zitplaatsen boven en beneden ook veel zit plaats. Gebak met koffie is €3,25 en met cappuchino €3,50 en bij deze prijs is het tweede kopje gratis. Ook als je bij een broodje of frietje koffie of cappuchino wilt is het tweede kopje gratis, dit vind ik een goede zaak!

12. Vorige week weer eens geweest na lange tijd, maar was ook de laatste keer. Broodje was niet lekker, zalm had vieze vlekken en er zat amper iets op. Ik vond de prijs hoog voor de kwaliteit. Inrichting vrij bedroevend voor een boulangerie. In een boulangerie blijf je normaal gesproken iets langer zitten, maar Ben Melgers is meer voor de snelle hap. Ik had ook wel wat haast, dus wat dat betreft maakt het niet uit, maar het is niet uitnodigend om lang te zitten.

13. Geert Melgers

Even lekker gegeten, heerlijk.

14. Tessa Verbakel

Deze boulangerie is geen aanrader. Door de naam en het exterieur van de zaak verwacht je een gezellige plek om te lunchen of koffie te drinken. De waarheid is echter dat er nagenoeg geen bediening is en je als in een snackbar je koffie en gebak moet gaan halen. Daarnaast moet je betalen voor de gebruikmaking van het toilet door een 20ct muntje in de deur te schuiven. Dit werkt niet en hierdoor ben je je geld kwijt en zit je op een toilet zonder gesloten deur.

15. Ga regelmatig koffie drinken. Koffie is heerlijk, broodjes super, alles smaakt goed! Ook een tweede kop koffie gratis!
    Met mooi weer buiten op het terras, net zo fijn. Zo kunnen we regelmatig heerlijk genieten van een lekkere kop koffie. Hier wordt men ook niet opgejaagd om nog iets te bestellen. Heerlijk relaxed!!

16. Even met zijn vieren koffie met gebak op het terras. Bediening is er niet, dus je moet alles zelf halen en meenemen op het terras. De kunststof planten en de servetten waaien van het tafeltje. De koffie is koud en slap en het gebak van vorige week.
    Voor een naam als Boulangerie Ben Melgers een aanfluiting!

17. Ben niet kapot van deze zaak, het zit overvol.. het personeel is niet vlot, je moet lang wachten op je bestelling. Het mag wel goedkoop zijn, maar daar blijft het bij. Overigens is het drinken wel prijzig, 2 euro en je krijgt je drankje in een klein plastic stapelbekertje, in plaats van een glas oid.. Patat krijg je ook in een plastic bakje, terwijl het 'Boulangerie' heet, en geen snackbar, dan mag je het op zijn minst in op een bord verwachten. De patat was overigens veel te hard gebakken. Valt dus nog wel wat te verbeteren.

18. Vandaag een stokbroodje zalm gehaald. Betekent een klein stokbroodje, blaadje sla, paar plakjes zalm en een half eitje in plakjes. Prijs Euro. 5.75.
    Heb nog gevraagd, is dat niet wat veel? Nee, zou normale prijs zijn. Mij zien ze er niet weer.

19. walter rietman

Gewoon netjes, schoon, lekker. En vooral niet van die abnormale prijzen. En 2e kop koffie gratis....zouden die anderen ook moeten doen. Krijgen ze het vanzelf drukker, massa is kassa.

20. Wat een leuke gelegenheid en goede prijs kwaliteitverhouding!

21. Leuke tent voor weinig geld. Ga er vaak even tussendoor eten!

Personeel is meestal ook erg vriendelijk. Enige nadeel is dat het er soms druk is.

22. Willem-Bernhard

Zeer vriendelijk, snel geholpen en eten van zeer goede kwaliteit.

Voor het hele gezin gezellig uit eten, voor een nette prijs.

Ook voor koffie met een warm broodje of gebak, zeer aan te bevelen. Ook heel goed is hun tweede kopje koffie/thee dat altijd gratis aangeboden wordt.

En dat je met oud en nieuw even moet wachten op de verse oliebollen, geen bezwaar toch.....dat is juist de charme die het winterweer met zich mee brengt. Wij komen er graag weer terug.

23. Onbekend

Over het eten niets te klagen. Altijd lekker en goede prijs. Alleen aankleding van de zaak en hygiene kent men hier niet. Verwonderd me niks dat de smaakpolitie hier geen sticker heeft geplakt.

24. Marianne

In een restaurant is toiletgebruik altijd inclusief, hier moet dat apart betaald worden d.m.v. muntautomaat. Slechte zaak, het staat beneden aan de trap ook niet aangegeven!!!!!!

25. Leuke tent. Vooral bedoelt om lekker even goedkoop te snacken. De prijs is ook erg goed.

26. het is een super zaak voor iedereen wat broodjes-gebak-patat en alles vers wij vinden het erg lekker.

27. lekker eten! als je maar niet op de de rokende bediening let een tafel achter je wachtend op een kop koffie.

28. Lobke Jansen

Ik ga er graag heen, altijd heel gezellig en tijd voor een praatje!!!

29. Vaak is het er erg druk, rommelig en veel lawaai. De service is er niet altijd even goed Maar ik heb er tot nu toe altijd heerlijk gegeten en alles is er lekker vers.

30. Eten is goed, maar bediening slecht dwz langzaam. Aan het eind van de dag Zijn de vitrines vaak leeg omdat er al heel vroeg schoongemaakt wordt. De bediening lijkt dan ook met van alles bezig te zijn(vaak met het zoeken naar werk)behalve met het helpen van de gasten. Wel jammer, je ziet dan mensen binnenkomen en ook snel weer vertrekken.

31. rik van meijeren

De oliebollen zijn super!

32. Ik heb hier nog nooit geluncht, maar als ik in Doetinchem kom wil ik altijd een softijsje van Ben Melgers! Heel erg lekker romig! Meestal kies ik voor een topping van caramel en nootjes, of m&m's, super!