Nieuwste foto's in Diemen

Laatste updates in Diemen

1. Lorenzo Brouer's profielfoto
    Lorenzo Brouer heeft een recensie geschreven voor Bogor Permai Indonesisch Afhaalcentrum

Lorenzo Brouer

Heerlijk indisch eten goede service en super vriendelijk.

2. Laurian van Noord's profielfoto
    Laurian van Noord heeft een recensie geschreven voor Roediez

Laurian van Noord

Wij hadden een reservering op 13/12 om met 3 personen te komen eten om 18uur. Toen de deur voor ons werd geopend kregen wij te horen dat het restaurant wegens onverwachte omstandigheden was gesloten en wij er dus niet konden eten (zoiets kan natuurlijk gebeuren, al was het fijn geweest als wij even waren opgebeld van tevoren). De meneer die ons te woord stond verwees ons naar Hachi, iets verderop. Wij moesten nog op de derde persoon wachten en men liet ons gewoon buiten in de kou wachten. Het was wel aardig geweest als men ons even binnen had laten wachten en het zou nog aardiger zijn geweest als ons even een kopje koffie was aangeboden. Zeer teleurstellend!

3. Rijss's profielfoto
    Rijss heeft een recensie geschreven voor Happy China
    Chinees-Indisch Diemen

Net eten gehaald bij de afhaal. De saus was bedorven en de nasi rames was oud en een vieze drab. Alles regelrecht in de prullenbak beland. De wonton soep was wel ok.

4. Lucca's profielfoto
    Lucca heeft een recensie geschreven voor Amerikaans Spareribs Line

We hadden eerst 2 uur gewacht op ons eten waarna we moesten bellen om te vragen of ons eten al onderweg was. Toen we het eten ontvingen waren we blij want we hadden honger. Toen we de eerste hap namen was t al vreselijk, ijskoude slappe friet, smeuig stokbrood en halfgare kip. We waren natuurlijk enorm teleurgesteld. Toen we belde werd ons verteld dat er niks aan te doen was. Echt nooit bestellen hier.

5. Hanane Obaidi's profielfoto
    Hanane Obaidi heeft een recensie geschreven voor Roediez
    Internationaal Diemen

Heerlijk op het terras gezeten met de kinderen! Uitmuntende accommodatie. Lekkere gamba's gegeten terwijl de kids zichzelf vermaakten. Met het mooie weer de afgelopen tijd gaat dit gelukkig allemaal wat makkelijker.

Het personeel was erg vriendelijk en de prijzen waren zeer eerlijk!

6. Bean There heeft een nieuwe foto
  7. Bean There heeft een nieuwe foto
  8. Bean There heeft een nieuwe foto
  9. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Diemerplein

Gisteren 10-5-18 wilde ik daar gaan eten, bestel een patat zonder zout met mayo (en wilde nog meer) en dat begreep de medewerker niet dus leg het uit wat patat zonder zout betekend, gaat deze man helemaal door het lint en begint in het chinees tegen me te schelden en onbeschoft tegen me te schreeuwen.
    Bij de vorige eigenaar nooit een probleem en ben al van het begin een vaste klant maar kom daar dus NOOIT meer, zijn ze helemaal gek geworden :( geen aanrader, wat een ballentent en ze spreken niet eens fatsoenlijk Nederlands.

10. Daan's profielfoto
    Daan heeft een recensie geschreven voor Döner House

Kapsalon was 7 euro voor groot wat normaal 5 euro ergens anders is vlees is zoutig en smaakloos geef het een 3 omdat het eten wel warm was.

11. Bean There heeft een nieuwe foto
  12. Bean There heeft een nieuwe foto
  13. Anne Marie's profielfoto
    Anne Marie heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Diemerplein

Anne Marie

Vandaag een patatje ontvangen met bedorven mayonaise. De mayonaise prikte om mijn tong. 3x geprobeerd maar was echt bedorven. Rook zuur.

Terug gegaan maar werd teleurstellend op gereageerd. Het werd afgedaan met dat het uit een nieuwe emmer kwam (wijzend op een emmer op de grond). En daar moest ik het maar mee doen.

Het gaat slechts om een paar euro. Men had op z'n minst kunnen meeveren (Wat vervelend voor u/Wat jammer dat u dit zo ervaren heeft) Die paar euro vergoeden én iets aan kunnen bieden voor het ongemak.

Sowieso mogen de mondhoekjes omhoog dames en heren want het voltallige personeel kijkt chagrijnig en is erg bits. Kan geen warm welkom vanaf.

Een cursus gastheerschap zou hier goed van pas komen.

Deze trouwe klant haakt voorgoed af.

Echt héél erg slecht!!!!!

14. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Santa Maria

Als je je vol wilt eten kom dan niet hier !!!

15. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft gereageerd op een recensie van Grutto

Mooie beoordeling !? Mooi eindcijfer..

16. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Grutto
    Turks Diemen

2 vegetarisch wraps besteld, bij openmaken kwam er al een gekke geur van af, ik draaide de wrap om en hij was verbrand en helemaal zwart! Lief de baklava die je gratis krijgt maar liever een wrap die niet verbrand is.

17. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor McDonald's
    Hamburger Diemen

Personeel is echt heel slecht, ongeïnteresseerd, chaos met de uitgifte, bijna paniek. Heel lang wachten op je bestelling. Klanten in het restaurant is. Lijkbaar lastig. Smerig restaurant. Ik kom hier echt nooit meer.

18. H. Kastelein's profielfoto
    H. Kastelein heeft een recensie geschreven voor Restaurant Judo

Op donderdag 17 augustus in de namiddag heb ik voor 3 personen een maaltijd afgehaald. De kwaliteit was zeer slecht. Het betrof een mihoen, bami, fou yung hai en satésaus. De mihoen was erg droog en er zat kraak noch smaak aan. De bami was zo mogelijk nog droger en daar zat ook helemaal geen smaak aan. De fou yong hai was ook erg droog en veel te hard, niet te kauwen. De satésaus was prima. Kortom, het was van een heel slechte kwaliteit. Deze kwaliteit leidt niet tot klantenbinding.

1,3
  19. Chanelfa's profielfoto
    Chanelfa heeft een recensie geschreven voor Bean There
    Surinaams Diemen

Heerlijk gegeten met een groepje bij Bean There! Totaal niet wat je verwacht als je hoort Surinaams eetcafe, het ziet er top uit en schoon! Vriendelijk personeel, heerlijke koffie en smoothies. Wij hebben van alles wat genomen en voor de kinderen stonden er zelfs pannenkoeken op het menu! Top ervaring en gauw weer!

20. LV's profielfoto
    LV heeft een recensie geschreven voor Grill Wok

Goed eten, snel bezorgd. Lekkere spareribs en shoarma. Frites ietwat slap, maar wel lekker.

21. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Jacob's Kitchen

Hi Nati, thanks for sharing this information! I've made the adjustments to our database, so it's clear that Jacob's Kitchen has moved :-)

If you would like to write a review for their new location, you can do this at https://www.eet.nu/diemen/jacob-s-kitchen-diemen

Kind regards,
    An
    Editorial team Eet.nu

22. Nati's profielfoto
    Nati heeft een recensie geschreven voor Jacob's Kitchen

Jacob's Kitchen is an amazing restaurant but they changed their address to Dalsteindreef 3008, 1112XJ Diemen. Now they are located at Campus Diemen Zuid and open from Monday to Saturday from 10am to 10pm :)

23. Filiz's profielfoto
    Filiz heeft een recensie geschreven voor Döner House

Heel vers, schoon en lekker. Super vriendelijke mensen!

24. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Porto Pescara

Via thuisbezorgd.nl besteld. Eten was koud, patat was het vet al van gestold en het vlees zat een chemisch smaakje aan. Gebeld naar Porto Pescara. Kreeg als antwoord dat er NOOIT klachten waren. Uiteindelijk in de auto gestapt en er naar toe gereden. Kreeg €15,00 terug. Niet tevreden met de oplossing maar werd gewoon genegeerd en weg gekeken. Had voor ruim €30,00 besteld. Porties waren ook erg klein. Leek wel kindermenu. Dit was eens maar nooit meer.

25. Julia van de Bosch's profielfoto
    Julia van de Bosch heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Diemerplein

Julia van de Bosch

Ze pretenderen de lekkerste friet van Nederland te hebben. Nog alleen gewaagde belofte. Sterker nog een belofte die zij niet kunnen waarmaken. Frieten waren donker van kleur, vettig en rook naar afgedankte olie. Na een happen belande het frietje in afvalbak. Werkelijk nog nooit zoiets smerigs gegeten.

26. Nellie's profielfoto
    Nellie heeft een recensie geschreven voor Roediez
    Internationaal Diemen

Was helemaal top bij Roediez zaterdagavond. Ik had gamba's vooraf en mijn vriend carpaccio, allebei lekker. Mijn hoofdgerecht ossenhaaspuntjes waren heerlijk en dat terwijl ik eigenlijk geen vleeseter ben. Mijn vriend had varkensvlees met pasta ook lekker. Kortom prima avondje.