Herberg De Engel in Dodewaard

do lunch vanaf 11:00
vr lunch vanaf 11:00
za lunch vanaf 11:00
zo lunch vanaf 11:00

Het restaurant van 'de Engel' is ingericht als een stijlvolle en gemoedelijke huiskamer waar iedereen zich in de zevende hemel kan voelen. Lekker eten in een ongedwongen sfeer. Eten bij ‘de Engel’ is een belevenis.
Uw aperitief serveren we in de smaakvol ingerichte bar waarna u in ons gezellige restaurant volop kunt genieten van smakelijke dagverse gerechten. Verantwoord geproduceerd en ambachtelijk bereid met ingrediënten die we zoveel mogelijk uit de regio halen. Geïnspireerd op de seizoenen, met liefde en vakmanschap bereid.
Bij deze lekkere spijzen horen natuurlijk lekkere wijnen. Mirjam en Inno Venhorst, beiden gediplomeerd Sommelier-Gastronoom en Wijn-Spijs specialist van de Academie voor Gastronomie, hebben voor u een uitgebreide en verrassende wijnkaart samengesteld waarop u niet alleen grote namen zult vinden maar ook kleine toppers van over de hele wereld. En voor het perfecte glas bij iedere gang, hebben we een passend wijnarrangement samengesteld.
‘De Engel’ is daarom ook aangesloten bij de Euro-Toques, een Europese restaurantorganisatie met als doel het behouden van culinaire tradities en het beschermen van kleine producenten. Zo garanderen wij dat eten bij ons ook puur en echt is.

• Rookruimte

1305632029 79
1319835032 75
1419256056 77
1447662063 80

1. Op 29 september 2017 hebben we met zijn 2-en weer genoten van een heerlijk 5-gangen menu tijdens de restaurantweek.
    Bij ons aperitief kregen we heerlijk brood met vers gesneden gerookte ham. Vervolgens twee lekkere amuses, als een 1e groet uit de keuken.
    Standaard is ook gratis een karaf plat (kraan) water en dit wordt gratis bijgevuld als de karaf leeg is. Hier kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen, want vaak moet je voor het kraanwater flink in de buidel tasten.
    Als voorgerecht kregen we een geweldig lekkere combinatie van licht gerookte forel met tzatziki. Daarna een heerlijk stukje tongschar met gefrituurde inktvisringen (waren iets te vettig), gevolgd door een stukje patrijs met een garnituur van knolselderij en paddenstoelen, wat prima in de smaak viel.
    Als hoofdgerecht kregen we 2 bereidingen van everzwijn met bijpassend garnituur, erg lekker.
    Het dessert was een super lekkere combinatie (ijs, mousse en semifredo) van mandarijn met mango.
    Alle borden waren weer mooi gemaakt en ook de bijpassende wijnen vielen goed in de smaak.
    Zoals altijd was de service en de gastvrijheid weer prima verzorgd. Het was weer een heerlijke en ontspannen avondje op een mooie landelijke locatie!

2. In de loop der jaren is deze ambiance uitgegroeid tot onze stamtafel. Altijd sfeervol, smakelijk en genoeglijk met een prettige, persoonlijke bediening.
    DH

3. Onlangs weer genoten van een heerlijk Diner (ja, met een hoofdletter). Altijd verrassend en heerlijk, het 5-gangen diner! We komen hier ook graag op het terras lunchen met de kinderen. In de lunchkaart minder variatie dan bij het diner. Maar eigenlijk hoeft dat ook niet, want er is genoeg keus en allemaal heerlijk! De prijs/kwaliteit verhouding is heel goed. Op vakantie in Nederland op een paar andere plekken gegeten, maar niets kan tippen aan De Engel. Elders betaal je net zoveel, voor een beduidend mindere kwaliteit. Voorlopig hoeven we geen andere restaurants uit te proberen!

4. Op 25 juni 2017 hebben we met zijn 3-en weer genoten van een heerlijk 5-gangen menu tijdens de verlengde Heerlijk 10-daagse.
    Als voorgerecht kregen we een geweldig lekkere combinatie van licht gerookte heilbot met limoenmousse en gazpacho (iets voor Adieu 2017). Daarna een heerlijk stukje roodbaars met bouillabaisse en een kreeftenbitterbal, gevolgd door een rouleau van kwartel met risotto, groene asperge en zomertruffel, wat ook prima in de smaak viel.
    Als hoofdgerecht kregen we Betuws weiderund (biefstuk en Osse Bucco) met linguine en sinaasappel, op zich mals vlees alleen de combinatie was wat minder van smaak.
    Het dessert was een lekkere combinatie van Betuwse vruchten (aardbei (panna cotta), kersen, framboos, pruimen, bosbes) met een heerlijk bolletje vlierbessenijs.
    Alle borden waren weer gemaakt. De bijpassende wijnen vielen goed in de smaak.
    Zoals altijd was de service en de gastvrijheid weer prima verzorgd. Het was weer een heerlijke en ontspannen avond op een mooie landelijke locatie!

5. Op 27 mei 2017 hebben we met zijn 2-en weer genoten van een heerlijk 5-gangen menu tijdens de Heerlijk 10-daagse.
    Omdat het prachtig weer was, hebben we de gehele avond buiten op het terras (aan het water) gegeten.
    Bij ons aperitief kregen we heerlijk brood met vers gesneden gerookt rundvlees. Vervolgens twee lekkere amuses, als een 1e groet uit de keuken.
    Als voorgerecht kregen we een lekkere combinatie van zalm met aspergemousse en asperges. Daarna een lekker stukje dorade, gevolgd door speenvarken met een (sinaasappel)gamba en een stamppotje van rucola.
    Als hoofdgerecht kregen we Angus sukade met zilveruitjes, super mals en ook weer erg lekker.
    Het dessert was een lekkere combinatie van aardbeien Romatov.
    Alle borden waren weer gemaakt. De bijpassende wijnen vielen goed in de smaak.
    Het restaurant blijft nog steeds onze nummer 1!

6. Op 6 april 2017 hebben we met zijn 2-en weer genoten van een heerlijk 5-gangen menu tijdens de restaurantweek.
    Bij ons aperitief kregen we heerlijk brood met vers gesneden gedroogde ham. Vervolgens twee lekkere amuses, als een 1e groet uit de keuken.
    Als voorgerecht kregen we een lekkere combinatie van parelhoen met gamba's. Daarna een lekker stukje 'gerookte' zalm met reibenkuchen. Gevolgd door in bietensap gegaarde heilbot met spinazie en wilde rijst, een lekkere combinatie.
    Als hoofdgerecht kregen we haasfilet van struisvogel, super mals en ook weer erg lekker.
    Het dessert was een lekkere combinatie van kersen (ijs) en een chocoladecakeje.
    Alle borden waren weer bijzonder mooi opgemaakt. De bijpassende wijnen vielen goed in de smaak.
    Het restaurant blijft nog steeds onze nummer 1!

7. Met vrienden genoten van het speciale 6 gangen menu Adieu 2016.
    Ontvangst met een winter Engeltje (glaasje cava) met lekker donkerbrood en gedroogde ham.
    Na de 2 lekkere amuses kregen we vervolgens huis gerookte zalm met granny smith ijs, Thaise pompoensoep met roodpootpatrijs, open ravioli met garnalenworst en zeeduivel, Saltimbocca van konijn met buikspek, mals rundvlees met rendang en een combinatie van frambozen (ijs en mousse) en witte chocolade (mousse). Allemaal heerlijke combinaties met lekkere bijpassende wijnen. De borden waren weer mooi opgemaakt. Als afsluiter koffie / thee met zelfgemaakt gevuld speculaas (heerlijk met die amaranten erin). De bediening was weer top.
    Kortom we hebben genoten van een heerlijk ontspannen avondje. Dit restaurant blijft onze favoriet.

8. Gisteren hebben we met zijn 2-en genoten van een heerlijk 5-gangen menu tijdens de Heerlijk 10- daagse.
    Als voorgerecht kregen we een ceviche van dorade met o.a. komkommer, erg lekker deze combinatie. Daarna een lekker stukje scholfilet met een bitterbal van kreeft en doperwten crème. Gevolgd door Saltimbocca (kloostervarkenfilet met zomer cantharellen, sjalottenpuree, limoen en spatzle), erg mals vlees en een heerlijke combinatie.
    Als hoofdgerecht kregen we filet van boerderij eend met pulled beef, rode wijn jus met rozemarijn en pompoen en ook dit gerecht was weer lekker.
    Het dessert was een combinatie van kersen (gelei en ijs) met rijstepap en lemon curd. Erg lekker, maar wel aan de zoete kant.
    Alle borden waren weer bijzonder mooi opgemaakt. De bijpassende wijnen vielen dit keer iets minder in de smaak.
    Het restaurant blijft nog steeds onze nummer 1!

9. Gisteren hebben we met zijn 2-en genoten van een heerlijk 5-gangen menu tijdens de Heerlijk 10- daagse.
    Als voorgerecht kregen we een subliem 'rondje Spakenburg' (palingmousse met gerookte zalm, gerookte paling, haring en schijfjes appel met piccalilly), erg lekker deze combinatie. Daarna een lekkere Indiase butter chicken met een heerlijk Indiaas glas wijn (voor ons een primeur!). Gevolgd door een asperge speciaal (zag eruit als een frikandel speciaal), witte asperges met ham, ei, Hollandaise saus en eigengemaakte ketchup. Erg lekker.
    Als hoofdgerecht runderhaas met rendang, witte rijst en kokos en ook dit gerecht was weer lekker.
    Het dessert was een combinatie van aardbeien (mousse en ijs) met mintijs. Erg lekker.
    Alle borden waren weer bijzonder mooi opgemaakt. De bijpassende wijnen vielen ook in de smaak. Zoals altijd was de service en de gastvrijheid weer prima verzorgd. Het was weer een heerlijke en ontspannen avond op een prachtige locatie! Het restaurant blijft nog steeds onze nummer 1!

10. Vorige week hebben we met onze (culinaire) vrienden genoten van een heerlijk 5 gangen menu.
    Bij ons aperitief kregen we heerlijk maisbrood met vers gesneden gedroogde ham. Vervolgens twee lekkere amuses, als een 1e groet uit de keuken. We begonnen met doradefilet en romige zuurkool, erg lekker deze combinatie. Daarna een verrukkelijke pompoensoep met heilbot en spinazie, een geweldige combinatie. Gevolgd door een gerecht met ossobuco en als hoofdgerecht boederijhert en deze gerechten waren (zeer) smakelijk. Het dessert was een combinatie van banaan en toffeesaus, een gerecht waarbij we onze vingers hebben afgelikt. Geweldig lekker. Alle borden waren weer bijzonder mooi opgemaakt. De bijpassende wijnen vielen over het algemeen in de smaak. Zoals altijd was de service weer prima verzorgd. Het was weer een leuke en ontspannen avond op een mooie locatie! Het restaurant blijft nog steeds onze nummer 1!

11. Gisteren genoten van een "heerlijk(e)" aanbieding, een 5-gangen diner. We hebben daarbij een 1/2 wijnarrangement genomen (daar heb je meer dan genoeg aan) Prima bediening met goede uitleg van de gerechten, dito door de sommelier over de bijpassende wijnkeuzes. Wat het ontspannen maakt is de ongedwongen sfeer waarin het smakenfestival plaatsvind. We hebben hier meermaals gegeten en voor ons is het onbegrijpelijk dat dit uitstekende restaurant door sommigen met onvoldoendes is beoordeeld.

12. We hebben met zijn 2-en genoten van een heerlijk Kerstdiner, 7 gangen maar liefst. Bij ons aperitief kregen we heerlijk brood met drie amuses, een 1e groet uit de keuken. Vervolgens 7 gangen met gerechten waar achtereenvolgens eend (super lekker), kreeft, risotto, griet, Coquilles St. Jacques en ree (3 bereidingen) in waren verwerkt. Het dessert was een Kerstparade met mandarijn, praline en noten crunche. We hadden geen ruimte meer voor thee of koffie. Alle gerechten waren (zeer) smakelijk en de borden bijzonder mooi opgemaakt. De bijpassende wijnen vielen over het algemeen in de smaak. Zoals altijd was de service weer prima verzorgd. Het was een lange, maar leuke en ontspannen avond op een mooie locatie! Het restaurant blijft nog steeds een aanrader!

13. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Bediening was vriendelijk en enthousiast, niet te stijf.

5 gangen diner gekozen. Lekker lang getafeld (4 uur). Tijd tussen de gangen was voor ons voldoende.

Al met al een geslaagde avond.

14. Leida de Heus

Bij binnenkomst niet erg aardig ontvangen door eigenares. Er was namelijk 1 gast meer meegekomen dan dat ik had gereserveerd. Ik werd als een klein kind op mijn vingers getikt, dit had zeker anders gebracht kunnen worden. We hebben even overwogen weer te gaan. Verder heerlijk gegeten van 18.00 tot 23.00 uur, een 5 gangen diner. De tijd tussen de gangen was echt veel te lang. 1 uur op ons dessert gewacht.

15. Victoria

Echt super lekker gegeten voor een ongelooflijk redelijke prijs! Ik raad dit restaurant iedereen aan wanneer je ook eens een keer het sjiekere eten wilt ervaren, maar niet de hoogste prijs kunt betalen. Het verrassingsmenu is zelfs nóg goedkoper en een superleuke ervaring! Tijdens de verrassingsmenuweken eet je (met alle respect) 'wat de pot schaft', maar je kunt van te voren aangeven wat jij absoluut níét in je verrassingsmenu wilt! Wij wilden bijvoorbeeld geen vis en geen fruit. Het resultaat: alles wat we kregen was echt héérlijk!! Het voelde alsof wij eindelijk eens een keer de jury mochten spelen van het programma Masterchef of Topchef! De bediening was erg vriendelijk en het restaurant is erg mooi ingericht. Een kok met een lief gezichtje nam af en toe een kijkje bij een paar gasten. Dat vond ik erg leuk. Alles wat miste was alleen de muziek. Ik hoorde tenminste geen muziek, misschien stond het te zacht. Maar ach, het eten was zó goed en de sfeer was prima, dat ik de muziek al gauw niet meer miste. En na 5 gangen van het verrassingsmenu (aanrader!) zaten we echt vol, maar ook niet tot ziek zijn toe, dus het waren precies de juiste porties. Dus wil je een keer wat sjiekers en héérlijks voor een betaalbare prijs, ga dan zeker een keer naar De Engel! Wij gaan zeker nóg een keer!!

16. H.v.d.Linden

Uitstekend gegeten! Prijs/kwaliteit goed in verhouding. Keurige en vriendelijke bediening. Leuke locatie!

17. We hebben met zijn 2-en genoten van 4 gangen kreeften/rieslingmenu bij De Engel. Zoals gebruikelijk kregen we bij ons aperitief een stukje huisgerookte spek met heerlijk maisbrood met daarna de eerste groet (twee amuses) uit de keuken. Vervolgens 3 gangen waar kreeft in was verwerkt, nl. een salade van kreeft met varkenswang, open ravioli met kreeft gevulde kwartel en daarna kreeft, tonijn en runderlende. Het dessert was aardbeien met vanille mascarpone en riesling ijs.

Alle gerechten waren (zeer) smakelijk en de borden bijzonder mooi opgemaakt. De bijpassende Riesling wijnenwijnen vielen over het algemeen in de smaak. Zoals altijd was de service weer goed verzorgd. Het was een leuke en ontspannen avond op een mooie locatie! Het restaurant blijft een aanrader!

18. We hebben dit keer met zijn 2-en genoten van 'eten wat de pot schaft' en gekozen voor 5 gangen bij De Engel.

Het was weer helemaal af met het gebruikelijke stukje huis gerookt spek met heerlijk brood, de eerste groet (twee amuses) uit de keuken en daarna de vijf gangen (gepekelde varkenshaas, aspergesoep, kabeljauw, lamsschouder en aardbeien met mint parfait).

Alle gerechten waren weer zeer smakelijk en de borden waren bijzonder prachtig opgemaakt. De bijpassende wijnen vielen in de smaak. Zoals altijd was de service weer prima verzorgd, hoewel af en toe wat gehaast.

Het was een hele leuke en ontspannen avond! Het restaurant blijft een aanrader!

19. Ans van lent

Eten was redelijk. Kleine liflafjes. Wijn was niet koud genoeg. De tijd tussen de gangen was veel te lang. Bediening gemaakt, niet natuurlijk vriendelijk. Het opdringen door de ober met de wijn was irritant. Toen we een opmerking maakte dat alles niet naar wens was kregen we geen respons. Al met al hier gaan we zo snel niet meer heen.

21. Dit keer met zijn 4-en genoten van een culinair 5 gangen diner tijdens de restaurantweek. Het was weer een hele leuke avond, die compleet af was met het gebruikelijke stukje huisgerookt spek met heerlijk brood, de eerste groet (twee amuses) uit de keuken en daarna vijf gangen (Albacore tonijn, losgeslagen erwtensoep, winterkabeljauw, diamanthaas en Schwartz Walterkirsch parfait). Onze gasten namen ook het kaasplankje en vonden dat erg lekker.
    Alle gerechten waren weer erg smakelijk (de diamanthaas was wel iets te zout) en de borden waren bijzonder mooi opgemaakt. De losgeslagen erwtensoep was wel heel bijzonder en erg lekker. Alle ingrediënten, die in erwtensoep horen, los op het bord en dan overgoten met runderbouillon en een bitterbal gevuld met erwtensoep. De meeste bijpassende wijnen vielen in de smaak. De service was prima. Dit restaurant blijft een topper en een aanrader!

22. Hier kent men nog Gastvrijheid en Vakmanschap. Heb in jaren niet zo genoten van uit eten gaan. Mooie gerechten met bijpassend wijn arrangement. Wij komen hier zeker terug.

23. Het was, zoals gewoonlijk, weer een leuke avond, we hebben dit keer met zijn 2-en genoten van een culinair 5 gangen Valentijns diner.

Het was weer helemaal compleet af met het gebruikelijke stukje huis gerookt spek met heerlijk brood, de eerste groet (twee amuses) uit de keuken en daarna vijf gangen (zalm met passie, kwartel, Albacore tonijn, diamanthaas en de Engeltoren) met leuke Valentijns details. De Engeltoren bestaat uit 3 lagen met allemaal soorten desserts. Erg lekker.

Alle gerechten waren weer smakelijk en de borden waren bijzonder prachtig opgemaakt. De meeste bijpassende wijnen vielen in de smaak. De service was goed verzorgd.

Toch deze keer wat puntjes van kritiek, want er werd te veel voorlangs geserveerd, terwijl dat nu niet nodig was, want er was voldoende ruimte om de tafel. We moesten te lang wachten op het hoofdgerecht en toen het geserveerd werd was alles lauw. Gelukkig werd dit snel hersteld en kregen we een nieuw hoofdgerecht.

Ondanks de puntjes van kritiek was het weer een hele leuke en ontspannen avond! Dit restaurant blijft een aanrader!

24. Heerlijk gegeten bij Herberg de Engel! We kozen voor het 5-gangen wintermenu met een wijnarrangement. Het eten smaakte voortreffelijk. Bij elke gang uitleg over het eten. En bij elke gang een bijpassende wijn met uitleg waarom hij passend was. We voelden ons echt verwend! En dat ook nog voor een heel betaalbare prijs. Zeer vriendelijke bediening.

25. Op zondag 28 december 2014 was het tijd voor adieu 2014 in De Engel. Deze keer 6 eerder gemaakte gerechten uit 2014 met bijpassende wijnen.

We begonnen met een limoncello aperitiefje met het gebruikelijke stukje huis gerookt spek met heerlijk brood, vervolgens de eerste groet (twee amuses) uit de keuken en daarna de 6 gangen (Vitello Tonato, Bouillabaisse, Snoekbaars, Spare-no-Ribs, Hert duet en Citrus 2014) met afsluitend koffie/thee en truffels.

Alle gerechten waren weer zeer smakelijk en de borden waren bijzonder prachtig opgemaakt. De bijpassende wijnen vielen erg in de smaak. Zoals altijd was de bediening weer prima verzorgd.

Het was, zoals gewoonlijk, weer een top avond, we hebben met zijn 4-en genoten van de culinaire hoogtepunten uit 2014.

26. Jack Bal

1 punt
  27. Heerlijke plek om te eten. Mijn vrouw en ik zijn er een tijd geleden geweest. Was voor haar een grote ervaring. Ze was nog nooit in een restaurant geweest waar je stoel werd aangeschoven en waar uitgelegd wordt wat je gaat eten. Ik geniet er van! Heb zelf jaren in de horeca gewerkt en dit is pas omzien naar de gast.

28. F.de leeuw

In oktober heerlijk gegeten met vrienden zodanig dat ik nu een voorstel heb gedaan aan het bestuur waar ik in zit om volgende week zaterdag bij u met 9 personen te komen eten.

29. Was woensdag 15 okt uitgenodigd om te gaan eten ivm mijn verjaardag door mijn zwager en schoonzus. Ik wist niet waar, bleek bij de engel te zijn. Vol verwachting togen wij er naar toe, wij waren de enige gasten, kan gebeuren. We kregen een mooie plaats bij het raam met uitzicht op de strang maar ook op zakken ambelage en vuilniszakken. Jammer. Amuse en voorgerechten redelijk, hoofdgerechten van de dames was goed de heren hadden een tournedos rossini van 150 gram ongeveer. Toen we het mes erin zette bleek het stukje vlees vol met met pezen en zenen te zitten. De ober vroeg of het naar wens was en wij hebben kenbaar gemaakt dat dit geen tournedos was of uit het verkeerde stuk gesneden. Ik weet dat het uit het midden van de ossenhaas behoord te zijn. Dus ober op aangesproken en zou het melden in de keuken. De enige reactie was later dat het jammer was. Wat ook opviel dat de ober erna niet meer zoveel aan tafel kwam als ervoor. Sorry maar dat vond ik heel slecht. Mijn zwager was ook teleurgestelt, ook bij het afrekenen. Nog over gesproken maar deden of dat heel normaal was en voor de vorm dan nog zeggen sorry. Ook voor ons sorry, maar voor ons niet meer bij de engel, de arrogantie ten top.

30. Het was, zoals gewoonlijk, weer een top avond, we hebben dit keer met zijn 2-en genoten van dit culinaire avontuur. Standaard 5 gangen bij De Engel tijdens de restaurantweek.

Het was weer helemaal compleet af met het gebruikelijke stukje huis gerookt spek met heerlijk brood, de eerste groet (twee amuses) uit de keuken en daarna de vijf gangen (Vitello Tonato, kwartelfilet op rode biet risotto, tongschar met linguine, duo runderhaas en varkenshaas en verse vijg met yuzu ijs).

Alle gerechten waren weer zeer smakelijk en de borden waren bijzonder prachtig opgemaakt. De bijpassende wijnen vielen in de smaak. Zoals altijd was de service weer prima verzorgd.

Het was een hele leuke en ontspannen avond! Echt een aanrader!

31. Het was weer een top avond, we hebben met zijn 4-en met volle teugen genoten van dit culinaire avontuur. Zoals gebruikelijk geen 3, maar 5 gangen bij De Engel tijdens de restaurantweek.
    Bij het aperitief (op het terras) kregen we het gebruikelijke stukje huis gerookt spek met heerlijk maisbrood. Daarna was het de beurt aan de 1e groet (amuses) uit de keuken, heerlijk deze 2 gerechtjes.
    Vervolgens de volgende gangen:
    3 bereidingen van Albacore tonijn
    Open ravioli met eendenborst
    In kokosmelk en sinaasappel gepocheerde zalm
    Gebraden kangoeroe lende
    Hangop met rozenwater en rozen sorbetijs
    De bijpassende wijnen waren een goede keus en vielen in de smaak.
    Zoals altijd was de service weer prima verzorgd en was het uitzicht op de Sprang prachtig.
    Kortom we hebben een hele leuke en ontspannen avond gehad!
    Echt een aanrader.

32. Het was een top avond, we hebben met zijn 4-en met volle teugen genoten van dit culinaire avontuur. Zoals gebruikelijk geen 3, maar 5 gangen bij De Engel.
    Bij het aperitief kregen we het gebruikelijke stukje spek met heerlijk brood.
    Daarna was het de beurt aan de 1e groet (amuses) uit de keuken, heerlijk deze 3 gerechtjes.
    Als voorgerecht 'salade Caprese' met 3 bereidingen van Noorse zalm, een super gerecht (mijn favoriet). Daarna respectievelijk geroosterde roodbaars filet, risotto met gebakken cantharellen en boerderijhert.
    Zelf vond ik de boerderijhert niet echt passen in een zomermenu, maar hij was wel lekker.
    Alle gerechten waren weer zeer smakelijk en bijzonder prachtig opgemaakt op de borden.
    Het dessert van gepocheerde abrikozen vond ik wat minder, maar de rest vond het lekker.
    De bijpassende wijnen waren een goede keus en vielen in de smaak.
    Kortom we hebben een hele leuke en ontspannen avond gehad!

33. Op 28 maart j.l. zijn we met vrienden gaan eten bij De Engel.
    Ook dit keer werden we niet teleurgesteld en hebben met volle teugen genoten van een culinair avontuur tijdens het 15 gangen amusediner. Bij het aperitief kregen we het gebruikelijke stukje spek met heerlijk brood.
    Daarna over de hele avond verdeeld 15 heerlijke smaakvolle amuses.
    Alle gerechten waren weer bijzonder prachtig opgemaakt op de borden.
    De bijpassende wijnen waren over het algemeen een goede keus.
    Zoals altijd was de service weer goed verzorgd. Een hele leuke en ontspannen avond gehad!

34. Yvonne witjes

Gisteren een heerlijke avond gehad bij de engel en genoten van het menu van Diningcity restaurantweek. Het was ruim een jaar geleden dat we er geweest waren maar het was weer top!!

35. We komen vaker met de zaak naar de Engel en iedere keer is het weer gezellig. Zeer vriendelijk personeel en uitermate goed eten. Ook privé ben ik een keer gaan eten bij de Engel en de gastvrijheid is op een erg hoog niveau. Wat betreft het eten is de kwaliteit Superieur met een hoofdletter S.

36. Op 13 november j.l. zijn we dit keer met zijn 2-en gaan eten bij De Engel. Ook dit keer werden we niet teleurgesteld en hebben met volle teugen genoten van een culinair avontuur tijdens de restaurant 10daagse. Bij het aperitief kregen we het gebruikelijke stukje spek met heerlijk brood, gevolgd door een 2-tal heerlijke amuses. Zoals gebruikelijk kregen we 5 gangen i.p.v. 3. De 1e gang bestond uit licht gerookte kalfsmuis met een bitterbal van tonijn, lekker mals vlees en een heerlijke bitterbal. De 2e gang bestond uit een lekkere wildbouillon met bundelzwam vergezeld door een rilette van konijn en mispelmarmelade. Daarna kregen we heerlijk gebakken tongschar met gebakken polenta en oerbiet. Het volgende gerecht bestond uit haasmedaillon van Gelders wild zwijn met gesmoord wangetje en kweepeer, een heerlijke combinatie, erg smaakvol. Als dessert een overheerlijke combinatie van druiven, die rond het restaurant groeien. Alle gerechten waren weer bijzonder prachtig opgemaakt op de borden. Als afsluiting koffie met heerlijke zoetigheden, als laatste compliment uit de keuken. De bijpassende wijnen waren over het algemeen een goede keus. Zoals altijd was de service weer tot in de puntjes verzorgd. Een hele leuke en ontspannen avond gehad!

37. We hebben ook dit keer weer genoten van een culinair avontuur bij De Engel tijdens de verlengde restaurantweek. Grote klasse dat ze nummer 1 zijn geworden van Gelderland en Nederland bij de restaurant week! Bij het aperitief kregen we het gebruikelijke stukje spek met brood, gevolgd door een 3-tal heerlijke amuses. Ook dit keer weer de gebruikelijke 5 gangen, maar wel anders dan de vorige keer. De 1e gang bestond uit een trio van Albcore tonijn, lekker maar wat flauw. Had iets hoger op smaak gemogen. De 2e gang bestond uit: Geroosterde koningspoon met een 'worst' van gamba op lintnoedels van groene thee met een Thaise groentesaus, een heerlijke combinatie. De wijn had iets 'pittiger' gemogen. Het volgende gerecht bestond uit op lage temperatuur gegaarde lamsprocureur, a la minute gerookt met roerbakken spatzie en rucola. Lekker, maar wel een erg overheersende rooksmaak van het lam. De hierbij geschonken wijn viel in het niet. Jammer van deze lekkere bourgogne. Gerecht nummer 4 bestond uit gebraden zwijnshaas van de Veluwe met in veenbessen gegaard spekje en een rozemarijnsaus, een geweldige combinatie, erg smaakvol. Als dessert een heerlijke combinatie van bramen en Reine Claude pruimen. Alle gerechten waren bijzonder prachtig opgemaakt op de borden. Als afsluiting koffie met heerlijke zoetigheden, als laatste compliment uit de keuken. De bijpassende wijnen waren over het algemeen een goede keus. Zoals altijd was de service weer prima in orde. De sfeer was helemaal goed bij De Engel. Een hele leuke avond gehad!

38. We hebben wederom genoten van een culinair avontuur bij De Engel tijdens de restaurantweek. Bij het aperitief kregen we het gebruikelijke stukje spek met brood, gevolgd door een 3-tal heerlijke amuses. Bij De Engel is het geen 3 gangen diner tijdens de restaurantweek, maar een 5 gangen diner. De 1e gang bestond uit Saltimbocca van Livarhaas met Panhofham, gerookte forel, feta en salie kruidencrème, een heerlijke combinatie. De 2e gang bestond uit: Kabeljauwfilet, gepocheerd in olie met ijzerkruid op een brandade met zeekraal, hollandaise saus en peterselie puree, ook weer heerlijk al is kabeljauw niet mijn favoriete vis. Het volgende gerecht bestond uit Gegaarde Hollandse boerderijeend met een risotto van zomertruffel, Parmingano Reggiano en cantharellen, waarbij aan tafel de truffel werd geraspt. gerecht nummer 4 bestond uit Picana van het rosé kalf met een kroketje van draadjesvlees, schorseneren, oer wortel en romanesco bloemkool en als dessert kregen we Betuws Trots 2013, Betuwse vruchten, vers van de boer met mascarponeroom en huisgemaakt sorbetijs van pruimen. Alle gerechten waren bijzonder lekker en prachtig opgemaakt op de borden. De bijpassende wijnen waren een prima keus. Zoals altijd was de service weer prima, maar af en toe werd er toch net iets te veel bestek 'voorlangs' gegeven.
    De sfeer is helemaal goed bij De Engel, eerst op het terras aan het water (De Sprang) gezeten en daarna binnen in de heerlijke stoelen. Een top avond gehad!

39. Altijd goed, zowel smaakjes, presentatie en zeker ook de prettige gastvrijheid. Wil je een fijne en smakelijke avond? De Engel maakt het écht waar!

40. Het klinkt eentonig, maar ook dit keer was alles weer tot in de puntjes verzorgd. We hebben genoten van een heerlijk 3 gangendiner. Na het traditonele brood met heerlijk huisgemaakt spek kregen we een 3 -tal heerlijke verrassende amuses. Daarna als voorgerecht een voortreffelijke vissalade, prachtig opgemaakt. Het hoofdgerecht was kalfsvlees, een plakje sukade (lang gegaard) en een entrecot. Erg mals en erg lekker.
    Het dessert bestond uit een combinatie van vlierbessen en rabarber en dat was een lekkere combinatie. Het wijnarrangement paste prima bij de geserveerde gerechten. Ook de bediening was weer helemaal af. Kortom het was weer een culinair feestje bij de Engel.

41. We hebben op 12 juni genoten van een 5 gangen menu. Er heerste een rustige gezellige sfeer en we
    kregen een goede uitleg over elke gang en de wijn.
    We hebben hier al vaker gegeten, het is altijd prima en goed verzorgd.

42. We hebben heerlijk gegeten, met 6 personen. De jongste was 20 jaar, de oudste 91. We hadden een 5 gangen verrassingsmenu maar het waren eigenlijk wel 7 gangen !
    Prima balancering in de verschillende gangen, waardoor je niet het idee had dat je overladen vol zit. Dat is altijd erg onplezierig.
    De wijnen waren van uitstekende kwaliteit, en dat is Ino en Mirjam wel toevertrouwd!
    Toen ik vertelde dat ik niet van ijs in het nagerecht hield kreeg ik prompt het alternatief van kazen en witte port. Geen meerprijs werd gerekend.
    Kortom een pareltje in de Betuwe. Je zult geen spijt krijgen!

43. Ook dit keer was alles weer tot in de puntjes verzorgd. En bij De Engel geldt geen 3 gangen tijdens de restaurantweek, maar 5 gangen en dat voor dezelfde prijs. Na het traditonele brood met heerlijk huisgemaakt spek kregen we een 3 -tal heerlijke amuses.Het 1e gerecht was een 3-tal bereidingen van tonijn, heerlijk en prachtig opgemaakt in 3 verschillende schaaltjes. Daarna in bieten gegaarde koolvis, heel verrassend en ook dit viel weer bij ons in de smaak. Vervolgens saltimbocca van konijn, erg lekker. Het hoofdgerecht was rund, een plakje sukade (12 uur gegaard en daarna gerookt) en een stukje runderhaas. Erg mals en erg lekker en natuurlijk weer prachtig opgemaakt.
    Het dessert bestond uit diverse bereidingen van mandarijn en was werkelijk erg lekker. Het wijnarrangement paste uitstekend bij de geserveerde gerechten. Kortom het was weer een culinair feest bij de Engel. Als je daar de gedreven uitstekende jonge zwarte brigade en sfeer bij op teld, dan kun je niet anders concluderen dat wij een topavond hebben gehad. En dat was ook zo!

44. Leuk, gezellig restaurant waar je heerlijk kan eten. Wijn en eten worden door de gastvrouw goed op elkaar afgestemd. Ook het bedienend personeel was vriendelijk en vakbekwaam. Alleen jammer dat je voor het kaasplateau moet lopen terwijl het op een verrijdbaar wagentje stond. Wat ik wel enigszins heb gemist is de kerstsfeer. ( 22-12-12 ).

45. bert wassen

1 december weer eens lekker samen met vrienden heerlijk genoten bij de engel te dodewaard.
    3 gangenmenu met tonijn torentje en wildzwijn waren geweldig. Ook de bijpassenden wijnen, vooral de rode spaanse wijn waren meer dan voortreffelijk.
    Een avond waarin we op een leuke en deskundige manier door de bediening zijn geholpen.
    Zeker komen we hier graag terug.

46. Zaterdagavond 10 nov. 2012 in dit restaurant gegeten. Besteld tamme konijnenfilet die niet gaar is. De helft van het vlees was nog rood. Volgens de ober is dit gebruikelijk! Teruggestuurd naar de keuken en later de helft van het vlees en in stukjes gesneden weer terug op het bord gekregen met excuus van de kok! Ik zat nu alleen nog te eten de rest van het gezelschap had het diner inmiddels al op. Nog geen drankje aangeboden gekregen ter compensatie. De bediening is erg storend komen telkens weer andere soorten wijn aanbevelen en als je een glas bier besteld hoor je er niet bij! Telkens vergeten. De uitleg over de gerechten is ook storend, veel te veel uitleg wat voor ingredienten erin zitten. Neen, wij komen hier niet meer terug.

47. Annete Kalff-Schermers

Mijn man en ik hebben voortreffelijk gelunched p Donderdag 8 November 2012.
    We waren de enige gasten, helaas voor het restaurant, maar wij hadden een heerlijke prive bediening. We voelden niet op onze vingers gekeken, maar men hield prima in de gaten of we klaar waren voor het volgende gerecht.
    De smaak van de verschillende gerechten was zuiver en er was voldoende groente, wat vaak te weinig is bij hele dure andere restaurants. We bevelen dit restaurant van harte aan en zeker ook voor een lunch!

48. Door omstandigheden belden we tijdens de verlengde restaurantweek op zaterdag om 19.00 of er nog een tafel voor 4 beschikbaar was. De Engel was eigenlijk volgeboekt, maar het personeel heeft voor ons toch een tafel weten te improviseren op een mooi plekje. Wat een service van de gastvrouw en heer. We hebben met vrienden genoten van een heerlijk bereid 5 gangen menu, uit elke gang blijkt op verschillende vlakken weer waar de keuken toe in staat is. Doe daar een lekker glas wijn bij en je hebt een geweldige avond. De bediening is zeer kundig en de ambiance is modern en gezellig met prachtige kunst aan de muur. De Engel is zeker een aanrader met mensen die hart hebben voor hun vak.

49. Frans & Marianne

Vandaag heerlijk gegeten waarbij we toevallig gebruik konden maken van het speciale 5-gangen arrangement in het kader van de 'verlengde restaurantweek' - het was geweldig!! We hebben echt genoten van de heerlijk op elkaar afgestemde grrechten en wijnen. Ik kan De Engel iedereen aanraden die houdt van geraffineerd en heerlijk tafelen!

50. Jan Willem Jansen

Gisteren voor de 1e keer bij de Engel gegeten. Het is vertoeven in een mooie ambiance aan het water, met een prima keuken en vriendelijk personeel.
    De bijpassende wijnen waren net als het eten prima, en wij komen hier zeker nog een keer terug.

51. Gisteravond 28 augustus 2012 weer eens bij de Engel wezen eten. Niet alleen dat het eten verrukkelijk is, het is ook echt een avond uit. Ik zou iedereen aanbevelen hier eens te gaan eten. Het is een belevenis!

52. j.D Hendriks

Prima restaurant. Heel goed eten met voortreffelijke bediening. Zeer goede wijnen. Het was een feest!

53. Heerlijk gegeten bij De Engel. Hadden een 3-gangen menu, maar kregen allerlei lekkers extra. Terras ziet er fraai uit en aardig personeel in de bediening, nog niet zo ervaren, maar vonden wij helemaal geen probleem, ze deden hun best.
    Gaan zeker nog eens terug.

54. Erik Koch

Wij zijn er al vaker geweest en iedere keer hebben we het uitstekend naar ons zin gehad. De keukenbrigade is heel flexibel want een van onze zoons heeft een lactoseintolerantie en daar werd heel goed op gereageerd door de gerechten voor hem aan te passen waar mogelijk was. Laatste keer zijn we er met twee goede vrienden gaan eten en ook nu weer ontzettend verwent.
    Echt een aanrader, goede keuken en een ontspannen sfeer.

55. Marianne

Super lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening, prima sfeer. Al met al een geslaagde avond, voor herhaaling vatbaar.

56. Net terug van vakantie en met Nederland - Duitsland op het programma zijn we naar De Engel gegaan en hebben het Riesling menu genomen met bijpassende wijnen. Het eten was zoals altijd weer prima, maar de bijpassende wijnen waren niet helemaal onze smaak. Ondanks dat er maar 2 tafeltjes bezet waren, was de sfeer prima en hetzelfde gold voor de bediening. Kortom een heerlijk avondje uit.

57. Dp 2e kerstdag herberg De Engel bezocht voor een Kerstdiner met vrienden. We hebben met zijn allen genoten van een uitstekend 7 gangen diner inclusief bijpassend wijnarrangement. De porties waren prima uitgebalanceerd. Wat deze keer extra opviel was de prima bediening. Klasse!
    Naast de gebruikenlijke foto's op cd kregen we ook allen weer een presentje mee naar huis. Zeer tevreden zijn wij en onze vrienden huiswaarts gekeerd.

58. Zaterdagavond gezien en geproefd dat de Engel toekomst heeft.
    In de keuken en in de bediening allemaal jonkies, die het voortreffelijk deden.
    Het was echt een lekker avondje uit, met echt genieten. Wie durft er dan nog iets van de jeugd van tegenwoordig te zeggen, bij de Engel hebben ze ons een voortreffelijke indruk na gelaten.
    Het was niet opgefokt, maar gewoon ongedwongen gezellig en het eten meer dan lekker.

59. marjan grandia

Vrijdag 21 oktober hebben we in De Engel gegeten .
    Het eten was heerlijk, de bediening was goed .
    Heel erg attent . Kortom een aanrader. Als je een gezellige sfeervolle avond wil hebben en goed eten zou ik zeggen, ga naar De Engel .

60. H.Vervoort

Vandaag met prachtig weer een fietstocht gemaakt over de dijk. We wilden graag wat drinken en stapten af bij De Engel. We vonden een plekje aan een tafeltje dat vol stond met gebruikt servies. Zeker 10 personen die nà ons een plekje vonden hadden vrij snel hun bestelling geplaatst. Wij werden niet gezien, waarschijnlijk omdat het personeel dacht die zijn uitgegeten en moeten nog binnen gaan betalen. Dat is het probleem dus, afrekenen ter plekke, afruimen... dan gebeuren deze dingen niet. Niets is zo ongastvrij dan volle tafels met gebruikt servies. Een gemiste kans, want het restaurant ligt zo mooi aan het water.
    Beter opgeleid personeel zou het bedrijf ten goede komen.

Wij komen niet meer!

61. Op 2 september j.l. hebben wij een gezellig feestje gehad met familie en vrienden (42) en 4 kleinkinderen.
    Wij hebben heerlijk gegeten en de verzorging en begeleiding was geweldig. Dat geldt zeker voor mevrouw Venhorst.
    Ze doet het op een vriendelijke, leuke manier.
    Voor de kleinkinderen werd prima gezorgd.
    Wij willen dit restaurant zeker aanraden voor grote partijen.

62. marjolein

Wat een slechte service, er is geen orde in de bediening, de een mag alleen de drank opnemen de ander het eten.

Jammer, we kwamen hier vrij vaak op onze vrije zondag, maar dit is niet meer wat we willen, we moeten dus op zoek naar een nieuwe locatie.

63. "Eten wat de pot schaft", maar wel met de keuze uit vis of vleesgerecht, een driegangenmenu voor de prijs van 19,50!

Éen en al lof, voor de kok, de ambiance, sfeer en juist ook voor de bediening. Niets is hun teveel. Het was druk, maar daar merkte je niets van. We werden niet vergeten, en juist op onze wenken bediend.

We hadden voor een wijnarrangement gekozen en ook hiervoor werd de tijd genomen en uitleg gegeven.

Kortom, een aanrader!

64. ansvangelder

Zondag avond na een lange tijd weer een keer naar de Engel.

Lekker buiten op het terras maar wat jammer, de bediening is drama!

Heel lang wachten op een drankje, lang wachten op de kaart, wijn niet koud en in plaats van zes oesters vijf, meer hebben we niet!

Het eten was goed maar aan de bediening moeten jullie echt iets doen!

65. Ook dit jaar weer de herberg De Engel bezocht voor een diner met vrienden. We hebben weer genoten van het voorjaarsmenu a 39,50 euro. Voor dit geld kreeg je eerst een aperitiefje vergezeld van huisgerookt spek met brood. Daarna een heerlijk 3 gangen diner inclusief wijnen, waarbij er in het voor- en hoofdgerecht een keuze is tussen vlees en vis. Wij hadden als voorgerecht de gerookte zalm met gemarineerde cocquilles en gerookte tonijn en dat was een heerlijke combinatie. Ook de hoofdgerechten (vis en kip) vielen prima in de smaak net als de nagerechten, waarbij we dit jaar hebben gekozen voor de Engeltoren, een grand dessert (bijbetaling € 3,50 per persoon). De bijpassende wijnen waren goed gekozen, dus inderdaad bijpassend. Het geheel wordt afgesloten met een kopje koffie of thee en eigen gemaakte friandeses. Zeer tevreden zijn wij en onze vrienden huiswaarts gekeerd.

66. Paul van de Toren

Eten was altijd geweldig en we gingen er ook zeker 6 keer per jaar eten. Helaas is het eten de laatste 2 keer tegengevallen. Ook is er vaak geen plek. Zelfs niet voor een kopje koffie! Jammer, maar als je van te voren reserveert is het zeker een aanrader.

67. martens

1 punt
  68. Mijn partner en ik zijn regelmatig te gast in De Engel. Nog nooit teleurgesteld naar huis gegaan. In De Engel wordt met liefde gekookt, gebruik gemaakt van regionale producten en worden mooie wijn-spijscombinaties gezocht. Ook leuk om te doen: de kooklessen in De Engel.

69. We hebben hier al meerdere keren gegeten. De bediening is zeer vriendelijk en geeft je het gevoel welkom te zijn. Mijn lactose-intolerantie is in dit restaurant absoluut geen probleem. Het is altijd een feest in De Engel te mogen eten. Met kerst hopen we daar ook te mogen zijn.

70. We waren met een gezelschap van 6 en we kregen bij het voorgerecht een heel klein potje kruidenboter. We hebben 4 maal bijgevraagd. Eten was aardig, verwacht geen culinaire hoogstandjes, aardig, maar niets om over op te scheppen.

71. Nederlands Oudste Herberg “de Engel” bezocht.

Zeer prettig en discreet met klasse ontvangen.

De site van deze ontspanning nodigde ons uit.

Hetgeen ruim is waargemaakt door de gastvrouwen en de heren.

Bij ontvangst herinnerde zich de gastheer onmiddellijk onze naam en het voor ons gereserveerde tafeltje voor twee.

De keuken is klasse, het personeel heeft gevoel voor persoonlijk detail,

En bereid tot een leuke woordelijke ontmoeting.

Tijdens de zelf te kiezen menu-gangen.

Inno & ci Venhorst,

Grote klasse, prima concept.

Gigantische romantische lokatie.

Dank;

Fam. Verwijs.

72. Petra Teerink

Perfect!

Het dagmenu van 22 juni was heerlijk!

We gaan zeker nog eens eten!

73. Afgelopen weekend wezen eten met 4 personen en wederom ontzettend goed ontvangen en genoten van het eten en drinken.

Hadden openingsmenu inclusief de bijpassende wijnen, die prima bij ieder gerecht aansloten, en zo een goede harmonie vormde met de gerechten.

Wij komen dus zeker weer terug en bij deze lof voor de bediening en natuurlijk de keuken.

74. jan en cor

Dit is een geweldige verbetering! Wat hebben wij genoten van het "kom eens kijken" menu, heeeerlijk!

Deze avond klopte alles, vriendelijk personeel, heerlijk eten, lekkere wijnen, dus voor ons snel weer terug naar Dodewaard, met een fantastisch uitzicht in een mooi restaurant.

75. Herberg De Engel heeft een positieve metamorfose ondergaan, wat de sfeer erg ten goede is gekomen. We hebben genoten van het 'heropening' menu a 39,50 euro. Voor dit geld kreeg je eerst een aperitiefje (heerlijke combinatie van sinaasappel jenever met prosecco) vergezeld van huisgerookt spek met brood. Daarna een heerlijk 3 gangen diner inclusief wijnen, waarbij er in het voor- en hoofdgerecht een keuze is tussen vlees en vis. Wij hadden als voorgerecht de gerookte zalm met aardappelsalade en gamba's en dat was een heerlijke combinatie. Ook de hoofdgerechten (3x botervis en de lende van Belgisch blauwrund) vielen prima in de smaak net als de nagerechten, waarbij er is keuze tussen zoet (hangop met ananas, rabarbersoepje en ijs) of hartig (Stiltoncreme in bladerdeeg met vijgencompote).
    De bijpassende wijnen waren goed gekozen, dus inderdaad bijpassend. Het geheel wordt afgesloten met een kopje koffie of thee. Zeer tevreden zijn wij huiswaarts gekeerd.

76. Met een groepje vrienden gegeten.

Arrogantie ten top. Je krijgt amper iets te eten voor een behoorlijk bedrag. Er werd niet eens gevraagd of we er iets bij wilden drinken. Thuis nog een boterham gegeten. De locatie is mooi, de verwarming ging vroeg uit.

77. Hanneke

Vandaag gezellig met mijn ouders bij de Engel gegeten.

Eten was aan de prijzige kant, maar kwalitatief ontzettend goed. We hebben heerlijk gezeten in een erg gezellige ambiance.

Het personeel was een verademing. Wat een leuke, enthousiaste en vriendelijke mensen. Hier komen we zeker terug!

78. F. de Graaf

Hebben genoten van de voorjaarsaabieding (op woensdag en donderdag) , 5 gangen hapjesmenu. Leuken en verrassende gerechten, passende wijnen en goede porties. Menu koste € 25,-- en de passende wijnen € 12,50 per persoon voor 5 halve glaasjes. Met koffie en aperitief waren we met z'n tweeën € 78.50 kwijt, dus echt niet duur.

79. Slecht, verschillende malen geprobeerd, 2x voor niks vanwege een besloten avond.
    de andere keren erg onvriendelijk ontvangen, snel geergerd bij een vraag....
    op zich was het eten matig, wel qua prijs te duur voor hetgene wat voorgeschoteld word.
    kortom naar meeder malen geprobeerd te hebben , nooit meer!!

80. Van Leeuwen

Regelmatig is er weer een menu met een thema en altijd uitstekend. Mooie combinsatie met geadviseerde wijnen en leuke sfeer.Prachtg aan de Linge, bij mooi weer kun je daar dan ook heerlijk buiten, op het terras eten. Aanrader!

81. Willy de Goes

De hele avond zijn we genegeerd. Bestellen kan na lang wachten. Helaas was het bestellen van de wijn overbodig. De fles is pas aangekomen (na 2x vragen)terwijl we al aan het eten waren.
    Hiërarchie is duidelijk zichtbaar in de bediening, aangezien er een meisje werd afgeblaft. Niet echt ontspannen om hierbij te eten. Kortom geen aanrader!

82. Kees enmarja Oversier

op zomaar een woensdag voor ons een prettige verassing. prima, we komen zeker terug.

83. H. Reebeen

Al een aantal jaren onze favoriet als het aankomt op een avondvullend diner. Goede producten, fijne sfeer en regelmatig wisselende kaart! Ook een aanrader sla trouwlokatie!