Herberg De Engel in Dodewaard

• do lunch vanaf 11:00
  • vr lunch vanaf 11:00
  • za lunch vanaf 11:00
  • zo lunch vanaf 11:00

Het restaurant van 'de Engel' is ingericht als een stijlvolle en gemoedelijke huiskamer waar iedereen zich in de zevende hemel kan voelen. Lekker eten in een ongedwongen sfeer. Eten bij ‘de Engel’ is een belevenis.
Uw aperitief serveren we in de smaakvol ingerichte bar waarna u in ons gezellige restaurant volop kunt genieten van smakelijke dagverse gerechten. Verantwoord geproduceerd en ambachtelijk bereid met ingrediënten die we zoveel mogelijk uit de regio halen. Geïnspireerd op de seizoenen, met liefde en vakmanschap bereid.
Bij deze lekkere spijzen horen natuurlijk lekkere wijnen. Mirjam en Inno Venhorst, beiden gediplomeerd Sommelier-Gastronoom en Wijn-Spijs specialist van de Academie voor Gastronomie, hebben voor u een uitgebreide en verrassende wijnkaart samengesteld waarop u niet alleen grote namen zult vinden maar ook kleine toppers van over de hele wereld. En voor het perfecte glas bij iedere gang, hebben we een passend wijnarrangement samengesteld.
‘De Engel’ is daarom ook aangesloten bij de Euro-Toques, een Europese restaurantorganisatie met als doel het behouden van culinaire tradities en het beschermen van kleine producenten. Zo garanderen wij dat eten bij ons ook puur en echt is.

Diëten Glutenvrij en biologisch
Foto van Herberg De Engel in DodewaardFoto van Herberg De Engel in DodewaardFoto van Herberg De Engel in DodewaardFoto van Herberg De Engel in DodewaardFoto van Herberg De Engel in DodewaardFoto van Herberg De Engel in Dodewaard

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het water en landelijk
Ambiance
Kindvriendelijk, romantisch, rustig, zakelijk en klassiek
Voorzieningen
Bezorgen, catering, high-tea, terras, honden toegestaan en rookruimte
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
Betalen
Visa Master Card pin