Hui Mao in Dieverbrug

1368519567 84
1381961808 88
1496220857 81
1502941978 83

1. Erg aardige mensen maar hemeltje lief wat een kleffe hap. Het was ook in tien minuten klaar, een menu voor twee. De loempias kwam uit de pan, de onderkant was hard en half verbrand. De rest van het menu veel te pitten en heel vet. De bami was opgewarmd klef.
    De gebakken banaan, die was heerlijk.

2. Cobie van Riesen

We hebben er heerlijk gegeten, de keuze van gerechten was echt geweldig. Daarbij heb ik ook nog een lekker wijntje gedronken! Voor herhaling vatbaar!!

3. EL 5 punten

Negen jaar geleden waren we voor het laatst in Drenthe, dus ook bij Hui Mao. Nu weer een keer terug. Nog steeds fantastisch. Alles, eten, sfeer, personeel. Aan te bevelen.

4. Lekker gegeten. Personeel vriendelijk

5. Fam. Klok-Oosterkamp

Heerlijk gegeten. We komen hier regelmatig en nog nooit tegen gevallen.

6. Voor het eerst met vrienden wezen eten, van een lopend buffet, ruim aanbod, vlees, vis, nagerecht, drankjes. Onze complimenten 👍

7. Van de Wall

We zijn tevreden over dit restaurant, bediening goed. Kwaliteit en smaak eten ook goed te noemen. Alles hangt echt af van wat je zelf gewend bent en verwacht van een restaurant. Vaak ervaren we dat mensen die thuis niets gewend zijn het meeste klagen, dus niet goed weten waar ze het over hebben.

8. Gisteravond een lekkere chinese rijstafel gehad in dit keurig nette chinees restaurant. Bediening was uitstekend. Het interieur is wat je van een chinees restaurant mag verwachten; schoon en netjes op orde. Wij komen zeker nog eens weer langs!

9. Al meerdere malen hier gegeten en zeer zeker aan te raden. Het all you can eat buffet is uitstekend voor de prijs kwaliteit verhouding. Zeer veel keuze uit warme en koude gerechten met een heerlijke teppan yaki wok. Ook het desert buffet is aan te raden. Wanneer gerechten bijna op zijn worden deze vrijwel meteen aangevuld. Het wordt constant in de gaten gehouden. Ook het bijhouden van schone borden word goed gedaan en bediening komt regelmatig vieze borden van de tafel af halen.
    Ga hier graag uit eten en neem ook graag mensen mee om het eten hier uit te proberen!

10. In het verleden veel gegeten en afgehaald tot tevredenheid. Maar de kwaliteit gaat achteruit, de laatste keer (2/1) gewoon slecht. Niet voor herhaling vatbaar.

11. Ronduit slecht, wat wel lekker was waren de garnalen en het dessertbuffet. Onze vesten hebben de hele nacht buiten gehangen om de verschaalde frituurvetlucht eruit te krijgen. Wij raden dit restaurant dan ook niet aan.

12. Hebben hier onlangs voor het eerst gegeten en waren zeer positief verrast! Komen zeker nog een keer terug om aan het buffet deel te nemen

13. Wij zijn hier zondag met 3 personen wezen eten en het was zeer goed voor elkaar! We hebben heerlijk onze buikjes vol gegeten aan het buffet en konden drinken pakken zoveel we wilden.

Echt de moeite waard :)

14. Wij zijn er zondag geweest met onze kinderen en kleinkinderen omdat we zoveel jaar getrouwd waren. We zijn speciaal uit Meppel gekomen en zijn uitermate tevreden over deze zaak. BIj ons bedienend personeel zaten wel chinezen. De Hollandse personeelsleden waren ook zeer toegewijd en vriendelijk. De koude voorgerechten waren heerlijk en vers en de 2 verschillende soepen waren voortreffelijk. Alles werd regelmatig bijgevuld. Wij hebben bijna alle gerechten van de bakplaat gegeten en het een was niet lekkerder dan het ander. Heerlijk!! De bijgerechten waren allen prima voor elkaar en er was niets op aan te merken. Het dessertbuffet kon niet beter en er was voor iedereen wel wat lekkers bij. Het was soms moeilijk kiezen want alles was overheerlijk. Wij zijn erg blij dat we gekozen hebben voor dit bedrijf want het kon niet beter. Maar ja wij zijn misschien ook niets gewend. Toch zou ik iedereen willen adviseren om eens een keer het buffet te proberen bij deze zaak. U zult er zeker geen spijt van krijgen. Niets dan lof!!

15. Wat een baggervertoning, na het lezen van onderstaande recencies, waarbij zelfs werd aangegeven dat mensen speciaal uit heerenveen hier kwamen eten. Ik weet niet wat die mensen gewend zijn te eten, maar onze ervaring was duidelijk anders.
    We zijn wezen eten afgelopen zaterdagavond en kwamen om ca 19:45 aan, opvallend is dat er in de bediening geen enkele chinees, indonesier of japanner te bekennen is, maar alleen jeugdig personeel, welke wel hun best doen, maar niet die toewijding hebben qua horeca. Goedkoop personeel zullen we maar zeggen.
    Enfin dan het buffet, het koude voorgerechten buffet bestond uit verlepte slamix en een mix van selderie, olijven en zachte kaas? De soep was van zeer gemiddelde kwaliteit en het warme voorgerechten buffet zag er lusteloos uit en werd niet of nauwelijks bijgevuld e.e.a. maakte een zeer uitgedroogde indruk, vooral de bonk sate, welke was voorzien van een groot brok zwaar ingedroogde satésaus. Dan maar op naar de grillplaat, het runderlapje ging nog wel, maar was doordrenkt van de soja, ondanks dat ik aangegeven had geen saus te willen, dan de varkenshaas, bij mijn weten ziet die er normaliter toch echt heel anders uit. Op naar de bijgerechten, miehoen nog een enkel sliertje (ingedroogd, dat dan weer wel) aanwezig, bami een klein restje als brij aanwezig, ik geef het op. Het nagerechtenbuffet, aardbeien waren lekker, de tompouce was een kleffe hap, benieuwd hoe vaak die al op het buffet is uitgeserveerd, kortom een uitermate teleurstellende ervaring, waarvan ik achteraf blij was niet ziek te zijn geworden.
    Over de ambiance kan ik kort en duidelijk zijn, verschrikkelijk. Als je zulke gordijnen voor de ramen ziet is er maar een conclusie mogelijk, wegwezen. De prijs kan dan wel aantrekkelijk zijn, inclusief drank, de jongelui naast ons hadden het duidelijk naar de zin, gezien de grote hoeveelheden bier & spare ribs, maar wij stellen ons een avondje uit toch echt anders voor. Bij het afrekenen werd gevraagd of alles naar wens was geweest, heb duidelijk aangegeven het maar zo zo gevonden te hebben, reactie? Geen! Dat bedoel ik dus met bezieling, het interesseert ze niets! De limit was dat men om ca 21:15 al begon op te ruimen, waarbij veelvuldig de deur open en dicht ging met een enorme koude trek tot gevolg, op de opmerking daarover werd schamper en erg ongastvrij gereageerd. Kortom we hadden ons geld, 44.50, net zo goed in de drentsche hoofdvaart kunnen gooien. Ga hier nooit naar toe!!

16. lia bouwer

Wij komen hier regelmatig, het bevalt ons erg goed. Wij komen met zijn vijven, dus betaalbaar. Een aanrader. Wij kijken uit naar de volgende keer.

17. H v Hierden

18. Geweldig lekker gegeten, met vijf volwassenen voor het buffet gekozen. Groot assortiment aan vlees groente en seafood. Alles onbeperkt: ijs, bier en wijn, softdrinks. De prijs is ook geweldig, met vijf man wezen eten voor 97,50 euro. Waar vind je dat nog vandaag de dag?

19. Zondagavond bij dit restaurant, en goed te spreken over het buffet. Gevarieerd eten, goed op temperatuur en smaak. Bediening is netjes en verzorgd.

Wel een opmerking voor de ter plekke bereide gerechten op de Grill; ik had een runderlapje, deze ligt in een bak met olie, en is daarmee volledig doordenkt. Wel lekker mals natuurlijk, maar niet te eten. Een dikke tip dus, om daar wat aan te doen!

We gaan er heus vaker eten, maar als die bakken met vlees gevuld zijn met olie, hou ik het bij het buffet.

20. Van buffet genoten. Warme gerechten, waren goed op temperatuur. Goed gevarieerd, niet echt groot buffet maar lekker.

21. De zaterdag voor de paarden vierdaagse zijn we weer met een grote groep wezen eten. Alles op tijd aangevuld en de verse vis die ze daar bereiden, Super!! Volgend jaar met de vierdaagse gaan we weer terug en wie weet wel een keer eerder!

22. Ik ben een Rotterdammer die wel wat gewent is die al nu 11 jaar in Drente woont. Maar cheng en peng hebben een geweldig restaurant met een goede service en altijd gast vrij zijn. Laatst nog een feest van me ouders er gehad. Eten en drinken perfect verzorgd, alles vers, wat je bij de meeste niet kan zeggen. Ik kom er bijna wekelijks ook voor afhalen bellen en je bent klaar. Ik kan niet meer dan lof uitspreken over ze.
    Met vriendelijke groet Fred van de Sterren

23. H van Hierden

24. anton en erna berends-hiltjes

Een fantastisch goed en niet duur restaurant, fijn personeel, wij komen speciaal uit Heerenveen, om hier lekker te gaan genieten, en in de Zomer liggen we met onze vakantieboot vlakbij, en gaan dan altijd eten halen, superveel, zelfs vanuit Nijmegen komt onze familie op ons aanraden daar, en de buren vanuit Heerenveen, gaan er nu ook steeds naartoe, goede reclame toch van ons voor jullie!!

Met vriendelijke groet

Erna en Anton Berends

25. We hebben hier een maaltijd afgehaald. Goede kwaliteit en vooral heel veel! Zoveel zelfs, dat je gerust de volgende dag er nog wat van kan opbakken. En dat voor die lage prijs!

26. Wij eten hier regelmatig, het eten is goed en het personeel is erg vriendelijk
    De prijs van euro 16,50 voor twee uur genieten van een lopend buffet inclusief de drankjes, waar krijg je dat tegenwoordig nog
    Ook wordt er met kleine kinderen rekening gehouden wat het eten betreft
    Ijs & vruchtjes met slagroom en koffie toe
    Echt een aanrader

27. Niet genoeg parkeerplaatsen. Het restaurant van buiten moet worden opgeknapt, en vooral het terras moet gezelliger worden. Niemand nam ons in ontvangst, dus gingen wij maar zelf na drie min. wachten naar de afhaalbalie om onze tafel te vragen.

Lopend was erg klein en druk, en er stond niet aangegeven wat wel en niet pittig was. Hierdoor kregen we spontaan loopneuzen en waterige ogen...

Bediening was goed, alleen werd ons na twee happen al gevraagd of het lekker smaakte...

Prijs en kwaliteit waren wel goed.

Voor rokers die buiten in de regen een peukie willen doen wordt een afdakje erg op prijs gesteld.

28. Roland Weyers

Al twee jaar achter elkaar hebben we hier gegeten tijdens de wandelvierdaagse van Diever. Het restaurant heeft een verzorgde uitstraling, vriendelijke en attente bediening en het eten smaakt prima. (De ti-pan is een aanrader). Volgend jaar ga ik er zeker weer eten!

29. Ga eens niet voor het lopend buffet, maar bestel een "Ti-pan". Wordt aan tafel klaargemaakt en smaakt geweldig.

30. Was er erg druk (lopend buffet) maar er werd nog een plaatsje gevonden voor ons. Kwamen daarna een keer vragen of we iets te drinken wilden en daarna pas bij dessert weer gezien.

Lopend buffet: erg druk en krap, niet duidelijk aangegeven wat er allemaal in de bakken zat. Het eten zelf is middelmatig. In vergelijking met andere Chinese restaurants wel aardig maar lang niet top.

Ze hadden meer kunnen verdienen door vaker te vragen of we iets te drinken wilden.

31. Wij komen er best vaak eten.

Smaakt er altijd goed.

Is echt de moeite waard om een hapje te eten daar.

32. Ik kom hier vaak eten.

Meestal voor het lopend bufet.

Ik vind het er erg gezellig uitzien en het eten is erg lekker.

Met drukte gaan ze zo goed om dat je amper merkt dat het er druk is (als je het merkt is het omdat je ziet dat het er druk is)

33. We zijn hier eens geweest op een zondag voor het buffet.

Was heerlijk, er was genoeg en er werd wel goed bijgevuld.

't was wel erg druk, maar daar gingen ze goed mee om...

34. Tom 5 punten

Was met mijn broer Tom een ritje aan het maken en hebben de Chinese Muur bezocht. Fijne en snelle bediening en goede prijskwaliteit verhouding.

35. We wonen hier niet, maar eten hier wel met regelmaat. Echt lekkere gerechten! Altijd prima in orde. Een aanrader.

36. Goed lopend buffet met veel keuze en een prijs die meevalt

37. eten zeer goed.
    lopendbuffet vind ik geen aanrader.

38. Goede bediening en lekker eten, gezellig en de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Echt een aanrader ingredienten zijn vers, je krijgt genoeg en voor kinderen ook okee. Tevens een mooie locatie, goed bereikbaar en eigen parkeerplaats