Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doenrade verdeeld zijn.

Goed gegeten, vriendelijke bediening, goede service, maar bestel geen vis.

Zo`n 6 maanden hier niet meer geweest, de stoute schoenen aangetrokken en het weer een kans gegeven.
    De laatste 2 keren daarvoor was al het vlees erg droog, alles smaakte hetzelfde en de gyros was zelfs zeer droog, en bijna zwart van kleur.

Wij hebben bij het bestellen dit meteen aangegeven en ook verteld als de gyros en het vlees droog zou zijn dat wij dit niet zouden accepteren. (dan waren wij opgestapt en dan kunnen ze een vergoeding krijgen voor de drank en eigenlijk dat niet).

De zoon van de eigenaar gaf aan dat het op dat moment erg rustig was en dat het vlees perfect zou zijn.

Wij hebben vier gerechten besteld: 2 vleesschotels, een visschotel (witvis met scampi`s en groenten) en een portie sliptongetjes, onze dochter wilde die wel gefileerd hebben (Tja dan blijft er wel nog weinig van over) Dit was allemaal mogelijk, top.

Het eten wordt geserveerd. Eerst de vleesschotels en na enkele minuten de visschotel en de sliptongetjes. Hé wat zien wij nou? niet gefileerd en gepaneerd? Een vriendelijke serveerster vertelde ons dat dit ook niet mogelijk was bij sliptongetjes. Fileren kan alleen bij Tongfilet.
    Dus Tongfilet besteld, voor € 17,50 herhaaldelijk de vraag gesteld of dit Nederlandse Tongfilet was, uit de Noord Zee. Men beaamde dat zij alleen top producten gebruiken, dus ook Nederlandse Tongfilet. Met een roomsaus, dit kon ook niet zonder deze saus.

Bedenkelijk besteld, in een Grieks restaurant, een restaurant dat niet aan de zee ligt vis bestellen is altijd een risico.
    De Tongfilet werd na 10 minuten geserveerd. Een berg roomsaus over de filet, die hebben wij er eerst vanaf gehaald. Wij hebben allemaal een klein hapje van de vis geproefd, het was afschuwelijk! Waardeloos.

De vleesschotels waren PERFECT, sappig en goed van smaak, nog nooit zo lekker daar gegeten.
    De visschotel met witvis en scampi’s van onze zoon was redelijk.

Wij hebben dit kenbaar gemaakt tijdens het eten en nogmaals bij het afrekenen, men heeft ons uiteraard de sliptongetjes en de Tongfilet niet laten betalen. Tja en dan naar huis met een dochter die nog honger heeft, en wat doe je dan? Mc. Donalds

Vroeger was het een knus gezellige en goede griek, maar sinds de mega verbouwing is dit een stuk minder. Drie keer geweest, drie keer ging iets mis. Verkeerde gerechten, vergeten hoofdgerecht, ongare kip. Enorm lang wachten op je drankje. Kwaliteit is ook minder, vlees is droog, salades zeer eenvoudig. Geen ouzo laatst gekregen het was overbezet.

S. Pluymakers

Wij hebben afgelopen week op uitnodiging van vrienden bij Santorini in Doenrade gegeten en het is ons uitstekend bevallen. Service was goed, werden snel en vakkundig geholpen. Eten was heerlijk en voldoende. We hadden het gevoel weer even terug in Griekenland te zijn. Dus wij hadden een goede ervaring.

Slechte bediening, te weinig personeel en konden de drukte niet aan. Ze wisten niet waar ze met de bestellingen naar toe moesten, continue zoeken naar de kuiste klant.
    Personeel maakt geen oogcontact met klanten zodat ze niet hoeven in te haan op een vraag.
    We hadden de visschotel met diverse soorten vis. Echter als deze in de frituur wordt gehoord, smaakt alles hetzelfde. Bovendien was het niet warm.
    Mensen krijgen hun hoofdgerecht terwijl ze hun voorgerecht nog niet hebben gekregen.

Kortom tegenvaller, zit er een nieuwe eigenaar in?

Het eten is lekker maar de personeel zijn niet vriendelijk ze spreken niet van soenlijk Nederlands en je moest best lang wachten van het eten

Wel jammer

Veel te onervaren personeel. Zien niet wie er nieuw op het terras komt. Het bestellen duurt dus te lang. Eten was wel prima. Helaas was het bestelde drinken niet meer gebracht. Daarna nog 10 min wachten op de rekening. Helaas een grote teleurstelling.

Joyce en André

Heerlijk gegeten. Wij hadden de gemengde vis en vleesschotel, welke ons heel goed heeft bevallen. Was wel behoorlijk druk. Wij hadden een zeer goede ervaring

M. Hugens

Vandaag 13-07-2017
    Wezen eten bij Santorini Doenrade, tevens hiervoor gereserveerd.
    Bij reservering vond ik al dat ik niet gehoord werd.
    Vroeg om een rustige tafel voor 4 personen en een kind.
    Het leek wel dat het de persoon aan de andere kant niets uitmaakte of ik nu wel of niet reserveerde.

Gaf een vreemd gevoel maar omdat we al eens eerder waren geweest en het ons goed beviel, zijn we nog eens terug gekomen met vrienden en hun dochter.

Bij binnenkomst niet echt vriendelijk onthaalt.
    Personeel zij nog niet eens goede dag.
    We kregen de kaart voor ons bijna op tafel gegooid en de drankjes werden geserveerd.
    Keken in de kaart en we bestelde, vier verschillende hoofdgerechten een kindergerecht.
    Voordat je eten kwam kregen we warme salade die bleek al geruime tijd op het bordenrek te staan in de keuken.
    En bij nader inzien was dat rek ook zichtbaar in de keuken. Met veel mise&place salades op voorraad.
    Tevens was het niet zo druk dat je dat van te voren moest of kon klaar maken.
    Salade dus maar laten staan.

Kinderstoel gevraagd. Maar bleek zo vettig en goor te zijn dat we die eerst met snoetenpoetsers hebben schoon gemaakt.

Toen het hoofdgerecht werd gebracht moesten we zelf maar de tafel ontruimen en de borden werden ons gewoon in de handen gedrukt, bij het vragen van een kleiner vorkje voor het kind, haalde de werknemer zijn schouders op en zij dat ze dat niet hadden.
    Vervolgens kwam andere medewerker een gebaks vorkje brengen.

Eindelijk konden we eten.
    Inktvis ringen waren net als of het elastiek was er was met mes niet doorheen te komen.
    Vlees was al snel koud en ook erg taai. De typische tomatenrijst had geen smaak en zag er maar witjes uit.
    Patat was hol gebakken.

Na het eten ook niet aangedurfd om een dessert te pakken en daarom maar om de rekening gevraagd.
    Bij het na buiten gaan kreeg je geen goede dag van eigenaar en personeel. Behalve de medewerkster achter de bar lukte het een klein beetje.

Jammer dat het zo moet.

Dit schrijven twee personen die beide een horeca achtergrond hebben.
    Zowel bediening als keuken op zeker hoger niveau.

Doe er iets mee en wij komen hier zeker niet meer terug.

We komen geregeld hier eten, maar vandaag waren we wel heel snel klaar, binnen 3 kwartier stonden we al weer buiten, na voor en hoofd gerecht, terwijl t nog niet eens druk was, vond t erg jammer.

Roy en Djamilla

Het is er heel gezellig en je kunt er heerlijk grieks eten. Wij zijn er vaste klant!!!

Het lijkt net wel een fabriek.
    We hadden gereserveerd voor een tafel voor 3. Normaal gesproken word je netjes naar je tafel gebracht, dat was hier totaal niet aan de orde. Loop maar na achter en pak maar een tafel... Nou zo gezegd zo gedaan. Zitten nog geen 10 sec op onze kont word er een menukaart in onze handen geduwd, en meteen wat we te drinken wouden.. Totaal geen communicatie binnen de bediening met elkaar aangezien we nog geen minuut de menukaart hadden en ons al werd gevraagd of we een keuze hadden kunnen maken. Vervolgens besteld, na 12 min het voorgerecht geen probleem mooi netjes op tijd.. Maar daarna geen bestek erbij, vriendelijkheid is ver te zoeken, daarna 1.5 uur gewacht op het hoofdgerecht met als smoes dat het er over 5 MIN aankwam, een zooitje ongeregeld. bij de baas meerdere keren gevraagd voor drinken, meerdere malen ons vergeten ook nadat we de Rekening wouden hebben, zijn we uiteindelijk na lang genoeg gewacht te hebben zelf na binnen gegaan, ons verhaal gedaan dat het zeer slecht was, geen excuses aangeboden of wat dan ook, na aandringen is er 5 euro van de rekening af gegaan ik zeg 1x en nooit meer!

Arnold Schipper

Kwaliteit van het eten is van een bijzonder goede kwaliteit.

De service vaktcecht vies tegen. Tijdens het reserveren kreeg ik te horen 'we zetten geen tafel weg en de eigenaar is in Griekenland' .

Totaal een onbeschofte manier om een geweldig restaurant de nek om te draaien . Achteraf een kleine excuses gekregen, echter niemand nam de verantwoordelijkheid op zich om te vertellen wie mij te woord had gestaan.

Al met al een van de betere restaurants in dit genre, hoewel het personeel zich alle moeite deed om onze tafel correct te bedienen gaan de credits toch naar de keuken, klasse job leveren die koks daar.

Goed eten. Maar gaat heel vaak wat fout. Bestellen is een drama. Gaat zelden goed.

Vriendelijk personeel, prijs kwaliteit goed.

john

Regelmatig komen wij hier eten. Altijd goed , gezellig, klantvriendelijk en top eten en een mooie prijs! Kortom de Griek van Limburg!

Regelmatig hier gegeten. Hygiëne is goed in orde. Personeel is vriendelijk en kundig. Eten smaakt zoals altijd goed. Ik vind het een aanrader.

Zondag heerlijk gegeten ondanks dat het druk was vanwege moederdag. Personeel was vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Alweer heerlijk gegeten gisteren en wat een ruimte hebben ze gecreëerd met die verbouwing. Ziet er super uit! Zoals altijd was de gyros heerlijk en het vlees goed gegrild. Jullie zullen ons snel weer zien!

I. Dullrnd

Afgelopen zondag heerlijk gegeten. Wij gaan zeker nog eens terug.

We zijn hier op zondag geweest (moeder dag. Heel erg druk maar goed en redelijk snel geholpen! Eten was lekker, alleen jammer dat de problemen waren met de afvoer! We komen zeker nog een keer terug!

Zeer slecht restaurant, had een souvlaki schotel besteld, krijg ik een hele anderen bestelling. Roep ik personeel, nou die kunne amper Nederlands krijg niet eens nieuw eten. Na 10 min. komt eens iemand vragen of ik misschien wat anders wil, dus ik zeg ja graag een souvlaki schotel weer 10 min. later krijg ik mijn eten. Nou m'n vriend was al klaar met eten, weet je wat ik krijg: 2 stokjes op een bord zonder gyros en salade. Heb m'n spullen gepakt en naar de kassa gelopen, kom ik bij de kassa moet ik ook nog 12,95 betalen voor me schotel die ik niet eens gehad heb.
    Bij deze geen aanrader, dus zeer slecht personeel en onvriendelijk. Ga hier nooit meer terug 😡😡

Onze ervaring hierin is gewoon slecht... Voorgerechten zijn zwaar overdreven, van 1 bord kun je met 5 man eten en hoofdgerecht was het vlees rauw of aangebrand of te ver doorgebakken. En als je het aangaf deed de baas er niks mee. Plus de afvoer werkte niet, waardoor het blauw stond in het restaurant waardoor deuren open werden gezet en je in de tocht zat... Nee ons zul je daar nooit meer zien!!!!

Dave

Bij binnenkomst geeft het ruimtelijke interieur een mooie en schone indruk maar is wel wat gehorig . Het personeel is wat gehaast maar in ons geval zeer vriendelijk en correct . Onze menu keuze was de Santorini-speciaal schotel . Wat gelijk opviel was dat het vlees goed gegrild en zeer hoog op smaak , maar echter op het zoute af , gekruid was. Stukje kip laten liggen omdat deze te zout was . Ossenhaas was niet mals maar smaakte goed. Over het algemeen is de kwaliteit van het vlees , en de rest van het menu , redelijk gezien de prijs. Kortom ; Goede Griek met redelijke prijs kwaliteit verhouding .

Dure vreetschuur, erg veel lawaai. Onvriendelijk en onkundig personeel, kan geen lach vanaf. Ik kreeg het gevoel dat we zo snel mogelijk weer moesten wegwezen. Eten was redelijk, goede grote porties. Ik kom hier niet meer terug.

B Peters

Honing bij thee is moeilijk, geen fristie voor de kinderen, geen pannekoekje voor de kids, broodje kip was wel erg lekker, broodje zalm was ook goed. Kindonvriendelijk. Appeltaart was niet vers maar bevroren... en bovendien de prijs is niet in verhouding hoog..

Echte Griekse vreetschruur niet te kaanen droge zoute gyros ouwe friet koud vettig inktvis uit de vriezer brief uit te vriezer als je goed kijkt alles is vettig kan er schaatsen op de vloer heb nooit zo slecht gegeten!!!!!!!!

John Paulussen

Het was een fijne ervaring. Heel vriendelijk personeel en een voortreffelijk viergangenmenu. Voldoende privacy in het restaurant.

Sylvia Thijssen

Prima eten, alleen waren onze ogen groter dan de mond....

Samen met collega's heerlijk gegeten. Ondanks dat het druk was, was de bediening vriendelijk en goed. Was zeker voor herhaling vatbaar

K. Veenstra

A. Giessen

Lekker gegeten. Vriendelijk personeel.