Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Diepenveen verdeeld zijn.

Vanavond heerlijk gegeten bij dit restaurant. Zeer vriendelijke bediening.
    Leuke ambiance. Zouden we weer hier in de buurt komen, dan gaan we hier zeker weer eten!

Na een goede ervaring jan. 2017 zijn we vol vertrouwen weer naar zonnig gegaan. Wat een teleurstelling! Het eten was ver beneden de maat. Jammer! Komen niet meer terug.

Christiaan

5. Internationaal Diepenveen

A.oude Luttikhuis

Slechte catering, droog, hard broodje, weinig smaak en karige porties in verhouding tot de prijs. Bestellingen die niet kloppen en bediening die niet om kan gaan met klacht t.a.v. de bestelling. Jammer, de plek is zo prachtig! Verdiend iemand met kennis van zaken.

Wij hebben met een groep van 8 personen gegeten op woensdag 22 februari bij de Wetering te Diepenveen. Het is goed bevallen leuk personeel mooie aankleding en geweldig eten leuke pauze tussen de gerechten. Voor herhaling vatbaar.
    Het enige nadeel was dat ik ze wilde belde en de hele tijd een in gespreeks toon kreeg bleken zijn een nieuw telefoonnummer te hebben namelijk 0570-526926

Fam. Laus

5 november gegeten bij De Wetering en het was heerlijk. Van kritische verhalen over lang wachten tussen de gerechten door niets gemerkt, ook werden onze glazen tijdig bijgevuld. Alle lof dus voor de kwaliteit van het eten en de bediening en dat alles ook nog voor een zeer redelijke prijs. Een aanrader dus.

We hebben heeeeerlijk gegeten! Wat ook leuk was, was dat je van AH actie kon afwijken. De bediening gaf positieve energie...

Een echte aanrader!!

Frank Aerts

We hebben vorige week mosselen gegeten. Deze waren wel lekker, maar er zat veel zand tussen. Ik weet niet of dit kwam door de slecht gewassen groenten of de mosselen zelf. Apart werd er bloemkool bij geserveerd met een vieze botersaus. Men vergat bij het afrekenen de koffie (erg lekker). Daar heb ik hen op gewezen en betaald. Deze week gaan we het maar eens elders proberen.

10. Internationaal Diepenveen

Net van de weer vernieuwde kaart (wisselt regelmatig) de Lotharingse biefstuk met tijm, dragon en ei gegeten.
    Heerlijke combinatie, deze romige ei-kruidentopping en lekker gebakken biefstuk.

Partner had de vegetarische groentetaart met ei, ui en prei en was ook heel tevreden.
    Goede kwaliteit en verrassende gerechten voor heel redelijke prijzen.

Behalve prima wijn ook een leuke bierkaart met speciaalbieren.
    Wij komen zeker weer eten.

11. Internationaal Diepenveen

Herbert

Een erg gezellig restaurant met aansluitend een leuk café! Je kan hier voor weinig geld erg lekker eten en je hebt de keus om in het restaurant te gaan zitten of aan één van de tafels in het café. Bij lekker weer kan je ook beschut of in de zon eten op het terras. We hebben het hier erg gezellig gehad en komen zeker terug!

12. Internationaal Diepenveen

Laatst een keer wezen eten, leuk gezellig restaurant met super goed en lekker eten! Mooie opgemaakte borden en niet weinig. Prijs/kwaliteit is super! Super lekker eten voor niet veel geld!

Als dessert namen wij lekker ijs van tutti gelati, echt lekker ijs! Goede aanwist voor het dorp!

Ook de bediening was goed, netjes en gezellig. Kwam vaak aan tafel om te vragen of alles naar wens was en als ons glas leeg was kwamen ze snel vragen of we nog wat wilden. Top services.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

13. Internationaal Diepenveen

Familie Berends

We hebben samen met onze kleindochter heerlijk gegeten!

14. Internationaal Diepenveen

Vorige week met een groepje uit eten geweest bij Léon in Diepenveen. We mochten kiezen of we liever in het cafégedeelte wouden zitten of in het restaurant. Omdat het in het café best druk was, besloten we in het restaurant te gaan eten. De gastvrouw liep met ons mee en nam onze jassen aan. Vervolgens wees ze ons naar onze tafel, waarna we meteen de kaart kregen en op ons drinken hoefden we niet lang te wachten. De aspergekaart is erg uitgebreid. Persoonlijk houden wij erg van asperges, maar ik kan me voorstellen dat als je dit niet lust de rest van de kaart een beetje beperkt is. Misschien een tip.

We kregen terwijl we net besteld hadden al snel vers afgebakken brood op tafel met sausjes. Toen we ons eerste drankje bijna op hadden, kwam de gastvrouw met het voorstel een fles chardonay bij te bestellen. Deze was speciaal voor het aspergemenu uitgekozen. En als we de fles niet op kregen, werd de wijn per glas berekend. We hoefden niet lang te wachten op ons eten en de wijn smaakte heerlijk bij de aaperges. Uiteindelijk hebben we 2 flessen opgedronken. Toen we het eten op hadden, kwam de eigenaar nog even kletsen. Uiteindelijk zat hij nog even bij ons aan tafel en kregen we nog een drankje van hem.

Al met al een topavond gehad!! Dankjewel Leon en team.

15. Internationaal Diepenveen

Annemiek Muhlstaff

16. Internationaal Diepenveen

Jurgen & Joyce

We hebben met valentijn gegeten Bij Léon. Ik moet zeggen het was erg leuk aangekleed voor valentijn, met hartvormige chocolaatjes op tafel en een vaasje met rozen. Waarvan je na afloop van het eten er 1 mee mocht nemen naar huis.

We konden kiezen voor een speciaal valentijnsmenu of kiezen van het krijtbord en van de nieuwe lente menukaart, dit laatste hebben we gedaan en we hebben als voorgerecht Tagliata (gesneden entrecote) met balsamico dressing en parmezaan genomen. Als hoofdgerecht de kalfsentrecote met kalfssukade en geserveerd met kalfsfond. En als toetje hebben we het heerlijke ijs van Tutti Gelati genomen.

Ik had bij het eten een ijskoude Heineken besteld (lekker van de 0 graden tap) en mijn vrouw een Coca Cola Zero (eindelijk eens een restaurant die het wel heeft en er niet alleen maar mee adverteert op tafel). Vooraf kregen we nog brood met een heerlijke dressing/saus, een keer wat anders dan de afgezaagde kruidenboter. Eten en drinken was geweldig verder, maar toch negen sterren omdat het natuurlijk altijd beter kan.

Sfeer was erg goed, muziek niet te hard en licht niet te fel. Service/bediening was goed, we werden gelijk goed opgevangen en naar een tafel begeleid. Prijs, ja ik ben Nederlander dus is altijd te duur :) maar prijs kwaliteit was erg goed.

Gezellig, goede sfeer. Kaart mag wel veranderen. Fijn, vriendelijk peroneel. Het was een gezellige avond.

Tijdens onze vakantie 2 keer geluncht bij Zonnig. De Brasserie is licht en mooi ingericht. We werden enthousiast begroet; leuk zo’n warm welkom. De eerste keer kozen we voor mosterdsoep gevolgd door een tosti met zalm voor de een en een Elzasser Flammkuchen voor de ander.
    De bediening dacht goed mee en stelde een kleine mosterdsoep voor omdat de tosti en Flammkuchen een best grote portie zouden zijn. Dit bleek een goed advies. De mosterdsoep was erg lekker. De tosti en de Flammkuchen waren voorzien van de nodige garnituur en smaakten heerlijk.
    De tweede keer kozen we voor een Club Zonnig en een Vis Flammkuchen. Ook nu zag het er weer heerlijk uit en smaakte weer voortreffelijk. Al met al een echte aanrader en we komen zeker terug!

C.de Koning

We hebben vanavond (9-7-2015) met zijn vieren heerlijk gegeten. Enige minpunten zijn:
    - we vroegen om een karaf leidingwater, we kregen echter een fles bronwater. Toen we daar een opmerking overmaakten was het antwoord "oh daar heb ik niet aan gedacht". De fles werd uitgeschonken en er kwam geen karaf water.
    - de wachttijd voor het aperatief en tussen de gerechten was erg lang, ook op de rekening moest weer gewacht worden. Wij hadden niet de indruk dat het erg druk was en/of te weinig personeel.

Ingrid van Proosdij

Onlangs samen met een vriendin gegeten in brasserie Zonnig. Erg sfeervolle inrichting, zeer gemoedelijke sfeer. Bediening erg prettig, attent en behulzaam! We hadden beiden het vijfgangenmenu en hebben genoten! Alles was echt heerlijk, mooi geserveerd en bomvol smaken! En ook nog voor een zeer vriendelijke prijs. Van ons allebei een dikke tien voor dit menu! Wij komen er zeker weer!

Jeroen & Daphne

We hebben bij brasserie Zonnig voor het vijf- gangen diner gekozen (ter ere van het 5-jarig jubileum). Een afwisselend menu met mooi opgemaakte gerechten, die goed op smaak waren, en voor een goede prijs-kwaliteitverhouding (27,50)! Gezellige sfeer met een vriendelijke bediening, kortom een aanrader. Een leuk detail betreft het feit dat er sprake is van een open keuken waarbij je de kok goed op de vingers kan kijken.

Gerda Horzelenberg

Leuke brasserie voor jong tot oud, op elk moment van de dag. Bevalt goed, zowel voor kopje koffie met heerlijke taart, maar ook leuke borrelkaart en heerlijk eten. Altijd leuk aangekleed, vriendelijk personeel en ruime porties.

Een paar keer heerlijk gegeten hier! Leuke sfeer en goede bediening. Alleen de kaart hebben ze recent aangepast en niet veranderd op de website. Wat wij erg jammer vonden. De carpaccio is minder nu, en weinig keuze in vleesgerechten vooral voor de kinderen (ossenhaas van de kaart). Waren eigenlijk van plan om met sinterklaas met de fam hier te gaan eten maar zien hier vanaf.

Kimberly Berends

fam broekhoff

Vrijdag 25 april voor het eerst gegeten bij Tracé 37. Wij zijn erg tevreden en hebben heerlijk gegeten. Ook veg prima en goede bediening.
    Wij komen zeker terug en kunnen het van harte aan iedereen aanbevelen.

Ferry Urbach

Op zaterdag 16 november 2013 zijn we met de hele familie bij Tracé 37 geweest. Goede sfeer en inrichting, uitstekende ontvangst en service. Het eten was erg lekker en het menu gevarieerd. Aandacht was er voor details en ook de behoeften van een 9 maanden oude baby. Heel attent! We komen beslist nog eens terug. Een aanrader!

Wat een gezellige cafetaria,beetje terug in de tijd.
    De kwaliteit is van zeer hoog niveau,en het eten word netjes bereid.
    Al jaren een zeer goede cafetaria,en constant in kwaliteit.
    De friet en frikandellen zijn hier geweldig.
    Het schepijs is matig en dat is jammer.
    Vroeger hadden ze softijs en milkshakes,die waren super.
    Helaas hebben ze dat niet meer,maar evengoed een hele goede en fijne cafetaria.

Wij hebben een geweldige ervaring gehad! Ontzettend lekker eten en geweldige bediening.

Afgelopen zaterdag voor het eerst wezen eten bij Tracé 37. Bij de ontvangst werden we ondanks de drukte gelijk opgevangen en aan tafel begeleid, we werden ook voorzien van een drankje. De keuze (als bierdrinker) met een stuk of zeven bieren van de tap en drie van de fles is meer dan voldoende. Leuke eenvoudige wijnkaart. Uitgebreide menukaart met als pluspunt dat je zelf je saus mag uitzoeken! Voorgerechten waren lekker en als hoofdgerecht heeft mijn partner de zwaardvis gegeten perfect gegrild en gegaard en ik heb de T-bone genomen ook perfect gebakken, rood is hier ook echt rood! Kortom: Vriendelijke en vlotte bediening, leuke uitstraling niet te veel poespas. Ons zullen jullie weer zien!

Anne en Henri