Nieuwste foto's in Diever

Laatste updates in Diever

1. Edwin Gruppen's profielfoto
    Edwin Gruppen heeft een recensie geschreven voor La Mama

Edwin Gruppen

Het eten was voortreffelijk, ook heel veel.
    Het was super goed.

• Eindcijfer 9,6
  2. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor Villa Blauwhemel

We hadden het theatermenu gereserveerd voor € 49 per persoon.
    Na het voorgerecht dachten wij een warm hoofdgerecht te krijgen, helaas.
    Alleen nog een matig nagerecht.
    Omdat het nagerecht te laat was misten we de inleiding van de voorstelling.
    Totaal niet op elkaar afgestemd.
    Het was een grote teleurstelling.

1,8
  3. Ben Helming's profielfoto
    Ben Helming heeft een recensie geschreven voor Villa Blauwhemel

Ben Helming

Gisteren dinerbuffet gegeten. We dachten nadat we de koude voorgerechten op hadden dat daarna de warme hoofdgerechten zouden komen. Maar ho maar. Met een paar slappe gebakken aardappelen en een groenteprutje moesten we het doen. En dat voor bijna €50, weliswaar incl drinken. Erg slecht.

2,6
  4. Irma de Ronde's profielfoto
    Irma de Ronde heeft een recensie geschreven voor Villa Blauwhemel

Irma de Ronde

Het theaterdiner van € 49 (incl. drankjes) was helaas nogal een afknapper. Geen warme vis-, vlees- of vegetarische schotel. De "warme groentegerechten" (zoals op de site beschreven) waren alleen maar sperzieboontjes en aardappeltjes. Tja… Wel soep, wat hors d’oeuvres met Noorse garnaaltjes en iets zalmachtigs, wat koud vlees en een salade. Dessert was 1 taart (met appel, veel slagroom en kersen) en 2 (lekkere) kaassoorten. De beschrijving van dit 'complete diner' stond in de tekst op de site, maar dit was evengoed heel anders dan ik had verwacht. Kwaliteit van eten was wel oké, maar toch voelde ik me als theatergast gelokt en erin getuind. Dit was geen compleet diner.

De service was ook erg matig. Niets werd uitgelegd. Alles erg onduidelijk. Ineens bleek het dessert klaargezet. De serveersters waren wel vriendelijk en waren heel druk in de weer in de keuken en met aanvullen. Aan hen persoonlijk lag het niet. De uitstalling van het buffet op de bar was ronduit onprofessioneel en ontmoedigde om er nog een keer heen te lopen. Iedereen liep elkaar in de weg. Op een thuisverjaardag ben ik dat al beter gewend. Dit doet de Shakespearevoorstelling geen recht. Zet een bereikbaar uitgestald en veelzijdiger buffet neer en doe evt. de drankjes apart. Niet iedereen drinkt en kan zelf dan nog wat rechttrekken aan de verhouding prijs – wat je ervoor krijgt…

2,5
  5. Wiepke Vissers's profielfoto
    Wiepke Vissers heeft een recensie geschreven voor Villa Blauwhemel

Zaterdagavond lopend buffet voor de voorstelling.
    Buffet was weinig variatie, vlees ontbrak, weinig groente, aardappelen waren niet gaar. En dat voor 49€ was dit het niet waard.

1,7
  6. de Vries's profielfoto
    de Vries heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

de Vries

Net bij Keerpunt in Diever een softijsje gehaald, maar zo zonde dat er met het voorheen heerlijk ijs, geknoeid is.
    Geen structuur en veel te koud (te waterig)
    Speciaal uit Appelscha hier om een ijsje te eten, maar niet weer dus.

Een ijskenner

7. Do's profielfoto
    Do heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

SMAAKLOOS PRIJZIG HORECA VOEDSEL
    Onvriendelijke bediening direct in de verdediging!
    Mosterdsoep met klonten meel?
    Super saté (1 stokje) met pindasaus uit een pakje!
    Dikke asperges, met draden zonder kraak of smaak vergezeld van een oud vies ruikend blauw eitje en een bakje gesmolten boter met zwarte stukjes. Taaie opgewarmde gebakken aardappeltjes (ik vroeg zonder ham dus een extra eitje was leuk geweest).
    Nee, dit restaurant steekt een dikke vinger op naar de klant.
    Kortom een grote teleurstelling!!

1,5
  8. R Dijkstra's profielfoto
    R Dijkstra heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

Fijne ongedwongen sfeer de bediening erg vriendelijk (zonder vervelend zijn)
    Eten was keurig geserveerd ruim voldoende en geweldige smaak.

9. Joop Stijf's profielfoto
    Joop Stijf heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

Joop Stijf

Heb 2 kroketten met brood besteld en mijn vrouw het broodje carpaccio. Op de carpaccio viel niet veel aan te merken (9,95) maar de 2 kroketten met brood voor 9,75 waren toch wel erg dik betaald! Dit betekent 4,75 voor een boterham met een kroket! Bovendien is 1 kuipje roomboter voor 2 boterhammen wel erg karig. Kortom geen echt succes.

10. nieuwscafe's profielfoto
    nieuwscafe heeft gereageerd op een recensie van Eterij 't Nieuwscafe

Goedeavond, ik lees met verbazing uw recensie. Deze is niet voor ons bestemd. Daarnaast komt onze gehaktbal uit de juspot en er wordt door veel mensen voor om gereden omdat hij zo lekker en groot is. Kijk het menu maar na op Facebook.

En los daarvan. De prijzen die u noemt zijn vandaag de dag heel redelijk in een eetcafé of restaurant. Ook die hebben last van hoge energieprijzen, veel duurdere inkoop en loonkosten.

11. R. Schijf's profielfoto
    R. Schijf heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

R. Schijf

Bediening was veel te druk. Ze deden hun best maar tegen zo'n slechte keuken valt niet op te werken. Ik had een gehaktbal met een handje vol friet een klein bakje salade en bijna zwarte rode bietjes ik moest daar 22,50 voor betalen. De gehaktbal was een magnetron opgewarmde bal. Onze dochter had friet en een frikandel waar we 12,50 voor moesten betalen. Ik ben er zeker van dat de snackbar in de buurt beter eten levert dan dit spul. Een volgende keer (die er overigens niet komt) zou ik de hele bende terug sturen en weggaan. Zonde van een afsluiting van een leuke vakantiedag. We hebben gezegd dat we het erg prijzig vonden maar daar werd nauwelijks op gereageerd. Ook hebben ze onze reservering met wensen voor een rustige tafel ivm onze honden niet gerespecteerd. Jammer jammer jammer.

2,4
  12. Van der Ve ht's profielfoto
    Van der Ve ht heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

Van der Ve ht

Heerlijk gegeten. Het was erg druk en personeel moest alle zeilen bijzetten. Hierdoor waren de toiletten niet erg bijgehouden. Maar zeker de moeite waard en aan te bevelen.

13. Guldenhemel's profielfoto
    Guldenhemel heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

Guldenhemel

Bij de rotonde konden we naar Dwingelo “Dan toch liever naar Diever” riep ik en we sloegen rechtsaf en daar vonden we Het Keernpunt. Daar hebben ze met een inrichting in brasserie style een goede ambiance. De droge witte wijn was echt lekker. (4,25) Maar helaas de lunchkaart bleek te anticiperen op onze - after corona - moeilijke tijden. Niet echt gezellig meer als 2 croquetjes of een gehaktballetje € 9,50 moeten kosten. Een simpele uitsmijter kost hier € 9,25. Niet om het de uitbaters van Het Keernpunt aan te rekenen, ze moeten misschien wel om een en ander rendabel te houden. Hun inzet is sowieso groot en natuurlijk moet ook hun dak dicht blijven, maar willen Tineke en ik nog langer dertig euro + uitgeven voor een eenvoudige lunch in een eenvoudige uitspanning? We besloten om ons vandaag aan te passen en elk alleen maar een soep (5,75) te bestellen. Tineke had de aspergesoep en ik de mosterdsoep met droge worst. Beide volle koppen waren vergezeld met een heerlijk broodje. Maar helaas was de soep te gebonden.” Bloem kost niks” schamperde ik. “De smaak is wel lekker” zei Tineke. Ze stelde de kok voor om er wat ham in te snijden. De droge worst in mijn soep beperkte zich tot 3 dunne schijfjes en Tineke’s asperges waren amper te vinden. We waren niet ontevreden, maar eerder teleurgesteld hoe het overleven hier ook in Diever heeft toegeslagen. Groet Gerrit

14. Engel's profielfoto
    Engel heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

Hebben hier zaterdagavond met kleinkinderen gegeten! Eten was goed, maar de bediening erg amateuristisch! Voorgerecht werd niet opgeruimd, lege glazen idem. Geen warm welkom, iets oudere ober had een chagrijnige uitstraling!

15. Leistra's profielfoto
    Leistra heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Leistra

We hadden zin in een lekker lunch. We bestelden 2 maal kroketten met brood. Na ruim een half uur gevraagd naar onze bestelling. Deze werd daarna na 5 minuten gebracht. De kroketten waren toen al niet warm meer. De hele maaltijd + opmaak van de plate was zeer karig. Voor de prijs van € 9.25 zou je zeker meer mogen verwachtingen. Personeel op zich wel vriendelijk.

3,9
  16. Gea meijer's profielfoto
    Gea meijer heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Gea meijer

We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Hoefden niet lang te wachten, bediening was aardig en behulpzaam.

17. Ben Oude Wolbers's profielfoto
    Ben Oude Wolbers heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Ben Oude Wolbers

Twee kopjes koffie gedronken met twee saucijzenbroodjes. De bediening was zozo, wellicht vanwege Corona. Geschrokken zijn we van de prijs, €4,30 voor één saucijzenbroodje. In totaal bijna €15,00 dan is de verhouding ver zoek.

3,3
  18. Fam. Timmer's profielfoto
    Fam. Timmer heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

Fam. Timmer

Vanavond heerlijk gegeten bij 't Keernpunt. Echt voor herhaling vatbaar. We komen hier beslist vaker.

19. Ilma's profielfoto
    Ilma heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Sfeer is prima. Maar koffie kun je hier beter niet bestellen. Echt nog nooit zo’n vieze koffie gehad.

3,2
  20. Anomien's profielfoto
    Anomien heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

Vandaag hebben we geluncht bij het Keerpunt in Diever. We bestelden twee tosti's en een tomatensoep. We hadden hoge verwachtingen van de tosti, die maar liefst 7,80 kost. Prima tosti maar deze prijs niet waard. Dit betaal je namelijk op het museumplein, maar niet aan de dorpsstraat in Diever.
    De tomatensoep, echter, hebben we niet opgegeten. Het was dik en had meer weg van een tomatensaus dan een tomatensoep. Je kon daarnaast direct proeven dat deze niet vers was bereid. Deze lunch is dus niet aan te bevelen.

3,6