Nieuwste foto's in Diever

Laatste updates in Diever

1. Andy Midside's profielfoto
    Andy Midside heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

Onvriendelijk ontvangst, eten is wel te doen.

2. Ben's profielfoto
    Ben heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

Ben

Dinsdag 7 juli met z'n vieren hier even gegeten. Met enige moeite is het redelijk te noemen. Meer niet. Zelf kreeg ik een (mini) schnitzel met een bekertje(?) gebakken aardappeltjes die de koekenpan nooit gezien of gevoeld hadden. Bah! Daarbij een bakje groenvoer. Samen met een lekker ijsje 25 euro. Vind ik te veel. Rest van de tafelgenoten verging het ongeveer net zo. Wij hebben hier niks te zoeken. Ik zou zeggen: niet voor omrijden.

3. Clemens's profielfoto
    Clemens heeft een recensie geschreven voor Brinkzicht Diever

Clemens

Goede en attente bediening, dat vind je (helaas) niet vaak meer. Lekker eten tegen schappelijke prijs.

4. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Villa Blauwhemel

Restaurant is Retro gezellig ingericht. Sfeervolle muziek. Aan de voorzijde een gezellige serre met uitzicht op het bos en de parkeerplaats en ingang van het Shakespearetheater. Aan de achterzijde schitterend uitzicht over de akkers. Achter ook tafeltjes leuk in het gras. Daar is het zelf consumpties afhalen i.v.m. de afstand.
    De kok verwerkt zijn Scandinavische afkomst in sommige gerechten.
    Als voorgerecht hadden wij een op houtskool aangebrande carpaccio en een bospaddenstoelensoep. Beide waren heerlijk.
    De hoofdgerechten, de asperge risotto en de eendenborst met spinazie crème. Ook deze gerechten vonden wij heel lekker.
    Voor het nagerecht hadden wij gekozen voor de Diever mess en de vanille parfait met Romanov aardbeien. De Diever mess was ook heel goed waarbij de rabarbersaus zeer op prijs werd gesteld. De vanille parfait was heel lekker maar de aardbeien waren zeer zwak van smaak. Moet gezegd worden dat wij momenteel nog geen lekkere aardbei gevonden hebben. Al met al een zeer geslaagd etentje. Complimenten aan de kok en ook de bediening.
    Jammer dat jullie niet in de omgeving van Rotterdam zitten. Dan hadden wij zeker terug gekomen.

5. Geesje Out's profielfoto
    Geesje Out heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

Geesje Out

Gisteravond 3 maaltijden besteld en opgehaald, ronduit SLECHT.
    Droge bal gehakt.
    Schnitzel aan 1 kant zwart geblakerd.
    Patat droog keihard en steenkoud.
    Rauwkost stelde niks voor.
    Broccoli niet gaar.
    Wij waren zeer verbaasd, komen daar wel vaker tijdens onze vakantie, om een patatje te eten.
    Was altijd goed.
    Is er soms ander personeel???

6. Hennie Uiterwijk-Linstra's profielfoto
    Hennie Uiterwijk-Linstra heeft gereageerd op een recensie van 't Keernpunt

Hoi Wieneke.
    De manier waarop dit tegen ons gezegd is,was ronduit zeer klantonvriendelijk.(grote mond)
    Wij krijgen altijd in een snackbar geserveerd op een bord.Wij hebben dit nog nooit mee gemaakt.
    Het eten was door de bak erg slof.
    We komen zeker niet terug en zullen onze mening ook niet terug draaien.
    groet Hennie Uiterwijk

7. Wieneke De Vries's profielfoto
    Wieneke De Vries heeft gereageerd op een recensie van 't Keernpunt

Dag mevrouw Uiterwijk Linstra. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. U heeft besteld in onze snackbar en inderdaad serveren we daar niet op borden. Onze snackbar heeft maar enkele zitplaatsen en we hebben een naastgelegen restaurant waar u wel van een bord kunt eten. We gebruiken dus menubakken want velen uit Diever halen menu's bij ons af. Deze menubakken zijn van duurzaam milieuvriendelijk rietsuiker en zeker niet van karton. U kreeg een prima schnitzel, goede frites en verse groente en salade. Dat u dat niet kon bekoren is jammer, maar onterecht als "rommel" gekwalificeerd.

8. Hennie Uiterwijk-Linstra's profielfoto
    Hennie Uiterwijk-Linstra heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

Vanavond gegeten in de snackbar. 2 Keer een menu om daar op te eten.
    Prijs 21,65.
    Wat kregen we hiervoor… 2 kartonnen bakken met rommel. Slappe hap.
    De bediening vroeg of het gesmaakt had. Nou nee dus, slappe hap en eten uit een kartonnen bak.
    Nou dat hadden we maar in het restaurant moeten eten was het bitse antwoord.
    Wij zijn in andere snackbars gewend dat het eten op een bord geserveerd wordt.
    Wij komen hier zeker nooit weer en raden anderen af hier te gaan eten.
    Of je moet je geld graag kwijt willen.
    Wij hadden die 21.65 Beter over het dak kunnen gooien.

9. Klant's profielfoto
    Klant heeft een recensie geschreven voor Bella Sofia

Telefonisch (voor bestelling) niet bereikbaar.

10. Florentine's profielfoto
    Florentine heeft een recensie geschreven voor Bella Sofia

Florentine

Heerlijk gegeten, de spareribs zijn ook geweldig, vallen zo van het bot. Lekkere krokant gekruide friet en een goede portie. Personeel is vriendelijk. Al met al een tentje om terug te komen!!

11. Lianne's profielfoto
  12. Lianne's profielfoto