Nieuwste foto's in Diffelen

Laatste updates in Diffelen

1. Diana's profielfoto
    Diana heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

18 Juni hadden we crematie van onze moeder. We willen dat afsluiten in dit restaurant. Via ING diner bon gekocht. Hier doet de gloepe aan mee.
    Ik kreeg echter de bon niet binnen dus ik belde rechtstreeks met het restaurant. Is er voor 18 juni nog plek voor vier personen. Ja hoor half 6 komt dat uit. Ja dat is helemaal prima. Ik vertel dat de bon echter niet binnen is gekomen.
    Ze gaat even overleggen.
    Helaas er is bruiloft en het is heel druk. We hebben geen plek. Uhh zonder bon plek, met bon niet.
    Ze hebben met deze actie een vaste klant verloren. Domper op onze toch al zware dag.

6,5
  2. Aletta Pastink's profielfoto
    Aletta Pastink heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

Aletta Pastink

De Gloepe. Prachtig gelegen en aardige bediening. Maar dan houdt het ook wel op. De voorgerechten waren matig, maar de hoofdgerechten ronduit slecht. Bij de ossenhaasspies had je een zeer scherp mes nodig om er nog enigszins doorheen te komen en de biefstuk was (net zoals de spies) smaakloos. Wel jammer als je bedenkt dat je voor 29 euro! zit weg te kauwen. Op de vraag van de serveerster of het gesmaakt had een eerlijk antwoord gegeven. Wat schetst de verbazing dat er meer klachten waren en dat het misschien wel aan een andere leverancier lag😂,
    Maar gelukkig kregen we de niet bestelde raar gekruide friet gratis!!!
    De Gloepe. Nooit weer.

3,7
  3. Van Gent's profielfoto
    Van Gent heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

Van Gent

Biefstuk was echt erg zout, evenals de friet en geb. Aardappelen. De koffie was ronduit slecht, de decafe terug gegeven. Kreeg daarvoor in de plaats thee want decafe was op. Prijs kwaliteit niet goed. Te duur! Wel heel gezellige inrichting en vriendelijk personeel

4,7
  4. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

Bij binnenkomst desinfectie en registratie netjes corona belijdt. Goede ontvangst. Drankje bij de openhaard en de kaart ingezien en daarna na tafel verwezen. Een hele leuke sfeer volle restaurant. Heerlijke 6 gangen huismenu gegeten. AANRADER!

5. ron's profielfoto
    ron heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

Fantastisch gegeten!. Sfeervolle ambiance en zeer vriendelijke bediening, van binnenkomst tot aan vertrek. De rosé was top!!. Voor iedereen die houdt van lekker tafelen met een gouden randje is dit zeer een aanrader.

6. Sebastiaan's profielfoto
    Sebastiaan heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

Sebastiaan

Super goed en gezellig gegeten.

7. André's profielfoto
    André heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

Gisteren heerlijk gegeten. De aankleding alleen is een bezoek al meer dan waard. Zaten gezellig met zn tweeën aan een ronde tafel. Zelf genoten van spare ribs, deze vielen zoals de kaart al aangaf zo van de botjes. De frieten die we er bijbestelde waren heerlijk gekruid. De bediening is super vriendelijk. Hebben heerlijk genoten.

8. Corinne's profielfoto
    Corinne heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

Heerlijke high tea, lekkere broodjes met diverse beleg en andere versnaperingen.
    Vriendelijke uitleg en sfeervolle omgeving.

9. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

Heerlijk gegeten met z’n tweeën de bediening was top en sfeervol.

10. De Mol's profielfoto
    De Mol heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

Prachtig aangekleed restaurant, erg sfeervol.
    Ik had een snitzel en mijn man biefstuk, het was erg lekker. Personeel vriendelijk en bekwaam.
    We komen zeker terug!

11. Angela Nijkamp's profielfoto
    Angela Nijkamp heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

Angela Nijkamp

Helaas een grote teleurstelling! Eten slecht, biefstuk met zeen, prijzen in geen verhouding met wat je krijgt. Gevraagd naar de leidinggevende en dat bleek de eigenaar te zijn. Dé reactie was onbeschoft en intimiderend naar ons als gasten en de tafel naast ons kreeg dezelfde reactie, geen prijzen op de wijnkaart enz. Deze eigenaar zou opnieuw een opleiding gastheerschap moeten volgen. Wij komen hier NOOIT WEER.

1,1
  12. G-J Steenhagen's profielfoto
    G-J Steenhagen heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

G-J Steenhagen

Het begint met een drankenkaart zonder prijzen. Er wordt ingeschonken zonder te vermelden welke wijn het precies is. Bij het tweede glas vraagt de ober aan mij welke wijn heeft U gehad?! Het hoofdgerecht werd geserveerd met de rare combinatie aardappelpuree en o.a. gemengde sla. Er werd niet gevraagd hoe wilt U de biefstuk gebakken hebben. Deze werd bijna rauw, flauw van smaak en met zeen geserveerd. Op kritiek is de eigenaar niet gesteld. Hij reageerde onbeschoft en intimiderend. De prijs kwaliteit verhouding en de gastvrijheid is hier vreemd! Geen aanrader!

13. jannie's profielfoto
    jannie heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

Gisteren gegeten bij deze zaak op het terras. We werden prettig ontvangen. Het eten was wel lekker, maar bij de kip met buikspek zat wel heel veel saus. Dat gaf de overhand aan smaak aan het gerecht. Doe het anders apart of op het bord en dan de aardappelpuree er tegen aan zodat het niet doorloopt onder de kip (suggestie?). Verder wordt er gevraagd of we nog koffie en thee wilden? Prima lekker… helaas op de rekening meteen de duurste variant gegeven met lekkernijen. (Zonder te overleggen) Verder vind ik de kaart van alles wat. Kies een doelgroep die je wilt hebben. Simpel of luxer? Dan kun je de kaart ook aanpassen. (Nu pannenkoeken, snitzels en luxere gerechten).

Al met al best lekker maar de prijs is wel aan de hoge kant.
    Groet Jannie en Hilbert.

14. de gloepe's profielfoto
    de gloepe heeft gereageerd op een recensie van De Gloepe

Persoonlijk denkt onze bediening medewerker dat er sprake is geweest van een andere frustratie waarschijnlijk eerder op de dag. Als voorbeeld vond ze en andere gasten het al heel ver gaan hoe vader luidt en woedend reageerde toen kindje per ongeluk haar glas stuk liet vallen.

15. Martine Ansems's profielfoto
    Martine Ansems heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

Martine Ansems

Geen goede ervaring! Locatie mooi maar terras achter keuken in kookwalm van ventilator ook in gebruik. Prijs/kwaliteit niet goed. Te hoge marges op eten en wijn. Te veel ambitie van kok met grote kaart en onlogische gerechten, zoals escargots en pannenkoeken. Rauw vlees verstopt onder berg sla, niet volgens authentiek recept met rauw ei, vlees niet rood op kleur en pannenkoek die amper gaar is. Eenvoudige koolsla als garnituur en kersen uit blik naast wafel. En wel de hoofdprijs vragen voor alles. Het is geen vlees en geen vis, concept totaal onduidelijk. Waar is dit restaurant goed in? Is het een pannenkoeken boerderij? Doe dat dan ook perfect! Of sjiek restaurant? Dan moet de kwaliteit van ingrediënten, recepten, wijn en bediening echt omhoog!

Advies: back to basic! Blijf boerderijrestaurant met eerlijk eten zonder fratsen en dito prijs (moet naar beneden en makkelijk voor kinderen zonder 3 kaarten maar 1, incl goede salade want die staat niet eens op de kaart). Geen liflafjes maar serveer mooie goede producten minder pretentieus. Gewoon grof brood op plank en geen biefstuk in sjiek maar onhandig hoog bord. Liever op houten plank met grove gegrilde groente.

1,7
  16. J.J. Burggraaff's profielfoto
    J.J. Burggraaff heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

J.J. Burggraaff

Afgelopen zaterdag 13 juni gegeten in het restaurant de Gloepe. We aten daar met 3 volwassenen en 2 kinderen. Schnitzel en biefstukje en waren beide van slechte kwaliteit. En ook de vegetarische maaltijd was niets bijzonders. En de prijs-kwaliteit verhouding was heeel ver te zoeken. Zonde van het geld en hier komen we dus nooit meer terug!

3,5
  17. J dijk's profielfoto
    J dijk heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

Goed eten gezellige sfeer.

18. H's profielfoto
    H heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

Zeer slechte service. Ze zijn lid van Diner Cadeau maar accepteren de card niet. Wij hadden deze cadeau gekregen maar konden er niet mee betalen. We konden terug naar huis!

19. Vincent's profielfoto
    Vincent heeft gereageerd op een recensie van De Gloepe

Ongelooflijk dat de uitbater zo'n reactie plaatst. Die snapt werkelijk niks van het 'klant is koning' principe. Domme actie!

20. Vincent's profielfoto
    Vincent heeft een recensie geschreven voor De Gloepe

Op een bruiloft geweest. Eten was ronduit smakeloos. De eigenaar cynisch, wij vonden hem onbeschoft. Hapjes 's avonds waren echt smakeloos en nog het allerergste: bier was na 22.00 uur LAUW!!
    Het enige +punt waren de dames in de bediening. Heel hartelijk. Voor de rest: bedroevend!!

2,8