Nieuwste foto's in Diemen

Laatste updates in Diemen

1. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Restaurant Judo

Bah, vies eten. Ben weg gegaan en ergens anders gaan eten. Service is ook heel slecht. Wat jammer was vroeger een prima tent.

1,6
  2. PMJ's profielfoto
    PMJ heeft een recensie geschreven voor Otra Más

Je had verwacht dat ze na de lockdown alles uit de kast zouden hebben gehaald om je een topavond als bezoeker te geven. Eten was erg gemiddeld, zaak was kleurrijk ingericht, prijs kwaliteit was voldoende, maar personeel was niet erg attent. Hebben jullie nou nog niet geleerd hoe erg jullie de klant hebben moeten missen?

3. H. Noya's profielfoto
    H. Noya heeft een recensie geschreven voor Restaurant Judo

Kom al jaren bij Judo eten en ondanks de lockdowns is het eten en de sfeer prima. De bediening is ook altijd vriendelijk en service gericht.

4. I. de Jong's profielfoto
    I. de Jong heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Diemen

I. de Jong

Leuk eetcafe met gezellige sfeer. Vriendelijk en vrolijk personeel die hun best voor je doen.
    Wij hebben gourmet gedaan en was lekker.
    Buiten diverse soorten vlees, werd daarbij frietjes, div. sauzen, sallade en ui, champignons en courgette geserveerd.
    Het garnituur zou nog iets kunnen worden aangevuld met bijvoorbeeld paprika, ananas, wat stokbrood en kruidenboter om het geheel echt af te maken.
    Dessert was ook heerlijk ik had dame blanche zag er mooi uit een behoorlijk portie ook de koffie met bonbons en likeurtje was prima verzorg. Gaan daar zeker weer eten.

5. D. A. Terpstra's profielfoto
    D. A. Terpstra heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Puur

D. A. Terpstra

Zondag is restaurant Puur te Diemen geopend voor publiek zo schrijven zij. Elke keer als ik hun bezoek op zondag is er een evenement dus niet toegankelijk, feitelijk zijn ze bijna nooit open voor publiek. Hun advies is eerst bellen of ze überhaupt geopend zijn zo kreeg ik van een medewerker te horen. Kijk als ze dit advies op hun website zouden schrijven loop je er niet voor niets heen... Zucht

6. Van der plas's profielfoto
    Van der plas heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Diemerplein

Van der plas

Voor het eerst besteld prima kwaliteit netjes verpakt en een hele aardige bezorger.

7. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Restaurant Judo

Wij hebben al vaker bij Judo eten besteld en opgehaald.
    Altijd lekker en goed.

Nu vooral de biefstuk in tausi saus met Chinese bami. Echt superlekker. Was geen toevalstreffer want was al de tweede week op rij dat we zo lekker hebben gegeten. Judo! Echt supergoed!

8. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Restaurant Judo

De samenwerking tussen Judo en Uber-Eats kan duidelijk verbeterd worden.
    Een bezorger die kompleet de weg niet weet in Diemen en telefonisch een mix van Indisch-Engels brouwt waar geen touw aan vast te knopen is.
    Na 10 vertellen waar hij wel moest zijn, contact opgenomen met Judo. Reactie Judo dat is niet ons probleem maar van Uber dat ze de weg niet kunnen vinden en dat ik maar een klacht moet indienen bij Uber. Judo heeft contact opgenomen met de bezorger en uiteindelijk is het eten lauw/koud bezorgd.
    1000 maal excuses van de bezorger maar wel koud eten! Judo daarin tegen heeft mij nog wel teruggebeld en gaf nogmaals aan niet verantwoordelijk te zijn voor de bezorging.
    Het gaat hier om kwaliteit en communicatie, de communicatie vanuit Judo heeft mij verbaasd.
    Ik hoop dat dit een leermoment is voor Uber en Judo.
    Zorg dat je bezorgers wijk gebonden werken en voor Judo, als restaurant ben je verantwoordelijk voor het gehele proces zeker waar het om voedsel gaat.

9. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Diemerplein

Altijd lekker geweest, maar vandaag smaakte de fritessaus raar. Gebeld om te waarschuwen maar er werd meteen gezegd: "Het smaakt hetzelfde!". Terug gegaan om nogmaals te waarschuwen en geld terug te vragen voor de frikandel met dezelfde fritessaus. De discussie ontaarde in de opmerking: "Wij willen u liever niet als klant." Bij deze.. GELUKT!

10. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Jakarta House

Vandaag heerlijk nasi gegeten. Wat was dit lekker! Heerlijk verse groente en de smaak was verukkelijk

11. F U A's profielfoto
    F U A heeft gereageerd op een recensie van Casa Sanas

Ik lees over Dhr. Anwaar
    Waar hij vandaan zou komen ?

Hij kwam uit Pakistan 🇵🇰
    Ik ging al met hem om in 1982 ben ook bij familie in Pakistan geweest. Ik mis deze kleine man nog steeds. Denk nog vaak aan hem. Hij heeft ook in het verleden meerdere ondernemingen gehad.
    Laat Allah over hem en zijn familie waken.
    Met vriendelijke groet zijn Joodse broeder uit Utrecht

12. Ivy's profielfoto
    Ivy heeft een recensie geschreven voor Hachi

In een woord BAH! Vieze onrustige restaurant… plakkerige menukaart, tafels en soja flesjes, geen vers eten mijn bakje sla was nog bevroren onder de zeewier salade en de sushi rijst is zo oud dat het uit elkaar valt… wat een onprofessionele tent dit!

1,6
  13. Ivy's profielfoto
    Ivy heeft een recensie geschreven voor Restaurant Judo

Gisteren aten we all you can eat met mijn zoon hier. Heerlijke rustige sfeer, geen geschreeuw of storende klanten. Iedereen is netjes en vriendelijk. Vriendelijke nette bediening en het eten jonge jonge wat een smaak, mijn oprechte complimenten aan de kok. Ik kan echt zeggen, kwalitatief beste Aziatisch eten in Diemen!!!! Volgens mij zijn die negatieve boordelers hier wat ik lees of van andere restaurants of ze onzekere concurrenten want het is echt niet waar wat voor negatiefs ze schrijven. Toen dachten we vandaag met mijn zoon hier maar eens chinees af te halen (rijst met vlees en wonton soep) en ja hoor waauww!! Weer super kwaliteit eten. Geloof me als je hier eet ga je de vergelijking merken en wil je die andere tentjes niet meer waar fruitvliegjes vliegen tijdens eten en van de drukte koppijn krijgt. Wil je echt uit eten gaan! Dan zit je zeker bij Judo goed... waar voor je geld, super kwaliteit eten. Mijn smaakpapillen zijn erg blij met jullie :) tot snel weer.

14. Remco's profielfoto
    Remco heeft een recensie geschreven voor Thai Delivery
    Afhaal en bezorg Diemen

Gisteren nog een geprobeerd. Besteld via hun eigen website thaidelivery.nl zeer snel bezorgd. Eten was weer top nu de kip curry en weer saté, de saus is anders dan gewend maar wel een prettige smaak en lijkt zelf gemaakt. Deze Thaidelivey is zeker een aanrader.

15. remco's profielfoto
    remco heeft een recensie geschreven voor Thai Delivery
    Afhaal en bezorg Diemen

Doet alleen bezorgen. Voor eerste keer besteld, gegeten beef curry en saté, was lekker en verrassend. Gelukkig eindelijk wat anders in Diemen. Ga zeker weer bestellen.

6,7
  16. G's profielfoto
    G heeft een recensie geschreven voor Restaurant Judo

1E ronde besteld een uur moeten wachten nog steeds niet alle gerechtjes gekregen en sommige aan tafel hadden nog helemaal niks. Klacht doorgeven aan de manager deze was niet echt klantvriendelijk.
    2E ronde zelfde verhaal we zijn opgestaan en weggelopen helaas wel betaald.

17. Christiane's profielfoto
    Christiane heeft een recensie geschreven voor Restaurant Judo

Christiane

Wij hebben een vervelende situatie meegemaakt bij Judo en haar "all you can eat" concept. Omdat sommige gerechten van de 1e en 2e ronde niet kwamen, bestelden we deze weer bij de 3e ronde. Vervolgens kwamen alle gerechten met elkaar en hadden wij dus teveel. Eten dat overblijft, wordt in rekening gebracht en dan weggegooid. Daarom vroegen wij om een "doggy bag". Maar dat mocht absoluut niet! Eten wordt niet meegegeven.Terwijl er een afhaalservice is (wat is het verschil?). Wij wilden de eigenaar spreken, dat kon ook niet. Het personeel bleef volhouden... zonder plausibele redenen.
    Wij vinden het ongelooflijk en onacceptabel!
    Wat een arrogantie om in de huidige tijd zo met voedsel om te gaan.
    Geen Judo meer voor ons.
    Christiane

3,6
  18. Lily's profielfoto
    Lily heeft een recensie geschreven voor Restaurant Judo

Zeer onvriendelijke gastheer omdat hij het concept heel gehaaste uitlegde. Daarnaast maakte hij ongepaste opmerkingen. Slechte prijs kwaliteit verhouding. Het Thaise eten was niet echt authentiek Thais, er werd gewoon overal citroensap over gegoten. Ze kunnen het beter bij Chinees/Japans eten houden. Sushi was overigens wel heerlijk.

19. Zahra en Hind en kids's profielfoto
    Zahra en Hind en kids heeft een recensie geschreven voor Het RotiHuis

Zahra en Hind en kids

Wajoow wat hebben wij daar gisteren lekker gegeten en super vriendelijke mensen.

20. Hagens's profielfoto
    Hagens heeft een recensie geschreven voor Hachi

Een van de wat duurdere sushi restaurant voor al het bijbetalen van sommige gekozen produkten is in verhouding fors kwaliteit is uitstekend en de produkten zijn goed verzorgt ook bij topdrukte word er voldoende geanticipeerd personeel is over het algemeen vriendelijk en beleefd maar zou hier en daar wat attenter mogen zijn kort om het aanraden waard.