Restaurant Vrijdag in Deventer

1444682039 81
1487819104 73
1540199826 71

1. Alex 14 punten

Eten redelijk, Beetje karig en vanaf 19.45 Werden de schalen niet meer bijgevuld. De helft was leeg. Meloem met ham is een stuk.meloen met een heel kleins stukje ham. 3× Over borden op. En een half uur geen enkel glas.meer bij de drankenautomaten. Tafels werden slecht afgeruimd.
    Al met al zou het best iets kunnen zijn maar dan moet er behoorlijk wat veranderen.

2. Het restaurant ziet er gezellig uit. Werden welkom geheten door een aardige meneer, tot zo ver de positiviteit. Ik vond het een troosteloos zootje en zonde van mn geld. Jonge kinderen die thuis nog niet eens de lunch klaarmaken bedienen of ruimen af, eentje stond er zelfs achter dat groene ei en vergeet consequent de deksel erop te doen.
    Dan het eten: voorgerechten… uitgedroogde zooi dat niet aangevuld werd. Zelfde geld voor de warme gerechten die daar aubain marie staan uit te drogen. Geen stokbrood bij de soep, ook niet als je daar om vraagt. Kruidenboter hetzelfde. Er is niemand die je aanspreken kunt op alle punten, en als je iemand te pakken hebt gekregen… dan wordt er niets met je kritiek gedaan.

3. Nou…

Wij komen al jaren bij jullie en wij vinden jullie gezellig en goed… En kwa drukte zoals tweede kerstdag als je dan wat te zeuren hebt moet je ergens anders heen gaan waar je bedient wordt… kortom heerlijk om bij jullie te komen wij voelen ons als thuis…

4. Kim Postma

Zeer slechte ervaring op 2e kerstdag! Kwaliteit van eten, service en klantvriendelijkheid dermate slecht. Voor een bedrag van €39,95 pp mag je zeer zeker wel wat meer verwachten.
    Eten niet op voorraad of niet vers, uitgedroogd of kant en klaar uit de supermarkt. Wij gingen hier heen omdat de kinderen het zo leuk vinden dat ze er kunnen spelen. Voor ons nooit meer zonde van het geld.

5. Gisteren fam etentje gehad bij jullie.
    Wat zijn jullie achteruit gegaan zeg vergeleken met andere jaren.
    Wij waren er om 18.00, toen al lege bakken en werd gewoon niet aangevuld. Zelfs toetjes allemaal leeg. Slechte zaak.
    Erg jammer altijd zo goed geweest bij jullie.

6. Bedrijfsuitje

Wij zíjn gisteren met een groep van 11 personen wezen eten bij vrijdag. Wij hebben met zn alleen ruim 350 euro betaald. Echter vonden wij het personeel niet vriendelijk. Bij aankomst werden wij al nauwelijks begroet. Het personeel was stug en kort af. Aan het einde van de avond had een collega een bakje met een paar stukjes ananas laten staan. Er werd hem op een onvriendelijke manier vertelt dat hij dit maar gewoon op moest eten. Belachelijk aangezien wij de hele avond alles netjes hebben opgegeten dan is het niet gek dat je bij het toetje vol begintte raken. Al met al lekker gegeten maar het personeel mag wel een cursus klantvriendelijkheid volgen.

7. Luurtsema

We kwamen op een vroeg tijdstip, er was al volop keuze in gerechten. Later werd het wat drukker, maar niet te vol.
    We hadden voor twee uur geboekt, dat was voldoende om heel veel soorten vlees en vis te proberen, van de kant en klare gerechten hebben we niet meer geproefd, wel van de nagerechten. Heerlijk ijs met vers fruit en koffie als afsluiter.
    De bediening was behulpzaam, vuil servies werd steeds vlot opgehaald.
    Bij vertrek kregen we zelfs een uitrijkaart voor de parkeergarage. Wat een service!

8. Familie

De keuze van etensoorten was beperkt. Ik moest iemand erbij halen om pannenkoeken te laten maken. Toen ons tijd vol was, bleef er een bediener onze tafel erg in de gaten houden.
    Sfeer was Oké, niet te druk en de keuken hoorde je nauwelijks.

9. Wij hebben heerlijk gegeten het was gezellig en de kleinkinderen hebben ook lekker gegeten en hebben zich ook prima vermaakt!👍👍

10. Gaat hard achteruit bij Vrijdag. Sushi was oud, het eten werd niet bijgevuld omdat het rustig was. Frietjes waren slap en hard. En onze tafel werd 2 uur lang niet afgeruimd. Kwam er voorheen vaak, toch maar een andere wok restaurant opzoeken.

11. Heel mooi restaurant maar eens en NOOIT meer. Het eten staat in bakken op te drogen en is uitermate smaakloos. Wij zijn geen zeikerds met eten maar dit was gewoon echt vies, wij voelden ons gewoon vies. Ze hadden geen geld meer over voor goed eten na het restaurant zo mooi te hebben gemaakt vermoed ik. Bah bah!!!

12. Hennie riksten

Lekker gegeten. Gezellige avond gehad.

13. Afgelopen vrijdagavond wezen eten met een groep vrienden bij dit restaurant. Had er hele hoge verwachtingen van, helaas viel dit toch erg tegen. Het personeel was niet bepaald vriendelijk, eten werd voor je neus weggepakt omdat het “niet meer goed” zou zijn, dat baarde me al zorgen.. Personeel was ook niet erg oplettend, bleef af en toe minuten lang weg terwijl je iets wou bestellen, het duurde ook erg lang voor je bestelling klaar was. Eten zag er ook niet erg smakelijk uit.. De sfeer en het uiterlijk van het restaurant daar in tegen waren prima! Maar ik zou hier niet graag nogmaals heen gaan..

14. Martin

15. Ontvangst goed, wordt goed uitleg gegeven, lekker eten veel keus dus voor ieder wat wils.
    Eten vers, erg belangrijk zeker een aanrader voor kinderen die zich lekker kunnen vermaken.
    Kom hier zeker vaker.

16. Ruime keus uit vele heerlijke gerechten, vriendelijk personeel die erg hun best doen.
    Wij zijn vaker geweest en blijven zeker ook vaker komen.

17. Karin Scholten

Vriendelijk ontvangen, het was vrij rustig waardoor je vlot het eten klaar had. Eten was erg lekker en vers. Zeker voor herhaling vatbaar.

18. natasja van tongeren

Heb het erg gezellig gehad en was super lekker.

19. Het was heel gezellig en het eten was prima.

20. M. 300 punten

Leuk restaurant om een avondje te eten. Gezellige sfeer en heeft geen uitstraling van 'massa eten'.
    Genoeg keuze in zowel voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Smaakt ook allemaal lekker! Het internationale buffet keek je wat vettig op, niet erg fris.
    Personeel vriendelijk, kregen een 'rondleiding' omdat we hier voor het eerst kwamen eten. Je kon het niet echt een rondleiding noemen, want wij stonden helemaal aan de zijkant en ze wees vaag wat aan waardoor je alsnog zelf op zoek moest. Snap best dat je niet met gasten niet langs het buffet gaat banjeren, maar dit was wel een erg vage rondleiding.
    Voor de rest een gezellige en smaakvolle avond gehad. Mocht je je auto in de parkeergarage hebben staan dan worden de kosten vergoed. Prima service!

21. Geweldig. Waren er al vaker geweest, vandaar dat we er weer zijn geweest. Gaan er nog wel vaker heen.

22. Bij binnenkomst werden viel de ontvangst een beetje tegen. De man was niet erg vriendelijk en leek zeer ongeïnteresseerd. Nu kwamen we daar niet om gezellig te doen met het personeel, maar de binnenkomst en ontvangst is toch een belangrijke eerste indruk die in dit geval dus een beetje tegenviel.
    De sfeer in het restaurant is goed en ook is het een erg mooi restaurant om te zitten. Vooral voor mensen die zelf niet uit Deventer komen is het leuk als zij een plekje bij het raam hebben, met uitzicht op het water en een stukje stad.
    De keuze wat betreft het eten is zeer uitgebreid. Wel is er relatief weinig keuze in wat je 'voorgerecht' zou kunnen noemen. Dit is dus het koude eten zoals salade of vis e.d. Wat betreft het warme eten kom je niks te kort aan keuze. Ook het nagerecht is lekker uitgebreid!
    De kwaliteit van het eten viel ons een beetje tegen. Hoewel het natuurlijk een all-you-can-eat concept blijft, is er wel een verschil in niet-helemaal-vers of totaal-niet-vers eten. Het eten uit de bakken proefde ook wel echt een beetje als eten uit een bak dat al heel lang ligt en enkel warm gehouden wordt. Ook waren de mannen die het grillen deden niet helemaal bij de les, en maakte bij onze bestelling, en die van de vrouw voor ons allebei een fout. Kan gebeuren natuurlijk...
    Over het nagerecht gedeelte niks te klagen. Alles was erg lekker. Leuk dat je ook een pannenkoek kunt laten bakken waar je bij staat en toppingen naar keuze toe kunt voegen.
    Het personeel op de vloer was wel erg vriendelijk! Helaas zaten we wel vaak lange tijd nog met ons vieze servies aan tafel, hoewel het echt heel rustig was toen wij er waren. Het meisje dat dit moest dan was dan ook alleen, dus het valt haar niet te verwijten.
    Het was zeker niet vervelend om hier eens gegeten te hebben, maar wij hoeven er niet per se nog een keer heen.

23. Trudy Winter

't Was erg gezellig en goed verzorgd, en 't eten was superlekker. En goed bereid! Zeer zeker voor herhaling vatbaar. 👍

24. Was de eerste maar zeker niet de laatste keer. Heeeeerlijk en genoeg keus.
    Gezellig zitten

25. Joke Nalis

Onze eerst keer eten bij Vrijdag; wij werden ontvangen door een zeer vriendelijke gastheer die ons alles uitlegde en ons rondleidde door het restaurant wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten en gedronken. Wij dachten 2 uur is genoeg voor ons tweetjes maar we kwamen niet eens aan de toetjes toe! Gaan zeker binnenkort terug!

26. De wok en grill was allemaal goed voor elkaar, het vlees was voor mijn gevoel super vers! En smaakte echt goed! Alcohol is er zeer goedkoop. De sfeer is er goed, het ziet er modern uit en ze hebben op elk detail gelet. Je had een mooi assortiment aan warmhoudbakvoedsel. Al waren sommige dingen daar echt super droog of smaakloos van. En ik zou zelf veel meer salade willen eten. Al met al een super avond gehad!

28. cscholten

Een goed restaurant, verder geen klachten. Het eten is prima.

29. Op een donderdag gegeten. Vond het eten niet slecht maar ook niet goed. Er lagen wat uitgedroogde stukjes gerookte makreel en de sushi was ook aan de droge kant. Het drinken maakt veel goed. Alcohol is goedkoop.

30. Dit sfeervolle restaurant heeft onze avond helemaal gemaakt! Het ziet er prachtig uit, de sfeer is warm, het personeel is vriendelijk en je kunt uit een hele hoop soorten eten kiezen. Over het algemeen smaakte het erg goed, mijn persoonlijke favorieten waren de wok en de sushi. Enige puntje was dat niet alle bakken altijd even warm waren, waardoor het eten soms ietwat lauw was. Verder hebben wij heerlijk gegeten in dit mooie restaurant, hier kom ik graag nog een keer!

31. hdb Hulshof

32. Wereldkeuken is wat teveel gezegd, is wat standaard allemaal. Een klein wok restaurant met andere dingen daarnaast, van inderdaad pizza tot sushi en goed van smaak.

Beetje omslachtig concept, wel weer slim opgelost met drankkaart.

33. Dany de Zeeuw

Heerlijk gegeten, goede kwalitiet en vriendelijk personeel. Een aanwist voor Deventer!

34. Heerlijk gegeten, geen enkel minpuntje op het eten. Alleen de gebruikte borden stonden nog op tafel als je de volgende gang al had opgehaald. Dat vind ik erg slecht. Rommelige indruk. Was wel erg druk toen wij er waren maar zet echt bij zulke drukte wat extra personeel in. Misschien een wagentje voor het afruimen gebruiken!!!!

35. Het eten smaakte erg goed, en onbeperkt drinken erbij maakt het perfect! Personeel is erg vriendelijk en helpen je graag.
    Ook ik kom zeker weer een keer langs!

36. Het was heerlijk eten en drinken en wat een vriendelijk personeel. We hebben genoten. Komen vast nog een keer terug!

37. Het is ons er prima bevallen. Het eten was lekker, vers en het zag er netjes uit. Enige minpunt van de avond werd verzorgd door de gemeente Deventer die absurd hoge parkeertarieven vraagt en ondanks dat ik 4.50 in de automaat had gedaan waren we te laat bij de auto, resultaat 60 euro naheffing.. vond het echt belachelijk om op zaterdagavond tot 10 uur te moeten betalen ook. Maar t mocht de pret niet drukken. Echt top avond gehad, een echte aanrader dit restaurant!