Boerderij De Gloepe in Diffelen

1462319411 65
1494492052 62
1532026800 73

1. G van Middendorp

Sfeer prima, eten gloepens lekker. Aanrader. Prijs aanvaardbaar.

2. Heerlijke pannenkoek gegeten echt een aanrader om hier eens heen te gaan.
    Vriendelijk personeel vlot in bediening.
    Gezellig en omdat het weer het toe liet op het prachtige terras genoten.
    Een aanrader.

3. Wij eten koolhydraat arm, we hebben dit aangegeven en men was welwillend om dit te doen.
    Op het moment van het hoofdmenu waren onze wensen niet uitgevoerd en ik heb verzocht om de extra groenten te brengen, men gaf aan dit komt er zo aan, nadat we het hoofdgerecht grotendeels hadden opgegeten zij men de groente komt er zo aan, we hebben debijgeleverde gebakken aardappels maar opgegeten.
    En de extra bestelde groente is niet op tafel aangeleverd.
    Ik heb bij het betalen aangegeven dat ik niet tevreden ben hen uitleg gevraagd, het vreemdste is dat men elkaar de schuld geeft, ik heb gevraagd wat doen we met de rekening, graag een bedrag in mindering, men heeft niet geleverd wat is besteld.
    We moesten nog wel een fles water waar niet om is gevraagd wel betalen a € 5,00.
    Degene die de rekening afrekende moet eens naar Mc Donald qua klantgerichtheid, wij komen hier niet weer, het was een grote deceptie!
    Bezint eer ge begint!

4. Geweldig feest gehad bij de Gloepe. In goed overleg met de eigenaren en de chef kok. Heerlijk tapas buffet met meer dan genoeg voor alle (50) gasten. Top geregeld.

5. Gisteravond genoten van een fantastisch tapas buffet met onze familie en vrienden. De ontvangst was heel attent, het eten geweldig en de bediening zeer goed. Veel aandacht voor details en dankzij al deze goede zorgen een culinaire avond gehad met veel gezelligheid. Bedankt ‘de Gloepe’.

6. R.Jongeling

Heel gezellig restaurant en hotel. Fijne ontvangst en leuk personeel. De hotelkamer was tiptop in orde evenals het ontbijt en het diner.

7. Absoluut een aanrader!! Wij zijn een weekend geweest bij De Gloepe. Het ontbijt was super verzorgd. Gezellig aan een eigen tafeltje werd het ontbijt geserveerd. Het avond eten was ook om je vingers bij af te likken (haha). De kamer was erg netjes. Wij hadden twee kleine hondjes mee. Tot onze verbazing hadden ze eet en drink bakjes voor de hondjes neer gezet toen we na een middagje weg weer op de kamer kwamen! Dat stukje extra service is echt geweldig!! De kamers zijn niet gehorig en de bedden liggen top! Het personeel is een leuke gezellige ploeg en dat merk je. Wij hebben geen min punten kunnen vinden. Dikke 10!!

8. Marijke Siekmans

Een heel warm en gastvrij onthaal. Verrukkelijk eten in een nostalgische omgeving. Eten bij De Gloepe voelt als een cadeautje voor jezelf.

9. Wij hebben 24 januari gegeten in dit restaurant. Het restaurant is heel erg gezellig en sfeervol. De bediening bijzonder vriendelijk. We kregen vooraf een amuse en die was heerlijk. Ook de hoofdmaaltijd was echt voortreffelijk. Er werd ons steeds netjes verteld wat er voor ons lag. Ik kan werkelijk geen minpuntje bedenken. Klasse!!!

10. Vanavond weer een heerlijk kerstdiner gehad. Wat was het weer gezellig, goede sfeer en mooie aankleding.
    De kok heeft zichzelf weer overtroffen en de bediening heeft er weer voor gezorgd dat we een heerlijke avond gehad hebben, allen weer hartelijk bedankt dat jullie zo goed voor ons gezorgd hebben.
    Adriaan en Nieske

11. Arie Nuys

Verbleven daar voor drie nachten. Ontbijt het zelfde als thuis. Je verwacht wel iets anders op je vakantie. Diner kwaliteit aan de lage kant maar niet de prijzen. Het zelfde met de wijn, niet veel keuze, maar ze rekenen wel 30 Euro voor een flesje dat 5 Euro in de winkel kost. Na dat we over 400 euros de eerste avond aan het diner hadden besteed, zeiden ze de volgende avond bij de afrekening dat ze gisteren een flesje water hadden vergeten op de rekening te zetten. Je besteed over 1500 euros en zij zeuren over een flesje water. Een kopje koffie en thee in het zit plekje bij de haard kost 2.45 maar drie meter verder op aan tafel Is het op eens diner koffie en thee en Is de kost 4.75. De kamers moeten betaald worden bij aan komst. Totaal geen vertrouwen in de klant. Kijk goed op je bonnetjes als je afrekent.

12. Zeer middelmatig restaurant met opdringerig en ongeïnteresseerd personeel. Eten is ronduit slecht en het zag er raar uit. Hetgeen wij kregen aangeboden was mogelijk bedorven. Werkelijk absurd hoge prijzen en de eigenaren zijn onbeschoft als je meldt dat je het jammer vindt dat je wel heel erg lang hebt moeten wachten op het eten (1 uur!). Als je bezwaar maakt als je de rekening krijgt tegen de idioot hoge prijzen van de wijn en het aangeboden water, brood en frites, die niet op voorhand bekend was, word je regelrecht bedreigd door hen. Nog nimmer meegemaakt! Dit etablissement is een schande voor de omgeving.

13. Prima vertoeven, aardig mensen, prima eten, meer dan prima zelfs… Goede prijs/kwaliteit verhouding. Genoten!

14. We hebben heerlijk gegeten in alle rust. De sfeer is super, lieve bediening.
    We komen hier graag terug.

15. Mooie locatie, ontvangst waardeloos. Reservering was niet goed doorgekomen. Moesten maar ergens een plekje zoeken. Geen prettige sfeer, ook qua bediening niet. Bestelling was niet goed doorgekomen, dus lang wachten. Eten was goed. Bij vertrek ook geen correctheid. Erg jammer...

16. Gerrit

Heerlijk gegeten in het sfeervolle restaurant. Vriendelijke bediening die hun best doen om je het naar de zin te maken.

17. Altena

Begin april gegeten bij De Gloepe. Het eten was op zich prima, maar wel erg prijzig. Er was op dat moment ook een feestje in het restaurant waardoor er veel lawaai was, maar gelukkig waren we er pas om 20.00 uur dus het feestje duurde niet lang meer. Ondanks dat we gereserveerd hadden, was er dus geen plek meer voor ons in het voorkamertje. Let er op dat het personeel je probeert van alles aan te bieden, maar ondertussen moet dat wel betaald worden! Wie wil er een aperetiefje van het huis? 4,75 per glas... terwijl het gebracht wordt alsof het van het huis is. Zelfde geldt voor een mandje brood. Uiteindelijk na het eten nog koffie gehad. We wilden een koffie zonder poespas hadden we duidelijk gezegd, 4,75 betalen!! Dus goed aangeven wat je wil, al hadden wij dit ook gedaan. Ze geven nl. een koffiekaart zonder prijzen, heel slim. Helaas zag ik dit alles thuis pas, toch even gemaild over de gang van zaken maar 0 reactie. Kortom het eten was prima, maar de bediening kan echt beter en eerlijker. Ik zou er door deze ervaring niet gauw weer heen gaan ondanks dat het eten wel prima was.

18. Evert Van Benthem

Voor een week of wat terug wezen eten. Kinderen mee en vrienden met Kids. Het onthaal was heel fijn en gezellig, maar we misten ruimte voor de kinderen.

Toen we aan het hoofdgerecht toe kwamen werden de kinderen verzocht bij tafel te blijven. Niet echt een optie voor hen. Vervolgens kwam het hoofd gerecht, en het eten was niet op en top. Ik had een taaie schnitzel en half koud.

Toen besloten we om daar niet langer te blijven, wel volle pond afgerekend. Jammer van deze ervaring.

19. Pjotr krimson

Wat een verschrikkelijk kindonvriendelijke restaurant is dit.

We wilden met 2 gezinnen met 3 kinderen uiteten bij een restaurant waar ze ook pannenkoeken verkopen, want als een restaurant pannenkoeken heeft, heeft het ook iets voor kinderen.
    Maar nadat onze kinderen hun koude pannenkoek op hadden wilden ze spelen, maar nergens in het restaurant was er iets voor kinderen te vinden. De "eigenaar" had mijn dochter van 1 jaar al gevraagd om bij ons te blijven. (Te gek voor woorden).
    Uiteindelijk maar in gesprek gegaan met deze "eigenaar", hij vertelde ons dat onze kinderen wel bij de brandende open haard mochten spelen.

Deze man moet zo snel mogelijk uit de horeca weg, totaal ongeschikt om te communiceren. Als je geen kinderen in je restaurant wilt hebben haal dan sowieso de
    pannenkoeken van je kaart.

Bij dit verschrikkelijke restaurant komen wij nooit weer en mijn advies aan u als lezer is dan ook kijk lekker verder er zijn veel betere en vriendelijkere restaurants in de omgeving te vinden.

20. P.van Caspel

Prima verzorgde kamers, gezellig en bekwaam personeel en een hele goede keuken.

21. Prima voor elkaar altijd. Eten, drinken en sfeer.
    Gr familie

22. Marja en familie

Wij hebben afgelopen weekend overnacht in het hotel. We werden heel gastvrij ontvangen. We hadden een super mooi uitzicht over de weilanden. Het hotel is keurig netjes. We stapten het hotel uit en konden gelijk beginnen aan een wandeling in een mooie omgeving. Hier kom je echt tot rust.

We hadden 3 dagen ontbijt en 2 dagen 3gangen diner. Ontbijt werd aan tafel geserveerd met vers gebakken brood en diverse keuze uit beleg, verse jus en koffie en thee. Genoeg keuze. Met het avonddiner hadden we een arrangement menu. We hebben heerlijk gegeten. We hadden beide dagen wat anders gekozen. En kregen hierbij ook nog een heerlijke amuse. We werden echt verrast door de smaak combinaties. Top keuken in een gezellig restaurant.

Bedankt De Gloepe voor het heerlijke weekend! Wij komen zeker terug!

23. Op maandag zijn we met de hele familie wezen eten. We hadden het 4 gangen huismenu genomen met wijn arrangement. Heerlijke smaakbelevingen. Met de juiste wijnen. In 1 woord geweldig! Wij komen zeker terug.

24. Gemiste kans. Afgelopen zondag zijn mijn man en ik bij jullie uit eten geweest. Mijn man had een schnitzel en ik het 4 gangen chef menu. Nou wat een chef! De proeverij van voorgerechten, van de 4 dingen smaakten 3 hetzelfde, de marbre en het rolletje omringt met hetzelfde soort spek en het vlees zo bereid dat je de pure smaak van eend en pastrami niet kunt onderscheiden..

Alsof dat niet getuigt van weinig creatie krijg ik ook nog een kleine gehaktbal als 1 van de 4 dingen erbij, dat kan toch niet!! En zeker niet voor 47.50 Euro. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Wij hadden in de planning om te komen met de kerst maar bij nader inzien wordt het toch maar niet.. als ik een gehaktbal wil als voorgerecht dan kan ik die bij een snackbar vast goedkoper krijgen

25. Voor het eerst hier gegeten. Het restaurant staat veel te vol met allerlei spullen. De mosterd soep was wel lekker, maar werd geserveerd in een wekkom, vind het zelf een raar idee. De bediening is het net niet. De schnitzel was erg lekker. Alles bij elkaar, toen ik moest betalen viel de de prijs tegen. Veel te duur voor wat je krijgt.

26. jannie niks

We hadden na een dagje uit (met vier personen) voor dit restaurant gekozen om "lekker" te gaan eten.
    Toen de eigenaar bij ons kwam om de bestelling op te nemen waren we onderling aan het overleggen of we buiten zouden blijven zitten of naar binnen zouden gaan . Mijn man zei:"zullen we binnen gaan eten want het koelt wel snel af s'avonds antwoorde de eigenaar:"Organisatorisch gezien heb ik liever dat jullie buiten blijven zitten en koud wordt het niet want het wordt morgen warmer dan vandaag. Wat een service en zeker niet klantvriendelijk.!!!
    Tien minuten later ging ik naar het toilet bleken er in het restaurant toch een aantal tafels bezet te zijn.
    Onbegrijpelijk!!!
    Vervolgens viel het eten ook nog eens tegen. Mixed grill was niet mals en de schnitzel was daar waar een paar stukjes groente lagen heel erg bleek. Patat moest je apart bestellen en betalen bleek later.
    De kwaliteit/prijs verhouding is hier ver te zoeken.

27. Een leuk en gezellig restaurant. We hebben 3 nachten in het hotel gezeten en dus ook heerlijk lekker in het restaurant gegeten. Alleen jammer dat het niet echt goedkoop is, dus verder ergens anders gegeten waar we een stuk goedkoper uit waren. Verder geen klachten over het restaurant, goede bediening, goede service, heerlijk gegeten en gedronken en een gezellige sfeer.

28. Nooit meer een kerstdiner voor dat tarief. De kwaliteit stond niet in verhouding tot de prijs.

29. In 1 woord wat een prachtlocatie!!! We hebben 2 heerlijke dagen gehad in het compleet nieuwe hotel. Sfeervolle en ruime kamers en goed geïsoleerd! Erg goede hygiëne in de kamers en ook het ontbijt en de dames van het ontbijt zijn uitmuntend! De horeca is zeer goed, de koks hebben er verstand van. Je krijgt waar voor je geld! Ook de bediening is professioneel en adequaat! Ook maak ik graag een compliment voor de ondernemers, wat knap dat ze in deze tijd er een compleet nieuw hotel neer durven zetten! Kortom een dikke pluim voor iedereen! Graag tot ziens!

30. Leuk weekend in hotel De Gloepe gehad. Mooie kamers, ziet er allemaal prima uit, leuk terras, gezellig restaurant.
    Maar helaas het restaurant, je kan er lekker eten maar de prijs staat niet in verhouding met hetgeen je hebt besteld. Een biefstukje te droog gebakken, met een schaaltje koolsalade voor 27 euro, voor zo'n prijs mag je toch wel wat verwachten.
    De jus d'orange lijkt uit pak terwijl je iedere keer te horen krijgt huisgemaakt. En als je de rekening krijgt staat er een flesje water op van 0,5 liter voor 4,95 euro en een bakje niet "huisgemaakte" patat voor 3,95 euro. Jammer, het is een mooie locatie, maar doe wat aan de prijzen. Het geeft je achteraf zo'n rot gevoel.

31. M. Poelman van Scherrenburg

3 heerlijke nachten vertoeft in september 2015. Helemaal geweldig, leuke kamer, schoon, heerlijk gegeten, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, komen beslist terug. Zondag 4 oktober gaan we al terug om de mosterdsoep te eten, en de olijven waar ik helemaal gek van ben geworden. Wij kunnen ons dus niet vinden in de mindere positieve opmerkingen. Wij zijn in verschillende hotels geweest dit jaar, maar dit hotel spant de kroon

Mia en Martin

32. Afgelopen weekend zijn we hier uit eten geweest.

De sfeer is prima dankzij de mooie ligging van het restaurant.

De bediening is slecht. Wij hebben drie kwartier op de kaart moeten wachten en vervolgens nog eens drie kwartier op de bestelling. Vaste klanten werden eerder geholpen en ook hartelijk verwelkomd door de eigenaren en kregen alle aandacht. Er werd zelfs aan tafel gezellig bijgepraat. Prima dat hier aandacht aan wordt besteed, maar vergeet de andere gasten dan niet!!

Bij elk vlees/vis gerecht horen aardappels met een groentegarnituur. Vier personen hadden hiervoor gekozen, maar kregen voor twee personen aardappels en voor drie een groentegarnituur (wat vooral uit gesneden kool bestond). Maar niets van gezegd omdat het druk was, maar wel voor betaald. Naar de kaart voor de pannenkoeken moest gevraagd worden. Blijkbaar verkopen ze deze niet graag.

Het eten is goed maar wel erg duur. Het toetje hebben we ergens anders genuttigd, omdat we ons niet echt 'gast' voelden.

33. Ze hebben nog steeds niet veel bijgeleerd. Een hoopje zoute aardappelpuree onder het hoofdgerecht en de diepvriesgroenten. Lekkere broodjes van de kok bij ontbijt en het avondeten, maar deze zijn zoet, bah. De boter is ook een mislukking, net een bakje crème, bah. Koffie en thee op de kamer is leuk, alleen de eerste dag wordt het niet aangevuld. Hele theekisten op de tafel, maar geen gewone thee erbij. Wie wil er nu kersen of mangothee bij het ontbijt? Rode spa is er alleen in een kannetje, prijs is schandalig. Er zijn nog vele verbeteringen mogelijk.

34. Voor vanavond een tafel voor 6 personen gereserveerd op het terras.

Bij aankomst werden we verwelkomd en mochten we plaatsnemen in een louncheset. De drankjes werden besteld en we mochten alvast de menukaart inkijken. Maar deze menukaart kwam niet. We moesten een half uur wachten, waarna we naar onze tafel werden gebracht. Er werden weer drankjes besteld en opnieuw werd een menukaart beloofd (die vervolgens niet kwam). Na aandringen werd deze ons aangeboden en werd de bestelling gedaan. Daarna duurde het vervolgens nog drie kwartier, voordat ons bestelde eten werd geserveerd (we waren inmiddels ruim een uur en drie kwartier verder).

Bij het bestellen van het toetje hebben we vooraf overlegd hoe snel het geserveerd zou kunnen worden. Het eten smaakte prima, maar was duur. De bediening was com-commercieel en daardoor niet écht klantvriendelijk.

Erg jammer, want we hadden hier meer van verwacht...

35. In mei hebben wij 3 nachten geslapen op een goede kamer met fantastisch uitzicht. De keuken viel zeker niet tegen, maar de prijzen vinden wij niet helemaal in verhouding tot datgene wat je eet.

Bij aankomst hadden wij nogal wat moeite om het personeel te doen geloven dat we echt 3 in plaats van 2 nachten hadden geboekt. Bij het afrekenen bleek dat het pas aangeschafte kassaprogramma nog te ingewikkeld was: waar iedereen bij was werd ons gezegd dat er nog een post open stond. Er volgde excuus toen bleek dat wij geen wanbetalers waren.

Mijn vrouw vergat haar schoenen. Na veel telefoneren en e-mailcontact werden deze ruim een maand later opgestuurd. De ingediende rekening voor deze 'service' bedroeg €20, waarvan €5,95 portokosten. Wat opviel bij de afhandeling van dit 'incident' was de visie van de eigenaren: bij de een was het 'dit komt goed, maak je maar niet druk om de kosten', bij de ander was het 'met alle arrangementen die we hebben, kunnen we niet gratis de vergeten spullen opsturen'. De portokosten zijn m.i. normaal, maar over de rest verbazen wij ons. Wij hebben betaald en laten weten dat we dit risico nooit meer bij hen willen lopen.

36. We hebben hier drie nachten doorgebracht en het is ons goed bevallen. We zaten in een kamer met een prachtig uitzicht op het Vechtdal. Het rook nog naar het nieuwe. De kamer was zonder meer heel erg mooi. We hebben een keer hier gegeten en gezien de prijzen hebben we ons beperkt tot een hoofd- en een nagerecht. Het hoofdgerecht was goed, maar wel prijzig (€21,75). De heisse liebe als nagerecht was geweldig lekker. Als intro kregen we een huisapperitief die goed smaakte, maar die kostte ook weer € 4,75 p.p. extra. Het personeel is erg vriendelijk, maar ze proberen zoveel mogelijk te verkopen, dus erg commercieel. Dat is overigens hun goed recht. Zeg niet op alles gelijk ja en amen!

37. Met een groep van 12 mensen hadden we een heerlijk weekend. Lekker gegeten, gedronken (toen wisten we nog niet wat hier de prijs van de huiswijn was....) en geslapen!!! Fijne mensen in de bediening (behalve dan een humeurige man). Bij het afrekenen schrokken wij allemaal enorm van de ongeveer €30 die je hier betaalt voor een flesje huiswijn... Niet slim, want bij alle leuke herinneringen die worden opgehaald en doorverteld, begint iedereen steeds weer over die veel te dure wijn!!

38. 's Avonds een 3 gangen verrassingsdiner á 42,50, er werd gevraagd of we nog een mandje brood wilden (meestal gratis bij een diner), of we een schaaltje patat wilden. Mijn wenkbrauwen gingen al omhoog. Voorts vroeg de serveerster of we vlees of vis wilden, ik wilde graag vis, mijn man vlees. Het voorgerecht werd uitvoerig uitgelegd, voorts het hoofdgerecht. We kregen allebei hetzelfde, nou ja zeg. Het smaakte wel goed, dus vooruit maar. Het dessert was wel lekker.. Een glas wijn scheutig geschonken á 5,75, een flesje water 4,75, en patat dat we nooit hadden besteld. 1 klein schaaltje gebakken aardappeltjes hoorde bij het hoofdgerecht, mooie salade. Is gewoon gesneden kool. Het ontbijt geserveerd op een etagere, gewoon brood van de supermarkt, met afgebakken bolletjes. Had het idee dat alles al drie keer op en neer geweest was. Geen vers sinaasappelsap. De show is groter dan het gebodene.

39. We komen hier al diverse jaren, maar schrokken van het nieuw gebouwde "hotel". Wat een verpeste sfeer van het terras en geblokkeerde uitzicht over het Vechtdal. Het "hotel" lijkt meer op een gepimpte schuur. Kwaliteit diner redelijk maar duur voor het gebodene.

40. We komen er geregeld eten, vooraf een soepje (mosterdsoep), een echte aanrader. Je krijgt de soep vers opgediend. Groente op het bord en soep er overheen, maar de rest van het diner is ook uitmuntend.

41. Wat een teleurstelling deze herfst high tea, droge cake, taartje met zure besjes, etagere met voor ieder 2 mini bolletjes wat gebroken koekjes, 4 frambozen en een handvol witte druiven, 4 mini chocolade lollies, en 2 stukjes turks fruit. Had liever meer betaald voor een echte high tea, met warme scones e.d. Idee voor de eigenaar van de Gloepe, ga eens een high tea nemen bij de concurrent.

42. G.J. Snippe

Voor ons 25 jarig huwelijksfeest hebben we met een groep van ruim 60 personen een walking diner gehouden bij restaurant de Gloepe. De sfeervolle aankleding, zowel buiten als binnen, gaf al een zeer welkom gevoel.
    Na gezellig geborreld te hebben, konden we aan een 3-gangen walking diner. Door gastvrouw Suzanne werden alle gangen keurig uitgelegd. Ook onze vegetarische gasten kwamen volledig aan hun trekken; zij kregen hun gerechten zelfs persoonlijk opgediend! Complimenten voor de bediening!
    Kortom een geweldige ervaring, heerlijk eten in/op een prachtige locatie!

43. Onlangs zijn we bij De Gloepe geweest voor een avondje uit. Heerlijk gegeten van amuse tot nagerecht, alles was helemaal top. Het personeel alleraardigst en de ambiance uitstekend. Ook aan de buitenkant kun je zien dat de eigenaren ook nog iets aan Styling doen. Kortom een aanrader !!

44. Wij hebben hier met een aktiecoupon een high tea gedaan. De locatie vonden we superieur, knus en gezellig. Echter was het er toen we kwamen steenkoud. Hier wat van gezegd, na klacht van ook de andere mensen die kwamen, werd de boel flink opgestookt en werd het aangenaam. De kwaliteit van de high tea is erg goed en de bediening ook vriendelijk. Alles is zelf gemaakt, je kunt die dingen niet zomaar even zelf maken of kopen, dat maakt deze high tea wel uniek.
    Mijn kritiek is dan eigenlijk alleen het afrekenen. We hadden 2 actiecoupons 2 personen, maar de 4e persoon kon niet, moesten we voor die 3e persoon het volle pond betalen i.p.v. de aktieprijs! Dit vond ik echt geen service. Zeker nadat we half uur in de kou hadden gezeten, hadden ze naar mijn idee dit hiermee op kunnen lossen. Dan waren we helemaal tevreden geweest.

45. Er is hier een goede service, soms wel iets te overdreven echt alles(!) werd uitgelegd.
    Het eten was gemiddeld (4 gangen menu) terwijl de prijs bovengemiddeld is. De prijs/kwaliteit verhouding is naar aanleiding van het geserveerde eten naar mijn mening zwaar onvoldoende.
    De sfeer was er goed, het is een mooie boerderij met een gezellige inrichting.
    Wel hebben we een gezellige avond gehad. Maar niet voor herhaling vatbaar, tevens zou ik men niet aanraden hier te gaan eten.

46. Gisteren erg lekker gegeten, genoten van het zogenaamde "toeristenmenu"! Een speciaal voor de zomer samengesteld 3 gangen menu! Aan alles is gedacht.

Werkelijk heerlijk gegeten. We komen nog een keer terug met de kinderen om een pannenkoek te eten.

47. Uitermate treurig.
    We hadden hoge verwachtingen.
    We hadden niet gerserveerd, maar er werd ons een tafel beloofd binnen een half uur.
    Van te voren hadden we aangegeven om een 5 gangen menu te nemen,
    Mijn man wilde vlees en ik vis.
    Uit eindelijk kregen we beide vlees en vergaten ze ons bijna compleet.
    Personeel is totaal niet vriendelijk en het eten veel te duur.

2,1
  48. Niet gereserveerd maar we werden super goed ontvangen. We konden plaats nemen bij de open haard terwijl er een tafel voor ons klaargemaakt werd!

Gekozen voor het 5 gangen huismenu, het was werkelijk geweldig! Zoveel lekkere smaken en super gastvrije bediening!

Hier komen we zeker terug!!

49. Afgelopen weekend met mijn vrouw een dagje touren door het oosten van het land. We kwamen aan bij de Boerderij De Gloepe in Diffelen.

Bij aankomst was het er gezellig. We hebben eerst gezellig onder het genot van een wijntje bij de open haard gezeten. Na circa 20 minuten werden we gehaald, onze tafel was klaar. We werden zeer vriendelijk geholpen door een gezellige jonge man, die ook nog humor had!

We hebben overheerlijke pannenkoeken gegeten, deze waren goed belegd en smaakte op zich prima. Na afronding kregen we een dessert, zonder poes pas gewoon lekker en goed! Bij de koffie werd een etagère met bonbons en snoepjes geserveerd.

Het restaurant ligt ontzettend mooi, vrij uitzicht als je buiten op het terras kan zitten en is van binnen gezellig ingericht. Maar volgens mij doen ze ook wel iets met inrichtingen.

50. Met moederdag gegeten.. we werden super bediend en het eten smaakte overheerlijk... ik had samen met mijn vrouw het huismenu 3 gangen.. heel creatief allemaal.. ook gehoord dat je er pannenkoeken kan eten dus we komen zeker een keer terug ook met onze kinderen!!!

51. Zeer slecht en onvriendelijk personeel dat werkt met een instelling "voor u duizend anderen". We hebben een uur moeten wachten op een gereserveerde tafel. Vervolgens werd ons even netjes uitgelegd dat het onze eigen fout was en dat we wel weg konden gaan want meneer wilde geen gedonder aan de bar. Nog nooit zo onbeschoft behandeld. Na deze ervaring konden we niet meer genieten van de ambiance en de pannenkoek.

52. Hendrik 136 punten

Tijdens onze vakantie hebben we gegeten bij Pannenkoeken Boerderij De Gloepe in Diffelen. We hadden van te voren een telefonisch reservering doorgegeven.

Bij aankomst bleek restaurant De Gloepe ontzettend vol te zijn en kregen we het vermoeden dat er blijkbaar te weinig tafels voor te veel gasten beschikbaar waren. Hierop werden wij verzocht om plaats te nemen bij de open haard. Na circa 40 minuten hebben we keurig aan enkele medewerkers van De Gloepe gevraagd hoe lang het kan duren voordat we aan tafel konden plaatsnemen.

Tot onze verbazing kregen we van deze medewerkers te horen dat we zelf hadden gekozen om bij de open haar te zitten om hier te wachten en dat we heel lang gewacht hadden met bestellen. Dit was natuurlijk onzin, omdat wij hadden gereserveerd en alle tafels vol waren. Alleen toen we aangaven hier niet mee eens te zijn, werden de medewerkers erg onbeschoft, vijandig en werd ons gezegd dat we maar moesten vertrekken.

Het vervelende in het hele verhaal was natuurlijk dat tijdens deze vakantieperiode alle omliggende restaurants waren volgeboekt, waarbij we wel genoodzaakt waren om bij De Gloepe te blijven eten. Na circa 1,5 uur wachten kregen we een tafel toegewezen.

We zijn zeer teleurgesteld over de service en gastvrijheid van Pannenkoeken Boerderij De Gloepe. Ons advies is om hier zeker niet te gaan eten.

53. Marleen Egberink

Een super gezellige (en romantische) locatie om heerlijk van te genieten. Met daarbij een heerlijk hapje en drankje :-) het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij en daarbij werken zij hard aan deze TOP tent :-) duur?????? Helemaal NIET!!! Prijs kwaliteit en gezelligheid is op elkaar afgestemd. Ga zo door! Wij komen zeker weten vaker langs bij jullie om een hapje en een drankje te nuttigen :-)
    Groetjes M&M.

54. L. Van Riele

Enorm gastvrije ontvangst. Heerlijk gegeten (lunch) Prima bediening. Komen zeker nog terug.

55. Zaterdagavond heerlijk gegeten, goed en vers van smaak. Zeer vriendelijk personeel, sfeervol restaurant op een prachtige locatie! Ondanks de gezellige drukte zijn we snel geholpen. Kortom.. voor herhaling vatbaar!!

56. Vorige week zaterdag een heerlijk 4-gangen huis menu gehad.. met leuke kleine hapjes, nog nooit gegeten zo en dus een origneel idee.. Ook de wijnen pasten goed bij de gerechten en waren goed op temperatuur. Daarna nog heerlijk koffie gedronken met een eigen gemaakte likeur bij de gezellige haard! Voor de keuken en de bediening + de eigenaren een dikke pluim en ga zo door! wij komen zeker terug.

57. Bij veel verschillende restaurants gegeten, maar voor ons is dit een van de betere restaurants!
    Heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel en toplocatie.
    Alles erg netjes verzorgd en heel gezellig!
    Absoluut een aanrader!!

58. Verschrikkelijk.
    Entourage mooi en hoopvol.
    Bediening veel te amicaal, zogenaamd joviaal.
    Lactose vrij werd bij herhaling vergeten dus apart gegeten. Extra bakje friet kwam als mosterd na de maaltijd en stond nog eens voor 5 euro op de rekening. Heel veel opgewarmd en/of kant en klaar van de groothandel voor een veel te hoge prijs. Een wegrestaurant keuken met steralures en sterprijzen.
    Echt een afrader!!!

59. M. van Beek

Wat door de Gloepe wordt bestempeld als High tea is geen high Tea.
    Je reserveert een High Tea de Gloepe en krijgt een standaard High Tea.
    Op verzoek en besteld lactose vrije onderdelen. Is geen probleem, indien 24 uur van te voren besteld ivm het bakken van koekjes. Wat blijkt gewoon koekjes uit een pakje van een reform zaak.
    Iedereen die lactose vrij is, kent ze wel.
    Gelukkig betaalde we niet de duurde High Tea die we eigenlijk besteld hadden.
    Een tegenvaller en qua prijs prestatie slecht.
    Niet aan te raden. Wij komen hier niet meer.

60. Het was erg gezellig en het eten was goed. We voelden ons wel misleid omdat we € 5,00 moesten betalen voor een klein glaasje desertwijn, terwijl we de indruk hadden dat het ons aangeboden werd.

61. Ina K-B

Prachtige omgeving en zeer mooie locatie! Vriendelijke bediening, beetje te amicaal.
    We waren met 4 personen en aten alleen een hoofdgerecht, wat lang op zich liet wachten, extra frites werden pas geserveerd toen iedereen uit gegeten was. Ook de koffie liet te lang op zich wachten. Rekening (fors) daarentegen was er vlot. Ongevraagd werd half litertje chaudfontaine op tafel gezet die bij afrekenen bijna 5 euo bleek te kosten, bizar!
    Mooi opgemaakte borden! Eten was aardig maar niet bijzonder. De bijgeserveerde groente (koolsla) had een onbestemde smaak en was zeker niet vers. Prijs/kwaliteit is niet in evenwicht.

62. We hebben er genoten toen we ons 40-jarig huwelijk hier hebben gevierd.
    We werden hartelijk ontvangen, net als onze gasten.
    We hebben erg genoten van een heerlijk uitgebreid buffet, met uitstekende verse producten en vlees van vechtdal runderen. Het nagerechten buffet was zeer royaal!
    In 1 woord klasse!! Prachtige verse bloemen, mooie omgeving.
    Een restaurant om in terug te komen.

63. Zeer kort voor aankomst gereserveerd voor 6 personen. Hartelijk bij de deur ontvangen door de bediening.
    Leuk enthousiast bedienend personeel met begrip voor voedselallergie van een van ons, prima opgelost!
    Menu was uitstekend:o.a. mooie verse vis en meer dan voortreffelijk gebraden sucadestuk.
    Bijzonder sfeervol restaurant.

Wat ons betreft een aanrader!

64. Arjen

65. Ruim van tevoren besproken, familiediner.
    Entourage geweldig, mooie oude boerderij, in originele staat.
    Van tevoren, koffie met slagroomsoesjes (uit de diepvries).
    Voorgerecht, zag er prachtig uit en smaakte goed !!!
    Geen soep gehad, waren ze vergeten.
    Hoofdgerecht was een aanfluiting: 2 soorten groenten - worteltjes en boontjes, waren in 1 bak gedaan, kwamen uit diepvries of blik.
    Aardappeltjes lekker.Vlees en vis niet bijzonder.
    Dessert: een ijstaart en bavarois, beide van de groothandel.
    Voor E52,- p/p was dit onder de maat, ronduit een aanfluiting.

66. Wat een romantische uitstraling! Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel....

67. Familie schwartz

Gisteren Heerlijk gegeten op het terras wat is aangekleed met frisse kleuren.

Prijs/kwaliteit is prima, personeel zorgt dat je je "thuis"voelt,

Kortom prima voor elkaar!

68. Wij hebben de afgelopen vakantie wel 2x gegeten in dit prachtige restaurant.

Lekker ontspannen sfeertje, heerlijk gegeten. Kinderen mochten zelfs op het gazon lekker spelen.

Het personeel vonden wij ook erg vriendelijk en ondanks dat het zo druk was, was er toch tijd voor even een praatje.

We komen zeker nog weer terug!

69. Fam van Dongen te Haarlem

Op zondag 3 juli 2011 met de kinderen en kleinkinderen lekker pannenkoeken gegeten en lekker wat gedronken. Ook van de toetjes is genoten en de koffie ging er tot slot ook lekker in.

Prima, leuke bediening, in voor een grapje.

Gezellig en feestelijk maal voor een redelijke prijs op een toplocatie.

Maandag in het voorbijgaan even koffie gedronken met een lekkere aardbeiensoes. Lekker krokant en alles vers.

's Avonds een lekker huismenu genuttigd van 3 gangen voor 42,50 euro. Je kon ons rollen. Tot ziens.

70. 18-6-2011 diner met 4 personen aanvang 19.30 uur.

4-gangen huismenu a 47,50 euro!

Leuk voorgerecht, maar met oa 2 gefrituurde inktvisringetjes.

Aspergesoep, veel te veel en waterig, weinig smaak.

Hoofdgerecht: asperges, smaken thuis beter. 1 met zalm was goed, 1 klassieke, was met 1 ei en gebakken beenhamplakjes zonder saus. Ging deels retour keuken. Verder 1 met asperges met lamsvlees: lamsvlees was uit Nieuw Zeeland! De 4e had een duogerecht, goede vis maar smakeloos vlees, geen asperges maar soort atjar als groente.

Tussengerecht en nagerecht was goed. Lamsvlees was uit Nieuw Zeeland!

Veel lawaai van tafeldekken en voorraden in het restaurant aanvullen voor de volgende dag. Geen zout en peper op tafel!

71. Gisteren heerlijk genoten van het 4 gangen (keuze) menu. Ze nemen rustig de tijd (als je dat zelf wilt) en je kunt zodoende heerlijk rustig genieten van de gangen, zonder dat je halverwege al vol zit. Komen hier zeker weer terug om opnieuw te genieten en een heerlijke avond te hebben.

72. De sympathieke service en de verrassend goede keuken, hebben ons die avond goed doen genieten. Een zekere aanrader!

73. Wij hebben hier een high tea Royal genuttigd.

Dit was erg slecht en dat voor de prijs van 17,50 pp.

We hadden vooraf gereserveerd en dat kon je proeven ook.

De sandwiches (zalm, ham en kaas) waren goed van smaak maar niet vers. Verder kregen we nog 1 scone met aardbei en jam, voor de rest kwam alles uit de voorraad kast, (plakje cake, kleine gevulde koek, taaie chocolade wafel en nog wat droge koekjes uit de trommel). Er was ook nog een een smakeloze chocolade mousse en een creme brulee die niet was gecarameliseerd. Dan voor ieder nog 1 bonbon die we maar niet meer geprobeerd hebben. We kregen daarbij 1 pot heet water en wat zakjes thee en een glas jus uit het pak. Geen schoteltje om de zakjes op te leggen. Dit is op tafel gezet en we hebben niemand meer gezien. Een tweede potje thee is ons ook niet meer aangeboden.

74. We werden heel snel en vriendelijk ontvangen. De bediening is correct. We hebben voor pannenkoeken gekozen en die waren goed. Niet van die hele grote lompe, zoals je vroeger wel eens kreeg. Het aantal verschillende soorten viel een beetje tegen (een stuk of 7) maar je kon wel zelf een pannenkoek samenstellen. Alles is vlot verlopen.

75. De ambiance is goed voor elkaar. Diner wat minder. Te duur voor de kwaliteit.
    Gastheer: heeft het over een menuutje, een nagerechtje en tutoyeert oudere mensen.
    Lege glazen en onnodig bestek blijven op de tafel liggen.
    Voorgerecht: okee, maar niet bijzonder.
    Hoofdgerecht: vlees te droog, peentje en haricots verts harder dan beetgaar, bloemkool rare smaak, aardappelen heerlijk.
    Nagerecht: had beter geweest als het huisgemaakt ijs en zelf geslagen slagroom waren geweest.
    Drinken: in een vies glas geserveerd.
    Rekening: ongeveer 40 euro van een andere tafel op onze rekening gezet.
    Kinderen: pannenkoek was okee.

Veel goede bedoelingen, maar maakt een eerste indruk niet waar. Waarschijnlijk voor een high-tea, koffie met gebak en als pannenkoekenrestaurant een prima locatie.