Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Diever verdeeld zijn.

Vandaag heerlijke aspergesoep bij dit restaurant gegeten. En ook de biefstuk smaakte heel goed. Vriendelijke en vlotte bediening. En een gezellig ingericht restaurant.

2. Nederlands Diever

Johan Stolk

Lekker gegeten, thuis erachter gekomen dat er een jas was blijven liggen. De jas hebben ze de dag erna alweer opgestuurd, top service!

Goede ambiance, vriendelijke en attente bediening. Kwalteit van de maaltijd zeer matig.

Prima eten en hartelijk personeel!

Ik had mij echt verheugd op een ouderwetse bruine bonen maaltijd. Maar helaas de bonen waren echt niet gaar. Toen ik dat aangaf zei de serveerster dat dat niet kon omdat het verse bonen waren Wij hebben manmoedig doorgekauwd maar ik snap nu wel waarom Bartje geen bruine bonen wou eten

Hilda Haanstra

Gisteravond gereserveerd om 19.00u. Om half negen nog geen hoofdgerecht. Zoiets nog nooit beleefd. Zijn toen maar weg gegaan. Erg slecht. Jammer.

Marion Hansen

Gisteren geweest. Gereserveerd om 19.00 En om 19.30 Voorgerecht. Rn toen we om 20.50 Vroegen waar ons eten bleef wilden ze er net mee beginnen. Iedereen wie later binnen kwam kreeg het eten eerder. Ze waren ons vergeten. Zo kwam het op ons zessen over. Dus we verlieten de zaak met een lege maag en wat een leuke avond moest worden werd hierdoor met een domper afgesloten. Dus maar terug na de camping en daar hebben ze ons fijn geholpe om nog wat voor ons klaar te maken.
    Jammer.
    Groet marion.

Heel lekker gegeten, bediening was top! Hele leuke en gezellige sfeer! Kom zeker terug!

Zeer slecht alleen bediening al diep treurig grote mond krijgen als je na half uur vraagt of er ook mogelijkheid is om eten te bestellen. Eten van andere gasten was zwart aangebrand; deze dames zeiden er ook wat van', antwoord daarop was hoort zo.

Eigenaar of verantwoordelijke mocht ik niet spreken.
    Waarop wij drinken betaald hebben (eten wilden we daar al niet meer bestellen) en zijn vertrokken.
    Nooit weer eterij nieuwscafe in diever.
    Gelukkig waren er meer restaurants in omgeving.

10. Nederlands Diever

AdG

AdG

Gezellig gegeten met 4 personen. De champignonsoep was heerlijk. Hoofdgerecht stoofpotje, wild zwijn en kip-pannetje, allemaal heerlijk mals en goed op smaak. Ruim voldoende groente en aardappels/friet werden erbij geserveerd. Bediening was vriendelijk en de prijs ook. Wij vonden het een aanrader!

13. Nederlands Diever

Menukaart ziet er goed uit. Ruime keus. Mijn gerecht was schelvis in mosterdsaus. Helaas, wat viel dat tegen. Ik heb echt nog nooit een schelvis gegeten die zo smakeloos en zo droog was. Dat wil ik toch even gezegd hebben.

14. Nederlands Diever

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goed verzorgd.

7.60 euro voor een balletje mayo.. mijn collega chauffeurs en ik hebben de allerduurste gehaktbal van europa gevonden. Haha 4 balletjes mayo 30 euro. Ongelooflijk. De smaak was trouwens prima

Familie Koers

Lekker gegeten met ons gezin. De smaak van het eten is ouderwets lekker. De schaaltjes op tafel en de smaak van de gerechten herinneren aan het eten van vroeger bij mijn oma. De bediening was prima, attent en met de pinda allergie van onze dochter werd goed rekening gehouden.

B. Coes

De prijs - kwaliteitsverhouding klopt van géén kanten. Veel te veel betaald voor slecht eten. Bij het afrekenen werd keurig gevraagd of alles naar wens was en heb duidelijk gemaakt dat dit niet het geval was. Mocht je nu verwachten dat er gevraagd werd wat de klacht dan wel kalchten zijn; nee hoor; gewoon negeren en doorgaan. Wij wonen in de buurt van Diever maar dit was het eerste maar ook tevens het laatste bezoek aan dit restaurant. Wil je lekker gaan eten voor een redelijke prijs; dit is niet de meest aan te bevelen plek.

Jammer van de spareribs. Doe er iets aan.

Jeroen Kiewiet

Ik ben hier samen met mijn partner tweemaal wezen eten. Het was prima, er wordt met lekkere Drentse streekproducten gewerkt.

Het is een gezellig restaurant dat leuk is ingericht en de bediening is attent. Helaas is alles flink aan de prijs, vooral het speciaal bier is erg duur.

Wat een zalige slibtong. En dat voor zo'n prijs. Gezellig en goed, het is er dus nog steeds. Vriendelijke attente bediening.

Ik heb een tijd terug hier met een groep mensen gegeten bij dorpscafé restaurant de Lange in Diever, ongeveer 30 euro per persoon. Toen we drinken bestelden kreeg ik een erg smerig glas. Gelukkig had ik een flesje bier dus dronk daar wel uit. Toen het eten er was stonden er een paar schoteltjes met gebakken aardappels en friet wat we vervolgens moesten verdelen met 10 mensen. Hoort natuurlijk niet zo in een restaurant vind ik. Ook waren de gebakken aardappels erg aangebrand. Nadat ik de aangebrande stukjes er afgesneden had, smaakte het verder prima. Ook het andere eten wat besteld was, was gedeeltelijk aangebrand. Als je de aangebrande stukken er netjes afsnijdt is het wel goed te eten, dat wel. Maar er blijft dan alleen zo weinig eten over. Wel vriendelijk personeel, bier en ijs was prima om toch maar een goed eind aan mijn verhaal te maken.

m.kroes

Na een lange werkdag gingen we avonds rond zeven uur naar restaurant De Lange in diever waar het niet zo druk was. We gingen aan een tafel zitten waar we gestuurd werden naar een andere lege tafel, wat we al een beetje vreemd vonden. Wat later konden we een bestelling plaatsen en na een uur wachten kwam er wat aan. De helft werd bij een ander tafeltje gebracht en wij maar wachten en toen maar weer vragen waar het bleef. Het sfeertje werd er niet beter op, de avond was voor ons al bedorven. Komt zeker door de vakantiekrachten.. jammer, verder een leuke zaak.

Vanavond heerlijk gegeten én gedronken hier, een echte aanrader voor iedereen! Top en bedankt voor de goede service! Tot gauw.

Marieke en Edwin

Even doorrijden, net buiten Diever ligt dit restaurant. Hele vriendelijke bediening, de kok die met veel plezier kookt en dat proef je dan ook terug in de gerechten. Voor ieder wat wils, een eenvoudige maar zeker daarom niet mindere kaart. Voor een lekkere maaltijd die heel betaalbaar is bent u hier aan het goede adres. Een aanrader!

Dirk

Aad

Eerlijk en goed eten voor een klein prijsje. Prima sfeer en enthousiaste gastvrouw en gastheer. Aanrader!!!

28. Nederlands Diever

Lucy

Gister gegeten. Sate en de ossenhaaspuntjes waren erg lekker. Jammer dat de salade niet was aangemaakt met een dressing. Maar al met al lekker gegeten voor weinig geld. Nagerecht had ik notenijsberg genomen, maar ben niet gek op noten dus kon het ook zonder de noten krijgen.

zandstra

Komen er al jaren naar volle tevredenheid. Vooral de gehaktbal is niet versmaden. Vriendelijke bediening in een leuke omgeving.

30. Nederlands Diever

Dik

De entourage is een beetje gedateerd maar wie maalt daarom het gaat tenslotte om het eten. Eenmaal een menu van de dag, de bijbehorende soep kon kosteloos worden vervangen door de mosterdsoep, die echt heerlijk was. Het hoofdgerecht een kalfsoester was heerlijk mals volgens mijn vrouw. Zelf had ik ook de mosterdsoep en een 'swienshak', dit is voor een varkensvlees liefhebber echt een aanrader. Erbij geserveerd werd gebakken aardappeltjes en frites en als groente bloemkool die net gaar was (lekker juist) en een schaaltje rauwkost. De afsluiting bestond uit 2 maal koffie. Een goede bediening die steeds attent was naar de klanten, een aanrader om te gaan eten.