Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Diemen verdeeld zijn.

1. In een woord BAH! Vieze onrustige restaurant… plakkerige menukaart, tafels en soja flesjes, geen vers eten mijn bakje sla was nog bevroren onder de zeewier salade en de sushi rijst is zo oud dat het uit elkaar valt… wat een onprofessionele tent dit!

2. Gisteren aten we all you can eat met mijn zoon hier. Heerlijke rustige sfeer, geen geschreeuw of storende klanten. Iedereen is netjes en vriendelijk. Vriendelijke nette bediening en het eten jonge jonge wat een smaak, mijn oprechte complimenten aan de kok. Ik kan echt zeggen, kwalitatief beste Aziatisch eten in Diemen!!!! Volgens mij zijn die negatieve boordelers hier wat ik lees of van andere restaurants of ze onzekere concurrenten want het is echt niet waar wat voor negatiefs ze schrijven. Toen dachten we vandaag met mijn zoon hier maar eens chinees af te halen (rijst met vlees en wonton soep) en ja hoor waauww!! Weer super kwaliteit eten. Geloof me als je hier eet ga je de vergelijking merken en wil je die andere tentjes niet meer waar fruitvliegjes vliegen tijdens eten en van de drukte koppijn krijgt. Wil je echt uit eten gaan! Dan zit je zeker bij Judo goed... waar voor je geld, super kwaliteit eten. Mijn smaakpapillen zijn erg blij met jullie :) tot snel weer.

3. Ivy

4. Afhaal en bezorg Diemen

Gisteren nog een geprobeerd. Besteld via hun eigen website thaidelivery.nl zeer snel bezorgd. Eten was weer top nu de kip curry en weer saté, de saus is anders dan gewend maar wel een prettige smaak en lijkt zelf gemaakt. Deze Thaidelivey is zeker een aanrader.

Eén vorige recensie
  5. Afhaal en bezorg Diemen

Doet alleen bezorgen. Voor eerste keer besteld, gegeten beef curry en saté, was lekker en verrassend. Gelukkig eindelijk wat anders in Diemen. Ga zeker weer bestellen.

De nieuwste recensie
  6. 1E ronde besteld een uur moeten wachten nog steeds niet alle gerechtjes gekregen en sommige aan tafel hadden nog helemaal niks. Klacht doorgeven aan de manager deze was niet echt klantvriendelijk.
    2E ronde zelfde verhaal we zijn opgestaan en weggelopen helaas wel betaald.

7. Christiane

Wij hebben een vervelende situatie meegemaakt bij Judo en haar "all you can eat" concept. Omdat sommige gerechten van de 1e en 2e ronde niet kwamen, bestelden we deze weer bij de 3e ronde. Vervolgens kwamen alle gerechten met elkaar en hadden wij dus teveel. Eten dat overblijft, wordt in rekening gebracht en dan weggegooid. Daarom vroegen wij om een "doggy bag". Maar dat mocht absoluut niet! Eten wordt niet meegegeven.Terwijl er een afhaalservice is (wat is het verschil?). Wij wilden de eigenaar spreken, dat kon ook niet. Het personeel bleef volhouden... zonder plausibele redenen.
    Wij vinden het ongelooflijk en onacceptabel!
    Wat een arrogantie om in de huidige tijd zo met voedsel om te gaan.
    Geen Judo meer voor ons.
    Christiane

8. Zeer onvriendelijke gastheer omdat hij het concept heel gehaaste uitlegde. Daarnaast maakte hij ongepaste opmerkingen. Slechte prijs kwaliteit verhouding. Het Thaise eten was niet echt authentiek Thais, er werd gewoon overal citroensap over gegoten. Ze kunnen het beter bij Chinees/Japans eten houden. Sushi was overigens wel heerlijk.

9. Zahra en Hind en kids

Wajoow wat hebben wij daar gisteren lekker gegeten en super vriendelijke mensen.

10. Een van de wat duurdere sushi restaurant voor al het bijbetalen van sommige gekozen produkten is in verhouding fors kwaliteit is uitstekend en de produkten zijn goed verzorgt ook bij topdrukte word er voldoende geanticipeerd personeel is over het algemeen vriendelijk en beleefd maar zou hier en daar wat attenter mogen zijn kort om het aanraden waard.

11. We hebben een uur moeten wachten totdat de eerste ronde kwam, heel vervelend. Uiteindelijk zelfs de tweede ronde er maar alvast achteraan gestuurd. Toen pas kwam er iets op tafel. Sushi viel uit elkaar en proefde niet vers. De bediening deed wel enorm hun best om het eten sneller te laten komen maar dit mocht niet baten. Klonk alsof dit een veelvoorkomend probleem voor ze was. Ik zou er niet snel nog een keer eten.

12. Wij vonden de sushi absoluut niet lekker. Geen lekkere smaken. Voor ons nooit meer

13. Chinees-Indisch Diemen

Lorenzo Brouer

Heerlijk indisch eten goede service en super vriendelijk.

14. Internationaal Diemen

Laurian van Noord

Wij hadden een reservering op 13/12 om met 3 personen te komen eten om 18uur. Toen de deur voor ons werd geopend kregen wij te horen dat het restaurant wegens onverwachte omstandigheden was gesloten en wij er dus niet konden eten (zoiets kan natuurlijk gebeuren, al was het fijn geweest als wij even waren opgebeld van tevoren). De meneer die ons te woord stond verwees ons naar Hachi, iets verderop. Wij moesten nog op de derde persoon wachten en men liet ons gewoon buiten in de kou wachten. Het was wel aardig geweest als men ons even binnen had laten wachten en het zou nog aardiger zijn geweest als ons even een kopje koffie was aangeboden. Zeer teleurstellend!

15. Chinees-Indisch Diemen

Net eten gehaald bij de afhaal. De saus was bedorven en de nasi rames was oud en een vieze drab. Alles regelrecht in de prullenbak beland. De wonton soep was wel ok.

16. Chinees-Indisch Diemen

Rijss

17. We hadden eerst 2 uur gewacht op ons eten waarna we moesten bellen om te vragen of ons eten al onderweg was. Toen we het eten ontvingen waren we blij want we hadden honger. Toen we de eerste hap namen was t al vreselijk, ijskoude slappe friet, smeuig stokbrood en halfgare kip. We waren natuurlijk enorm teleurgesteld. Toen we belde werd ons verteld dat er niks aan te doen was. Echt nooit bestellen hier.

18. Internationaal Diemen

Heerlijk op het terras gezeten met de kinderen! Uitmuntende accommodatie. Lekkere gamba's gegeten terwijl de kids zichzelf vermaakten. Met het mooie weer de afgelopen tijd gaat dit gelukkig allemaal wat makkelijker.

Het personeel was erg vriendelijk en de prijzen waren zeer eerlijk!

19. Gisteren 10-5-18 wilde ik daar gaan eten, bestel een patat zonder zout met mayo (en wilde nog meer) en dat begreep de medewerker niet dus leg het uit wat patat zonder zout betekend, gaat deze man helemaal door het lint en begint in het chinees tegen me te schelden en onbeschoft tegen me te schreeuwen.
    Bij de vorige eigenaar nooit een probleem en ben al van het begin een vaste klant maar kom daar dus NOOIT meer, zijn ze helemaal gek geworden :( geen aanrader, wat een ballentent en ze spreken niet eens fatsoenlijk Nederlands.

20. Kapsalon was 7 euro voor groot wat normaal 5 euro ergens anders is vlees is zoutig en smaakloos geef het een 3 omdat het eten wel warm was.

21. Anne Marie

Vandaag een patatje ontvangen met bedorven mayonaise. De mayonaise prikte om mijn tong. 3x geprobeerd maar was echt bedorven. Rook zuur.

Terug gegaan maar werd teleurstellend op gereageerd. Het werd afgedaan met dat het uit een nieuwe emmer kwam (wijzend op een emmer op de grond). En daar moest ik het maar mee doen.

Het gaat slechts om een paar euro. Men had op z'n minst kunnen meeveren (Wat vervelend voor u/Wat jammer dat u dit zo ervaren heeft) Die paar euro vergoeden én iets aan kunnen bieden voor het ongemak.

Sowieso mogen de mondhoekjes omhoog dames en heren want het voltallige personeel kijkt chagrijnig en is erg bits. Kan geen warm welkom vanaf.

Een cursus gastheerschap zou hier goed van pas komen.

Deze trouwe klant haakt voorgoed af.

Echt héél erg slecht!!!!!

22. Cetin Horuz

23. Als je je vol wilt eten kom dan niet hier !!!

24. 2 vegetarisch wraps besteld, bij openmaken kwam er al een gekke geur van af, ik draaide de wrap om en hij was verbrand en helemaal zwart! Lief de baklava die je gratis krijgt maar liever een wrap die niet verbrand is.

25. Personeel is echt heel slecht, ongeïnteresseerd, chaos met de uitgifte, bijna paniek. Heel lang wachten op je bestelling. Klanten in het restaurant is. Lijkbaar lastig. Smerig restaurant. Ik kom hier echt nooit meer.

26. Op donderdag 17 augustus in de namiddag heb ik voor 3 personen een maaltijd afgehaald. De kwaliteit was zeer slecht. Het betrof een mihoen, bami, fou yung hai en satésaus. De mihoen was erg droog en er zat kraak noch smaak aan. De bami was zo mogelijk nog droger en daar zat ook helemaal geen smaak aan. De fou yong hai was ook erg droog en veel te hard, niet te kauwen. De satésaus was prima. Kortom, het was van een heel slechte kwaliteit. Deze kwaliteit leidt niet tot klantenbinding.

1,3
  27. Heerlijk gegeten met een groepje bij Bean There! Totaal niet wat je verwacht als je hoort Surinaams eetcafe, het ziet er top uit en schoon! Vriendelijk personeel, heerlijke koffie en smoothies. Wij hebben van alles wat genomen en voor de kinderen stonden er zelfs pannenkoeken op het menu! Top ervaring en gauw weer!

28. Goed eten, snel bezorgd. Lekkere spareribs en shoarma. Frites ietwat slap, maar wel lekker.

29. Jacob's Kitchen is an amazing restaurant but they changed their address to Dalsteindreef 3008, 1112XJ Diemen. Now they are located at Campus Diemen Zuid and open from Monday to Saturday from 10am to 10pm :)

30. Heel vers, schoon en lekker. Super vriendelijke mensen!