't Keernpunt in Diever

1271971053 90
1343942096 84
1361934857 84
1397920379 63

1. Hebben hier zaterdagavond met kleinkinderen gegeten! Eten was goed, maar de bediening erg amateuristisch! Voorgerecht werd niet opgeruimd, lege glazen idem. Geen warm welkom, iets oudere ober had een chagrijnige uitstraling!

2. Fam. Timmer

Vanavond heerlijk gegeten bij 't Keernpunt. Echt voor herhaling vatbaar. We komen hier beslist vaker.

3. Vandaag hebben we geluncht bij het Keerpunt in Diever. We bestelden twee tosti's en een tomatensoep. We hadden hoge verwachtingen van de tosti, die maar liefst 7,80 kost. Prima tosti maar deze prijs niet waard. Dit betaal je namelijk op het museumplein, maar niet aan de dorpsstraat in Diever.
    De tomatensoep, echter, hebben we niet opgegeten. Het was dik en had meer weg van een tomatensaus dan een tomatensoep. Je kon daarnaast direct proeven dat deze niet vers was bereid. Deze lunch is dus niet aan te bevelen.

4. Onvriendelijk ontvangst, eten is wel te doen.

5. Ben 11 punten

Dinsdag 7 juli met z'n vieren hier even gegeten. Met enige moeite is het redelijk te noemen. Meer niet. Zelf kreeg ik een (mini) schnitzel met een bekertje(?) gebakken aardappeltjes die de koekenpan nooit gezien of gevoeld hadden. Bah! Daarbij een bakje groenvoer. Samen met een lekker ijsje 25 euro. Vind ik te veel. Rest van de tafelgenoten verging het ongeveer net zo. Wij hebben hier niks te zoeken. Ik zou zeggen: niet voor omrijden.

6. Geesje Out

Gisteravond 3 maaltijden besteld en opgehaald, ronduit SLECHT.
    Droge bal gehakt.
    Schnitzel aan 1 kant zwart geblakerd.
    Patat droog keihard en steenkoud.
    Rauwkost stelde niks voor.
    Broccoli niet gaar.
    Wij waren zeer verbaasd, komen daar wel vaker tijdens onze vakantie, om een patatje te eten.
    Was altijd goed.
    Is er soms ander personeel???

7. Vanavond gegeten in de snackbar. 2 Keer een menu om daar op te eten.
    Prijs 21,65.
    Wat kregen we hiervoor… 2 kartonnen bakken met rommel. Slappe hap.
    De bediening vroeg of het gesmaakt had. Nou nee dus, slappe hap en eten uit een kartonnen bak.
    Nou dat hadden we maar in het restaurant moeten eten was het bitse antwoord.
    Wij zijn in andere snackbars gewend dat het eten op een bord geserveerd wordt.
    Wij komen hier zeker nooit weer en raden anderen af hier te gaan eten.
    Of je moet je geld graag kwijt willen.
    Wij hadden die 21.65 Beter over het dak kunnen gooien.

8. Wat hebben wij hier slecht gegeten. De carpacio was gemaakt van dik gesneden pekelvlees achtig iets. Het was zuur de dresssing was vies.
    De bediening was kortaf en chagrijnig.
    De zalm en de ossenhaaspuntjes waren op zichzelf nog wel redelijk. Maar de saus erbij was vies. Als bijgerecht een snotterige andyvie. Ieuwww.
    Prijs kwaliteit verhouding was niet in verhouding. Het was echt heel erg jammer. We hadden beter een salade bij de coop kunnen halen.

9. Henk F. Schoep

10. Fam. Schurink

Nog niet op de stoel, alleen man nog onderweg, meteen een “ hijgende” ober aan tafel, wat ik wilde bestellen. Eenmaal bestelling geplaatst, 3 x een andere ober aan tafel wat we willen bestellen.
    Man nog aan het eten al 2 keer een jonge ober in de startblokken om de borden te verwijderen.
    Kortom we willen in onze vakantie onthaasten, maar jammer op dit terras gaat dat niet lukken.
    Dus wil je lekker genieten in alle rust, doe dat niet hier.

11. rrrobb 4779 punten

Op 29 mei hebben we hier met vier personen geluncht. Drie prima grote pannenkoeken en ook de kroketten met brood waren prima. Niet meer en niet minder. Een leuk terras met uitzicht op de brink en een vriendelijke bediening.

12. Johan Stolk

Lekker gegeten, thuis erachter gekomen dat er een jas was blijven liggen. De jas hebben ze de dag erna alweer opgestuurd, top service!

13. AdG

14. Menukaart ziet er goed uit. Ruime keus. Mijn gerecht was schelvis in mosterdsaus. Helaas, wat viel dat tegen. Ik heb echt nog nooit een schelvis gegeten die zo smakeloos en zo droog was. Dat wil ik toch even gezegd hebben.

15. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goed verzorgd.

16. Lucy 292 punten

Gister gegeten. Sate en de ossenhaaspuntjes waren erg lekker. Jammer dat de salade niet was aangemaakt met een dressing. Maar al met al lekker gegeten voor weinig geld. Nagerecht had ik notenijsberg genomen, maar ben niet gek op noten dus kon het ook zonder de noten krijgen.

17. Dik 160 punten

De entourage is een beetje gedateerd maar wie maalt daarom het gaat tenslotte om het eten. Eenmaal een menu van de dag, de bijbehorende soep kon kosteloos worden vervangen door de mosterdsoep, die echt heerlijk was. Het hoofdgerecht een kalfsoester was heerlijk mals volgens mijn vrouw. Zelf had ik ook de mosterdsoep en een 'swienshak', dit is voor een varkensvlees liefhebber echt een aanrader. Erbij geserveerd werd gebakken aardappeltjes en frites en als groente bloemkool die net gaar was (lekker juist) en een schaaltje rauwkost. De afsluiting bestond uit 2 maal koffie. Een goede bediening die steeds attent was naar de klanten, een aanrader om te gaan eten.

18. Helaas geen goede ervaring in dit restaurant. Vorige week in Drenthe weekje vakantie. Sate stelt weinig voor en ziet er niet aantrekkelijk uit, maar vooral de vegetarische wrap is echt niet te eten. Bediening goed, mooi plekje, maar jammer van de keuken!

19. Eten prima, bediening vriendelijk.
    Muziek stond erg hard op een schreeuwerige zender.
    Opa kon ons niet verstaan met het gesprek.
    Heb gevraagd of het wat minder kon, maar kreeg als antwoord dat andere gasten er geen last van hadden.

20. Jeroen Kiewiet

21. Ik ga al een paar jaar naar 't Keernpunt in Diever. Maar wat is de kwaliteit van het eten verslechterd, zeg!!
    Vroeger kreeg je heerlijke aardappelblokjes met kruiden, nu zijn het vieze, vaak aangebrande schijfjes, die niet te pruimen zijn.
    Ook de soep is zeer slecht, was het eerst heerlijke romige tomatensoep, nu is het een soort tomatenpuree die naar soep smaakt, deze is nu ook erg dik en zoals altijd geldt: minder voor meer geld.
    Ook de pizza's waren vroeger lekker, later waren ze regelmatig aangebrand, maar nu is dit gelukkig verhopen.

Ik blijf het erg jammer vinden dat de crisis ervoor zorgt dat de kwaliteit zo minder wordt.

22. Wij, mijn broertje en ik kwamen hongerig aan na een halve dag fietsen in een prachtige omgeving.
    Ik ben zelf niet zo`n vleeseter en bestelde de wraps gevuld met groente. Zo stond het op de kaart en mijn broertje bestelde een soep en ook de wraps.
    Tot mijn schrik kregen we iets wat voor wraps moest doorgaan: twee kleine dichte harde pakketjes met rode prutsaus wat smaakt naar tomatenpuree en kaas. Dat was alles en er zat geen groente in.
    Ik heb een hapje geprobeerd maar mochten het weer meenemen samen met dat van mijn broertje.
    Durven ze negen euro voor te vragen, zo slecht!

23. We hebben hier prima gegeten. Het vlees van de varkenshaas sate was erg mals en lekker. Met goede satesaus en voldoende frites. Mijn vriendin had nog niet eerder zo'n lekkere pannenkoek gehad.
    Het tapbier is standaard van Hertog Jan i.p.v. Heineken. Op het terras kun je ook prima zitten, helaas was het hier net even te koud voor. Binnen ook gezellig ingericht.
    Je merkt dat men liefde voor het vak heeft, het restaurant straalt dat ook uit.
    We komen hier graag weer terug.

24. Op doorreis kwamen we toevallig hierlangs. Zomers is het vast een drukte van belang, maar nu in december een stille boel. Toch hebben we heerlijk gegeten zo halverwege de middag. Kon gewoon van de grote kaart. Mijn maat nam een heerlijke pizza, beter dan bij de italiaan zei 'ie!
    Ik had de ribroast, tjonge wat een heerlijk stuk vlees. Lekker aardappeltjes en groente erbij. Gezellig plekkie, we rijden er vast nog wel 'ns per ongeluk langs :)

25. Twee dagen achter elkaar hier gegeten.Werkelijk prima we hebben onderandere de zwienehak genomen heerlijk echt een aanrader,het vlees smelt op je tong.Ook de bediening is prima lekker vlot en vriendelijk.Waneer we weer hier in de buurt op vakantie zijn gaan we zeker hier weer eten.

26. Het personeel was echt heel vriendelijk, ze besteedde echt aandacht aan mijn dochter van 2,5 jaar, en dat terwijl ik weet dat ze best veel aandacht kan vragen. Ze vonden het helemaal niet erg om met haar te kletsen en haar (herhaaldelijke) vragen keer op keer te beantwoorden, ook al konden ze haar vaak niet verstaan (ze praat nog niet echt). We werden snel en efficiënt geholpen. Hoefden nergens lang op te wachten, ondanks dat het terras vrij vol zat. Het eten was heerlijk en de keus uitbundig. Een must voor iedereen daar in de buurt (jammer dat we niet zo'n restaurant hier in de buurt hebben). Zeer kindvriendelijk, er werd gezorgd voor een kleurplaat en kleurtjes. Het was zo gezellig, dat we een paar dagen later weer terug kwamen.

27. Leuk terras op een mooie plek. Vlotte bediening, zeer vriendelijk. Heel lekker gegeten, prima kwaliteit-prijsverhouding. Echt een aanrader om nog 'ns heen te gaan.

28. Gezellig terras, leuke bediening, helaas was het eten van slechte kwaliteit! Smaakloos... Erg jammer.

29. martien en anja manders

Een heel fijne en gezellige zaak.

Goed van eten en drinken. Prima kwaliteit en verse produkten.

Het personeel is prima. Ook als het druk is.

30. Prima plek, gezellige bediening, goed eten.