Nieuwste foto's in Doesburg

Laatste updates in Doesburg

1. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Het Zesde Zintuig

We hebben heerlijk gegeten in een gastvrije omgeving met prima bediening.

2. Keil's profielfoto
    Keil heeft een recensie geschreven voor De Waag
    Eetcafé Doesburg

We hadden een tafeltje in de kelder, niet mijn eerste keuze. We zaten vlakbij luidsprekers waar harde muziek uit klonk. De bediening was vriendelijk, ik had kalkoen in pestosaus, het was een homp kalkoenvlees, zag er onappetijtelijk uit en smaakte nergens naar. Leek ook niet helemaal gaar. Het dessert was erg amateuristisch. Mousse au chocolat met nog iets vaags. Kortom, zeer zeker niets bijzonders.

3. Sophie's profielfoto
    Sophie heeft een recensie geschreven voor De Waag
    Eetcafé Doesburg

De sfeer is altijd gemoedelijk. Bediening is top! Heerlijk gegeten!

4. NvD's profielfoto
    NvD heeft een recensie geschreven voor De Waag
    Eetcafé Doesburg

Wat een fantastisch sfeervolle locatie! Bovendien was het eten super, wij hadden de spareribs en tournedos, helemaal top, smaakvol en het vlees was van goede kwaliteit. Over het bedienend personeel niets dan goed, kennen hun vak zeer goed. Een aanrader!

5. Dennis Van Maanen's profielfoto
    Dennis Van Maanen heeft gereageerd op een recensie van De Liefde

Hoe komt u aan deze informatie? Mijn vriendin heeft de reservering geplaatst.

6. Margreet Deen's profielfoto
    Margreet Deen heeft gereageerd op een recensie van De Liefde

Fake recensie deze meneer heeft op deze dag niet bij ons gedineerd.

7. Dennis Van Maanen's profielfoto
    Dennis Van Maanen heeft een recensie geschreven voor De Liefde
    Nederlands Doesburg

Valentijnsdag mogen dineren in Restaurant de Liefde, wij hadden hoge verwachtingen die helaas naar onze mening niet zijn waargemaakt. Sauzen smaakte alsof ze waren klaar gemaakt met alleen maar room en een soort van kruidenboullion. Op hun website staat voorliefde voor patteserie, dit kwam volgens mij gewoon direct van leverancier en er was niks zelf gemaakt aan. De wijnen waren best oké.. het viel mij wel op dat ‘ vinoloog ‘ druk bezig was met het overschenken van flessen wijn die echt niet bij de betere winkels te koop zijn. De service is ronduit zeer onprofessioneel de chef ‘ boze dame ‘ had blijkbaar een fikse discussie met een mede gast uit het Restaurant. Ongelooflijk hoe hier word mee omgegaan, beste dame heeft niks begrepen van communicatie en beheersing. Helaas voor ons geen Restaurant de Liefde meer.

8. Lydia's profielfoto
    Lydia heeft een recensie geschreven voor De Waag
    Eetcafé Doesburg

We hebben met zijn 4-en heerlijk gegeten. De bediening was heel goed en vriendelijk. Verder was het op deze dinsdagavond vrij rustig. We hebben genoten en is voor herhaling vatbaar.

9. Margreet Deen's profielfoto
    Margreet Deen heeft gereageerd op een recensie van De Liefde

U geeft aan dat het u niet bekend was dat wij op Valentijnsdag uitsluitend een speciaal menu serveren. Dit stond al weken op onze website. U heeft alle 5 de website bekeken zegt u. Ook gaf een van de vijf dames aan niet te weten dat het Valentijnsdag was. Ondanks de speciale Valentijnsversiering en onze kleding waarop u een reactie gaf.
    Ons speciale menu in rode tinten is een keuze menu bestaande uit 9 voorgerechten,
    6 hoofdgerechten en een sharing dessert.
    Hier wilde u geen keuze van maken en weer gaan. Wij hebben u toen aangegeven annuleringskosten te berekenen volgens voorwaarden horeca nederland u bent hier immers akkoord mee gegaan op onze website. Wij hebben recht op 100 procent van de reserveringswaarde maar direct aangegeven uit coulance akkoord te gaan
    dat u alleen een hoofdgerecht zou nuttigen.
    U dreigde diverse malen met een negatieve recensie te schrijven en dat u geen blije gasten zou zijn. Waarop ons antwoord was neemt u ons aanbod van het hoofdgerecht aan dan zult u toch blij de deur uit gaan.
    Dat de gerechten niet gesmaakt hebben is grote onzin. Wij hebben nl. Van onze andere gasten alleen maar complimenten gekregen.
    En waarom besteld u dan bij als het niet smaakt. Betreffende de prijs deze is niet anders dan van de hoogdgerechten op onze a la carte kaart u bekend want deze had u immers alle 5 bekeken. Wij kunnen het niet helpen dat u onze site niet goed leest.
    Wij hebben geprobeerd uw fout op te lossen met heel veel geduld. Een bedrijf afbranden als u uw zin niet krijgt is een koud kunstje.
    Misschien hadden we toch voor de 100 procent kosten moeten gaan.

10. Peter Mulder's profielfoto
    Peter Mulder heeft een recensie geschreven voor De Liefde

Peter Mulder

We hadden gereserveerd bij De Liefde maar bij aankomst bleek dat wij niet van de menukaart konden bestellen omdat het Valentijnsdag was (hierover waren wij niet bij reservering geïnformeerd). In plaats van het 4 gangen menu met een behoorlijke prijs, mochten wij afwijken en kiezen voor een 2 gangen menu. Na bestudering van het menu twijfelden wij of dit was waar we naar op zoek waren. Toen we dit aangaven kwam de chef eraan te pas en gaf te kennen dat we annuleringskosten zouden moeten betalen als we zouden vertrekken. Met andere woorden we waren verplicht om daar te eten. Wel beloofde de chef dat we blij de deur uit zouden lopen als we het hoofdmenu op hadden.

Blij waren we niet, en de liefde was al helemaal ver te zoeken. We zijn met name teleurgesteld over de bejegening van het personeel.

11. Willeke Jansen's profielfoto
    Willeke Jansen heeft een recensie geschreven voor De Waag

Willeke Jansen

Heel gezellig, goede sfeer. De monchou taart en de koffie en hoe alles geserveerd wordt is heerlijk en prachtig. De bietenburger viel tegen, maar daarentegen waren de frietjes heel lekker.

12. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor China
    Chinees Doesburg

Heerlijk gegeten.
    Bediening was slecht onbeschoft en niet allert.

13. Peter Jongerius's profielfoto
    Peter Jongerius heeft een recensie geschreven voor De Liefde

Peter Jongerius

Een zeer plezierige avond in een mooi, sfeervol restaurant. Ook al was het een stille doordeweekse winteravond, de familie maakte het met haar passie en toewijding meer dan goed. Uitstekend eten.

14. Ann Isarin - van Leeuwen's profielfoto
    Ann Isarin - van Leeuwen heeft een recensie geschreven voor De Waag

Ann Isarin - van Leeuwen

Was heel gezellig, lekker eten, aardig personeel. 1 minpuntje, we waren voor t laatst 6 jaar geleden geweest, vanwege verhuizing. Maar de kaart was nu na 6 jaar, nog precies hetzelfde. Zou wel een klein beetje vernieuwing in mogen zitten.

15. f.niels's profielfoto
    f.niels heeft een recensie geschreven voor Het Zesde Zintuig

Prima eten, ook voor vegetariërs, bediening uitstekend, de sfeer is gemoedelijk en ongedwongen.

16. Cornelis's profielfoto
    Cornelis heeft een recensie geschreven voor China
    Chinees Doesburg

Erg goed en lekker eten zeer goede en snelle service.

17. Anja Pelgrim's profielfoto
    Anja Pelgrim heeft een recensie geschreven voor De Waag

Anja Pelgrim

Ik heb een knoflookallergie en er werd van alles aan gedaan zodat ik ruime keuze had en heerlijk heb gegeten.

18. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Waag
    Eetcafé Doesburg

Heerlijk gegeten voor een super prijs. Fantastische ambiance en nog belangrijker super personeel. Niets was teveel, vriendelijk en erg correct👍 Top!!

19. jac's profielfoto
    jac heeft een recensie geschreven voor De Liefde
    Nederlands Doesburg

Het eten was heel goed, maar zoals in veel restaurants te zout!
    Maar… de opdringerige sommelieir liet ons geen moment met rust met zijn kunsten en ongevraagde wetenswaardigheden.
    Wij kwamen daar als familiegezelschap om bij te praten, maar dank zij deze interrumperende man kwam daar minder van terecht dan ik had verwacht.
    Wij waren vrijwel de enige gasten, dus de man had zijn prooi vast.

Advies: zonder sommelier gaat het restaurant een stuk beter!

20. ZOT danesweekend's profielfoto
    ZOT danesweekend heeft een recensie geschreven voor Het Zesde Zintuig

ZOT danesweekend

Wat een enthousiaste, gastvrije eigenaars en personeel. We hebben voortreffelijk gegeten met een goede huiswijn in een gezellige omgeving. Een zeer goede aanrader. Prijs kwaliteit is prima in orde.
    Dank je wel voor de fijne avond.

21. Peter van Klinken's profielfoto
    Peter van Klinken heeft een recensie geschreven voor Het Arsenaal 1309

Met twee personen voortreffelijk gegeten bij Het Arsenaal. Het begon direct met een zeer hartelijke ontvangst, in een bijzonder sfeervolle entourage. We kregen er meteen zin in. Op de gerechten was eigenlijk niets aan te merken: vooraf een botermalse runderwang en een gerechtje met aardpeer en duindoornbes, dat behalve heel mooi gebalanceerd in smaak ook nog beeldschoon gepresenteerd werd. Bij het hoofdgerecht beiden voor vegetarisch gegaan en dat bleek een goede keus: bij Het Arsenaal snappen ze dat eten anno 2019 om meer dan alleen een stuk vlees draait. Mooie, smaakvolle gerechten, waarbij vooral de gepofte oerbiet met mosterdijs eruit sprong. Hier wordt met klasse gekookt, met veel biologische en lokale producten, en dat voor een zeer acceptabele prijs. Dat er flexibel werd omgesprongen met de (niet vooraf aangekodigde) allergie voor olijfolie was een extra pluspunt. We komen zeker nog eens terug.