Sirtaki in Deventer

1209944407 62
1384197130 70
1457919435 67

1. gertjan&christien

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten lekker buiten op het terras onder de luifel gezeten wat wil een mens nog meer tot gauw weer

2. Aan De Brink was een mooi tafeltje vrij, echter, daar konden we niet zitten met zijn tweeën omdat het een 4 mans tafeltje was. We werden verzocht naar achteren te gaan aan een klein, krap tafeltje. Niet dus. Wij komen hier nooit meer, zo ga je niet met klanten om.

3. Vriendelijke bediening. Heerijk mals vlees. Een aanrader.

4. Ik kom hier al zeker 20 jaar. Van alle Griekse restaurants waar ik wel eens ben geweest ( en dat zijn er aardig wat, ook in griekenland) vind ik sirtaki deventer de beste. Tzatziki de juiste dikte, vlees lekker ( niet te veel)gekruid . Alles warm en goed gegrild. Vriendelijke bediening .Gezellig knus ingericht. Kortom ...op naar de volgende 20 jaar.

5. Rianne

Al meerdere malen gegeten hier. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Je krijgt lekker eten en een goed bord vol. Na het afrekenen wordt ons vaak een drankje van het huis aangeboden, mijn inzien een goede service. Ik kom hier zeker vaker weer.

6. Gisteravond gegeten, lekkere vleesschotel met echt heerlijke tzaziki, aardige gastheer die een praatje aan tafel kwam maken. Gaan we zeker nog een keer heen.

7. We hebben er heerlijk gegeten. Was goed verzorgd. Het vlees was goed gebakken en goed van smaak. We hadden allemaal de borden leeg. Ieder een eigen schaaltje sla. Super. Vriendelijke bediening die regelmatig kwam vragen of alles naar wens was en of iemand nog iets wilde drinken. Het restaurant is sfeervol ingericht en gezellig.
    Als mensen ergens niet tevreden over zijn moeten ze dat ter plekke kenbaar maken en niet op internet. Ik weet namelijk zeker dat het ongenoegen dan zal worden opgelost. Wij komen in elk geval zeker terug. Ga zo door.

8. Prima eten en goede service van het personeel. Dit is zeker een aanrader om een keer lekker te eten. Voor een prima prijs.

9. Onvriendelijke gastheer, hompen platgedrukt stokbrood met veel te harde kruidenboter, gevulde wijnbladeren op vreemde tomatensaus, bolletje rijst met teveel tomatensaus smaak, gepureerde tzatziki, salade zonde enige smaak van dressing of olie. Bij het afruimen van de tafel naast ons werd ik bijna plat gedrukt aan m'n eigen tafel, want meneer moest en zou ertussen door. Geen interesse bij het afrekenen. Kortom, een gemiste kans voor hen en zeker niet voor herhaling vatbaar.

10. Echt heel slecht!
    Gefrituurde aardappelen, droog vlees, mayonaise uit een zakje ongeïnteresseerde bediening.
    En veel te duur!!!

11. Onlangs hier met 4 personen gegeten. Vuile menukaarten die aan elkaar plakten bah! Het vlees/gebakken aardappels dropen in het vet. Dit Griekse restaurant heeft zelfs geen knoflooksaus in huis! Ook geen friet! De mayonaise in de vorm van Remia sticks! Piepkleine glaasjes ouzo, smalle gazen met cola en veel ijs. Salades niet aangemaakt, ze hadden geen olie/azijn, ik moest extra betalen voor een klein bakje met water aangemaakte olie of iets wat daarvoor door moest gaan. Totaal geen liefde en aandacht voor het eten, wat normaal zo heerlijk kan zijn! Geen enkele interesse voor de klanten, helemaal geen gezellige sfeer, interieur uit de jaren '70. Het personeel was vanaf het begin tot aan het eind zeer klantonvriendelijk en chagrijnig. Er werd niet gecommuniceerd, niet opgelet. Heel erg jammer, hier komen wij nooit meer!!

12. Theo Schouw

Even een ouzo na een dagje Deventer. Een miniglaasje met, ongevraagd, veel ijs. Nog geen olijfje als meze. Knorrige baas. Zeven euro. Wees gewaarschuwd.

13. We hadden van tevoren gereserveerd voor een tafel buiten op het terras, omdat we wisten dat het druk zou worden. Bij aankomst was er alleen een klein tafeltje binnen met de enige zeer smalle doorloop naar de keuken en toilet. We werden daardoor steeds gestoord of aangeraakt voor en tijdens het eten.
    De eigenaar verschillende keren gevraagd om een andere tafel, maar hier werd niets op uit gedaan. Terwijl achter in het restaurant meerdere tafels vrij waren.
    Jammer, een gemiste kans voor Sirtaki. Ze zien ons niet meer terug.

14. Willeke van Voorthuizen

Allereerst was het heel fijn, om op deze wijze te reserveren! We waren zondag al bij Sirtaki, maar ik lees net mijn mail pas, want ik had geen laptop tot mijn beschikking. Het eten was heerlijk! We hebben er vaker gegeten, en alle keren was het eten zeer goed! We werden vriendelijk ontvangen, door de eigenaar, en naar onze plaats gebracht. We zaten dit keer boven, dat vonden we wel jammer. Daar hadden we nog nooit gezeten. Beneden zit je veel gezelliger (vinden wij). Ondanks, dat het erg druk was, werden we vlot en vriendelijk geholpen. Tussendoor werd geregeld gevraagd, of alles naar wens was, en daardoor hoefden we niet te wenken, om bv een nieuw drankje te bestellen. We kijken terug op een heerlijk avondje uit eten met alles erop en eraan, voor een schappelijke prijs. Zeer zeker voor de kwaliteit van het eten. Toen we gingen betalen, werd ons nog een drankje aangeboden van het restaurant. Daar wij uitgebreid hadden gegeten, hebben wij van dat aanbod geen gebruik gemaakt, maar wij waardeerden het gebaar zeer. Wij komen er graag weer terug, als we in Deventer zijn.

15. r eskens

wij vonden het erg gezellig de bediening was vriendelijk de sfeer was ongedwongen en we hebben genoten van het eten het was geweldig lekker!!!

16. Eten was goed, de eigenaar een vreselijke chagrijn! Bij het pinnen loopt ie gewoon weg. Ik had zo weg kunnen gaan. Bediening kijkt zowat je bord van tafel. Eerste en laatste keer.

17. Eten drinken en de gezelligheid is goed. Blijkt ook wel, het is altijd druk en reserveren is een goede optie.

18. Een zeer sfeervol restaurant met ongewoon goed en lekker eten. Goed van smaak en veel keus. De lekkerste Taramasalade in Nederland is bij Sirtaki te krijgen. Wauw. Leuke, vlotte bediening. Ja, iedereen heeft zijn dag wel eens niet. Aanrader om vak terug te komen!!

19. Ik hou van de Griekse eilanden en de Griekse keuken. Alleen was dit helaas een belediging voor alles wat Grieks is.

Eten is oud en bar slecht. De tzatziki was gewoon een klont yoghurt met wat komkommer erin.

Service was ook diep triest. Als je vraagt naar een product dan krijg je een simpel antwoord. Of als je een aanpassing wil van een gerecht, gooien ze van alles maar erop.

Kortom deze Griek is erg lui dat proef je in het eten. Er wordt geen interesse in de gasten getoond.

Ik heb vaak bij een Griek gegeten, maar dit was echt de allerslechtste ooit.

20. Enkele tijd terug weer eens gegeten bij Sirtaki, Ik had vroeger betere ervaringen met dit restaurant.
    De kwaliteit van het eten is niet achteruit gegaan, maar de service wel!

Het eten en drinken wordt gewoon op je tafel gekwakt, alsof je het snel moet opeten en weg moet gaan. Totaal geen glimlach of vriendelijkheid!

Ondanks de teleurstellende bediening is het eten wel erg smaakvol, pas wanneer er verbetering in de bediening komt kan ik dit restaurant aanraden. Nu kun je beter bij de andere Griek in Deventer eten.

21. Onze ervaringen waren positief, we aten hier op 3 augustus de dag van de grootste boekenmarkt van Nederland, in Deventer dus. Het was enorm druk in Deventer, gelukkig was er nog een tafeltje vrij op het gezellige terras. We namen de moussaka en als voorgerecht de kruidige gehaktballetjes, prima en super lekker. We komen hier zeker weer, goede kwaliteit prijsverhouding.

22. We komen er bijna iedere maand. Goed eten, goede bediening en niet duur.

23. Kwaliteit eten is matig. Bediening door gastheer is ronduit onbehoorlijk. Misschien eens een cursus er tegenaan gooien voor deze man?

24. Lekker gegeten! Een leuke meid met goeie humor heeft ons geholpen, erg leuk! Ik vond de champions in roomsaus heerlijk, zeker een aanrader.

25. Donderdag avond gegeten, de oudere man was zeer chagrijnig en helemaal niet vriendelijk. Was mijn vrijgezellen feest maar bediening was super slecht, hij keek ons gewoon weg.

26. Jan en margo Hoogenbergv uit Gorssel

16 dec, zijn net terug en ondanks het Dickensfestijn toch bij Sirtaky een "nisje" kunnen krijgen.
    Het eten is er net als altijd super!!
    Josef en Ficardo jullie zijn fantastisch en hopelijk zien we elkaar nog vaak!

Jan en Margo uit Gorssel

27. Het eten is prima en lekker. Maar de bediening......brrrrr. Die zaak bestaat al heel lang maar wat moeten die gasten nog een hoop leren. Het eten werd nog net niet op tafel geflikkerd. Totaal geen aandacht voor de klant waardoor we met moeite nog wat drinken konden bestellen, welke vervolgens op tafel werd gezet met een blik van 'zoek zelf maar uit welke drankje bij wie hoort'. De ober vroeg later nog wel of we koffie van het huis wilden. Die hadden we al gehad, hij had het notabene zelf gebracht. Uiteraard werd de eerder gebrachte koffie wel berekend.

28. Heerlijk eten. Lieve bediening. Mmmmmm.

29. Sandra 11 punten

Leuke locatie op de Brink maar het restaurant is niet met zijn tijd meegegaan. Voorgerecht voor 2 personen was erg slecht, de schaal was vol gekwakt met Johma-achtige mayonaise salades, de paar stukjes feta zaten er in verstopt. Hoofdgerechten teveel smaken door elkaar heen. Bediening laat ook niet te wensen over. Uitserveren is niet het sterkste punt. Jammer voor zo'n leuke locatie, eigenaren mogen er wel wat meer energie in steken

30. Ik vond het niet echt een gezellig restaurant, maar de Suflaki special (verschillende soorten vlees was wel lekker). Alleen was de "ossenhaas" nogal taai en geen echte ossenhaas. Maar lekkere varkenshaas en gyros. Bediening is een beetje apart. Ik zou er denk ik niet nog een keer heen gaan.

31. Ik heb hier afgelopen zaterdag gegeten.

Maar ik ben er totaal niet over te spreken.

Het vlees van een vriendin van mij was nog rood van binnen,

Terug naar de keuken gestuurd, maar kwam weer hetzelfde terug.

Ook liep er 5 serveersters op het terras, maar als je de aandacht van iemand vroeg, leken ze dit niet door te hebben.

Ik kom hier in ieder geval niet meer eten.

32. We hebben nog nooit zo slecht gegeten. Het voorgerecht was redelijk maar de visschotel was echt smakeloos, bagger vet en leek al uren onder de Griekse hoogtezon te hebben gelegen. Taai en flauw! Een drankje van het huis maakt dit echt niet goed. Sluiten die tent.

33. Piet 27 punten

Als je een een eerlijk stuk vlees (rib-eye is een absolute aanrader!)zonder verdere poespas wilt dan ben je hier aan het goede adres!

34. Wij komen al jaren en het is steeds gezellig en het eten voortreffelijk. Een aanrader voor iedereen en wij hopen dat Sirtaki nog lang mag bestaan.

35. Linda en Rene

36. We zijn hier vrijdag 3/7 wezen eten met 4 personen.
    Er kon nog geen goedenavond af van de ober. Er werden 4 ouzo's op tafel gezet en 4 menu's. Na een paar tellen weet u het al, zelf moeten vragen om drinken.
    Het eten werd op tafel gekwakt vanaf 1 zijde, nog geen eet smakelijk toegewenst. Op een gegeven moment stond ie weer naast de tafel met de kreet Klaar?
    Er werd afgeruimd met het verzoek alles aan te geven. We hebben geen toetje besteld, maar besloten thuis koffie te drinken. Dit werd bij het afrekenen smalend herhaald.
    Zoals je begrijpt geen fooi gegeven en 2x gegeten voor 1 prijs nl de eerst en laatste keer!
    NB prijs/hoeveelheid niet in verhouding.

37. Het vlees is altijd heerlijk gekruid en de Tzaziki smaakt hier op z'n best. Ik kom hier al jaren!

38. Nadja en Rob

Gisterenavond heerlijk gegeten daar. Allebei een schotel gehad met verschillende soorten vlees en het was echt meer dan genoeg en superlekker. Mijn vriend had daarna nog een toetje en was ook prima. Bediening was heel erg aardig en netjes. Prijs/kwaliteit verhouding vond ik prima.

Dit adresje ga ik zeker onthouden en nog wel eens vaker bezoeken.

39. Restaurant Sirtaki is een gezellig restauant waar je lekker kunt eten in een gezellige omgeving! Het personeel is erg vriendelijk en zorgen voor een gezellige sfeer. Het eten is erg lekker en er is keuze genoeg!! Het personeel weet wat ze serveren en als je iets vaker komt weten ze zelfs wat je het lekkerst vindt en wat je drinkt!! Je betaald echt niets te veel voor wat je krijgt. Vaak krijg ik het eten niet eens op, want het is een goede maaltijd!

Toen ik nog klein was ging ik al met mijn ouders naar Sirtaki. Nu heb ik een vriend en als we uit eten gaan hoeven we niet eens na te denken waar we gaan eten! Ook voor studenten is het betaalbaar en erg gezellig!

Dus mensen een echte aanrader!!!!

40. Frits en Riky

Wij komen regelmatig bij Sirtaki om te eten.

Als we binnenkomen worden we altijd vriendelijk ontvangen door de eigenaar of het personeel. Het eten en de kwaliteit is altijd goed. We nemen regelmatig een halve liter rode huiswijn wat goed combineert met gegrild vlees. De smaak van de salade verschild nog weleens met andere keren.

In de zomer gaan we ook gewoon binnen zitten omdat het terras niet gezellig aandoet en je zit te dicht op elkaar.

Verder is het een aanrader, een knus en gezellig Grieks restaurant.

41. Tonnie,Marie en Mike Esselink

Gewoon het beste griekse restaurant van Deventer,toppie mensen!!!!!!!!!

42. Komen hier al jaren (+15). Eten is helemaal goed, bediening is super, sfeer kan iets beter. Wij reserveren altijd, als het durk is duurt het iets langer voordat het eten er is (logisch toch?). Altijd gezellig, bediening altijd in voor een praatje/geintje.

Top restaurant.

43. brouwer van Hertog Jan Stee

Wij hebben hier een zeer goede maaltijd gekregen voor een redelijke prijs eigenaar kwam nog even een praatje maken we hebben hetdaar erg naar onze zin gehad en raden iedereen aan om daar te eten.
    alleen jammer dat ze grolsch bier hebben maar de ouzo is ook lekker en bedoeld bij grieks eten.
    Smakelijk eten en vraag vooraf naar de specialiteiten van het huis.
    Groetjes Steef

44. Sirtaki is de Vreetschuur van Deventer. Het gaat er bij Sirtaki om dat het eten snel, dus onverzorgd, bij de gasten op tafel komt, zoveel mogelijk tafels op een avond. Voorgerecht nog maar 1 minuut op of het hoofdgerecht komt al. "Obers" werken zonder aandacht voor gasten en vergeten daardoor voortdurend welke bestelling bij welke tafel hoort. En het was niet eens druk!!!
    Met de hoeveelheid van het eten is niets mis maar de kwaliteit is slecht en alles is onverzorgd. Onstabiele tafels buiten waarvoor je dan bierviltjes moet vragen, binnen krap en benauwd.
    Gastvrijheid is ABSOLUUT NIET GRIEKS dat is ook niet zo gek, want eigenaar en personeel zijn geen Grieken. Prijzen te hoog voor kwaliteit. Mijns inziens is Sirtaki het niet waard om deze naam te voeren en zou eigenaar en personeel willen aanraden eens naar Griekenland te gaan of naar Griekse restaurants in een andere plaats dan zouden ze nog veel kunnen opsteken! Voor mij geen Sirtaki meer.

45. Op zich een leuke plek om te eten. Beetje vies allemaal buiten, vooral al die peuken op de grond.
    Ik had al tijden weer eens Moussaka willen eten. Besteld dus, maar deze was slecht. Oud. Alsof hij eergisteren gemaakt was, droog en het gehakt smaakte oud. Gewoon in de magnetron opgewarmd (en ik hoop niet dat het van een ander bord kwam - ik ben niet wantrouwend van aard, maar deze leek echt een raar stuk Moussaka, alsof hij al aangegegeten was). Raar ook dat je er nog aardappelen en rijst bij krijgt, het is toch een ovenschotel op zich? Aardappelen zitten er al in. Je serveert Lasagne toch ook niet met Pasta erbij?
    En de sla was ook oud. Alsof hij al een halve dag op een of ander aanrecht stond te wachten. Vies gewoon. Dat vonden ook mijn tafelgenoten.
    De Moussaka heb ik dus niet gegeten. Wel geproefd van het vlees van mijn tafelgenoten. Het vlees smaakte goed. Dus neem hier een grillschotel, het plekje is wel leuk om te eten.

46. angelique, richard, ileen en carlien

We komen regelmatig bij Sirtaki. Het eten is er heerlijk, de bediening aardig en ze hebben altijd even tijd voor ons voor een praatje of extra aandacht voor onze kinderen.
    Als we haast hebben passen we onze tijd daarop aan en spreken dan wat eerder af. Dat is misschien een tip voor degene die vinden dat ze lang moeten wachten?
    Wij vinden het de lekkerste eetgelegenheid in Deventer!

47. aad en marjo v vliet

als je op een evenemnetsdag als deventer op stelten teveel mensen wilt binnenhebben in je restaurant gaat dat ten koste van service , sorry hoor beter 70 tevreden klanten als 100 ontevreden klanten ,we betalen namelijk evenveel als anders.

48. Diana Bouwmeester

Knullig/knus restaurant waarin je je gelijk in griekenland waant. lekker eten en niet zuinig met de porties. glaasje ouzo erbij... alleen middenin de zomer niet boven zitten met gebrek aan airco. dit restaurant is altijd gezellig en druk. wij hebben er al heel wat uurtjes samen gezeten aan de lekkere knusse tafeltjes.