Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dinxperlo verdeeld zijn.

Goede, keurige en vriendelijke bediening, goed gekleed mooie blouses & sloof en voortreffelijk eten. Alle 4 personen vonden het heerlijk.
    #Aanrader!

Gezellig en gemoedelijk, lekker gegeten en gedronken.

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, goede aanwinst voor het dorp! Komen zeker nog een keer terug.

4. Chinees-Indisch Dinxperlo

Prima kwaliteit en ontzettend aardige mensen. Ze hebben helaas een erfenis, want de vorige uitbater was niet erg goed. We gaan er graag naartoe.

5. Nederlands Dinxperlo

Moe en met nog een eind te rijden kwamen we bij De Sander naar binnen. We werden hartelijk ontvangen en het eten was snel op tafel en vooral heel erg lekker. We gaan nog een keer terug!

6. Italiaans Dinxperlo

5 euro betaald voor een broodje döner (duur), het was meer brood dan wat anders.
    Bijna geen vlees en wat sla.
    Erg jammer, kan beter!!

1,1

Mattie den boer

Lekker gegeten en vriendelijke bediening.

Riet dales

Met 8 man lekker gezeten op het terras en genoten van de lunch en de achterhoekse gastvrijheid.

Ans gerritsen

Verrassend lekker gegeten en niet duur. Vriendelijke bediening en gezellige ambiance. Wist niet dat er zo'n leuke zaak in de omgeving was.

Gerard hermans

Mooi ingerichte zaak, goede prijs-kwaliteit, vriendelijke correcte bediening. Gewoon goed en netjes zoals het hoort

NANCE

Heerlijk gegeten. Snelle bediening. En de kok kwam ook aan tafel. Top kom snel weer terug.

13. Italiaans Dinxperlo

Zeer slecht! Zou om 16:15 eten geleverd krijgen kreeg een mailtje om 17:29 dat het nog 20 min duurde. Geprobeerd via de site in contact te komen dit lukte niet omdat hun telefoon nr niet te bereiken was. Daarna geprobeerd via thuis bezorg.nl. Uiteindelijk kreeg ik wel me geld terug maar de bestelling werd als nog geannuleerd ik zat al 2 uur lang op eten te wachten wat uit eindelijk niet geleverd werd.

Eindstand: vrouw weg zonder eten na het werk en wij aan het brood, bedankt!

Angele Wijers

Heerlijk gegeten en correcte bediening. Alles vers en goed van smaak.
    Voor herhaling vatbaar.

15. Nederlands Dinxperlo

Susan van Vliet

We hebben heerlijk gegeten 1 paasdag avonds, fijne bediening en fijn dat jullie rekening met de verjaardag van mijn man hebben gehouden.

16. Chinees-Indisch Dinxperlo

Twee keer eten besteld, de eerste keer rond de kerstdagen 2016, was het beter. Beduidend minder was het de tweede keer in januari 2017. Toen was het eten te veel aan de zoute kant. Het gebruikte (varkens)vlees in de tjap tjoi en kerrie voelde wat ranzig en glibberig aan, dat een zeer onaangenaam mondgevoel gaf. Het buikspek (?) dat gebruikt werd in de babi ketjap was daarentegen te krokant en in grove blokken gesneden. Smaken zijn nipt voldoende evenals de gekunstelde vriendelijkheid en uitleg bij het bestellen. Al met, lage prijzen, maar dat proef je dan wel weer terug in het eten.

Peter Kroesen

Wij hebben de ijssalon verkocht aan Wikkerink, koffie/sigaretten winkel.

18. Chinees-Indisch Dinxperlo

Rene Wilemsen

Deze zaak heeft een nieuwe eigenaar en doet het fantastisch. Het personeel is vriendelijk en attent.
    Ik ben er al meerdere malen met mijn gezin wezen eten. Het eten smaakt mij echt heerlijk. Je kunt echt merken dat het met zorg en liefde is bereid.

Ik adviseer iedereen om daar eens een hapje te gaan eten. U zult er geen spijt van krijgen.

Baron Computers

Zeer aardige bediening. De lekkerste patat van Dinxperlo en omstreken. Alles is gewoon perfect daar.

20. Chinees-Indisch Dinxperlo

Net een half uur geleden eten besteld. De foe Yong hai bleek echter niet vegetarisch te zijn. Na gebeld te hebben, kon ik een nieuwe portie vegetarische foe Yong hai komen ophalen. Toen ik binnen kwam, zei een ontzettend onvriendelijke mevrouw tegen mij dat ik de andere niet vegetarische foe Yong hai moest meenemen. Ik vertelde haar dat ik de verkeerde portie al op mijn bord had gehad en al andere saus overheen had gegooid. Ze kon de nieuwe portie niet meegeven als ik de andere niet kwam brengen... daarnaast had ik geen geld bij me. Ik ben woedend het restaurant uitgelopen. Wat een verschrikkelijke service.

21. Nederlands Dinxperlo

Anoniem

Afgelopen zondag bijzonder lekker gegeten bij De Sander. Uitstekende service en een perfecte gastheer, een aanrader om heerlijk informeel te eten!

Davy Neerhof

23. Chinees-Indisch Dinxperlo

S.Zhou

24. Chinees-Indisch Dinxperlo

Henk Boelens

Als vaste klant willen afhalen, dan ineens voor een verassing staan en geen eten krijgen, omdat het "geld vals zou zijn" is zeer een koude douche. Voor de zekerheid het geld nog laten testen bij de Hema tegenover. Niets mee aan de hand. Het restaurant bleek echter onverbiddelijk. Zeer slechte service dus, een hongerig gezin thuis en dan met lege handen thuiskomen. Hier halen wij nooit meer eten. Vraag me af hoe ze dat hadden opgelost als we binnen gegeten hadden en na het eten afrekenen.

Hendrik

De patat & snacks zijn daar het lekkerst van allemaal & de werknemers zijn vriendelijk.

Ontzettend lekker, veel keus, mooie ligging in het prachtige plaatsje Dinxperlo. Niet duur en je kunt er mooi zitten. Voor herhaling vatbaar!

27. Nederlands Dinxperlo

Beste patatzaak van Nederland wat mij betreft. Enige minpunt is de pindasaus. Aanraders; Berehap, Broodje Verschrikkelijk en de Frikandel Speciaal.

28. Chinees-Indisch Dinxperlo

Godwaldt

Ik sta op de camping de Blokke en haal er vaak eten, het is erg goed.

29. Nederlands Dinxperlo

Prima restaurant, erg lekker gegeten en niet te duur.

30. Nederlands Dinxperlo

Wezen eten bij Old Dutch, patat met hamburger erg lekker, pindasaus op de hamburger ook erg lekker. IJsje toe was super.
    Zag er ook allemaal erg schoon en fris uit.