Nieuwste foto's in Diffelen

Laatste updates in Diffelen

Evert Van Benthem

Voor een week of wat terug wezen eten. Kinderen mee en vrienden met Kids. Het onthaal was heel fijn en gezellig, maar we misten ruimte voor de kinderen.

Toen we aan het hoofdgerecht toe kwamen werden de kinderen verzocht bij tafel te blijven. Niet echt een optie voor hen. Vervolgens kwam het hoofd gerecht, en het eten was niet op en top. Ik had een taaie schnitzel en half koud.

Toen besloten we om daar niet langer te blijven, wel volle pond afgerekend. Jammer van deze ervaring.

2. Evert Van Benthem's profielfoto
    Evert Van Benthem heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Evert Van Benthem

3. Pjotr krimson's profielfoto
    Pjotr krimson heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Pjotr krimson

Wat een verschrikkelijk kindonvriendelijke restaurant is dit.

We wilden met 2 gezinnen met 3 kinderen uiteten bij een restaurant waar ze ook pannenkoeken verkopen, want als een restaurant pannenkoeken heeft, heeft het ook iets voor kinderen.
    Maar nadat onze kinderen hun koude pannenkoek op hadden wilden ze spelen, maar nergens in het restaurant was er iets voor kinderen te vinden. De "eigenaar" had mijn dochter van 1 jaar al gevraagd om bij ons te blijven. (Te gek voor woorden).
    Uiteindelijk maar in gesprek gegaan met deze "eigenaar", hij vertelde ons dat onze kinderen wel bij de brandende open haard mochten spelen.

Deze man moet zo snel mogelijk uit de horeca weg, totaal ongeschikt om te communiceren. Als je geen kinderen in je restaurant wilt hebben haal dan sowieso de
    pannenkoeken van je kaart.

Bij dit verschrikkelijke restaurant komen wij nooit weer en mijn advies aan u als lezer is dan ook kijk lekker verder er zijn veel betere en vriendelijkere restaurants in de omgeving te vinden.

4. P.van Caspel's profielfoto
    P.van Caspel heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

P.van Caspel

Prima verzorgde kamers, gezellig en bekwaam personeel en een hele goede keuken.

5. Prenger's profielfoto
    Prenger heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Prima voor elkaar altijd. Eten, drinken en sfeer.
    Gr familie

6. Marja en familie's profielfoto
    Marja en familie heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Marja en familie

Wij hebben afgelopen weekend overnacht in het hotel. We werden heel gastvrij ontvangen. We hadden een super mooi uitzicht over de weilanden. Het hotel is keurig netjes. We stapten het hotel uit en konden gelijk beginnen aan een wandeling in een mooie omgeving. Hier kom je echt tot rust.

We hadden 3 dagen ontbijt en 2 dagen 3gangen diner. Ontbijt werd aan tafel geserveerd met vers gebakken brood en diverse keuze uit beleg, verse jus en koffie en thee. Genoeg keuze. Met het avonddiner hadden we een arrangement menu. We hebben heerlijk gegeten. We hadden beide dagen wat anders gekozen. En kregen hierbij ook nog een heerlijke amuse. We werden echt verrast door de smaak combinaties. Top keuken in een gezellig restaurant.

Bedankt De Gloepe voor het heerlijke weekend! Wij komen zeker terug!

7. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Op maandag zijn we met de hele familie wezen eten. We hadden het 4 gangen huismenu genomen met wijn arrangement. Heerlijke smaakbelevingen. Met de juiste wijnen. In 1 woord geweldig! Wij komen zeker terug.

8. marilou's profielfoto
    marilou heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Gemiste kans. Afgelopen zondag zijn mijn man en ik bij jullie uit eten geweest. Mijn man had een schnitzel en ik het 4 gangen chef menu. Nou wat een chef! De proeverij van voorgerechten, van de 4 dingen smaakten 3 hetzelfde, de marbre en het rolletje omringt met hetzelfde soort spek en het vlees zo bereid dat je de pure smaak van eend en pastrami niet kunt onderscheiden..

Alsof dat niet getuigt van weinig creatie krijg ik ook nog een kleine gehaktbal als 1 van de 4 dingen erbij, dat kan toch niet!! En zeker niet voor 47.50 Euro. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Wij hadden in de planning om te komen met de kerst maar bij nader inzien wordt het toch maar niet.. als ik een gehaktbal wil als voorgerecht dan kan ik die bij een snackbar vast goedkoper krijgen

9. jan's profielfoto
    jan heeft een recensie geschreven voor Cafetaria JessMarre
  10. Willie 's profielfoto
    Willie heeft Boerderij De Gloepe toegevoegd als favoriet restaurant
  11. Willie 's profielfoto
    Willie heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Heerlijk met de kleinkinderen pannenkoek gegeten bij De Gloepe elke keer weer een feest Ook wij hebben genoten van de extra gevulde pannenkoek echt een aanrader
    Om je vingers bij af te likken zo lekker .

12. lenny's profielfoto
    lenny vindt de recensie door jannie niks voor Boerderij De Gloepe leuk

jannie niks

We hadden na een dagje uit (met vier personen) voor dit restaurant gekozen om "lekker" te gaan eten.
    Toen de eigenaar bij ons kwam om de bestelling op te nemen waren we onderling aan het overleggen of we buiten zouden blijven zitten of naar binnen zouden gaan . Mijn man zei:"zullen we binnen gaan eten want het koelt wel snel af s'avonds antwoorde de eigenaar:"Organisatorisch gezien heb ik liever dat jullie buiten blijven zitten en koud wordt het niet want het wordt morgen warmer dan vandaag. Wat een service en zeker niet klantvriendelijk.!!!
    Tien minuten later ging ik naar het toilet bleken er in het restaurant toch een aantal tafels bezet te zijn.
    Onbegrijpelijk!!!
    Vervolgens viel het eten ook nog eens tegen. Mixed grill was niet mals en de schnitzel was daar waar een paar stukjes groente lagen heel erg bleek. Patat moest je apart bestellen en betalen bleek later.
    De kwaliteit/prijs verhouding is hier ver te zoeken.

13. lenny's profielfoto
    lenny vindt de recensie door Bert voor Boerderij De Gloepe leuk

Voor het eerst hier gegeten. Het restaurant staat veel te vol met allerlei spullen. De mosterd soep was wel lekker, maar werd geserveerd in een wekkom, vind het zelf een raar idee. De bediening is het net niet. De schnitzel was erg lekker. Alles bij elkaar, toen ik moest betalen viel de de prijs tegen. Veel te duur voor wat je krijgt.

14. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

15. jannie niks's profielfoto
    jannie niks heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

jannie niks

Onbegrijpelijk!!!
    De kwaliteit/prijs verhouding is hier ver te zoeken.

16. Mientje's profielfoto
    Mientje heeft een recensie geschreven voor Cafetaria JessMarre

Super goed eten, heel gastvrij en top service!

17. r de cuijper's profielfoto
    r de cuijper heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Een leuk en gezellig restaurant. We hebben 3 nachten in het hotel gezeten en dus ook heerlijk lekker in het restaurant gegeten. Alleen jammer dat het niet echt goedkoop is, dus verder ergens anders gegeten waar we een stuk goedkoper uit waren. Verder geen klachten over het restaurant, goede bediening, goede service, heerlijk gegeten en gedronken en een gezellige sfeer.

18. dandy's profielfoto
    dandy heeft een recensie geschreven voor Cafetaria JessMarre

Ik vind het eten heerlijk! Ik kom zeker vaker!

19. lenny's profielfoto
    lenny vindt de recensie door herman voor Boerderij De Gloepe leuk

Nooit meer een kerstdiner voor dat tarief. De kwaliteit stond niet in verhouding tot de prijs.

20. herman's profielfoto
    herman heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

21. lenny's profielfoto
    lenny heeft gereageerd op een recensie van Boerderij De Gloepe

Och,och wat een lelijke woorden allemaal, tekent duidelijk uw houding
    Ten opzichte van uw gasten en nog eens wat service, we hebben alleen
    Een dikke rekening gehad
    Uw reactie is overigens wel wat laat na 3 en halve maand

22. de gloepe's profielfoto
    de gloepe heeft gereageerd op een recensie van Boerderij De Gloepe

Wij laten ons niet door bovenstaande gasten bedreigen met slechte recensies. Een goedkoop arrangement boeken en vervolgens hopen op free gift en service. Wij beiden service maar gooien er geen geld achteraan...

M. Poelman van Scherrenburg

3 heerlijke nachten vertoeft in september 2015. Helemaal geweldig, leuke kamer, schoon, heerlijk gegeten, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, komen beslist terug. Zondag 4 oktober gaan we al terug om de mosterdsoep te eten, en de olijven waar ik helemaal gek van ben geworden. Wij kunnen ons dus niet vinden in de mindere positieve opmerkingen. Wij zijn in verschillende hotels geweest dit jaar, maar dit hotel spant de kroon

24. marije's profielfoto
    marije heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

In 1 woord wat een prachtlocatie!!! We hebben 2 heerlijke dagen gehad in het compleet nieuwe hotel. Sfeervolle en ruime kamers en goed geïsoleerd! Erg goede hygiëne in de kamers en ook het ontbijt en de dames van het ontbijt zijn uitmuntend! De horeca is zeer goed, de koks hebben er verstand van. Je krijgt waar voor je geld! Ook de bediening is professioneel en adequaat! Ook maak ik graag een compliment voor de ondernemers, wat knap dat ze in deze tijd er een compleet nieuw hotel neer durven zetten! Kortom een dikke pluim voor iedereen! Graag tot ziens!

26. michiel's profielfoto
    michiel heeft gereageerd op een recensie van Boerderij De Gloepe

Hallo Yvonne, ik heb geprobeerd u nog even te bellen maar doe het wel even via hier. zou u aub. wel de prijzen juist in de recensie willen vermelden bovenstaande is namelijk niet juist dat vinden wij jammer. Indien uw gerecht serieus te droog gebakken zou zijn had u toch gewoon een nieuwe biefstuk gekregen jammer dat u dat niet bij ons heeft gemeld. jus d orange mag u zelf een keuze in maken of vers of uit de fles. graag had ik rechtstreeks van u vernomen. vriendelijke groet, De Gloepe

27. yvonne's profielfoto
    yvonne heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Leuk weekend in hotel De Gloepe gehad. Mooie kamers, ziet er allemaal prima uit, leuk terras, gezellig restaurant.
    Maar helaas het restaurant, je kan er lekker eten maar de prijs staat niet in verhouding met hetgeen je hebt besteld. Een biefstukje te droog gebakken, met een schaaltje koolsalade voor 27 euro, voor zo'n prijs mag je toch wel wat verwachten.
    De jus d'orange lijkt uit pak terwijl je iedere keer te horen krijgt huisgemaakt. En als je de rekening krijgt staat er een flesje water op van 0,5 liter voor 4,95 euro en een bakje niet "huisgemaakte" patat voor 3,95 euro. Jammer, het is een mooie locatie, maar doe wat aan de prijzen. Het geeft je achteraf zo'n rot gevoel.

28. M. Poelman van Scherrenburg's profielfoto
    M. Poelman van Scherrenburg heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

29. Cafetaria JessMarre's profielfoto
    Cafetaria JessMarre heeft gereageerd op een recensie van Eeterij de Vechtvallei

De eeterij "de vechtvallei" bestaat niet meer , sinds mei 2015 is Cafetaria "JessMarre" ,

30. lenny's profielfoto
    lenny heeft gereageerd op een recensie van Boerderij De Gloepe

Te zielig voor woorden meneer de eigenaar, denk toch eens na SERVICE
    betaalt zich terug in goede recensies.