Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Diemen verdeeld zijn.

1. Internationaal Diemen

Altijd lekker en gezellig meer variatie op de kaart zou nog leuker zijn. Maar blijft toch een aanrader want Roediez moet je echt proeven en ervaren.

2. Te duur, eten heel slecht, ondernemer die het niet snapt. Jammer!

2,2
  3. Naser Zaky

Wij hadden gereserveerd om 17.30 uur. Op verzoek wilden wij een tafel op een specifieke plek. Deze hebben wij ook gekregen. De gerechtjes werden echter traag gegeven. Sommige gasten aan de tafel waren al uit gegeten terwijl andere gasten nog niets gekregen hadden. Vooral de de garnaal in rijstebladerdeeg (nr125) en de handrol duurde echt erg lang. Werd pas bij de 2de ronde na het personeel te hebben aangesproken gebracht. Met excuses dat er maar 1 kok in de keuken stond.
    Zelfs 3 gerechten waren uiteindelijk helemaal niet gekomen en de paling handrol was taai/rubberig. Wij eten hier wel vaker ,maar dit is de eerste keer dat het zo lang duurde terwijl het een rustige maandagavond was. Het personeel is vriendelijk en het eten goed.

4. Pizza was heerlijk, helaas was de actie van 2 halen 1 betalen verlopen en moest ik het volle pond betalen.

5,9
  5. Super relaxed, vriendelijke mensen, prijs is redelijk in verhouding, je voelt je er welkom. Bediening levert helaas vaak de verkeerde gerechten.Zelfs meerdere keren. Dit alles valt toch bij mij in minder gevoel en kom ik er erg graag.

6. Italiaans Diemen

Het restaurant ziet er vanaf de buitenkant niet veelbelovend uit, maar we hebben hier heerlijk gegeten! De bediening was ontzettend vriendelijk en deed heel leuk tegen onze peuter. De pizza was krokant met verse ingredienten en ook de pasta was lekker. De voorgerechten die we hadden besteld smaakten ook prima. We komen hier zeker terug.

7. Dina de Jonge

24-09-2015 Met 10 collega's gegeten. Het Wapen van Diemen is een gezellig restaurant met bar. Zo lekker bruinig cafe achtig. Zeer vriendelijk personeel. Hoewel het wachten tussen voor en hoofdgerecht wat lang duurde werd dit goed gemaakt door zowat alle gerechten gelijk op tafel te serveren. Zeker een pluim waard met 1 medewerker in de bediening en twee in de keuken. Een echte aanrader. Voor herhaling vatbaar. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten zijn heel goed bevallen.

8. Voor de verandering friet en snacks afgehaald bij Kwalitaria Diemen. Conclusie: als je bij deze snackbar hebt gegeten, dan heb je letterlijk het gehele assortiment geproefd. Ze nemen het niet nauw met het frituurvet. Uiteraard mijn bevindingen gedeeld met de betreffende medewerker. Zijn laconieke houding was veelzeggend. Denk dat Diemen Centrum een betere snackbar verdient.

4,1
  9. Boven alle verwachtingen genoten van dit restaurant. Aan de buitenkant denk je aan een 13 in een dozijn Chinees, maar eenmaal binnen is die indruk gelijk weg.

Mooi interieur, personeel strak in de kleding, verzorgd en concept zeer goed vormgegeven.

Nu wij Judo kennen is het nog leuker geworden in Diemen.
    Klasse.

10. De oude eigenaar was geen Egyptenaar maar een Aziaat die in Spanje had gewoond voordat hij 40 jaar geleden naar Nederland kwam. Het eten was er goed, de bediening vriendelijk, gezellige sfeer. Diemen is een parel kwijt

11. Niet alle bestelde gerechten zijn geserveerd, inktvis taai, wat me vooral stoorde was dat er geen gewoon kraanwater besteld kon worden (desnoods tegen betaling?). Bediening matig, maar de baas was zeer onvriendelijk naar zijn personeel, hij blafte het toe, commandeerde, snauwde. Ik vroeg me af waarom de meisjes dit allemaal pikten van hem!

12. Het eten van Doner House is echt heerlijk en de mensen die er werken zijn uiterst beleefd! Geweldig!

13. Twee calzone besteld, vanuit folder.... Na 1 uur en 10 minuten werden ze thuis gebracht. Erg aardige bezorger en vriendelijk. Bij het open maken van de doos, verbaasde mij dat er geen gehaktsaus bij zat. Wij hadden 4 bakjes met knoflook gekregen. Hebben terug gebeld waar de gehaktsaus was, dit wordt niet geleverd omdat iedereen knoflook wil. Maar ik heb daar niet omgevraagd. Geen discussie mogelijk wij leveren met knoflook. De pizza was ook niet echt te eten, deeg was taai en de inhoud was sumier. En dat voor 9 euro per stuk. Een woord is hier maar van toepassing; waardeloos..

2,9
  14. Hebben er heel gezellig gegeten. Bediening lekker vlot en ongedwongen. Eten was heel goed (steengrillen). Ook heel betaalbaar. Kortom, prima ervaring, we komen terug!

15. Italiaans Diemen

Mark Entius

Super lekker gegeten met heel leuk gezelschap in een goed restaurant!

16. Chinees-Indisch Diemen

John van Rossum

17. Zeer slecht, slechte, onvriendelijke bediening, lang moeten wachten. Je bestelt 15 stukjes maar krijgt uiteindelijk 10 stukjes. Je betaalt veel voor niks

1,1
  18. Sonjafx

Personeel alles behalve vriendelijk. Dit is de slechtste Mac die ik ken en ik ben vaste klant van verschillende vestigingen! Meerdere negatieve incidenten plaatsgevonden met personeel.

2,6
  19. Internationaal Diemen

Dirk

20. Schoon, heerlijk eten en super vriendelijk. Sfeer is iets minder, maar dat komt vooral door de schone uitstraling, veel licht waardoor ze alles goed schoon kunnen houden. Als je sfeer wilt kun je het thuis op eten.

Ik woon niet in de buurt maar rijd er elk jaar tijdens ons jaarlijkse vrienden weekend graag voor om.

21. Jamie Faijdherbe

Ik had per ongeluk een verkeerde bestelling besteld en dacht dat ik hem geannuleerd had, wat dus niet zo was. Dus ik heb toen nog een bestelling geplaatst zonder te weten dat die andere niet geannuleerd was. Toen de koerier met 2 zakken aankwam moest ik voor 2 zakken betalen!

Mijn vader heeft met de baas gebeld en hij heeft er voor gezorgd dat we niet hoefden te betalen. Echt een top zaak/service. Lekker eten, zeker een aanrader!

22. We halen bijna elke vrijdag lekker wat sushi, heerlijk. Vers gemaakt en de prijzen zijn fijn. Ik zou graag meer vlees en bij gerechten zien maar wellicht komt dat nog.

23. Van de buitenkant was ik even bang dat het een 'fout' all you can eat tent zou zijn. Maar binnenin bleek dat het een leuk restaurant was met aardige mensen en lekker eten!!

24. Geweldig restaurant, leuke sfeer, zeer vriendelijke bediening, betaalbaar en alle gerechten even heerlijk.

25. Chinees-Indisch Diemen

Tjerk van Grunsven

26. Internationaal Diemen

Gerard Meijer

27. Chinees-Indisch Diemen

Gerard Meijer

28. Heerlijk eten! Een absolute aanrader en je kan er de best geklede man van diemen ontmoeten.

29. Bij Grillwok wat frietjes besteld ten aanvulling van een al voorbereidde maaltijd voor een groep.

De frietjes proeven verwarmd aan. Geen smaak, inconsistente textuur, slap en vies. Door niemand gegeten, dus heb ik het bedrijf gebeld. Met een manager aan de lijn gezeten, die verder niks regelt. Met grote woorden zegt hij dat ik lieg, gezien het eten bij hem vers is (uit diepvries naar frituur, lekker vers..) en het onmogelijk is dat het restjes waren. Na uitleg begrijpt hij me niet, wantrouwt hij me (ook al weet ik hoe "verse" en opgewarmde frietjes in smaak en textuur verschillen) en geeft door dat hij de capaciteiten niet heeft om dit op te lossen en verder niet zal proberen deze aan te zetten om mij te helpen wegens drukte.

Grote afrader dit bedrijf, service en eten zijn simpelweg slecht! Nooit meer! Haal jullie eten ergens anders!

30. Het eten was daar hartstikke lekker. De sfeer was daar middelmatig. Maar de service viel heel erg tegen.