Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dieren verdeeld zijn.

sonja

Hier kort geleden gegeten. Eten was goed, niet bijzonder of van heel goede kwaliteit, maar gewoon smakelijk. De ober was erg vriendelijk en deed zijn best. Leek het af en toe niet helemaal te overzien, maar meneer bleef vriendelijk. Leuk om te eten als je in de buurt bent of je wilt even snel iets eten dat wel echt meer is als een cafetaria. Een avond uitgebreid tafelen zou ik hier minder aanbevelen.

2. Chinees-Indisch Dieren

Het zijn onze oude buurtjes uit Renkum maar we rijden nu echt voor hen en het heerlijke eten naar Dieren! Vooral als de kok zijn gang mag gaan bij bv. het verrassingmenu dan denk je echt in een sterrenzaak te zijn!
    Nergens smaakt de zeebaars lekkerder! En ook de pekingeend: smullen geblazen. Jammer dat Renkum niet in de gaten had wat een parel dit restaurant is! Dus Dieren wees er trots op en zuinig mee! Wij hopen echt dat jullie het hier goed gaat!

3. Italiaans Dieren

Net heerlijk gegeten. Pizza's zijn mooi dun en hebben een heerlijke topping. De gerechten zien er verzorgd uit.

4. Frans Dieren

Connygerritsen

Het was geweldig, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Kortom wij gaan zeker weer. Een aanrader.

5. Frans Dieren

Leilany Sanz

Heerlijk eten en een super leuke plek! Bediening is heel vriendelijk. Zeker een aanrader!

6. Turks Dieren

Zeer onbeschoft geef aan dat vlees koud is maar ze luister niet na klant en gaan vervolgens problemen maken terwel hij gewoon advies krijg.

7. Frans Dieren

Rob van Berkel

Gisteren voor het eerst met goede vrienden uit het Gooi gegeten bij 7 Sins Bistro. Fantastische avond gehad in sfeervolle bistro met vriendelijk en attent personeel en heerlijk eten tegen een zeer acceptabele prijs. Een aanrader!! Wij komen zeker terug.

8. Frans Dieren

Met vrienden gegeten. Prima verzorgd, eten goed en ruim voldoende. Personeel heel vriendelijk.

9. Frans Dieren

Anneke Mesman

Attente en vriendelijke bediening in een sfeervol en mooi ingericht restaurant: ruime opstelling van de tafels, comfortabele fauteuils.
    Het menu was vrij klassiek o.a carpaccio, mosterd soep, garnalencocktail als voorgerecht, b.v zeebaars en varkenshaas als hoofdgerecht, maar wel met een eigentijdse twist en mooi en verzorgd opgemaakt.
    Het smaakte uitstekend, goede porties en met de bijgerechten was er meer dan genoeg. Wat ons betreft een aanrader. De toetjes zijn ook erg lekker!

10. Frans Dieren

Sam Veen

Mooie locatie met een nieuw mooi terras. Kwaliteit eten is super, geld ook voor het vegetarisch gerecht. Erg vriendelijke en voorkomende bedoening. Kortom een echte aanrader.

Bah, wat was dat onsmakelijk. Broodje Hamburger blijkt niet gare superdunne hamburger op shoarma broodje. De gevraagde saus zat er niet op. Bij de frites zaten gebakken aardappelen. 2 broodjes shoarma besteld. Bijna geen sla, slechts een broodje ontvangen. Tweede werd snel bezorgd na nabellen. Pizzabodem was slap en zompig.......ik had mijn 27'euro beter meteen in de prullenbak kunnen gooien.....

Lekker ijs, gezellig personeel, heeeele goede koffie!!! Maar wat kille sfeer, niet echt gezellig ingericht.

Frank Teunissen

Zeer lekker gegeten. Nu ook bbq op het terras. Bediening is vriendelijk en goed. Vooral de spare ribs zijn aan te raden.

14. Frans Dieren

W.Oldenhave

Erg goed en lekker gegeten en erg vriendelijke bediening

Leo

De Burgemeester Van Dieren (DBVD) noemt zich Grand Café en is inderdaad meer eetcafé dan restaurant: op deze warme Hemelvaartsdag kwam er op het terras héél veel bier voorbij! Op het terras wordt ook gerookt, wat niet iedereen op prijs zal stellen. Binnen was het aangenaam rustig.
    We hadden gereserveerd via de Albert Heijn restaurantactie. Bij DBVD betekent dit dat je gewoon van de kaart kunt kiezen, en dat het goedkoopste voor-, hoofd- en nagerecht niet in rekening worden gebracht (brood, koffie en oesters vallen buiten de regeling).
    We kozen voor de mosterdsoep en de gevulde champignons als voorgerechten. De soep was uitstekend, bijna een maaltijd op zich. De champignons waren wel aardig, maar niet bepaald verrassend of boeiend. Ik zou het niet direct aanbevelen aan anderen, daarvoor smaakte het gewoon te oninteressant. 't Was ook wat rommelig opgemaakt. Als hoofdgerechten hadden we de hamburger van de green egg en de lamskoteletten. Die lamskoteletten waren aardig van structuur, maar hadden weinig smaak. De truffelsaus moest er nog wat smaak aan brengen. Een hamburger op basis van pulled pork vond ik niet echt een geslaagd idee: als hamburger in elk geval niet. De bijbehorende friet smaakte uitstekend, het saladegarnituur wederom saai. Er liep wat onervaren bedienend personeel rond: ze deden erg hun best, maar het liep niet echt gesmeerd, zeker niet toen het nóg drukker werd en de zaak echt helemaal vol zat.
    De bierkaart vermeldde een interessante Leffe Cascade, een verfijnd smakende ipa. Ook de Burgemeesters Koffie (met Tom Dooley whiskey) smaakte voortreffelijk.
    Voor een drankje dus wel een prima adres, de keukenproducten vielen ons niet echt mee. Ons advies aan de kok is: maak het eens wat spannender, zoek de grenzen maar op!

16. Frans Dieren

Met onze vriendenkring van 10 personen moesten wij wel heel lang wachten (het was zondag) voor er een gerecht geserveerd werd: 5 kwartier. Wij vonden de kwaliteit middelmatig. Te weinig groente als begeleiding van het vleesgerecht: slechts wat summier aangemaakte sla in een klein wekpotje (onhandig). Voor de vegetariers stond er niets op de menukaart en werd iets onbenulligs in elkaar geflanst: een gebakken plak kaas. De ambiance is zeer sfeervol, het personeel uiterst vriendelijk.

Jet Evers

Welkom ontvangst, heerlijk origineel eten, zeer vriendelijke bediening, gewoon een gezellige avond uit. Prijs en kwaliteit maakt dat je er graag weer eens gaat eten, complimenten.

18. Frans Dieren

Marga Gerritsen

We waren met 8 personen en hebben allemaal lekker gegeten. Komen vast nog eens terug voor een ander gerecht.

19. Frans Dieren

G.Holdijk

Bezocht met 4 personen op 2e Paasdag.
    Leuk restaurant leuke verwijzigingen naar het oorspronkelijke kerkje.
    Vriendelijke bediening en prima betaalbaar eten, een aanrader.

20. Frans Dieren

Het eten was voortreffelijk.
    Gezellige sfeer. Prijs/kwaliteit prima.

21. Frans Dieren

piet en lia

Voor de tweede keer geweest, het was heerlijk en fijne bediening, komen zeker terug.

22. Frans Dieren

Diny Regelink

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving en vriendelijke bediening.

23. Frans Dieren

"Prima". We komen terug!

Sylvia & Dolf/ Dieren

Arie-Jan Kleijburg

Super gegeten voor een prima prijs. Nooit eerder van die lekkere spareribs gegeten. Kreeg zelfs een doggybag mee omdat het te veel was. Ongevraagd. Service met hoofdletters.

25. Snackbar Dieren

Slechte cafetaria. Klachtoplossing moeten ze echt aan werken. Vooral goed luisteren naar de bestelling!

26. Frans Dieren

We waren hier alweer voor de tweede keer en niet voor niets: prima gerechten en heel redelijke prijzen. Niet kinderachtig bij het vullen van een glas wijn of soortgelijk. Een aanwinst voor Dieren.

27. Frans Dieren

Marianne Nieuwenhuis

We hebben donderdag gegeten bij 7 Sins in Dieren.
    Het was heerlijk.
    Leuke ambiance, gezellig personeel.
    Een aanrader, ik kom zeker nog vaak terug.

28. Frans Dieren

Overheerlijk gedineerd in een zeer gezellige ambiance.

29. Frans Dieren

Prachtige locatie.. Sfeer en service is persoonlijk en klopt! Echt een bistro menu, alles zag er verzorgd uit en smaakte heerlijk! Leuke bijkomstigheid was dat ik de gastvrouw/eigenaresse ook nog eens vanuit Enschede bleek te kennen en nu in mijn geboorteplaats onverwachts tegenkwam.. Voor mensen van buitenaf weten ze de juiste formule neer te zetten in een plaats als Dieren..erg veel belovend!

30. Chinees-Indisch Dieren

Arthur van Dinther

Verrassend goed en gezellig restaurant. Op aanraden van een vriend hier met mijn vriendin gaan eten en ik ga zeker terug komen. Heerlijk eten, en ontzettend gastvrije sfeer!