Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Didam verdeeld zijn.

Hennie van Gameren

Voor ons een geweldig sfeervol restaurant waar je je als gast gelijk thuis voelt. Het eten en de bediening zijn meer dan perfect.

2. Nederlands Didam

Wij hebben heerlik gegeten bij juffrouw Tok in Didam. De bediening was prima. De verlichting kan beter ik vond het erg donker.

3. Nederlands Didam

mo

We kwamen voor een high tea met zwangere dames(babyshower). Werd er eerst gevraagt wat we wilden drinken… euh thee? De theeKan kregen we niet op tafel moesten we zelf naar vragen. Krijg je 1 kan op tafel waar niet genoeg water in zit voor 4 personen. Moesten steeds zelf om nieuw water vragen. Krijg je de hapjes… blijkt meer dan de helft niet te kunnen voor zwangeren. Er is geen 1 keer gevraagd of alles naar wens was. En nee het was niet druk dus service liet echt te wensen over!

4. Nederlands Didam

mo

nicolette koppers

Een paar keer heerlijk gegeten, afgelopen zondag gasten en gelijk gereserveerd. Jammer het viel tegen. Al het vlees droog misschien door de warmte.

6. Nederlands Didam

Slechte service, We zaten een kwartier te wachten op iemand die misschien ons zag zitten. Er liep wel personeel naar binnen en naar buiten.
    Toen we weg wilde gaan (we konden toch niets bestellen) werden we wel opgemerkt. Ook geen verontschuldigen dat ze ons niet had opgemerkt.
    We zijn maar weg gegaan.

7. Nederlands Didam

Mart

Ik heb Jan & Jan een paar keer bezocht en ben zeer tevreden. De sfeer vind ik erg goed en het eten is lekker en goed. Het personeel is vriendeelijk. Ik kom er graag.

8. Chinees-Indisch Didam

Mart

Ik heb hier heerlijk gegeten. Het eten was snel klaar en het was lekker. De bediening vond ik vriendelijk, maar stelde erg veel vragen tijdens het eten. Ook gerichte vragen als wat ik precies in Didam kwam doen. Ik wilde even rustig zitten, helaas lukte dat hier niet.

9. Nederlands Didam

We hebben heerlijk gegeten bij juffrouw Tok.
    Alleen jammer dat er een tafel verder 2 kleine kinderen continue aan het huilen waren.
    Ik begrijp dat je er als restaurant niets aan kunt doen.
    Wij hebben het als zeer vervelend ervaren.
    Ouders moeten zelf zo slim zijn dat je met baby's niet uit eten kunt.

10. Nederlands Didam

Heerlijk eten👌🏻 Maar fles water €8,- is wel heel bizar....

11. Nederlands Didam

Yvonne Ruiter

We vonden het weer super gezellig, het eten was verrukkelijk en de bediening super.

Heerlijk gegeten als afsluiting van de zomervakantie. Het gratis kraanwater, nieuw kaarsje en andere opmaak bij een 2e keer verrassingsdessert, waren de smaakmakers Top! Ga zo door!

13. Nederlands Didam

Lekker eten en leuke bediening.
    Ook zijn er goede voorzieningen voor onze kleinkinderen.
    Kortom, Juffrouw Tok is voor ons altijd Top!

14. Nederlands Didam

Meike Jansen

Zaterdagavond heerlijk met de familie bij Juffrouw Tok in Didam gegeten. We waren met 14 personen en alles was super goed geregeld. Vriendelijke bediening en vooral super lekker eten. Hier weten ze tenminste wat echte kip piri piri is zoals in Portugal!! Heerlijk! Prachtige prijs/kwaliteitsverhouding. Wij komen gauw weer bij jullie terug.

Bianca en Frank

Vandaag voor het eerst hier gegeten op aanraden van vriendin.
    We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar.
    De menukaart is uitgebreid en ons bestelde eten was heerlijk en ruim voldoende.
    Het restaurant is sfeervol ingericht.
    Toiletten zeer schoon.
    We mochten na afloop zelfs een kijkje in de keuken nemen, ook daar alles zeer schoon.
    We komen zeker terug, complimenten!

16. Nederlands Didam

J. Elferink

Slechte service, alles duurt veel te lang en bestellingen worden niet goed opgenomen. Kip piri piri besteld met saus apart, maar saus wordt vergeten. Blijft over: veel te vette kip en je saus komt pas als de kip bijna op is. Excuus krijg je niet. Biefstuk is wel oké. Is erg donker binnen. Blijkbaar laten ze hier ook honden in het restaurant, zonder ook maar aan je te vragen of het oké is als aan de tafel naast je mensen met honden komen te zitten. Vervolgens vraag je om een andere tafel omdat die honden zo slobberen aan het water en niet onder controle gehouden worden door de baasjes, dan wordt je lelijk aangekeken en in een donker verdomhoekje gezet. Bediening beweert dat er een sticker op de deur zit dat honden zijn toegestaan, ik heb de sticker niet kunnen vinden. Als de leidinggevende in de buurt is doet het personeel ineens overdreven vriendelijk. Kortom waardeloos! Ons zien ze niet meer terug!

17. Steakhouse Didam

Voor de eerste keer dit restaurant bezocht, maar zeker niet de laatste keer. Heerlijk gegeten, bediening is met een glimlach. Kortom, je krijg waar voor je geld!

Leo en Joke de Bondt

Zowel de eigenaar als het personeel is erg vriendelijk. De sfeer en entourage is gezellig. De kwaliteit van het eten en drinken is optimaal. Dit is echt een van de betere restaurants in de omgeving. We hebben hier de beste spareribs uit ons hele leven gegeten. Echt een aanrader.

19. Nederlands Didam

S.L. Kramer

Eten en drinken kwaliteit oké voor wat je er voor betaald. Inrichting prima. Serveerster onbeschoft. En dat is nog aardig gezegd.

20. Nederlands Didam

Brigitte Jansen

We moesten lang wachten om een bestelling op te geven en vervolgens erg lang op het eten wachten. We waren er om 18.00 uur en we zaten pas om 20.30 uur aan het dessert. Zeker voor jongere kinderen duurt dit veel te lang. De kip piri piri was niet bijzonder; de salade was wel lekker. Het was erg rumoerig en krappe ruimtes tussen de tafels/stoelen.
    Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

21. Chinees-Indisch Didam

Bezoekers

Voor de tweede keer hier gegeten en ik ben weer zeer positief. Het eten is lekker en het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam met vragen. Goede zaak!

Ik ben vandaag tapas wezen eten bij het eethuys, Het was helaas geen succes. Het voorgerecht was best lekker het duurde erg lang totdat we het hoofdgerecht hadden. toen er eindelijk mensen weggingen ging het iets sneller. toen kwam het hoofdgerecht een ossenhaas had ik en een biefstuk alleen we hadden twee keer ossenhaas besteld en de ene had geen saus en de andere had geen taugé. Bij de biefstuk zat weinig smaak aan en bijna geen saus. De bediening was slecht. Het dessert was ook slecht een brownie die niet gaar was. dame blanche met weinig ijs en een aardbei en iets van crème. Daarna nog een keer dame blanche, maar waar was de aardbei en de crème?? gewoon slecht opgediend dus!. Niet voor de tweede keer waard.

23. Nederlands Didam

Soep was heerlijk, kip niet helemaal gaar en flauw, toetje lekker

Lekker eten, en een zeer sfeervol restaurant.

Ad

Het eten is goed te noemen. Het voorgerecht was beetje flauw maar oke kan gebeuren.
    Jammer dat de eigenaar was wel erg opdringerig was en populair probeerde te doen.

Heerlijk gegeten. Gezellig en gastvrij!

Rob Scheen

Ik kom zelf al sinds de opening eten bij dit restaurant en iedere keer weer is het TOP! Het is natuurlijk erg belangrijk dat je lekker eet, maar het is misschien nog belangrijker dat je je welkom voelt, en dat gevoel krijg je echt bij `t Eethuys. Ik ben echt een Bourgondiër en ik heb al in heel wat restaurants gegeten, maar velen kunnen een voorbeeld nemen aan het goede gastheerschap van dit team. Het eten smaakt heerlijk, de tapas zijn een echte aanrader, super goede prijs/kwaliteit verhouding. Je merkt dat het ook steeds drukker wordt en dat je echt moet reserveren, een goed teken dat steeds meer mensen de weg weten te vinden naar `t Eethuys in Didam!!

28. Nederlands Didam

Snap sommige recensies niet. Perfect vriendelijk personeel en goed van eten en drinken. Voor herhaling vatbaar.
    We waren er met vier vrienden en partners. Allemaal tegelijk warm en heerlijk eten.

Van esch

Wij hebben dezelfde avond aan de andere kant gezeten, hadden het koud, maar werd niets aan gedaan. Vergeten gerechtje werd ons zelf in de schoenen geschoven, voelden ons "lastige klanten". Eten was lekker.

Zondagavond 19 maart waren wij met 4 personen bij het Eethuys. Ruim 3 uur genoten van de heerlijkste met zorg bereide Tapa,s. Een super vriendelijke bediening deed er alles aan om je heerlijk te verwennen. In een ver verleden heb ik een 5 jarige horeca opleiding gehad en kan daarom goed de situatie en het gastheerschap beoordelen. Slechts 1 beoordeling is van toepassing : Echt alles super en voor je het weet hen je er ruim 3 1/2 uur puur zitten genieten.
    Het was fantastisch.
    Vooral doorgaan!!