Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Diemen verdeeld zijn.

1. Turks Diemen

2 vegetarisch wraps besteld, bij openmaken kwam er al een gekke geur van af, ik draaide de wrap om en hij was verbrand en helemaal zwart! Lief de baklava die je gratis krijgt maar liever een wrap die niet verbrand is.

2. Hamburger Diemen

Personeel is echt heel slecht, ongeïnteresseerd, chaos met de uitgifte, bijna paniek. Heel lang wachten op je bestelling. Klanten in het restaurant is. Lijkbaar lastig. Smerig restaurant. Ik kom hier echt nooit meer.

Op donderdag 17 augustus in de namiddag heb ik voor 3 personen een maaltijd afgehaald. De kwaliteit was zeer slecht. Het betrof een mihoen, bami, fou yung hai en satésaus. De mihoen was erg droog en er zat kraak noch smaak aan. De bami was zo mogelijk nog droger en daar zat ook helemaal geen smaak aan. De fou yong hai was ook erg droog en veel te hard, niet te kauwen. De satésaus was prima. Kortom, het was van een heel slechte kwaliteit. Deze kwaliteit leidt niet tot klantenbinding.

1,3
  4. Internationaal Diemen

Heerlijk gegeten met een groepje bij Bean There! Totaal niet wat je verwacht als je hoort Surinaams eetcafe, het ziet er top uit en schoon! Vriendelijk personeel, heerlijke koffie en smoothies. Wij hebben van alles wat genomen en voor de kinderen stonden er zelfs pannenkoeken op het menu! Top ervaring en gauw weer!

Goed eten, snel bezorgd. Lekkere spareribs en shoarma. Frites ietwat slap, maar wel lekker.

Jacob's Kitchen is an amazing restaurant but they changed their address to Dalsteindreef 3008, 1112XJ Diemen. Now they are located at Campus Diemen Zuid and open from Monday to Saturday from 10am to 10pm :)

Heel vers, schoon en lekker. Super vriendelijke mensen!

Via thuisbezorgd.nl besteld. Eten was koud, patat was het vet al van gestold en het vlees zat een chemisch smaakje aan. Gebeld naar Porto Pescara. Kreeg als antwoord dat er NOOIT klachten waren. Uiteindelijk in de auto gestapt en er naar toe gereden. Kreeg €15,00 terug. Niet tevreden met de oplossing maar werd gewoon genegeerd en weg gekeken. Had voor ruim €30,00 besteld. Porties waren ook erg klein. Leek wel kindermenu. Dit was eens maar nooit meer.

Julia van de Bosch

Ze pretenderen de lekkerste friet van Nederland te hebben. Nog alleen gewaagde belofte. Sterker nog een belofte die zij niet kunnen waarmaken. Frieten waren donker van kleur, vettig en rook naar afgedankte olie. Na een happen belande het frietje in afvalbak. Werkelijk nog nooit zoiets smerigs gegeten.

10. Internationaal Diemen

Was helemaal top bij Roediez zaterdagavond. Ik had gamba's vooraf en mijn vriend carpaccio, allebei lekker. Mijn hoofdgerecht ossenhaaspuntjes waren heerlijk en dat terwijl ik eigenlijk geen vleeseter ben. Mijn vriend had varkensvlees met pasta ook lekker. Kortom prima avondje.

11. Eetcafé Diemen

Peter Roest

Heerlijk wildernis gegeten!

12. Internationaal Diemen

Altijd lekker en gezellig meer variatie op de kaart zou nog leuker zijn. Maar blijft toch een aanrader want Roediez moet je echt proeven en ervaren.

13. Eetcafé Diemen

Te duur, eten heel slecht, ondernemer die het niet snapt. Jammer!

Naser Zaky

Wij hadden gereserveerd om 17.30 uur. Op verzoek wilden wij een tafel op een specifieke plek. Deze hebben wij ook gekregen. De gerechtjes werden echter traag gegeven. Sommige gasten aan de tafel waren al uit gegeten terwijl andere gasten nog niets gekregen hadden. Vooral de de garnaal in rijstebladerdeeg (nr125) en de handrol duurde echt erg lang. Werd pas bij de 2de ronde na het personeel te hebben aangesproken gebracht. Met excuses dat er maar 1 kok in de keuken stond.
    Zelfs 3 gerechten waren uiteindelijk helemaal niet gekomen en de paling handrol was taai/rubberig. Wij eten hier wel vaker ,maar dit is de eerste keer dat het zo lang duurde terwijl het een rustige maandagavond was. Het personeel is vriendelijk en het eten goed.

Pizza was heerlijk, helaas was de actie van 2 halen 1 betalen verlopen en moest ik het volle pond betalen.

16. Japans Diemen

Super relaxed, vriendelijke mensen, prijs is redelijk in verhouding, je voelt je er welkom. Bediening levert helaas vaak de verkeerde gerechten.Zelfs meerdere keren. Dit alles valt toch bij mij in minder gevoel en kom ik er erg graag.

17. Italiaans Diemen

Het restaurant ziet er vanaf de buitenkant niet veelbelovend uit, maar we hebben hier heerlijk gegeten! De bediening was ontzettend vriendelijk en deed heel leuk tegen onze peuter. De pizza was krokant met verse ingredienten en ook de pasta was lekker. De voorgerechten die we hadden besteld smaakten ook prima. We komen hier zeker terug.

Dina de Jonge

24-09-2015 Met 10 collega's gegeten. Het Wapen van Diemen is een gezellig restaurant met bar. Zo lekker bruinig cafe achtig. Zeer vriendelijk personeel. Hoewel het wachten tussen voor en hoofdgerecht wat lang duurde werd dit goed gemaakt door zowat alle gerechten gelijk op tafel te serveren. Zeker een pluim waard met 1 medewerker in de bediening en twee in de keuken. Een echte aanrader. Voor herhaling vatbaar. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten zijn heel goed bevallen.

Voor de verandering friet en snacks afgehaald bij Kwalitaria Diemen. Conclusie: als je bij deze snackbar hebt gegeten, dan heb je letterlijk het gehele assortiment geproefd. Ze nemen het niet nauw met het frituurvet. Uiteraard mijn bevindingen gedeeld met de betreffende medewerker. Zijn laconieke houding was veelzeggend. Denk dat Diemen Centrum een betere snackbar verdient.

Boven alle verwachtingen genoten van dit restaurant. Aan de buitenkant denk je aan een 13 in een dozijn Chinees, maar eenmaal binnen is die indruk gelijk weg.

Mooi interieur, personeel strak in de kleding, verzorgd en concept zeer goed vormgegeven.

Nu wij Judo kennen is het nog leuker geworden in Diemen.
    Klasse.

De oude eigenaar was geen Egyptenaar maar een Aziaat die in Spanje had gewoond voordat hij 40 jaar geleden naar Nederland kwam. Het eten was er goed, de bediening vriendelijk, gezellige sfeer. Diemen is een parel kwijt

Niet alle bestelde gerechten zijn geserveerd, inktvis taai, wat me vooral stoorde was dat er geen gewoon kraanwater besteld kon worden (desnoods tegen betaling?). Bediening matig, maar de baas was zeer onvriendelijk naar zijn personeel, hij blafte het toe, commandeerde, snauwde. Ik vroeg me af waarom de meisjes dit allemaal pikten van hem!

Het eten van Doner House is echt heerlijk en de mensen die er werken zijn uiterst beleefd! Geweldig!

Twee calzone besteld, vanuit folder.... Na 1 uur en 10 minuten werden ze thuis gebracht. Erg aardige bezorger en vriendelijk. Bij het open maken van de doos, verbaasde mij dat er geen gehaktsaus bij zat. Wij hadden 4 bakjes met knoflook gekregen. Hebben terug gebeld waar de gehaktsaus was, dit wordt niet geleverd omdat iedereen knoflook wil. Maar ik heb daar niet omgevraagd. Geen discussie mogelijk wij leveren met knoflook. De pizza was ook niet echt te eten, deeg was taai en de inhoud was sumier. En dat voor 9 euro per stuk. Een woord is hier maar van toepassing; waardeloos..

Hebben er heel gezellig gegeten. Bediening lekker vlot en ongedwongen. Eten was heel goed (steengrillen). Ook heel betaalbaar. Kortom, prima ervaring, we komen terug!

26. Italiaans Diemen

Mark Entius

Super lekker gegeten met heel leuk gezelschap in een goed restaurant!

27. Chinees-Indisch Diemen

John van Rossum

Zeer slecht, slechte, onvriendelijke bediening, lang moeten wachten. Je bestelt 15 stukjes maar krijgt uiteindelijk 10 stukjes. Je betaalt veel voor niks

1,1
  29. Hamburger Diemen

Sonjafx

Personeel alles behalve vriendelijk. Dit is de slechtste Mac die ik ken en ik ben vaste klant van verschillende vestigingen! Meerdere negatieve incidenten plaatsgevonden met personeel.

30. Internationaal Diemen

Dirk