Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dieren verdeeld zijn.

1. Snackbar Dieren

Looman blijven wel goed ok pesneel ok wel goed looman is goed vlug hap een tip andere kleur verf dan zit friet gezellig uit.

2. Chinees-Indisch Dieren

Wat een slecht eten, rare stukken vlees in de nasi.
    Denk dat de warenwet daar eens in de keuken moet gaan kijken.

Kansloos eten we hebben alles weg gegooid.

3. Frans Dieren

Bistro komt uit het Russisch en betekent vlug, snel. In de tijd dat de Russen dominant aanwezig waren in Frankrijk lees Parijs wilde men een vlugge hap en zei : Bistro De franse restaurants schreven op hun adoise Bistro om aan te geven dat men een snelle hap kon verzorgen.
    Vlug en snel was hier niet aan de orde. Het duurde ruim 20 minuten alvorens het brood (4 sneetjes) kwam. Vervolgens waren de spareribs koud. Ze kwamen terug verwarmd middels de magnetron. Een sorry kwam mondeling van de bediening. Naast dat de keuken erg traag is staat de bediening werkeloos voor zich uit te staren. De kratten cola en fusten kom je tegen onderweg naar de toiletten. De wc bril van de damestoilet zit al maanden los. Al 3 keer gemeld. Het eten is goed van smaak. Debras is ronduit slordig de placemats hangen nog over de stoel.

4. Frans Dieren

Joep Windels

Je hebt hier de keuze uit veel verschillende speciaal bieren en wijnen. Ook het eten is erg lekker! Bij de hoofdgerechten krijg je friet, aardappels, salade en een soort zoete appel wat je onbeperkt en kosteloos bij kunt bestellen, je hoeft dus zeker niet bang te zijn dat je niet genoeg krijgt. Vooral de Spare-ribs zijn een aanrader!

6. Snackbar Dieren

Eet is heel vaak leker ok gezeleg pesneel ik kom heel graag.

Arien

Eten was heerlijk! Goede sfeer en zeer vriendelijke personeel. Zeker een aanrader!

9. Snackbar Dieren

Elsemiek

Onlangs hier gegeten met een aantal vrienden. Van de vier gerechten waren er twee uitermate slecht: de zalm was slecht gebakken (de ene kant was een stuk dunner en helemaal droog gebakken terwijl het dikkere deel papperig was) en het andere gerecht was koud. Nadat we dit hadden aangegeven werd het koude gerecht opgewarmd… ja het schaaltje was gloeiend heet toen, maar de inhoud nauwelijks lauw te noemen.
    Het geheel viel ons tegen, áls we weer eens hier op vakantie zijn zoeken we een ander restaurant.

Heerlijk gegeten, helaas geen uitgebreide koffie😉, maar daar komen we zeker voor terug.
    Super gezellige zaak en vriendlijke mensen.
    Leuke bediening informeel maar netjes.

Hartelijk dank voor de heerlijke maaltijd.
    Mvg.
    Hanneke en Ariena.

12. Snackbar Dieren

Als ze hier eens naar de klant zouden luisteren dan zou het een stuk beter zijn. De laatste 5 (!) keren klopte er geen enkele bestelling van ons. Je komt thuis en er missen snacks die je wel betaald hebt, friet zonder krijg je met een dikke kwak fritessaus, stoofvlees apart alstublieft… nou mooi niet: tussen je frites geflikkerd. Klaar met deze ballentent! Hoe moeilijk kan het zijn om even te luisteren? Klant (4 personen) kwijt!

13. Snackbar Dieren

Jorika Doeleman

14. Frans Dieren

Wij gaan regelmatig eten bij 7Sins dus tijd om iets te schrijven. Geweldige plek, héérlijk eten en erg vriendelijke bediening. We gaan niet voor niets regelmatig hier naar toe. Terras is ook zeer aangenaam. Binnenkort maar weer aanwaaien..

Net wezen afhalen, niet te eten, kwaliteit loopt hard achteruit. Geen volgende keer meer dit pizza hol. Rouw vlees, deeg niet gaar en een aparte lucht.

Wim

We hebben de menukaart en veelbelovende recensies gelezen op internet, dus we gaan. maar er eten is er niet van gekomen.
    Er is binnen één oudere klant en 3 mokkende tienermeisjes voor de bediening na. We nemen plaats aan een tafeltje bij het raam. Op de vensterbank een 30-tal beestjes (en een lokdoosje) die het meest op vliegende mieren lijken. Ik krijg overal jeuk. Ze zitten op 15 cm van mijn arm, iets te intiem voor mij. We zitten amper of een nukkige puber komt vragen wat we gaan drinken. Eerlijk gezegd, geen idee, laat me even nadenken. Het duurt en duurt en ik stel voor om te vertrekken. We vinden dat gênant en we blijven helaas zitten. De chagrijnige puber geeft de kaart en we bestellen een broodje gerookte zalm en een salade met gamba’s en twee Chardonnay. Er komen een bende mensen binnen en die zijn allemaal eerder aan de beurt dan wij. Het duurt en duurt, en we vragen wanneer we aan de beurt zijn. Uiteindelijk roep ik haar na drie kwartier en zegt dat we de wijn willen afrekenen en gaan. We hebben geen tijd meer, ik zeg dat we weer aan het werk moeten. Ze overlegt met de keuken, het is ok en de wijn is van het huis… voor het "ongemak".
    We eten veel buiten de deur, maar dit hebben wij in minstens 45 jaar nog niet eerder meegemaakt.

17. Frans Dieren

Bertus Flierman

Het is een heel leuk en gezellig restaurant in een oude kerk.
    Heel mooi ingericht.

18. Chinees-Indisch Dieren

Ik kom hier regelmatig en de vrouw achter de balie is altijd vriendelijk! Ook kan ik vrijwel altijd zitten en is het eten vrij snel klaar ondanks de drukte. Het eten smaakt goed en is zeker niet duur. Je krijgt ook grote porties, wij houden altijd restjes over!

19. Chinees-Indisch Dieren

Vanavond hebben we eten gehaald. Helaas vonden we een groot stuk ondefinieerbaar iets (zie foto) in de nasi.
    Toen we terug gingen werd er gezegd dat het gewoon vlees was. We zouden het gewoon op kunnen eten. Geen sorry, geen compensatie, eigenlijk vonden ze maar dat we zeurden.
    Er werd met een pen in de nasi geroerd om te kijken of er nog meer vieze dingen in zaten.
    Het enige wat ze aandroegen was dat we de volgende keer maar zonder vlees moesten vragen... Alsof er nog een volgende keer komt......

Mooie schone zaak en het ijs is er heerlijk. Ook koffie, thee e.d. Prima. We komen vaak even langs.

Olaf

Ben hier onlangs wezen eten met de Social Deal. Het viel me al meteen op dat de ober niet bijzonder vriendelijk was en ook amper Nederlands sprak. We wisten natuurlijk dat je met Social Deal niet alles van de kaart mocht bestellen. Wat me wel erg tegenviel is dat je niet een speciale kaart voor Social Deal kreeg, maar gewoon de normale kaart en dan moest je maar onthouden wat de ober in onverstaanbaar Nederlands bromde wat je mag bestellen. Daarnaast vond ik keuze uit slechts drie hoofdgerechten wel erg beperkt. Verder vond ik een toeslag van €4 euro erg veel, vooral als je een gerecht zou bestellen dat maar €1 duurder is dan een van de gerechten die bij de Social Deal horen.
    Ook bleek een van de nagerechten er niet te zijn en dit werd na ons gecommuniceerd alsof we dat sowieso al hadden moeten weten.
    Ik vond de bediening dus echt te wensen over laten.

Het eten was verder wel heerlijk. Het enigste minpuntje was de knoflooksaus bij het brood, dit smaakte meer naar iets wat je bij de supermarkt koopt.

Ten slotte moet ik zeggen dat het restaurant niet bijzonder gezellig oogt. Het is eigenlijk gewoon een woonhuis waar de onderste verdieping omgebouwd is tot restaurant. Ik heb zeker meer sfeervolle Turkse restaurants gezien.

Al met al zal ik dit restaurant niet snel aanraden. Het eten is prima maar het oogt niet gezellig en de bediening is een afknapper.

22. Italiaans Dieren

Erik Pieterse Zonwering

Heerlijk gegeten! Wij hebben gekozen voor het aanbiedingsmenu van € 15,=. Echt top. Vriendelijke bediening. Wij komen zeker snel terug.

Niet voor herhaling vatbaar, eten was matig, gegeten met kortingsbon van primera, 50% korting waarbij het eten ook gehalveerd was, weinig op je bord. Na afloop toch een bon gekregen met de volle prijs, waarbij je een aardig moest praten voor je korting.

24. Snackbar Dieren

Slecht eten, afgelopen jaren enorm achteruit gegaan. Vermijd deze snackbar nu liever.

1,1

Wij hebben er heerlijk gegeten. Het is binnen heel gezellig en sfeervol. Heeft iets weg van een knusse Duitse herberg. Vriendelijke bediening, de hond kreeg ongevraagd een bak water.
    We komen zeker terug. Alles was oké.

sonja

Hier kort geleden gegeten. Eten was goed, niet bijzonder of van heel goede kwaliteit, maar gewoon smakelijk. De ober was erg vriendelijk en deed zijn best. Leek het af en toe niet helemaal te overzien, maar meneer bleef vriendelijk. Leuk om te eten als je in de buurt bent of je wilt even snel iets eten dat wel echt meer is als een cafetaria. Een avond uitgebreid tafelen zou ik hier minder aanbevelen.

27. Chinees-Indisch Dieren

Het zijn onze oude buurtjes uit Renkum maar we rijden nu echt voor hen en het heerlijke eten naar Dieren! Vooral als de kok zijn gang mag gaan bij bv. het verrassingmenu dan denk je echt in een sterrenzaak te zijn!
    Nergens smaakt de zeebaars lekkerder! En ook de pekingeend: smullen geblazen. Jammer dat Renkum niet in de gaten had wat een parel dit restaurant is! Dus Dieren wees er trots op en zuinig mee! Wij hopen echt dat jullie het hier goed gaat!

28. Italiaans Dieren

Net heerlijk gegeten. Pizza's zijn mooi dun en hebben een heerlijke topping. De gerechten zien er verzorgd uit.

29. Frans Dieren

Connygerritsen

Het was geweldig, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Kortom wij gaan zeker weer. Een aanrader.

30. Frans Dieren

Leilany Sanz

Heerlijk eten en een super leuke plek! Bediening is heel vriendelijk. Zeker een aanrader!