Op dit adres zit nu: Jasmin's

1460619164 56
1540201133 59
1619783102 56
1632026482 56

1. fvanderkamp

Wat gedronken. De glazen waren niet schoon, onderin een vieze rand. Tafel niet schoon en de toiletten waren echt vies. Geen wc papier (hadden ze geen tijd voor gehad). Jammer omdat het er zo gezellig uitzag.

2. Vorig jaar meerdere malen heerlijke tapas gegeten bij Tapamor. Daarom weer terug gegaan. Bleek dat de naam niet veranderd is, maar de kaart wel. Het is helemaal geen tapasrestaurant meer! Erg jammer.
    Ondanks dat wel ok gegeten.

3. We zagen een leuk aangekleed druk terras met fleurige kussens en een origineel gepresenteerde menukaart, het was prachtig weer en we namen plaats op het terras.

Tot dat moment hadden we niets te klagen. Een serveerster kwam onze bestelling opnemen nadat we daar al ongeveer 20 minuten zaten. Op het moment dat de dame in kwestie meer geinteresseerd was in bekenden die ze zag dan onze bestelling, -we moesten hem 2x herhalen- hadden we gewoon op moeten stappen.

Eenmaal de drankjes op tafel duurde het lang voor we de kans kregen om iets te eten te bestellen, we gaven dieetwensen door: geen varkensvlees, geen lactose. Daar waren twee serveersters voor nodig, die vervolgens geen van beiden de bestelling invoerden.

Wat volgde was een opeenstapeling van onbeleefde opmerkingen, lang wachten en ondertussen het woordelijk kunnen volgen van een gewoon lelijke afhandeling van de klacht van een andere klant.

We hebben meerdere keren gevraagd waar ons eten bleef. geprobeerd drankjes te bestellen, reacties van personeel waren ronduit onbeschoft. Op de vraag: "sorry, mag ik je iets vragen?" werd lauwtjes gereageerd met "nou, dat doet u nu al hé??"

Na bijna een uur gewacht te hebben, was daar dan eindelijk het eten. Bij het zien van de slappe zompige burger moest ik denken aan de prut die je uit je afvoerputje peutert, maar dan gepureerd en op smaak gebracht met.., nou ja, niets eigenlijk. En dan gefrituurd.
    De textuur was nog walgelijker, lijmerig en lauw. In plaats van de gebruikelijke cocktailsaus vroeg ik om een beetje mayonaise op de burger. Dat beetje werd een soort van mayonaise zwembadje waarin de burger moeite had om op het broodje te blijven drijven.
    De vlaamse frieten waren rauw van binnen. De kipburger die mijn partner had, was ok. Al was het geen burger, het was een platgeslagen droevig stukje plofkip.

Om de rekening moesten we 3x vragen, die zouden ze komen brengen, maar bij de laatste dame moesten we dan toch maar gelijk mee naar binnen lopen. Op de vraag of alles naar wens was, hebben we eerlijk geantwoord. De repliek: "nou ja, jammer dan." Gelachen hebben we wel! (maar niet bij het zien van de rekening)

1,2
  4. Eerst begonnen met een cocktail die goed geprijsd en lekker was. Vriendelijk en snel personeel. Na het zien van de kaart besloten Eem hapje te eten. Blijkbaar nieuwe chef en nieuwe kaart. Was heerlijk, al met al een top avond gehad met heerlijk eten en goede service.

5. A de Koster

Eet geen vlees, vegetarische burger besteld. Hij was niet warm, viel uit elkaar, niet goed gebakken, onderste deel broodje zompig. Doorgegeven aan bediening, zou het doorgeven aan de kok. Verder is er niets met mijn opmerking gebeurd. Als vegetariër mag je toch meer verwachten op je bord en een serieuze afwerking van je klacht. Verder was de bediening meer met elkaar bezig en bij het afrekenen bleek dat terugrekenen een hele kunst is.

6. Afgelopen weekend daar met een groep gegeten. Het nieuwe concept en de sfeer is erg leuk. We hebben allemaal erg lekker gegeten en de bediening was attent en erg vriendelijk. Dus wil je een leuke avond en erg lekker eten dan is het echt een aanrader. Wij komen zeker terug.

7. Carmen paap

Gisteren hebben wij gereserveerd voor 2 personen. Wij hebben aangegeven gebruik te maken van een restaurant cadeau kaart. De medewerker van Tapamore gaf aan dat dit goed was.
    Vandaag hebben wij er gegeten. Eenmaal bij het afrekenen wou het bedrijf de bon niet aannemen. Het bedrijf was er niet op aangesloten gaven de medewerkers aan. De collega die de afspraak met ons had gemaakt had een andere bon verwacht. De medewerkers hadden geen begrip en waren niet klant vriendelijk. De rekening moest worden betaald. Wij zouden 25 procent korting op de rekening krijgen. Dit kwam uit op 15 euro korting. Terwijl onze bon een bedrag van 50 euro had. Wij moesten hierdoor 50 euro zelf bij betalen. Dit is niet netjes. Onze bon was tot vandaag geldig. Dat maakt het zuur omdat wij er niets meer aan hebben. Het bedrijf heeft dit niet goed opgepakt. Hier zijn we de dupe van geworden. Het is geen aanrader om hier te eten. Dit omdat het een onvriendelijk, onbegripvol en een niet oplossing zoekend bedrijf is.

8. Leuk! Sinds kort hebben ze een nieuwe kaart en nieuwe kok. In het verleden was het eten niet zo goed (gaf ook de bediening zelf toe), het is nu een stuk beter. Leuke kaart, goed vlees, heerlijke zelfgemaakte frieten. De carpaccio was ook erg lekker en vers. Een aanrader om een keer te proberen in zn nieuwe vorm!

9. Van Ryzeghem Dirk

Zoals steeds nu ook weer lekker. Grts Dirk

10. Vanavond met een vriendin bij Tapamor gegeten. De koude tapas was redelijk, niet bijzonder. De warme tapas was koud, erg vet, smakeloos, niet vers en het vlees was zwart aan de onderkant.
    Mijn vriendin eet geen varkensvlees, dit voor het bestellen aangegeven, maar 3 gerechten geserveerd met varkensvlees. Na aanspreken van de bediening wel aangepaste gerechten gekregen. 4,25 per glas chardonnay, deze was matig van kwaliteit. Bij het bestellen van het nagerecht en cappuccino werd er gevraagd of er wel alcohol bij geserveerd mocht worden, omdat mijn vriendin geen varkensvlees eet. We hadden tenslotte nog geen wijn gedronken... Nagerecht grand dessert bestond uit diepvries brownies en appeltaart, droge meloen, slagroom en bolletje ijs. We hebben bij de bediening aangegeven dat het eten van matige kwaliteit was. Hier werd niet op ingegaan.
    Dit was onze eerste keer bij Tapamor, maar ook onze laatste keer.

11. Brigit en Cor

Vanavond bij Tapamor op het terras buiten gezeten. Als eerste viel op dat er geen personeel op het terras rond liep. Na 20 minuten gewacht te hebben, zagen we een serveerster. Zij kwam bij ons tafeltje en liet haar dienblad met lege glazen over mij heen vallen. De flesjes en glazen die nog op de grond lagen zou zij op komen halen (niet dus). Maar onze bestelling was gedaan! Na een half uur wachten... hadden wij nog steeds niets te drinken. Wél liep er een serveerster rond met een spa rood. Deze is ons 2 keer toe gebracht en wij hebben 2 keer gezegd dat wij deze niet besteld hadden. Éindelijk kwam ons eten (na 45 minuten) KOUD!! Nadat wij hier melding van hadden gedaan kwamen ze de borden ophalen. Geen excuus maar alleen een "echt??" Ja écht! Na weer 20 minuten kwam eindelijk ons eten. Helaas kunnen wij niet anders zeggen dan "smakeloos" volgens mij kwam het vlees en de groente zo uit de diepvries. Daarna opwarmen in de magnetron en klaar! Alleen de gepofte aardappel was lekker. Toen wij wilden afrekenen stond ook de spa rood op ons conto.
    Kortom: slechte service, opgewarmd eten en een waardeloze bediening. Geen excuus of iets dergelijks. Wil je een leuke avond hebben en lekker en gezellig eten, loop dan Tapamor voorbij.

1,4
  12. Mocht je op zoek zijn naar gezellig tentje waar je heerlijk kunt zitten en eten geserveerd krijgt waar je je vingers bij op vreet... ga dan zeker niet hier naar toe! In dat geval kun je nog beter in een bakfiets hondenvoer opvreten. Het was heel erg gênant. Eten was niet absoluut niet verrassend of bijzonder. Je krijgt een simpele aangebrande hap. De bediening onderbreekt je, smeert je een verrassingsmenu aan omdat je met 10 personen bent en snapt gewoon niet hoe het werkt... MAAR; het brood was wel lekker!

13. Lonneke

Ik zou er niet meer gaan eten!! Een echte afrader! Chagerijnige bediening, héél lang wachten op je eten! Tapas waren matig, te doorbakken of te rauw, muntthee met een mes in het glas en een leeg bakje honing. Half uur wachten op de rekening.

1,9
  14. Willems

Jammer. Vrijdagavond op het terras in 1,5 uur 1 drankje mogen ontvangen. Vriendelijkheid van personeel gaat nog maar de service overall is echt bedroevend.

3,2
  15. Erg slechte service van Tapamor. De bediening is vriendelijk, maar de klantafhandeling is erg slecht.

16. B.van Zelst

Zaterdagavond heerlijk gegeten en een heerlijke wijn ,leuke sfeer ,super leuk personeel. Echt aan te bevelen voor een avondje heerlijk eten.

17. Afgelopen week uit eten geweest bij Tapamor! Ik kan niet anders zeggen dan doe het niet! Eten was vies, bediening was enorm slecht en het duurde echt een eeuwigheid! Voor ons nooit meer!!

18. Jammer, jammer... afgelopen vrijdag hier gegeten. Meisjes waren erg aardig, tip zoek een andere job, maar het eten was echt... Slecht, slecht, slecht! Nooit meer, koud eten, geen gerechten op voorraad, etc.etc. Gemeld bij de chef, geen nut, hij zal er de volgende rekening mee houden...? Volgende keer? Geen volgende keer voor ons, al is het onbeperkt voor nop!

2,6
  19. Gezellig uit eten met vrienden. Maar wat een slechte service bij Tapamor in Deventer. 2 uur wachten bij all-you-can-eat en dan een kopje koffie aangeboden krijgen.

20. Gisteren wezen lunchen. Erg lekker gegeten. Snelle bediening. De sfeer is echt top!

21. Er hangt een gezellige sfeer, alsof je op vakantie bent. Je kunt de hele avond doen over het verrasingsmenu, wat je onbeperkt kan bijbestellen! Bediening is alert en snel

22. Mooi uitlokkend terras, maar kwalitatief bar slecht, personeel kwam wat onervaren over naar mijn mening. Meisjes die weinig wisten te vertellen over de tapas en of allergieën. Koude tapas was vrij standaard, zowel de warme tapas! Voor ons geen Tapamor meer.

23. Een lunch genomen bij Tapamor. Helaas werd de zalm bedorven geserveerd en de sla was meer bruin dan groen... Voor ons nooit meer!

1,7
  24. Lisette

We kozen voor dit restaurant vanwege het gezellige terras en de leuk uitziende kaart. Het eten viel helaas enorm tegen... De koude tapas gingen nog wel, maar waren niet bijzonder. De warme tapas (waar we lang op moesten wachten) bestonden o.a. uit vlees dat werd overgoten met sambuca en vervolgens aangestoken. Er zat helemaal geen smaak aan en het was erg vet. Verder patatas bravas (erg vet en flauw), gefrituurde rommel, salade zonder dressing en zalm in een te zoete saus. We hebben meer dan de helft laten staan. Bij het afruimen van de tafel werd ons gevraagd of alles naar wens was geweest. We hebben eerlijk antwoord gegeven en het meisje zei dat we onze klacht binnen bij het pinnen moesten doorgeven, dat er dan misschien wel iets voor ons geregeld kon worden. Binnen was het commentaar: "vervelend, ik zal het doorgeven aan de keuken". Nou, volgende keer toch maar ergens anders naartoe.

2,1
  25. Een lekkere zomerse avond gegeten bij Tapamor. Lekkere tapas, waar ook rekening wordt gehouden met de niet vis-eters bij het verrassingstapas-menu (bij aangeven aan de bediening). Vriendelijke bediening, behulpzaam maar niet opdringerig.

26. Op het gezellige terras heerlijk gegeten! Leuke en vlotte bediening en lekkere gerechtjes van de kaart gegeten. Aanrader!

27. Rond 19:00 gingen we een drankje doen op het terras. Door al het lekkere eten wat we langs zagen komen, hebben we besloten om ook hier wat te gaan eten! Allereerst kwam het drinken vrij vlot en het eten duurde langer dan normaal. 's Avonds werd het rustiger qua klanten, maar de bediening had het drukker met praten met bekenden waardoor we 45 minuten hebben moeten wachten op de dessertkaart. Het eten is wel erg lekker!

28. Op 11 mei 2015 bij Tapamor gegeten met mijn echtgenote. De locatie aan de Brink is prachtig, de drankjes waren prima, maar de zogenaamde tapas maaltijd was ronduit slecht. Dit kun je echt geen tapas noemen. We hebben dan ook lang niet alles opgegeten, omdat het absoluut niet smaakte. Van de 10 koude en de 8 warme tapas hebben we de zalmplakjes, biefstukpuntjes, grote garnalen en salade opgegeten. Het overige hebben we wel geproefd, maar laten staan. We hebben daarom zalmplakjes, biefstukpuntjes, grote garnalen en salade (zonder kosten) bijbesteld, zodat we toch nog een redelijk gevulde maag hadden. Maar achteraf hebben we er spijt van dat we voor deze zogenaamde tapas maaltijd hebben betaald.

3,7
  29. Verdrietige klant

Na de eerste keer dat ik hier was, anderhalf uur moeten wachten op het eten. Toen een tweede kans gegeven, maar dat was een foute keus. 2 uur moeten wachten op de warme tapas! 2 uur.

5,5
  30. Afgelopen zaterdag met vrienden hier iets gegeten. Na ongeveer 15min kwam er pas iemand om het drinken op te nemen. Vervolgens 45 min gewacht op een stukje brood. Wij hadden met 5 personen gekozen voor het onbeperkt tapas eten net zoals bijna iedereen in het restaurant. De eerste (koude) tapas ronde kwam na ruim 1 uur en 15 min. We hebben vervolgens aangegeven dat we enige haast hebben aangezien we naar de bios gingen. Helaas mocht dit niet echt helpen.. We hebben al met al in 2,5 uur 2,5 ronde tapas kunnen nemen aangezien we genoodzaakt waren om te vertrekken. Eten is erg goed maar bediening een drama en bijzonder traag! Voor ons dus 1x nooit weer.

5,5
  31. Vriendinnen

Vandaag met vriendinnen geluncht bij Tapamor.

Op ons eerste drankje moesten we een kwartier wachten. De bediening ging gelijk weg, zonder te vragen of we wat wilden eten. Erg lang moeten wachten tot ze weer bij ons kwam.

Op onze lunchgerechten een uur moeten wachten. Een vriendin kreeg het verkeerde broodje, maar de bediening was weg voor we er iets van konden zeggen. Drankje bij het eten besteld, maar dat drankje was er nog steeds niet toen we ons broodje al op hadden. Dit drankje geannuleerd.

Andere potentiële klanten van het terras weg zien lopen, omdat ze niet geholpen werden. Let wel: het terras zat maar halfvol, terwijl het overal vol zat. Toen we bovenstaande benoemden bij het afrekenen zei de bediening: 'snap ik, erg vervelend, maar wij hebben zieken'. Dat is inderdaad vervelend, maar daar moet de klant niet de dupe van zijn. Zelfs de vriendin die het verkeerde broodje had gekregen moest het volle pond betalen.

Erg jammer, want de sfeer was goed en het broodje was lekker. Vanwege de service komen wij niet meer terug.

32. Na een dagje Deventer terecht gekomen bij dit gezellige tapas restaurant. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu. Er was veel variatie, het werd leuk gepresenteerd en wij hadden samen ruim voldoende. We hadden wel het idee dat een aantal dingen zo uit de vriezer kwamen. Qua bediening kon het iets vlotter allemaal, we merkten dat er aantal dames nog niet zoveel ervaring hadden, wij moesten steeds om drinken vragen, ze hadden meer aan ons kunnen verdienen.
    We zaten bij de deur en het was erg jammer dat deze niet uit zichzelf dichtviel waardoor er steeds een golf van kou binnen kwam. Om de beurt gingen wij (en mede gasten) de deur dichtdoen. Een dranger op de deur zou geen overbodige luxe zijn!!! Dit was wel storend.
    Er is verder wel veel aandacht besteed aan de inrichting en aankleding, dit zag erg leuk uit!
    We hebben een gezellige avond gehad.

33. Vanavond stond een gezellige avond met een vriendin op mijn programma. Eerst tapas eten en daarna naar de bios. Aangekomen bij het restaurant viel al meteen op dat er niet veel personeel was. We moesten bij de kassa wachten tot iemand naar ons toe kwam om de gereserveerde tafel aan te wijzen. Toen we eenmaal zaten kwam er al vrij snel een ander stel vlak naast ons zitten. Dit voelde een beetje alsof we ineens bij vreemde aan tafel zaten.

We kozen voor het verassingsmenu. Het brood was perfect maar de rest smaakloos en proefde als kant en klaar spul. Wij hadden zelfs het idee dat het vlees uit de vriezer kwam. Een behoorlijke tegenvaller vonden wij het. We hebben de warme tapas dan ook grotendeels laten staan. Eenmaal in de bios werd mijn vriendin erg beroerd waardoor ze de film maar half heeft gezien. Ik beweer hierbij niet dat het door het eten kwam maar het was wel een extra domper op de avond.

34. Margreet

35. Laatst met mijn vier vriendinnen gegeten, het was super! Bediening erg vriendelijk, ook het eten was meer dan naar wens. Ook wij waren voor het verrrassings menu gegaan en daar hadden we zeker geen spijt van. Eerst heerlijk brood vooraf met heerlijke aoli en tortillia's, daarna 10 heerlijke koude gerechten en daarna 8 heerlijke warme gerechten, waar we ook nog van onbeperkt konden bij bestellen! En als toetje hadden wij het overheerlijke granddessert!! Dus al met al een super heerlijk gezellige avond! Wat natuurlijk ook mede mogelijk was gemaakt door het vriendelijke personeel. Een echte aanrader!

36. Aliejenne Beumer

We hadden gereserveerd, maar onze reservering stond een week te vroeg genoteerd. We werden hierdoor niet vriendelijk ontvangen, het zou onze fout zijn. Toen we aantoonden middels de mail dat wij de datum wel goed hadden doorgeven, werd de bediening wat vriendelijker. Ook kwam er later een personeelslid dat sowieso vriendelijk was. (Overigens hadden ze ons telefoonnummer en emailadres en zijn we de week ervoor ook niet gebeld, als je mensen mist verwacht je toch een belletje.)
    Wij allen, 8 personen, vonden het koud in de zaak en vroegen of het ook wat warmer kon. We kregen als antwoord dat het 21 graden was. Zo voelde het niet aan. Ook zagen we dat andere gasten het koud hadden! Later werd twee van ons gevraagd op te staan, omdat ze een biertap in de kelder moesten vervangen. Er ging een heel groot luik open, waar ook weer koude lucht uit kwam. Dit duurde gelukkig niet lang.
    Het eten smaakte goed, echter de tijd tussen de koude tapas en de warme was erg lang. Ook werd op een gegeven moment de bordjes bij twee opgeruimd, terwijl er nog was bijbesteld. Kortom niet voor herhaling vatbaar.

3,1
  37. Voor de eerste keer gegeten. Gezellig buiten gezeten, goede en erg vriendelijke bediening. Eten was erg lekker. Een aanrader.

38. fam. Helwegen

Op 17 oktober heerlijk gegeten. De hoeveelheid was zeer gevarieerd en ruim voldoende. Personeel zeer vriendelijk. Leuk zitten niet op een hoopje gepropt, dus voldoende ruimte tussen de tafeltjes. Hadden niet gereserveerd, was geen probleem.

39. Bernadet

40. Met 6 man naar Tapamor geweest, dat was voor ons allemaal eens maar nooit weer.

We hebben buiten gegeten om de rokers onder ons ook te laten genieten. We kregen keurig ons drankje en kozen met ons allen voor het verrassing menu à € 22.50.

We kregen een bordje met brood, tortillachips en een sausje, vervolgens kwamen er 2 etagères met naar mijn smaak kant en klare hapjes, smakeloos en easy food. Vervolgens deden we nog maar en nog maar een drankje, de etagères werden half afgehaald en 10 minuten later werd de rest weggehaald.

Na bijna 2 uur zitten waren we er aardig klaar mee en hebben aangeven te willen betalen en elders wat te gaan eten. Na ca. 5 minuten kwam een (naar ik denk) leidinggevende aan dat we nu als eerste uitgeserveerd konden worden (let wel, binnen was de zaak half vol en buiten zaten 2 tafels). We hebben aangegeven dat we de drankjes wilden afrekenen en dat we verder zo ontevreden waren dat we niet wilden betalen voor het eten.

Men ging hiermee akkoord en hebben elders in Deventer heerlijk gegeten. Jammer, maar dit was een en nooit weer.

3,6
  41. Vanavond gezellig een meidenavond gehad. We werden erg prettig ontvangen en waren al snel voorzien van een heerlijk aperitief en stokbrood met aioli. Natuurlijk omdat we met de meiden waren, duurde het iets langer voordat wij een keuze hadden gemaakt (te veel grappen en grollen)! De bediening stond gelukkig ook niet om de minuut aan tafel om te vragen of we al eindelijk een keuze hadden gemaakt.

Uiteindelijk ervoor gekozen om een verassing menu te nemen. Er werd gevraagd of er nog enige bijzonderheden waren qua allergieën of iets dergelijks. Wij kregen al vrij snel onze koude tapas. Dit was een mooie selectie tussen vlees en vis. Het was mooi opgediend en de porties waren perfect voor 4 personen!

De warme tapas waren echt heerlijk! Onze lamskoteletten waren heerlijk rosé gebraden en goed gekruid! Dit was echt de topper! De spare ribs gleden van het bod af, zo mals was het! De bediening kwam vragen of alles naar wens was en voldoende. We konden onbeperkt gerechten bij bestellen, maar het was echt meer dan voldoende (al had ik de lamskoteletten nog wel een keer willen eten).

Het dessert waren de typische Spaanse churros met chocolade saus, kaneel en een bolletje ijs. Heerlijke afsluiter!

De ambiance was heel goed en we zijn goed bediend! Iedereen was erg vrolijk en attent. Hier kunnen veel eetgelegenheden nog een puntje aan zuigen!

Bedankt voor de gezellige avond en het is zeker voor herhaling vatbaar!

42. Gisteravond deze nieuwe tapasbar in Deventer geprobeerd en het was geen onverdeeld succes.

We kozen het verrassingsmenu. De bediening is vlot en de presentatie origineel (een etagaire waardoor de tafel niet nokvol staat), maar ik sluit me aan bij een eerder commentaar dat het eten een hoog kant-en-klaar gehalte heeft.

Niet dat dat per definitie niet lekker is, maar je verwacht wel dat de kwaliteit van de gebruikte producten het supermarktniveau ontstijgt. En dat doet het niet.
    De biefstukpuntjes, de lamsballetjes, zalm in witte wijnsaus. Allemaal droog en niet erg vers.

Paar schoonheidsfoutjes (erg donker binnen, 2 wijntjes teveel op de bon, zoektocht naar jassen), maar dat komt ongetwijfeld goed.
    Geef de kok verse producten, doe wat bij de prijs op en ik zou het graag nog eens proberen, want voor de rest zijn de ingredienten er wel om er iets van te maken.

43. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, vriendelijk personeel en mooie presentatie! Vooral het brood vooraf, de olijfjes, biefstukpuntjes en garnaaltjes zijn aanraders.

44. Vanavond hebben wij gegeten bij Tapamor in Deventer.
    Prima verzorgt. Vlotte bediening. Eten: heel lekker, hoeveelheid voldoende, kwaliteit goed.
    Aanrader.

45. Vriendelijk binnen gehaald, meer dan voldoende plek. Flesje wijn (Shiraz) en het verrassingsmenu. We gingen tenslotte uitproberen. Eerste ronde Turks brood met "eigengemaakte" Aioli (die erg zoet was). Wijn niet bijzonder, wel oké.

Tweede ronde "koud" had een ontzettend hoog Sligro gehalte. Veel van de gerechtjes kwamen zo uit het pak (gevulde pepers, vis met olijf op prikkertje, olijven, salades om er maar een paar te noemen). Carpaccio was veel te droog en dat werd nog eens versterkt door de snippertjes Manchego. Worst vrij smaakloos.

Derde ronde "warm" tonijn biefjes beetje droog, rundvlees puntjes gingen echt te ver, gamba's lekker, knoflook gamba's ook weer uit het bekende huismerk-pak.

Ondertussen werd de laatste wijn in het glas geplonst met de vraag of er nog een flesje moest komen.. Veel geld was het niet (met z'n tweeën Euro 60,-) maar ondanks dat was het toch duur.

Over een paar maanden maar eens op herkansing.

2,6