Nieuwste foto's in Diffelen

Laatste updates in Diffelen

1. Willie 's profielfoto
    Willie heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

We hebben hier onlangs gegeten en het was heerlijk, in een zeer gezellig en sfeervol restaurant was het goed toeven.
    We komen zeker nog eens terug.

2. Arjen Roelofs's profielfoto
    Arjen Roelofs heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Geweldig feest gehad bij de Gloepe. In goed overleg met de eigenaren en de chef kok. Heerlijk tapas buffet met meer dan genoeg voor alle (50) gasten. Top geregeld.

3. Giny's profielfoto
    Giny heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Gisteravond genoten van een fantastisch tapas buffet met onze familie en vrienden. De ontvangst was heel attent, het eten geweldig en de bediening zeer goed. Veel aandacht voor details en dankzij al deze goede zorgen een culinaire avond gehad met veel gezelligheid. Bedankt ‘de Gloepe’.

4. R.Jongeling's profielfoto
    R.Jongeling heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

R.Jongeling

Heel gezellig restaurant en hotel. Fijne ontvangst en leuk personeel. De hotelkamer was tiptop in orde evenals het ontbijt en het diner.

5. Aukje Pultrum - de Jong's profielfoto
    Aukje Pultrum - de Jong heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Absoluut een aanrader!! Wij zijn een weekend geweest bij De Gloepe. Het ontbijt was super verzorgd. Gezellig aan een eigen tafeltje werd het ontbijt geserveerd. Het avond eten was ook om je vingers bij af te likken (haha). De kamer was erg netjes. Wij hadden twee kleine hondjes mee. Tot onze verbazing hadden ze eet en drink bakjes voor de hondjes neer gezet toen we na een middagje weg weer op de kamer kwamen! Dat stukje extra service is echt geweldig!! De kamers zijn niet gehorig en de bedden liggen top! Het personeel is een leuke gezellige ploeg en dat merk je. Wij hebben geen min punten kunnen vinden. Dikke 10!!

6. Marijke Siekmans's profielfoto
    Marijke Siekmans heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Marijke Siekmans

Een heel warm en gastvrij onthaal. Verrukkelijk eten in een nostalgische omgeving. Eten bij De Gloepe voelt als een cadeautje voor jezelf.

7. G Gressie's profielfoto
    G Gressie heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Wij hebben 24 januari gegeten in dit restaurant. Het restaurant is heel erg gezellig en sfeervol. De bediening bijzonder vriendelijk. We kregen vooraf een amuse en die was heerlijk. Ook de hoofdmaaltijd was echt voortreffelijk. Er werd ons steeds netjes verteld wat er voor ons lag. Ik kan werkelijk geen minpuntje bedenken. Klasse!!!

8. Nieske's profielfoto
    Nieske heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Vanavond weer een heerlijk kerstdiner gehad. Wat was het weer gezellig, goede sfeer en mooie aankleding.
    De kok heeft zichzelf weer overtroffen en de bediening heeft er weer voor gezorgd dat we een heerlijke avond gehad hebben, allen weer hartelijk bedankt dat jullie zo goed voor ons gezorgd hebben.
    Adriaan en Nieske

9. de gloepe's profielfoto

Goedemiddag,

Ik begrijp het niet want de huiswijn is 21,50 en alle wijnen van de kaart 27,50.
    Het ontbijt is toch zeer compleet, te weten 2 soorten snee brood, beschuit, crackers en warme huisgemaakte broodjes, 2 soorten vleeswaren en kaas, hagelslag en huisgemaakte jam, omelet en gekookt ei, vers stuks fruit, joghurt en onbeperkt koffie/thee en jus d orange.
    kijkt u eens op booking.com wat toch een goede partij in de wereldse hotelmarkt we scoren daar een ruime 8,8
    Uiteraard zijn er ook recensie waar we een 1 krijgen ...

het kan voorkomen dat er per abuis eens een fout iets op een rekening komt maar dat ziet u altijd voor het afrekenen dat kan ook op een terras elders gebeuren.

Ik hoop de gasten uit bovenstaande recensie`s nog eens welkom te mogen heten in ons hotel...

10. lenny's profielfoto
    lenny heeft gereageerd op een recensie van Boerderij De Gloepe

Na het lezen van de reactie op de recensie wil ik ook wel even reageren.ik herken
    al deze dingen zoals schamel ontbijt, dingen op de rekening die wij niet besteld
    Hadden en dure huiswijn, nergens prijzen te vinden enz.

11. de gloepe's profielfoto
    de gloepe heeft gereageerd op een recensie van Boerderij De Gloepe

Met spijt lezen wij deze review,
    wij verkopen geen wijnen boven de 27,50
    Een kop koffie wordt aangeslagen voor 2,10
    Na het diner serveren wij de diner koffie met friandisses en deze wordt berekend voor 4,25
    Een besteding van over de 1500 is ook niet terug te vinden in ons systeem.
    Waar hier de werkelijke ontevredenheid ligt is ons onduidelijk maar het kunnen niet de prijzen zijn zoals in de recensie staan aangezien de anders zijn dan door ons berekend.

12. Arie Nuys's profielfoto
    Arie Nuys heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Arie Nuys

Verbleven daar voor drie nachten. Ontbijt het zelfde als thuis. Je verwacht wel iets anders op je vakantie. Diner kwaliteit aan de lage kant maar niet de prijzen. Het zelfde met de wijn, niet veel keuze, maar ze rekenen wel 30 Euro voor een flesje dat 5 Euro in de winkel kost. Na dat we over 400 euros de eerste avond aan het diner hadden besteed, zeiden ze de volgende avond bij de afrekening dat ze gisteren een flesje water hadden vergeten op de rekening te zetten. Je besteed over 1500 euros en zij zeuren over een flesje water. Een kopje koffie en thee in het zit plekje bij de haard kost 2.45 maar drie meter verder op aan tafel Is het op eens diner koffie en thee en Is de kost 4.75. De kamers moeten betaald worden bij aan komst. Totaal geen vertrouwen in de klant. Kijk goed op je bonnetjes als je afrekent.

13. de gloepe's profielfoto
    de gloepe heeft gereageerd op een recensie van Boerderij De Gloepe

Met teleurstelling heb ik deze recensie gelezen, onze medewerkers zijn zeer correct en gast vrij. Bedorven eten is natuurlijk uit den boze en kan niet mogelijk zijn ! In deze drukke dagen (bouwvak/hoogseizoen) zijn er wacht tijden maar zeker niet van een uur.
    bezwaar op de rekening ? tafel water (plat) is gratis, schaaltje friet is gratis, huisgemaakt focasia brood met kruiden mayo en tapanade 4,75 (prijs netjes in de kaart omschreven )

Denk dat de schrijver in verwarring is met een andere lokatie...

14. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Zeer middelmatig restaurant met opdringerig en ongeïnteresseerd personeel. Eten is ronduit slecht en het zag er raar uit. Hetgeen wij kregen aangeboden was mogelijk bedorven. Werkelijk absurd hoge prijzen en de eigenaren zijn onbeschoft als je meldt dat je het jammer vindt dat je wel heel erg lang hebt moeten wachten op het eten (1 uur!). Als je bezwaar maakt als je de rekening krijgt tegen de idioot hoge prijzen van de wijn en het aangeboden water, brood en frites, die niet op voorhand bekend was, word je regelrecht bedreigd door hen. Nog nimmer meegemaakt! Dit etablissement is een schande voor de omgeving.

15. Ron's profielfoto
    Ron heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Prima vertoeven, aardig mensen, prima eten, meer dan prima zelfs… Goede prijs/kwaliteit verhouding. Genoten!

16. Familie Kleinjan's profielfoto
    Familie Kleinjan heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

We hebben heerlijk gegeten in alle rust. De sfeer is super, lieve bediening.
    We komen hier graag terug.

17. Willie 's profielfoto
    Willie heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

We hebben gisteravond hier bij De Gloepe gegeten en het was voortreffelijk.
    Allereerst de ontvangst was heel hartelijk en van voorgerecht tot dessert was uit de kunst.
    Ook de kennis van wijn en de uitleg van de gerechten was heel duidelijk.
    We zagen dat de kinderen bezig waren met kleuren en dat ze een kadootje kregen uit de mand bij de uitgang heel erg leuk bedacht.
    Alles bij elkaar een hele gezellige en smaakvolle avond.
    Personeel en directie, bedankt en tot ziens!

18. de gloepe's profielfoto

Goedenavond,

Ik zou een mail aan info@degloepe.nl ook op prijs hebben gesteld.
    Kunt u mij op de hoogte brengen welke dag u bij ons heeft gedineerd ? (datum en aantal personen gezelschap)
    Op deze wijze kunnen wij e.e.a. na zien. dit is namelijk niet onze werkwijze.

Vriendelijke Groet,

Richard Boer

19. Iwan's profielfoto
    Iwan heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Mooie locatie, ontvangst waardeloos. Reservering was niet goed doorgekomen. Moesten maar ergens een plekje zoeken. Geen prettige sfeer, ook qua bediening niet. Bestelling was niet goed doorgekomen, dus lang wachten. Eten was goed. Bij vertrek ook geen correctheid. Erg jammer...

20. Nieske's profielfoto
    Nieske heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Zaterdagavond weer heerlijk gegeten bij ons favoriete restaurant. Wij hebben gekozen voor het huis menu, een proeverij van verschillende gerechten, het was een culinaire verrassing. Bedankt voor de super gezellige avond

21. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Gerrit

Heerlijk gegeten in het sfeervolle restaurant. Vriendelijke bediening die hun best doen om je het naar de zin te maken.

22. Altena's profielfoto
    Altena heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

Altena

Begin april gegeten bij De Gloepe. Het eten was op zich prima, maar wel erg prijzig. Er was op dat moment ook een feestje in het restaurant waardoor er veel lawaai was, maar gelukkig waren we er pas om 20.00 uur dus het feestje duurde niet lang meer. Ondanks dat we gereserveerd hadden, was er dus geen plek meer voor ons in het voorkamertje. Let er op dat het personeel je probeert van alles aan te bieden, maar ondertussen moet dat wel betaald worden! Wie wil er een aperetiefje van het huis? 4,75 per glas... terwijl het gebracht wordt alsof het van het huis is. Zelfde geldt voor een mandje brood. Uiteindelijk na het eten nog koffie gehad. We wilden een koffie zonder poespas hadden we duidelijk gezegd, 4,75 betalen!! Dus goed aangeven wat je wil, al hadden wij dit ook gedaan. Ze geven nl. een koffiekaart zonder prijzen, heel slim. Helaas zag ik dit alles thuis pas, toch even gemaild over de gang van zaken maar 0 reactie. Kortom het eten was prima, maar de bediening kan echt beter en eerlijker. Ik zou er door deze ervaring niet gauw weer heen gaan ondanks dat het eten wel prima was.

23. de gloepe's profielfoto
    de gloepe heeft gereageerd op een recensie van Boerderij De Gloepe

Beste heer, ik zelf heb uw tafel niet gesproken of gezien.
    wij zetten niet een potje ongeslepen potloden neer zonder een kleurboek/ plaat.
    Bij de uitgang staat een grote mand kado`s voor alle kinderen dus ook voor de uwe.
    De waarheid is dat een medewerker vroeg om even te gaan zitten om reden dat er dus wel een tafel is geweest welke het aan ons vroeg.(het maakt ons niet uit of er een kindje rende)
    Ik ben van mening dat er geen ridicule vertoningen zijn geweest door mijn medewerkers.

via eet.nu zal er met u contact opgenomen worden over deze recensie is mij door hen toegezegd. Gaarne laat ik om de beleefdheid vorm de mail wisseling met tussenkomst van hen verlopen.

vriendelijke groet

24. Pjotr krimson's profielfoto
    Pjotr krimson heeft gereageerd op een recensie van Boerderij De Gloepe

We hebben nooit een kleurboek gekregen, er stond wel een blikje met ongeslepen potloden op tafel.
    Een cadeautje uit de mand is ook nooit gegeven.

En daarnaast welk persoon laat kinderen bij een brandende haard spelen. Te idioot voor woorden!!!!

En waarom spreek je een kind van 1 aan als de ouders er naast zitten, onze dochter was niet aan het dollen maar liep rondjes om onze tafel. De gasten naast ons vonden dit niet erg. We hebben hen gevraagd na jou ridicule vertoning.

Neem je verantwoordelijkheid en kap met die onzin dat jullie ook een restaurant voor kinderen zijn.

25. de gloepe's profielfoto
    de gloepe heeft gereageerd op een recensie van Boerderij De Gloepe

Vreemde recensie, voor alle kinderen is er iets te spelen,
    ze krijgen allemaal een kleurboek met potloden om mee te nemen naar huis en ze mogen nog een cadeautje uit de mand uitzoeken....
    Een kindje van 1 hoort idd niet alleen door de zaak te dolen, maar wat oudere kinderen kunnen prima op het speelveld of kleuren op de de lage tafeltjes met krukjes bij de haard hoek.
    Helaas een recensie waar niemand iets mee kan.

vriendelijke groet, De Eigenaar

26. Punt uit!'s profielfoto
    Punt uit! vindt de recensie door jannie niks voor Boerderij De Gloepe leuk

jannie niks

We hadden na een dagje uit (met vier personen) voor dit restaurant gekozen om "lekker" te gaan eten.
    Toen de eigenaar bij ons kwam om de bestelling op te nemen waren we onderling aan het overleggen of we buiten zouden blijven zitten of naar binnen zouden gaan . Mijn man zei:"zullen we binnen gaan eten want het koelt wel snel af s'avonds antwoorde de eigenaar:"Organisatorisch gezien heb ik liever dat jullie buiten blijven zitten en koud wordt het niet want het wordt morgen warmer dan vandaag. Wat een service en zeker niet klantvriendelijk.!!!
    Tien minuten later ging ik naar het toilet bleken er in het restaurant toch een aantal tafels bezet te zijn.
    Onbegrijpelijk!!!
    Vervolgens viel het eten ook nog eens tegen. Mixed grill was niet mals en de schnitzel was daar waar een paar stukjes groente lagen heel erg bleek. Patat moest je apart bestellen en betalen bleek later.
    De kwaliteit/prijs verhouding is hier ver te zoeken.

27. Punt uit!'s profielfoto
    Punt uit! vindt de recensie door marilou voor Boerderij De Gloepe leuk

Gemiste kans. Afgelopen zondag zijn mijn man en ik bij jullie uit eten geweest. Mijn man had een schnitzel en ik het 4 gangen chef menu. Nou wat een chef! De proeverij van voorgerechten, van de 4 dingen smaakten 3 hetzelfde, de marbre en het rolletje omringt met hetzelfde soort spek en het vlees zo bereid dat je de pure smaak van eend en pastrami niet kunt onderscheiden..

Alsof dat niet getuigt van weinig creatie krijg ik ook nog een kleine gehaktbal als 1 van de 4 dingen erbij, dat kan toch niet!! En zeker niet voor 47.50 Euro. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Wij hadden in de planning om te komen met de kerst maar bij nader inzien wordt het toch maar niet.. als ik een gehaktbal wil als voorgerecht dan kan ik die bij een snackbar vast goedkoper krijgen

28. Punt uit!'s profielfoto
    Punt uit! heeft gereageerd op een recensie van Boerderij De Gloepe

Zijn er alleen uit om geld te verdienen. Niet meer niet minder. Punt Uit!

Pjotr krimson

Wat een verschrikkelijk kindonvriendelijke restaurant is dit.

We wilden met 2 gezinnen met 3 kinderen uiteten bij een restaurant waar ze ook pannenkoeken verkopen, want als een restaurant pannenkoeken heeft, heeft het ook iets voor kinderen.
    Maar nadat onze kinderen hun koude pannenkoek op hadden wilden ze spelen, maar nergens in het restaurant was er iets voor kinderen te vinden. De "eigenaar" had mijn dochter van 1 jaar al gevraagd om bij ons te blijven. (Te gek voor woorden).
    Uiteindelijk maar in gesprek gegaan met deze "eigenaar", hij vertelde ons dat onze kinderen wel bij de brandende open haard mochten spelen.

Deze man moet zo snel mogelijk uit de horeca weg, totaal ongeschikt om te communiceren. Als je geen kinderen in je restaurant wilt hebben haal dan sowieso de
    pannenkoeken van je kaart.

Bij dit verschrikkelijke restaurant komen wij nooit weer en mijn advies aan u als lezer is dan ook kijk lekker verder er zijn veel betere en vriendelijkere restaurants in de omgeving te vinden.

Evert Van Benthem

Voor een week of wat terug wezen eten. Kinderen mee en vrienden met Kids. Het onthaal was heel fijn en gezellig, maar we misten ruimte voor de kinderen.

Toen we aan het hoofdgerecht toe kwamen werden de kinderen verzocht bij tafel te blijven. Niet echt een optie voor hen. Vervolgens kwam het hoofd gerecht, en het eten was niet op en top. Ik had een taaie schnitzel en half koud.

Toen besloten we om daar niet langer te blijven, wel volle pond afgerekend. Jammer van deze ervaring.