Nieuwste foto's in Diepenbeek

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Diepenbeek

1. Martine Wolfs's profielfoto
    Martine Wolfs heeft een recensie geschreven voor La Gastronomia Da Paola

Martine Wolfs

Bij La Gastronomia zijn de gerechten allemaal overheerlijk en de bediening supervriendelijk. Dus zeker een aanrader 😊👍

2. Nicole 's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Xtraordinary

Op vrijdag 3 mei hier een lunch gehad samen met 2 Indische gasten. Op voorhand telefonisch gereserveerd en aangezien we ervoor nog ergens een afspraak hadden heb ik daarna zonder problemen onze tafel voor 6 kunnen verzetten naar 13.00 uur ipv. 12.00 uur. Voor onze Indische gasten moest er vis op het menu staan, en hierin is voldoende keuze. De menukaart is dan ook erg uitgebreid. De Indiers hebben genoten van de asperges met kabeljauwhaasje. Zelf ben ik voor de scampi's in currysaus gegaan. Ook niets verkeerd over te zeggen. Iemand anders ging voor de konijn van vroeger, en dat is echt een portie om U tegen te zeggen. Het was erg rustig in de zaak en dat was wel jammer. Misschien was dat wel aan het prachtige weer te wijten. Service is OK en volgens mij was de rekening dat ook wel. Ik heb niet zelf hoeven te betalen, maar ook onze gastheer was erg tevreden, vandaar. Echt wel een aanrader.

3. Niels Linssen's profielfoto
    Niels Linssen heeft een recensie geschreven voor Jambalaya
    Internationaal Diepenbeek

Niels Linssen

Met familie zijn we pas in Jambalaya gaan eten. De struisvogel konden we niet meer hebben, maar we kregen lama deze keer. Heel lekker allemaal en lekkere sauzen ook. Heel vlotte vriendelijke bediening, los en tof

Meest actieve leden in Diepenbeek

Meer leden