Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Diessen verdeeld zijn.

Gezellige avond, lekker gegeten, fijne sfeer 😊

Super vriendelijke medewerkers! Heerlijk eten en leuk kindermenu.
    Echt een aanrader!

José van Dien

Hebben heerlijk gegeten. Voorgerecht prima, hoofdgerecht supermals vlees en een gezellige sfeer met vriendelijke bediening. Een echte aanrader!

4. Pannenkoekenhuis Diessen

Weer heerlijk gegeten in Baarschot. Lekkere pannenkoeken en een super speelplek voor de kinderen.

Twee keer goed gegeten in dit restaurant.

Het eten was heerlijk,en de bediening was top als je glas leeg was kwamen,ze gelijk langs of je nog wat wilde drinken.

Dhr de graaf

Lekker gegeten en de bediening was top.

Je glas was leeg en ze kwamen langs of je nog wat wilden drinken,dat is ook wel is anders dat je heel de tijd moet zwaaien voor een drankje

A M van den Hoven

Hele slechte ervaring. Op zondag met arrangement van Happen en Trappen daar gegeten. Werd niet verteld wat we voor soep we kregen. Kregen aspergesoep werd niet gevraagd of wij dit allemaal lusten. Daarna nadat al een keer besteld hadden zat iemand nog aan zijn tweede biertje en vroeg de ober of hij de rekening kon brengen? Volgens mij horen wij dit te vragen en niet hij. Hele slechte service. Geen aanbeveling wordt ook gemeld bij Happen en trappen

8. Pannenkoekenhuis Diessen

Top spare-ribs! Kinderen vonden de pannenkoeken en friet ook heerlijk. Ligt in mooie landelijke omgeving. Gezellige service.

9. Pannenkoekenhuis Diessen

Heerlijke sfeer, goeie pannenkoeken en prachtige speelgelegenheid voor de kinderen!

Wij hebben hier alleen geluncht waaronder de hamburger. Gezien de prijs 12,50! verwacht heb een lekkere sappige hamburger maar je krijgt 2 uitgedroogde gefrituurde fabriekshamburgers. Na een opmerking hierover werd er gezegd dat van een slager komen! Voor dit aanzienlijke bedrag verwacht je niet van die "snackbar" hamburgers van 40 in een dozijn! Zelfs een hamburger van de mac Donald is lekkerder terwijl ik deze eigenlijk verfoei!
    Zeker gezien de rest van de bestelling viel de hamburger totaal uit de toon!
    Advies: bak zelf een lekkerder sappige verse hamburger

11. Pannenkoekenhuis Diessen

M Vd westelaken

Pannenkoeken waren verbrand en zeer smakeloos!!
    Je kunt proeven dat er onervaren koks aan de pan staan.
    Ik had een pannenkoek met appel rozijnen en n hele bus kaneel erop. Echt vies. Het roomijs wat erbij zat was al n keer ontdooit geweest en zat vol water kristallen en slagroom uit n bus. Wij hebben onze pannenkoeken niet opgegeten en zijn ergens anders gaan eten. Een echte afrader dus!!

Zelf bakken met een pakje Koopmans smaakt stukken beter!!

Heerlijk gegeten in een gezellige ruimte en met vlotte bediening. We kregen zelfs een recept van het voorgerecht.

Vrijdagavond was het weer heerlijk eten bij Kerkzicht in Diessen

14. Pannenkoekenhuis Diessen

Op een mooi plekje in Brabant vind je deze brouwerij/restaurant/lunchroom. Eerste terrasje van het jaar, heerlijk buiten gezeten. Uitgebreide kaart, veel keuze uit allerlei biertjes die de bediening graag toelicht. Ruime keuze in pannenkoeken, maar ook in broodjes, waar wij voor besloten te kiezen. Brood is super smakelijk en vers, zeer royaal belegd (club sandwich en streekkaas) en verzorgd opgemaakt. Uiterst vriendelijke, vrolijke bediening, zeer correct. We kwamen hier bij toeval langs, maar zouden zeker nog een keer terug gaan!

15. Pannenkoekenhuis Diessen

We namen op de gok de proeverij en het was zeker het gokje waard. Erg lekker. Sfeer gezellig en bediening super.

Lekker gegeten voor een goede prijs in een aangename sfeer! Prettige bediening.

17. Pannenkoekenhuis Diessen

In de Brouwerij is een aanrader. We hebben heerlijk gegeten in een prachtig pand op prachtige locatie, en het eten en de bediening was ook helemaal super.

Willem

Gezellig gegeten met mijn collega's. Sfeervolle inrichting. Lekkere gerechten met producten uit de omgeving. Bediening was erg vriendelijk.

Kortom prima avondje gehad.

Willem

Gezellig eetcafe met sfeervol terras. Lekker eten met keuze uit verschillende speciaalbiertjes.

22. Pannenkoekenhuis Diessen

Suzanne

Het eten was heerlijk. We hebben de Proeven in de Brouwerij gekozen waarbij we 3 uur lang onbeperkt kunnen kiezen uit verschillende gerechtjes. Wat wel apart was was dat we in verschillende rondes hetzelfde bestelden (verschillende personen) maar het toch net iets anders kregen. Leek wel of er andere koks waren en ze niet afgestemd hadden hoe het te bereiden en serveren.
    Het eten was overigens wel heerlijk.

Wat pluspuntjes:
    - Heel lekker eten
    - Een wat oudere bediende was erg vriendelijk en behulpzaam, kwam ook zeggen dat 1 gerechtje niet meer op voorraad was en vroeg wat ik in de plaats wilde. Bij vragen legde hij het ook erg goed uit. En hij loste ook op wat anderen vergeten warm
    - Erg gezellig
    - We zaten er erg rustig
    - Merendeel vriendelijke bediening

Wat minpuntjes op een rijtje:
    - Er ging 2x iets mis met het drinken. De bestelling kwam niet door
    - Zelfde gerechtjes in verschillende rondes maar toch net iets anders gekregen
    - 1x stond onze tafel vol met de bordjes, kwam genoeg personeel langs maar ruimden het niet af

23. Pannenkoekenhuis Diessen

in onze vakantie hier 2x super lekker gegeten! Heerlijke pannenkoeken en ook van de brasserie kaart is super! Erg oplettend en aardig personeel. Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug!

24. Pannenkoekenhuis Diessen

De sfeer In de Brouwerij is erg huiselijk, de bediening is erg vriendelijk en weet een gezellig ongedwongen praatje te maken. We kwamen eigenlijk voor een pannenkoek maar er staat veel meer op de kaart. Uiteindelijk hebben we ons rond gegeten aan de spare-Ribs... En eerlijk waar ik heb ze nog nooit zo lekker op!

25. Pannenkoekenhuis Diessen

florien

26. Pannenkoekenhuis Diessen

Wachttijd veel te lang terwijl het niet bepaald druk was en als er dan ook nog een fout is gemaakt bij het opnemen van de bestelling en een persoon van ons gezelschap van 11 personen meer dan een kwartier moet wachten dan is dat zeer vervelend.
    Het onbeperkt sparen ribs eten is een beetje een farce, immers de tweede portie is klein en laat lang op zich wachten.
    Niet echt iets om nog eens terugte keren.
    Ik kan me betere tijden herinneren bij deze gelegenheid enkele jaren geleden.

27. Pannenkoekenhuis Diessen

Leuk pannenkoekenrestaurant, met een terras aan twee kanten. Wij zaten op het terras aan de kant van de weg, lekker rustig & sfeervol muziekje. Prima eten, zeer vriendelijke bediening (zelfs regelmatig even aandacht voor onze hond -waterbak en koekje).

Het eten was niet verkeerd. Gewoon wat je kan verwachten bij een Landal restaurant.
    De service was redelijk maar wel erg jong personeel.
    Ze hadden er niet zo veel zin in.

29. Pannenkoekenhuis Diessen

Marjolein

In een woord prima! Echte Brabantse gezelligheid. Leuke bediening, grappig en vriendelijk. Lekker eten. Veel keus.

Een hele week ben ik hier op restaurant geweest. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten was van goede kwaliteit en mooi gepresenteerd.