Nieuwste foto's in Diffelen

Laatste updates in Diffelen

1. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Gerrit

Heerlijk gegeten in het sfeervolle restaurant. Vriendelijke bediening die hun best doen om je het naar de zin te maken.

2. Altena's profielfoto
    Altena heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Altena

Begin april gegeten bij De Gloepe. Het eten was op zich prima, maar wel erg prijzig. Er was op dat moment ook een feestje in het restaurant waardoor er veel lawaai was, maar gelukkig waren we er pas om 20.00 uur dus het feestje duurde niet lang meer. Ondanks dat we gereserveerd hadden, was er dus geen plek meer voor ons in het voorkamertje. Let er op dat het personeel je probeert van alles aan te bieden, maar ondertussen moet dat wel betaald worden! Wie wil er een aperetiefje van het huis? 4,75 per glas... terwijl het gebracht wordt alsof het van het huis is. Zelfde geldt voor een mandje brood. Uiteindelijk na het eten nog koffie gehad. We wilden een koffie zonder poespas hadden we duidelijk gezegd, 4,75 betalen!! Dus goed aangeven wat je wil, al hadden wij dit ook gedaan. Ze geven nl. een koffiekaart zonder prijzen, heel slim. Helaas zag ik dit alles thuis pas, toch even gemaild over de gang van zaken maar 0 reactie. Kortom het eten was prima, maar de bediening kan echt beter en eerlijker. Ik zou er door deze ervaring niet gauw weer heen gaan ondanks dat het eten wel prima was.

3. de gloepe's profielfoto
    de gloepe heeft gereageerd op een recensie van Boerderij De Gloepe

Beste heer, ik zelf heb uw tafel niet gesproken of gezien.
    wij zetten niet een potje ongeslepen potloden neer zonder een kleurboek/ plaat.
    Bij de uitgang staat een grote mand kado`s voor alle kinderen dus ook voor de uwe.
    De waarheid is dat een medewerker vroeg om even te gaan zitten om reden dat er dus wel een tafel is geweest welke het aan ons vroeg.(het maakt ons niet uit of er een kindje rende)
    Ik ben van mening dat er geen ridicule vertoningen zijn geweest door mijn medewerkers.

via eet.nu zal er met u contact opgenomen worden over deze recensie is mij door hen toegezegd. Gaarne laat ik om de beleefdheid vorm de mail wisseling met tussenkomst van hen verlopen.

vriendelijke groet

4. Pjotr krimson's profielfoto
    Pjotr krimson heeft gereageerd op een recensie van Boerderij De Gloepe

We hebben nooit een kleurboek gekregen, er stond wel een blikje met ongeslepen potloden op tafel.
    Een cadeautje uit de mand is ook nooit gegeven.

En daarnaast welk persoon laat kinderen bij een brandende haard spelen. Te idioot voor woorden!!!!

En waarom spreek je een kind van 1 aan als de ouders er naast zitten, onze dochter was niet aan het dollen maar liep rondjes om onze tafel. De gasten naast ons vonden dit niet erg. We hebben hen gevraagd na jou ridicule vertoning.

Neem je verantwoordelijkheid en kap met die onzin dat jullie ook een restaurant voor kinderen zijn.

5. de gloepe's profielfoto
    de gloepe heeft gereageerd op een recensie van Boerderij De Gloepe

Vreemde recensie, voor alle kinderen is er iets te spelen,
    ze krijgen allemaal een kleurboek met potloden om mee te nemen naar huis en ze mogen nog een cadeautje uit de mand uitzoeken....
    Een kindje van 1 hoort idd niet alleen door de zaak te dolen, maar wat oudere kinderen kunnen prima op het speelveld of kleuren op de de lage tafeltjes met krukjes bij de haard hoek.
    Helaas een recensie waar niemand iets mee kan.

vriendelijke groet, De Eigenaar

6. Punt uit!'s profielfoto
    Punt uit! vindt de recensie door jannie niks voor Boerderij De Gloepe leuk

jannie niks

We hadden na een dagje uit (met vier personen) voor dit restaurant gekozen om "lekker" te gaan eten.
    Toen de eigenaar bij ons kwam om de bestelling op te nemen waren we onderling aan het overleggen of we buiten zouden blijven zitten of naar binnen zouden gaan . Mijn man zei:"zullen we binnen gaan eten want het koelt wel snel af s'avonds antwoorde de eigenaar:"Organisatorisch gezien heb ik liever dat jullie buiten blijven zitten en koud wordt het niet want het wordt morgen warmer dan vandaag. Wat een service en zeker niet klantvriendelijk.!!!
    Tien minuten later ging ik naar het toilet bleken er in het restaurant toch een aantal tafels bezet te zijn.
    Onbegrijpelijk!!!
    Vervolgens viel het eten ook nog eens tegen. Mixed grill was niet mals en de schnitzel was daar waar een paar stukjes groente lagen heel erg bleek. Patat moest je apart bestellen en betalen bleek later.

7. Punt uit!'s profielfoto
    Punt uit! vindt de recensie door marilou voor Boerderij De Gloepe leuk

Gemiste kans. Afgelopen zondag zijn mijn man en ik bij jullie uit eten geweest. Mijn man had een schnitzel en ik het 4 gangen chef menu. Nou wat een chef! De proeverij van voorgerechten, van de 4 dingen smaakten 3 hetzelfde, de marbre en het rolletje omringt met hetzelfde soort spek en het vlees zo bereid dat je de pure smaak van eend en pastrami niet kunt onderscheiden..

Alsof dat niet getuigt van weinig creatie krijg ik ook nog een kleine gehaktbal als 1 van de 4 dingen erbij, dat kan toch niet!! En zeker niet voor 47.50 Euro. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Wij hadden in de planning om te komen met de kerst maar bij nader inzien wordt het toch maar niet.. als ik een gehaktbal wil als voorgerecht dan kan ik die bij een snackbar vast goedkoper krijgen

8. Punt uit!'s profielfoto
    Punt uit! heeft gereageerd op een recensie van Boerderij De Gloepe

Zijn er alleen uit om geld te verdienen. Niet meer niet minder. Punt Uit!

Pjotr krimson

Wat een verschrikkelijk kindonvriendelijke restaurant is dit.

We wilden met 2 gezinnen met 3 kinderen uiteten bij een restaurant waar ze ook pannenkoeken verkopen, want als een restaurant pannenkoeken heeft, heeft het ook iets voor kinderen.
    Maar nadat onze kinderen hun koude pannenkoek op hadden wilden ze spelen, maar nergens in het restaurant was er iets voor kinderen te vinden. De "eigenaar" had mijn dochter van 1 jaar al gevraagd om bij ons te blijven. (Te gek voor woorden).
    Uiteindelijk maar in gesprek gegaan met deze "eigenaar", hij vertelde ons dat onze kinderen wel bij de brandende open haard mochten spelen.

Deze man moet zo snel mogelijk uit de horeca weg, totaal ongeschikt om te communiceren. Als je geen kinderen in je restaurant wilt hebben haal dan sowieso de
    pannenkoeken van je kaart.

Bij dit verschrikkelijke restaurant komen wij nooit weer en mijn advies aan u als lezer is dan ook kijk lekker verder er zijn veel betere en vriendelijkere restaurants in de omgeving te vinden.

Evert Van Benthem

Voor een week of wat terug wezen eten. Kinderen mee en vrienden met Kids. Het onthaal was heel fijn en gezellig, maar we misten ruimte voor de kinderen.

Toen we aan het hoofdgerecht toe kwamen werden de kinderen verzocht bij tafel te blijven. Niet echt een optie voor hen. Vervolgens kwam het hoofd gerecht, en het eten was niet op en top. Ik had een taaie schnitzel en half koud.

Toen besloten we om daar niet langer te blijven, wel volle pond afgerekend. Jammer van deze ervaring.

11. Evert Van Benthem's profielfoto
    Evert Van Benthem heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Evert Van Benthem

12. Pjotr krimson's profielfoto
    Pjotr krimson heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Pjotr krimson

Wat een verschrikkelijk kindonvriendelijke restaurant is dit.

pannenkoeken van je kaart.

13. P.van Caspel's profielfoto
    P.van Caspel heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

P.van Caspel

Prima verzorgde kamers, gezellig en bekwaam personeel en een hele goede keuken.

14. Prenger's profielfoto
    Prenger heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Prima voor elkaar altijd. Eten, drinken en sfeer.
    Gr familie

15. Marja en familie's profielfoto
    Marja en familie heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Marja en familie

Wij hebben afgelopen weekend overnacht in het hotel. We werden heel gastvrij ontvangen. We hadden een super mooi uitzicht over de weilanden. Het hotel is keurig netjes. We stapten het hotel uit en konden gelijk beginnen aan een wandeling in een mooie omgeving. Hier kom je echt tot rust.

We hadden 3 dagen ontbijt en 2 dagen 3gangen diner. Ontbijt werd aan tafel geserveerd met vers gebakken brood en diverse keuze uit beleg, verse jus en koffie en thee. Genoeg keuze. Met het avonddiner hadden we een arrangement menu. We hebben heerlijk gegeten. We hadden beide dagen wat anders gekozen. En kregen hierbij ook nog een heerlijke amuse. We werden echt verrast door de smaak combinaties. Top keuken in een gezellig restaurant.

Bedankt De Gloepe voor het heerlijke weekend! Wij komen zeker terug!

16. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Op maandag zijn we met de hele familie wezen eten. We hadden het 4 gangen huismenu genomen met wijn arrangement. Heerlijke smaakbelevingen. Met de juiste wijnen. In 1 woord geweldig! Wij komen zeker terug.

17. marilou's profielfoto
    marilou heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

18. jan's profielfoto
    jan heeft een recensie geschreven voor Cafetaria JessMarre
  19. Willie 's profielfoto
    Willie heeft Boerderij De Gloepe toegevoegd als favoriet restaurant
  20. Willie 's profielfoto
    Willie heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Heerlijk met de kleinkinderen pannenkoek gegeten bij De Gloepe elke keer weer een feest Ook wij hebben genoten van de extra gevulde pannenkoek echt een aanrader
    Om je vingers bij af te likken zo lekker .

21. lenny's profielfoto
    lenny vindt de recensie door jannie niks voor Boerderij De Gloepe leuk

22. lenny's profielfoto
    lenny vindt de recensie door Bert voor Boerderij De Gloepe leuk

Voor het eerst hier gegeten. Het restaurant staat veel te vol met allerlei spullen. De mosterd soep was wel lekker, maar werd geserveerd in een wekkom, vind het zelf een raar idee. De bediening is het net niet. De schnitzel was erg lekker. Alles bij elkaar, toen ik moest betalen viel de de prijs tegen. Veel te duur voor wat je krijgt.

23. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

24. jannie niks's profielfoto
    jannie niks heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

25. Mientje's profielfoto
    Mientje heeft een recensie geschreven voor Cafetaria JessMarre

Super goed eten, heel gastvrij en top service!

26. r de cuijper's profielfoto
    r de cuijper heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Een leuk en gezellig restaurant. We hebben 3 nachten in het hotel gezeten en dus ook heerlijk lekker in het restaurant gegeten. Alleen jammer dat het niet echt goedkoop is, dus verder ergens anders gegeten waar we een stuk goedkoper uit waren. Verder geen klachten over het restaurant, goede bediening, goede service, heerlijk gegeten en gedronken en een gezellige sfeer.

27. dandy's profielfoto
    dandy heeft een recensie geschreven voor Cafetaria JessMarre

Ik vind het eten heerlijk! Ik kom zeker vaker!

28. lenny's profielfoto
    lenny vindt de recensie door herman voor Boerderij De Gloepe leuk

Nooit meer een kerstdiner voor dat tarief. De kwaliteit stond niet in verhouding tot de prijs.

29. herman's profielfoto
    herman heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

30. lenny's profielfoto
    lenny heeft gereageerd op een recensie van Boerderij De Gloepe

Och,och wat een lelijke woorden allemaal, tekent duidelijk uw houding
    Ten opzichte van uw gasten en nog eens wat service, we hebben alleen
    Een dikke rekening gehad
    Uw reactie is overigens wel wat laat na 3 en halve maand