• Biologisch

• Invalide parkeerplaats
    • Rustig
    • Vermaak
  6. Betalen pin

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1292058539 84
1597193650 79
1663941955 79
1702083844 79
1711619316 79

1. We hebben een heerlijke avond gehad in een echt Italiaans restaurant. Met een echte Italiaanse chef.
    Het eten was ook heerlijk, de pizza's hebben ook een dunne bodem en zijn rijkelijk belegd. Er is ook ruime keuze in gerechten.

2. Wij zijn mensen die graag uit eten gaan en alle italiaanse restaurants in deventer al hebben gehad maar taormina is een echte aanrader!
    De enige italiaan met een italiaanse kok!
    Zeer goed eten en supervriendelijke eigenaars en personeel..!!!!
    Wij blijven komen, heb er geen slecht woord over te zeggen!

3. Mijn ervaring is 100% goed, iets anders kan ik er niet van maken. Heerlijk eten en lekkere drankjes erbij en ook de sfeer is echt goed, wij zijn er geweest om de verjaardag van mijn man te vieren die werd 65. Dus met de hele familie er geweest en de kinderen en kleinkinderen zeggen nu nog steeds "oma dat was echt leuk en gezellig, wanneer gaan we er weer heen". Dus ja, ook mijn idee en van mijn man en die dag was op de dag dat de zaak normaal gesloten is, maar voor ons deden Dianne en Claudio de zaak open. Dus echt een goede sfeer, Dianne en Claudio wij komen zeker weer terug! fam Tijssen.

4. Ai wat een vergissing om ons gezin hierheen te slepen, terwijl iedereen elders wilde gaan eten. Ik had goeie recensies gelezen bij eet.nu dus dacht lekker te kunnen eten bij dit Siciliaans restaurant. Bij aankomst zat het personeel buiten te roken. Dat maakte al een bepaalde indruk. De w.c. was netjes, de fles chloor stond nog open naast de wastafel...
    Het voorgerecht van mijn man was meloen met ham. Dit was prima. Mijn voorgerecht was de broccolisoep. Deze bestond uit een en al room waardoor de broccoli niet meer te proeven was; het leek op een papje.
    De pizza van de kinderen smaakte prima. De entrecote met gorgonzola en broccoli was qua smaak niet eens zo verkeerd maar de entrecote was volledig ondergedompeld in de saus. Ik had de spagetti met courgette en aubergine in tomatensaus maar het was eerder een romige, vette saus waarin de spagetti lag en waar de stukjes groenten ver te zoeken waren.
    Qua smaak was het flauw. De borden waren niet schoon en qua presentatie was het niet smaakvol. Al met al was het voor mij het niveau snackbar en niet het niveau restaurant!!
    De verhouding prijs-kwalititeit is volledig uit verhouding.
    Wij vonden het absoluut geen aanrader.

5. Heerlijk eten goede bediening. Echt een aanrader als je echt goed Italiaans wilt eten. Top!!

6. Jimmy Carter

Ik ben daar met mijn ouders 2 keer gaan eten. Het was heeeerllijk! De bediening was heel vriendelijk en het eten was meer dan lekker. Echt een aanrader!

7. Gabriela

Van alle Italiaanse Restaurants waar ik tot nu toe gegeten heb in deventer, was dit de beste! Van pizza/pasta tot vlees/vis en echte topper! Heel graag tot de volgende keer.

8. Een heerlijk en sfeervol restaurant. Als ik en mijn man lekker italiaans willen eten gaan we altijd hier naartoe. Want een betere italiaans restaurant is er niet in Deventer.!! Jullie zijn top!
    Tot de volgende keer.

9. dianne mauro

10. Martin van Leeuwarden

Heerlijk gegeten.. Altijd gezellig bij claudio en dianna.. Kom 100% nog een keer.

11. Super gezellig restaurant. Italiaans eten van top kwaliteit. De bediening erg vriendelijk en gezellig! De inrichting is erg sfeervol en ziet er fris en netjes uit (aanrader).
    Toppie tot de volgende keer ..

12. Tonijn uit blik in de salade, hoofdgerecht slecht. Al met al geen aanrader!

1,7
  13. Jawad Ahmadi

Een fijne avond genoten van de goede sfeer. Goede hoogstaande kwaliteit van producten. Zeer attente bediening echt een aanrader voor echt italiaans eten.

14. Echt een aanrader. Zeer goede service, sfeer en perfect eten. Ga zo door, en tot de volgende keer.

15. Smaakloze pizza's! Weinig kruiden, pizza's erg flauw.

16. Zeer goed eten, vriendelijke bediening, gezellige Italiaanse sfeer en keuken. echt een aanrader!!

17. We werden verleid door de titel Siciliaanse keuken op het raam. Maar helaas stonden er maar weinig echte Siciliaanse gerechten op het menu. Ik ben een week op Sicilie geweest en heb daar zo verrukkelijk gegeten, dat ik thuis vaak uit een Siciliaans kookboek heerlijke gerechten maak. Antwoord van het personeel: er wordt op Siciliaanse manier gekookt, de echte Siciliaanse gerechten kennen de mensen niet en bestellen ze daarom ook niet en daarom staan ze ook niet op de kaart. Jammer!! De bediening was goed!

5,9
  18. Voor de tweede keer bij Toarmina gegeten en wederom geen goede ervaring. Eten was prima maar m.i. niet in verhouding met de prijs. Dat kan altijd een keer gebeuren.

Maar de bediening was slecht. De twee vrouwen in de bediening hadden geen oog voor gasten. 20 minuten een leeg glas en het wenken wordt niet gezien. Ook lege borden bleven lang staan. Als de zaak vol zit kan dit een keer gebeuren, maar de zaak was voor amper de helft bezet.

1 lijn voor pinnen en bellen is op zich geen probleem, behalve als je als een van de gastvrouwen een privegesprek staat te voeren en de klant wil pinnen.

19. Wij eten regelmatig bij Taormina. Voor ons is dit het beste restaurant van Deventer! Heerlijke authentieke gerechten.
    De eigenaar is een echte italiaan en staat zelf in de keuken!
    Alles (het maakt niet uit wat je besteld) wordt zeer smaakvol bereid met verse produkten. Dat proef je meteen.
    Een aanrader is de gegrilde zeebaars en de filetto Taormina.
    De inrichting is erg sfeervol en er is mooie romantische Italiaanse muziek op de achtergrond. Dit zorgt voor de perfecte sfeer.
    Wij hebben ook regelmatig andere restaurants geprobeerd, maar als wij echt lekker willen eten gaan wij naar Taormina. Dan weten wij zeker dat het goed is.

20. We wilde lunchen in het drukke Deventer, Charles Dickens weekend. Ciabatta broodjes bij een Italiaans restaurant. Lekker zou je denken.
    1 Broodje zalm 7,50, broodje prosciutto 8,50 euro, tosti 6,50!
    We kregen een droog broodje wat sla, stukje tomaat zalm.
    Broodje gekookte schouderham, sla! Toen ik zei dat het rauwe ham moest zijn werd dat ontkend! Schandalig hoge prijs voor zeer slechte kwaliteit. Ik kom hier nooit meer!

1,4
  21. Wij hebben zeer goed gegeten en een leuke bediening.
    Eindelijk een echt Italiaans restaurant met een goede keuken en perfecte smaak. Dat mag wel eens gezegd worden. Top en ga zo door, tot de volgende keer.
    Familie Smit

22. Niels & Laura

Afgelopen zaterdag super lekker en gezellig gegeten bij Taormina! De sfeer was geweldig, en het interieur was erg stijlvol, het straalde een en al warmte uit. Als voorgerecht hadden we de carpaccio en gemengde salade, en als hoofdgerecht spaghetti carbonara en pizza taormina. Het was in 1 woord geweldig! Het is overduidelijk dat de kok de Italiaanse keuken in de vingers heeft!
    En tot slot wilden wij nog even kwijt dat de service ook helemaal super was!
    We komen snel weer!

23. Al een paar keer bij Taormina geweest en iedere x weer een feest.

Sfeer is prima, bediening is prima en het eten vind ik heerlijk.

Taormina is een tent om terug te komen.

24. een echte italiaanse liefhebber

Nou wat zal ik zeggen? Voor een italiaan valt het onder maat.. Heb wel eens lekkerder gegeten.

Bediening was kort samengevat slecht. Het personeel zat op het terras te roken hoewel wij een tafeltje verder zaten.. Waardoor we de rook in ons gezicht kregen, niet echt smakelijk bij het eten!

Pluspunten! Die waren er natuurlijk ook.. Het toilet was netjes. Voor de heb ik er weinig positiefs over te vertellen.

4,9
  25. een kenner

Een rustig retaurant gelegen in de oude Deventer binnenstad, schone toiletten en verder een basis inrichting.

Prijs kwaliteit, te hoog m.b.t. onze bestellingen. Wij hebben in het verleden voor dezelfde samenstelling beter gegeten.

26. Ik heb erg lekker gegeten.

Er hangt een goede sfeer en de bediening is prima.

Ook het eten smaakt erg goed.

Leuk restaurant, kom hier zeker vaker.

27. Marco & Katiuscia

We hebben er gisteravond gegeten en we kunnen het van harte aanbevelen.

Mijn vrouw is altijd erg kritisch bij een Italiaans restaurant, vanwege haar eigen Italiaanse afkomst.

Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en er hing een hele warme, gastvrije en huiselijke sfeer.

Over het eten kunnen eigenlijk vrij kort zijn, heerlijk!

Als voorgerecht hadden we mosselen en de anderen garnalen en scampi, wat beide voortreffelijk was!

Ons hoofdgerecht was ossehaas met champignons in preisaus, zonder enige twijfel de beste ossehaas die wij ooit hebben gegeten.

Voor de liefhebbers van het dessert, de tiramisu is heerlijk, maar wie zich graag laat verrassen, moet zeker het grand dessert bestellen!

Ristorante Taormina staat voor ons gelijk aan een avondje echt Italiaans tafelen, met de echte Italiaanse warmte, gezelligheid en gastvrijheid.

Wij zijn in ieder geval na gisteren, vaste klanten!

28. Hier in Deventer eindelijk een goed restaurant Italiaans -Siciliaans gevonden, werd ook een keer tijd.

Nou, wat een geweldige keuken.

Heerlijke authentieke gerechten zonder toeters en bellen zoals het hoort in de Italiaanse keuken.

Goede kwaliteit wijnen en een zeer goede gastvrouw.

De perfecte combinatie, de Italiaan is de kok en zijn vrouw de bediening.

Een dikke tien van ons allemaal.

Komen zeer zeker bij jullie terug.

Bedankt voor de supergave avond bij jullie.

Zeer gastvrij en zeer goed gegeten.

Joop en de rest van de groep.

29. Afgelopen zaterdagavond hier voor het eerst gegeten. Het was opvallend rustig in de zaak, maar dat bleek geheel zonder reden, want het eten was echt voortreffelijk.

Als voorgerecht genoten van een carpaccio van tonijn, echt supervers. En daarna een heerlijke pizza met lekkere dunne bodem, net zoals in Italië. Mijn partner ging voor gebakken champignons vooraf en vervolgens een pasta met groente en tomatenroomsaus. Ook allemaal heel vers en smakelijk. Lekkere huiswijn erbij gedronken. Beiden een goede espresso na en een rekening die niet te hoog uitviel.

Ik kom hier zeker weer terug, volgende keer met kinderen. Kortom, een absolute aanrader!

30. Wat een super restaurant waar we gisteren hebben gegeten.

Het eten was te gek voor woorden.

Zo vers en zo mooi bereid, echt Italiaans op zijn best.

De spezzatino gewoon weg super. De beste die ik ooit heb gegeten in Nederland. Ga vooral zo door, wij komen zekers vaker bij jullie eten in een sfeer die ongelooflijk is.

Super gastvrouw.

Bedankt.

31. We hebben hier eigenlijk nog nooit echt lang getafeld, maar wel regelmatig een pizza gegeten met een lekker wijntje. De pizza's onderscheiden zich wel van de pizzaria's in Deventer. Echt lekker en ook een lekkere bodem (hoef je de korsten niet meer te laten staan). Dit is zeker de lekkerste pizzeria van Deventer wat betreft pizza's. Rode wijn is ook erg lekker hier.

32. Een beetje dubbele gevoelens bij Taormina. Na alle positieve recensies besloten om na een dagje Deventer hier te gaan eten.
    Diner begonnen met een voorgerecht, een lid van ons gezelschap had tonijnsalade. Er lagen 4 grote stukken tonijn op de sla, die helemaal droog, bijna uitgedroogd was.
    Deze smaakte dus niet geweldig, eerlijk aangegeven bij de ober. Deze reageerde nogal onverschillig en ongeïnteresseerd, vond dat meneer zelf de sla beter had moeten aanmaken. Stelde zich niet erg soepel of sympathiek op.

Vervolgens was het hoofdgerecht wel erg goed. Allen vis gegeten, zwaardvis in tomatensaus, zalmrolletjes en de mixed visgrill. Na het hoofdgerecht werden we voornamelijk bediend door de gastvrouw, die erg vriendelijk en spontaan was.
    Toetjes waren wederom goed, behoorlijke porties.

Sfeer is verder prima, muziek stond aan de harde kant, wat voor een van ons gezelschap lastig is ivm een slecht gehoor. Dit is echter in veel restaurants een probleem.

Kortom; Avond begon wat teleurstellend maar werd uiteindelijk goedgemaakt.

33. Wij waren een dagje in Deventer en zochten iets om te eten.

Kwamen in een gezellig straatje met verscheidene aparte winkeltjes.
    Daar zijn we terecht gekomen in een restaurant wat er mooi en schoon uit zag aan de buiten kant.
    Restaurant Taormina : hebben er heerlijk gegeten, we hebben de keuze over gelaten aan de kok.

Dit was een ware aanrader : de Italiaanse kok kwam bij ons aan tafel om uit te leggen wat we kregen.

We hebben verse mosselen gegeten.
    Verse zeebaars v.d grill.
    En een heerlijk toetje.

Zelf in onze plaats kun je nergens zo lekker eten.
    Was dit restaurant maar bij ons in de buurt.
    We komen zeker terug als we in Deventer zijn.

Heerlijk puur, natuurlijk gegeten, zoals het ook is in Italie zelf.

Dank je wel en tot de volgende keer.

34. Leuke restaurant, mooie sfeer.

Samen met mijn vriendin gegeten. Zij had mixed grill en ik had ossehaas mediterranea.

We hebben nog nooit zo lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!
    En ook zeker een aanrader! Bedankt voor het lekkere eten!

Timo.

35. Sfeervolle zaak in hartje Deventer. Heerlijk gegeten met mijn vrouw in een gezellige atmosfeer. De volgende middag hebben we bij dezelfde zaak goed geluncht. Verhouding prijs-kwaliteit dik in orde!