Nieuwste foto's in Doesburg

Laatste updates in Doesburg

1. Robert Blom's profielfoto
    Robert Blom heeft een recensie geschreven voor Het Zesde Zintuig

Robert Blom

Afgelopen weekend van vrijdag t/m zondag te gast in Doesburg en op donderdagavond online gereserveerd in dit restaurant. De reservering werd direct telefonisch bevestigd en op vrijdagavond om 19:00 uur werd ik uiterst vriendelijk ontvangen in het restaurant. Er was een leuk tafeltje gereserveerd met zicht op de straat waar het tijdens het festival Doesburg Binnenste Buiten erg druk was. Direct bij binnenkomst werd breekbrood met boter en geserveerd en onder het genot van een lekker flesje prosecco al snel besloten om te kiezen voor het zomer keuzemenu van 4-gangen. Voorafgegaan door een kleine amuse bestond het voorgerecht uit gegratineerde slakken, kruidenboter, geserveerd met brood. Heerlijk! Als tussengerecht uiteraard gekozen voor de Doesburgse mosterdsoep. Bij het hoofdgerecht, voorafgegaan nog door een kleine sorbet, een perfect klaargemaakte Rundersteak uit de pan, diverse groenten uit de overen met rode port-gembersaus. Om je vinger bij af te likken! Tot slot het nagerecht een trifle van citroen, crème brulée van citroen, citroencake, citroenlikeur en citroensorbetijs. Om het geheel op een passende wijze af te sluiten nog een koffie met amaretto. Een heerlijke avond uit (van 7 tot half 10) en genoten van alle heerlijke gerechten en de uiterste correcte en vriendelijke bediening. Chapeau!

2. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor De Waag
    Eetcafé Doesburg

Een heerlijk gezellige high tea!! Mooie locatie vriendelijke personeel goede bediening 👌👌👌

3. Goseling's profielfoto
    Goseling heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Goseling

Via eet.nu ging de reservering. We kregen netjes de bevestiging maar toen we daar aankwamen wisten ze van niks. Het waren feestdagen in Doesburg, dan reserveren ze nooit. Het was goed druk. Maar gelukkig kwam er net een tafeltje vrij. Het eten was goed, niks op aan te merken. Ondanks dat ze van niks wisten was het geen punt dat we met een bongokaart aan kwamen. Dus gelukkig goed opgelost.

4. Fam. Engelen's profielfoto
    Fam. Engelen heeft een recensie geschreven voor Het Zesde Zintuig

Fam. Engelen

Gisteravond bij toeval in dit restaurant beland. Hartelijke ontvangst, vriendelijke bediening en verrukkelijk eten! Voor herhaling vatbaar!

5. johan henning's profielfoto
    johan henning heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

johan henning

Erg positief. Vriendelijke en gezellige bediening, heerlijk geluncht.

6. Luc Claeys's profielfoto
    Luc Claeys heeft een recensie geschreven voor De Waag

Luc Claeys

Erg smakelijk gegeten. Ruime porties. Erg vriendelijke en vlotte bediening.

7. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Heerlijk met 4 personen gegeten. Gezellig eerst buiten een wijntje gedronken waarna we binnen genoten hebben van een heerlijke maaltijd. Dit restaurant is een absolute aanrader, niet groot maar een gezellige huiskamer sfeer.

8. Ellen ten Have's profielfoto
    Ellen ten Have heeft een recensie geschreven voor Het Zesde Zintuig

Ellen ten Have

Heerlijk gegeten; proeverij met uiteenlopende smakelijke gerechtjes.
    Wij komen zeker weer een keer terug.

9. Mevr. Seek's profielfoto
    Mevr. Seek heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Mevr. Seek

Meerdere malen genoten van het eten en drinken, sfeer en entourage bij Caldo e Freddo. Een heerlijk uitje om naar toe te gaan!
    Een aanrader. Wij blijven zeker komen!

10. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Het Zesde Zintuig

De bediening was vriendelijk en de gerechten heerlijk! Absoluut een aanrader.

11. Fam. Janssen's profielfoto
    Fam. Janssen heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Fam. Janssen

Hadden voor de zaterdagavond een tafeltje voor 2 gereserveerd. Bij het brengen van het eerste drankje kregen we zonder overleg een ander (niet koud)biertje dan besteld, andere was helaas niet meer voorradig… als voorgerecht hadden we soep. Smaak was ok, soep lauw, stokbrood er bij uitgedroogd. Toen we na drie kwartier wachten vroegen of ze ons misschien vergeten waren met het hoofdgerecht, deelde men mede dat ze er catering tussendoor hadden, maar dat het zo kwam… hoofdgerecht bestond uit prima frites, lauwe biefstuk en wat salade… vork erbij was vuil… nagerecht hebben we maar niet meer genomen… men heeft niet 1× gevraagd of alles naar wens was of iets dergelijks… geen excuses voor wat ook maar… jammer, maar voor ons nooit weer!

12. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Eerder bij Caldo e Freddo lekker gegeten, goede service en een goede sfeer. Ditmaal een andere ervaring, dronken gasten die andere gasten gingen “bedienen” (en oa mayonaise druipten op een suede tas, hinderlijk lallend opdringerig gedrag, etc). Bediening was erg druk, duurde lang voordat we zelf de kaart maar binnen zijn gaan vragen. Eten was ok, snel koud en ditmaal niet zo bijzonder/lekker als de voorgaande keren.

13. Wim en Pleuny's profielfoto
    Wim en Pleuny heeft een recensie geschreven voor Caldo e Freddo

Op een rustige donderdag gegeten bij Caldo e Freddo. Mosterdsoep was heerlijk. Daarna tonijn en eendenborst. De eerste iets te ver doorbakken, de tweede klein en net niet helemaal zoals je een eendenborst graag op je bord ziet. Tiramisu was klein, creme brulee was heerlijk. Goede wijnen. Kortom: vroeger vonden wij het beter. Zeker geen slecht restaurant maar het kan beter.

14. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Het Zesde Zintuig

Genoten van het 7-gangen Proeverij menu. Heerlijke verrassende gerechten, vriendelijke en attente bediening, fijne ambiance. We hebben genoten van alles, een top-avond!

15. Clara's profielfoto
    Clara heeft een recensie geschreven voor Het Zesde Zintuig

Lekker gegeten met vrienden. 7-Gangen proeverij, zeer verrassend en erg lekker,
    Goede en gezellige bediening. Zeker de moeite waard.

16. riet sheers's profielfoto
    riet sheers heeft een recensie geschreven voor De Waag

riet sheers

Broodje tonijnsalade erg karig en bovendien salade nogal droog. Bedieningen wat vriendelijker.
    Prijs/kwaliteit kan ik niet beoordelen aangezien ik niet zelf hoefde te betalen.

17. Willem en ria's profielfoto
    Willem en ria heeft een recensie geschreven voor De Waag

Willem en ria

Vandaag een hamburger gegeten nog nooit zo'n lekkere gegeten echt super

18. Thea Kleine's profielfoto
    Thea Kleine heeft een recensie geschreven voor De Waag
    Eetcafé Doesburg

Ik was met een nicht en haar man, en het was gezellig, heerlijk gegeten, en prettig personeel. Heerlijk op het terras gegeten 👍

19. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Het Zesde Zintuig

Anoniem

We hebben een prima avond genoten. Culinair niet top, maar degelijk Achterhoeks. Hoewel we gereserveerd hadden, was dit bij (een deel van) het personeel niet meteen duidelijk. Dat gaf enige verwarring. We kregen tot onze verassing al snel de menukaart in handen gedrukt, terwijl we bij reservering overduidelijk hadden geopteerd voor de aangeboden 7-gangen proeverij. Kniesoor natuurlijk, want we hebben ons verder uitstekend vermaakt. Het Zesde Zintuig is allerminst verkeerd. Sterker, het verdient een bezoek.

20. Stijn Hermans's profielfoto
    Stijn Hermans heeft een recensie geschreven voor Het Zesde Zintuig

Stijn Hermans

Zeer plezierige bediening en uitstekende prijs / kwaliteit verhouding! Aanbevelenswaardig!

21. Karin Fuik's profielfoto
    Karin Fuik heeft een recensie geschreven voor Het Zesde Zintuig