wo lunch vanaf 12:00 diner tot 21:00

1335482011 80
1392320481 82
1420739715 68
1442054141 81

1. Weer heerlijk gegeten in Baarschot. Lekkere pannenkoeken en een super speelplek voor de kinderen.

2. Top spare-ribs! Kinderen vonden de pannenkoeken en friet ook heerlijk. Ligt in mooie landelijke omgeving. Gezellige service.

3. Heerlijke sfeer, goeie pannenkoeken en prachtige speelgelegenheid voor de kinderen!

4. M Vd westelaken

Pannenkoeken waren verbrand en zeer smakeloos!!
    Je kunt proeven dat er onervaren koks aan de pan staan.
    Ik had een pannenkoek met appel rozijnen en n hele bus kaneel erop. Echt vies. Het roomijs wat erbij zat was al n keer ontdooit geweest en zat vol water kristallen en slagroom uit n bus. Wij hebben onze pannenkoeken niet opgegeten en zijn ergens anders gaan eten. Een echte afrader dus!!

Zelf bakken met een pakje Koopmans smaakt stukken beter!!

5. Op een mooi plekje in Brabant vind je deze brouwerij/restaurant/lunchroom. Eerste terrasje van het jaar, heerlijk buiten gezeten. Uitgebreide kaart, veel keuze uit allerlei biertjes die de bediening graag toelicht. Ruime keuze in pannenkoeken, maar ook in broodjes, waar wij voor besloten te kiezen. Brood is super smakelijk en vers, zeer royaal belegd (club sandwich en streekkaas) en verzorgd opgemaakt. Uiterst vriendelijke, vrolijke bediening, zeer correct. We kwamen hier bij toeval langs, maar zouden zeker nog een keer terug gaan!

6. We namen op de gok de proeverij en het was zeker het gokje waard. Erg lekker. Sfeer gezellig en bediening super.

7. In de Brouwerij is een aanrader. We hebben heerlijk gegeten in een prachtig pand op prachtige locatie, en het eten en de bediening was ook helemaal super.

8. Suzanne

Het eten was heerlijk. We hebben de Proeven in de Brouwerij gekozen waarbij we 3 uur lang onbeperkt kunnen kiezen uit verschillende gerechtjes. Wat wel apart was was dat we in verschillende rondes hetzelfde bestelden (verschillende personen) maar het toch net iets anders kregen. Leek wel of er andere koks waren en ze niet afgestemd hadden hoe het te bereiden en serveren.
    Het eten was overigens wel heerlijk.

Wat pluspuntjes:
    - Heel lekker eten
    - Een wat oudere bediende was erg vriendelijk en behulpzaam, kwam ook zeggen dat 1 gerechtje niet meer op voorraad was en vroeg wat ik in de plaats wilde. Bij vragen legde hij het ook erg goed uit. En hij loste ook op wat anderen vergeten warm
    - Erg gezellig
    - We zaten er erg rustig
    - Merendeel vriendelijke bediening

Wat minpuntjes op een rijtje:
    - Er ging 2x iets mis met het drinken. De bestelling kwam niet door
    - Zelfde gerechtjes in verschillende rondes maar toch net iets anders gekregen
    - 1x stond onze tafel vol met de bordjes, kwam genoeg personeel langs maar ruimden het niet af

9. in onze vakantie hier 2x super lekker gegeten! Heerlijke pannenkoeken en ook van de brasserie kaart is super! Erg oplettend en aardig personeel. Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug!

10. De sfeer In de Brouwerij is erg huiselijk, de bediening is erg vriendelijk en weet een gezellig ongedwongen praatje te maken. We kwamen eigenlijk voor een pannenkoek maar er staat veel meer op de kaart. Uiteindelijk hebben we ons rond gegeten aan de spare-Ribs... En eerlijk waar ik heb ze nog nooit zo lekker op!

11. Wachttijd veel te lang terwijl het niet bepaald druk was en als er dan ook nog een fout is gemaakt bij het opnemen van de bestelling en een persoon van ons gezelschap van 11 personen meer dan een kwartier moet wachten dan is dat zeer vervelend.
    Het onbeperkt sparen ribs eten is een beetje een farce, immers de tweede portie is klein en laat lang op zich wachten.
    Niet echt iets om nog eens terugte keren.
    Ik kan me betere tijden herinneren bij deze gelegenheid enkele jaren geleden.

12. Leuk pannenkoekenrestaurant, met een terras aan twee kanten. Wij zaten op het terras aan de kant van de weg, lekker rustig & sfeervol muziekje. Prima eten, zeer vriendelijke bediening (zelfs regelmatig even aandacht voor onze hond -waterbak en koekje).

13. Marjolein

In een woord prima! Echte Brabantse gezelligheid. Leuke bediening, grappig en vriendelijk. Lekker eten. Veel keus.

14. Echt 'n fantastische tent. Enthousiaste bediening, ruime keuze in de kaart en zeker kindvriendelijkheid. De parkeerplaats stond vol en dan weet je dat je wat langer moet wachten, maar zeker het wachten waard. Echt een aanrader.

15. Vandaag op 11-05-2014 bij jullie gegeten. Ontvangst was minder, geen jassen aan nemen of gezellig praatje.

Had aspergesoep besteld waar zalm in zat. Stond wel op de kaart, maar niet op het bordje op de tafel. Zijn toch veel mensen die dat niet lusten. Tip: vermeld er bij dat er zalm of vis bij zit.

Hamburger menu was ook niet echt een succes. Jammer, al de keren van te voren was het veel beter bij de vorige eigenaar. Pannenkoeken waren wel goed, blijf daar bij dat is jullie specialiteit.

Was niet zo goed georganiseerd, waardoor veel fouten worden gemaakt en de sfeer van de personeel was ook minder.

Bloempot op tafel waar bestek in zat, geen placemat. Deur waar dat je naar buiten kan gaan, kunnen ze beter sluiten ivm de trek tocht als je aan de tafel aan het eten bent en andere deur in de grote zaal open zal een hoop schelen.

Pluspunt: afstapje hebben ze schuin gemaakt voor mensen die slecht te been zijn en of met rolstoel zijn. En voor kinderen nieuw toestel geplaatst buiten.

Is voor mij de laatste keer dat ik hier kom. Groetjes Mark.

16. Agnes Groffen

Waren zaterdag 19 april 2014 in de Brouwerij. Het was er rommelig en de pannenkoeken waren niet warm genoeg. De Irish Coffee was ook lauw. Jammer, want wij hebben altijd goede herinneringen aan d'Ouwe Brouwerij.
    Kan wat dat betreft nog iets leren van de vorige eigenaar, die bij elk tafeltje nog altijd even een woordje kwam wisselen.
    Wij vonden het jammer dat het zo veranderd is.

17. Veel keus qua pannenkoeken en erg lekker! Ook genoeg keus aan andere gerechten. Erg lekker en een hele vriendelijke service. Ook aan de kinderen is hier gedacht! Volop speelgoed en buiten ook veel om te spelen. Erg prettig, kindvriendelijk en lekker om hier eens te eten!

18. Geluncht in Baarschot. We hadden een tosti besteld met bruin brood, dat was geen enkel probleem. Later bleek dat de tosti's in de pan gebakken werden, de onderzijde was een beetje zwart. Ik proefde het meteen, mijn tafelgenoot vond het toch smakelijk. Ik kreeg de indruk dat het wel met zorg bereid was en er uitgegaan was van verse ingredienten.
    De cappuccino was prima maar duur.
    De bediening was vriendelijk en correct.
    Het restaurant ziet er mooi uit en ademt de sfeer van de landelijke omgeving uit. Helaas waren wij de enige gasten en dat is dan weer niet zo gezellig, we hebben het zelf leuk gemaakt.
    Het is wel een restaurant waar ik graag nog een keer wil gaan eten, de menukaart zag er goed uit. Ik ben er al vaker geweest om pannekoeken te eten, ik kan me herinneren dat het allemaal prima was.

19. Wat een verrassing! 10 November met mijn collega's buitengewoon goed gegeten in de "Goeikamer". Prachtig gedekte tafel bij de open haard, wat de sfeer zeker ten goede kwam. Heerlijke, zorgvuldig uitgezochte wijnen bij het viergangen verrassingsmenu. De lamsfilet was om te zuigen. Erg gastvrije en attente bediening die keurig uitlegde wat we allemaal voor heerlijkheden op ons bord hadden liggen. Jammer dat het voor ons zover van huis is, anders zou ik er zeker vaker gaan eten. Aanstaande zomer gaan we zeker terug want het buitenterras zag er ook erg aanlokkelijk uit. Echt een aanrader!

20. R.Brouwer

Op zaterdag 22 oktober was er weer een Brouwer-familiedag. Met ons tienen werden wij hartelijk welkom geheten. Een mooie goei-kamer en prachtig gedekt.
    Wij kozen voor het verrassingsmenu en huiswijn, wit en rood.
    Al snel bracht de attente bediening een heerlijke amuse met o.m. fazantenpaté. Dat was een opmaat aan de heerlijkheden die op tafel kwamen. Alle smaakzintuigen werden versterkt door het zien en ruiken van heerlijkheden op de borden. Buitengewoon lekker en met de prima wijn, was het een heerlijke avond.
    Gewoon nog een keer gaan, het restaurant is een aanrader.

21. Mevr. van den Broek

Wij zijn tweede paasdag 2011 te gast geweest bij : De Goeikamer. Onze verwachting was toch wel een vol restaurant maar tot onze verbazing waren er precies 8 gasten in het hele restaurant. Het diner was prima en de serveerster zeer professioneel.

22. Op aanraden zijn wij van de week gekomen voor de pannenkoeken. Het personeel was een beetje rommelig, steeds iemand anders aan de tafel, het duurde ook even voordat we de kaart eindelijk kregen. Een minpunt vond ik toch wel (al lijkt het niets) dat wie frisdrank bestelde het kreeg in zo'n klein frisdrank/ bierglas, terwijl je in veel restaurants een flesje krijgt die toch bijna 2x zo groot is dan zo'n klein glas. Dat vind ik op zich niet erg, maar pas dan wel de prijs aan. De rest was goed. De pannenkoeken waren oké, al hadden we er wel meer van verwacht.

23. Jay 434 punten

Met zijn tweeën onze trouwdag gevierd in "De Goeikamer". We kregen een speciaal plaatsje op de opkamer, waarna we verwend werden met het door ons uitgekozen 6-gangen verrassingsmenu: alles was perfect in orde; eendeborstpate, gevogeltesoep, rode baars, spoom, wild zwijn en een geweldig dessert met verschillende snoeperijtjes waaronder een perfecte witte chocolademousse. De chef kwam zelfs even toelichten hoe hij dat voor elkaar gekregen had. Kortom, het was geweldig!

En we gaan een keer terug - na 22 oktober - als het wild in zijn volle glorie op het menu staat. Ben benieuwd naar de hazenpeper.

24. Lekker pannenkoeken eten en ook verrassende gerechten.

Fijne ambiance. Gezellig en kundig personeel. Ik heb geen koning gezien(?), die was waarschijnlijk met vakantie.

25. Wij zijn een aantal weken geleden daar geweest en het is echt leuk daar! Een mooi pand, helemaal leuk ingericht en lekkere pannenkoeken (Baarschotse pannenkoek is echt een aanrader!)

De sfeer is ook gemoedelijk! Op 1 puntje na dan: wij kwamen binnen en we werden ontvangen door iemand die dacht dat ie de koning van Nederland was (helemaal formeel in pak en met een uit de hoogte toon). We voelden ons niet fijn daarbij. Eenmaal binnen en aan een leuk tafeltje in de serre was het gevoel snel weg ( we hebben de "koning" de rest van de avond niet meer gezien). Maar toen we gister over het etentje hadden vonden we met z'n allen dat zo iemand toch niet echt in een pannenkoekenhuis thuis hoort!

26. Vanavond naar Baarschot getogen. Een reis meer dan waard.

Wij hebben ons laten verrassen met het "fete de la cuisine" - vier gangen verrassingsmenu ( € 50,00 totaal voor 2 pers.!)

Heerlijke streekgerechten zijn in het menu verwerkt. o.a. Kempenlam, fijne asperges en een perfect nagerecht met aardbeitjes van de koude grond. Hans bedankt voor je goede service en je leuke en kundige adviezen over de wijnen.

Complimenten aan de gehele "crew"

27. Hans Hovener

Daar MOET je geweest zijn. Mooie verrassende gerechten mooie wijnen.Complimenten voor de bediening en keuken.
    We zien elkaar weer met kerstmis.