Bistro de Cactus in Doetinchem

Catharina garage, Amphion garage en diverse parkeerplekken in het centrum.

di vanaf 17:00

1272012192 91
1307201540 89
1419807453 91
1462034671 91

1. 's middag geluncht bij BRO'od, dat was al heerlijk, maar de afsluiter was helemaal genieten.

Vooraf een lekker hapje gekregen wat voor mij de doorslag gaf voor het hoofdgerecht. De spareribs was zo mals dat het vlees zo van het bot af viel. Ook de cactussteak en de knoflooksteak waren heerlijk. De patat was goed doorbakken en de witlof was lekker. Toen de bijgerechten op waren nieuwe besteld omdat deze zo goed waren! Achteraf de verrassing voor twee gedaan, zeker een aanrader.

De bediening was ook uitstekend. Het was een geslaagd etentje!

2. Anna 94 punten

Heerlijk gegeten van het menu! Ruim voldoende, smakelijke garnalencocktail, dorade met een heerlijke dille pesto , frietjes , groenten en appelcompote erbij !
    Lekker wijntje!
    Tip: de Limoncello kan lekkerder.

3. Xandra van der Knaap

Zeer vriendelijke bediening. Het eten goed en gevarieerd.
    Wij komen zeker een keer terug!

4. Wij komen hier al wat jaren en we vinden alles top! Het eten is goed en gevarieerd, de bediening is top. Nog nooit klachten gehad, super vriendelijk personeel.

Aanrader!

5. Heerlijk gegeten! Leuke en nette bediening.

6. Een zeer goed restaurant met prima prijzen. We hebben van zowel voor-, hoofd- als nagerecht genoten. Ik de verschillende smaken bij het hoofdgerecht, zeer goed gekozen. We hebben met drie personen wat anders besteld zodat we van elkaar konden proeven. En het was allemaal heerlijk. De service is goed. We werden hartelijk ontvangen en de bediening was precies goed met juiste momenten tussen voor-, hoofd- en nagerecht. Mijn dank vooral aan de serveerster voor haar geduld omdat ik drie keer mijn keuze wijzigde.

Het was heerlijk en wij komen zeker vaker terug.

7. Zaterdag met 4 personen gegeten bij "De Cactus". Bij de keuze zijn we uitgegaan van de recensies op eet.nu (altijd even afwachten... bij teveel tienen heb ik altijd mijn twijfels, vast wat ingehuurde studenten). We voelden ons zeer welkom bij dit restaurant. Omdat het goed weer was hadden ze een tafeltje voor ons gereserveerd op het terras. We kozen toch voor een tafel binnen. De inrichting was ok en ongedwongen. Het plekje bij het raam was voor ons prima. Eten was heerlijk en niet overdreven duur. Voor een hoofdgerecht met 2x drinken p.p. waren we 115 euro kwijt. Ik wil dit restaurant aanbevelen en we komen binnenkort terug om de spare-ribs te proberen!

8. We hebben ruim 1,5uur moeten wachten op het hoofdgerecht (na eerst een 'koud' voorgerecht: één wrap voor een persoon) waarvoor naar mijn mening een bereidingstijd van 5 minuten nodig is (cactus steak - well done, knoflook steak - medium en rund-hamburger). Bij geserveerd werden wat patatjes, wat gebakken aardappeltjes en een witlofprutje. De kwaliteit was verder niet slecht maar niet het lange wachten waard (vlees geserveerd met een driehoekje toastbrood).
    We vonden het eten niet bijzonder en de prijs kwaliteit stond niet in verhouding. De reactie van het personeel (het zou druk zijn en 1,5 uur wachten was niet teveel) houdt geen stand. Niet alle tafels waren bezet en op zaterdagavond zorg je voor voldoende personeel in de keuken. Ik vind het restaurant geen aanrader en ik kom er ook niet terug.

9. rob jansen

10. Super lekker gegeten, een echte aanrader!

11. Wij komen hier eens in de zoveel tijd. Altijd erg lekker, altijd goede service en een gezellige sfeer. Ik raad dit restaurant regelmatig aan bij bekenden.

12. Demelza

13. Eens in de zoveel tijd breng ik met veel plezier een bezoek aan dit restaurant. Neem dan altijd de grote rundersteak in knoflookmarinade met knoflooksaus. Die is gewoon heerlijk. Zeer lekkere malse steak en uitstekende saus. Daarnaast zijn de groenten en aardappelen die erbij worden geserveerd ook van zeer goede kwaliteit. Sfeer in het restaurant is ook mooi. Lekker kleinschalig en gezellig ingericht. Aanrader!

14. Beste restaurant wat ik ken (en ik ken er heel wat ;-) ). De benaming steakhouse geeft onvoldoende eer aan het restaurant. Alles is echt vers en niet uit de vriezer. Hoge kwaliteit van eten en bereiding. Lekker kleinschalig en daarmee heel persoonlijk. Super gastvrij en professioneel personeel (vaste krachten). Ik ben hier helemaal fan van en rij er graag veel km's voor om. Echte aanraders: "peppie van kokkie " vooraf en een " ff overleggen " als hoofdgerecht

15. Heerlijk en romantisch gegeten, prijs kwaliteitsverhouding is perfect in balans. We hebben een simpel maar lekker voorgerecht gehad. Het hoofdgerecht was top en het dessert was exclusief en superieur, zeker een aanrader!

16. Super lekker gegeten!! Aanrader is de proeverij van diverse voorgerechten, en de witte chocolademousse was de lekkerste die ik ooit op had. Vriendelijk personeel, alles goed geregeld! Aanrader!

17. Klaasr

1 punt
  18. Diverse keren geweest en het zegt eigenlijk al genoeg dat je zonder reservering regelmatig achter het net vist. Leuke zaak, goede kaart en dito uitvoering. Aanrader...

19. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij De Cactus. Het terras zat vol, binnen zat niemand, Wij zijn dus lekker rustig binnen gaan zitten. De service is perfect, snel, vriendelijk en helemaal niet opdringerig of te erg aanwezig. Het eten is echt een dikke 10 waard! Elke hap was een genot, en ik vond het jammer dat het eten op was. De "ff overleggen" (steak met knoflookmarinade en knoflooksaus) is zeker een aanrader! Ook het dessert (Goed idee voor twee) was top, een flink nagerecht, vooral de chocolade/snickers mousse was heerlijk. Ik raak er niet over uitgesproken. Hoop dat we heel snel weer bij De Cactus gaan eten.

20. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en het eten was prima. Wij hadden beiden een overheerlijk mals vleesgerecht.
    Zeker een aanrader, wel reserveren vooraf!

21. Heerlijk gegeten, op het eten niets aan te merken.

De ober serveerde glazen bij de frisdrank die net uit de vaatwasser kwamen en dus nog heet waren.
    Hier hebben we wat van gezegd, maar hij vond het niet nodig om andere glazen te pakken omdat de drankjes toch koud waren.
    Erg jammer en vreemd, een kleine moeite om de klant tevreden te stellen in dit geval.
    Er werd niet iets 'vreemds' gevraagd.

Verder werd ons niet gevraagd hoe we de steaks gebakken wilde hebben. Mocht iemand een doorbakken steak gehad willen hebben, dan moest de steak terug de keuken in en konden we niet tegelijkertijd eten.

Een leuke presentatie op de menukaart, hoewel die wel iets uitgebreider mocht zijn dan het Stadsfeesten menu.

Op deze punten na, hebben we het prima naar ons zin gehad.

22. Het ziet er erg gezellig uit, je kunt er leuk zitten en we hebben echt super lekker gegeten, maar ik heb nog nooit zo'n onvriendelijke en chagrijnige bediening meegemaakt. Ook jammer dat alles in snel tempo gaat en je daarna bijna wordt weggekeken.

23. Hier weten ze hoe ze vlees moeten klaarmaken! Super! Bediening is goed,wijn top,een aanrader!

24. DHoogeveen

Het wordt een beetje eenzijdig, maar ook wij hebben lekker gegeten bij de Cactus. We zijn nav de goede recensies er heen gegaan en schrokken in eerste instantie. 10 jaar terug woonden wij in Doetinchem en bestond dit restaurant ook al, als een soort Mexicaanse Cantina. Gelukkig zit er nu een andere eigenaar op, sinds een jaar of 5...

Heerlijk, en bedoel dan ook echt heerlijk gegeten!

Bediening is zeer correct.

Jammer dat de T-bone Steak (500gr) aan de kleine kant was, grapje!

Geef geen 10, dan worden ze te arrogant daar in de Cactus ;)

25. Na een gegronde klacht niets geen excuses of alternatief. Waardeloos, jammer al vaker er lekker gegeten maar kom er nu niet meer.

26. Zojuist wezen eten bij Bistro de Cactus. Ik kon niet wachten met mijn recensie tot morgenochtend, ben zo enthousiast! Het is een klein maar sfeervol zaakje. Personeel vriendelijk en heerlijk eten!

Bij ons eerste drankje kregen wij struisvogelbiefstuk om te proeven, dit was echt heerlijk! De saus was perfect erbij gemaakt.

Vooraf hadden wij het 2 persoonsgerecht gekozen. Hierdoor kregen wij allerlei voorafjes bij elkaar en deze smaakte echt perfect! Als hoofdgerecht had ik zelf struisvogelbiefstuk met champignonssaus en mijn vriend de kalfs T-steak. Ik ben normaal niet iemand die experimenteert met vlees en lust normaal geen champignons maar heb mijn bord nog net niet afgelikt! Het was super lekker. Ook voor het dessert hadden wij het 2 persoonsgerecht gekozen. Dit was ook overheerlijk en zeker de chocolademouse en aardbeienroomijs is zeker aan te raden!

Ik heb heel de avond alleen maar gezegt dat het zo ontzettend lekker is/was. Ik lieg dan ook niet dat ik nog nooit zo lekker in een restaurant heb gegeten. Het is dan ook jammer dat ik geen hoger cijfer kan geven dan een 10.

27. Heidi 449 punten

Vandaag met z'n vieren hier wezen eten. Een heerlijk klein hapje vooraf. Het vlees smolt gewoon op je tong. Het eten was erg lekker. Het is maar een kleine zaak en zit dan ook bijna altijd vol. Dat bewijst maar weer eens de kwaliteit van de zaak. En ten slotte onze complimenten voor de geweldige bediening.

28. Vanavond met 9 personen onverwacht binnen gestapt om half zes.

Het restaurant is erg klein, en daarom zo knus en gezellig, zodat de gastvrouw moest improviseren om ons kwijt te kunnen. Bijna alle tafels waren gereserveerd. Super op een woensdag, zegt veel!

Mijn eten was uit de kunst. Voorgerecht; gerookte botervis een aanrader, heerlijke dressing, mooi produkt en smaak fantastisch.

Hoofdgerecht; struisvogelbiefstuk, goed mals stukje vlees, bijgerechten ruim voldoende en goed op smaak. Alles was top.

Bediening zeer attent, vragen of het smaakt, regelmatig langsgekomen om drankjes bij te vullen en zeer vlot.

29. Al meerdere malen gegeten en het blijft toch echt mijn favoriet!

Helaas ben ik altijd weer eens te laat met reserveren zodat 't vol zit.

Het eten vind ik gewoon perfect! Ondanks ik vaak het zelfde voorgerecht bestel (peppie van kokkie) wordt er iedere keer weer gevarieerd. Verder gewoon zat keuze op de kaart.

Vriendelijke bediening en een gezellige knusse ambiance..

Kortom echt een aanrader!

30. cobykuttel

31. Frank en Sophia

We hebben hier gegeten op dinsdagavond en waren verbaasd dat alle tafels bezet waren. Blij dat we gereserveerd hadden!

Hebben heerlijk gegeten, bediening was vriendelijk en komen zeker op herhaling.

32. Doreen Jansen

Knus, gezellig, eten prima! Vaker geweest, laatste keer ging alles in snel tempo zeg! Het bestek net neergelegd en ze vraagt of ze kan opruimen! Als je afrekent staat ze al met de jas in haar hand klaar! Binnen 1 uurtje sta je buiten, nou dat is gezellig! Jammer.

33. Sam Goris

34. Rebecca

35. Maandje geleden hier op de zondag avond geweest, in 1 woord: heerlijk!

Bediening was goed en attent, de menukaart was lekker ruim.

Als voorgerecht hadden m'n vriendin en ik de tapasschotel voor 2 genomen, die was overheerlijk!

Het hoofdgerecht biefstuk, en deze was ook overheerlijk!

Bij de Cactus kom ik zeker nog een keer terug!

36. Hebben hier al vaak gegeten, en vinden het eten steeds weer heel erg goed. Vlotte en attente bediening.

Heerlijke koffie!

37. Vorige week met 4 personen gegeten. In een woord: heerlijk.

Ruime keuze op de kaart, snel bereid, met vlotte en vriendelijke bediening. Gezellige ambiance, lekker warm.

38. Wederom weer heerlijk gegeten! Ik kan het iedereen aanraden! Een super gezellig restaurant waar je blijft terug komen.

39. Hier hebben we met kerst gegeten,

Geweldige sfeer, lekker eten, ga zo door.

Goed restaurant hoor, een echte aanrader.

40. Je word er bijzonder prettig ontvangen! En het voelt of je in een fijne huiskamer zit! Het eten is echt geweldig, een echte aanrader, ga zo door, je zult ons vaak zien! Met vrienden of familie!

41. We hebben hier vanavond met ons vieren gegeten. Het was geweldig. Op de eerste plaats het binnenkomen was al erg gezellig en de bediening aardig en vlot. Het eten was van het voorgerecht tot het nagerecht in één woord zeer goed!

Ik zal het een ieder aanbevelen om hier een keer te vertoeven. Ook wij komen zeker terug nu we deze geweldige bistro hebben ontdekt.

42. Een gezellig, knus restaurant waar je heerlijk kunt eten!

De bediening is netjes en goed. Ik ben er al verscheidene keren geweest en kan dit zeker aanraden!

43. Marloes

Op 28 april jl. Hebben wij hij hier heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Het eten was goed, bediening goed, wat wil je nog meer.

44. Jeroen en Mieke

Dit is zeker een restaurantje waar we vaker zullen komen! Het eten is heerlijk, de kaart biedt vanalles en is erg leuk opgesteld. Het voorgerecht voor twee personen en de grote meneer cactussteak zijn zeker aanraders!!

45. B&M + M&R

Klein, knus restaurant. Voor ieder wat wils, en leuke kaart. Eten is met zorg bereid, en dat proef je. Alleen bij het nagerecht miste we sommige verse producten/ingredienten.Het is zeker een aanrader.

46. Henk & Greet

Erg druk. Vooral voor een donderdag. Plaatsen erg krap. Verschrikkelijk slechte akoestiek voor iemand die eenzijdig doof is

47. We hebben hier echt super lekker gegeten, de bediening was perfect, een gezellig, knus restaurant. Het was geweldig, ik kom hier zeker nog een keer terug.

48. heerlijk gegeten voor een prima prijs. Heb er super gezellig gezeten en ook de bediening was perfect!

49. van Dishoeck

heerlijk gegeten ,prima bediening,intiem restaurant,perfecte plek voor een avondje uit!