Nieuwste foto's in Diever

Laatste updates in Diever

1. rrrobb's profielfoto
    rrrobb heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

rrrobb

Op 29 mei hebben we hier met vier personen geluncht. Drie prima grote pannenkoeken en ook de kroketten met brood waren prima. Niet meer en niet minder. Een leuk terras met uitzicht op de brink en een vriendelijke bediening.

2. rrrobb's profielfoto
    rrrobb heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

rrrobb

Hier gegeten op 28 mei 2018. De avond ervoor stapten we hier om half 8 binnen en kregen te horen dat de keuken al gesloten was. Des te vreemder is het om op deze site te zien dat je hier maar liefst om 8 uur nog kan reserveren. Misschien is het in dit restaurant net als bij een aflevering van fawlty towers. Als je de eigenaar wat extra's toestopt gaat hij zelf voor chefkok spelen. Maar goed, dat hebben we dus niet uitgeprobeerd. De volgende dag waren we er om half zeven. En dat was nog wel vroeg genoeg. We hebben ons op het terras genesteld aan de kant van de weg en zo werden we diverse keren belaagd door enorme vrachtwagens of mega grote boerenkarren achter een trekker die vlak langs ons tafeltje kwamen rijden. Ach, dat houdt het spannend. De bediening was correct. Mijn tafelgenoot had hier al eerder gegeten en was erg te spreken over de gehaktbal. Die kon eventueel ook met satésaus geserveerd worden. En dat geldt hier trouwens ook voor de saté zelf. Ik had een gegrilleerd vleestrio. Zonder saus, maar toch lekker. Het was een warme dag en ons toetje hebben we aan de overkant bij de ijssalon genomen. Dat vond onze ober prima, maar dan moesten we wel snel zijn want om acht uur zou hij sluiten. En zo hebben we hals over kop het terras weer verlaten. De ijssalon sluit om negen uur. Niet iedereen gaat hier zo vroeg naar bed.

3. rrrobb's profielfoto
    rrrobb heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant de Lange

rrrobb

Hier gegeten op 27 mei 2018. Bij de buren was de kok om half 8 al naar bed, maar hier bleef de kok gelukkig nog iets langer op. Na een warme dag en een enorme plensbui was het behoorlijk afgekoeld en hebben we dus maar binnen gegeten. Een mooie kaart met diverse Drentse speciaal gerechten. Vooral het stoofpotje smaakte erg lekker en bijzonder. Een aanrader hier. Ik had de Drentse schnitzel. Maar hier was de Oostenrijkse invloed helaas iets te overheersend. Een prima schnitzel hoor. Lekker groot en lekker gepaneerd precies zoals je van een schnitzel verwacht. Maar wat is daar Drents aan? Na afloop nog een Drentse koffie met een Dieverse kruidenbitter. Een soort Underberg. Daar moet je dus wel van houden. De bediening was heel attent en aardig. Bovendien kon je er wel mee lachen. Halverwege vroeg ze aan ons of ze de buitendeur open mocht zetten. Maar dat betekende gelukkig niet dat we snel weg moesten wezen.

4. D en N's profielfoto
    D en N heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant de Lange

Vandaag heerlijke aspergesoep bij dit restaurant gegeten. En ook de biefstuk smaakte heel goed. Vriendelijke en vlotte bediening. En een gezellig ingericht restaurant.

5. Johan Stolk's profielfoto
    Johan Stolk heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

Johan Stolk

Lekker gegeten, thuis erachter gekomen dat er een jas was blijven liggen. De jas hebben ze de dag erna alweer opgestuurd, top service!

6. R J Bosma's profielfoto
    R J Bosma heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant de Lange

Goede ambiance, vriendelijke en attente bediening. Kwalteit van de maaltijd zeer matig.

7. jurria's profielfoto
    jurria heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant de Lange

Prima eten en hartelijk personeel!

8. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Ik had mij echt verheugd op een ouderwetse bruine bonen maaltijd. Maar helaas de bonen waren echt niet gaar. Toen ik dat aangaf zei de serveerster dat dat niet kon omdat het verse bonen waren Wij hebben manmoedig doorgekauwd maar ik snap nu wel waarom Bartje geen bruine bonen wou eten

9. Hilda Haanstra's profielfoto
    Hilda Haanstra heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Hilda Haanstra

Gisteravond gereserveerd om 19.00u. Om half negen nog geen hoofdgerecht. Zoiets nog nooit beleefd. Zijn toen maar weg gegaan. Erg slecht. Jammer.

10. Marion Hansen's profielfoto
    Marion Hansen heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Marion Hansen

Gisteren geweest. Gereserveerd om 19.00 En om 19.30 Voorgerecht. Rn toen we om 20.50 Vroegen waar ons eten bleef wilden ze er net mee beginnen. Iedereen wie later binnen kwam kreeg het eten eerder. Ze waren ons vergeten. Zo kwam het op ons zessen over. Dus we verlieten de zaak met een lege maag en wat een leuke avond moest worden werd hierdoor met een domper afgesloten. Dus maar terug na de camping en daar hebben ze ons fijn geholpe om nog wat voor ons klaar te maken.
    Jammer.
    Groet marion.

11. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Heel lekker gegeten, bediening was top! Hele leuke en gezellige sfeer! Kom zeker terug!

12. postma's profielfoto
    postma heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Zeer slecht alleen bediening al diep treurig grote mond krijgen als je na half uur vraagt of er ook mogelijkheid is om eten te bestellen. Eten van andere gasten was zwart aangebrand; deze dames zeiden er ook wat van', antwoord daarop was hoort zo.

Eigenaar of verantwoordelijke mocht ik niet spreken.
    Waarop wij drinken betaald hebben (eten wilden we daar al niet meer bestellen) en zijn vertrokken.
    Nooit weer eterij nieuwscafe in diever.
    Gelukkig waren er meer restaurants in omgeving.

13. AdG's profielfoto
    AdG heeft 't Keernpunt toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Hoofdstraat 48 Diever
  14. AdG's profielfoto
    AdG heeft Café Restaurant de Lange toegevoegd als favoriet restaurant
  15. cougar48's profielfoto
    cougar48 heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant de Lange

Gezellig gegeten met 4 personen. De champignonsoep was heerlijk. Hoofdgerecht stoofpotje, wild zwijn en kip-pannetje, allemaal heerlijk mals en goed op smaak. Ruim voldoende groente en aardappels/friet werden erbij geserveerd. Bediening was vriendelijk en de prijs ook. Wij vonden het een aanrader!

16. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt
    Nederlands Diever

Menukaart ziet er goed uit. Ruime keus. Mijn gerecht was schelvis in mosterdsaus. Helaas, wat viel dat tegen. Ik heb echt nog nooit een schelvis gegeten die zo smakeloos en zo droog was. Dat wil ik toch even gezegd hebben.

17. Anna de Jong's profielfoto
    Anna de Jong heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt
    Nederlands Diever

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goed verzorgd.

18. M Pronk's profielfoto
    M Pronk heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

7.60 euro voor een balletje mayo.. mijn collega chauffeurs en ik hebben de allerduurste gehaktbal van europa gevonden. Haha 4 balletjes mayo 30 euro. Ongelooflijk. De smaak was trouwens prima

19. 't Keernpunt heeft een nieuwe foto
  20. 't Keernpunt heeft een nieuwe foto
  21. 't Keernpunt heeft een nieuwe foto
  22. 't Keernpunt heeft een nieuwe foto
  23. Familie Koers's profielfoto
    Familie Koers heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Familie Koers

Lekker gegeten met ons gezin. De smaak van het eten is ouderwets lekker. De schaaltjes op tafel en de smaak van de gerechten herinneren aan het eten van vroeger bij mijn oma. De bediening was prima, attent en met de pinda allergie van onze dochter werd goed rekening gehouden.

24. B. Coes's profielfoto
    B. Coes heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

B. Coes

De prijs - kwaliteitsverhouding klopt van géén kanten. Veel te veel betaald voor slecht eten. Bij het afrekenen werd keurig gevraagd of alles naar wens was en heb duidelijk gemaakt dat dit niet het geval was. Mocht je nu verwachten dat er gevraagd werd wat de klacht dan wel kalchten zijn; nee hoor; gewoon negeren en doorgaan. Wij wonen in de buurt van Diever maar dit was het eerste maar ook tevens het laatste bezoek aan dit restaurant. Wil je lekker gaan eten voor een redelijke prijs; dit is niet de meest aan te bevelen plek.

25. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant de Lange

Jammer van de spareribs. Doe er iets aan.

26. Jeroen Kiewiet's profielfoto
    Jeroen Kiewiet heeft Eterij 't Nieuwscafe toegevoegd als favoriet restaurant
  27. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Eterij 't Nieuwscafe

Ik ben hier samen met mijn partner tweemaal wezen eten. Het was prima, er wordt met lekkere Drentse streekproducten gewerkt.

Het is een gezellig restaurant dat leuk is ingericht en de bediening is attent. Helaas is alles flink aan de prijs, vooral het speciaal bier is erg duur.

28. Froukje's profielfoto
    Froukje heeft een recensie geschreven voor Berk en Heuvel

Wat een zalige slibtong. En dat voor zo'n prijs. Gezellig en goed, het is er dus nog steeds. Vriendelijke attente bediening.