Nieuwste foto's in Diever

Laatste updates in Diever

1. Truus 's profielfoto
    Truus heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt
    Nederlands Diever

Wat hebben wij hier slecht gegeten. De carpacio was gemaakt van dik gesneden pekelvlees achtig iets. Het was zuur de dresssing was vies.
    De bediening was kortaf en chagrijnig.
    De zalm en de ossenhaaspuntjes waren op zichzelf nog wel redelijk. Maar de saus erbij was vies. Als bijgerecht een snotterige andyvie. Ieuwww.
    Prijs kwaliteit verhouding was niet in verhouding. Het was echt heel erg jammer. We hadden beter een salade bij de coop kunnen halen.

2. Wim Leppers's profielfoto
    Wim Leppers heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Bij het reserveren vroegen ze of we kwamen voor Shakespeare, omdat dan de tijd (tegen 19.00 uur) wel erg krap was om ook nog rustig te kunnen eten, zeer attent vond ik dat. Prima gegeten van de "Drentsche" menukaart met een knipoog naar vroegere tijden. Zelfs bruine bonen met een speklap op de kaart. Fantastisch. Vooraf de Zalmsalade besteld. Lekker fis, prima gerookte zalm en knapperige verse sla er onder met kruidenkaas en vers brood. Als hoofdgerecht de kippenlevertjes met ui en paprika. Deze werd geserveerd met warme groente (Kool met kerrie) een gemengde sla (komkommer, tomaat, sla, gekookt eitje en dressing), patat en huisgemaakte appel compote. Was dit niet genoeg dan kon dat zeker bij gebracht worden. Na enige tijd werd er keurig gevraagd of alles naar wens was en of het genoeg was. Nagerecht ook keuze genoeg en met nog een kopje koffie de maaltijd afgesloten. Wij waren zeer tevreden en ook om ons heen hoorden we positieve geluiden.

3. Wim Leppers's profielfoto
    Wim Leppers heeft gereageerd op een recensie van Eterij 't Nieuwscafe

Zo jammer dat deze mensen dan niet even van te voren vragen wat de aardbeienbol is. We komen al jaren bij het Nieuwscafé en wat ons op valt is dat er ruim wordt uitgelegd wat de aardbeienbol, de lentebol, de winterbol is en dat als je even vraagt wat die dan kost dat ook wordt verteld. Op het bord staat absoluut niet dat dat het een aanbieding is maar staat : vandaag lentebol, of aardbeienbol al naar gelang het seizoen of welk fruit er momenteel is. Misschien even vragen als je iets niet weet in plaats van aannemen dat iets is zoals jij denkt wat is iets inhoudt en als je iets niet bevalt maak dat dan meteen bekend zodat ze direct kunnen reageren.

4. Mirjam's profielfoto
    Mirjam heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Tijdens fietstocht kwamen we langs fietsen en zagen op groot bord langs de weg de aanbieding koffie met een aardbeienbol. Hadden we trek in. Koffie prima, gebakje bestond uit een kleine soes met slagroom en enkele aardbeien ernaast op het bordje.
    Bij afrekenen moesten we voor ons twee 12,60 betalen.
    Veel te veel geld voor koffie met wat lekkers.
    Tip: zet buiten op het bord erbij wat het kost. Het lijkt er Kuip dat het een aanbieding is.

5. Madelon's profielfoto
    Madelon heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant de Lange

Heerlijk eten voor een goede prijs.
    Goede en gezellig bediening.
    Werden nog herkent van vorig jaar.

Is een goede combinatie samen met een voorstelling in het openluchttheater.

6. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Vre… se… lijk!
    1 Uur en 20 minuten moeten wachten op het eten. Drinken moest je zelf om vragen en op het moment dat we vroegen waar het eten bleef kregen we een onverschillige reactie van de bediende. Prijs / kwaliteits verhouding klopt niet. Veel te duur betaald en dan moet je nog apart betalen voor de mayo? En tijdens het afrekenen niet eens een excuses, helemaal niets alleen een arrogante blik! Ooit maar nooit meer! Moet zeggen dat iedereen aan het klagen was.
    Over kwaliteit van eten en tijdsduur. Maar blijkbaar standaard want werd totaal niet op gereageerd. Dus zou een deurtje verder gaan!

7. Fam. Schurink's profielfoto
    Fam. Schurink heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

Fam. Schurink

Nog niet op de stoel, alleen man nog onderweg, meteen een “ hijgende” ober aan tafel, wat ik wilde bestellen. Eenmaal bestelling geplaatst, 3 x een andere ober aan tafel wat we willen bestellen.
    Man nog aan het eten al 2 keer een jonge ober in de startblokken om de borden te verwijderen.
    Kortom we willen in onze vakantie onthaasten, maar jammer op dit terras gaat dat niet lukken.
    Dus wil je lekker genieten in alle rust, doe dat niet hier.

8. rrrobb's profielfoto
    rrrobb heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

rrrobb

Op 29 mei hebben we hier met vier personen geluncht. Drie prima grote pannenkoeken en ook de kroketten met brood waren prima. Niet meer en niet minder. Een leuk terras met uitzicht op de brink en een vriendelijke bediening.

9. rrrobb's profielfoto
    rrrobb heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

rrrobb

Hier gegeten op 28 mei 2018. De avond ervoor stapten we hier om half 8 binnen en kregen te horen dat de keuken al gesloten was. Des te vreemder is het om op deze site te zien dat je hier maar liefst om 8 uur nog kan reserveren. Misschien is het in dit restaurant net als bij een aflevering van fawlty towers. Als je de eigenaar wat extra's toestopt gaat hij zelf voor chefkok spelen. Maar goed, dat hebben we dus niet uitgeprobeerd. De volgende dag waren we er om half zeven. En dat was nog wel vroeg genoeg. We hebben ons op het terras genesteld aan de kant van de weg en zo werden we diverse keren belaagd door enorme vrachtwagens of mega grote boerenkarren achter een trekker die vlak langs ons tafeltje kwamen rijden. Ach, dat houdt het spannend. De bediening was correct. Mijn tafelgenoot had hier al eerder gegeten en was erg te spreken over de gehaktbal. Die kon eventueel ook met satésaus geserveerd worden. En dat geldt hier trouwens ook voor de saté zelf. Ik had een gegrilleerd vleestrio. Zonder saus, maar toch lekker. Het was een warme dag en ons toetje hebben we aan de overkant bij de ijssalon genomen. Dat vond onze ober prima, maar dan moesten we wel snel zijn want om acht uur zou hij sluiten. En zo hebben we hals over kop het terras weer verlaten. De ijssalon sluit om negen uur. Niet iedereen gaat hier zo vroeg naar bed.

10. rrrobb's profielfoto
    rrrobb heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant de Lange

rrrobb

Hier gegeten op 27 mei 2018. Bij de buren was de kok om half 8 al naar bed, maar hier bleef de kok gelukkig nog iets langer op. Na een warme dag en een enorme plensbui was het behoorlijk afgekoeld en hebben we dus maar binnen gegeten. Een mooie kaart met diverse Drentse speciaal gerechten. Vooral het stoofpotje smaakte erg lekker en bijzonder. Een aanrader hier. Ik had de Drentse schnitzel. Maar hier was de Oostenrijkse invloed helaas iets te overheersend. Een prima schnitzel hoor. Lekker groot en lekker gepaneerd precies zoals je van een schnitzel verwacht. Maar wat is daar Drents aan? Na afloop nog een Drentse koffie met een Dieverse kruidenbitter. Een soort Underberg. Daar moet je dus wel van houden. De bediening was heel attent en aardig. Bovendien kon je er wel mee lachen. Halverwege vroeg ze aan ons of ze de buitendeur open mocht zetten. Maar dat betekende gelukkig niet dat we snel weg moesten wezen.

11. D en N's profielfoto
    D en N heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant de Lange

Vandaag heerlijke aspergesoep bij dit restaurant gegeten. En ook de biefstuk smaakte heel goed. Vriendelijke en vlotte bediening. En een gezellig ingericht restaurant.

12. Johan Stolk's profielfoto
    Johan Stolk heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

Johan Stolk

Lekker gegeten, thuis erachter gekomen dat er een jas was blijven liggen. De jas hebben ze de dag erna alweer opgestuurd, top service!

13. R J Bosma's profielfoto
    R J Bosma heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant de Lange

Goede ambiance, vriendelijke en attente bediening. Kwalteit van de maaltijd zeer matig.

14. jurria's profielfoto
    jurria heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant de Lange

Prima eten en hartelijk personeel!

15. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Ik had mij echt verheugd op een ouderwetse bruine bonen maaltijd. Maar helaas de bonen waren echt niet gaar. Toen ik dat aangaf zei de serveerster dat dat niet kon omdat het verse bonen waren Wij hebben manmoedig doorgekauwd maar ik snap nu wel waarom Bartje geen bruine bonen wou eten

16. Hilda Haanstra's profielfoto
    Hilda Haanstra heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Hilda Haanstra

Gisteravond gereserveerd om 19.00u. Om half negen nog geen hoofdgerecht. Zoiets nog nooit beleefd. Zijn toen maar weg gegaan. Erg slecht. Jammer.

17. Marion Hansen's profielfoto
    Marion Hansen heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Marion Hansen

Gisteren geweest. Gereserveerd om 19.00 En om 19.30 Voorgerecht. Rn toen we om 20.50 Vroegen waar ons eten bleef wilden ze er net mee beginnen. Iedereen wie later binnen kwam kreeg het eten eerder. Ze waren ons vergeten. Zo kwam het op ons zessen over. Dus we verlieten de zaak met een lege maag en wat een leuke avond moest worden werd hierdoor met een domper afgesloten. Dus maar terug na de camping en daar hebben ze ons fijn geholpe om nog wat voor ons klaar te maken.
    Jammer.
    Groet marion.

18. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Heel lekker gegeten, bediening was top! Hele leuke en gezellige sfeer! Kom zeker terug!

19. postma's profielfoto
    postma heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Zeer slecht alleen bediening al diep treurig grote mond krijgen als je na half uur vraagt of er ook mogelijkheid is om eten te bestellen. Eten van andere gasten was zwart aangebrand; deze dames zeiden er ook wat van', antwoord daarop was hoort zo.

Eigenaar of verantwoordelijke mocht ik niet spreken.
    Waarop wij drinken betaald hebben (eten wilden we daar al niet meer bestellen) en zijn vertrokken.
    Nooit weer eterij nieuwscafe in diever.
    Gelukkig waren er meer restaurants in omgeving.

20. AdG's profielfoto
    AdG heeft 't Keernpunt toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Hoofdstraat 48 Diever
  21. AdG's profielfoto
    AdG heeft Café Restaurant de Lange toegevoegd als favoriet restaurant
  22. cougar48's profielfoto
    cougar48 heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant de Lange

Gezellig gegeten met 4 personen. De champignonsoep was heerlijk. Hoofdgerecht stoofpotje, wild zwijn en kip-pannetje, allemaal heerlijk mals en goed op smaak. Ruim voldoende groente en aardappels/friet werden erbij geserveerd. Bediening was vriendelijk en de prijs ook. Wij vonden het een aanrader!

23. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt
    Nederlands Diever

Menukaart ziet er goed uit. Ruime keus. Mijn gerecht was schelvis in mosterdsaus. Helaas, wat viel dat tegen. Ik heb echt nog nooit een schelvis gegeten die zo smakeloos en zo droog was. Dat wil ik toch even gezegd hebben.

24. Anna de Jong's profielfoto
    Anna de Jong heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt
    Nederlands Diever

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goed verzorgd.

25. M Pronk's profielfoto
    M Pronk heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

7.60 euro voor een balletje mayo.. mijn collega chauffeurs en ik hebben de allerduurste gehaktbal van europa gevonden. Haha 4 balletjes mayo 30 euro. Ongelooflijk. De smaak was trouwens prima

26. 't Keernpunt heeft een nieuwe foto
  27. 't Keernpunt heeft een nieuwe foto