Diverse parkeergarages of parkeerplaatsen in de directe omgeving.

• OV

1501942664 71
1519348359 72

1. Carmen Del Valle

2. Anne Will

3. Wij hebben dinsdag 9 mei met 4 dames met de AH kaart gegeten. Serveerster kwam met de kaart en we konden kiezen uit het 2 gangenmenu van €19,95 t.w. een voorgerecht en een hoofdgerecht. Wij vonden dat prima. Een van de voorgerechten was erg lauw en bij 2 hoofdgerechten was het vlees niet warm en zat er weinig smaak aan. Jammer maar dat kan weleens gebeuren. Wij vroegen de rekening en vonden het bedrag wel erg aan de hoge kant. Serveerster erbij geroepen die zei dat het wel klopte. Bazin erbij en die gaf ons zeer vinnig te verstaan dat we een 3 gangen menu hadden moeten nemen. Volgens ons dus foutje van de serveerster. Was de bazin het niet mee eens. Ze zei als jullie nu nog een nagerecht hadden genomen was de rekening een stuk goedkoper geweest. Dus wij alsnog een nagerecht genomen en de rekening werd een stuk minder zo. Wel bizar. Erg jammer dat dit niet op een vriendelijke manier afgehandeld kon worden. Voor ons voorlopig geen Ben's Bistro meer.

4. Wij hebben bij Bistro Ben de "tien gangen" verrassingsproeverij gehad. Dat viel best tegen. Ondanks dat het 10 gerechtjes waren, was de totale hoeveelheid heel erg weinig omdat elk hapje ook maar 1 hap groot was! Bij het vlees kon geen friet bijbesteld worden, omdat de frituur al uit was, gelukkig kregen we nog wel wat extra groenten. Ook duurde het steeds erg lang voordat de gerechtjes geserveerd werden, en een mandje brood vooraf zoals we dat gewend zijn bij dit restaurant kon er ook niet af. Advies: wil je voldoende eten, bestel dan gewoon een menu van de kaart!

5,5
  5. Vanavond heerlijk gegeten en gedronken bij Bistro Ben in Doetinchem.
    De sfeer was goed en uitermate vriendelijk en ervaren personeel.
    Hier terug komen gaan we zeker nog eens doen.

6. Hier al meerdere malen geweest, altijd tevreden weg gegaan weer.

7. Onvriendelijke bediening, TE amicaal, en erg lang wachten op het eten. Als het eten dan van enig niveau is, maar dat laat te wensen over. Droog/taai, vieze glazen/bestek... Voorheen was het niet al te best, maar geef ondernemers een tweede kans, maar prijs is omhoog gegaan, zogenaamd de tweede gratis, maar gratis bestaat niet. Vraag normale prijzen, zodat er ook goed eten geserveerd kan worden. Andere restaurants bieden veel meer, voor ietsje meer geld.

2,8
  8. Een absolute aanrader om een heerlijk hapje te eten voor een prima prijs! De 11-gerechtjes voor maar 19,95 moet je ook echt een keer proberen daar. Bediening aardig en alert en sfeervolle locatie!

9. Fam. van Veldhuizen

Bistro Ben heeft zijn kwaliteit, service en gastvrijheid hoog in vaandel. Met zijn vieren hebben wij gekozen voor verrassingsproeverij. In dit menu konden wij kiezen voor vlees en of vis . Wij hebben heerlijk gegeten van een ruim aanbod van kleinere hapjes. De smaak was heerlijk, goede kok! De bediening was erg hartelijk. Hier komen wij zeker terug.
    bedankt voor de fijne avond. Vriendelijke groet Rian.

10. Hebben erg lang zitten wachten op onze gerechten. Ze waren wel erg lekker.

11. Gegeten met vriendin met A.H. actie. Kaart zag er veelbelovend uit maar helaas, de praktijk was anders. Vis zou graatloos zijn zaten toch flink wat graten in. Mijn varkenshaasje was erg droog en doorbakken. Het toetje bestond uit ijs en bavarois, deze was nog bevroren. Klachten worden wel bevestigd maar wordt verder niets aan gedaan!! Jammer.

12. Super gezellig en leuk ontvangen. Ook het eten was heerlijk! Veel kleine bijgerechtjes; super geregeld! Zeker een aanrader.

13. Stadskamer

Met 4 collega's hebben we een heerlijke avond doorgebracht bij Bistro Ben. We hebben de proeverij met 11 gerechtjes genomen, een echte aanrader. De laatste drie gerechtjes vormden het dessert, heerlijk. De bediening was erg vriendelijk en we werden op onze wenken bediend. Dit doen we zeker nog een keer.

14. Ans an Uhm

Zeer goed restaurant met zeer voorkomende en gastvrije bediening. Bestel je een glas wijn krijg je er ook direct een glaasje water bij. De serveerster liep langs ons tafeltje en zag dat de kaars bijna opgebrand was en kwam even later meteen weer met een nieuwe kaars. Het eten was heel goed en heel erg lekker.
    Ik kan Bistro Ben van harte aanbevelen. Wij kwamen voor de 3-gangen AH actie en kregen er als verrassing nog een tussendoortje erbij.

15. Wij hebben de verrassingsproeverij genomen en zijn ook blij verrast. Veel verschillende gerechten en die waren allemaal lekker. Vriendelijke en attente bediening. Wij komen terug!

16. Altijd vriendelijk bediening en altijd super lekker eten!

17. Na een tijdje er niet geweest te zijn geweest dachten wij "we gaan weer eens naar Bistro Ben". Altijd erg goed gehad daar, maar daar is niet veel van over. Bediening was erg langzaam. We kozen voor het verrassingsmenu. Het startertje kwam erg snel en was ook lekker. Het voorgerechtje kwam ook nog best snel en was ook best lekker. Daarna na best lang wachten kwam het soepje, daarna ging het mis. We zagen dat veel mensen lang moesten wachten, dus dachten we "het zal wel zo horen...". Personeel kwam wel voor drankjes maar het eten bleef maar duren. Op gegeven moment waren we al uur aan het wachten, toen kwamen de excuses van het personeel. Ze waren ons bij een gang vergeten en we zouden daarom een drankje van het huis krijgen. Na nog eens 20 minuten wachten kwam het hoofdgerecht dan. Was wel lekker maar we konden het niet meer op na dat lange wachten... Onze eetlust was weg en na een lange dag een uitje gehad te hebben. Toen maar aangegeven dat we het niet op kregen en het bijbehorende dessert niet meer hoefde. Nog wel korting gekregen maarja toch wel erg teleurgesteld.

Het nieuwe concept lijkt niet goed te werken... erg jammer!!

18. Met collega's gegeten en nu voor de laatste keer. Bediening is te amicaal en we hebben ruim een 1 uur en 15 minuten moeten wachten op ons eten. Wel steeds drankjes in willen doen en geen bestelling opnemen. Vieze afwas laten staan en ruziën onderling met het personeel. Voor mij geen Bistro Ben meer.

19. Heerlijk gegeten met de AH actie. Een uiterst goede bediening en goed advies . Fijne smaken en goede verfijnde smaakcombinaties. Wij komen zeker terug. Wanneer we weer in Doetinchem zijn. Een aanrader .

20. Heb er nu echt voor de laatste keer gegeten. Na het eerste drankje 1 uur en 15 minuten wachten op voorgerecht. Wel vragen of er een tweede rondje drank kan worden ingeschonken terwijl bestelling nog niet is opgenomen. Eten verder prima.

21. We hebben zojuist heerlijk gegeten. Heel verrassende smaken en flinke hoeveelheden. Een aanrader.

22. Voor moederdag twee dagen van te voren gereserveerd voor 4 personen en met nadruk een tafel buiten gevraagd.
    Daar aangekomen zat het hele terras vol en was er dus geen tafel buiten vrij.
    Tafel was door grote groep van 8 personen ingenomen. De gastvrouw daarop aangesproken , maar het kon nog even duren voordat wij buiten aan onze tafel konden gaan zitten. Daar reserveer je toch niet voor????
    Uiteindelijk na 15 minuten een tafel vrij.
    Voorgerecht was niet goed, bier was lauw, dus weg leuke avond uiteten. Hoofdgerecht duurde erg lang en dus uiteindelijk zijn wij weggegaan na voorgerecht en drankjes. Voor ons nooit meer Bistro Ben.

3,7
  23. Jammer dat de menukaart weer is aangepast. Voorheen een leuk concept voor 12,95. Inmiddels weer verhoogd, dan zijn andere restaurants gezelliger om heen te gaan in die prijsklasse.. Helaas jammer

24. Gisteren voor het eerst bij bistro ben gegeten. Eten smaakte erg goed. Wel vind ik dat het personeel iets mag doen aan de manier waarop ze bestellingen opnemen. Voorbeeld: Ik vroeg of ik nog iets te drinken mocht. Zij zegt: Oooo ik dacht die heeft nog geen dorst! Ook werd mijn flesje drinken echt op tafel neer gezet met een klap. ze schonken het ook niet in. Verder moesten wij bijna een uur wachten op ons voorgerecht, het duurde allemaal erg lang.
    Kortom, eten is goed maar de service kan beter.

25. Marijke Bentvelzen

Wanneer we in Doetinchem uit eten willen, gaan we naar Bistro Ben. Dit doen we (met z'n 2-en of met de hele club) al jaren. Eten is lekker, bediening is top, het is altijd goed bezocht en de sfeer is leuk. In het weekend reserveren we altijd van te voren.
    Die carpaccio van hun is geweldig. Stoofpotje of biefstuk altijd goed, laatst een ouderwetse schnitzel genomen. Heerlijk sappig in de boter gebakken. Mmm. En wanneer je geen zin in vlees hebt... Salades zijn ook een aanrader! Als we weggaan zeggen we: Bedankt en tot de volgende keer! Groetjes.

26. Denise en Bram

Gezellige avond gehad, leuk restaurant. Ossenhaas met brie en zalm waren erg lekker, ook de salade geitenkaas en biefstukreepjes waren goed. Crème brulee als nagerecht maakte de avond compleet.

Vriendelijke en gezellige bediening, wij komen terug.

27. anoniem 23

Gezellig restaurant, eten is lekker, hoeveelheid iets te karig. Wel een lange wachttijd, maar een polyvalente ambiance maakt veel goed.

6,1
  28. We hadden gehoopt op een leuke, gezellige en lekkere avond! Maar helaas... Eten was niet goed gaar, niet warm en prijs klopt ook niet vergeleken met wat je krijgt. Wij komen nooit meer terug.

1,1
  29. Floor en Stijn

Gisteren met vrienden hier gegeten. Gezellige avond gehad met lekker eten. Carpaccio is top, ook de salade kip was lekker en we hebben nog nooit zulke heerlijke burgers gegeten. Stoofpot en kogelbiefstuk van de vrienden waren ook goed. Attente bediening. Bisto Ben is zeker een aanrader voor een gezellig avond uit met lekker eten.

30. Eten was vet en weinig. Sfeer ging wel, lekker buiten en de straat is zeker gezellig. Service kan niet veel chagrijniger denk ik, prijs is eigenlijk teveel als je naar de hoeveelheid/gewicht van het biefstukje kijkt. Ik zeg laat maar.

4,1
  31. Ik ging zondag avond een hapje eten bij Bistro Ben. We werden goed ontvangen door de eerste bediende. Later kregen we andere bediening. Dit meisje had gebrek aan ervaring en was niet vriendelijk. Ze serveerde niet volgens de etiquette en dit was erg vervelend. Op het voorgerecht hebben we 50 minuten gewacht, wat overigens wel lekker was. Het hoofdgerecht kwam na 30 minuten. Het vlees was erg vettig. Dit was de laatste keer dat ik hier heb gegeten. Ze zijn erg achteruit gegaan in service en kwaliteit.

3,6
  32. Wilna van Veenendaal-Tolhuisen

Zaterdagavond hier heerlijk gegeten. Apart en heel lekker tegen een redelijke prijs.

33. Familie Verwaaijen

Bedankt voor een onvergetelijke familiereünie. Het was super geregeld. We willen hierbij het gehele team van Bistro Ben bedanken voor het heerlijke buffet en de goede service. Het koude buffet was goed verzorgd. Het rondgaan met het warme buffet was een goed idee. Onze gasten werden spontaan ontvangen. Namens het reünieteam van de familie Verwaaijen nogmaals bedankt.

35. Aantal keer gegeten, helaas is sinds kort is de kaart veranderd en is de prijs duurder geworden, je krijgt nu minder voor meer geld. Dit vinden wij jammer en daarom gaan wij binnenkort ergens anders kijken. De schnitzel is van de kaart gehaald... Het eten is verder prima

5,7
  36. Dorien en Bas

Gisteravond bij Bistro Ben in Doetinchem wezen eten. We zijn hier al een paar keer eerder wezen eten en het is er altijd voortreffelijk eten en genieten! Zonder te reserveren hadden we nog een mooi plekje bij het raam. We werden erg vriendelijk geholpen en het meisje in de bediening vroeg meteen of we iets te drinken wouden. 2x de paso wit, een wijn om iedereen aan te raden. Gister ging de nieuwe menu kaart in. We waren dus erg benieuwd. Eerst kregen we een mandje brood met 2 verschillende soorten tapenades. Erg lekker vooraf! Als voorgerecht hadden we de gegratineerde mosselen en de gegrilde aubergine met geitenkaas. Dit was allebei erg goed op smaak. Als hoofdgerecht hadden we de steak met spek erom heen en de procureur. De procureur was ook erg smaakvol. Steak was ook heerlijk alleen het spek erom heen viel weg in de smaamcombinatie, deze mag wat dikker gesneden. De garnituren op tafel was ook prima. Veel keuzes en alles goed op smaak. Wij komen zeker nog eens terug! De sfeer is top! Kwaliteit En prijs verhouding ook!

37. Hans en Barbara

Per toeval bij Bistro Ben terecht gekomen. Wat een belevenis! Ze bieden daar een voor- en hoofdgerecht aan voor 14,50 euro. Je hebt dan een ruime keuze en kunt hiervoor zelfs carpaccio met kogelbiefstuk eten. Dat is nog niet alles, ze zetten allemaal bakjes op tafel met salades, groentes en verse friet. En het smaakt voortreffelijk. Fijne bediening met een zeer attente gastvrouw. Wij komen zeker terug.

38. Peter en Brigit

Na een vorige prettige ervaring gereserveerd bij bistro Ben. Het duurde even voordat we werden gevraagd wat we wilden drinken. Gezien de drukte hadden we daar begrip voor. Een schaaltje met brood werd al snel gebracht. Het brood was oud en had te lang gesneden gestaan. Het bier was niet lekker, er was geen koolzuurbelletje te ontdekken. We gaven aan dat het bier dood was en geen sprake was van een schuimkraag. De dame liet ons niet eens uitpraten en tapte een nieuw biertje. Overigens stond het eerste smakeloze biertje wel op de rekening.

Na lang wachten tomatenpuree in een soepkop wat tomatensoep moest voorstellen en tonijnsalade op een flink bed van sla. Het werd lang wachten op het hoofdgerecht: stoofvlees. Meer vet dan vlees, bah. De frietjes waren slap en vet en de 'gebakken' aardappels waren de dag ervoor al gebakken. Smakeloos! Omdat we dachten dat er aan het nagerecht niets kon worden verprutst bestelden we het nagerecht. €7,95 voor twee bolletjes ijs en een brownie. Van de Aldi zijn ze beter van smaak. Keihard en niet te eten.

Bij het pakken van de jassen hoorden we de dame haar ongezouten kritiek uiten op een van de gasten. Schandalig, we komen er nooit meer. Het lijkt allemaal goedkoop, maar je vertrekt met een lege maag en kunt alsnog langs de cafetaria. De jonge meiden waren overigens wel vriendelijk!

1,8
  39. Wij hebben eerst een enorm lange tijd op onze menukaart moeten wachten, daarna kregen we na een uur ons voorgerecht pas. En toen we eindelijk ons hoofdgerecht kregen (de varkenshaas), zat hier totaal geen smaak aan en was deze erg taai. Ik heb hier al wel vaker gegeten, maar toen was alles toch wel een stuk beter. Erg jammer.

3,4
  40. Karina Papen

41. Vandaag een heerlijke avond gehad bij bistro ben. Sfeervol ingericht zaakje waar je voor een heel redelijke prijs heerlijk en meer dan genoeg kan eten. Bij binnenkomst vlot geholpen, kregen een broodmandje van het huis. Je kan voor 14,50 een voor én hoofdgerecht kiezen. Je hebt dan keuze uit diverse heerlijke salades en soepen (voorgerecht). Als hoofdgerecht verscheidene vlees soorten waarvan ik de saté van de haas de absolute topper is , heerlijke malse ossenhaas gegrilld op een houtskoolvuur en dat proef je ! Subliem! Ook aan de vegetariërs is gedacht, verschillende salades zijn vegetarisch en er is vegetarische lasagne die werkelijk heerlijk was. Bij de hoofdgerecht en werden lekkere zelf gemaakte frietjes gereserveerd met diverse salades en warme groenten. De hoeveelheden waren meer dan genoeg, er werd ook nog gevraagd of er misschien bijgevuld moest worden, het geen in ons geval niet nodig was. Wij hebben nog een dessert genomen, was lekker eooi opgemaakt maar redelijk aan de prijs voor de hoeveelheid.
    Al met al een heerlijke maaltijd , vlotte en zeer attente bediening. Nergens lang op hoeven wachten, een top ervaring. Zou het bij iedereen aanraden en we komen zeker weer !

42. Afgelopen vrijdag bij Bistro Ben gegeten. Het was er bomvol, de bediening was erg druk maar waren erg vriendelijk en deden er alles aan ons te voor zien van een leuke avond. Het eten was heerlijk en dat voor een goede prijs. Wij komen zeker terug.

43. R&E 161 punten

Gisteren na een reservering hier wezen eten.

Bij aankomst was onze tafel niet "klaar". Moest nog afgeruimd en schoongemaakt worden. Werden wel hartelijk ontvangen en ons drinken was er redelijk snel. Daarna was het een zware teleurstelling. 20 minuten wachten op de menukaart en weer 20 minuten om het door te geven. 30 minuten wachten op het voorgerecht.

Salade biefstukreepjes in chilisaus was een droge salade waar de chilisaus ver te zoeken was met 3 stukjes biefstuk. Dit was eerder veel beter, smaakvoller en de portie wat je toen kreeg was ook groter.
    Meer dan 45 minuten wachten op het hoofdgerecht. Bij navraag kwam dit omdat het zo druk was door het mooie weer?? Volgens ons geen goede indeling van medewerkers inplannen en waarschijnlijk de mise en place niet klaar gehad?

Kogelbiefstuk was niet medium rare, maar rauw en koud van binnen, saté van de haas was net aan gaar en kon dus net. Biefstuk teruggestuurd, kreeg netjes een nieuwe veel kleinere biefstuk. Bijgerechten waren inmiddels koud. Kregen wel nieuwe nadat ons vlees op was want het duurde weer 15 minuten. Boontjes waren ook voor de 2e keer weer rauw en echt niet gaar (geen verschil van bite hoor!), de worteltjes net iets gaarder maar toch. Ook de peper en zout waarom we vroegen werd gebracht toen we alles op hadden.

We kregen wel steeds een sorry maar daar hadden we niets aan. Onze avond was verpest. Ook door de onervaren vriendelijke jonge bediening die er maar wat rond liep en tussendoor de kaarsjes aan ging doen. Dit hoort allang bij opening gedaan te zijn. Zelfs toen we de rekening cash hadden betaald kwam ze niet bij ons aan tafel, maar liep er wel 5 keer langs. Zijn zelf maar naar binnen gegaan om het af te geven. Uiteraard zonder fooi, dit hadden ze echt niet verdiend.

Nadat het goedkoopste menu is verhoogd naar 14,50 is het echt bergafwaarts gegaan met dit restaurant. Als ze zo doorgaan halen ze de 6 jaar van bestaan niet meer! Ons zien ze hier niet meer en ik zal ze zeker bij anderen niet meer aanbevelen. Het is het geld niet waard ook al lijkt het goedkoop!

4,1
  44. Komen vaker bij bistro ben. Maar wat gaat het de laatste tijd achteruit. Weinig bijgerechten. Half kopje friet, twee lepeltjes koolsalade en een lepel appel. Ondanks dat het eten lekker is en niet duur, is het het geld niet meer waard. Een verzadigd gevoel is ver te zoeken.

45. Super lekker gegeten.

46. Voor de tweede keer bij Bistro Ben gegeten. Aan het begin van de avond was er wat verwarring over de gereserveerde tafel maar gelukkig was dat snel opgelost. Het eten smaakte goed en was erg snel opgediend. Het hoofdgerecht had van mij wat meer mogen zijn. De paar worteltjes en stukjes bloemkool lagen armzalig op het bord naast het stukje vis. Hier mag wat meer tijd aan besteed worden. De bijgerechten smaakte prima, maar was niet veel bijzonders (aardappels, rauwkost en komkommer). Verder wel gezellig avond gehad. De serveersters waren vriendelijk en hadden ondanks de drukte goed in de gaten wanneer we iets wilde bestellen. Erg prettig, want bij sommige restaurants wordt je over het hoofd gezien.

47. P 19 punten

Ik schaamde me kapot voor mijn gasten die ik ter ere van mijn verjaardag had meegenomen en trakteerde. Het eten was lekker, zeiden ze, maar waarom is die vrouw zo onvriendelijk? Ik zou ze niet hebben meegenomen als we het eten niet lekker vonden. De prijs kwaliteit verhouding is goed, zelfs met de recent gestegen prijzen. Inflatiecorrectie is logisch. Maar ook wij kregen veel te weinig bijgerechten voor 5 personen. Vervolgens een sneer dat we dan moesten bijbetalen na de 1e keer bijbestellen. Maar u vertelde niet eens hoeveel! Hoe kunt u 2 mensen net zoveel geven als 5? Er wordt toch ook betaald voor 5 menu's? Erg onlogisch en slecht voor de sfeer en klandizie. Ik kom sindsdien veel minder vaak, alleen omdat ik geen zin heb in discussies (of om die tussen andere gasten en u te horen, gebeurt ook). Jammer.

48. In het algemeen was ik ontzettend tevreden over deze bistro. Ging altijd met mijn vrouw eten hier en bestelde van te voren al meer frieten, omdat blijkbaar de aardappels schaars zijn hier. Maar kwaliteit is gewoon goed.

Dan nodig je vrienden uit om mee te gaan en ga je met z'n 4 aan tafel. Dan schiet je toch wel in de lach, de bijgerechten voor 4 personen is net zo weinig als voor 2 personen, geen verschil in de grootte. Waar normaal 2 personen van moeten eten, moet je het nu doen met 4 personen. Blijkbaar dat de kok niet verder kan tellen dan 2.

Bestel je dan extra friet, krijg je die portie die ik normaal alleen opeet en nu moet ik het delen met nog 3 anderen.

Als je dit aankaart bij Bens Bistro, krijg je als antwoord dat de meeste mensen de bijlagen terug doen naar de keuken en er niet van eten. Grote nonsens is dit. Dus pas op als je grote honger hebt, want dan weet je dat je vanuit het restaurant direct om de hoek naar de cafetaria kan om je maag aan te vullen.

Ik kan wel zeggen dat hun producten wel van goede kwaliteit zijn, maar meer bestemd zijn voor mensen met weinig honger.

4,3
  49. Wij hebben hier een week of twee geleden heerlijk gegeten. Samen met een kindje van net 2 jaar oud, hier was het personeel ook heel lief voor. Ondanks dat het erg druk was, hebben we niet erg lang hoeven wachten op ons eten en het personeel was heel erg vriendelijk. We hadden een grote keus uit voorgerechtjes die ons voor werden gezet, vooral de broccoli was erg lekker. Toen ik daar een compliment over maakte, vroeg de bediening gelijk of we hier wat extra van wilden hebben. Dit was voor ons de eerste keer Bistro Ben, maar zeker niet de laatste keer! Hier komen wij vaker terug!

50. Hans & Marian

Het voorgerecht was wel O.K, doch toen ik het hoofdgerecht kreeg schrok ik.
    Het vleesgerecht was wel in orde, maar toen de bijgerechten werden geserveerd moest ik mijn lachen in houden. Een koffie kopje friet voor 2 personen en de groente porties waren nog minder.
    Sorry en dit meen ik echt, eens en te meer blijkt dat je in Nederland echt moet uitkijken waar je gaat eten.
    Een opmerking over de salade werd mijn dochter niet in dank afgenomen.
    Dit merkten we ook toen de rekening was opgemaakt en de prijs van de salade hoger uitviel dan afgesproken.
    Ik heb toch steeds vaker het gevoel dat de klant de klant niet meer is!!

51. Rene 1289 punten

Klein restaurant met donker interieur en zachte belichting wat voor een knusse en rustige sfeer zorgt.

Voor 12,50 een voor en hoofdgerecht. Carpaccio was lekker met een lichte zoet zure saus. Hoofdgerecht was een 180 gram biefstuk die goed bereid was inclusief groente en friet. Vond het alleen jammer dat ik een groot bord kreeg met alleen het biefstuk erop, de frieten en groente kregen we appart in bakjes. Dit doet toch een beetje afbreuk aan het gerecht. Het ziet er zo kaal uit als het voorgeschoteld wordt. Moet zeggen dat voor wat je betaald lekker veel en van goede kwaliteit eten krijgt.

Wat me een beetje tegenviel was de serveerster. Ze bediende wel goed maar was kortaf en onpersoonlijk, dat geeft je dan helaas niet een welkom gevoel.

Dus een goed restaurant dat alleen op zijn bediening kan verbeteren.

52. Al behoorlijk vaak wezen eten bij Bistro Ben. Zowel in Doetinchem als Silvolde. Erg gezellige, klantvriendelijke en nette zaak. Komen er altijd met erg veel plezier eten. Onze complimenten.

53. Erg slechte ervaring, zijn er met een groep vrienden geweest. Inmiddels heeft het bij ons de naam Bistro Burn... Ten eerste de omgeving erg vies, grote spinnenrag aan de lampen boven tafel en vieze filters in de muren staren je aan tijdens het eten. 3 gangen besteld. Het eten was bijna allemaal erg vies en angst voor voedselvergiftiging was dan ook groot. Het servies was erg vies, was duidelijk gestapeld en dan alleen de bovenkant schoon gemaakt dus aan de onderkant en de rand van het bord voelde je nog resten van je voorganger... Even snel een blik in de keuken geworpen. Daar lag het brood en smeersel allemaal open en bloot en werd ff gesneden boven op een vrieskist zag er allemaal erg vies uit. Hebben snel betaald en zijn daarna elders nog een schaal tapas gaan eten.

1,5
  54. Over Doetinchem heb ik alleen maar lof, ben er nu al zoon 10 keer geweest, en elke keer was het helemaal geweldig!! Heerlijk eten voor een klein prijsje! Alleen helaas Silvolde zijn we nu 3 keer geweest, en 3 keer was het niet goed, eten was te rood, teveel vet aan m'n stukje vlees, sommige dingen waren koud, het duurde allemaal heel erg lang, 1 keer werden we zelfs gevraagd of we bijna klaar waren, want er kwam over een halfuur een feestje.. In Doetinchem kom ik zeker terug, alleen helaas in Silvolde niet meer.

55. Evelyn Kreunen

Ik heb sinds de opening van Bistro Ben al vele malen hier gegeten en ben iedere keer weer blij verrast door de prijs/kwaliteit verhouding en de ruime keuze voor een 2- of 3 gangenmenu. Je krijgt meer dan voldoende te eten en er worden ook heerlijke wijnen geschonken. Zij maken het uit eten gaan voor iedere portemonnee toegankelijk. De gezellige inrichting en sfeer is aangenaam en het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Voor mij een toprestaurant in haar prijsklasse in Doetinchem!

56. Hebben heerlijk gegeten. De ambiance is wel oke, maar het is vrij krap en donker. Het grootste commentaar heb ik op de manier waarom ze klanten behandelen! Ze sturen je nog net niet weg!

57. Afgelopen donderdag 8 augustus 2013 zijn mijn vriend en ik wezen eten bij bistro ben. Wij hadden gereserveerd om half 8. Toen wij hadden besloten om buiten te gaan zitten hebben wij dik een half uur moeten wachten tot de ober ons kwam vragen wat wij wilden drinken. Nog een kwartier later kwam hij met onze drankjes en vertelde hij ons dat hij de kaart zo kwam brengen. Hij verontschuldigde zich voor het lange wachten omdat ze maar met z'n tweeen waren. Echter was het restaurant maar half vol, en de meeste mensen die buiten zaten, waren al klaar of hadden al besteld. Later werden onze bestellingen opgenomen. Ik vroeg mij af waarom de ober niks opschreef, had hij werkelijk zo'n goed geheugen?
    Mijn vriend bestelde carpaccio als voorgerecht en als hoofd een pepersteak met pepersaus. Ik bestelde gegratineerde champignons en een schnitzel met espagnolsaus. Wij vroegen of er binnen nog plek was omdat we het koud kregen. Vervolgens werden we aan een hangtafle met barkrukken geplaatst in een hoekje. Aan het eind van de avond waren mijn benen lam. Enfin, we kregen ons voorgerecht. De carpaccio zag er goed uit, alleen was de saus ver te zoeken. Zelf werk ik in de keuken, dus ik weet hoe dit bereid moet worden. Er lagen welgeteld 4 pijnboompitten op zijn bord. Mijn gerecht miste de smaakmakers en had hierdoor weinig pit noch smaak.
    na het voorgerecht kwam het hoofd. Wat een teleurstelling. Mijn vriend kreeg ipv peppersaus dezelfde saus als mij, espagnolsaus. Mijn schnitzel was daar in tegen niet veel beter. Op de menukaart staat er met trots dat al hun vlees vers word bereid en dat het gebakken en gebraden word op een echte houtskoolkachel. Het frituurvet droop van mijn schnitzel af en was ook nog eens te vroeg eruit gehaald. Hij was gaar, maar een goudbruin kleurtje had deze niet. Ook de opmaak van de borden was ver te zoeken. Een koud, kaal bord met in het midden een stuk vlees met saus. Het eten was al snel afgekoeld door de niet voorverwarmde borden. De bakjes met de salades die we kregen waren echter wèl warm, waardoor deze al gauw drappig werd. Beide hadden we het zo gehad en wilden zo snel mogelijk naar huis. We hebben daar bijna 2 en een half uur gezeten en ons alleen maar geërgerd. Dan kan het druk zijn, maar om vervolgens de andere serveerster naar huis te laten gaan, terwijl ons net gezegd was dat ze het zo druk hadden omdat ze maar met z'n tweeen waren, snap ik nog steeds niet. Mijn vriend wilde om half 10 gaan betalen. Mijn vriend heeft een kleine 10 minuten moeten wachten voor hij mocht betalen.
    Onze avond was goed verpest, mijn manager kon zich in mijn verhaal vinden. Zij waren vorig jaar hier wezen eten en hadden precies hetzelfde probleem. Lang wachten op bediening en weinig opmaak van de borden. Dan mag deze bistro goedkoop zijn, die 35 euro die wij hebben moeten betalen was het ons zeker niet waard.

3,1
  58. marieke

Dit restaurant krijgt van ons een nette 6.
    Het was een drukke avond en toch hadden we redelijk vlot een tafeltje. Drankjes werden vlot geleverd evenals de menukaart en een broodje, bij de wijn werd gevraagd of ik water wilde prima. De wijnen zijn van uitstekende kwaliteit. Het vlees van de carpaccio was van zeer goede kwaliteit echter was de dressing aan de karige kant en de pijnboompitten te rijk vertegenwoordigd. De biefstuk was van zeer goede kwaliteit en had een goed grill smaak. Medium kan qua garing erg varieren. De stroganoffsaus, was niet een echte stroganoff saus en aan de zoete kant en flauw. De bijgerechten waren oke maar was het net niet helemaal(patatjes iets te hard, geen frisje in de komkommer, structuur van de bietjes, snijboonen te ver "verse" koolsla salade? Bediening kwam chaotisch en hectisch over.(vragen of het eten smaakt terwijl je nog geen hap genomen hebt.) Van de prijs mag je niets zeggen 12,50, bijna de prijs van een snackbar, maar dan wel iets meer kwaliteit. Als je geen hoge verwachtingen hebt of een krap budget, kun je hier goed terecht. Voor ons helaas geen 2de keer.

6,3
  59. Hadden de ervaringen op deze site niet gezien, maar kunnen alleen maar positief beamen wat anderen ook zeggen. Eenvoudig, maar zeer betaalbaar en goed eten. We hebben op deze Valantijnsdag genoten bij Bistro Ben, zeker ook van het speciale Valentijnsdesert! Complimenten ook voor de snelheid en klantvriendelijkheid van de bediening.

60. Ik kom regelmatig bij Bens Bistro eten. De afgelopen keer had ik het menu van 12,50 met als voorgerecht een salade met gebakken mosselen en als hoofdgerecht koraalvis met gambasaus. Bij het hoofdgerecht worden ook nog verschillende bakjes met o.a. salades en friet geserveerd, dus het is altijd meer dan voldoende. Wederom was het erg lekker en de bediening is ook heel vriendelijk. Ik kom hier zeker vaker terug en ik zou het iedereen ook aanraden.

61. Kim Verbaan

Voor de 2de keer dat ik hier kwam eten. En net als vorige keer was het weer heerlijk! Een voor- en hoofdgerecht voor 12,50, en het was allemaal even lekker! Zeker een aanrader!

62. gisteren hier gegeten. Kwamen later nog netjes vragen of de tafel wel goed was waar we zaten. Eten is lekker. Eenvoudig maar van goede kwaliteit. Biefstuk was goed gebakken/gegrild.

63. Eten was erg goed, niets bijzonders, maar daar staan ze om bekend. Goede porties voor kleine prijs. De prijs-kwaliteit is erg goed.

De service echter was stukken minder. De jongen die rondliep was aardig en beleefd, maar de oudere dame die er rondliep was bits, kortaf en gooide het eten nog net niet op je tafel.

Als ze aan de service werken, is het restaurant perfect!

64. van aken

Vandaag wederom hier wezen eten. Deze bistro is erg aan te bevelen door ons. Kwaliteit en bediening staat hier merkbaar hoog in het vaandel. Hier komen we nog vaak terug.

65. Emmy 13 punten

Leuke kleine zaak, gezellige sfeer. Voorgerecht was een salade met fruit en noten. Helaas meer noten als salade, minpuntje. Hoofdgerecht lekker, varkenshaas met brie en honing. Mals vlees, veel extra dingetjes als aardappelen, heerlijke zelfgemaakte frieten en groente. Had ik niet verwacht voor de prijs.
    Service oke. Duurde een kwartier voordat we de kaart kregen. Nadat we erom vroegen kregen we snel de kaart. Beide dames straalde niet veel enthousiasme uit.

Niet bijzonder, maar wel gezellig en goed geprijsd.

66. Hans 11 punten

Ik heb de afgelopen tijd vaak bij de bistro gegeten. De kwaliteit verschilt van dag tot dag. Soms is het erg goed, soms is het wat minder. De service is goed. Als het druk is, hebben ze soms wat minder tijd, en zijn ze wat korter door de bocht, maar dat is te begrijpen als het restaurant bommetje vol zit.

Al bij al een aanrader, als je een simpele avond uit wil. Voor verfijning moet je ergens anders heen.

67. Bistro Ben

Beste Tim en Ans,

Wij vinden het zeer spijtig dat u ons restaurant zodanig hebt ervaren dat u heeft besloten een dergelijke recensie te plaatsen.

Wij herkennen ons echter helemaal niet in uw verhaal. Ook heeft u de avond zelf niets kenbaar aan ons gemaakt.

Wij werken volgens de horeca etiquetten en schenken hier de hoogst mogelijke aandacht aan om zodoende het onze gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken.

Om het volledige verhaal van uw kant te vernemen, hebben wij via eet.nu contact met u gezocht.
    U heeft toen aan eet.nu aangegeven dat u afgelopen week zelf contact met ons zou opnemen.
    Dit is niet gebeurd, hier trekken wij onze eigen conclusies uit.
    Met vriendelijke groet, Bistro Ben

68. tim en ans

Na vele goeie verhalen te hebben gelezen zijn we gaan eten bij de bistro, wat een afknapper. Er liep er 1 op dr hoofd te krabben en later legt ze een broodje in het mandje goed bij ons op tafel, volgens mij is het de eigenaresse maar wat een onbeschoft iemand, ze is heel vrolijk en spontaan maar ze praat gewoon door je heen en zodra je antwoord geeft loopt ze weg, ze kwam zelfs bij ons aan tafel en vroeg smaakt het? nog voor we iets konden zeggen liep ze weg.
    Bestek, borden en glazen waren smerig en nu het ergste al denk je alles gehad te hebben. een van het personeel daar hield iets tussen zijn tanden weg, normaal gesproken was je je handen maar nee hoor werd gewoon me eten neer gezet.
    De appelmoes is niet te eten, en als je medium biefstuk besteld ga je er van uit dat je hem medium krijgt en geen schoenzool!..
    1 malige actie, na deze ervarig ook van mensen om ons heen vieze verhalen gehoord hadden we dat maar eerder geweten.

3,3
  69. Jos 132 punten

Na alle enthousiaste beoordelingen hier, zijn we deze week gaan eten hier. De sfeer is geweldig en het eten is goed, maar niet bijzonder.
    Ik had een mosselsalade vooraf. De mosselen waren met moeite te vinden in de berg rucola. We waren met 4 en als dan bij de hoofdgerechten maar een paar kleine bakjes met groente en frites neergezet worden, dan is dat jammer. We moesten elkaar echt aankijken en vragen: "neem jij dat laatste frietje nog?" De biefstuk was heerlijk en de huiswijn (merlot-Malbec) voortreffelijk.
    Al met al wel een geslaagde avond. Bistro Ben wees eens wat ruimer met de bijgerechten.

70. We komen regelmatig in deze bistro. Elke keer weer een geweldige gewaarwording. Zaak is erg gezellig, eten zo mogelijk nog beter. Hele prettige bediening met de nodige humor. En dat voor zo'n lage prijs. Deze prijzen zijn wij (helaas) niet meer gewend in de Nederlandse horeca.

Psst. Dit alles s.v.p. niet verder doorvertellen, de zaak zit nu al bijna altijd vol en dan wordt het nog moeilijker om te reserveren.

71. Heerlijk voor- hoofd- en nagerecht gegeten voor een scherpe prijs. Het zat er helemaal vol en dat voor een dinsdagavond... Helaas werden we een beetje naar behandeld door een jongedame. Ze was erg chagrijnig en behandelde ons alsof we te min waren door rare dingen te zeggen. Dit verpeste onze avond. Jammer, want het eten was echt super!

72. Wat een ervaring: eten bij bistro Ben. Jammer dat we door de grote belangstelling voor dit restaurant, waardoor 75% van de tafels was gereserveerd, eerst een tafel bij de garderobe kregen toegewezen. We mochten op ons verzoek toch een wat gezelligere tafel bezetten. Het eten was verrassend lekker en gevarieerd. Voor herhaling vatbaar. Hopelijk kunnen ze wat doen aan de doorkijk naar de keuken: dat oogt rommelig/ongezellig!

73. Vanavond lekker en goed gegeten. Ook de bediening was vriendelijk en deed het goed, de avond was goed verzorgt!! Vanavond dus erg tevreden!!

74. Afgelopen woensdagavond hier gegeten, we waren net op tijd want het zat vol. In een lekker ongedwongen sfeer, prima prijs/kwaliteit verhouding en een uitstekende bediening (!!!) heerlijk gegeten. Zeker een aanrader, maar wel reserveren.
    Als we weer een keer in de buurt zijn gaan we zeker weer heen.

Bedankt !!!

75. Echt geweldig, lekker en gezellig! Ik ben nu al meerdere keren geweest ( euhh, 10 keer), en elke keer een succes.
    Eindelijk weer een keer een normale prijs voor heerlijk eten!
    Ik stuur iedereen hier naar toe! En dat is tegenwoordig wel te merken, want het wordt steeds drukker. Wel reserveren dus!

76. Ik had een bericht geplaatst dat ik niet erg tevreden was met de service en de bediening. Daarop heeft de eigenaar contact met mij opgenomen en ik heb heel eerlijk verteld hoe ik dat had ervaren. De bediening die er toen was die is daar weg. De eigenaar heeft mij toen een voorstel gedaan en daar ben ik dan op ingegaan. Ik ben er afgelopen week weer geweest en ik moet zeggen dat het helemaal top was. Ben, bedankt en ik kom zeker weer terug.
    p.s : en het eten was heerlijk en de bediening was vlot en vrolijk.

77. Voor het eerst wezen eten bij Bistro Ben. We waren met een grote groep van 14 personen. Het is niet erg groot daar dus we zaten een beetje opgepropt.
    Het meeste eten was er goed. Echter, de schnitzel viel erg tegen en een medium steak was er wel erg rood voor begrippen.
    De bediening viel ook erg tegen. Ze namen de lege glazen en broodmandjes niet mee zonder erom te moeten vragen.
    Voor de rest was de sfeer er wel goed.

5,9
  78. Heerlijk eten in een zeer sfeervolle omgeving. Lekker eten, leuke bediening! En een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding!!

79. Afgelopen maandag met 6 personen wezen eten bij bistro ben. Ontvangst en bediening vonden we allemaal erg goed. Maar het allerbelangrijkste was dat het eten prima was en ruim voldoende. Voor ons was dit de eerste keer dat wij deze bistro bezochten en kan iedereen aanraden hier eens te gaan eten. Ik wil wel benadrukken dat tav de bediening ik eerdere recencies hierover zeer zeker niet terug herken.

80. Fam. Krill

Na een gezellige dag Doetichem neergestreken bij Bistro Ben. We hebben er fantastisch lekker gegeten en de sfeer en ambiance waren ronduit prima! De prijzen zijn er erg vriendelijk en staan volkomen in verhouding tot de geleverde kwaliteit. Bij een volgend bezoek aan Doetichem zullen wij Bistro Ben zeker niet overslaan.

81. Voor het eerst wezen eten bij Bistro Ben. Lekker en een leuk prijsje. Ik heb alleen de meest belachelijke opmerking ooit gehoord. We vroegen naar de kaart, kregen we als antwoord "Die is nog in gebruik." Dat is wel een minpunt!

82. Heerlijk gegeten. En dat voor die prijs! Die Ben kan d'r wat van. En Annemarie is een belevenis apart in de bediening. Wij komen zeker terug.

83. Ben hier al regelmatig zelf geweest en heb het aangeraden bij vele vrienden. Heerlijk eten en voldoende keuze mogelijkheid tegen een hele redelijke prijs. En de aardige bediening maakt de avond compleet.

84. TP 5 punten

Prima gegeten voor een erg scherpe prijs!

85. Wij hebben genoten van de erg goede en vriendelijke bediening, de heerlijke kwalitatief prima menu's voor een kleine prijs.

86. Richard en Lammy

Afgelopen zaterdag toevallig bij Bistro Ben beland. Wat een verrassing! Voor een mooi prijsje en nog veel mooiere keus van een combinatie van voor én hoofdgerecht. Hoewel de tafel eigenlijk gereserveerd was konden konden we toch nog eten omdat we aangaven op tijd naar een voorstelling te moeten en snel weg te willen. Al direct bij opnemen van bestelling een mandje brood met tappenades van het huis. Doet zeer vriendelijk aan. Het eten was erg goed, ziet er fraai uit en is van zeer goede kwaliteit. Groenten hadden iets warmer gemogen maar ik wil dit restaurant erg aanbevelen. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

87. fam. de vries

Wij hebben vandaag met z'n vieren gegeten en ik heb de schnitsel gehad, was helemaal super. We hadden in de zondagskrant gelezen van het menu voor 12.50 en dat trok onze aandacht.

We hebben een gezellige avond gehad met goed eten en gezellige bediening. Wij komen zeker weer terug bij Bens bistro. Zeker een aanwinst voor Doetinchem.

88. Vandaag zijn we met 4 personen wezen eten. Het duurde zeker 10 minuten voordat er iemand bij ons aan tafel kwam voor iets te drinken en zo ook weer 10 a 15 minuten voordat we de kaart kregen. Voor mijn gevoel allemaal erg lang en vooral een slecht begin van de avond.

De salades waren lekker. Alleen smaakte de uiensoep overmatig naar kruidnagel waardoor we het niet opgegeten hebben.

De hoofdgerechten kwamen gelukkig snel, omdat we tijdens dat het voorgerecht gebracht werd, hadden aangegeven dat het hoofdgerecht alvast door mocht. We hebben dit aangegeven, omdat we geen zin hadden om daar nog veel langer te blijven. De bediening loopt rond met een chagrijnig gezicht en is onbeschoft. Ook is het er zo koud dat je het liefst je jas weer aan zou willen trekken.

De hoofdgerechten waren goed te doen, al waren de schnitzels dik en klein, dat beeld heb je niet bij een schnitzel. En aan de sate saus zit totaal geen smaak!

We waren hier vorige zomer een keer wezen eten en je merkt heel erg dat de bediening en het eten er heel erg op achteruit is gegaan!

Ook jammer dat er nu in maart nog kerstverlichting hangt, kerstballen aan de lamp hangen en sneeuw als decoratie ligt.

De prijzen zien er leuk uit, maar wij betalen liever meer geld voor een gezellige warme avond, met muziek op de achtergrond en lekker smaakvol eten! Voor ons dus geen Bistro Ben meer.

89. Ongelooflijk wat een ervaring voor slechts euro 12,50! Voor dit bedrag kun je een voor- en een hoofdgerecht uit een redelijk ruime kaart kiezen. Daar kunnen andere restaurants een voorbeeld aan nemen! De schandalige bedragen die daar vaak alleen al voor het hoofdgerecht gevraagd worden.

Ik had een prima salade met fetakaas en bacon vooraf. Als hoofdgerecht een supermalse pepersteak met een ruime selectie aan bijlagen. Alles van mooi verse kwaliteit. De bediening was vriendelijk en informeerde meerdere malen of het voldoende was en of we nog wat wilden laten aanvullen.

Alleen de huiswijn vonden we nogal aan de prijs (19,50 per fles).

90. We hebben een top avond gehad met z'n vieren. Het eten was goed. De zalm vooraf was heerlijk. Ik had als hoofdgerecht de sate. Dit was ook erg lekker. De bijgerechten waren goed en ruim voldoende en de bediening was top. De dame was erg spontaan en gezellig. We gaan hier zeker vaker naartoe.

91. We hebben een paar weken geleden wild gegeten met zijn 6-en.

De meeste gerechten waren prima! Alleen de 2 konijnenbouten waren erg taai: het vlees was niet van het bot af te krijgen. Gelukkig werd dit echt geweldig goed opgelost door de bediening, we mochten een ander gerecht uitkiezen. Daarna een kadobon toe gekregen voor het ongemak dus wat ons betreft prima opgelost, komen zeker een keer terug.

92. Bijzonder teleurstellende ervaring. Wijn wordt net over de bolling geserveerd. Eten werd nog net niet op je tafel gesmeten.

Jammer voor de kok, maar hier zien ze ons niet meer terug.

93. 2 weken terug hier geweest.

Heerlijk wild gegeten,.. alles was heerlijk! We hebben een hazenpeper en een hazenbout gehad super! M'n man is een grote eter maar we hadden veel over. (grote porties)

Gezellige warme sfeer binnen.

De gastvrouw heeft ook gewoon tijd voor een praatje met je, dus het is niet rennen en vliegen binnen.

Leuk, niet te groot, niet duur tentje. We gaan zeker vaker!

Wel even opletten als je er langs loopt, het valt niet erg op.

94. Gisteravond, 23 oktober, hier gegeten.

We gaan regelmatig uit eten, zo'n vier á zes keer per maand.

We hebben dus aardig wat vergelijkingsmateriaal.

Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Het voorgerecht heb ik teruggestuurd.

Ik ben namelijk geen liefhebber van aangebrande, bittere portebello's.

Even later kwam de eigenaresse vragen over het waarom. Uitgelegd.

Kwam ze weer terug om een discussie aan te gaan over wat de kok haar had verteld en dat hij het niet met me eens was.

Het hoofdgerecht was een biefstuk.

Ik had ook hier champignons bij.

Dit omdat de kruidenboter niet lekker was, bij het brood was dezelfde kruidenboter als bij de biefstuk en deze was niet kruidig.

De biefstuk was smakeloos dus heb ik geprobeerd nog wat van te maken. Na grote hoeveelheden peper e.d. te hebben gebruikt om de biefstuk op smaak te brengen heb ik het maar opgegeven.

Ik heb het laten staan.

Ze hebben niet eens gevraagd waarom meer dan drie vierde van het vlees weer retour kwam.

Het was dus echt drie keer niks.

1,1
  95. We zijn nu een keer of 3 wezen eten bij Bistro Ben.

Zowel binnen als buiten is het heel gezellig zitten.

De bediening is heel gezellig en vlot.

De zelfgemaakte frietjes zijn fantastisch maar eigenlijk alles wel.

Super!

We komen zeker terug en kunnen het bij iedereen aanbevelen.

96. Martin en Nora

We zijn inmiddels al 4 x geweest bij dit restaurant.

Je blijft hier gewoon komen.

Het eten is heerlijk en het zijn ook enorm royale porties, wat erg fijn is in tegenstelling tot veel andere restaurants. De eigengemaakte frietes is een topper voor ons.

De sfeer is tip top in orde en de gastvrouw Annemarie is altijd super aardig en maakt het echt een uitje voor je!

Een enorme aanrader.

97. Frans