Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Diepenheim verdeeld zijn.

Louis van Hattem

Uitstekende kwaliteit. Malse, grote biefstuk met patat en lekkere sla voor slechts € 13,95. Jammer van de patatzaakgeur en de vele afhalers die steeds in en uitlopen.

2. Nederlands Diepenheim

Afgelopen Zondag heerlijk gegeten bij restaurant Den Haller in het mooie Diepenheim. Met 3 personen genoten van het geweldige "Den Haller menu". Vooraf de palingsoep, die enorm smaakvol was en een geweldig voorgerecht! Als Hoofdgerecht hadden we 2 maal de kip, Geweldig gerecht!! en 1 maal de dorade die mijn vrouw top vond! Desserts waren ook super!

3. Nederlands Diepenheim

Maandmenu november 2017 Den Haller.

De locatie is mooi en gezellig.

We hebben dit menu gegeten, de franse biologische maisscharrel kip had totaal geen smaak, waarschijnlijk
    de kruiden vergeten. Het vlees was volgens ons gekookt (steamer?) en de pomodoro risotto was een papje, leek op Olvarit babyvoeding. Dit eten hadden we zeker niet verwacht

De bediening was uiterst vriendelijk.

4. Eetcafé Diepenheim

Eric Koning

Sfeer is prima. Vriendelijke en correcte bediening. Na het eerste kopje koffie werd het eten wat te vlot opgediend. Kopjes waren nog niet afgeruimd. Saté naar mijn mening van te voren bereid. Toetje, crème brûlée, perfect!

Na een regenachtige wandeling, geweldig ontvangen bij Uit de Kunst!
    Op de vraag of het oké was als wij eerst alleen wat te drinken namen werd heel toegankelijk gereageerd: maar natuurlijk ; geen probleem! Nou, dit hebben wij wel eens anders beleefd.
    Na een lekkere cappuccino, hebben wij heerlijk gegeten. Mijn vrouw had een heerlijk broodje warmvlees en ik heb genoten van de spareribs. Door de drukte wat langer moeten wachten, maar wat wil je als de gehele zaak + terras gevuld is? In onze ogen is dat normaal. Daarnaast; we gaan toch 'uiteten' om te genieten?!
    De bediening was erg enthousiast en gezellig!
    Wij komen hier zeker terug, ga zo door!

Afgelopen weekend weer wezen eten bij cafetaria Uit de Kunst.
    Het smaakte geweldig. Nergens zulke lekkere patat en de kroketten waren voortreffelijk.
    Ook de bediening is hartstikke tof. Het was uiteraard druk en toch duurde het niet lang voor het eten opgediend werd. De wachttijd hebben we opgevuld met een goed glas wijn.
    Voor mij krijgt cafetaria Uit de Kunst dan ook een dikke tien.

Frikandellen waren echt droog vooral van het kindermenu, en laten we maar niet over de kroketten hebben want dit waren na mijn beleving te lang in de vriezer gelegen en te lang in het frituur, buitenkant was hard en de binnenkant leek niet eens op een kroket klacht ingediend, konden een nieuwe krijgen maar niet genomen buik al vol van de kroketten, patat was wel redelijk goed!

Eten was koud en de kroketten waren niet te eten! Erg droog, en de frikadellen waren ook erg droog! Hier komen wij niet weer eten!

9. Eetcafé Diepenheim

carlavoerman@kpnmail.nl

Salade geitenkaas bevat heel veel sla met veel te veel waterige saus, weinig ingrediënten. Heb op de vraag 'of het smaakt' geantwoord dat ik het niet op eet en dat het water er uit druipt. Eigenaresse vond dit een belediging. Kan dus niet met terechte kritiek omgaan. Positief: hoefde de salade niet te betalen.

Je moet erg lang wachten voor de bestelling opgenomen word de kwaliteit is wel goed

11. Nederlands Diepenheim

Marc Exterkate

We hebben het maandmenu genomen en dat was excellent.

Super lekker gegeten! Ook goed op de hoogte van glutenvrij! Zoonlief was er gelukkig mee!

13. Nederlands Diepenheim

Margot Vink van Collenburg

We hebben echt genoten van het diner. Gastvrije ontvangst , prima bediening en heerlijk gegeten .
    Voor onze keer een aanrader om binnenkort weer met vrienden te gaan eten

ter huurne

na genoten te hebben van de zandsculptures bij kasteel Warmelo, kwamen wij bij jullie terecht. hebben heerlijk gegeten, kwalitatief goed te noemen, prijs/kwaliteit in goede balans

Helaas kan ik geen oordeel geven, wij zijn wegens familie omstandigheden er niet geweest, wel netjes afgemeld. Maar ik vind het wel heel attent van jullie en jullie betrokkenheid. Groet, Bert

16. Nederlands Diepenheim

Wij hebben een gezellige en super avond gehad en heerlijk gegeten, erg vriendelijke mensen de eigenaars van de Den Hallers Molen in Diepenheim. Ze vroegen nog of het goed gewerkt had met eet.nu, ze hadden nog nooit een reservering gehad via eet.nu. Ook dat heeft prima gewerkt, ook een negen voor eet.nu.
    Vooral de mail die ik gistermorgen kreeg van eet.nu dat er ons een fijne avond en eetsmakelijk werd gewenst was super leuk. Het eten en alles er omheen een dikke 10 waard! Ik zou het iedereen aanraden, voor een gezellige avond en super diner ;-)
    Rykie.

Elja de Zwaan

Lekker eten, gezellige sfeer!

Fam. Roling

Wij aten hier regelmatig, vooral de huisgemaakte gehaktbal uit de jus met salade en garnering beviel ons altijd erg goed. Helaas hebben wij vandaag na zeer lang wachten een onsmakelijke goedkope fabrieksgehaktbal zonder enige garnering voor onze neus gekregen. We begrepen van het personeel dat er een nieuwe eigenaar op de zaak zat, wij meenden al zoiets omdat we op de menulijst heel veel dingen ineens niet meer tegenkwamen. Ook de gasten aan het tafeltje naast ons beklaagden zich over de slechte bediening en de kwaliteit van het eten (het was nota bene niet eens druk). Bij het afrekenen had ik van te voren al uitgerekend wat ik moest betalen, gelukkig maar want er werd ons 4 euro teveel in rekening gebracht, de reactie hierop was een simpele "oh" en een schouderophaal.

Aanrader: Broodje warm vlees! Meer dan voldoende en smaakt heerlijk!!!

Jos

Vandaag zijn wij bij Cafetaria Uit de Kunst geweest. Wat een super mooie zaak.
    Mooie kleuren en een frisse uitstraling. Het eten was super! Vooral de patat was erg lekker. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeker een aanrader!! Wij komen hier echt wel terug.

Benny Littelink

Carin kramer

Afgelopen zondag een bezoekje gebracht aan de nieuwe cafetaria uit de kunst in Diepenheim. Wat een mooie cafetaria, ondanks het slechte weer werd ik er vrolijk van. Ronald en Natalie praten vol passie over hun nieuwe zaak. Onder het genot van een heerlijke cappuccino. Ik wil ook nog wel zo'n grote snitzel proberen. Het wordt netjes geserveerd op een groot bord met friet. Daarbij een schaaltje rauwkorts, warme saus en mayo. Echt heerlijk was het, lekker mals vlees met liefde bereid. Heerlijke friet en verse rauwkost, de warme champignonsaus het is allemaal even lekker. Een heerlijke uitgebreide maaltijd. Ik zal er zeker vaker heen gaan.

Ronald en Natalie top!!

Zaterdagavond wezen eten in deze totaal vernieuwde cafetaria. Prachtig gerestyled met mooie kleuren en schitterende schilderijen aan de muur.

De bediening was vlot en goed, verzorgd door een zeer enthousiast team.

Heerlijke patat en de snacks waren zo lekker, dat je al gauw de neiging krijgt er méér van te eten dan goed voor je is.
    Ook voor een goed glas wijn of een heerlijk kopje koffie met appelgebak kun je hier terecht.

Kortom een super cafetaria met een fantastische uitstraling.

Natalie

Johan Jogems

Geweldige locatie. Eerlijk eten voor een eerlijke prijs en vriendelijke bediening.

Cappuccino uit een zakje; Bbrrrrr. Appeltaart uit een doos; smaakloos en half bevroren met slagroom uit spuitbus. Alles laten staan, nog duur ook, veel lef!!!

Geweldig gegeten, de kok krijgt van mij een tien. Heerlijke wildgerechten.

29. Nederlands Diepenheim

Gastvrij, mooie ambiance, prettige bediening en voortreffelijk eten.

De lekkerste en warmste cappucino drink je hier op het terras bij de Kokkerieje. In de zomer is het op het terras, tussen de bloemenpracht, altijd een genot om te zitten en te genieten van het altijd goed gemutste personeel en de prachtig opgemaakte borden met het heerlijke eten. Dit alles vergezeld van een goed glas wijn.
    Genieten doe je gewoon om de hoek. Dat was gisteren bij de drukke open zondag in Diepenheim weer zeker het geval. Ik kom snel weer terug.