Nieuwste foto's in Doesburg

Laatste updates in Doesburg

1. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft een recensie geschreven voor Het Zesde Zintuig

Heerlijk eten, mooie portiers waardoor alles op ging! Verrukkelijke appelmoes ūüėä
    Beetje stijf ontvangen bij binnenkomst. Verder goed eten!

2. Ruben's profielfoto
    Ruben heeft een recensie geschreven voor De Waag
    Eetcafé Doesburg

Ambiance was goed. Het vlees was zeer flauw/smakeloos en te duur voor wat je kreeg. Echt jammer. Gerechten kwamen ook in een te hoog tempo achter elkaar, waardoor je het gevoel kreeg dat je snel weer moest vertrekken. Geen aanrader. Echt jammer.
    De sfeer was wel goed.

3. Reijers's profielfoto
    Reijers heeft een recensie geschreven voor De Kade
    Nederlands Doesburg

Heerlijke verrassende gerechten, regelmatig nieuwe menus. Vriendelijke bediening. Mooi uitzicht over de IJssel.

4. Pas's profielfoto
    Pas heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Wij hebben erg lekker gegeten.
    Bediening was goed.
    Echt een aanrader.

Groetjes Ron en Sandra Pas

5. Dorothe's profielfoto
    Dorothe heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Wat een gezelligheid in dit kleine eetcafé. Tonijn op salade, echt heerlijk en ook de wijn niet te vergeten. Gezellige, fijne bediening, zoals het past bij een eetcafé. Komen zeker terug.

6. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Leuke locatie in mooi Doesburg. Prima eten, en uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

7. KJ ter Beest's profielfoto
    KJ ter Beest heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

KJ ter Beest

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.

8. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Lekker gegeten in prettige sfeer!

9. Cees Sweep's profielfoto
    Cees Sweep heeft een recensie geschreven voor Het Zesde Zintuig

Cees Sweep

Een geweldige avond.
    Zoekende op het internet naar een hondenevenement, besloot google mij de aanbieding voor de proeverij van Restaurant Het Zesde Zintuig in Doesburg te laten zien.
    En ja, ook een hondje was welkom. Dat zag er goed uit, dus hoewel niet gepland en niet in de buurt toch gereserveerd.
    Tijdens een allerhartelijkste ontvangst in dit restaurant in huiskamer sfeer, maakten we kennis met de eigenaars en het personeel. Een heerlijke parade van verassingen volgde, waarbij perfect rekening was gehouden met onze smaak voorkeur.
    Behalve het lekkere, en zoals gezegd, iedere keer weer verassende eten, was het een genot om de mensen in de keuken en restaurant met zoveel liefde voor het vak aan het werk te zien. Met het grootst mogelijke gevoel voor detail werd zowel het eten als de ambiance verzorgd.
    Een heerlijke avond, waarbij we, inclusief ons hondje, ons zeer welkom voelden. We komen graag nog eens terug.

10. De Pannekoekenbakker heeft een nieuwe foto
    Pannenkoekenhuis Doesburg
  11. De Pannekoekenbakker heeft een nieuwe foto
    Pannenkoekenhuis Doesburg
  12. Melien's profielfoto
    Melien heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Lekker gegeten, goeie bediening en gezellige sfeer!

13. Anneke Wienema's profielfoto
    Anneke Wienema heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Anneke Wienema

Mijn ervaring met de wijnwebwinkel van Caldo e Freddo is bar slecht. Een maand geleden wijn besteld, betaald en nooit meer iets gehoord. Ook niet na diverse mailtjes en in gesproken antwoordapparaat. Ik hoop nog steeds dat er een goed excuus is maar begin me grote zorgen te maken.......

14. velt's profielfoto
    velt heeft een recensie geschreven voor De Liefde
    Nederlands Doesburg

Wij gingen naar de Mattheus Passion, en hadden op advies van een medewerker het Passion menu gereserveerd. Er werd ons geadviseerd om 16.30 uur aanwezig te zijn. Dan hadden we voldoende tijd om te eten. Het concert zou beginnen om 19 uur. Op de menukaart stond dat we uiterlijk tussen 18.30 en 18.40 in de kerk moesten zijn, omdat er daarna geen gereserveerde plaatsen meer zouden zijn.
    Bij binnenkomst kwam al snel iemand vragen wat we wilden drinken. Daarna kregen we een voorafje. En kort daarna het voorgerecht.
    Maar daarna was het wachten op het hoofdgerecht. Het was al bijna 18 uur, en nog steeds geen hoofdgerecht. Wij werden hier wat zenuwachtig van, want om 18.30 uur moesten we naar de kerk. Uiteindelijk aan een medewerker gevraagd hoe lang het nog ging duren. Er werd gezegd dat ze in de keuken ermee bezig waren. Later nog een keer gevraagd, en uiteindelijk kregen we om 18.10 uur ons hoofdgerecht. Mijn vis was niet goed gaar. We hebben het hoofdgerecht zeer snel naar binnen gewerkt, en daarna nog een nagerecht. Maar ik heb er niet van kunnen genieten. Er is wel meerdere keren excuses aangeboden, maar we kregen geen uitleg waarom dit zo lang moest duren. Er werd tegen ons gezegd: wij doen ons best. Maar we zijn ook mensen. En we moeten hier ook van leren. Een medewerker kwam langs om als goedmaker een gratis glas wijn in te schenken. Er werd niet gevraagd of wij dit wilden, maar het werd gewoon ingeschonken. Terwijl ik eigenlijk geen wijn meer wilde.
    Wij vonden de sfeer niet prettig, omdat wij het gevoel hadden dat we niet serieus werden genomen.
    We hebben uiteindelijk de drankjes gratis gekregen. Maar voor ons was de prijs niet in overeenstemming met wat we uiteindelijk hebben gekregen.

15. Enya's profielfoto
    Enya heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Minderjarig personeel. Beschonken bediening en eigenaar. Amateuristisch.
    Slecht eten. Onvriendelijke bediening. Prijzig.
    Al met al een aanfluiting.

16. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Klein cafe -achtig restaurantje. Beetje fris als de deur open ging. We zaten er eerst nog met andere gasten, later alleen. Ongedwongen sfeer, maar toch wat onverzorgd qua aankleding van ruimte en tafel.
    Het eten was prima, maar de bediening was wat vreemd. We hadden het idee dat de ober behoorlijk gedronken had. Om klokslag 22:00 stond hij naast ons tafeltje, en vertelde dat hij ging sluiten.
    Wij vonden dit niet heel gastvrij. Wij komen hier niet meer terug.
    Eigenlijk heel jammer want een top-locatie in Doesburg, super gezellig terras in de zomer, en er werd goed gekookt.
    Valt veel meer te halen uit dit restaurantje!

17. Floris Rhemrev's profielfoto
    Floris Rhemrev heeft gereageerd op een recensie van Caldo e Freddo

U beschrijft precies wat wij zoeken, misschien is het voor u beter om naar vd Valk te gaan. Het is een eetcafé en prijs kwaliteit is goed. Gevarieerde kaart prima wijnen, leuke sfeer en goed personeel.

18. L. D.'s profielfoto
    L. D. heeft een recensie geschreven voor De Waag
    Eetcafé Doesburg

Als je binnen komt sta je in een prachtige middeleeuwse herberg.
    Heerlijk sfeer. Eten was fantastisch.
    Kalfsboulion met mosterdgehaktballetjes heerlijk.
    Bestelde een tournedos medium gebakken nou hij was medium gebakken heerlijk en werd op gedient met rode wijnsaus.
    Een schaaltje gebakken aardappeltjes werd er bij geserveerd evenzo als een schaaltje groente gewokt in soja saus, als wel een verfrissende schaaltje salade.
    Als dessert een sorbet genomen. Dit was een verassing een heerlijke sorbet met rodebessen, bosbessen en advocado dit afgeserveerd met twee overheerlijke ijs bolletjes en een toet slagroom.
    Al met al heerlijk gegeten wat voor al op viel dat er geen overmatig zout was gebruikt. En natuurlijk na het diner een lekker kopje espresso op gedient met klein glaasje likeur voorzien van topje slagroom.
    De prijs was het meer dan waard. Een aanrader.

19. Marian's profielfoto
    Marian heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Uiterst klein restaurantje. Lijkt helaas veel op de plaatselijke buurtkroeg waar ook nog binnen gerookt is. Niet in ons bijzijn maar er hangt duidelijk een sigarenlucht. Quasi nochalant interieur, kapot servies, bestek uit Butonni blikken en totaal niet bij elkaar passend. Eten redelijk tot goed. Wijn, service en gezelligheid zijn zeker aanwezig. Een aanrader voor hippie lovers en liefhebbers van een ongedwongen sfeer en wijn. In de zomer wellicht op t terras een unieke ervaring. In de winterperiode niet voor iedereen geschikt.

20. Ben Verdonk's profielfoto
    Ben Verdonk heeft een recensie geschreven voor Het Zesde Zintuig

Zoals de reviews al deden vermoeden, werd het een overduidelijke bevestiging van een heerlijke, gezellige en vooral smaakvolle avond bij deze leuke tent.
    Tot de volgende keer!

21. Mano Dijkman's profielfoto
    Mano Dijkman heeft gereageerd op een recensie van Het Arsenaal 1309
    Mano Dijkman
    Van restaurant

Dag Tenny en Ron,
    dank voor de objectieve terugkoppeling, we nemen het ter harte.
    Kom het gerust eens controleren. Fijn weekend.

22. Het Zesde Zintuig heeft een nieuwe foto
  23. Het Zesde Zintuig heeft een nieuwe foto
  24. Het Zesde Zintuig heeft een nieuwe foto
  25. Het Zesde Zintuig heeft een nieuwe foto
  26. Trees's profielfoto
    Trees heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Heerlijk gegeten.
    We hadden als voorgerecht het anti pasta plankje voor twee personen met heerlijke gerechten erop!
    De ham was verrukkelijk en overheerlijke vitello tonato, caprese, olijven champignons, heerlijk brood met aiolli!
    Als hoofdgerecht hadden we pasta met een heerlijke wijn!
    Koffie na! Het was een geslaagde avond!

27. Tenny en Ron's profielfoto
    Tenny en Ron heeft een recensie geschreven voor Het Arsenaal 1309

We hebben hier op 22 februari 2018 met zijn 4-en redelijk goed gegeten. De voorgerechten waren goed en smaakvol. De hoofdgerechten waren minder van kwaliteit, het varkensvlees was te droog, evenals de vis (wijting). De groenten op de borden waren goed vertegenwoordigd, echter de Chinese kool was veel te zuur en combineerde ook niet met de andere groeten (kerrie bloemkool en rode biet). Daarnaast waren de gebakken aardappelen taai, terwijl de frites weer prima gefrituurd waren. De bediening was in 1e instantie vriendelijk en hield een goed tempo aan, maar na de 'klacht' over de kool en de aardappelen was de vriendelijkheid weg. Jammer. Afgesloten met (erg sterke) koffie. Het Grand café is mooi ingericht en de stoelen zaten goed. Al met al was het toch een gezellig avondje uit eten.

28. bj knapen's profielfoto
    bj knapen heeft gereageerd op een recensie van Caldo e Freddo

Uw bon is geen waardebon, maar een arrangement (3 gangen plus koffie voor twee personen, exclusief drank), de bon is gebaseerd op de duurste gerechten van de kaart. Dat U deze niet besteld is aan U, en volgens mij is er wel koffie aangeboden, maar U wilde deze niet. En aangezien er ook nog 35% commissie op de bon zit, is snel verdienen er helaas niet bij