Asianbite in Doetinchem

LEKKER ETEN VOOR MINDER

Eigen parkeerterein met ong. 15 parkeervakken. Gratis parkeren doordeweeksedag vanaf 18:00 uur op de parkeerplaatsen in de omgeving.

Asianbite laten bezorgen?

Wij van Asianbite heten u van harte welkom. Graag lichten wij toe wat wij doen en wat wij u als gast kunnen bieden.
Asianbite biedt u de mogelijkheid om, zowel met z’n tweeën als met grote gezelschappen, in een sfeervolle ambiance onbeperkt voor een vaste prijs te genieten van de beste Aziatische Tapas. Gezellig om met elkaar te delen.
Met een breed aanbod aan verse en smaakvolle Aziatische specialiteiten brengt Asianbite u in hogere sferen.
Ook voor de vlees liefhebbers hebben wij met meer dan 100 gerechtjes voor ieder wat wils. Dit alles vers voor u bereidt!

1451946283 82
1481201908 84
1485191312 86
1499819125 84

1. Zeer goede kwaliteit

2. Laatst wezen eten hier. Eten was echt heerlijk en sfeer was goed. Bediening was erg aardig en behulpzaam. Voor deze prijs is het echt top.

3. Top restaurant met veel keuze onder andere in sushi (waaronder mijn favoriet de banaan maki). Verder is de bediening vlot en vriendelijk en de kwaliteit/prijs verhouding goed.

4. Karin Lubbers

Super goede service, leuke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding en heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!

5. Ester Lubbers

Lekker gegeten. Vrolijke en snelle bediening.
    Wij gaan snel weer een keer!

6. Sander Demmink

Uitstekend gegeten bij Asianbite. Goed concept en leuke, vlotte bediening. Echt een aanrader!

7. Gezellige avond gehad! Werden bij binnenkomst goed ontvangen en alles werd meteen goed en helder uitgelegt. Verder top bediening en aardig personeel.
    Top avond gehad!

8. Annelieke Praamsma

Erg lekkere sushi! Goeie smaak en goeie service

9. Sem Wonneberg

Laats wezen eten en het was zoals gewoonlijk helemaal goed! Bij binnenkomst werden we al goed ontvangen. Kregen eerst een minder mooie tafel maar in overleg toch gewenste tafel gekregen. Daarna uitleg over het concept kort maar duidelijk. Bij het bestellen ging alles heel snel en eten was heerlijk. Mijn moeder kreeg ook nog eens korting vanwege 65+ en voor mijn kind was er een kado! Het was helemaal geweldig. Komen zeker terug!

10. Altijd lekker. Kom er bijna elke week en zo niet dan bestel ik online. Het wordt snel bezorgd en het is altijd compleet en lekker. In het restaurant zelf word het eten ook snel geserveerd en is ook echt top. Ik zou Asianbite aan iedereen aanraden, ook aan de mensen die niet van sushi houden want er zijn ook genoeg andere lekkere dingen!

11. Ruben gerhardus

Echt een geweldige ervaring gehad met dit restaurant. Ik ga hier zeker vaker komen en raad anderen ook aan om hetzelfde te doen!!!

12. Niels Dijkman

Super eten en een super bediening!

13. Laatst wezen eten met mijn gezin en het was heerlijk! Wij komen hier zeker terug!

14. Anouk siemes

Altijd erg lekker eten en leuke sfeer, gaan er zeker vaker heen!

15. Het eten was er heel snel en het was erg lekker! Hier kom ik zeker nog een keer terug.

16. Erin Mulder

Het eten en het drinken word altijd goed en optijd geserveerd. De medewerkers weten wat ze doen dus de service is goed! Het is niet duur en heel lekker.

17. Vorige week sushi gegeten bij Asianbite! Een gezellig restaurant en heerlijk eten! Ik kom zeker terug!

18. Juul Demmink

Heerlijk eten en voor een goede prijs. Het eten komt erg snel en de bediening is aardig. Heel leuk restaurant.

19. Top restaurant waar je lekker kan eten en alles goed is geregeld, dikke aanrader!

20. Mooi restaurant, leuke sfeer! Veel keuze uit verschillende gerechten! En heerlijk eten!

21. Bessel notten

Bij aankomst werden we goed ontvangen door de medewerkers van Asianbite. We werden naar onze tafel gebracht waar ons werd uitgelegd hoe de tablet werkt waarmee je eten besteld. Het eten kwam snel aan en smaakte erg goed. Het is een toprestaurant waar je lekker kan eten met een goede sfeer voor een schappelijke prijs. Het is zeker een aanrader!

22. Je kunt hier voor relatief weinig geld heel goed eten, de sushi is goed en ook de andere gerechten zijn erg lekker. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

23. Brechtje Notten

Het eten kwam heel erg snel en smaakte erg goed! Er was erg veel keuze, ook wanneer je geen vlees eet! De medewerkers waren erg vriendelijk en er was een fijne sfeer. Je kreeg veel voor je geld! Geweldig eten! Aanrader!

24. Afgelopen week voor de eerste keer geweest, eten was lekker maar er liepen paar mensen rond van de bediening, zo vreselijk sacherijnig, eten kwam soms meer dan een half uur later, en naar je klacht of opmerking werd door de manager of cheffin ook niet echt geluisterd. was voor ons de eerste en gelijk de laatste keer.

25. Erg goed eten en zeer vriendelijke bediening!

Minpuntjes:
    Het geluid van de andere tafels, je kunt elkaar verstaan terwijl er meters tussen zit dus fluisteren.
    De bank zit top, de stoelen zitten allemaal alsof ze zijn doorgezakt, als he get aangeeft krijg je een andere maar die zit net zo.
    Beiden zijn goed op te lossen dus komt vast goed!

En dan komen wij zeker nog eens terug!

26. Afgesnauwd gisteren, onaardige bediening. Wij gaan weer terug naar de concurrent welke wel begrijpen dat gastvrijheid invloed heeft op een gezellige avond!

27. Wij waren gisteren eerste keer geweest, eten was lekker, bedienings zijn vriendelijk, mooi restaurant

28. Hier 1 keer wezen eten. Wat een slecht restaurant. Het eten was vaak lauw tot koud, drankjes kwamen gewoon niet, en die vrouw die ons hielp afrekenen stond te schreeuwen tegen het personeel wat ik absoluut niet vind kunnen in bijzijn van gasten. (ÜBerhaupt niet netjes zo te schreeuwen naar je personeel). Sfeer is er prima alleen stond onze tafel nog helemaal vol met bordjes toen onze toetjes al aan kwamen niet erg fris. Ook kijkt het personeel er niet naar op of om dat de tafel vol staat. 1 Keer en nooit weer.

29. Al een aantal keer hier geweest. Eten is goed, en snel op tafel. Helaas afgelopen keer na 1 uur al vertrokken, de bediening kwam namelijk continue over tafel hangen of er nog lege bordjes waren. Jammer, want normaal komen we hier erg graag eten.

30. De actie van de Dekamarkt gebruikt om Asianbite eens te proberen.
    Geweldige ervaring!! Uitstekende smaken. Heerlijke gerechten. Vriendelijke service.
    Kortom, hier gaan wij graag en zeker terug!

31. Het eten is divers (voor ieder wat wils). Alles is kwalitatief zeer goed en vooral lekker. Sushi, verse groenten, ossenhaas, kip, gebakken vis, gamba's, maar ook friet, bitterballen, frikandellen, lekkere toetjes, etc. De ambiance is sfeervol en ook de prijs is goed. Kortom TOP restaurant! Gezellig met zijn 2 maar ook met grotere groep. Vier er graag mijn verjaardag en ga er bijna wekelijks eten met familie, zakenrelaties of vrienden. Een aanrader!!!

32. Super lekker gegeten!! Echt een aanrader.

33. G. Hoefman

Eten erg lekker, alleen bediening heel onervaren en niet echt vriendelijk.

34. Gister hier voor het eerst gegeten - normaal deden we sushi altijd in Arnhem - daar was het eten ook prima -- maar dit restaurant heeft door de ruimte en door de sfeer (super ambiance- heel gezellig) ons nu doen besluiten dat wij voortaan hier de sushi en andere gerechten gaan eten.
    Personeel vriendelijk- doordat je zelf kunt bestellen vanaf een tablet (wat heel makkelijk ging) kun je zelf bepalen wanneer je eten en drinken op tafel komt. Prettige bijkomstigheid. Ze leggen het ook geduldig uit voor diegene die niet zo handig met computer zijn. Maar je kunt ook altijd gewoon vanaf een kaart bestellen vlg mij.
    Over het eten niets dan goed - alles goed en lekker. Wij kunnen dit restaurant bij iedereen aanbevelen.

35. Jeroen Meijer

Wanneer je banaan en kaas in sushi gaat serveren, kun je jezelf niet serieus nemen. Zeer teleurstellend allemaal.

36. Gisteren met een grote groep wezen eten. Het eten was heerlijk en een vlotte bediening. We hebben een top avond gehad. Goede betaalbare prijs.

Echter was er 1 jongeman in de bediening die onaardig deed. Kon geen lachje of vriendelijk woord vanaf. Ook ging hij tegen 2 personen van onze groep in terwijl je dit niet kan maken als ober, dit vond ik niet professioneel. Daarom 1 ster minder voor service. De rest van de bediening deed het uitstekend

37. Metje 100 punten

Geweldig! Inrichting is sfeervol, akoestiek prima vanwege vloerbedekking, personeel vriendelijk maar buiten dat alles is het eten van top-kwaliteit! Het All you can eat concept betekent meestal; slappe garnalen en nep tonijn salades met tomaat..
    Hier is de prijs is hetzelfde en toch is hier de kwaliteit van het eten buitengewoon goed! Het kan dus wel!

Dit is vanaf nu ons favoriete restaurant in de omgeving van Zevenaar!...

38. Macia

39. Mjansen

Gezellig gegeten met een aantal vriendinnen. Heel sfeervol, mooi en 'warm' ingericht! Prima bediening! Ik raad gasten aan om bij het invullen van de gerechten, niet alleen het nummer, maar ook de naam van het gerecht in te vullen. Dat is handiger voor het bedienend personeel, maar ook voor jezelf. Heerlijke gerechten, wijn in mooie glazen.

40. Zaterdagavond ben ik wezen eten bij asianbite voor de 2de keer. Het was zeer goed. Alles smaakte erg lekker maar die pastijtjes met kip is de finishing touch. Het is beter dan dat ik eerder ben gewend.

41. Wij hebben hier voor de eerste keer online besteld en het eten thuis laten bezorgen. Snelle levering binnen 45 min. Alles keurig verpakt en de warme gerechten goed warm. Lekker gegeten! Leuke actie met een gratis blikje frisdrank. Minpuntje zijn de transactiekosten bij iDEAL betalen.

42. Wij vinden dit verreweg het beste restaurant als je van sushi en andere lekkere Aziatische hapjes houdt! Zelfs de desserts zijn heerlijk, wat overigens meestal bij dergelijke restaurants niet bij de pijs is inbegrepen, maar bij Asian bites dus wel!

43. Heerlijke gerechten; lekkere sausjes; de beste in zijn soort binnen verre omtrek.

44. Al een paar keer gegeten, ook al thuis laten bezorgen, goede kwaliteit eten, met veel smaak, het eten wordt zeer verzorgd gepresenteerd, ruime keuze, ook in desserts.
    Restaurant sfeervol en mooi ingericht, zeer vriendelijk, hulpvaardig en beleefd personeel. Een aanwinst voor Doetinchem dit restaurant.

45. Asianbite is echt een aanrader! Heerlijk eten en veel keus op de menukaart.
    Het restaurant is mooi ingericht, een gezellige sfeer en daarom zou ik zeker een keer terug gaan!

46. Heerlijk gegeten, enthousiast personeel, leuk concept. Helaas geen drankenkaart aanwezig.

47. Gisteravond wezen eten, werden direct bij de ingang opgevangen om onze jas af te geven, kregen een nummertje mee om hem weer op te halen, heel erg netjes!

We kregen een ruime rustige tafel toegewezen, helaas een beetje een korte en onduidelijke uitleg over het 'concept'. Je kon 5 gerechten per ronde bestellen, en er kon gebruik gemaakt worden van 5 rondes, en een dessert ronde.

Het eten was erg goed! Wij eten vaker bij dit soort restaurants en wat ons opviel was dat er veel aandacht voor de opmaak was, alles stond erg netjes en smaakvol op tafel!

De bediening was helaas een minpuntje, eten met stokjes kan ik niet, maar ik heb 2 keer moeten vragen om gewoon bestek. Hetzelfde met de drankjes, we hebben 4 keer wat te drinken besteld. Echter hebben we maar 2 keer een drankje gehad (Ook maar 2 op de rekening, vaak moeten restaurants met een all you can eat concept het van de drankjes hebben dus dat vonden wij wel wat vreemd).

Het duurde erg lang voordat de bestellijsten opgehaald werden en het duurde vrij lang voor het eten op tafel stond. Wij waren maar met z'n 2e dus zaten vrij vaak lang te wachten zonder dat er wat op tafel stond.

Met de dessert ronde ging het helaas ook mis, we kregen maar 3 van de 10 bestelde gerechtjes. Aangezien er in het gedeelte waar wij zaten nog maar 2 tafels bezet waren zagen we ook geen personeel meer, na ruime tijd ben ik dus maar naar voren gelopen om te vragen waar de desserts bleven. Er was helaas wat mis gegaan maar gelukkig werden ze daarna snel opgediend!

Al met al was het eten erg goed, en de prijs ook! Maar door de slechte bediening zullen wij toch niet zo snel terug komen.

48. Heerlijk genoten, smaakvol eten, vriendelijk personeel met een vrolijke glimlach. Miste alleen de aziatische muziek om de sfeer compleet te maken :) Super restaurant en zeker een aanrader.

49. Heerlijk gegeten! Veel keus en het zag er allemaal goed en vers uit... Mooi pand wat er erg warm en sfeervol uitziet. Personeel ook echt heel erg vriendelijk, maar je kunt wel zien dat ze nog niet veel horeca ervaring hebben (iedereen moet leren).
    Wij komen zeker nog een keer terug en kunnen het bij iedereen aanraden!

50. Lisanne de Boer

Heerlijk gegeten. Veel keus en alles (qua eten) zit bij de prijs inbegrepen (bij sommige restaurants moet je voor sommige sushi gerechten of toetjes bijbetalen). Ruimte was wel gehorig maar gezellig ingericht. Vriendelijk personeel.

Zeker een aanrader, voor herhaling vatbaar.

Klein minpuntje aan de sushi: stukken zijn groot gesneden.. Voor de rest top!

51. Erg lekker gegeten voor 20 euro pp. Drinken komt daar nog wel bij. 20 euro pp is een actie en loopt nog tot eind december (is nog niet aangepast op de site). Diverse gerechten en allemaal erg smaakvol. Zelfs sashimi zat bij de prijs in.
    1 klein minpunt: wij zaten erg dicht bij 2 andere tafeltjes. Personeel ook prima. Ga zo door!

52. Oud pand waardoor het erg koud en tochtig is. Ook meerdere soepjes en thee zorgen niet voor de nodige warmte. Stoelen zijn niet diep genoeg waardoor je niet ontspannen aan tafel kunt zitten. Pijnlijke bovenbenen. Erg leuk dat er gevraagd wordt of alles naar wens is, maar als het meerdere malen achter elkaar door verschillende personen gevraagd wordt dan is het wat teveel van het goede. Niet al het personeel is kundig.

53. Asianbite

1 punt