Santorini in Doenrade

Griekenland is bij velen geliefd als vakantieland

Restaurant Santorini biedt u de mogelijkheid
om ook hier in Nederland te genieten van het
gemoedelijke en traditionele Griekenland.
Wat dacht u van een "Meze" met ouzo en een
goed glas wijn?
Naast de bekende Griekse gerechten bieden
wij u ook diverse typische streekgerechten
aan zoals de Grieken die graag eten.
Maak uw keuze uit onze menukaart
en geniet van het goede,
zoals de Griekse Goden dat eeuwen geleden

1399201362 62
1442093859 59
1519300355 64
1562192853 59

1. Omdat we met de familie samen wilden komen om alsnog het overlijden door corona van onze moeder/schoonmoeder wilden “herdenken” voor dit restaurant gekozen. 20 personen waaronder 4 kinderen. We werden met z’n allen aan een lange tafel gezet op de warmste plek in het restaurant. Binnen en tussen een muur en afscheiding in een soort serre waar het niet uit te houden was door de hitte. Absoluut niet volgens de coronaregels. Voorgesteld om te splitsen en op een andere plek te gaan zitten, maar dat was niet bespreekbaar. Dat terwijl we er om 17.00 uur waren en er buiten meer dan voldoende plek was. Maar dat was zogenaamd gereserveerd. Dan het eten. Diverse bestellingen verkeerd gebracht. 2 koppels bestelden een gezamenlijke schotel. Kregen 1 schotel voor 4 man met wat donker vlees doorbakken. Andere schotels met hard doorbakken vlees. Nog nooit zo slecht gegeten. Wat een teleurstelling voor deze voor ons bijzondere bijeenkomst.

2. Wolfhagen

Nog nooit zo slecht gegeten bij een Griek. En wat een waardeloze service. Jullie moeten je schamen. De schotel voor twee personen werd gebracht. Tien minuten later moeten bedelen voor de borden te brengen want die hadden we nog niet. inmiddels het vlees al koud. Want de warmhoudplaat was er ook nog niet. Eén persoon had souvlaki schotel maar de souvlaki 's lagen er niet bij. Die werden later gebracht. Maar waren helaas rouw. Dit tegen de baas gezegd. Maar zei had je het maar eerder moeten zeggen. En liep nors weg. De rijst zat ook nergens bij. En toch het volle pond moeten betalen toen er werd gevraagd of alles naar wens was. Mensen ga hier niet heen. Kun je beter het geld in de prullenbak gooien. 😠

3. Wij zijn talrijke keren bij Santorini gaan Grieken of hebben Grieks afgehaald om hier thuis van te genieten.
    De bediening was altijd prima en het eten heerlijk.
    Een echte aanrader.
    Blijf zo doorgaan.👍

4. We zijn vanavond met 4 wezen eten!
    Dit was echt de laatste x eten was niet lekker bediening erg gestresst en geen oog voor de gast!
    Al met al was de service echt gruwelijk slecht!
    Salade werd vergeten en om compensatie moest je echt vragen!
    Ik werk zelf met klanten en zoiets is echt niet te doen!
    Jammer want santorini was ooit een super restaurant!

5. Mijn naam is Pieter Witlox, geboren en getogen in Doenrade, toen dit restaurant hier begon was het in orde, maar toen het werd overgenomen ging het in het begin ook goed, maar verschilde heel vaak, in temperatuur van het eten, kwaliteit, ontbrekende dingen, slechte bediening en ga zo maar door, daarom begrijp ik niet dat er nog steeds mensen komen eten, als ik allemaal die negatieve recensies zie, ER ZIJN TOCH GENOEG GOEDE GRIEKSE RESTAURANTS, je hoeft die troep toch niet, toch???

6. Madelon wetzelaer

Vandaag met 6 pers. Gereserveerd.
    Drank tot 2× toe zeer lang op moeten wachten. Hoofdgerechten meer als 2 uur op gewacht, andere gasten die na ons kwamen hadden het eerder, gezegd tegen eigenaar en kreeg alleen een nochalant sntwoord van duurt nog 10 min.
    Komt t eindelijk na bijna een half uur is gewoon bepaald vlees nog rauw. Weer reageren ze nauwelijks.
    Bij afrekenen vragen ze ook nog alles naar wens geweest, wat denk jezelf. Maar ook hier weer geen reactie, wanneer mijn dochter zegt gaat allemaal hier in daar uit boeit ze niet, zegt ie wilt u misschien een fles wijn. Serieus, nu ook niet.
    Nooit nooit meer. Niet meer de santorini die we gewend waren.

7. Laat ik over het eten eerlijk zijn, het is heerlijk. Helaas is de service eromheen echt belabberd slecht. Wij haalden vaak af en ALTIJD is er wel iets. Iets vergeten, verkeerde bestelling, Keihard brood. Zelfs na telefonisch benadrukken om hier deze keer echt op te letten; krijgen we geen brood, ongelofelijk. Je kunt beter in Wehr naar de Griek gaan. Ook lekker en super service. En we kwamen hier al 30 jaar! Sinds de tent overgenomen is door die Andreas gaat het alleen maar omlaag. Heeel jammer. Dit was dus echt de laatste keer.

8. Cilly Mazier

Meer dan een uur op hoofdgerecht moeten wachten, hadden schotel geheim van de kok gekozen, zo slecht wat betreft kwaliteit, zalm was droog en koud, stuk gehakt, klein stokje dat was het, toen de baas kwam afruimen gezegd, dat de schotel wel erg tegenviel zei hij tja, het was druk en liep vervolgens weg! Het enige goede wat er was waren twee meisjes in de bediening, zeer vriendelijk en erg leuk, de baas en zijn zonen zijn dramatisch! Het bestelde drinken liet ook steeds op zich wachten, tot twee x toe 20 minuten erop gewacht, laatste drankje kwam toen we klaar waren met eten!

9. Ons verheugd te hebben op een leuke avond,
    Was de ontvangst beneden alle peil, hadden gereserveerd,
    niet naar de tafel gebracht.
    Voorgerecht totaal niet herkenbaar naar smaak, zeer slecht.
    Hoofdgerecht zalm en tonijn droog gebakken, hard taai smakeloos.
    Salade dreef in water, ipv dressing. Zachte sla dus, papperig.
    Prosecco geserveerd in een metalen mok, mochten zelf proberen dit in een glas te schenken.
    Meer dan de helft niet opgegeten.
    Op de vraag heeft het gesmaakt, was het antwoord simpel.
    Helemaal niet!
    Antwoord ober volgende keer beter.
    Bij afrekenen was de eigenaar van Santorini ineens verdwenen.
    Hadden graag even met de eigenaar gesproken.

Aanbeveling.
    MENSEN GA ER NIET HEEN, VERSCHRIKKELIJK SLECHT.

10. Van Nooij

Wij gaan al jaren naar Restaurant Santorini en helaas merken wij al een tijdje dat het achteruit gaat. Maar zaterdag 15 juni 2019 sloeg alles...
    Op de tweepersoons schotel lag ossenhaas waaraan je al op de schaal kon zien dat het één en al pees was. Dit onder aandacht gebracht bij de serveerster maar niets mee gedaan...
    Zelf bestelde ik “Het geheim van de kok” maar kreeg iets heel anders. Ook dit even onder aandacht gebracht, werd het foutieve vlees van mijn bord gehaald met de mededeling “de rest volgt”... 30 minuten later...zonder excuses...
    Bij bestelling van een biertje werd dit geserveerd met ijsklontjes.
    Al met al dus ronduit slecht. Wij gaan een ander restaurant zoeken, hier gaan wij zeker niet meer terug. Jammer...

11. Henk en Tonny

Eigenaar en zoon zijn echter zeer ongeïnteresseerd in klanten.
    Zoon 'ligt' in de eethoek bij de ingang, kijkt klanten nauwelijks aan en heeft het alleen maar druk met zijn mobieltje.
    Zeer teleurstellend stukje "gastheerschap"

12. Heerlijk gegeten!
    Waren met een groep van 12 man. Eten was goed. Bediening was vriendelijk en snel. Lekker gegeten en een leuke avond gehad.

13. Eric en Sonja

Hebben ons jubileum bij Santorini gevierd. Van te voren goede afspraken gemaakt wat die avond geserveert zou worden. Alles prima geregeld. Lekker gegeten en gedronken.

14. Henry Smeets

Op Nieuwjaarsdag hebben mijn vrouw en ik samen met onze kinderen hier gegeten. Was een goede start van het nieuwe jaar. Eten goed, ook bediening was prima en het ijsje voor de kinderen was goed verzorgd. Wij gaan hier zeker gauw weer terug.

15. Zeer slecht, eten pezen in vlees, tafel te klein bediening slecht, ijs na dat lukt nog niet ijs stukjes er in!

16. De bediening ontvangt je bij binnenkomst zeer vriendelijk. Het warm eten word al binnen 10min gebracht. De gyros was koud en minstens de helft van de frietjes te knapperig gebakken.
    Wanneer er een toetje voor 2 personen wordt besteld bestaat deze uit 2 bollen vanille en 2 bollen aardbeienijs, een toef slagroom wat naar niets smaakt, chocolademousse die muf smaakt en een troog stukje teramisu. Voor de prijs dis ze hiervoor vragen verwacht je absoluut meer!! Bij de bediening aangegeven dat dit een absolute tegenvaller was; geen reactie! Tussendoor is zeer slecht contact te krijgen met de bediening. Zij maken geen oogcontact met de klanten. Bij het afrekenen word het bonnetje onder je neus geschoven en niet eens een prettige avond gewenst. Een absolute tegenvaller en zeker weten geen aanrader!!

17. Geen aanrader deze Griek.Bediening is ongeïnteresseerd en doet niet wat gevraagd wordt. Sla was verlept. Vlees droog en hard. Tonijnsalade kon wel door een blender gehaald zijn. Kortom wij gaan daar zeker niet meer terug.

18. Goed gegeten en superleuke en goede bediening.

19. Bediening is vriendelijk maar komen niet tussendoor vragen of je nog iets wilt drinken. Grote porties maar alle soorten vlees smaken hetzelfde, valt tegen, eten wordt bereidt zonder passie, Toetjes alles uit potje en flesje. chocolademousse was erg week, niet lekker, er zijn veel betere Grieken in de buurt, geen aanrader.

20. Goed gegeten, vriendelijke bediening, goede service, maar bestel geen vis.

Zo`n 6 maanden hier niet meer geweest, de stoute schoenen aangetrokken en het weer een kans gegeven.
    De laatste 2 keren daarvoor was al het vlees erg droog, alles smaakte hetzelfde en de gyros was zelfs zeer droog, en bijna zwart van kleur.

Wij hebben bij het bestellen dit meteen aangegeven en ook verteld als de gyros en het vlees droog zou zijn dat wij dit niet zouden accepteren. (dan waren wij opgestapt en dan kunnen ze een vergoeding krijgen voor de drank en eigenlijk dat niet).

De zoon van de eigenaar gaf aan dat het op dat moment erg rustig was en dat het vlees perfect zou zijn.

Wij hebben vier gerechten besteld: 2 vleesschotels, een visschotel (witvis met scampi`s en groenten) en een portie sliptongetjes, onze dochter wilde die wel gefileerd hebben (Tja dan blijft er wel nog weinig van over) Dit was allemaal mogelijk, top.

Het eten wordt geserveerd. Eerst de vleesschotels en na enkele minuten de visschotel en de sliptongetjes. Hé wat zien wij nou? niet gefileerd en gepaneerd? Een vriendelijke serveerster vertelde ons dat dit ook niet mogelijk was bij sliptongetjes. Fileren kan alleen bij Tongfilet.
    Dus Tongfilet besteld, voor € 17,50 herhaaldelijk de vraag gesteld of dit Nederlandse Tongfilet was, uit de Noord Zee. Men beaamde dat zij alleen top producten gebruiken, dus ook Nederlandse Tongfilet. Met een roomsaus, dit kon ook niet zonder deze saus.

Bedenkelijk besteld, in een Grieks restaurant, een restaurant dat niet aan de zee ligt vis bestellen is altijd een risico.
    De Tongfilet werd na 10 minuten geserveerd. Een berg roomsaus over de filet, die hebben wij er eerst vanaf gehaald. Wij hebben allemaal een klein hapje van de vis geproefd, het was afschuwelijk! Waardeloos.

De vleesschotels waren PERFECT, sappig en goed van smaak, nog nooit zo lekker daar gegeten.
    De visschotel met witvis en scampi’s van onze zoon was redelijk.

Wij hebben dit kenbaar gemaakt tijdens het eten en nogmaals bij het afrekenen, men heeft ons uiteraard de sliptongetjes en de Tongfilet niet laten betalen. Tja en dan naar huis met een dochter die nog honger heeft, en wat doe je dan? Mc. Donalds

21. Vroeger was het een knus gezellige en goede griek, maar sinds de mega verbouwing is dit een stuk minder. Drie keer geweest, drie keer ging iets mis. Verkeerde gerechten, vergeten hoofdgerecht, ongare kip. Enorm lang wachten op je drankje. Kwaliteit is ook minder, vlees is droog, salades zeer eenvoudig. Geen ouzo laatst gekregen het was overbezet.

22. S. Pluymakers

Wij hebben afgelopen week op uitnodiging van vrienden bij Santorini in Doenrade gegeten en het is ons uitstekend bevallen. Service was goed, werden snel en vakkundig geholpen. Eten was heerlijk en voldoende. We hadden het gevoel weer even terug in Griekenland te zijn. Dus wij hadden een goede ervaring.

23. Slechte bediening, te weinig personeel en konden de drukte niet aan. Ze wisten niet waar ze met de bestellingen naar toe moesten, continue zoeken naar de kuiste klant.
    Personeel maakt geen oogcontact met klanten zodat ze niet hoeven in te haan op een vraag.
    We hadden de visschotel met diverse soorten vis. Echter als deze in de frituur wordt gehoord, smaakt alles hetzelfde. Bovendien was het niet warm.
    Mensen krijgen hun hoofdgerecht terwijl ze hun voorgerecht nog niet hebben gekregen.

Kortom tegenvaller, zit er een nieuwe eigenaar in?

24. Het eten is lekker maar de personeel zijn niet vriendelijk ze spreken niet van soenlijk Nederlands en je moest best lang wachten van het eten

Wel jammer

25. Joyce en André

Heerlijk gegeten. Wij hadden de gemengde vis en vleesschotel, welke ons heel goed heeft bevallen. Was wel behoorlijk druk. Wij hadden een zeer goede ervaring

26. M. Hugens

Vandaag 13-07-2017
    Wezen eten bij Santorini Doenrade, tevens hiervoor gereserveerd.
    Bij reservering vond ik al dat ik niet gehoord werd.
    Vroeg om een rustige tafel voor 4 personen en een kind.
    Het leek wel dat het de persoon aan de andere kant niets uitmaakte of ik nu wel of niet reserveerde.

Gaf een vreemd gevoel maar omdat we al eens eerder waren geweest en het ons goed beviel, zijn we nog eens terug gekomen met vrienden en hun dochter.

Bij binnenkomst niet echt vriendelijk onthaalt.
    Personeel zij nog niet eens goede dag.
    We kregen de kaart voor ons bijna op tafel gegooid en de drankjes werden geserveerd.
    Keken in de kaart en we bestelde, vier verschillende hoofdgerechten een kindergerecht.
    Voordat je eten kwam kregen we warme salade die bleek al geruime tijd op het bordenrek te staan in de keuken.
    En bij nader inzien was dat rek ook zichtbaar in de keuken. Met veel mise&place salades op voorraad.
    Tevens was het niet zo druk dat je dat van te voren moest of kon klaar maken.
    Salade dus maar laten staan.

Kinderstoel gevraagd. Maar bleek zo vettig en goor te zijn dat we die eerst met snoetenpoetsers hebben schoon gemaakt.

Toen het hoofdgerecht werd gebracht moesten we zelf maar de tafel ontruimen en de borden werden ons gewoon in de handen gedrukt, bij het vragen van een kleiner vorkje voor het kind, haalde de werknemer zijn schouders op en zij dat ze dat niet hadden.
    Vervolgens kwam andere medewerker een gebaks vorkje brengen.

Eindelijk konden we eten.
    Inktvis ringen waren net als of het elastiek was er was met mes niet doorheen te komen.
    Vlees was al snel koud en ook erg taai. De typische tomatenrijst had geen smaak en zag er maar witjes uit.
    Patat was hol gebakken.

Na het eten ook niet aangedurfd om een dessert te pakken en daarom maar om de rekening gevraagd.
    Bij het na buiten gaan kreeg je geen goede dag van eigenaar en personeel. Behalve de medewerkster achter de bar lukte het een klein beetje.

Jammer dat het zo moet.

Dit schrijven twee personen die beide een horeca achtergrond hebben.
    Zowel bediening als keuken op zeker hoger niveau.

Doe er iets mee en wij komen hier zeker niet meer terug.

27. We komen geregeld hier eten, maar vandaag waren we wel heel snel klaar, binnen 3 kwartier stonden we al weer buiten, na voor en hoofd gerecht, terwijl t nog niet eens druk was, vond t erg jammer.

28. Roy en Djamilla

Het is er heel gezellig en je kunt er heerlijk grieks eten. Wij zijn er vaste klant!!!

29. Het lijkt net wel een fabriek.
    We hadden gereserveerd voor een tafel voor 3. Normaal gesproken word je netjes naar je tafel gebracht, dat was hier totaal niet aan de orde. Loop maar na achter en pak maar een tafel... Nou zo gezegd zo gedaan. Zitten nog geen 10 sec op onze kont word er een menukaart in onze handen geduwd, en meteen wat we te drinken wouden.. Totaal geen communicatie binnen de bediening met elkaar aangezien we nog geen minuut de menukaart hadden en ons al werd gevraagd of we een keuze hadden kunnen maken. Vervolgens besteld, na 12 min het voorgerecht geen probleem mooi netjes op tijd.. Maar daarna geen bestek erbij, vriendelijkheid is ver te zoeken, daarna 1.5 uur gewacht op het hoofdgerecht met als smoes dat het er over 5 MIN aankwam, een zooitje ongeregeld. bij de baas meerdere keren gevraagd voor drinken, meerdere malen ons vergeten ook nadat we de Rekening wouden hebben, zijn we uiteindelijk na lang genoeg gewacht te hebben zelf na binnen gegaan, ons verhaal gedaan dat het zeer slecht was, geen excuses aangeboden of wat dan ook, na aandringen is er 5 euro van de rekening af gegaan ik zeg 1x en nooit meer!

30. Arnold Schipper

Kwaliteit van het eten is van een bijzonder goede kwaliteit.

De service vaktcecht vies tegen. Tijdens het reserveren kreeg ik te horen 'we zetten geen tafel weg en de eigenaar is in Griekenland' .

Totaal een onbeschofte manier om een geweldig restaurant de nek om te draaien . Achteraf een kleine excuses gekregen, echter niemand nam de verantwoordelijkheid op zich om te vertellen wie mij te woord had gestaan.

Al met al een van de betere restaurants in dit genre, hoewel het personeel zich alle moeite deed om onze tafel correct te bedienen gaan de credits toch naar de keuken, klasse job leveren die koks daar.

31. Goed eten. Maar gaat heel vaak wat fout. Bestellen is een drama. Gaat zelden goed.

32. Annetta Vd berg

Vriendelijk personeel, prijs kwaliteit goed.

De nieuwste recensie
  33. john 5 punten

Regelmatig komen wij hier eten. Altijd goed , gezellig, klantvriendelijk en top eten en een mooie prijs! Kortom de Griek van Limburg!

34. Regelmatig hier gegeten. Hygiëne is goed in orde. Personeel is vriendelijk en kundig. Eten smaakt zoals altijd goed. Ik vind het een aanrader.

35. Zondag heerlijk gegeten ondanks dat het druk was vanwege moederdag. Personeel was vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

2 vorige recensies
  36. Alweer heerlijk gegeten gisteren en wat een ruimte hebben ze gecreëerd met die verbouwing. Ziet er super uit! Zoals altijd was de gyros heerlijk en het vlees goed gegrild. Jullie zullen ons snel weer zien!

37. I. Dullrnd

Afgelopen zondag heerlijk gegeten. Wij gaan zeker nog eens terug.

38. We zijn hier op zondag geweest (moeder dag. Heel erg druk maar goed en redelijk snel geholpen! Eten was lekker, alleen jammer dat de problemen waren met de afvoer! We komen zeker nog een keer terug!

39. Zeer slecht restaurant, had een souvlaki schotel besteld, krijg ik een hele anderen bestelling. Roep ik personeel, nou die kunne amper Nederlands krijg niet eens nieuw eten. Na 10 min. komt eens iemand vragen of ik misschien wat anders wil, dus ik zeg ja graag een souvlaki schotel weer 10 min. later krijg ik mijn eten. Nou m'n vriend was al klaar met eten, weet je wat ik krijg: 2 stokjes op een bord zonder gyros en salade. Heb m'n spullen gepakt en naar de kassa gelopen, kom ik bij de kassa moet ik ook nog 12,95 betalen voor me schotel die ik niet eens gehad heb.
    Bij deze geen aanrader, dus zeer slecht personeel en onvriendelijk. Ga hier nooit meer terug 😡😡

40. Onze ervaring hierin is gewoon slecht... Voorgerechten zijn zwaar overdreven, van 1 bord kun je met 5 man eten en hoofdgerecht was het vlees rauw of aangebrand of te ver doorgebakken. En als je het aangaf deed de baas er niks mee. Plus de afvoer werkte niet, waardoor het blauw stond in het restaurant waardoor deuren open werden gezet en je in de tocht zat... Nee ons zul je daar nooit meer zien!!!!

41. Dave 228 punten

Bij binnenkomst geeft het ruimtelijke interieur een mooie en schone indruk maar is wel wat gehorig . Het personeel is wat gehaast maar in ons geval zeer vriendelijk en correct . Onze menu keuze was de Santorini-speciaal schotel . Wat gelijk opviel was dat het vlees goed gegrild en zeer hoog op smaak , maar echter op het zoute af , gekruid was. Stukje kip laten liggen omdat deze te zout was . Ossenhaas was niet mals maar smaakte goed. Over het algemeen is de kwaliteit van het vlees , en de rest van het menu , redelijk gezien de prijs. Kortom ; Goede Griek met redelijke prijs kwaliteit verhouding .

42. Dure vreetschuur, erg veel lawaai. Onvriendelijk en onkundig personeel, kan geen lach vanaf. Ik kreeg het gevoel dat we zo snel mogelijk weer moesten wegwezen. Eten was redelijk, goede grote porties. Ik kom hier niet meer terug.

43. Echte Griekse vreetschruur niet te kaanen droge zoute gyros ouwe friet koud vettig inktvis uit de vriezer brief uit te vriezer als je goed kijkt alles is vettig kan er schaatsen op de vloer heb nooit zo slecht gegeten!!!!!!!!

44. Sylvia Thijssen

Prima eten, alleen waren onze ogen groter dan de mond....

45. A. Giessen

Lekker gegeten. Vriendelijk personeel.

46. Lekker gegeten. Gezellige sfeer

47. Eten was heerlijk, was meer dan genoeg. We gaan zeker nog eens terug. Als het erg druk is moet je overal iets langer wachten op je drinken en eten

48. Heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. Vriendelijke bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

49. Gisteren heerlijk gegeten bij Santorini. Wij zullen hier zeker terugkomen! Maar zoals altijd; de porties waren veel te groot voor ons.

50. Zondagavond hier heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Ik snap de mindere reviews niet. Is altijd druk en gezellig. Gaan er snel weer eten.

51. Gezellig restaurant. Heerlijk en veel eten. Leuke bediening.
    Als het druk is moet je iets langer wachten maar dat mag de pret niet drukken.

52. Jacq Zelissen

53. We kwamen hier vaker eten maar gisteren was het ons heel erg tegen gevallen. Het lijkt wel of er een nieuwe eigenaar in zit. Het personeel is erg nors en komt onvriendelijk over. Alles werd snel snel op tafel gezet, je kon amper dank je wel zeggen en ze was alweer weg gerend. Terwijl het niet druk was.

De voorgerechten waren wel smaakvol. Maar het hoofdgerechten waren erg tegen gevallen, op de gyros van mij en mijn zoontje was de zoutpot gevallen. De varkenshaas kreeg ik nauwelijks doorgesneden door een erg bot mes, we hebben nog geruild met de messen maar helaas. Lamskotelet heeft te lang op de grill gelegen van mijn man want die was ook niet lekker. Bij het aangeven van onze klachten werd er alsnog gevraagd of we de restjes mee naar huis wilde nemen. Nou... dacht het niet. Ook bij de kassa hebben we onze klachten door gegeven. Met als antwoord. Owja... wij komen hier niet meer terug.

54. Wat een aanfluiting. Personeel heeft een les etiquette training nodig. Nog nooit zo een slechte bediening gehad. Vergeten staat blijkbaar hoger op hun lijstje dan klanten naar behoren bedienen. Ze vergeten dat ze afhankelijk zijn van de klant en niet andersom. Nooit meer. Eten was trouwens koud en porties erg klein. Je kunt nog beter naar de eerste beste shoamatent gaan dan hierheen. Ben je goedkoper uit en krijg je ook betere service.

55. Zeer slechte ervaring. Wij hebben hier met 4 personen gegeten. Na een klein uur te hebben gezeten, konden we eindelijk onze bestelling doorgeven. Dit nadat we zelf maar iemand erbij hadden geroepen.

Toen de hoofdgerechten werden geserveerd, kregen slechts drie personen het gerecht. Het vierde gerecht zou zo komen. Niet dus! We hebben zeker 5 keer moeten vragen waar het eten van die persoon bleef. Iedere keer liepen ze de keuken in, maar er gebeurde niks. Zelfs de eigenaar aangesproken, maar die reageerde ook heel laks. Toen wij ons eten ophadden kwam eindelijk het hoofdgerecht voor degene die het nog niet had gehad. Geen enkel excuus ofzo, echt schandalig. Dan denk je gezellig uit te gaan eten. Ik heb nog nooit zo een slechte service ervaren of onkundig personeel gezien. De porties waren erg klein en niet echt warm. Ook met de drankjes ging het mis, wel besteld niet gekregen.

Er zijn in de omgeving vele betere Grieken, waar wel kundig personeel rond loopt. Wij komen hier nooit meer.

56. Geweldig! We zijn er best wel vaak, het eten is gewoon ronduit goed en de bediening valt je niet om de haverklap lastig en laat je gewoon lekker rustig eten.

57. Zijn gisteren met collega's gaan eten. Van drie personen was de gyros koud, gemeld, waarna de borden terug kwamen met een warme lepel gyros erop gedaan, maar eronder was het nog koud. Gegrilde vlees erg droog en plaatselijk aangebrand. We hebben er allemaal iets van gegeten maar de rest laten liggen, na vermelding kregen we te horen dat debaas op vakantie was. We konden een rondje drank van de zaak krijgen, hebben we niet geaccepteerd, rekening gevraagd en vertrokken, een schande zoiets.

58. Steffan

Eten is redelijk goed, maar de service en bediening is super slecht. Personeel kijkt de mensen aan alsof ze liever niet hebben dat je er komt eten. 4 keer een ouzo besteld 4 keer niet bezorgd. De vierde keer bij de eigenaar besteld en aangegeven dat ik al 3 keer had gevraagd voor een ouzo. Nog werd het niet bezorgd. Vervolgens heb ik de rekening gevraagd. Hier stonden de ouzo's wel op. Heb ik natuurlijk niet betaald. Een ouzo van het huis was het minst wat zij hadden kunnen doen.

Dit was de laatste keer bij deze norse Griek

59. Wij bestellen meestal i.v.m. de kinderen. Ze luisteren slecht; vraag je extra brood, krijg je het gewoon niet, met het gevolg dat er te weinig brood is voor ons gezin. De olie druipt uit de zakken...

60. De beste Griek in Limburg. Schoon, vers, en snel!

61. Onno Giebels

De laatste tijd al behoorlijk wat geld achtergelaten in deze zaak. Porties zijn altijd zeer weinig, kwaliteit redelijk. Deze avond eerst gebeld om een bestelling af te halen. Mondeling was afgesproken dat de bestelling om 18.15 klaar zou zijn en uiteindelijk het eten pas om 19.00 gekregen. Dikke 3 kwartier gewacht en er werd niet eens een drankje aangeboden. Ook nu bleek dat de porties nog kleiner waren geworden en dat het brood etc. wat normaal wel bij de bestelling zit er nu niet bij was. Nou, dit was voor mij de laatste keer.

62. Slecht personeel en matig eten. Slechtste Griek in de omgeving.

63. Zeer slecht. Slechtste Griek ever. Zeer lang moeten wachten. Vooraf inktvis en scampi's in romige saus. Inktvis kwam uit de vriezer en keihard en droog gebakken, saus van de scampi's smaakloos. Hoofdgerecht was nog erger. Zwaardvis in pikante saus en gevulde inktvis. Zeeduivel leek wel bedorven (glazig vezelig, verschillende kleuren) en de inktvis was net rubber. Tijdens het afruimen gemeld. Antwoord : ja die inktvis moet van de kaart want niemand vindt die lekker. Van de Zeeduivel zou hij in de keuken navragen. Nadien heeft hij ons genegeerd. Zeer slecht eten. Heb nog nooit zo slecht gegeten!

64. Geweldig eten, veel mindere bediening

65. Paul Lintzen

In één woord geweldig; heerlijk gegeten. Authentiek Grieks. Super leuke bediening en de barman zeer charmant. Goede sfeer, genoeg plaats vooral in het weekend.

Wel altijd reserveren!!! :)

66. Gisteravond wezen eten bij Santorini. We komen met regelmaat eten, maar helaas wordt het geheel steeds minder prettig.

Er loopt een serveerster die de hele avond met de telefoon van de zaak in haar borstzakje rondloopt. Deze telefoon gaat vaak af, zo ook toen ze een bestelling bij ons aan tafel kwam opnemen. Ze liep zonder pardon weg en vervolgens kwam iemand anders onze bestelling maar opnemen.

Over de hele avond komen wel 6 verschillende gezichten aan je tafel. De bediening in het algemeen erg onvriendelijk, er loopt een vrolijk meisje bij die er al jaren werkt en die ook altijd even een praatje maakt met ons.

Het eten is en blijft lekker, vandaar dat we toch maar terugkomen, maar voor de service kun je beter weg blijven.

67. Wij hebben met een gezelschap van 6 personen bij Santorini gegeten. Ik wil hierbij even melden dat ik niet tevreden ben over een aantal punten:

- We hadden bordjes gevraagd zodat we de voorgerechten konden delen, deze hebben we niet gekregen.
    - Het extra brood dat we hadden besteld tijdens het voorgerecht is niet aangekomen.
    - Ik kreeg een verkeerde schotel geserveerd. Deze werd terug naar de keuken genomen en na 5 minuten kreeg ik een bord gyros met de melding dat de overige stukken vlees nagebracht werden. Dit werd echter pas geserveerd nadat iedereen bijna klaar was met eten. Ik gaf hierbij aan dat ik dit erg laat vond, als reactie krijg ik te horen dat ik alvast kon beginnen want ik had al gyros gehad. Als ik de rest eventueel niet meer wilde kon ik dit laten inpakken. Ik bestel een mix van vlees omdat ik dit in combinatie wil eten, niet gyros als hoofdgerecht en de rest als nagerecht! Daarbij ga ik niet uit eten om het vervolgens thuis te eten.
    - Het was daarbij ook erg moeilijk om drinken te bestellen bij een van de 'vriendelijke' serveersters.

Het was erg druk en ik begrijp dat een foutje snel gemaakt is, het is echter de oplossing en reactie van de serveerster die mij stoort. Ik heb hiervan ook een melding gemaakt maar kreeg helaas geen reactie!

68. Vandaag gegeten bij santorini. Geprobeerd op de site in het gastenboek een recensie achter te laten maar schijnbaar worden alleen goede op hun site neergezet. Voorgerechten waren lekker alleen jammer dat er obers waren die geen nederlands of andere gangbare taal konden om de juiste wijn aan te geven of niet begrijpen dat je water erbij wilt. Hoofdgerecht vleessschotels redelijk maar grote porties, maar voor ons wat weinig gekruid. Hoofdgerecht slibtong echt niet aan te raden, totaal geen smaak!! Bij de vraag of alles gesmaakt had ik het aangegeven van de vis en totaal echt totaal geen reactie erop van de serveerster, niet eens oke. Vraag het dan niet!! Erg slechte service! Ook drinken op onze bon wat we niet gehad hadden, vervelend om dat te moeten controleren! Geen aanrader voor ons dus.

69. Braaksma

Bij binnenkomst gevraagd of het ook glutenvrij kon. Was erg druk, wel wat lastig. Telkens andere bediening aan tafel, niet handig, steeds uitleggen wat glutenvrij is. Personeel niet op de hoogte van glutenvrij dieet, wel bereid te overleggen. Bij dessert wel het ijs glutenvrij, helaas versierd met een wafeltje... jammer!

70. Wij zijn na lange tijd afgelopen zondag weer eens gaan eten bij Santorini. We waren tevreden, het eten smaakte heerlijk en ondanks de drukte werden we snel geholpen. Wel zijn de porties aan de grote kant, waardoor we het niet op hebben gekregen. Een tijd geleden vonden we het eten minder lekker (vlak na de verbouwing) maar het is ons zondag goed bevallen. We zullen daarom zeker weer terug gaan.

Eén vorige recensie
  71. Heerlijk gegeten en vriendelijke serveerster. Ruime keuze op de kaart. Wij waren er op een minder drukke dag maar goed bediend. We komen er zeker nog eens terug. Maar dan met de kinderen omdat er buiten een leuk speelplaatsje voor ze is.

72. Bij telefonische reservering werd heel nors gereageerd en telefoon op de haak gegooid. We zijn dus nog niet eens gegaan.

73. Eten & drinken prima. Zeer grote porties! Zoals in andere beoordelingen is de bediening zwaar onder de maat. Glazen wegpakken op onhandige manieren en niet vragen of je nog iets wil. Allemaal kleine dingen waar ik mij persoonlijk aan stoorde. Om 16.45 binnen en om 17.30 buiten. Voor mij iets te snel!

74. john huntjens

Slechte kwaliteit en liefdeloos over alle fronten, koud en smakeloos eten. Slechte bediening. Voor dezelfde prijs rij ik volgende keer weer door naar Sittard.

75. Laatst weer heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Bediening inderdaad soms wat onbeholpen, maar ze werken hard. Het is altijd zeer druk.

76. Eten en prijs zijn goed. De bediening is bagger. Deze bediening zorgt er voor dat ik ondanks de zeer goede kwaliteit van de gerechten er nooit meer ga eten.

77. Gisteravond wederom heerlijk gegeten bij deze Griek. Wij komen hier ongeveer elke zondagavond eten en het is ons nog nooit tegengevallen. Leuke bediening die altijd even een praatje met ons komt maken. Het eten is altijd even lekker en wordt mooi gepresenteerd. Het is er wel altijd druk, dus reserveren is wel zo handig.
    Ik snap echt niet waar al deze negatieve reacties vandaan komen, wij vinden het de beste Griek in de regio!

78. Ik deel enkele van de ervaringen van eerdere reviews. Het personeel is onvriendelijk en het duurt eeuwen voordat je iets krijgt. Het eten is niks speciaals. Jammer, want het restaurant is op zich wel mooi.

79. Nikki 511 punten

Ons eerste etentje in dit restaurant is meteen de laatste keer dat we hier gegeten hebben.

Wat een smakeloze hap en totaal ongeïnteresseerd/onvriendelijk personeel. Zelden zo slecht gegeten. We hadden een vleesgerecht (gyros, lamsvlees) en visgerecht (gemarineerde garnalen). Het smaakte werkelijk nergens naar (behalve de boerensalade en de wijn, die waren wel lekker). Na een uur te hebben gewacht op het nagerecht (dat nooit is gekomen), hebben we de rekening gevraagd en zijn we vertrokken. Hier zien ze ons nooit meer terug !!

80. Aantal keren wezen eten, maar het is niks bijzonders. Ook hangt er geen sfeer en de bediening is ronduit waardeloos. De ene kijkt nog moeilijker dan de ander.

Het is gewoon vlug eten en wegwezen en het heeft niks van Griekse gezelligheid. Ook het eten smaakte niet als je het vergelijkt met sommige andere Grieken.

81. Zondag 2 februari met mijn vriendin dit restaurant bezocht. Het eten was typisch voor een grieks restaurant in nederland. Veel eten van gemiddelde kwaliteit voor weinig geld. Jammer dat de frieten erg slap en smaakloos waren.

De sfeer was echter vrij slecht. We hadden de jassen nog aan en er werden al ouzo's en menukaarten in onze hand gepropt. De bediening liep allemaal met een lang gezicht rond. Het was bijna machinewerk, er kon geen dankjewel of glimlach vanaf.

Na het eten werd onze tafel afgeruimd door een jongedame met een bril die met een stoïcijns gezicht vroeg of het had gesmaakt, maar toen had ze al bijna alles al in haar handen!!! Ongehoord. Tevens werd er door haar niet gevraagd naar een nagerecht. Wil dit restaurant niks verdienen?

Positieve uitzondering was de enige man in de bediening. Deze liep met een lach op zijn gezicht rond en was de enige die tijdens de maaltijd aandacht aan ons besteedde. Vandaar nog een 4 voor de service,anders was dit een 1 geweest.

82. Op advies van wat vrienden hebben we gisteren dit restaurant bezocht.
    Helaas een tegenvaller, het decor was mooi maar men had beter meer aandacht kunnen schenken aan de kwaliteit van het eten en de kwaliteit van de bediening, Salade was niet te eten, brood was aangebakken en het vlees was droog. Bij binnenkomst moesten we maar ergens plaats zoeken wat wel even duurde vanwege de omvang van dit restaurant. Nauwelijks plaatsgenomen worden al 2 ouzo`s van huis op de tafel gemikt en wordt je de kaart in de hand gedrukt met direct de vraag wat je wilt drinken (we hadden volgens mij de jas nog niet uit). Op dit moment stond ik al op het punt om weer weg te gaan. Nieuwsgierigheid over het verdere verloop hebben me doen besluiten om toch nog `even` te blijven. Bijgekomen van deze eerste shock gaat men ook direct over tot de bestelling snel gevolgd door het voorgerecht en hoofdgerecht. (Hier mag Mac Donalds zich een voorbeeld aan nemen, fastfood? Haha). Gezellig tafelen was er eigenlijk niet bij. Uiteindelijk heeft zich gedurende deze culinaire uitdaging niemand meer gemeld om te vragen of alles naar wens was en of we nog iets te drinken wilde hebben. Met de (onvriendelijke) baas meegeteld heeft het personeel zeker 15 maal onze tafel gepasseerd, naar onze lege glazen gekeken maar ons uiteindelijk links laten liggen ondanks het feit dat het niet druk was. Men vond het rondrennen met flessen Glassex klaarblijkelijk veel belangrijker dan ons van goede service te voorzien. Uiteindelijk toen we na 25 minuten het bestek hebben neergelegd (eten was niet goed) kwam de rekening ook vrij snel. Ook hier was ik zeer verbaasd over de snelheid waarmee we naar de exit werden gedirigeerd. Geen vraag naar een toetje of koffie. Wij gaan vaak naar de Griek in Duitsland en zijn gewend om toch zeker 2 tot 2.5 uur te tafelen maar dit ging toch wel erg snel en we begrepen beide niet waarom. Mijn vrouw zei het al goed met 1 zin ,`Het lijkt wel een fabriek!` We zijn goed en wel 45 min binnen geweest. De eigenaar en het personeel heeft nog heel wat te leren wat betreft klantvriendelijkheid en organisatie. Men heeft hier zeker nog niet in de gaten hoe het in de horeca gaat en dat je de wedstrijd niet wint met groter en sneller. Service, klantgerichtheid en kwaliteit zijn de belangrijkste pijlers voor succes. Helaas hebben we geen van deze 3 teruggevonden tijdens onze recordtijd voor wat betreft het verblijf in een restaurant.

Helaas voor ons de eerste en laatste keer bij Santorini.

83. 5 augustus bij Santorini geweest, zie een van de recensies. Donderdag 14 november weer bij Santorini geweest. Nu was de eigenaar aanwezig en als resultaat dat de kwaliteit van het eten, de porties en de bediening als vanouds was. Dat wilt zeggen, alles was weer goed zoals we gewend zijn bij Santorini. Dus we gingen weer tevreden naar huis en zullen er weer regelmatig gaan eten.

Eén vorige recensie
  84. We hebben hier altijd met veel plezier gegeten. Altijd meer dan genoeg. Afgelopen vrijdag viel het daarom erg tegen. Er kon nog geen goeie dag vanaf. Porties vielen erg tegen, salades waren inderdaad minder dan normaal en bij de grill teller was de gyros ver te zoeken. Ikzelf had verzocht om vlees medium te bakken, dit was dus doorbakken. Bij vermelding aan de serveerster zou zij het doorgeven aan de keuken, maar we hebben hierop niets meer gehoord. We hebben maar betaald en zijn gegaan. Ik denk dat we voorlopig niet meer terug gaan. Trouwens na de verbouwing ziet het er erg mooi uit.

85. Leuke Griek, leuke sfeer, was enorm druk zondag maar werden spontaan ontvangen door personeel. Leuk, vriendelijk, die hard aan het werk was. Leek op personeelstekort. Desondanks super gemotiveerd, regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was. Mooi terras. Het eten was uitermate heerlijk, grote porties, prijs kwaliteit verhouding goed. We hebben een heerlijk familie diner gehad, ga zo door. Bedankt.

86. Vroeger bekend als "Theo de Griek", een zeer goed restaurant dat enkele jaren geleden is overgenomen.

Wij komen al jaren bij deze Griek. Altijd hebben wij heerlijk gegeten en de sfeer was goed (het personeel en de eigenaar zijn vrij stug maar dat maakte ons niet zoveel uit). Sinds de verbouwing zijn de porties kleiner geworden (de verbouwing moet natuurlijk ook terugverdiend worden!) maar nog altijd groot genoeg. De afgelopen twee bezoeken was de kwaliteit niet meer zoals we gewend waren. De moussaka was aangebrand, de souvlaki koud en de Griekse salade bestond voornamelijk uit witte kool en wortel. Wij vinden het dan ook erg jammer dat de eigenaar concessies doet aan de kwaliteit. Om deze reden hebben wij ook besloten om op zoek te gaan naar een andere Griek. Ik vrees dat de eigenaar zichzelf de das omdoet en deze zaak wel eens failliet zou kunnen gaan als niet alle zeilen worden bijgesteld.

87. De 8 voor het eten is ondermeer door de prijs/kwaliteit verhouding. Hier kun je voor een zeer redelijk bedrag lekker eten. Op zich is het niet een heel bijzondere griek, meer een met een typische "Nederlands/Griekse" kaart.
    Je kan er ook afhalen, dit heeft echter een groot minpunt wat mij betreft. Je betaalt dan de normale prijs maar krijgt een vrij trieste hoeveelheid frieten erbij. Het zou hen toch bijna niets kosten om gewoon een zakje frieten mee te geven ipv een klein hoekje van de kunstof "afhaalbak" te vullen. Dit is echt een beetje krenterig.

88. Afgelopen zaterdag lekker gegeten hier. We waren er 1x eerder geweest vorig jaar en toen niet zo heel enthousiast. Vrienden wilden hier graag heen en deze keer waren we aangenaam verrast. Het personeel is niet onvriendelijk, maar ook niet vriendelijk en hartelijk. Alsof ze er allemaal tegen hun zin werken. De sfeer wat personeel betreft vonden we dus niet erg prettig. Ook bij het vertrekken kon er nauwelijks een groet af. Doordat alle serveersters die we hebben getroffen hetzelfde gebrek aan enthousiasme uitstraalden lijkt het me een intern probleem. Ook was het niet zo goed georganiseerd. Meestal heb je 1 serveerster per tafel maar wij hadden er een stuk of wat die van elkaar niet wisten waar ze mee bezig waren.

89. Sinds de verbouwing is de sfeer echter totaal verdwenen. De kwaliteit van het eten is er ook flink op achteruit gegaan smaakt verbrand en lijkt wel opgewarmd. Regelmatig wat afgehaald, maar hier waren we niet tevreden over kregen ook steeds verkeerde maaltijd en alles was koud. Ook het personeel is gehaast en niet vriendelijk en lopen met lange gezichten rond(zoek dan een andere baan).
    Voor ons geen Santorini meer.

90. Nooit meer! Eten was lauw, vlees droog, frieten waren slap en de salade, nou ja salade? Slappe koolsla doordrenkt met olie. Eens maar nooit meer!

91. Liefhebber

Wij komen hier al jaren. Steeds tot tevredenheid ! is er eens een probleem hoef je dit maar te melden en het wordt voor je opgelost. Restaurant is vorig jaar grondig verbouwd. Was wel even wennen ook voor eigenaar en personeel.

92. Ik ben hier met kerst met de familie gaan eten. Het eten was redelijk. De bediening was behoorlijk slecht. Wanneer onze glazen leeg waren, werd ons niets gevraagd. We hebben welgeteld een uur gewacht totdat we zelf maar gevraagd hebben of we nog een nagerecht konden krijgen. Je vraagt je klanten toch minstens 3x tijdens de voortzetting of alles nog naar wens is en of we nog geholpen kunnen worden met iets? Belachelijk, we komen hier nooit meer terug.

93. Wij waren de eerste keer hier. Parkeerplaats voor stond aardig vol, opzij was plaats genoeg. Binnenkomst zonder hartelijke ontvangst. Zoek je maar een plaats. De kaart kregen we vrij snel, ook de ouzo. Eerst kregen we een soort salade: 1 peper, 1 olijf, 1 stukje tomaat en daaronder een soort rauwkost die overgoten was met olijfolie. Het hoofdgerecht liet op zich wachten. Het lekkerste aan mijn hoofdgerecht waren de frietjes met frietsaus. Er lag nog een blaadje sla op mijn bord met daarop 2 schijfjes van een citrusvrucht. Het nagerecht werd op een plakkend bord geserveerd. Veel jonge mensen in de bediening die vriendelijk lachten, dit als tegenhanger voor de zuur-kijkende eigenaar die geen woord wisselde met klanten. Voor ons: eens maar nooit weer. Geen Griekse sfeer, geen Griekse gezelligheid, geen Griekse smaak aan het eten, net een opgewaardeerde cafetaria. De prijs/kwaliteit verhouding was niet zo slecht, maar dit was niet wat ik verwachte. Een tegenvaller.

94. Regelmatige bezoeker. Iedere keer goed eten. Zowel in de zaak als afgehaald eten. Ik vind het ook een gezellig restaurant. Personeel zou wel wat meer ervaring mogen hebben. Prijs/kwaliteits verhouding is goed.
    Ga zo door.

95. Dit is geen echt grieks eten , voorgerecht was wel vers maar zeer weinig smaak , hoofdgerecht had ik ossehaas met champignonsaus , Hoofdgerecht ossehaas was van hele goede kwaliteit maar de saus was kant en klaar uit een pakje wat zeer muf smaakte .restaurant is zeer mooi , maar geen gezelligheid .personeel is ook niet veel , jong en ongeïnteresseerd . wij komen hier niet meer terug !!

96. Gister voor het eerst gaan eten bij dit grieks restaurant. Bij binnenkomst werden we niet erg aardig ontvangen. We moesten zelf maar een plek uitzoeken, wisten niet waar we heen moesten lopen(erg groot restaurant).
    Niet erg aardige bediening.
    Eten wel echt top!!
    Heerlijk vlees en vooral de gyros.
    Ook betaalbaar!
    Voor het eten komen we zeker nog eens terug.

97. Irma Paffen

Dit is geen goed Grieks restaurant. Het klopt wat men zegt, de eigenaar én de bediening is niet erg vriendelijk. De salade (wat groene en rode blaadjes) met één schijfje tomaat erop en één pepertje DREEF in de olijfolie. Zo erg zelfs dat de salade er compleet slap van was. Er zat ook nul komma nul smaak aan. Alles op ons bord was koud. De frietjes waren een totale mislukking en mogen geen frietjes genoemd worden. Het leek wel alsof het vlees van tevoren was bereid en even in de magnetron was opgewarmd. Nee... hier komen wij echt nooit meer terug!

98. Ondergemiddeld Grieks restaurant, kwaliteit erg wisselend. Sfeer is na de renovatie totaal verdwenen. Eigenaar is onvriendelijk.

99. H. Anders

Eten was geweldig! Zoals altijd! Maar sfeer was er niet, doordat het personeel zonder iets te zeggen je tafel dekte en afruimde. Als je iets zei, kwam er amper een woord uit hun mond. Het was natuurlijk zondag, maar is dat een reden voor een gastheer en personeel om je zo te gedragen. Jammer, want qua eten zijn ze top en dat is volgens mij moelijker dan een vriendelijke, gastvrije bediening!!!
    Weet niet of we nog eens terug gaan. Want smakelijk eten ligt nu eenmaal niet aan de kwaliteit van het eten alleen!

100. We gaan hier eigenlijk altijd uit eten. Soms wel eens gedacht ergens anders te gaan eten maar dat viel eigenlijk altijd tegen. Hier altijd lekker gegeten. De laatste tijd komt er wel steeds minder eten op het bord te liggen hebben wij het gevoel. Jammer want wat we niet opkrijgen wordt altijd graag voor de klanten ingepakt. Kortom een aanrader!

Volgende pagina