di lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 17:00
do lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 17:00
vr lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 17:00
za lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 17:00
zo lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 17:00

Brasserie Overstag is een warm en gezellig restaurant, gelegen aan jachthaven de Waterkant in Dinteloord. Op ons mooie terras aan het water geniet je heerlijk van een hapje en een drankje. Ideaal om samen te komen met vrienden, familie of collega’s. Fietsers, watersporters, wandelaars, families en bedrijven; iedereen is welkom!

Lekker eten, vriendelijk personeel
Gastvrijheid en service staan voorop. Wij hebben aandacht voor jou als gast. Onze gasten zijn mensen die zich welkom willen voelen en gezelligheid zoeken. Gasten die de sfeer van Brasserie Overstag hebben geproefd, komen steeds weer terug.

Iedereen is welkom!
Binnenkomen bij Brasserie Overstag voelt als thuiskomen. Wij bieden een warme en gezellige omgeving waar iedereen welkom is en waar de medewerkers bijdragen aan de vriendelijke en ongedwongen sfeer.

di lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 17:00

1420205469 88
1483431949 91
1519561366 92

1. Rene en Mia

Lekker eten tegen een betaalbare prijs, hele goedee bediening. Mooie omgeving aan het water.

2. Het eten was weer fantastisch zoals gewoonlijk,
    De sfeer top en super gastvrij en geweldige service 👍🏼

3. Wij hebbben met ons viertjes voor de 1e keer hier gegeten, mosselen, spare ribs en varkenssaté en lekkere toetjes na.
    Wat voortreffelijk zeg, allemaal heerlijk genoten van echt alles!

Zéér zeker voor herhaling vatbaar, TOPPIE!!!!

4. Super gegeten!! Gezellige gastvrouw en prijstechnisch betaalbaar!
    Zou het iedereen aanraden!! Ongedwongen gezelligheid!
    Gaan zeker terug!!!

5. Fam.Hartman

De ervaring was zeer goed en hebben meerdere malen bij de brasserie gegeten heel goed ga zo door het is ieder aan te raden.
    Groetjes Fam. Hartman Stampersgat.

6. Wasilie Janssen

Mooie ambiance, goed eten, geen poespas. Fijne service. Prachtige plek aan het water. Goede sfeer.

7. E. K. Bijloo

Wij hebben heerlijk gegeten op het terras. Geen enkele klacht. En dat voor een zeer redelijke prijs. En de lieve dame heeft voor mij een probleem opgelost. Hartelijk dank daarvoor.

8. Zeer tevreden

Leuke plek. Vriendelijke en attente bediening. Heerlijk gegeten voor een goede prijs.

9. Heerlijk gegeten.
    Goede sfeer en super bediening.

10. Prachtige ligging aan water en prima eten tegen een redelijke prijs. Alleen de wijnen zijn wat aan de dure kant. Verder top!

11. Corne Nieuwkerk

Heerlijk gegeten. En een fantastische bediening. De bediening was vlot en heel vriendelijk. Echt een aanrader vooral bij goed weer op het terras.

12. Het was weer geweldig, gastvrij en het eten was heerlijk

13. Eten en drinken: lekker gegeten, zowel het voorgerecht (salade geitenkaas), hoogdgerecht (varkens medailons) en nagerecht (griekse yoghert), alles van giede smaak. Bij het hoofdgerecht zat een ‘ eierdopje’ salade en een klein bakje frietjes, wel erggggg magertjes en dan berekenen ze 3 euro extra voor een extra klein bakje friet, daar ligt wel een kans en zeker als je de visie van brasserie Overstag er op na leest. De frietjes komen overigens uit de diepvries, vind ik ook wat minder in deze tijd van kwalitatief goed eten. Ook de koffie na afloop was slap.
    Sfeer: gezellige leuke plek aan de haven, zeker met dot mooie weer kan je er lekker buiten eten. We hadden gereserveerd, Er is ons 2 maal gevraagd hoe onze naam was (rare vraag in de verleden tijd), en er is ons door 2 dames ongevraagd uitgelegd hoe het menu werkt en wat de bijzondere mogelijkheden van de kaart zijn (onderling niet afgestemd wie nu wat doet etc).
    Service: meerdere malen gevraagd of alles naar wens was, aardige mensen in de bediening, de manager (dame) komt als eerste indruk vrij dominant over.
    Prijs / kwaliteit: alles bij elkaar bijna honderd euro en dat vinden we gezien het geheel iets aan de hoge kant vandaar het totaalcijfer van de beoordeling rond de 8.

14. Heerlijk geluncht, lekker aan het water gezeten, prima service, zeker voor herhaling vatbaar!!

15. Richard Rietveld

Heerlijk gegeten in een zeer ontspannen sfeer. Leuke bediening en eten voor een redelijke prijs. Lekker buiten met uitzicht op de jachthaven.

16. Vriendelijke mensen gastvrij en een leuke locatie met een leuk uitzicht over de haven.
    Eten voortreffelijk en een goede prijs voor het geen je krijgt.
    We hebben genoten zeker een aanrader.

17. Jessurun

Heerlijk gegeten. Lekker op het drijvend terraszitten en naar de bootjes kijken. Het menu ziet er verder aantrekkelijk uit dus we gaan voor meer… Mooi weer is wel een pre want binnen is het niet ruim. De serveerster was lief maar had zeker een hekel aan afrekenen. Als we het bonnetje niet ter betaling waren gaan brengen, hadden we er nog lang gezeten. Maar de rest? Perfect.

18. Lekker gegeten leuke bediening mooie locatie.

19. fam. den Hollander

Ik had een tafel besteld aan het raam. Was niet meer mogelijk, hoewel mijn reservering ruim op tijd was. Het restaurant zat vol.
    Drankjes waren goed. Eten was goed. Schaaltje sla voor 4 personen was wel erg klein, zodat je gedwongen bent om bij te bestellen. Zo ook met de frites.
    Alleen een piepklein schaaltje sla, verder geen groente.

20. Anoniem

Heerlijk gegeten. Leuk personeel. Gezellig restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

21. DP Hollemans

Lekker eten voor een redelijke prijs in een gezellige sfeer zoals eerder!!

22. Liz Tengg

We kwamen er voor de 1e keer. Zeer goed bevallen! We komen er zeker terug! Lekker zitten en eten.

23. P.Jongeling

Op zondag 3 juni hebben wij lekker gegeten en gedronken bij Brasserie Overstag. Gezellige sfeer, prima eten en vriendelijk personeel.

24. Wij hebben lekker en goed verzorgd gegeten.
    Ik vond een minpunt de herrie in het restaurant.
    De achtergrondmuziek stond zo hard dat iedereen zat te schreeuwen tegen elkaar.
    Dat vond ik jammer.
    Volgende keer misschien minder harde muziek, vooral bij oudere mensen.

25. Anita matthijssen

Lekker gegeten aan de gezellige haven.

26. José van Zijp

Inmiddels al voor de 3e of 4e keer geweest en altijd gezellig, leuke bediening en heerlijk eten.
    We gaan zeker weer eens terug.

27. neyt Luc

Heel gezellig, heel vriendelijk en heel lekker! Een aanrader!

28. Lisette Simonis

Geweldig lekker gegeten. Vriendelijk personeel en de bazin was super enthousiast en spontaan. Prijs ook goed! Ga zo door.

29. Inge Christianen

Wij komen hier al jaren regelmatig. Eerst omdat we daar onze boot in de haven hadden liggen. Maar nu die ergens anders ligt blijft deze plek trekken. De sfeer is ongedwongen en gastvrij! Carolien weet er altijd een feestje van te maken.

30. . Als we met onze boot in de buurt zijn gaan we graag eten bij brasserie Overstag. Het voelt altijd als een beetje thuiskomen bij Carolien. Prima eten zonder poespas, genoeg keuze en met aandacht bereidt. Een aanrader!

31. Smakelijk en goed van kwaliteit voor een zeer redelijke prijs.
    Standaard een 3 gangenmenu voor 27.50
    Mooie locatie.

32. Fijne sfeer en goed eten.

33. Fam.Koote

Het was er heerlijk, zowel eten als de gastvrijheid!

34. J de Lint

Alle 7 mensen van de groep vonden het eten heel goed. De sfeer en de service waren ook uitstekend. Echt geslaagd.

35. Ingrid Ghali

Het was een heel fijne ervaring. Gastvrij, gezellig, prima eten en drinken. Tot slot kregen de dames in het gezelschap nog een kerstattentie. Leuk idee; we komen zeker nog eens!

36. We zijn er vrijdagmiddag voor een lunch geweest zeer goede ontvangst en een uitstekende bediening en het eten was er zeer goed en van goede prijs kwaliteit. We zouden het zeer zeker bij vrienden aanbevelen om daar eens te gaan eten.

37. A.van Wouwe

Het was weer goed toeven bij Overstag! Altijd gezellig en ondanks de drukte toch op tijd alles opgediend. Het toverkeuzemenu gaf voor elk wat wils. Het blijft een gastvrije ongedwongen plek!

Gewoon lekker zo door gaan!

38. Jaap Snijders

Wij dachten dat als je naar de cijfers kijkt, er weinig aan toe te voegen is!
    Het is echt super. Wij zijn al eens eerder geweest, maar dan voor diner en nu voor lunch.
    Het is allemaal perfect en gemoedelijk en gezellig.

39. We hebben lekker gegeten in deze kleine sfeervolle brasserie. Uitgebreide kaart, jammer dat de hamburger niet helemaal goed gaar was.

40. Merian vrij

Was geweldig en goed hing een hele prettige kerstsfeer, hebben er van 13.00 Tot 16.30 Gezeten en dat zegt genoeg was top!

41. 18 november wezen bij brasserie Overstag, we hebben er heerlijk gegeten, mijn zoon eet regelmatig biefstuk maar de angus steak heeft hij nog nergens zo lekker gegeten als hier, ik had een schnitzel en die was ook heerlijk mals, de frietjes waren precies goed, lekker knapperig.
    Vriendelijke bediening. En goede prijzen.

42. Heerlijk gegeten en plek voor herhaling vatbaar. Vriendelijke mensen en mooie locatie'.
    Gezellige inrichting.

43. W.A.van Herpen

Van een heerlijke en overvloedige lunch genoten. Genoten van t prachtige uitzicht.
    En alles met een super vriendelijke service.

44. Peter van der Pas

Wij zijn erg tevreden over Brasserie Overstag. Het is geweldig zitten, goede ontvangst, en het eten was prima naar onze smaak.
    Ook kwaliteit/prijsverhouding is goed!!

45. De Jong

Heerlijk gegeten in deze mooie brasserie op het water, goede ontvangst en prima service zeker voor herhaling vatbaar. Het eten had een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Zeker een aanrader en wij gaan zeker nog eens terug.

46. v . d. Broek

Mooie locatie, vissoep werd te koud opgediend. Te gemakkelijke "groenten " bij hoofdgerecht. Friet niet goed gebakken, te slap. Voor mij geen tweede keer meer, jammer.

47. We zijn een aantal keer wezen eten bij Brasserie Overstag. Een heel gezellig restaurant aan het water. Vriendelijk personeel, lekker eten, rustige omgeving kortom zeer de moeite waard!

48. Thijs Zoontjens

49. Ad Schijvenaars

Op Zaterdagmiddag 4-7-2015 oerhammetje en vispannetje gegeten. Vispannetje was een beetje karig voorzien, alleen een mosseltje en een enkel stukje witvis en 2 garnaaltjes. Oerhammetje was prima. Dit aangegeven aan de bediening maar hierop geen reactie. Tevens vrij opdringerig voor wat betreft de consumptie. Als glas nog voor 1/4 vol is, vragen of er nog wat te drinken gewenst is.
    Prijs kwaliteit is redelijk. Ambiance is prima. Hoop volgende keer beter.

50. Diverse keren geweest, zowel in groepsverband, als alleen met de viervoeters. "Brasserie Overstag" blijft uitnodigend, gezellig en heeft vriendelijk/ gastvrij personeel in dienst. Spijs en drank is er in overvloed, de keuze is aan uzelf! Men staat open voor suggesties en indien wenselijk geven ze wijnadvies of anderszins om het naar u smaak te maken. At last but not least: "gezelligheid creëer jezelf". Tot het volgende pilske,

Paul

51. Unieke locatie op het water. Gezellige sfeer.

52. Op een regenachtige avond ging ik met mijn moeder uit eten bij deze Brasserie. De ontvangst was heel vriendelijk, ook al zaten er geen mensen in het restaurant (wat vaak onprettig aanvoelt). Wij werden niet op onze vingers gekeken, door de vrijwel jonge wellicht niet onervaren medewerkers. Dit is de complimenten waard ! We merkten al snel dat het personeel goed zijn best heeft gedaan. (Tip: spreek de klanten met U aan).
    Kortom: Lekker eten, aardig personeel met zeer goede bedoelingen, leuke sfeer, lekker huiselijk en zelfs al regent het buiten, het is warm binnen !

Goed gedaan.

53. Al meerdere malen hier gegeten en altijd weer lekker en gezellig. Prima prijs en vriendelijke bediening. Genieten van het mooie uitzicht en een wijntje. Ga zo door!

54. Jose en Dirk

Uniek deinende lokatie op het water. Simpele maar goede menukaart waarbij je zelf je 3 gangen diner samenstelt voor zegge en schrijve € 25,00.
    Alles warm en vriendelijk uitgeserveerd van uitstekende kwaliteit.
    Ga zo door!!!

55. Anja Veenstra

Heerljk gegeten, prima plek, aardig personeel. Zeer grote porties.

56. piet en ina

mooie locatie zeker na de verbouwing van het restaurant.
    ruim en sfeer volle inrichting, de bediening is vlot en gastvrij.
    wij kozen uit de lunchkaart een tomatensoep deze was geweldig met nog echte gehakt balletjes . de uitsmijter de luxe zag er goed verzorgd uit, deze mag met recht de luxe genoemd worden geweldig lekker.
    de prijs kwaliteit verhouding is goed,zeker een aanrader.