Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doesburg verdeeld zijn.

1. W.J. Vos

Prima. Deskundige gastvrouw.

2. Nadat de voorgangers van dit restaurant er een potje van maakten, hebben de huidige eigenaren er het beste Chinees-Indische restaurant van Doesburg en omstreken van gemaakt.
    Geweldig eten wat altijd, met zowel afhalen als met het eten in het restaurant, perfect vers is en zeer smaakvol. Bediening is heel erg vriendelijk en gastvrij. Prijzen erg goed!
    Complimenten aan de crew dat ze het op zo een niveau kunnen volhouden! Perfect!

3. Dominic

4. Ik geef niet snel voor alles een 10 maar Restaurant De Liefde verdient het oprecht!
    Wij hebben volop genoten van het High Wine arrangement ''De Liefde'' Wat een tongstrelende culinaire hoogstandjes en met liefde uigekozen bijpassende wijnen. Onze complimenten voor de gastheer en gastvrouw. Echte mensen met passie en liefde voor hun vak!! Het was echt een avondje uit en kan iedereen deze High Wine aanbevelen. Wij komen zeker nog eens terug. Bedankt!

5. Hoe een weekendje Doesburg een top ervaring kan worden. Mensen, helemaal geweldig dit fijnproevers-huis (restaurant is een te gewoon woord)!
    Ik eet regelmatig in top restaurants in het buitenland, maar een ervaring zoals deze kom je maar zelden tegen. De sfeer, de bediening en het eten zijn top.

6. karin den hertog

Super! Nog nooit zo lekker gegeten! Wat deze mensen op tafel zetten, het is gewoon niet te geloven! Het eten is met zoveel liefde bereid. Dit restaurant doet zijn naam echt eer aan. Ga zo door!

7. Bernadette den Hertog

Mensen, ga hier eten. Toevallig bij dit restaurant terecht gekomen en heb er heerlijk gegeten. De volgende dag zijn we er weer gaan eten. (ik was een weekendje in Doesburg met 4 personen.) Ook het vegetarische eten is geweldig en neem er een lekker wijntje bij. Sommelier geeft goede adviezen en heeft er ook nog een mooi verhaal bij.

8. yvonne van den Borden

Heel sfeerfvol en knus. Goede en vriendelijke bediening en heerlijk eten. Kortom bij Het Zesde Zintuig kun je een heerlijk avondje doorbrengen.
    We komen zeker nog een keer met ons damesgroepje eten.

9. D.M. van den Heuvel

Op woensdag 26 maart 2014 hebben wij een heerlijke "liefdesproeverij" genuttigd bij dit knusse, gezellige restaurant in het historische centrum van hanzestad Doesburg.

Bij binnnenkomst werden wij gelijk welkom geheten, onze jassen aangenomen en werden wij naar onze plek gebracht.
    De aankleding is klassiek, maar met een knipoog. Het oogt luxe, maar niet op zo'n manier dat het intimiderend is. Meer een luxe huiskamergevoel.
    Onze gastheer is een enthousiast vinoloog, en weet je glas wijn naar een hoger niveau te tillen, door zeer beeldend en onderbouwd de achtergrond van de wijn te vertellen. En dat werkt. Ik ben geen echte wijnkenner, maar ik proefte alle accenten in de wijn ineens.
    Je kan kiezen of je de vijf gangen van de 'liefdesproeverij' vlees, vis of vegetarisch georienteerd wil. Ik koos vlees, mijn partner vis.
    We begonnen met een heerlijke amuse, waarna we via een trio soep (met de prijswinnende mosterdsoep), stoofpotje, kabeljauw, zeeduivel, parmaham, en nog vele heerlijk bereidde en mooi gepresenteerde gerechten, uitkwamen bij het dessert. Hierbij werd een zeer bijzondere dessertwijn met dadel en walnoot accenten geadviseerd.
    Deze paste uitstekend bij het dessert met karamel mousse, vanilleijs, slagroom en dadeltaart.
    Een kopje koffie en thee sloot het geheel af.

Wat erg prettig was om te ervaren was dat ze erg de tijd voor je nemen. De opmerking "Wilt u nu direct uw dessert geserveerd hebben of wilt u nog een kwartier wachten? Of langer?" is exemplarisch voor de avond.

Ruim 3 uur later werd onze jassen aangereikt en stapte wij zeer voldaan weer naar buiten.
    Het was een topavond.

10. Gezellig en lekker gegeten. Ambiance is prima, gastvrouw attent maar niet te aanwezig. Acoustiek ( zelf erg gevoelig voor achtergrondgeluiden) goed, rustige sfeer; tafelgesprek goed mogelijk.
    Wij komen zeker terug.

11. Hedenavond met vrienden van de Liefdesproeverij genoten ik heb zelfs witte wijn gedronken (doe ik dus nooit), was heerlijk.
    Het eten was voortreffelijk en de rode wijn zeer goed van smaak. Je proeft de liefde voor het vak. Ik kan eigenlijk zeggen dat ik nog nooit zo genoten heb van het eten de wijnen, maar ook het enthousiasme van vooral de Vinoloog Ben van de Brink en de rest van het personeel.
    Wij komen hier zeker vaker eten. Dank jullie wel.

12. Paul

13. We hebben genoten. Een prachtige vegetarische kaart, keuze genoeg! Dit is niet de laatste keer dat we hier waren. Heerlijk eten voor een mooie prijs.

14. Daan Keijser

Voor een Bistro in de "Mosterd stad" Doesburg, verwacht je geen AH soep uit zak voor € 4,-. De tomatensoep is van dezelfde leverancier! Prijs/kwaliteit laat zeer te wensen over. Jammer, want het is wel een mooi plekje.

15. Bongers

Lekker gegeten van het keuzemenu! Alles werd mooi geserveerd en smaakte heerlijk. En dit alles in een gezellige sfeer met vriendelijke bediening. Het is jammer dat we niet in de buurt wonen, maar we komen zeker nog eens langs! Succes met alles!
    Tiny en Fred Bongers

16. Gisteren daar met familie gegeten. Omg, ik heb nog nooit zo slecht gegeten. Alles was kant en klare rommel, heel vet, heel zout en smaakloos. Nog nooit meegemaakt. Echt niks was smakelijk, zelfs de friet niet, die was veel te zout. Als we dit eerder hadden geweten.. Zonde van het geld.

En dan kwam de kok nog op het einde met de eigenaar. Pfff, ik werd er gewoon ongemakkelijk van. Tja, ik ga dan niet roepen het was niet te vreten, zo vervelend voor de mensen die het feest hebben. Maar ga ze nog wel een mailtje sturen. Dit kan echt niet, ik kan er niet over uit. En zo zonde, want het idee is leuk en ideaal als je kinderen hebt, die vermaken zich daar prima.

2,2
  17. Heerlijk eten en erg schoon!!

18. 15 feb. 2014 voor het eerst bij De Liefde gegeten en ik moet zeggen dat we aangenaam verrast zijn. Heerlijk eten voor een goede prijs.
    Erg genoten van de verschillende verhalen van de vinoloog over de wijnen. Gaan hier zeker nog vaker komen.

19. Edwin & Janine

14 februari wezen eten.
    Het is een gezellig restaurant en goede bediening. Het eten is erg goed en wordt op een leuke manier bediend. Vriendelijk personeel.

20. Femke en Roland

Super lekker gegeten, inclusief een geweldig wijnarrangement! Dankjulliewel! Liefs

21. Heerlijke wijnen, fantastisch eten, geweldige service. Wij wonen in regio Rotterdam maar komen zeker nog een keer terug. We hebben nog nooit zo lekker gegeten!

22. Gezellig, sfeervol, klein restaurant. Persoonlijke bediening. Geen grote kaart maar wat er geboden worst is uitstekend. Eten is een feest!

23. Goede vriendelijke bediening, leuke ambiance. Eten was vrij weinig, wel goed maar niet geweldig. De spies met biefstuk was wel heel erg lekker, een echte aanrader, de mosterdsoep en salade ook. Het toetje viel tegen. Het was duur voor wat je kreeg. Schuimgebak met roomijs, slagroom en karamelsaus, Het ijs moest je zoeken, was heel erg weinig, veel slagroom en het "schuimgebak" was gewoon opgeklopt gebakken eiwit. We hoefden ook niet al te lang op het eten te wachten. Verder een gezellig restaurant maar wel aan de dure kant voor wat je krijgt.

24. Mooi en knus restaurant met lekker eten. De hele avond was goed verzorgd. We zijn zeer tevreden en komen graag terug hier.

25. Kees Kommeren

26. Op 18 januari weer bij de Liefde gegeten. Het was overweldigend lekker, waarbij soms woorden tekort schoten. Als entree uiteraard de mostervissoep met een bijbehorende witte port. Top. Als hoofdgerecht de ossehaas welke perfect was klaargemaakt. Goed op temperatuur, licht krokante korst, mooi rose van binnen en botermals. Zalig. Als dessert het kaasplankje. Heerlijke kaasjes. Ben had daar als suggestie wel een heel lekker dessertwijntje bij uit Australie, meen ik. Wat een enorme gigantische smaakervaring. Kortom het was weer fantastisch om in de liefde te zijn. Yoreck, Ben en Margreet bedankt voor een heerlijke avond.
    Groeten Kees en Gonnie

27. Ben erg tevreden met de opening van FerrySnacks, echt waar! Kan eindelijk weer een balletje kopen waarvan de kwaliteit zeer hoog is. Er is een zeer goede sfeer aanwezig en het personeel heeft een goed gevoel voor humor. Dit noem ik pas een échte snackbar!

28. Erg vriendelijk personeel! Zeer tevreden over de prijzen en kwaliteit. Jullie mogen zeker blijven!

29. Ik ben blij dat er nu eindelijk weer een cafetaria is geopend in de binnenstad. Ze bakken super lekkere frietjes en over de service, prijs en kwaliteit mag je zeker niet klagen. Zet hem op FerrySnacks!

30. Wij hebben genoten van de liefdesproeverij, aangevuld met een wijnarrangement. Het was in één woord super! Zeker voor herhaling vatbaar en een ieder aan te bevelen. In restaurant De Liefde wordt nog echt met liefde gekookt (dat proef je) en met passie worden er geweldige wijnen bij geserveerd. Bij de soep een glas port; bij het dessert een glas sherry. Echt heel bijzonder en verfijnd.