De Wetering in Diepenveen

• vr 10:00 - 01:00
  • za 10:00 - 01:00
  • zo 10:00 - 22:30

Welkom
Vanaf 9 juni begint een hele nieuwe periode voor onze horecagelegenheid. Vanaf die dag bieden wij u een geheel nieuwe manier van uit eten gaan aan. U hoeft niet meer te kiezen tussen chic of gezellig, veel of weinig, goed of goedkoop, zelfs niet tussen voor, hoofd of nagerechten! Kiezen is niet meer nodig omdat wij al deze keuzes voor u combineren in één geheel nieuw concept.
Ons uitgangspunt is om met de sterke punten van ons café, ons restaurant, en ons terras één toplocatie te bieden waar iedereen welkom is. U kunt dus lekker gaan dineren om 15:00 uur op ons terras, lunchen aan de bar in ons café, of in de avond nog een biertje drinken in het restaurant. De keuze is helemaal aan u!
Deze gedurfde keuze gaat samen met een gedurfd menu bestaande uit een uitgebreide hapjeskaart die de hele dag verkrijgbaar is, een lunchkaart tot 16:00 uur, en als hoogtepunt een dinerkaart vanaf 15:00 uur, waarvan alle 14 gerechten slechts €8,50 kosten.
De prijs van €8,50 bepaalt de drempel om bij ons te komen eten, maar niet het niveau van het eten. Deze lage drempel hebben wij bereikt door het verkleinen van de porties, niet het verlagen van de kwaliteit! Hiermee maken we ons restaurant uitermate geschikt voor mensen die wat minder eten, welke genoeg hebben aan één of twee gangen. Ook zijn we uitstekend geschikt voor mensen die juist wel een stevige trek hebben. U kunt bij ons namelijk uw diner helemaal zelf indelen. Begin bijvoorbeeld met een “Entrecote en een Carpaccio, neem tussendoor iets lekkers van onze hapjeskaart zoals een “Brood Kaas Worst” of de “Krokant kip” en sluit af met een “Salade zalm” en onze huisgemaakte “Snickers”.
Wilt u graag op de hoogte blijven van alles wat wij doen om “De Wetering” de leukste horecagelegenheid van de omgeving te maken? Houd dan onze facebook en website in de gaten.
Nieuwsgierig geworden? Reserveer dan snel via 0570 567 871 om ons nieuwe concept uit te proberen en uw ervaring met ons te delen.

Graag tot ziens bij “De Wetering”,
Chris & An

Bekijk onze menukaarten
Foto van De Wetering in DiepenveenFoto van De Wetering in DiepenveenFoto van De Wetering in DiepenveenFoto van De Wetering in DiepenveenFoto van De Wetering in DiepenveenFoto van De Wetering in DiepenveenFoto van De Wetering in DiepenveenFoto van De Wetering in Diepenveen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Landelijk
Ambiance
Huiselijk, hip, gezellig, budget en kindvriendelijk
Voorzieningen
Rookruimte, high-tea en terras
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding) en kinderstoel aanwezig
55 zitplaatsen en maximaal 55 personen in één groep
Personeel