Restaurant A1 in Deventer

• do 17:00 - 20:00
  • vr 17:00 - 20:00
  • za 16:30 - 20:00
  • zo 16:30 - 20:00

Grenzeloos genieten van wereldse gerechten in een sfeervolle entourage? Bij wereldrestaurant A1 in Deventer eet u de heerlijkste gerechten uit de beste keukens op aarde. Tijdens uw verblijf in ons restaurant beleeft u een onvergetelijke avond waarvan u nog lang nageniet. Verleidelijke menu’s, bereid door bevlogen koks die u laten proeven van de smaakvolste gerechten. Van Italiaans tot Japans. Van Frans tot Chinees. Van Indiaas tot Zuid-Amerikaans. En meer… Het is slechts een kleine stap in de grote keuken van Wereldrestaurant A1.

Restaurant A1 is niet zomaar een wereldrestaurant. Bij ons krijgt u een totaalbeleving die u nergens anders vindt. Een optelsom van verse kwaliteitsproducten, topservice en emotie. Keukens zonder geheimen, want onze enthousiaste koks bereiden de gerechten waar u bij staat. Het live cooking concept krijgt bij ons een extra dimensie. De kookkunstenaars van restaurant A1 adviseren u namelijk graag over de diverse ingrediënten en smaken. Twijfelt u of u iets lekker vindt? Onze koks laten u graag eerst proeven!

In ons stijlvol ingerichte restaurant betaalt u niet per gerecht of menu maar voor de duur van uw verblijf. In die periode kunt u onbeperkt genieten van alle keukens en alle non-alcoholische dranken. Eten bij restaurant A1 is puur genieten. Of u nu met familie of vrienden komt, met z’n tweetjes of gewoon in uw eentje.

Wereldrestaurant A1 ligt pal naast de snelweg A1 (afrit 24 Deventer-Oost) en is daardoor eenvoudig bereikbaar. Parkeerplaatsen zijn er genoeg en parkeren is gratis.

Diëten Vegetarisch
Foto van Restaurant A1 in DeventerFoto van Restaurant A1 in DeventerFoto van Restaurant A1 in DeventerFoto van Restaurant A1 in DeventerFoto van Restaurant A1 in DeventerFoto van Restaurant A1 in DeventerFoto van Restaurant A1 in DeventerFoto van Restaurant A1 in DeventerFoto van Restaurant A1 in DeventerFoto van Restaurant A1 in DeventerFoto van Restaurant A1 in DeventerFoto van Restaurant A1 in DeventerFoto van Restaurant A1 in Deventer

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan de snelweg
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats, rolstoeltoegang en rolstoeltoilet
Ambiance
Gezellig en kindvriendelijk
Voorzieningen
All you can eat, all-inclusive en rookruimte
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, verschoontafel, vermaak en magnetron (voor kindervoeding)
Betalen
pin