Restaurant Vrijdag in Deventer

Wereldkeuken - All-in Live Cuisine - Onbeperkt Genieten

Welkom bij Vrijdag, wereldrestaurant.

Onbeperkt genieten van de lekkerste gerechten uit alle windstreken. Van sushi tot pannenkoeken en alles wat daar tussenin zit, voor ieder wat wils!

Alles inclusief en een vaste prijs voor 2 of 3 uur dineren. Voor alcoholische dranken geldt een kleine meerprijs per drankje.

Een 400m2 groot kinderspeelparadijs waar kinderen zich naar hartenlust kunnen uitleven.

• Buffet: € 25,50
  • Koosjer

• Rookruimte
  4. Betalen Master Card Visa pin

1419898641 81
1440261906 73
1519169557 71

1. Luurtsema

We kwamen op een vroeg tijdstip, er was al volop keuze in gerechten. Later werd het wat drukker, maar niet te vol.
    We hadden voor twee uur geboekt, dat was voldoende om heel veel soorten vlees en vis te proberen, van de kant en klare gerechten hebben we niet meer geproefd, wel van de nagerechten. Heerlijk ijs met vers fruit en koffie als afsluiter.
    De bediening was behulpzaam, vuil servies werd steeds vlot opgehaald.
    Bij vertrek kregen we zelfs een uitrijkaart voor de parkeergarage. Wat een service!

2. Familie

De keuze van etensoorten was beperkt. Ik moest iemand erbij halen om pannenkoeken te laten maken. Toen ons tijd vol was, bleef er een bediener onze tafel erg in de gaten houden.
    Sfeer was Oké, niet te druk en de keuken hoorde je nauwelijks.

3. Wij hebben heerlijk gegeten het was gezellig en de kleinkinderen hebben ook lekker gegeten en hebben zich ook prima vermaakt!👍👍

4. Gaat hard achteruit bij Vrijdag. Sushi was oud, het eten werd niet bijgevuld omdat het rustig was. Frietjes waren slap en hard. En onze tafel werd 2 uur lang niet afgeruimd. Kwam er voorheen vaak, toch maar een andere wok restaurant opzoeken.

5. Heel mooi restaurant maar eens en NOOIT meer. Het eten staat in bakken op te drogen en is uitermate smaakloos. Wij zijn geen zeikerds met eten maar dit was gewoon echt vies, wij voelden ons gewoon vies. Ze hadden geen geld meer over voor goed eten na het restaurant zo mooi te hebben gemaakt vermoed ik. Bah bah!!!

6. Hennie riksten

Lekker gegeten. Gezellige avond gehad.

7. Afgelopen vrijdagavond wezen eten met een groep vrienden bij dit restaurant. Had er hele hoge verwachtingen van, helaas viel dit toch erg tegen. Het personeel was niet bepaald vriendelijk, eten werd voor je neus weggepakt omdat het “niet meer goed” zou zijn, dat baarde me al zorgen.. Personeel was ook niet erg oplettend, bleef af en toe minuten lang weg terwijl je iets wou bestellen, het duurde ook erg lang voor je bestelling klaar was. Eten zag er ook niet erg smakelijk uit.. De sfeer en het uiterlijk van het restaurant daar in tegen waren prima! Maar ik zou hier niet graag nogmaals heen gaan..

8. Martin

9. Ontvangst goed, wordt goed uitleg gegeven, lekker eten veel keus dus voor ieder wat wils.
    Eten vers, erg belangrijk zeker een aanrader voor kinderen die zich lekker kunnen vermaken.
    Kom hier zeker vaker.

10. Ruime keus uit vele heerlijke gerechten, vriendelijk personeel die erg hun best doen.
    Wij zijn vaker geweest en blijven zeker ook vaker komen.

11. Karin Scholten

Vriendelijk ontvangen, het was vrij rustig waardoor je vlot het eten klaar had. Eten was erg lekker en vers. Zeker voor herhaling vatbaar.

12. natasja van tongeren

Heb het erg gezellig gehad en was super lekker.

13. Het was heel gezellig en het eten was prima.

14. M. 233 punten

Leuk restaurant om een avondje te eten. Gezellige sfeer en heeft geen uitstraling van 'massa eten'.
    Genoeg keuze in zowel voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Smaakt ook allemaal lekker! Het internationale buffet keek je wat vettig op, niet erg fris.
    Personeel vriendelijk, kregen een 'rondleiding' omdat we hier voor het eerst kwamen eten. Je kon het niet echt een rondleiding noemen, want wij stonden helemaal aan de zijkant en ze wees vaag wat aan waardoor je alsnog zelf op zoek moest. Snap best dat je niet met gasten niet langs het buffet gaat banjeren, maar dit was wel een erg vage rondleiding.
    Voor de rest een gezellige en smaakvolle avond gehad. Mocht je je auto in de parkeergarage hebben staan dan worden de kosten vergoed. Prima service!

15. Geweldig. Waren er al vaker geweest, vandaar dat we er weer zijn geweest. Gaan er nog wel vaker heen.

16. Bij binnenkomst werden viel de ontvangst een beetje tegen. De man was niet erg vriendelijk en leek zeer ongeïnteresseerd. Nu kwamen we daar niet om gezellig te doen met het personeel, maar de binnenkomst en ontvangst is toch een belangrijke eerste indruk die in dit geval dus een beetje tegenviel.
    De sfeer in het restaurant is goed en ook is het een erg mooi restaurant om te zitten. Vooral voor mensen die zelf niet uit Deventer komen is het leuk als zij een plekje bij het raam hebben, met uitzicht op het water en een stukje stad.
    De keuze wat betreft het eten is zeer uitgebreid. Wel is er relatief weinig keuze in wat je 'voorgerecht' zou kunnen noemen. Dit is dus het koude eten zoals salade of vis e.d. Wat betreft het warme eten kom je niks te kort aan keuze. Ook het nagerecht is lekker uitgebreid!
    De kwaliteit van het eten viel ons een beetje tegen. Hoewel het natuurlijk een all-you-can-eat concept blijft, is er wel een verschil in niet-helemaal-vers of totaal-niet-vers eten. Het eten uit de bakken proefde ook wel echt een beetje als eten uit een bak dat al heel lang ligt en enkel warm gehouden wordt. Ook waren de mannen die het grillen deden niet helemaal bij de les, en maakte bij onze bestelling, en die van de vrouw voor ons allebei een fout. Kan gebeuren natuurlijk...
    Over het nagerecht gedeelte niks te klagen. Alles was erg lekker. Leuk dat je ook een pannenkoek kunt laten bakken waar je bij staat en toppingen naar keuze toe kunt voegen.
    Het personeel op de vloer was wel erg vriendelijk! Helaas zaten we wel vaak lange tijd nog met ons vieze servies aan tafel, hoewel het echt heel rustig was toen wij er waren. Het meisje dat dit moest dan was dan ook alleen, dus het valt haar niet te verwijten.
    Het was zeker niet vervelend om hier eens gegeten te hebben, maar wij hoeven er niet per se nog een keer heen.

17. Trudy Winter

't Was erg gezellig en goed verzorgd, en 't eten was superlekker. En goed bereid! Zeer zeker voor herhaling vatbaar. 👍

18. Was de eerste maar zeker niet de laatste keer. Heeeeerlijk en genoeg keus.
    Gezellig zitten

19. Mairsa Bongertman

Geen verstand van hygiëne! Zaterdag, 27 juni is er een lepel uit een van de gerechten op de grond gevallen en wordt zo weer in het gerecht gestoken door iemand uit de bediening. Ze merkte dat dit gezien werd en lachte gewoon. Wanneer je dit aangeeft halen ze de lepel eruit en doen er een nieuwe in i.p.v. het hele gerecht weg te halen/weg te gooien.

Heb dit ook op hun Facebook aangegeven. Kreeg toen als antwoord dat het haar eerste dag als buffetrunner was en dat ze in alle hecktiek niet bewust gehandeld heeft, het ging in een reflex! Nou sorry hoor! Ik vind dit een heel slap excuus! Ik mag ervan uitgaan dat ze gelijk ontslagen is! Horeca is dus niet voor haar weggelegd. Ook werd er geantwoord dat ze aangaf niet gelachen te hebben. Waarop ik maar niet geantwoord heb anders krijg je een wel/nietus verhaal!

Voor mij geen herhaling vatbaar!

20. Joke Nalis

Onze eerst keer eten bij Vrijdag; wij werden ontvangen door een zeer vriendelijke gastheer die ons alles uitlegde en ons rondleidde door het restaurant wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten en gedronken. Wij dachten 2 uur is genoeg voor ons tweetjes maar we kwamen niet eens aan de toetjes toe! Gaan zeker binnenkort terug!

21. De wok en grill was allemaal goed voor elkaar, het vlees was voor mijn gevoel super vers! En smaakte echt goed! Alcohol is er zeer goedkoop. De sfeer is er goed, het ziet er modern uit en ze hebben op elk detail gelet. Je had een mooi assortiment aan warmhoudbakvoedsel. Al waren sommige dingen daar echt super droog of smaakloos van. En ik zou zelf veel meer salade willen eten. Al met al een super avond gehad!

23. cscholten

Een goed restaurant, verder geen klachten. Het eten is prima.

24. Op een donderdag gegeten. Vond het eten niet slecht maar ook niet goed. Er lagen wat uitgedroogde stukjes gerookte makreel en de sushi was ook aan de droge kant. Het drinken maakt veel goed. Alcohol is goedkoop.

25. Dit sfeervolle restaurant heeft onze avond helemaal gemaakt! Het ziet er prachtig uit, de sfeer is warm, het personeel is vriendelijk en je kunt uit een hele hoop soorten eten kiezen. Over het algemeen smaakte het erg goed, mijn persoonlijke favorieten waren de wok en de sushi. Enige puntje was dat niet alle bakken altijd even warm waren, waardoor het eten soms ietwat lauw was. Verder hebben wij heerlijk gegeten in dit mooie restaurant, hier kom ik graag nog een keer!

26. hdb Hulshof

27. Wereldkeuken is wat teveel gezegd, is wat standaard allemaal. Een klein wok restaurant met andere dingen daarnaast, van inderdaad pizza tot sushi en goed van smaak.

Beetje omslachtig concept, wel weer slim opgelost met drankkaart.

28. Dany de Zeeuw

Heerlijk gegeten, goede kwalitiet en vriendelijk personeel. Een aanwist voor Deventer!

29. Heerlijk gegeten, geen enkel minpuntje op het eten. Alleen de gebruikte borden stonden nog op tafel als je de volgende gang al had opgehaald. Dat vind ik erg slecht. Rommelige indruk. Was wel erg druk toen wij er waren maar zet echt bij zulke drukte wat extra personeel in. Misschien een wagentje voor het afruimen gebruiken!!!!

30. Het eten smaakte erg goed, en onbeperkt drinken erbij maakt het perfect! Personeel is erg vriendelijk en helpen je graag.
    Ook ik kom zeker weer een keer langs!

31. Het was heerlijk eten en drinken en wat een vriendelijk personeel. We hebben genoten. Komen vast nog een keer terug!

32. Het is ons er prima bevallen. Het eten was lekker, vers en het zag er netjes uit. Enige minpunt van de avond werd verzorgd door de gemeente Deventer die absurd hoge parkeertarieven vraagt en ondanks dat ik 4.50 in de automaat had gedaan waren we te laat bij de auto, resultaat 60 euro naheffing.. vond het echt belachelijk om op zaterdagavond tot 10 uur te moeten betalen ook. Maar t mocht de pret niet drukken. Echt top avond gehad, een echte aanrader dit restaurant!