Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dieren verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten zeker voor de prijs! Als nagerecht tiramisu met verse aardbeien en slagroom. Super lekker en lekkerder dan de originele in Rome waar ik vele keren met mijn dochter at in meerdere restaurants. Ook het personeel was heel vriendelijk! Echt een aanrader!

2. Zeer slechte pizza, veel te zout.
    Pizza is slecht belegd, veel verdienen weinig geven, komen er nooit meer. Wat een troep krijg je te eten, prijs kwaliteit zeer onder de maat.

2,1
  3. Chinees-Indisch Dieren

Hebben er zaterdag 3 september gegeten. Zeer lang moeten wachten op drinken en anderhalf uur moeten wachten op eten. Ze brengen nog het verkeerde. Ik ga er nooit meer heen.

4. DBVD is ok, maar het kan met iets meer aandacht voor detail beter. Het terras was niet aangeveegd en lagen er oude peuken en andere rommel onder de loungetafels, de menukaarten oogden onfris, de eettafel was niet schoongemaakt. De medewerkers zijn ontegenzeggelijk vriendelijk maar onprofessioneel, zij kunnen wel wat meer begeleiding gebruiken. In de bloembakken zaten uitgedroogde struiken. Al met al, jammer dat er niet wat meer aandacht wordt besteed aan een fris en aantrekkelijk uiterlijk van het terras.

5. Snackbar Dieren

Erg achteruit gegaan, eten is totaal niet lekker meer, geen kwaliteit.

6. Heerlijk gegeten, grote portie's en super aardig personeel.

7. w.elferink

Heb er gisteren voor mijn verjaardag gegeten. Na voorgerechtje van het huis duurde het wel eventjes voor de pizza werd geserveerd, maar die was heerlijk klein. Minpuntje: de kiwi was erg zuur (jammer) als afsluiting een kopje koffie van het huis. Vriendelijk personeel.

8. Chinees-Indisch Dieren

senna

Erg slecht!
    Bestelling ging fout. De kip oud, tofu keihard, garnalen oud, mihoen geen smaak en soep laten staan.
    Kroepoek niet goed klaar gemaakt.
    Bestelling retour gedaan en geld terug!
    Bah, zoiets slecht nog nooit gegeten!
    Nooit meer!!

1 positieve stem1 negatieve stem
  9. J. Madern

Hoewel de zaak nog niet open was, vanmorgen (speciaal voor mij) de deur geopend omdat ik om 10 uur maar liefst 27 cadeaubonnen nodig had! Deze waren stuk voor stuk heel leuk en feestelijk verpakt. Wat een goede service; heeft mijn dag (met heel veel te regelen) helemaal goed gemaakt!!

10. Snackbar Dieren

Goedkoop. Zeer slechte producten, zaak geeft rommelige uitstraling. Haalde elke week voor ons gezin, erg achteruit gegaan.

11. Snackbar Dieren

Leuk personeel en niet duur.

12. Bij thuis bestellen de laatste tijd niet wat je besteld. Je besteld een dichte pizza dus een calzone krijg je een open pizza. "Het deeg was op."? Ze kunnen bellen want ze vragen om je telefoon nummer. Nu maar een pizza met vis besteld: veel te zout en te pittig. Ik ben er klaar mee. Ga wel naar een ander.

13. Prijs kwaliteit verhouding zeer slecht. Black angussteak met grote zeen erin, carpaccio wat meer weg had van een krop sla, en bij een leeg glas niet vragen of je nog iets te drinken wilt. Beetje jammer, met 2 personen 100euro kwijt en buik nog niet vol.

3,5
  14. Prima eetgelegenheid voor als je niet te veel luxe verwacht. Eten is prima evenals de bediening. De jongen die ons bediende werkte er voor het eerst deze dag maar deed het prima. Wel wat kleine schoonheids foutjes maar dat zagen wij door de vingers. Heerllijke spare-ribs gegeten. Veel en goed.

15. Bui-ten-ge-woon goed! Echt lekkere snacks.

16. Tonijn salade en gemengde salade bested. Het is letterlijk tonijn met sla. En in de gemengde salade zou mozzarella moeten zitten.. Die was ver te zoeken. Sjasliek zijn maar 2 stokjes. Broodje kroket zonder mosterd... En in de salade stond een laag water. Jammer.

1,4
  17. Meermalen bij Ali Baba een hapje gegeten, kwaliteit is super, ook de bediening is perfect!

Ga zo door, we komen binnenkort graag weer langs.

Ria en Henk
    Apeldoorn

18. Het lijkt erop alsof ze permanent gesloten zijn. Ze hadden nooit weg moeten gaan uit het kleine pandje. Helaas want het eten was erg lekker!

19. Jan kolkman

Het is een super gezellig restaurant met heel veel sfeer en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. De service is uitstekend en het personeel is zeer vriendelijk en snel. Het eten is vol smakelijk en redelijk goedkoop. Wij komen er regelmatig en de kwaliteit is altijd hetzelfde op top niveau. Locatie is centraal gelegen, met voldoende parkeerplekken en gevestigd in het hartje van de kroegenplein in oud-Dieren. Ben blij dat er in Dieren zo een goede zaak is waar wij regelmatig kunnen komen eten zonder te reserveren.

20. fam. Meijers

Schotels zijn goed gevuld voor een redelijk prijsje.

21. Eten is redelijk. Prijs is aan de hoge kant. Wachttijd extreem lang.

3,7
  22. Zelden zo'n onsmakelijke pizza gehad. Ondanks honger niet opgegeten. Ik snap niet dat mensen de sfeer een hoog cijfer geven, het is een beetje verlopen plek, simpel en niet erg gezellig. Voor een snelle goedkope hap prima, of ter ondersteuning van kroegbezoek, als pizza niet zo vies was geweest.

2,6
  23. Het was een leuke avond, goed gegeten. Niet spectaculair maar dat verwachtte we ook niet. De bediening was wat rommelig, de een ving op wat de ander vergat. Ze waren wél zorgzaam en dat maakt veel goed.

24. We komen er zo af en toe als we ons weer eens rijk willen voelen. Tijdens ons laatste bezoek kregen we een 'vaste klanten kortingskaart' Top! Lekker eten, gemaakt van goede ingredienten. Domweg een prima prijs kwaliteitverhouding. Vriendelijke mensen in de keuken en de bediening. De Turkse wijn is lekker en als het ff kan eten we in het tuin terras. Nu Dieren een goed Turks restaurant en een toko heeft hoeft alleen het Callunaplein nog maar opgeknapt te worden. Dan kunnen Rome en Parijs het wel schudden! En raad eens wat? Aan het Callunaplein zijn ze net begonnen!

25. Bestel hier regelmatig, haal meestal calzones af en die zijn echt super. Goede vulling (veel groentes, wat vlees) en goede hoeveelheid kaas.

Mijn complimenten!

26. Hetty, Trudi en Ruud Oord

Het was weer heel fijn, heerlijk en gezellig! Het was het gevoel van thuis komen en het eten was, zoals elke keer weer, erg lekker. Mijn moeder vond het ook heerlijk. We blijven komen hoor👍

Tot volgende week maandag, houd maar een plekje voor 2 vrij 👋

27. Snackbar Dieren

Lekkere friet gebakken in goed, schoon vet. Ruime porties voor de prijs. Prima verscheidenheid aan snacks. Altijd wel weer iets nieuws. Heerlijke milkshakes, juiste smaken en dikte.
    Simpele, maar doeltreffende inrichting en altijd schoon.

28. Elayna Argatha

29. Snackbar Dieren

Goedkope cafetaria, eten is niet lekker. Bij vorige eigenaar was het goed. Jammer, erg achteruit gegaan.

3,9
  30. Harry Goedendorp

Super bediening, lekker eten tegen goede prijs, top.