Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dieren verdeeld zijn.

1. Chris Meij

Afgelopen zaterdag hier gegeten met een groep vrienden. Eten was niet speciaal en niet alles was goed klaar gemaakt. Sommige stukken vlees waren erg droog. Sfeer was prima en zelfs een rondje van het huis gekregen.

Het restaurant zou ik niet aanraden voor lekker Turks eten.

2. Chinees-Indisch Dieren

Thomas

Eten is altijd lekker hier en de bediening erg vriendelijk. Maken altijd een praatje met je en je wordt goed geïnformeerd wat elk gerecht precies inhoudt of welke bieren het lekkerste smaken bij je gekozen gerecht.

3. Hier gegeten met mijn oma voor haar verjaardag. Prima service, eten is niet hoogstaand maar wat je krijgt is prima en voor dat geld! Misschien iets te grote porties! Verder alles lekker, het dessert ook lekker en groot! Leuk restaurant, een aanwinst in Dieren!

4. Afgelopen weekend voor het eerst wezen eten bij het Schilderij. Al vaker was ik langs gereden, maar tot op heden nog nooit gestopt. We kwamen binnen en werden gelijk vriendelijk ontvangen. Er was niet direct een tafeltje vrij, dus hebben we even aan de bar gewacht met een lekker bokbiertje van de tap! Heerlijk! Ik heb daarna de kipfilet gegeten en die was heel lekker gevuld met brie, en dan ook nog eens een schaaltje met appeltjes in een soort van room sausje, geen idee wat en ze wouden het me helaas ook niet vertellen. Ik heb lekker gegeten en bedankt voor de fijne sfeer die jullie weten te brengen. Tot snel!

5. Lex Reussink

6. Veel en heerlijk gegeten voor een redelijke prijs! Plus nog een voorafje en koffie van het huis, waar zie je dat nog?? Natuurlijk ook super service, chapeau!

7. Vanavond bij de BVD de bar hap schnitzel uitgeprobeerd. Geserveerd werd deze met friet en een salade. De schnitzel was uitstekend, lekker mals. De salade was prima. Al met al heerlijk gegeten voor 12,50. Een aanrader!

8. Beetje kinderachtig... Wilde ijsje voor mijn zoon halen; 1 bolletje. Omdat het in een bakje makkelijker eten is en minder knoeien vroeg ik of dit kon ipv een hoorntje.
    Nee: alleen bij minimaal 2 bolletjes en anders 10 cent extra. Niet dat het me om dat dubbeltje gaat, maar meer het principe... Kinderachtig: ons zien ze er niet meer terug.

9. Heerlijk gegeten, lieve goede bediening en heerlijk voorafje van het huis.

10. IJs is fabrieks ijs, voor de doorsnee mens als een bak van de supermarkt prima, maar van een ijssalon mag je toch wel wat meer verwachten. Waterig ijs. Niet echt uitgesproken smaak. Wel vriendelijke mensen, maarja ze staan er dan toch ook om met klanten hun centjes te verdienen. Verder is de manier van etaleren van het ijs zeker niet speciaal, een strakke gladde bak.

2,7
  11. Sfeer is rustig, 's avonds is het gezellig, heerlijk met een wijntje voor 2.90 erbij. Jammer dat er soms lastige klanten vanuit het cafe langskomen om de boel bij elkaar te schreeuwen. Maar verder waren de vleesschotels heerlijk en kregen we onverwachts een voorgerechtje van het huis met overheerlijke fetakaas die ze zelf bereiden, kregen we te horen van die lieve dame die aan het serveren was. Een woord: prima! Kom zeker nog vaker terug.

12. Vandaag gegeten bij dit restaurantje. Uitstekend! Perfecte service, leuk personeel. Het was erg druk maar toch ging alles top. Wij komen snel weer terug!

Mvg.

13. Wij hadden à la carte besteld en dit duurde echt wel lang.
    De vis die we uiteindelijk kregen was heel erg droog en smaakloos. Te duur voor wat het was.We hadden dan ook geen zin meer in een dessertje.
    Echt geen sfeer in het restaurant. Het was er zelfs koud en buitendeur bleef constant openstaan, zelfs na aandringen. Aan de toog hingen 2 mannen zich te bezatten. Deze hadden ook 2 superactieve kinderen bij die steeds door het restaurant liepen. Geen aanrader om eens rustig te dineren.

14. Op 18/4 met 4 meiden gegeten met de groupon bon. We kenden dit restaurant niet maar het was super goed! We begonnen met een heerlijke amuse en een glaasje Prosecco. De wijnen waren heerlijk en glazen werden voor de prijs 3.50 flink vol geschonken. Hoofdgerecht was surf en turf maar je mocht ook kiezen voor groter stuk vlees of 2 keer vis. Heerlijk biefstukje en 2 mooie grote gamba's. Kortom zeer goed vooral voor deze aantrekkelijke groupon prijs. Ik zal zeker nog eens terugkomen!

15. mario pelgrim

Heerlijk gegeten, de sfeer is erg gezellig en de bediening was ook goed.

16. Chinees-Indisch Dieren

Vanavond heerlijk gegeten bij Just memories. Wij zijn verwelkomt door de vriendelijke gastvrouw. Er wordt naar wens gerechten klaargemaakt. Kleine porties met verrassende smaken. Wij hebben vanavond kennis gemaak met kantonees keuken. Het valt bij ons in de smaken. Naast het eten hebben wij ook lekkere wijnen gedronken. Mijn nagerecht "Crêpe met gekarmeliseerde ananas" smaakt erg goed. Wij komen zeker terug.

17. Chinees-Indisch Dieren

18 feb 2013, heerlijk een sfeervol avondje genoten van de pure smaken die je krijgt.

18. Chinees-Indisch Dieren

F van Ijzendoorn

Eten lekker en veel en de bediening heel vriendelijk.
    Men neemt tijd voor een praatje en geeft aan als bepaalde gerechten een wat langere bereidings tijd hebben.

19. Vrijdag wezen lunchen bij Kokkie Dieren.
    Leuke tent en we hebben lekker bij de openhaard gezeten.
    Bestelling werd netjes opgenomen door een jonge medewerker.
    Beide een broodje warm vlees besteld.
    Broodjes waren veel te droog en het beleg was doorbakken en aangebrand.
    Tafel werd afgeruimd door een oudere medewerker die ons niet eens groette tijdens het afruimen.
    Bij de kassa zei ze alleen de prijs die afgerekend moest worden, ook hier geen enkele gevoel hoe een gastvrouw zich op zou moeten stellen.

4,3
  20. Chinees-Indisch Dieren

Ap Lammers

24 januari 2013 met vrienden gegeten. Was mijn eerste kennismaking. Het was een heerlijke ontspannen en smaakvolle avond. Met aandacht van zowel de bediening als de kok voor de aanwezige gasten. Een van ons was er voor de derde keer en als oude vertrouwde gast binnengehaald. Dus voelde hij en wij ons welkom als gasten! In combinatie met smaakvolle gerechten en mooie wijnen een memorabele avond.
    Gaan wij zeker nog een keer overdoen.

21. super lekker.. niet normaal!
    een echte aanrader.. zeker de spare ribs ;p

22. Friet en snacks met aandacht gebakken. Ook prettige bediening, het smaakt er geweldig!

23. Geweldig! Superaardige bediening, prima kwaliteit en ook nog eens heel voordelig.

24. Beste cafetaria van Dieren, erg aardige mensen & prima kwaliteit.

25. Chinees-Indisch Dieren

Fantastisch om er te gaan 'uit-eten'...
    Maar ook ontzettend lekker om het eten af te halen, na telefonische bestelling.
    Dé béste 'Chinees' in Dieren en omgeving...

26. Chinees-Indisch Dieren

Al een paar keer hier wezen eten en is gewoon een top restaurant in deze regio. Eigenaars zijn gewoon super goed in hun vak en zeer vriendelijk, hier moet je gewoon een keer geweest zijn. Alles is tot in de puntjes verzorgd, super vers en mooie producten. Dit is voor een top avond uit, hier voel je je echt gast. Ga zo door met deze top zaak en tot gauw!

27. Vorig weekend hier uitstekend gegeten.
    Het was er gezellig druk en aan de bediening merk je dat ze er lol in hebben. Duidelijke uitleg over gerechten buiten de kaart. Ook waren er nieuwe wijnen die nog niet op de kaart bleken te staan. Wij kozen voor een houtgeriipte Rueda, een mooie witte wijn. Eten is goed en ruime porties. Zowel vis als vlees van mooie kwaliteit en juiste bereiding.

Het licht wordt gaandeweg wat meer gedimd, maar dat geeft een heel gezellige sfeer.
    Puntje van aandacht: de achtergrondmuziek is prima, maar na twee uur merkte ik dat de zelfde CD werd opgezet.

Na afloop koffie gedronken aan een grappige bar, waar je prima nog kan afzakken. De eigenaar/ kok vertelde ons nog een aantal ambitieuze plannen, dus dat belooft nog wat voor de toekomst.

Prima zaak met goede prijskwaliteitverhouding. Wij komen hier nog wel eens terug.

28. dit weekend zeer gezellig en lekker gegeten bij Het Schilderij in Dieren. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Zeer aantrekkelijke kok ook nog eens. Biefstuk met brie een echte topper!

29. Cindy Egging

Gezellige bediening zelfs de kok kwam aan tafel of alles naar wens was het eten was heerlijk !!!
    Ik zal het restaurant aan iedereen willen aanraden en heb niks gemerkt van de slechte recensies die hier eerder op zijn gezet vriendelijke Gr. Iwan

30. Chinees-Indisch Dieren

Frea