Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doesburg verdeeld zijn.

1. Na een lange dag fietsen in deze mooie omgeving 's avonds gegeten in dit restaurant.

En echt het is waar
    Wat een goede sfeer hangt daar.
    Ook het sterretjes menu was perfect
    Al was de tafel niet toegedekt.
    We kozen allebei de salade van vis
    En dat was voorwaar niet mis.
    Alles ruim voldoende in een mooie schaal
    Lekker vers en dus een prima maal.
    Het was voorzien van warm brood en friet
    En dat is iets wat men niet vaak ziet.
    We hebben enorm lekker gegeten
    En zullen jullie niet gauw vergeten!

2. Hartelijke bediening, heerlijke gerechten, met zorg samengesteld. Absolute aanrader!

3. Genoten van de wijnproeverij op het terras. Ook nog heerlijke asperges gegeten. Voor herhaling vatbaar!!

4. A.G. Muijser

Ontvangst was hartelijk en goed advies van de wijnen bij het bijbehorende menu. Het eten was erg lekker en ons menu bestond uit vijf gangen en was goed uitgebalanceerd. Heerlijk gegeten en uitstekende wijnen gedronken. Heerlijk dessert als afsluiting.

5. h de leeuw

Super goed, een lid van de brandweer Hagestein.

6. Heerlijk gegeten en een goed wijnadvies in een gezellige ongedwongen sfeer. Het dessert met dadels en walnotenijs was super!! Dit restaurant is wat ons betreft een echte aanrader.

7. Ik heb samen met mijn vriend op 17/05/2015 bij Het Zesde Zintuig gegeten. We hebben in een lange tijd niet zo lekker gegeten als hier. Het was gewoon perfect. Vanaf de broodplank tot het dessert, super smaak, mooie opmaak van borden, ruime porties en een super vriendelijke bediening. Wij wonen in Rotterdam maar komen zeker terug om keer te genieten van het heerlijke eten en gastvriendelijkheid. Een dikke vette pluim.

8. Jacqueline

Omdat het 1 en al file was de terugweg vanuit Tilburg naar het noorden, leidde de navigatie mij om door Eersel. Ik had trek en heb het pannekoekenhuis aangedaan.

Een echte aanrader. Ik wilde snel en dat gebeurde! Super klantvriendelijk personeel en oog voor de klant. Ik zag 2 verjaardagsfeestjes en er wordt zelfs gezongen door het personeel en ballonnen bij de tafel verzorgd. Ik ben echt uitermate blij verrast. Klant staat hier echt centraal.

Ik had een geitenkaas pannekoek met rucola en honing en spek.

Heerlijk! Goed gedaan, complimenten voor jullie team! Ga zo door! En dat op een maandagavond (wel heel mooi weer!)

9. Tom

Voor de tweede keer De Liefde bezocht, en net als de vorige keer een heerlijke avond gehad. Een prima kaart (ook goed vegetarisch aanbod), een mooi restaurant en deskundig en vriendelijk personeel. Vinoloog Ben heeft ons (geen wijnkenners) uitstekend geadviseerd.

10. N. Telgen

Meer dan de moeite waard! Krappe zitgelegenheid maar top bediening en top eten! Aanrader!!

11. Prima restaurant, erg vriendelijk. Op verzoek van ons geen ve-tsin gebruikt, royaal in porties, niet te zout, thuisservice ook prima. Gebruik van borden, bestek en warmhoudbakken als extra service. Wij zijn fan geworden.

12. maaike en danny

Via deze weg willen wij jullie (Willy, Mark, artiesten en rest van het team) ontzettend bedanken voor de geweldige foute feestavond die wij als bruidspaar op 25 april bij jullie hebben gevierd!! Het was Super gezellig, en al onze gasten hebben het ontzettend naar hun zin gehad!! Kids werden verwend, het eten was heerlijk en de sfeer was super! Bij binnenkomst van het vlees.., die muziek.., het vuurwerk erbij! Wauw! We genieten nog helemaal na!! We komen zeker nog eens terug samen om het nog eens over te doen! Bedankt, bedankt, bedankt!! Lieve groetjes Maaike en Danny en kids

13. Judith vd Winden

Héérlijk gegeten en gedronken in een sfeervolle ambiance. De parelhoen als voorgerecht was erg lekker. De victoriabaars om mijn vingers bij af te likken. Echt het lekkerste stukje vis wat ik ooit ergens gegeten heb! De combinatie met de kruiden was subliem. Begeleid door een zeer gepassioneerde uitleg over de wijnen was dit een zeer geslaagde avond. Dank jullie wel restaurant De liefde!

14. marthijs

Heerlijke culinaire avond gehad. Goed wijnadvies. 4 uur genoten.

15. Vincent van Buuren

Toen ik hier met mijn vriendin kwam eten werd ons direct een tafel en een drankje aangeboden. De bediening was erg vriendelijk en de gerechten waren goed gebalanceerd en zeer lekker. Bij de hoofdgerechten kregen wij ook nog extra garnituren. De borden waren goed vol en netjes opgemaakt. Het was dan ook heel prettig dat de prijs niet hoog was voor hetgeen dat wij kregen. Ik raad het restaurant goed aan omdat het een fantastische ervaring was.

16. Rogier Berndsen

Het ontvangst is net zo warm als de Ferry burger. Over de Ferry burger gesproken, dit is de lekkerste burger die in de wijde omtrek te vinden is! Ferry snacks is een goede reden om in Doesburg te komen wonen :-)

17. Kevin Bos

Deze cafetaria is echt een aanrader!! Ferry is een gezellig kerel! En het eten is super! Alles is super schoon! De ferry burger is trouwens echt een aanrader!! Heerlijk!

18. Was heel lekker, leuke bediening, leuke prijs.

19. Mies Cornegoor

Vorige week kennisgemaakt met dit restaurant via Groupon. Wat een aangename verrassing! Het eten was heerlijk en het bijpassende wijnarrangement maakte het geheel echt àf! Prettige bijkomstigheid was dat er ook een "Bob"-wijnarrangement is (halve glazen). Wij komen zeker terug!

20. Guus Wokke

Toevallig terecht gekomen in restaurant De Liefde en aangenaam verrast. Heerlijk eten, fantastische bediening, sfeervolle ambiance en een gepassioneerde sommelier, die zeer beeldend kon vertellen en ons voorzag van goed advies. Kortom, een adres om beslist weer aan te doen als we in de buurt zijn!

21. In dit restaurant krijg je veel op je bord en weinig apart in schaaltjes. Dit kan alleen omdat de smaak van de gerechten zo waanzinnig samen gaan. Top restaurant!

22. HTvH

Gisteren (4 april 2015) bij Restaurant "de Liefde" gegeten met vrienden, naast een gezellige ambiance kun je hier terecht spreken over "de Liefde" voor lekker en mooi opgediend eten. De gastheer kon heerlijk vertellen over zijn passie over wijnen zodat je ook een mooie combinatie van eten en een drankje kom maken. Bovendien werd er goed rekening gehouden met mijn glutenintolerantie.

Ik kom hier zeker nog een keertje terug...

23. We zijn hier woensdag 2 april gaan eten vanwege de goede recensies. Goede sfeer met werkelijk heerlijk eten. Creatief, vers en ontzettend veel smaak. Ook de wijn was waanzinnig, geweldig dat bij elk gerecht op de kaart een bijpassende wijn werd geadviseerd. Ook de bediening is vriendelijk en vlot. Wij hebben een top avond gehad en komen zeker terug!

24. M.Oldeman

Op 3 april ten geweest met mijn gezin in dit leuke restaurant waarin de warmte opvalt van ontvangst en verdere verloop van de avond. Een prettige bediening met een iets te enthousiaste sommelier die vol passie over de wijnen verteld die geserveerd kunnen worden maar dat mocht onze pret van de avond niet drukken. Na het lezen van de site waren de verwachtingen hoog voor de avond en eerlijk is eerlijk, de wijnen waren lekker en zelfs mijn dochter heeft een glas rood gedronken. Over het eten ben ik iets minder enthousiast. We begonnen met een amuse die leuk bedacht was maar te koud geserveerd werd. Evenals het voorgerecht, ook te koud. Dit gaat ten koste van de smaak die overigens wel goed was maar dus beter had gekund. De soep was prima, zowel de vlees als visvariant van de mosterdsoep. Het tussengerecht was voor mij de gamba en voor de rest van de tafel de parelhoen. Gamba's waren te ver gegaard, de parelhoen gevuld met een farce waarin noten te droog. Jammer dus. Het hoofdgerecht vlees viel in de smaak en mijn visgerecht makreel was op de cuisson na, te ver gegaard, goed. Voor het dessert mocht ik een overheerlijke dessertwijn proeven die niet genomen werd alleen maar vanwege het feit dat er nog naar huis gereden moest worden. Het dessert was lekker. Een geslaagde avond dus met wat positief bedoelde commentaren op de keuken waarin verbetering in opmaak borden en de juiste gaarheid producten op zijn plaats is.
    Met vriendelijke groet,
    Marco Oldeman

25. Wij hadden een groupon bon gekregen voor een 5 gangendiner. Restaurant De Liefde, wat klonk dat romantisch. Gereserveerd voor 2 personen met bon en 1 kind. We werden heel hartelijk ontvangen en de tafel stond klaar met kinderstoel. Er werd keurig gevraagd wat we wilden eten qua vlees en wat voor het kind. We hadden onze keuze doorgegeven en gezegd dat onze dochter (van 2 jaar) wel wat hapjes van ons kreeg, want zo veel eet ze niet. Dat was geen probleem, totdat de chef kwam en ons vertelde dat dit niet de bedoeling was. De bon was immers voor 2 personen! Ik had nog uitgelegd dat ik dat niet begreep, wij stonden toch iets van ons eigen eten af voor haar? Voor een kind van 2 jaar! Nee, dat kon niet, voor het kind moest ook wat gekozen worden; "Je kunt toch een kinder menu kiezen?" Nee, dat eet ze niet op!

Het argument bleef dat de bon maar voor 2 personen was en anders zouden er servieskosten in rekening worden gebracht, want ze gebruikte immers hun servies. Met tegenzin dan maar een "groenteboullion soepje" à € 3,- voor haar besteld en het was maar een klein glaasje. Dus heeft ze toch nog van ons wat kleine stukjes gegeten. We hebben uiteindelijk 3 uur met een 2 jarig kind in een restaurant gezeten, en ze heeft zich keurig gedragen, maar je zou toch ook wel wat aan inzicht kunnen verwachten dat die 5 inie minie gerechtjes wat sneller achter elkaar zouden kunnen. Kreeg honger onder het wachten en eenmaal thuis nog een paar oliebollen opgegeten!

Wat opviel was dat de betalende klanten veel aandacht kregen en wij beduidend minder. Jammer dat je dat gevoel moet krijgen, maar die ene ober bleef erg aardig. Het vlees werd geserveerd en 1 stuk was echt koud, even opwarmen in de magnetron, en ping! Zo weer op je bord. Wel een nieuw bord, met weer die harde groenten waar geen smaak aan zat.

Sorry,maar dit restaurant verdiend voor mij geen aanbeveling voor andere mensen. En als je je restaurant dan zo'n mooie naam geeft, maak er dan iets moois van. Het enige aan liefde was een crème stenen hart wat al op de tafel stond met een klein klontje boter voor op een klein stukje brood. Ik hoop dat de eigenaar hier iets van opsteekt en zorgt dat al zijn gasten het gevoel van gelijkwaardigheid ervaren. Voor ons, dit restaurant, nooit meer!

1,2
  26. Fam. Driessen

Wij zijn afgelopen vrijdag wezen eten voor het eerst en wij zijn uitermate positief over het eten maar vooral ook over de wijnen die wij hadden met het wijn arragement. De vinoloog was heel erg enthousiast en kon veel vertellen over de wijnen die wij gepresenteerd kregen. Personeel is zeer vriendelijk de hele entourage was gezellig en je voelt je echt gast in hun restaurant. Wij komen zeker terug!