Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dieverbrug verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Dieverbrug

Erg aardige mensen maar hemeltje lief wat een kleffe hap. Het was ook in tien minuten klaar, een menu voor twee. De loempias kwam uit de pan, de onderkant was hard en half verbrand. De rest van het menu veel te pitten en heel vet. De bami was opgewarmd klef.
    De gebakken banaan, die was heerlijk.

2. Internationaal Dieverbrug

M, Weisfelt

Teleurstellende ervaring op een zonnige middag op het terras. Bestelde met een vriendin een glaasje huiswijn, op de kaart €3,50, met een glaasje water. Wijn bleek €5,95 per glas en voor het glaasje kraanwater werd €2 gevraagd. Slechte ervaring.

Over dat glaasje kraanwater heeft De Sluiswachter excuses gemaakt, want dit was een per ongeluk foutje van de bar. Er bleken twee soorten huiswijn te zijn, waarvan we onbedoeld de duurdere versie kregen, die wel erg lekker was. Kortom, een opeenstapeling van misverstandjes.

Jammer, dat er geen pannenkoeken meer verkrijgbaar zijn. De menukaart te simpel en waar je uit kan kiezen is te beperkt misschien een luie kok.

Vandaag heerlijk gegeten in dit vernieuwde restaurant. In het verleden een pannenkoekhuis, nu een uitgebreide kaart met verschillende gerechten. We werden zeer gastvrij ontvangen en de kwaliteit en de presentatie van het eten was prima.
    Zeer ruim opgezet, rustige achtergrondmuziek.

5. Chinees-Indisch Dieverbrug

Cobie van Riesen

We hebben er heerlijk gegeten, de keuze van gerechten was echt geweldig. Daarbij heb ik ook nog een lekker wijntje gedronken! Voor herhaling vatbaar!!

6. Chinees-Indisch Dieverbrug

EL

Negen jaar geleden waren we voor het laatst in Drenthe, dus ook bij Hui Mao. Nu weer een keer terug. Nog steeds fantastisch. Alles, eten, sfeer, personeel. Aan te bevelen.

7. Internationaal Dieverbrug

familie Meerkamp

Pareltje!
    Vriendelijk, vlotte bediening, goed, leuk en lekker eten.
    Vooraf werden zoete olijven en brood geserveerd.
    Gerechten zijn goed en net even anders (in positieve zin).
    Vooraf 2x langoustines, maar volgens mij waren dat rivierkreeftjes. Wel erg lekker met goede smaken op het bord. Tussendoor amuse soepje van kokos en prei; ook al erg lekker. Hoofdgrerecht ruime porties vlees (lam en T-bone) goed klaargemaakt en lekkere bijgerechten: rode kool, risotto, rabarber, frietjes.
    Toetje limoncello-creme brulee en diverse kazen.
    Erbij rode huiswijn gedronken die prima was.
    Dit restaurant verdient het om bezocht te worden!

8. Chinees-Indisch Dieverbrug

Lekker gegeten. Personeel vriendelijk

9. Internationaal Dieverbrug

Echt geweldig gegeten hier, leuke sfeer en super goede service! Zeker een aanrader!!

10. Internationaal Dieverbrug

Heerlijk gedineerd bij Restaurant de Sluiswachter.
    Voor, hoofd en nagerecht waren verrukkelijk voor die prijs!
    We hebben erg genoten van het sfeervolle uiterlijk van het restaurant en de goede bediening.

11. Chinees-Indisch Dieverbrug

Fam. Klok-Oosterkamp

Heerlijk gegeten. We komen hier regelmatig en nog nooit tegen gevallen.

We waren met groep van 15 personen met kinderen van 2 t/m 10 jaar. Erg lang wachten op de pannenkoeken, kinderen kregen van bediening kleurplaten voor wat vertier. Pannenkoeken erg dik, zeer donkerbruin aan onderzijde en een beetje klef. Shoarma lag er nog in brokken op, niet lekker gebakken en over de hoeveelheid shoarma: zeer karig. Kaas (geraspt) was maar deels gesmolten, rest lag er nog los op. Sla was op sommige, bestond uit een paar plukjes. Algemene indruk zeer matig.

Voor ons niet weer

13. Internationaal Dieverbrug

Dorette Voet

Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert: met zorg bereid en smaakvol! We genoten van de attente bediening en de sfeervolle omgeving.

14. Internationaal Dieverbrug

Gea walstra

15. Chinees-Indisch Dieverbrug

Voor het eerst met vrienden wezen eten, van een lopend buffet, ruim aanbod, vlees, vis, nagerecht, drankjes. Onze complimenten 👍

jaap de Groot

na een middag fietsen gingen we bij het Wildryck pannenkoeken eten. de pannenkoeken zagen er goed uit. dit was echter uiterlijke schijn want de bodem was echter niet gaar. Dus een kleffe warme meelbodem met te veel aangebrande stukjes champignons. De andere pannenkoek was o.a. belegd met ananas. deze ananas had een vieze nasmaak, wellicht gegist in het blik. Geen aanrader dus.

jaap

17. Chinees-Indisch Dieverbrug

Van de Wall

We zijn tevreden over dit restaurant, bediening goed. Kwaliteit en smaak eten ook goed te noemen. Alles hangt echt af van wat je zelf gewend bent en verwacht van een restaurant. Vaak ervaren we dat mensen die thuis niets gewend zijn het meeste klagen, dus niet goed weten waar ze het over hebben.

18. Chinees-Indisch Dieverbrug

Gisteravond een lekkere chinese rijstafel gehad in dit keurig nette chinees restaurant. Bediening was uitstekend. Het interieur is wat je van een chinees restaurant mag verwachten; schoon en netjes op orde. Wij komen zeker nog eens weer langs!

19. Chinees-Indisch Dieverbrug

Al meerdere malen hier gegeten en zeer zeker aan te raden. Het all you can eat buffet is uitstekend voor de prijs kwaliteit verhouding. Zeer veel keuze uit warme en koude gerechten met een heerlijke teppan yaki wok. Ook het desert buffet is aan te raden. Wanneer gerechten bijna op zijn worden deze vrijwel meteen aangevuld. Het wordt constant in de gaten gehouden. Ook het bijhouden van schone borden word goed gedaan en bediening komt regelmatig vieze borden van de tafel af halen.
    Ga hier graag uit eten en neem ook graag mensen mee om het eten hier uit te proberen!

20. Chinees-Indisch Dieverbrug

In het verleden veel gegeten en afgehaald tot tevredenheid. Maar de kwaliteit gaat achteruit, de laatste keer (2/1) gewoon slecht. Niet voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en vriendelijke bediening.

22. Chinees-Indisch Dieverbrug

Ronduit slecht, wat wel lekker was waren de garnalen en het dessertbuffet. Onze vesten hebben de hele nacht buiten gehangen om de verschaalde frituurvetlucht eruit te krijgen. Wij raden dit restaurant dan ook niet aan.

23. Chinees-Indisch Dieverbrug

Hebben hier onlangs voor het eerst gegeten en waren zeer positief verrast! Komen zeker nog een keer terug om aan het buffet deel te nemen

24. Chinees-Indisch Dieverbrug

Wij zijn hier zondag met 3 personen wezen eten en het was zeer goed voor elkaar! We hebben heerlijk onze buikjes vol gegeten aan het buffet en konden drinken pakken zoveel we wilden.

Echt de moeite waard :)

25. Chinees-Indisch Dieverbrug

Wij zijn er zondag geweest met onze kinderen en kleinkinderen omdat we zoveel jaar getrouwd waren. We zijn speciaal uit Meppel gekomen en zijn uitermate tevreden over deze zaak. BIj ons bedienend personeel zaten wel chinezen. De Hollandse personeelsleden waren ook zeer toegewijd en vriendelijk. De koude voorgerechten waren heerlijk en vers en de 2 verschillende soepen waren voortreffelijk. Alles werd regelmatig bijgevuld. Wij hebben bijna alle gerechten van de bakplaat gegeten en het een was niet lekkerder dan het ander. Heerlijk!! De bijgerechten waren allen prima voor elkaar en er was niets op aan te merken. Het dessertbuffet kon niet beter en er was voor iedereen wel wat lekkers bij. Het was soms moeilijk kiezen want alles was overheerlijk. Wij zijn erg blij dat we gekozen hebben voor dit bedrijf want het kon niet beter. Maar ja wij zijn misschien ook niets gewend. Toch zou ik iedereen willen adviseren om eens een keer het buffet te proberen bij deze zaak. U zult er zeker geen spijt van krijgen. Niets dan lof!!

26. Chinees-Indisch Dieverbrug

Wat een baggervertoning, na het lezen van onderstaande recencies, waarbij zelfs werd aangegeven dat mensen speciaal uit heerenveen hier kwamen eten. Ik weet niet wat die mensen gewend zijn te eten, maar onze ervaring was duidelijk anders.
    We zijn wezen eten afgelopen zaterdagavond en kwamen om ca 19:45 aan, opvallend is dat er in de bediening geen enkele chinees, indonesier of japanner te bekennen is, maar alleen jeugdig personeel, welke wel hun best doen, maar niet die toewijding hebben qua horeca. Goedkoop personeel zullen we maar zeggen.
    Enfin dan het buffet, het koude voorgerechten buffet bestond uit verlepte slamix en een mix van selderie, olijven en zachte kaas? De soep was van zeer gemiddelde kwaliteit en het warme voorgerechten buffet zag er lusteloos uit en werd niet of nauwelijks bijgevuld e.e.a. maakte een zeer uitgedroogde indruk, vooral de bonk sate, welke was voorzien van een groot brok zwaar ingedroogde satésaus. Dan maar op naar de grillplaat, het runderlapje ging nog wel, maar was doordrenkt van de soja, ondanks dat ik aangegeven had geen saus te willen, dan de varkenshaas, bij mijn weten ziet die er normaliter toch echt heel anders uit. Op naar de bijgerechten, miehoen nog een enkel sliertje (ingedroogd, dat dan weer wel) aanwezig, bami een klein restje als brij aanwezig, ik geef het op. Het nagerechtenbuffet, aardbeien waren lekker, de tompouce was een kleffe hap, benieuwd hoe vaak die al op het buffet is uitgeserveerd, kortom een uitermate teleurstellende ervaring, waarvan ik achteraf blij was niet ziek te zijn geworden.
    Over de ambiance kan ik kort en duidelijk zijn, verschrikkelijk. Als je zulke gordijnen voor de ramen ziet is er maar een conclusie mogelijk, wegwezen. De prijs kan dan wel aantrekkelijk zijn, inclusief drank, de jongelui naast ons hadden het duidelijk naar de zin, gezien de grote hoeveelheden bier & spare ribs, maar wij stellen ons een avondje uit toch echt anders voor. Bij het afrekenen werd gevraagd of alles naar wens was geweest, heb duidelijk aangegeven het maar zo zo gevonden te hebben, reactie? Geen! Dat bedoel ik dus met bezieling, het interesseert ze niets! De limit was dat men om ca 21:15 al begon op te ruimen, waarbij veelvuldig de deur open en dicht ging met een enorme koude trek tot gevolg, op de opmerking daarover werd schamper en erg ongastvrij gereageerd. Kortom we hadden ons geld, 44.50, net zo goed in de drentsche hoofdvaart kunnen gooien. Ga hier nooit naar toe!!

27. Chinees-Indisch Dieverbrug

lia bouwer

Wij komen hier regelmatig, het bevalt ons erg goed. Wij komen met zijn vijven, dus betaalbaar. Een aanrader. Wij kijken uit naar de volgende keer.

28. Chinees-Indisch Dieverbrug

H v Hierden

29. Chinees-Indisch Dieverbrug

Geweldig lekker gegeten, met vijf volwassenen voor het buffet gekozen. Groot assortiment aan vlees groente en seafood. Alles onbeperkt: ijs, bier en wijn, softdrinks. De prijs is ook geweldig, met vijf man wezen eten voor 97,50 euro. Waar vind je dat nog vandaag de dag?

30. Chinees-Indisch Dieverbrug

Zondagavond bij dit restaurant, en goed te spreken over het buffet. Gevarieerd eten, goed op temperatuur en smaak. Bediening is netjes en verzorgd.

Wel een opmerking voor de ter plekke bereide gerechten op de Grill; ik had een runderlapje, deze ligt in een bak met olie, en is daarmee volledig doordenkt. Wel lekker mals natuurlijk, maar niet te eten. Een dikke tip dus, om daar wat aan te doen!

We gaan er heus vaker eten, maar als die bakken met vlees gevuld zijn met olie, hou ik het bij het buffet.