Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Diepenheim verdeeld zijn.

Lekker gegeten voor een leuke prijs.

Benny Littelink

Carla Scholte

We hadden gereserveerd voor 20 personen, de tafels stonden gezellig gedekt buiten op het terras al lekker klaar. De terrasverwarming werd aangezet en het eerste drankje werd al opgenomen. Het opnemen van ieders menu ging prima, vriendelijke en geduldig. Tussendoor werd geregeld gevraagd of er nog iets meer te drinken moest komen. Het eten kwam bijna tegelijk wat een wonder op zich is want iedereen had iets anders gekozen.
    Het smaakte ons allemaal goed.
    Kortom een prima lunchroom met vriendelijke bediening en een gezellig sfeertje.

Het eten was prima, prijs goed. Bediening ook netjes, klant vriendelijk, mooi terras.

N.v Nieuwenhuijzen

Prima ontvangst. Lekker gegeten in gezellige omgeving.

Alleen de locatie zou al genoeg zijn voor een geweldige recensie. Prachtig! Maar ook het eten, de bediening en sfeer waren dik in orde.

Mia faber

In een woord weer geweldig. Wat een smaken en wat lekker.

8. Eetcafé Diepenheim

Vandaag heerlijk geluncht en genoten van "broodje van de week" . Was erg lekker en heel gezellig. Ik houd van oude gebouwen. Dus wat mij betreft hoeft niets te veranderen, want dat is niet altijd een verbetering.

9. Eetcafé Diepenheim

Broodje van de week was villa Tonato voor 9,95. Een plak bruin brood met paar plakjes beleg en veel saus. Partner had kroket met brood. Met 2 capucino een totale rekening van 23 euro. Prijs kwaliteit klopt voor geen meter in dit vervallen café.

10. Eetcafé Diepenheim

Ineke lammertink

Hebben super lekker gegeten en de complimenten hoe ze omgaan met allergieen. Aanrader.

Heerlijke avond mogen hebben bij den Haller. Ontzettend verrast door een explosie van smaken. De amuse was een heerlijke hapje al. Vol heerlijke eerlijke smaken. Een willekeurige proeverij van de kaart mogen ervaren. Stuk voor stuk heerlijk. De kalfsrosbief met knolselderij ontzettend lekker. De dorade was voortreffelijk. Kalfsfilet samen met sukade op de zachte rode kool smelt samen op je tong. Een zoetje van de appel daarbij maakt het helemaal af. En het dessert was puur genieten.
    Echt een aanrader hier een avond door te brengen.

Louis van Hattem

Uitstekende kwaliteit. Malse, grote biefstuk met patat en lekkere sla voor slechts € 13,95. Jammer van de patatzaakgeur en de vele afhalers die steeds in en uitlopen.

Afgelopen Zondag heerlijk gegeten bij restaurant Den Haller in het mooie Diepenheim. Met 3 personen genoten van het geweldige "Den Haller menu". Vooraf de palingsoep, die enorm smaakvol was en een geweldig voorgerecht! Als Hoofdgerecht hadden we 2 maal de kip, Geweldig gerecht!! en 1 maal de dorade die mijn vrouw top vond! Desserts waren ook super!

Maandmenu november 2017 Den Haller.

De locatie is mooi en gezellig.

We hebben dit menu gegeten, de franse biologische maisscharrel kip had totaal geen smaak, waarschijnlijk
    de kruiden vergeten. Het vlees was volgens ons gekookt (steamer?) en de pomodoro risotto was een papje, leek op Olvarit babyvoeding. Dit eten hadden we zeker niet verwacht

De bediening was uiterst vriendelijk.

15. Eetcafé Diepenheim

Eric Koning

Sfeer is prima. Vriendelijke en correcte bediening. Na het eerste kopje koffie werd het eten wat te vlot opgediend. Kopjes waren nog niet afgeruimd. Saté naar mijn mening van te voren bereid. Toetje, crème brûlée, perfect!

Na een regenachtige wandeling, geweldig ontvangen bij Uit de Kunst!
    Op de vraag of het oké was als wij eerst alleen wat te drinken namen werd heel toegankelijk gereageerd: maar natuurlijk ; geen probleem! Nou, dit hebben wij wel eens anders beleefd.
    Na een lekkere cappuccino, hebben wij heerlijk gegeten. Mijn vrouw had een heerlijk broodje warmvlees en ik heb genoten van de spareribs. Door de drukte wat langer moeten wachten, maar wat wil je als de gehele zaak + terras gevuld is? In onze ogen is dat normaal. Daarnaast; we gaan toch 'uiteten' om te genieten?!
    De bediening was erg enthousiast en gezellig!
    Wij komen hier zeker terug, ga zo door!

Afgelopen weekend weer wezen eten bij cafetaria Uit de Kunst.
    Het smaakte geweldig. Nergens zulke lekkere patat en de kroketten waren voortreffelijk.
    Ook de bediening is hartstikke tof. Het was uiteraard druk en toch duurde het niet lang voor het eten opgediend werd. De wachttijd hebben we opgevuld met een goed glas wijn.
    Voor mij krijgt cafetaria Uit de Kunst dan ook een dikke tien.

Frikandellen waren echt droog vooral van het kindermenu, en laten we maar niet over de kroketten hebben want dit waren na mijn beleving te lang in de vriezer gelegen en te lang in het frituur, buitenkant was hard en de binnenkant leek niet eens op een kroket klacht ingediend, konden een nieuwe krijgen maar niet genomen buik al vol van de kroketten, patat was wel redelijk goed!

Eten was koud en de kroketten waren niet te eten! Erg droog, en de frikadellen waren ook erg droog! Hier komen wij niet weer eten!

20. Eetcafé Diepenheim

carlavoerman@kpnmail.nl

Salade geitenkaas bevat heel veel sla met veel te veel waterige saus, weinig ingrediënten. Heb op de vraag 'of het smaakt' geantwoord dat ik het niet op eet en dat het water er uit druipt. Eigenaresse vond dit een belediging. Kan dus niet met terechte kritiek omgaan. Positief: hoefde de salade niet te betalen.

Je moet erg lang wachten voor de bestelling opgenomen word de kwaliteit is wel goed

Marc Exterkate

We hebben het maandmenu genomen en dat was excellent.

Super lekker gegeten! Ook goed op de hoogte van glutenvrij! Zoonlief was er gelukkig mee!

Margot Vink van Collenburg

We hebben echt genoten van het diner. Gastvrije ontvangst , prima bediening en heerlijk gegeten .
    Voor onze keer een aanrader om binnenkort weer met vrienden te gaan eten

ter huurne

na genoten te hebben van de zandsculptures bij kasteel Warmelo, kwamen wij bij jullie terecht. hebben heerlijk gegeten, kwalitatief goed te noemen, prijs/kwaliteit in goede balans

Helaas kan ik geen oordeel geven, wij zijn wegens familie omstandigheden er niet geweest, wel netjes afgemeld. Maar ik vind het wel heel attent van jullie en jullie betrokkenheid. Groet, Bert

Wij hebben een gezellige en super avond gehad en heerlijk gegeten, erg vriendelijke mensen de eigenaars van de Den Hallers Molen in Diepenheim. Ze vroegen nog of het goed gewerkt had met eet.nu, ze hadden nog nooit een reservering gehad via eet.nu. Ook dat heeft prima gewerkt, ook een negen voor eet.nu.
    Vooral de mail die ik gistermorgen kreeg van eet.nu dat er ons een fijne avond en eetsmakelijk werd gewenst was super leuk. Het eten en alles er omheen een dikke 10 waard! Ik zou het iedereen aanraden, voor een gezellige avond en super diner ;-)
    Rykie.

Elja de Zwaan

Lekker eten, gezellige sfeer!

Fam. Roling

Wij aten hier regelmatig, vooral de huisgemaakte gehaktbal uit de jus met salade en garnering beviel ons altijd erg goed. Helaas hebben wij vandaag na zeer lang wachten een onsmakelijke goedkope fabrieksgehaktbal zonder enige garnering voor onze neus gekregen. We begrepen van het personeel dat er een nieuwe eigenaar op de zaak zat, wij meenden al zoiets omdat we op de menulijst heel veel dingen ineens niet meer tegenkwamen. Ook de gasten aan het tafeltje naast ons beklaagden zich over de slechte bediening en de kwaliteit van het eten (het was nota bene niet eens druk). Bij het afrekenen had ik van te voren al uitgerekend wat ik moest betalen, gelukkig maar want er werd ons 4 euro teveel in rekening gebracht, de reactie hierop was een simpele "oh" en een schouderophaal.

Aanrader: Broodje warm vlees! Meer dan voldoende en smaakt heerlijk!!!