Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Didam verdeeld zijn.

1. Nederlands Didam

Yvonne Ruiter

We vonden het weer super gezellig, het eten was verrukkelijk en de bediening super.

Heerlijk gegeten als afsluiting van de zomervakantie. Het gratis kraanwater, nieuw kaarsje en andere opmaak bij een 2e keer verrassingsdessert, waren de smaakmakers Top! Ga zo door!

3. Nederlands Didam

Lekker eten en leuke bediening.
    Ook zijn er goede voorzieningen voor onze kleinkinderen.
    Kortom, Juffrouw Tok is voor ons altijd Top!

4. Nederlands Didam

Meike Jansen

Zaterdagavond heerlijk met de familie bij Juffrouw Tok in Didam gegeten. We waren met 14 personen en alles was super goed geregeld. Vriendelijke bediening en vooral super lekker eten. Hier weten ze tenminste wat echte kip piri piri is zoals in Portugal!! Heerlijk! Prachtige prijs/kwaliteitsverhouding. Wij komen gauw weer bij jullie terug.

Bianca en Frank

Vandaag voor het eerst hier gegeten op aanraden van vriendin.
    We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar.
    De menukaart is uitgebreid en ons bestelde eten was heerlijk en ruim voldoende.
    Het restaurant is sfeervol ingericht.
    Toiletten zeer schoon.
    We mochten na afloop zelfs een kijkje in de keuken nemen, ook daar alles zeer schoon.
    We komen zeker terug, complimenten!

6. Nederlands Didam

J. Elferink

Slechte service, alles duurt veel te lang en bestellingen worden niet goed opgenomen. Kip piri piri besteld met saus apart, maar saus wordt vergeten. Blijft over: veel te vette kip en je saus komt pas als de kip bijna op is. Excuus krijg je niet. Biefstuk is wel oké. Is erg donker binnen. Blijkbaar laten ze hier ook honden in het restaurant, zonder ook maar aan je te vragen of het oké is als aan de tafel naast je mensen met honden komen te zitten. Vervolgens vraag je om een andere tafel omdat die honden zo slobberen aan het water en niet onder controle gehouden worden door de baasjes, dan wordt je lelijk aangekeken en in een donker verdomhoekje gezet. Bediening beweert dat er een sticker op de deur zit dat honden zijn toegestaan, ik heb de sticker niet kunnen vinden. Als de leidinggevende in de buurt is doet het personeel ineens overdreven vriendelijk. Kortom waardeloos! Ons zien ze niet meer terug!

7. Steakhouse Didam

Voor de eerste keer dit restaurant bezocht, maar zeker niet de laatste keer. Heerlijk gegeten, bediening is met een glimlach. Kortom, je krijg waar voor je geld!

Leo en Joke de Bondt

Zowel de eigenaar als het personeel is erg vriendelijk. De sfeer en entourage is gezellig. De kwaliteit van het eten en drinken is optimaal. Dit is echt een van de betere restaurants in de omgeving. We hebben hier de beste spareribs uit ons hele leven gegeten. Echt een aanrader.

9. Nederlands Didam

S.L. Kramer

Eten en drinken kwaliteit oké voor wat je er voor betaald. Inrichting prima. Serveerster onbeschoft. En dat is nog aardig gezegd.

10. Nederlands Didam

Brigitte Jansen

We moesten lang wachten om een bestelling op te geven en vervolgens erg lang op het eten wachten. We waren er om 18.00 uur en we zaten pas om 20.30 uur aan het dessert. Zeker voor jongere kinderen duurt dit veel te lang. De kip piri piri was niet bijzonder; de salade was wel lekker. Het was erg rumoerig en krappe ruimtes tussen de tafels/stoelen.
    Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

11. Chinees-Indisch Didam

Bezoekers

Voor de tweede keer hier gegeten en ik ben weer zeer positief. Het eten is lekker en het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam met vragen. Goede zaak!

Ik ben vandaag tapas wezen eten bij het eethuys, Het was helaas geen succes. Het voorgerecht was best lekker het duurde erg lang totdat we het hoofdgerecht hadden. toen er eindelijk mensen weggingen ging het iets sneller. toen kwam het hoofdgerecht een ossenhaas had ik en een biefstuk alleen we hadden twee keer ossenhaas besteld en de ene had geen saus en de andere had geen taugé. Bij de biefstuk zat weinig smaak aan en bijna geen saus. De bediening was slecht. Het dessert was ook slecht een brownie die niet gaar was. dame blanche met weinig ijs en een aardbei en iets van crème. Daarna nog een keer dame blanche, maar waar was de aardbei en de crème?? gewoon slecht opgediend dus!. Niet voor de tweede keer waard.

13. Nederlands Didam

Soep was heerlijk, kip niet helemaal gaar en flauw, toetje lekker

Lekker eten, en een zeer sfeervol restaurant.

Ad

Het eten is goed te noemen. Het voorgerecht was beetje flauw maar oke kan gebeuren.
    Jammer dat de eigenaar was wel erg opdringerig was en populair probeerde te doen.

Heerlijk gegeten. Gezellig en gastvrij!

Rob Scheen

Ik kom zelf al sinds de opening eten bij dit restaurant en iedere keer weer is het TOP! Het is natuurlijk erg belangrijk dat je lekker eet, maar het is misschien nog belangrijker dat je je welkom voelt, en dat gevoel krijg je echt bij `t Eethuys. Ik ben echt een Bourgondiër en ik heb al in heel wat restaurants gegeten, maar velen kunnen een voorbeeld nemen aan het goede gastheerschap van dit team. Het eten smaakt heerlijk, de tapas zijn een echte aanrader, super goede prijs/kwaliteit verhouding. Je merkt dat het ook steeds drukker wordt en dat je echt moet reserveren, een goed teken dat steeds meer mensen de weg weten te vinden naar `t Eethuys in Didam!!

18. Nederlands Didam

Snap sommige recensies niet. Perfect vriendelijk personeel en goed van eten en drinken. Voor herhaling vatbaar.
    We waren er met vier vrienden en partners. Allemaal tegelijk warm en heerlijk eten.

Van esch

Wij hebben dezelfde avond aan de andere kant gezeten, hadden het koud, maar werd niets aan gedaan. Vergeten gerechtje werd ons zelf in de schoenen geschoven, voelden ons "lastige klanten". Eten was lekker.

Zondagavond 19 maart waren wij met 4 personen bij het Eethuys. Ruim 3 uur genoten van de heerlijkste met zorg bereide Tapa,s. Een super vriendelijke bediening deed er alles aan om je heerlijk te verwennen. In een ver verleden heb ik een 5 jarige horeca opleiding gehad en kan daarom goed de situatie en het gastheerschap beoordelen. Slechts 1 beoordeling is van toepassing : Echt alles super en voor je het weet hen je er ruim 3 1/2 uur puur zitten genieten.
    Het was fantastisch.
    Vooral doorgaan!!

21. Steakhouse Didam

Geweldig restaurant, heerlijk eten en een fijne rustige sfeer. Toetje; masterchef waardig.

22. Steakhouse Didam

Alles klopt hier! De sfeer, de bediening en bovenal het heerlijke eten! Gewoon goed! Gewoon dikke tien!

23. Steakhouse Didam

Erg lekker gegeten met kerstborrel met collega's. Ik ga hier zeker vaker naar toe.

24. Steakhouse Didam

Super gezellig, vriendelijk personeel, voortreffelijk eten. Ook met allergieën wordt goed rekening gehouden.

25. Nederlands Didam

Heerlijk gegeten. Al jaren een geweldig restaurant in de omgeving.

26. Nederlands Didam

Reservering via Eet.nu was niet genoteerd in het reserveringen boek.
    Dit is niet snel, maar wel goed opgelost. Verder heerlijk gegeten, super!!

27. Nederlands Didam

wilma mongula

We hebben heerlijk gegeten. Gamba's piri piri waren heerlijk, net zoals de kip piri piri en de spareribs.

Gister heerlijk gegeten bij Gunes. Personeel is erg vriendelijk en heb het echt ervaren als een avondje uit. Eten smaakte heerlijk en is van goede kwaliteit. Prijs kwaliteit verhouding is ook zeer goed! Wij keren zeker terug!!

29. Nederlands Didam

Ze mogen wel íets vaker langs komen om te vragen of je nog wat wil drinken.

Cuno Krijgsman